Origami vogels Honkai: Starrail - bijzondere wezens die voortleven Penaconiadie zich onttrekken aan werk en zich verstoppen tussen of binnen structuren en structuren die door eigen inspanningen zijn opgetrokken. Als je ze vindt en praat, kunnen de vriendelijke vogels je belonen met een leuke bonus in de vorm van een geschenk.
Deze gids laat je zien waar je alle vogels van Penaconia in HSR kunt vinden en hoe je ze kunt helpen terugkeren naar het Grote Nest om twee prestaties te verdienen in de categorie 'Begrijp het ondoorgrondelijke'.
Wie zijn origamivogels?
Origamivogels in HSR zijn charmante karakters uit de tekenfilm "Chasik" op Penaconia, die verschillen in kleuren en kwaliteiten en vooral nodig zijn om Grezaville te herbouwen. Vogels onttrekken zich echter vaak aan het werk en verstoppen zich tussen constructies die ooit met hun eigen inspanningen zijn gebouwd, wat op zijn beurt niet alleen de stadsmensen van het amusemyontszweefvliegtuig enorm stoort, maar ook levende vogels.
In Penaconia wordt het gebied genoemd dat is ontworpen om op origamivogels te lijken "Groot nest". In de regel bevindt een dergelijke plaats zich op het grondgebied van de meeste locaties op de planeet van festiviteiten en staat er toezicht op belangrijkste vogel.
De belangrijkste vogels staan klaar om de Pionier te helpen met een hint die de kleine “bouwer” van Grezaville naar de juiste locatie zal leiden, maar niet “gratis”. Deze service kost één Aiden's teken.
Waar vind je alle origamivogels in Honkai: Star Rail
Het volgende toont de locatie van allemaal 150 origamivogels op Penaconia. Voor een gemakkelijkere zoekopdracht hebben we ze per locatie verdeeld, in volgorde van het verkennen van de planeet, terwijl ze worden geopend naarmate je opeenvolgende verhaalmissiereeksen voltooit: "Het geluid en de woede", "Kat tussen duiven" и "In onze tijd".
Gouden momentje
Totaal in zone "Gouden ogenblik" verborgen 20 origamivogels. Om alle vogels te vinden, moet je drie verdiepingen van de locatie verkennen.
Origamivogel 1
De eerste origamivogel kun je niet missen: hij moet gevonden worden tijdens de verhalenzoektocht "Verhalen uit de Gouden Eeuw". Wanneer Firefly aanbiedt om een foto met de achtergrond te maken Chasik-beelden Maak van de gelegenheid gebruik om de vreemde wimpers van het monument te onderzoeken.
Origamivogel 2
De vogel verstopt zich in een ijsbakje op het plein onder de teleporter "Oti-winkelcentrum".
Origamivogel 3
Kom zo dicht mogelijk bij de palmbomen die erin groeien rechterbovenhoek locatie, kijk dan omhoog - de vogel zit op een boomstam.
Origamivogel 4
Bezoek de bovenste winkelstraat die er ligt rechts van het Chasik-standbeeldZo zie je in het midden van de laan reclameposters - in een ervan heeft een vogel zich gevestigd.
Origamivogel 5
Recht boven foodtruck "Chasik" Er is een klokkendoos zonder wijzers: in plaats daarvan bevat de wijzerplaat de staart van een kuiken.
Origamivogel 6
Zoek Aiden in Park feestganger Dansa. Ernaast bevindt zich een rioolluik dat op de staart van de origamivogel drukte.
Origamivogel 7
onder Groot nest van de Gouden Meester er is een terras met tafels, waar je een vogel op een van de stoelen kunt vinden. Na de eerste interactie met haar staart springt ze naar de volgende stoel: het kuiken zal meerdere keren achter elkaar onderzocht moeten worden.
Origamivogel 8
Onder het ruimtelijke anker "Zoete Hoek" Er is een rij bloembedden en banken; de juiste vogel zal op de vogel zitten die het dichtst bij het park ligt.
Origamivogel 9
Links van de locatie PsychodetectiveLangs de weg zijn pompen met “Uslada” geïnstalleerd. Gebruik de meest rechtse klep en bevrijd het wezen dat je zoekt.
Origamivogel 10
Je kunt deze vogel vinden tijdens de walkthrough "De avonturen van Hanu" (ten zuiden van Aidenpark). Om op de kast te klimmen, moet je je vorige uiterlijk aannemen en de opblaasbare bal laten barsten, en dan een prachtige teleportatieraket gebruiken.
Origamivogel 11
Van teleportpunt "Ingang tot het Droomhotel" ga langs de linkertrap naar het midden van het centrale plein van het Gouden Moment. De staart van het kuiken steekt uit op de reling van het gedeelte dat zich onder de bolletjes bevindt.
Origamivogel 12
Links van het ruimtelijke anker "Chasika-plein" Er is een weg en een voetgangersgebied met een vuilnisbak waar de staart van een origamivogel uit steekt.
Origamivogel 13
Onder het teleportatiepunt "Chasika-plein" er is een centrale brug - ga ervan af aan de linkerkant en aan de overkant, in de deuropening van het hotelgebouw, zie je een vastzittend wezen.
Origamivogel 14
Gebruiken bolvormig op het centrale plein om naar de 3e verdieping van het Gouden Moment te gaan, waar ook een telescoop staat met een vastzittende vogel.
Origamivogel 15
Gebruik een ruimtelijk anker "Winkelstraat van dromen" en ga naar het centrale plein. Binnenkort zie je grote reclameposters, waaronder een spandoek met een afbeelding van pizza en de veren van een andere vogel.
Origamivogel 16
Vanaf het teleportatiepunt kun je naar het centrale plein gaan "Oti-winkelcentrum". Ga dan langs het zuidelijke deel van de trap en je zult een vogelstaart op de rand van de fontein vinden.
Origamivogel 17
Vanaf de ingang van het Grezy Hotel volgt u de weg langs karretjes met “Uslada”. Later zul je een brandkraan zien waar vogelveren uit steken.
Origamivogel 18
Vanuit ruimtelijk anker "Winkelstraat van dromen" ga hogerop en volg het zuiden van de locatie, waar een showauto in de hoek staat. De staart van het gewenste wezen steekt uit de uitlaatpijp.
Origamivogel 19
Van teleportpunt "Winkelstraat van dromen" ga naar de oostelijke doodlopende weg. Tussen een stapel dozen ligt een ballon waarin een vogel zit.
Origamivogel 20
De laatste vogel van het gebied bevindt zich in de volgende "De avonturen van Hanu": de tv bevindt zich aan de oostkant van het ruimtelijke anker "Winkelstraat van dromen". Om bij de veren in de gesloten kamer te komen, verander je in de normale vorm en vernietig je de blauwe bal.
Droomgrens
Tijdens het verkennen van de locatie "Grens van dromen" is te vinden 10 origamivogels. Het is gemakkelijker om alle vogels te verzamelen door bij de ingang van dit gebied te beginnen en dan met de klok mee naar het einde te gaan.
Origamivogel 1
Gebruik een teleportatiepunt "Familiebouwbureau" Ga dan de dichtstbijzijnde hoek in het oosten om en je komt op een observatiedek terecht. Hier, in een van de vitrines, nestelde zich een kuiken.
Origamivogel 2
Ga naar een ruimtelijk anker "Familiebouwbureau" en ga verder langs het hoofdvogelnest om een ander uitkijkpunt te bereiken. Eén van de telescopen werd gevangen genomen door een andere vogel.
Origamivogel 3
Activeer het ruimtelijke anker "Familiebouwbureau"", ga dan naar beneden en naar rechts: aan het einde van de doodlopende weg vind je het Eye of Dreams. Niet ver daarvandaan staat een watertoren met een origamivogel verstopt op het dak.
Origamivogel 4
De gemakkelijkste manier om op de juiste plaats te komen is door te teleporteren "Plein van Dromers": ga naar links tot aan de eerste splitsing, draai dan naar beneden en stop bij de verticale trap - op een van de treden zullen veren zitten. Dit pad kan worden geblokkeerd als de vloermodule eerder is verplaatst met behulp van Eye of Dreams: in dit geval moet u een langer pad nemen vanaf het ruimtelijke anker "Familiebouwbureau".
Origamivogel 5
Verplaats naar punt "Plein van Dromers" en ga dan naar beneden: je ziet een hoekdroommodule die naar rechts moet worden gedraaid. Wanneer je aan de andere kant komt, ga dan naar de westelijke rand van het terrein en let op het reclamebord dat achter de muur is bevestigd. Eén van de vogels kwam erin vast te zitten.
Origamivogel 6
Activeer teleport "Tuin op het dak" en ga naar het oosten om het nabijgelegen Dream Eye te gebruiken om naar een aantal platforms in het oosten van het gebied te gaan. Als je daar bent, ga je naar het doodlopende pad rechtsonder. Op de parkeerplaats staat een auto met veren op de motorkap. Niet ver van de auto kun je deze ook vinden ruimte spaarvarken.
Origamivogel 7
Vanuit ruimtelijk anker "Tuin op het dak" ga oostwaarts. In een van de hoeken van het centrale platform hangt een rode ballon met vogelveren.
Origamivogel 8
Teleporteer naar het activiteitspunt "Sepal (gouden): Bud of Memories" en kijk naar beneden over de zijkant van het dichtstbijzijnde hek. Bij de ingang van de winkel staat een draagbaar reclamebord met vogelveren.
Origamivogel 9
Reis naar het Gouden Kelkblad "Knop van herinneringen" en activeer het nabijgelegen Eye of Dreams om naar de lagere overloop in het westen te gaan. Daar aangekomen loop je verder langs de eenvoudige droommodule naar de hoekdroommodule. Je moet het omdraaien en naar de andere kant gaan.
Ga vervolgens naar de volgende uil, die de beweging van de modules regelt, en trek het kleine platform naar je toe. Met zijn hulp kun je bij een reclamebord komen, met in het midden de veren van een origamivogel.
Origamivogel 10
Vanaf activiteitspunt "Stagnerende schaduw: een vorm van roosteren" ga naar het oosten en dan naar het noorden en je komt in een gebied met bloembedden terecht: onderzoek rechtsboven om de laatste vogel te vinden.
Baby's slaap
op locatie "Een kinderdroom" verborgen 10 origamivogels – de helft ervan bevindt zich in twee driedimensionale kamers waar je langs de muren en het plafond kunt bewegen. Het is beter om de route voor het verzamelen van vogels vanuit het zuiden te starten en de keten van belangrijke plaatsen ten noorden van de zone te volgen.
Origamivogel 1
Ga naar een ruimtelijk anker "Klokwerkplaats" en onderzoek de muren. Op een groot horloge met een gebogen wijzerplaat zie je vogelveren in plaats van wijzers.
Origamivogel 2
Teleporteer naar het activiteitspunt "Sepal (gouden): Knop van ether" en kijk in de noordelijke gang. Helemaal aan het begin, onder de dichtstbijzijnde deur, zie je veren uitsteken.
Origamivogel 3
Reis naar het Gouden Kelkblad "Knop van ether" en ga door de westelijke gang naar de kamer met de bellenfontein. Gebruik deze, maak dan een bellenbrug bij de dichtstbijzijnde muur en klim erop.
Als je eenmaal in het nieuwe vliegtuig bent beland, ga dan zo dicht mogelijk bij het vergulde monument en je ziet de rode staart van de vogel.
Origamivogel 4
Activeer het teleportatiepunt "Droomwereldwerveling" en je bevindt je voor een enorme kamer, waarbinnen je de positie van de ruimte kunt veranderen. Ga naar het noorden en als je door de deuropening naar binnen komt, kijk dan naar de bloempot. Eén van de origamivogels zit erin.
Origamivogel 5
Ga naar een ruimtelijk anker "Droomwereldwerveling" en kijk in de grote 3D-kamer, activeer dan de nabijgelegen bellenfontein en maak een bellenbrug op de muur.
Ga via de brug naar de muur en volg deze langs de linkerrand, waarna je een rode ballon ziet met een verborgen vogel.
Origamivogel 6
Deze vogel bevindt zich op de verste afstand in de driedimensionale ruimte van deze locatie: vanuit de birdiepositie beschreven in de vorige paragraafGa vooruit langs de twee kolommen en ga naar een nieuw vlak.
Als je op een lang platform staat, zie je een bellenfontein. Gebruik deze, maak dan een brug aan de linkerkant ervan en ga erlangs naar beneden.
Als je het juiste pad hebt gevolgd, zie je een horizontale kolom achter de bellenbrug. Je kunt er langs lopen en de gewenste vogel oppakken. Dit vliegtuig bevat ook Koninklijke vuilnisbakfilosoof.
Origamivogel 7
Beweeg door een dimensionaal anker "Gang van herinneringen" en ga de driedimensionale kamer met bellenbruggen binnen: ga de trap af en keer terug langs de gang naar de positie onder het startgebied met de deur.
Ga rechtdoor. Een eenzaam kuiken verstopt zich op de muur links van de verre inactieve bellenbrug.
Origamivogel 8
Activeer teleport "Gang van herinneringen" en ga naar de kamer in het noorden: hier moet je de trap af, gebruik de knop om over te steken, pak dan de bubbels in de fontein en ga terug.
Niet ver van de noordelijke doorgang naar deze driedimensionale zone maak je een bellenbrug (daarbij was de origamivogel van het vorige punt). Vervolgens moet je een kleine omweg maken en de volgende brug gebruiken om terug te keren naar het oorspronkelijke vlak.
Als je alles goed hebt gedaan, krijg je toegang tot een kamer met boekenplanken. Onder hen zul je drie verschillende verenstaarten moeten aanraken.
Origamivogel 9
Vanuit ruimtelijk anker "Gang van herinneringen" je kunt de oostelijke kamer binnenkomen met een open haard - een onverschrokken vogel verstopt zich in de vurige haard. Hier is er ook nog eentje Koninklijke prullenbak.
Origamivogel 10
Ten westen van het Big Nest van de Crimson Boss bevindt zich een kleine kamer. Binnenin zit een papegaai, wiens kuif een verborgen vogel is.
Hotel "Dreams" (Wereld van Dromen)
Op drie verdiepingen van de locatie "Hoteldromen (wereld van dromen)" is 20 origamivogels - sommige zijn verborgen in vier kamers met bellenbruggen. In deze zone zul je terug moeten keren Avonturen van Hanuom bij verborgen voorwerpen te komen.
Origamivogel 1
Stap in "Platinum-nummers" door het ruimtelijke anker of de Cup of Dreams en onderzoek dan de open haard bij de bank. Vogelveren hangen boven de open haard.
Origamivogel 2
Teleporteer naar activiteit "Sepal (gouden): Treasure Bud"Ga dan de groep kamers in het zuiden binnen: hier moet je bubbels opscheppen uit de fontein in het midden van het gebied, en dan terugkeren naar de ingang en twee bruggen maken - een aan de muur en de tweede aan het plafond.
Zodra het plafond de vloer wordt, draai je je om en zie je een heldere poster met een roze vogel in de lijst.
Origamivogel 3
Links van de Grot van Corrosie "Het pad naar slaap" Er is een kamer met biljarttafels. Eén van de kuikens kwam vast te zitten in de verste.
Origamivogel 4
Eén origamivogel loerde recht naar binnen Het grote nest van Meesteres Vermilion. Onderzoek de groene kussens en zie dat er roze veren uit steken.
Origamivogel 5
Dichtbij het ruimtelijke anker "Lobby van het Hotel Dreams" Er is een lift waarmee je naar de 3e verdieping moet gaan en dan het pad richting het noorden moet volgen. Op de reling aan de linkerkant zit een vogel verborgen.
Origamivogel 6
Gebruik een teleportatiepunt "Platinum-nummers" en verlaat de kamer: ga in de gang naar het zuiden van de locatie en neem de dichtstbijzijnde afslag naar de grote hal in het westen. Ga naar de uiterste bovenhoek en je ziet een halfronde bank en een eenzame tafel. Daarop ligt een tijdschrift met een roze staart.
Origamivogel 7
Vanuit de kamer vanuit de zone "Platinum-nummers" bevind je in de dichtstbijzijnde open hal, in het midden waarvan verschillende objecten hangen. Onderzoek de theepot en haal er een vogel uit wiens staart de wimpers van een grappig gezicht heeft vervangen.
Origamivogel 8
Verlaat het teleportgebied "Platinum-nummers" en bezoek de feestzaal, in het zuiden waarvan een gang is die naar een schilderportaal leidt. Gebruik het en ga op weg naar een verre locatie met bellenbruggen.
Nadat je de driedimensionale ruimte bent binnengegaan, ga je een trap af en onderzoek je de dichtstbijzijnde standaard - langs de randen van het frame steken vogelveren uit.
Origamivogel 9
Direct achter de reling waar ze hem vonden vorig vogeltje, er is een tv die ernaartoe leidt "De avonturen van Hanu" - dit is een kans om twee origamivogels tegelijk te vinden.
Maak van de gelegenheid gebruik om te transformeren en beweeg dan in de tegenovergestelde richting van de tv. Daar zie je een raket die naar de rand met de vogel teleporteert.
Origamivogel 10
"De avonturen van Hanu" doorgaan: weggaan van TV, die in het vorige punt werd gebruikt, en ga de trap om. Niet ver van de bellenfontein staat een raket die geactiveerd moet worden. Nadat je naar de lagere planken bent gegaan, hoef je alleen maar je uiterlijk terug te geven, de bal te breken en een andere teleportatieraket te gebruiken.
Origamivogel 11
Navigeer naar een punt "Lobby van Hotel Grez"en ga dan naar het westen, blijf aan de onderkant van de weg, totdat je een bank en een tafel op een halfrond platform ziet. Er drijft een fles vlakbij met daarin een roze vogel verborgen.
Origamivogel 12
Vanuit ruimtelijk anker "Lobby van Hotel Grez" ga links naar de receptiebalies. Eén van de items bevat de staart van een vogel.
Origamivogel 13
Na interactie met het teleportatiepunt "VIP-zaalgang" Ga naar beneden en open een nieuw gebied met bellenbruggen, en binnen, aan een doodlopende weg bij de deuropening, zul je nog een papieren baby vinden.
Origamivogel 14
Ga weg van het waypoint "VIP-zaalgang" ten zuiden van de locatie, en zodra je de kamer met de bellenfontein bereikt, gebruik je deze. Vervolgens moet je de trap beklimmen, een brug van bubbels maken en erlangs naar beneden gaan.
Aan het einde van het nieuwe vliegtuig vind je een vijand, en achter hem staat een rode ballon met roze veren.
Origamivogel 15
Van stilstaande schaduw "Vorm van nectar" ga de trap af naar de oostelijke kamer: aan de linkerkant van de trap is een tv om binnen te komen "De avonturen van Hanu", en aan de rechterkant staan boekenplanken met veren, en je zult ze niet kunnen bemachtigen zonder in een baby te veranderen.
Origamivogel 16
Gebruik een ruimtelijk anker "Observatiekamer"en zoek naar een vogel op een tv in de buurt.
Origamivogel 17
С Observatie kamers je kunt naar het zuiden gaan, en als je bij de westelijke muur blijft, bereik je een kamer met tafels en zie je een vogel op een ervan.
Origamivogel 18
bezoek bar "Rise and Shine"en verlaat het dan via de gang linksboven. Hij gaat naar beneden en komt een kamer tegen met een vastzittende vogel.
Origamivogel 19
Teleporteren naar bar "Rise and Shine"en onderzoek dan de bar aan de westkant. Een eenzame vrouw verstopt zich bij de stoelen dronkaard vogel.
Origamivogel 20
Via de oostelijke corridor "Rise and Shine"-balk Je kunt een driedimensionale kamer met bellenbruggen betreden: ga naar de lagere verdieping langs de dichtstbijzijnde trap en ga de grote hal binnen.
Kijk rond in de kamer en je ziet naast andere monumenten een bijzonder exemplaar met roze veren die op zijn kop bewegen.
Ochtenddauw residentie
In het gebied "Woonplaats van de ochtenddauw" kan vinden 10 origamivogels, drie ervan zijn echter verborgen in driedimensionale zones met bellenbruggen en nog eens drie zijn verborgen in een extra sublocatie die zich in het diorama bevindt.
Origamivogel 1
Niet ver van het ruimtelijke anker "Receptiehal" Links van het hoofd van de beveiliging genaamd Leo staat een muziekinstallatie. Onderzoek de buis waar de blauwe ballon doorheen kijkt en ontdek verborgen veren.
Origamivogel 2
Van receptiehal Ga naar het noorden en ga voorbij de zes nachtlijsterbeelden naar de rechter gang. Vervolg het pad en je komt terecht in een 3D-kamer met een fontein.
Neem drie bellenladingen uit de container en maak vervolgens een brug op de linkermuur om erop te klimmen.
Als je naar een nieuw vlak gaat, hoef je alleen maar de twee overgebleven bubbels te gebruiken om achtereenvolgens overgangen te bouwen - op deze manier kom je op het plafond terecht.
Ga rond de linkerkant van de foto met de hint die in de quest werd gebruikt "Dubbele schadevergoeding", bereik het verre doodlopende einde en onderzoek de rode bal.
Origamivogel 3
Teleporteren naar Hal van de Dromenheer en kijk naar de nabijgelegen gebeeldhouwde muurschildering van een gele vogel. Ga dicht bij de muur staan en je kunt de veren uit het bas-reliëf trekken.
Origamivogel 4
Vanuit het midden van de locatie vanuit de hal van de Lord of Dreams moet je de linkertrap beklimmen en naar de westelijke driedimensionale kamer met bellenbruggen gaan. In dit gebied zullen de veren van positie veranderen, dus zal aan de staart van het wezen moeten worden getrokken 3 keer.
De toegang hier wordt pas geopend nadat de zoektocht is voltooid "Dubbele schadevergoeding" maar hierdoor kun je het monument rechtstreeks met de origamivogel bereiken, waarbij je moeilijke overgangen omzeilt.
Er is ook een moeilijkere route: activeer de fontein, beklim de dichtstbijzijnde muur, ga om het obstakel heen en daal af naar de vloer - op deze manier kom je op hetzelfde niveau als de gevederde baby.
Origamivogel 5
Op 1e verdieping in de hal van de Dreamlord, controleer de doodlopende weg onder de noordwestelijke trap. Precies om de bocht, naast de vloerlamp, zit een ballon met heldere veren verborgen.
Origamivogel 6
Ga vanuit de Dreamlord's Hall rechts en volg de trap naar de oostelijke gang. Zo bevind je je in een doodlopende kamer met verschillende beelden - vast in het linkermonument drie staarten vogeltjes, dus je moet ze allemaal aantrekken.
Origamivogel 7
Het vereiste gebied met bellenbruggen bevindt zich op de 2e verdieping, maar de toegang hier is alleen geopend tijdens de missie "Freelancer", onmiddellijk na een live gesprek met Burton. Houd er rekening mee dat de fase van de missie van invloed is op de route die je neemt om het kuiken op te halen. Laten we eerst de weg uitzoeken de zoektocht is nog maar net begonnen.
Zodra je de 3D-kamer binnenkomt, activeer je de bellenfontein en creëer je een brug aan de linkerkant van de ingang. Met behulp van deze structuur kun je naar de muur gaan, dan linksaf slaan en nog een overgang creëren die naar de aangrenzende scheidingswand leidt.
Als je het obstakel goed hebt omzeild, sta je voor een deuropening, maar haast je niet om er doorheen te gaan: kijk naar de vloer en vind tussen de boeken een lijst met een vlinder. Onderzoek elk van de drie plukjes veren om de beurt om de volgende vogel te verwijderen. Vervolgens analyseren we de route als heb de zoektocht afgerond Burton.
Deze keer zul je een moeilijker pad moeten volgen: nu staat de fontein met bubbels op een nieuwe plek en geeft deze slechts één lading, en dit is niet genoeg, dus je zult de limiet moeten verhogen. Pak het flesje en loop dan over de brug aan de andere kant van de kamer naar de andere kant van de kamer.
Hier moet je een brug maken - er is maar één plek waar je dit kunt doen. Ga vervolgens naar de muur en draai de linkerhoek om en je staat voor de tweede fontein. Activeer het amberkleurige gebouw en verkrijg meer bubbels. Nu kun je terugkeren naar de eerste fontein en, na interactie ermee, toegang krijgen tot drie ladingen.
Om op de juiste plek te komen, loop je vanaf de eerste fontein naar het dichtstbijzijnde punt waar je een bellenbrug kunt maken. Ga vervolgens langs de muur, maak een haak recht onder het plafond en ga naar de volgende muur. In het nieuwe vlak moet je langs het gele platform lopen, dat zichtbaar is in de 3D-kaartmodus, om door de open deuropening de ruimte onder de vloer te bereiken. Als je de goede kant op bent gegaan, hoef je alleen maar een korte omweg te maken naar de volgende deur (deze was rood aan het begin van de taak) en beland je met de vogel op het rek.
Origamivogel 8
doorkomen diorama van de stad en niet ver van het ruimtelijke anker vind je een geldautomaat waar de staart van een papieren kuiken uit steekt. Gebruik de bedieningselementen van het mechanisme en schakel het wezen uit.
Origamivogel 9
In de zuidwestelijke doodlopende straat van het stadsdiorama bevindt zich een afgelegen doodlopende straat, niet ver van de activiteiten "Stale Shadow: vorm van toorn" er staat een stapel dozen. Kijk goed naar de bovenste vakken en merk de staart van een andere vogel op.
Origamivogel 10
In het centrale gedeelte van het diorama bevindt zich een bolwerper, die aan het einde van de missie kan worden gerepareerd "Dubbele schadevergoeding". Met dit mechanisme kun je het dak van een naburig huis bereiken, waar de laatste vogel zich verstopt.
Om de juiste route te bouwen, activeer je gewoon alle schijven en roteer elementen nr. 2 en nr. 5. Als je omhoog vliegt, ga dan naar de noordwestelijke hoek - daar is een eenzame lantaarn, met in het midden een bos veren.
Themapark Studio "Klok"
20 origamivogels bevinden zich in themapark Studio "Klok". Deze locatie is erg groot, dus het is gemakkelijker om deze in vier secties te verdelen, die elk zijn gekoppeld aan het dichtstbijzijnde ruimtelijke anker:
- Toegang tot het themapark (ten oosten van de locatie).
- Hamsterpark (ten noorden van de locatie).
- Toegang tot het kijkgedeelte (ten westen van de locatie).
- Het hol van de Hanu-bende (ten zuiden van de locatie).
Je kunt beginnen met het verzamelen van vogels in de lokale gebieden, met de klok mee, beginnend bij de hoofdingang.
Origamivogel 1
Ga naar beneden vanaf het teleportpunt en ga naar het Gouden Moment - er staat een eenzaam moment in de hoek gokmachine van blauwe kleur. Benader de “eenarmige bandiet” en onderzoek de symbolenrol om de verborgen vogel te onthullen.
Origamivogel 2
In het centrale deel van de hoofdingang van het themapark bevindt zich lokale kaart, bevestigd aan een grote filmklapper. Kijk goed naar het filmpje achter de lokale gids en je ziet een bosje kleurige veren.
Origamivogel 3
Twee enorme booggangen leiden naar het midden van de locatie, met daartussen een grijs standbeeld van Chasik. Ga aan de linkerkant om het monument heen en ga de trap op, let dan op naar links reclameposter: Aan de achterkant van het vliegtuig is een vogelstaart bevestigd.
Origamivogel 4
Eén van de vogels verstopte zich midden in het bloemendoolhof, ernaast varkens ruimte. Om hier te komen, ga je vanaf het ruimtelijke anker voorbij de verkoper Warner de boog in en dan langs het buitenpad met de bolwerper.
In het doolhof moet je door twee rechte doorgangen gaan, één keer rechtsaf slaan en dan strikt links volgen. Als alles goed is gedaan, leidt deze route naar het centrale deel van het ronde gebied. Bekijk de groene bloembedden bovenaan de muur van dichterbij en vind de verloren vogel tussen de bloemen.
Origamivogel 5
Deze zone heeft een bijzonderheid geheime plaats, waar je er alleen kunt komen via een sferomet uit het hol van de Hanu-bende, nadat je eerder de standaardroute hebt herbouwd. Op het eindpunt zijn een van de kisten en nog een papieren vogel verborgen.
Tijdens de verhaalmissie wordt het normale pad gevolgd "Al deze verhalen zijn triest". Om de weg naar de geheime zone te banen, zet je de 7 schijven aan die zich aan de linkerkant bevinden (waarvan alleen nr. 1 werd gebruikt in de oude route). Dan hoef je alleen nog maar de onderdelen met de nummers 1, 2, 4, 5 en 6 te draaien. Als je het juiste algoritme van acties hebt gevolgd, kun je een sprong maken in de gele capsule.
Zodra je naar het geheime gebied vliegt, draai je om en ga naar de hoek van het dak, rechts van de bolwerper. Naast de zijkant bevindt zich een metalen frame - aan de rand hangt een bosje vogelveren.
Origamivogel 6
Van groot nest Golden Master, ga naar het oosten en als je de muur raakt, ga dan naar het noorden. Zo bevind je je in een doodlopende straat, aan het einde staat een groot reclamebord dat een van de vogels erachter verbergt.
Origamivogel 7
Als je van Teleportatiepunten van Khomyachey Park Langs het podium ten oosten van de locatie staan diverse bankjes. Inspecteer de structuur bij de muur en trek vervolgens een aantal heldere staarten uit de achterkant van het meubilair.
Origamivogel 8
Recht tegenover het podium aan de noordkant van het themapark fotostandaard met een hamsterridder. Onderzoek de rechterkant van het multiplex schild en trek het verborgen kuiken eruit.
Origamivogel 9
Ga vanaf het ruimtelijke anker in het hamsterpark naar het zuiden en draai dan naar de dichtstbijzijnde bolwerper. Pauzeer voor de filmapparatuur: een van de verlichting staat er is een bos papieren veren.
Origamivogel 10
Hieronder activiteit “Hamsterridder. Snel en woedend: noten" er is een doorgang naar de kelder - ga daar naar beneden. Als je onderaan bent, let dan op de rode ballon om de verborgen vogel eruit te trekken.
Origamivogel 11
Onder het podium van het hamsterpark staat een tv, waarmee je binnen kunt komen "De avonturen van Hanu". Gebruik dit transformatieapparaat en ga door de kleine deur in de aangrenzende muur.
Wanneer je je in een nieuw gebied bevindt, keer dan terug naar je vorige verschijning via de tv en vernietig de dichtstbijzijnde rode bal. Wanneer je de kleine opening hebt vrijgemaakt, keer je terug naar het beeld van een detective.
Wring je door het gat dat de bal bedekte, glijd dan langs de bewaker en gebruik het prachtige racket. Een korte teleportatie brengt Hana naar het lagere niveau: het enige wat je hoeft te doen is achter de dichtstbijzijnde dozen te gaan en een andere raket te activeren - zodat je op een smalle borstwering terechtkomt, naast de bal waaruit de staart van het kuiken uitsteekt.
Origamivogel 12
Gelegen boven de ingang van het uitkijkgebied Restaurant met Gresaville-thema. Bestudeer de geïllustreerde poster boven de bar en merk op dat er een plukje veren uit de hals van de fles steekt. Om dit kuiken te krijgen, moet je het juiste interactiepunt vinden, dus loop langzaam onder de poster totdat het gewenste commando op het scherm verschijnt.
Origamivogel 13
In het oosten van de locatie bevindt zich een grote observatie platform - Ga naar de uiterste bovenhoek van dit platform. Achter de menigte mensen staan verschillende dozen en daarachter steekt de staart van een andere vogel uit.
Origamivogel 14
В lager zitgedeelte, ten zuiden van het ruimtelijke anker, bevindt zich nog een restaurant. Als je goed naar het lange aanrecht en de stoelen kijkt, vind je op één ervan een meid verborgen.
Origamivogel 15
Boven het centrale labyrint Er is een klein observatiegebied gebouwd. Let op de zuidwestelijke rand van dit gebied en je kunt nog een papieren vogel krijgen.
Origamivogel 16
In het hoekje onder de bolwerper in het westen Het hol van de Hanu-bende er is een glanzende luchtmobiel. Versla twee groepen monsters en je kunt de auto onderzoeken, in de deuren waarvan vogelveren verborgen zijn.
Origamivogel 17
Voor het theaterpodium, centraal op de zuidelijke locatie, staan diverse filmapparatuur en rekwisieten. Kom naar geopende koffer en interactie hebben met de bankbiljetten erin - deze actie zal het gevederde wezen wakker maken.
Origamivogel 18
Evenement ‘Broeder Hanu. De weg van de wolf" vindt plaats voor talrijke kartonnen decoraties. Om een van de verborgen vogels te vinden, onderzoek je de platte wolkenkrabber op de tweede achterste rij in het zuidwesten van de scène.
Origamivogel 19
Direct achter de muur teleporteerpunten van het Hanu-bendehol Er staan verschillende dozen verspreid. Loop naar deze houten kisten en kijk naar de vloer. Je ziet de platte staart van een papieren vogel.
Origamivogel 20
In het oostelijke deel van het hol van de Hanu-bende, direct onder de activiteit "Sepal (Crimson): Knop van behoud", er is een camera en andere apparatuur om te filmen. Onderzoek de lens en haal het laatste verborgen vogeltje eruit.
Droomstroomrif
20 origamivogels verstopten zich binnen Rif van de Droomstroom. Deze zone is verticaal langwerpig, dus voor het gemak zullen we deze in drie hoofddelen verdelen:
- Maanlicht van een kind (ten noorden van de locatie).
- Intervalgebied en omliggende gebieden (locatiecentrum).
- Smalle weg (ten zuiden van locatie).
Je kunt beginnen met het verzamelen van kuikens van onderaf of van bovenaf, beide locaties hebben een gunstig gelegen teleportatiepunt.
Origamivogel 1
Ga naar het ruimtelijke anker in het noorden van de locatie in maanlicht baby Ga dan naar het observatiedek. Ten oosten van Nameless is er een reling in een rolstoel, waar de blauwe vogelpionier zich vestigde. Om deze baby te verwijderen, moet je drie keer achter elkaar aan de veren trekken.
Origamivogel 2
In de rechterbovenhoek, op IntervalgebiedEr is een kleine richel met een bankje. Benader deze plek en bekijk dan het hek waar de grootmoeder naar staart van dichterbij. Je zult zien dat de staart van een nieuwsgierig kuiken erop uitsteekt.
Origamivogel 3
Gebruik de hoofdteleporter IntervalgebiedGa dan noordwaarts langs de rechterkant, maar stop onmiddellijk als je een smalle trap opmerkt waarop drie mensen verzameld zijn. Ga een niveau naar beneden en haal de verborgen origamivogel uit de blauwe ballon.
Origamivogel 4
Bij vertrek woongebied Er staat een neonbord op het Intervalplein met Vader, de bewaker, eronder. Zodra je het aangegeven punt hebt bereikt, let je op de onderkant van het reclamebord en trek je het ongelukkige kuiken eruit.
Origamivogel 5
Bereiken woongebied en volg het smalle straatje ten zuiden van de zone, voorbij de neonreclames. Zodra je onderaan het steegje bent, kijk je naar een van de ramen in de muur. Er zit een bange vogel in, en om hem eruit te krijgen moet je drie keer aan de veren trekken.
Origamivogel 6
Данная птица находится в секретной зоне, для открытия которой придется разблокировать дополнительный переход в stad van oude dromen. Рядом с большим гнездом Доктора Лазурь есть столб, который запустит путь на крышу за один Aiden's teken.
Когда окажетесь на месте, то поверните налево, и окажетесь перед рекламным щитом. Сверху конструкции торчат три пучка перьев, trek ze allemaal om de ritmische vogel wakker te maken.
Origamivogel 7
В stad van oude dromen, на площадке с большим гнездом Доктора Лазурь, есть быстрый переход в спальный район и на секретную крышу, описанный в методе нахождения прошлой пташки. В самом столбе находятся три перышка. Если их потрогать, то появится птенец-билетер.
Origamivogel 8
In het zuidelijke deel Intervalgebied er is een verhoogd platform met banken, en op een daarvan zit een oude man te lezen. Naast deze grootvader staat een hoge lantaarn met vogelveren. Als je ze drie keer verstoort, verschijnt er een toeristenkuiken.
Origamivogel 9
De gemakkelijkste manier om bij deze meid te komen is vanaf Intervalgebied: u moet de lift gebruiken en naar de 1e verdieping gaan. Eenmaal beneden draai je links en ga naar de tv, waarachter een ballon hangt. Binnenin verborgen zit een onheilspellende origamivogel.
Origamivogel 10
Ga naar de linkerbenedenhoek Intervalgebied. Hier, vlakbij de trap en naast de bank, staat een leeg afvalton. Pkom dichterbij en verstoor de piratenvogel.
Origamivogel 11
In het noordwesten van de stad van oude dromen is er Jessie's diner. Vanuit dit etablissemyont moet je langs een smal pad naar het zuiden gaan, waarna je, voordat je de muziekwinkel bereikt, in de dichtstbijzijnde hoek kijkt. Op deze plaats bevindt zich een hek van gaas en daarop is de staart van een van de origamivogels bevestigd.
Origamivogel 12
Ga naar het belangrijkste ruimtelijke anker binnenin Steden van oude dromenen ga dan pal westwaarts. Aan het einde van de route vind je een arbeider genaamd Mellon. OVERVecht tegen deze man en vervolg je weg om de blauwe bal te vinden en het gecamoufleerde vogeltje te pakken.
Origamivogel 13
Speelgoedhandelaar Kirk woont in het zuiden van de stad van oude dromen. Zoek dit personage, ga dan naar het westelijke steegje en in het enigszins open raam zie je een kopersvogel.
Origamivogel 14
Gebruik het snelle reispunt in stad van oude dromen en onderzoek het trottoir ten oosten van dit gebied. Aan de weg tegenover een brandkraan ligt een rioolrooster. Je moet het vinden om het verborgen kuiken uit het rokende luikdeksel te halen.
Origamivogel 15
Voor groot nest Zangeres Galatea treedt op tijdens het concert van Doctor Lazur. De toeschouwersstoelen zijn leeg, maar de stoelen moeten nog worden geïnspecteerd, omdat er een waaiervogel in één ervan is neergestreken.
Origamivogel 16
Vlak achter Doktersnest AzuurAan de zuidkant van het gebied bevindt zich een klein uitkijkpunt met een menigte mensen en een lege concessietribune. Benader de camper en merk het bovenste paar koplampen op – er zat een kuiken tussen hen in.
Origamivogel 17
В smal weggetje Er is een zeer lange doodlopende weg aan het uiterste oostelijke uiteinde van de 1e verdieping. Als je hier bent, kun je een grote themakaart van Penaconia vinden en er een wijze origamivogel uit halen.
Origamivogel 18
In het centrale deel smal weggetje er is nog een origamivogel en deze bevindt zich boven de deur van een van de kelders. Er zijn geen exacte herkenningspunten voor deze locatie, maar aan de oostkant van de straat staat een groot stuk graffiti doorgestreept met een opvallend rood kruis. Zodra je op de juiste ladder bent, raak je de gloeilamp aan en pak je de volgende vogel.
Origamivogel 19
Gebruik het ruimtelijke anker in smal weggetjeom zo dicht mogelijk bij de juiste plaats te komen. Ga vervolgens naar het noorden. Zodra je de eerste doodlopende weg aan de linkerkant ziet, ga je daarheen: helemaal aan het einde van de gang is een vuilnisbelt, en daarin zit een verdrietig kuiken.
Origamivogel 20
Dit vogeltje verbergt zich in het uiterste zuidelijke deel van de 1e verdieping, niet ver van het onderste teleportatiepunt in smalle gang. Wanneer je deze plek bereikt, ga je naar de uiterste rechterhoek en onderzoek je de grote poster, en trek je zo de vogel uit het gezicht van de geschilderde man.
Selectieplaats voor verschroeid zand uit "Verrukkingen"
Op het grondgebied selectieplaats van verschroeid zand uit U kunt “lekkernijen” vinden 20 origamivogels. Er zijn veel aparte gebieden op deze locatie, daarom zullen we per gebied de locatie van de vogels weergeven:
- Kwalificerende locatie (ten zuiden van de locatie).
- Acteren (Battle in Dreams 1).
- Actie (Battle in Dreams 2).
- Uur (Vuuruur 1).
- Vuur (Uur van Vuur 2).
- Arena 1 (supersterduel 1).
- Arena 2 (supersterduel 2).
- Superstar Path (locatie noord).
Чтобы собрать всех бумажных птенцов в данной локации, придется закончить квест "Rust in het verschroeide zand".
Origamivogel 1
Aan de linkerkant van het ruimtelijke anker op kwalificerende plaats panelen met grote tv's zijn vast. Ga naar de muur en kijk tussen de speaker en de schermen om de waaiervogel te verwijderen.
Origamivogel 2
Verplaats naar kwalificerend platform и перейдите в восточный угол помещения. Неподалеку от столика и пары кресел стоит декоративная колонка, потяните каждый из трех красных хвостиков и найдете очередного птенца.
Origamivogel 3
Op weg van het ruimtelijke anker naar kwalificerende plaats om bij het grote nest van de Crimson Boss te komen moet je door een gang met ballen. In een van de rode ballen zit een verwelkomende vogel, dus trek hem eruit.
Origamivogel 4
Voor karmozijnrood kelkblad (Knop van de Jacht) waterval met rode frisdrankstromen. Ga zo dicht mogelijk bij de rand van het zwembad en vang een van de origamivogels.
Origamivogel 5
Tussen de Reverse Express en het ruimtelijke anker in de Battle of Dreams "Acteren" er is een steegje met versieringen. Onderzoek de sterrenstandaard aan de rechterkant en praat dan met de meteoorvogel.
Origamivogel 6
Gebruik een teleportatiepunt in een droomgevecht "Acteren", после чего идите на северо-запад. В тупике, левее лестницы, расположена плоская птичка-оригами. Она лежит на полу, под грудой оборудования.
Origamivogel 7
In de sublocatie van de strijd in dromen "Acteren" доберитесь до северной площадки и подойдите к левой лестнице. За рядами скамеек есть несколько телевизоров, а на самом верху торчит пучок красных перьев.
Origamivogel 8
Gebruik het ruimtelijke strijdanker in dromen "Actie", и окажетесь прямо около съемочной сцены. Осмотрите ближайшую камеру и вытащите из объектива красноперую пташку.
Origamivogel 9
Op het grondgebied van de strijd in dromen "Actie" есть центральная площадка, туда ведет один лестничный пролет от точки телепорта. Как только окажетесь на месте, то осмотрите красные воздушные шары, и в одном из них заметите пропавшего птенца.
Origamivogel 10
Vóór de sneltrein voor de competitie in de strijd in dromen "Actie" построена большая сцена, которую постоянно охраняют три рядовых врага. Неподалеку стоят ряды скамейках, а в правом секторе запряталась пташка-наблюдательница.
Origamivogel 11
In het midden van het testgebied "Uur van Vuur: het uur" er staat een enorm standbeeld van Chasik. Het genoemde monument bevindt zich tussen twee expresactivatoren en niet ver van het ruimtelijke anker. Er zit een vogel verborgen bovenaan het beeld, maar om deze te bemachtigen moet je de dichtstbijzijnde puzzel oplossen.
Dit droommozaïek bestaat uit 8 stukken, en de eerste vijf kunnen onmiddellijk op hun plaats worden geplaatst, zonder te draaien. Met de stukjes genummerd 6, 7 en 8 kun je de puzzel voltooien - je moet hem respectievelijk 3, 2 en 3 keer draaien.
Origamivogel 12
Aan de achterkant van de locatie, naast het teleportatiepunt "Uur van Vuur: Uur (achter)", есть путь к сюжетной птице-оригами. Этого пернатого в обязательном порядке отыщете во время квеста "Favoriete".
Origamivogel 13
Dichtbij het teleportatiepunt in de zone "Uur van Vuur: Vuur" Er zijn talloze monumenten in de vorm van vogels verzameld. Onderzoek het zuidwestelijke beeld en haal het verborgen kuiken tevoorschijn.
Origamivogel 14
Er zit nog een verborgen vogel verstopt in de backoffice in de subzone "Uur van Vuur: Vuur". Om in de juiste kamer te komen, moet je de tv in het midden van de locatie gebruiken en in baby Hana veranderen.
Как только окажетесь за дверью, то воспользуйтесь новой приставкой и вновь станьте нормального размера. Если ТВ-приставки на месте еще нет, то завершите текущий основной квест в данной зоне. Помещение с птицей-оригами находится с западной стороны, куда ведет лестница.
Origamivogel 15
Naar de belangrijkste testruimte "Uur van Vuur: Vuur" получится попасть только через местное приключение Хану. Именно здесь найдете и отправите домой одного из птенчиков, но для этого придется воспользоваться одним из телевизоров, превратиться в детектива и воспользоваться чудесной ракетой для перемещения на шкаф.
Origamivogel 16
Binnen de locatie "Uur van Vuur: Vuur" Er is een afgesloten geheime kamer waarin een van de rode origamivogels zich verstopt. Het pad hierheen gaat alleen open tijdens een geheime missie «Hanu's erfenis».
Origamivogel 17
Superster-uitdaging "Arena 1" vindt plaats in een lange gang — в начале получится словить пташку-зазывалу. Основным ориентиром является рекламный плакат, поэтому, когда обнаружите нужный объект, зайдите сзади и вытащите пернатого.
Origamivogel 18
Het volgende kuiken vind je naast het ruimtelijke anker van de confrontatie tussen supersterren "Arena 1". После телепортации повернитесь на восток и зайдите в небольшой тупичок, а затем вытяните красный хвостик из клумбы, дернув его трижды.
Origamivogel 19
Op het gebied van supersterrenconfrontatie "Arena 2" прячется всего одна пернатая оригами-птица. Чтобы отыскать птенца, идите от обратного экспресса на север и смотрите на пол с левой стороны: около подвижного поршня лежит пучок перьев. От каждого прикосновения он двигается вверх, поэтому потрогать его придется три раза.
Origamivogel 20
Zodra je de weg opent naar superster manier, dan kun je het laatste vogeltje pakken. Het platte kuiken verbergt zich onder de basis van de omgekeerde express, dus let goed op waar je loopt.
Groot Theater van Penaconia
Verborgen op het grondgebied van het Grand Theatre van Penaconia 20 origamikuikens. Часть пернатых скрывается в тайных помещениях с пузыремостами и другими межпространственными комнатами мира грез.
Origamivogel 1
Gebruik een ruimtelijk anker in wijzigingsgalerijenom jezelf in de buurt van een van de kuikens te vinden. Loop een stukje vooruit en bekijk dan de Robin Robin-poster aan de westelijke muur. – er zit een origamistaart in.
Origamivogel 2
ten westen van wijzigingsgalerijen есть помещение, а в нем обитает ремонтница Мира грез по имени Ольма. Около этой девушки стоит клумба с декоративным забором, из которого торчит пташка, а чтобы ее достать, надо трижды дернуть перья.
Origamivogel 3
Op weg van het teleportatiepunt naar harmonisatie zaal, к центру локации, находится еще одна птица-оригами. Следуйте вдоль западной стены и внимательно смотрите по сторонам. Вскоре заметите рыцарские доспехи, из которых торчит пучок розовых перьев.
Origamivogel 4
Gebruik een ruimtelijk anker in harmonisatie zaal en ga naar het zuidwesten. Vóór de eerste afslag naar de zegensalon, op de hoek, vind je een verborgen vogel.
Origamivogel 5
Stap in zegen salon, пройдите мимо гнезда большой птицы и спуститесь по лестнице к центру локации. В самом конце ступеней, по центру, есть статуя, в основании которой торчит пучок розовых перышек.
Origamivogel 6
In de Salon of Blessings, aan de zuidwestelijke bar, zit een eenzame vogel. Om het op te pakken, ga je rond de ronde balk en zoek je naar de uitstekende staart.
Origamivogel 7
В salon van zegeningen er is een overgang naar een verborgen sublocatie door het schilderij heen. Open het gordijn en gebruik een overgang in de ruimte met het publiek.
Как только окажетесь в новом месте, то сразу осмотритесь. Бумажный птенец находится неподалек, засев в яркой вывеске на краю платформы.
Origamivogel 8
Je kunt jezelf op deze plek vinden met behulp van dezelfde methode als beschreven voor het vinden van de vorige vogel. Als je door het kijkglas gaat, stap dan over het ronde platform naar het zuidoostelijke platform, dat ook een ronde vorm heeft. Als het pad ontoegankelijk is, betekent dit dat u het hoofdperceel op de huidige locatie niet hebt voltooid.
Origamivogel 9
Способ, как попасть в этот район Большого театра, подробно описан в способе поимки пташки №7. После того, как окажетесь здесь, останется пройти весь путь до конца. За финальной картиной, которая висит на западной дороге, есть пара шариков, а птенец спрятался в самом дальнем из них.
Origamivogel 10
Verplaats naar vergaderzaal door het teleportpunt en ga dan een van de trappen af. Vervolgens hoef je alleen nog maar de richting naar het midden van de locatie te nemen en op de blauwe reclamestandaard te letten, want daar zit een roze vogel in vast.
Origamivogel 11
В vergaderzaal стоит телевизор, который позволяет пройти очередную активность с Хану. Имейте в виду, что недостаточно подойти к ТВ и выдернуть из него затаившуюся птаху, надо в обязательном порядке превратиться в детектива. Сделать это получится только если соберете alle delen en hoofdstukken over de avonturen van Hanu.
Origamivogel 12
Deze vogel is het moeilijkst te krijgen op de huidige locatie, omdat je het labyrint van driedimensionale ruimte in de kamer moet overwinnen vergaderzaal. Переход в помещение находится за занавесками. Если не получается совершить переход, то поговорите с ближайшей девушкой, а также завершите основной сюжет текущей зоны.
Als je eenmaal binnen bent, gebruik dan de nabijgelegen fontein, ga de linker bellenbrug af en activeer de extra fontein. Hierna kunt u terugkeren en de voorraad bubbels bij de eerste bron aanvullen.
Теперь надо спуститься по правому мостику, где на платформе можно активировать платформу. Ее придется сдвинуть до предела в противоположную сторону.
Keer terug naar de eerste bron om je bubbels aan te vullen. Om de bewegende brug te repareren, moet je eerst op de knop op de terminal drukken.
Je zult grote trappen moeten beklimmen via verschillende bruggen, maar de voorraad bubbels is voldoende om ze te bouwen. Als alles goed is gedaan, komt het pad naar de volgende fontein, bovenaan het bouwwerk, beschikbaar.
Activeer de fontein, maak een brug vlakbij en klim naar het plafond. In het nieuwe vlak kun je rond de colonne lopen en de grondstoffenvoorraad in de nieuwe fontein aanvullen.
На потолке кроме фонтана есть еще один терминал с кнопкой. Это устройство позволит сместить большой кусок платформы. Когда сделаете это, то сможете вернуться в первоначальную плоскость по двум пузыремостам.
Как только окажетесь на полу, то заметите очередной сломанный помост, который восстанавливается через ближайший терминал. После того как закончите, сможете продолжить путь, подняться по лестнице и обнаружить пташку на восточной стороне платформы. Она запряталась в воздушный шар.
Origamivogel 13
В vergaderzaal есть еще одна розовая птаха. Вернитесь в комнату с картиной зазеркалья. Когда окажетесь внутри, то развернитесь к занавесу и осмотрите левый диван. Среди подушек получится различить хвостик из перьев.
Origamivogel 14
Ga naar harmonisatie zaal en draai naar het oosten. Ga rechtdoor, de trap op in het noordoosten en achter een reclamebord vind je drie bosjes roze veren. Om de sfeervogel te verwijderen, moet je aan alle staarten trekken.
Origamivogel 15
In het centrale deel harmonisatie zaal есть проход в мир грез. Проще всего найти это место через главный пространственный якорь: телепортируйтесь и ступайте на северо-восток.
Внутри пространства с пузыремостами идти далеко не потребуется: держитесь правой стороны, двигайтесь вперед и заметите парящий шарик с перьями. Просто так достать его не получится, поэтому придется добавить в отряд персонажа, который может совершать дальнобойную простую атаку в открытом мире. Для этой цели подойдут Maart 7, Yukong, Robin, pantser.
Origamivogel 16
In de noordwestelijke sector harmonisatie zaal er is nog een overgang naar de wereld van dromen. De eenvoudigste manier om daar te komen is via het ruimtelijke anker.
Внутри зазеркалья достаточно подняться по первой же лестнице, чтобы оказаться на платформе с очередной скрытой птахой. Пестрый птенец затаился в перевернутом воздушном шарике, который расположен в дальнем углу площадки.
Origamivogel 17
Данная птаха находится в той же скрытой зоне, где прятался предыдущий птенец-оригами. Как окажетесь внутри, то ступайте прямо, минуйте все лестницы, пока не заметите первый фонтан с пузырями. Перед ним есть лестничный пролет, с которого получится схватить пернатого на левитирующей картине.
Origamivogel 18
Kijk in het linker steegje ten westen van de activiteit "Echoes of War: een eerbetoon aan de beleefdheid van sterfelijke dromen". В указанном месте двигайтесь вдоль северной границы локации, пока в темном участке стены не отыщите очередного птенца.
Origamivogel 19
Aan de rechterkant van de test "Echoes of War: een eerbetoon aan de beleefdheid van sterfelijke dromen" есть широкая угловая платформа. Перейдите по извилистому помосту на эту площадку, после чего осмотрите северо-западный угол. В напольной табличке засела розовая птаха.
Origamivogel 20
Om deze vogel te krijgen, ga naar vergaderzaal en ga naar het noordoosten. Kijk in de verste hoek van de foyer en zie een bos veren.
Hoe je alle beloningen kunt krijgen voor het vinden van origamivogels
Naast aanvullende diensten bieden de belangrijkste vogels die in de Big Nests leven Pioniers aan die alle origamivogels hebben gevonden, onderscheidingen in de vorm van sterrenjades, wapenkaarten en andere materialen die nodig zijn voor accountontwikkeling. Hieronder vindt u de locatie van alle belangrijke vogels, evenals een lijst met prijzen die worden aangeboden voor het vinden van Gresaville-bouwers.
Gouden meneer 1
In de linkerbovenhoek van Aiden's park bevindt zich het Grote Nest van de Gouden Meester - op deze plek leeft de hoofdvogel, van waaruit je een beloning kunt ontvangen voor het redden van alle origamivogels Gouden momentje, namelijk:
- × 30 ster jade;
- × 180 uur kredieten;
- lichte kegel "De dag dat het heelal valt".
Lichtgroen Manager 1
Op het hoogste punt van de locatie bevindt zich naast het ruimtelijke anker “Family Construction Bureau” het Grote Nest van de Slamanager. Zodra je alle kuikens hebt gevonden Grenzen van dromen, kom hier terug om uw welverdiende beloning te claimen:
- ×30 sterjades;
- ×180 uurtegoeden.
Karmozijnrode baas
Niet ver van het teleportatiepunt "Corridor of Memories" bevindt zich een groot nest van de Crimson Boss. U kunt aan hem rapporteren over het verzamelen van alle vogels op de locatie "Een kinderdroom" en krijg er een beloning voor:
- ×30 sterjades;
- ×180 uurtegoeden.
Meesteres Vermiljoen
Op de begane grond, naast het ruimtelijke anker "Dream Hotel Lobby", vind je Lady Vermilion's Great Nest. Deze toporigamivogel zal een onderscheiding uitreiken nadat hij al zijn gevederde handlangers in het gebied heeft gered. hotel "Dreams" (Wereld van Dromen):
- ×30 sterjades;
- ×180 uurkredieten;
- lichte kegel "De enige winnaar".
Lichtgroen Manager 2
In het midden van de zaal van de Dream Lord staat een tafel met een model van de stad. Dit object is het leefgebied van de Salad Manager en dit vogeltje heeft een beloning voorbereid voor degene die alle verloren vogels verzamelt Morning Dew-woningen:
- ×30 sterjades;
- ×180 uurtegoeden.
Gouden meneer 2
Het noordelijke deel van het park is de thuisbasis van de belangrijkste lokale origamivogel. Vind het nest van de Gouden Meester in de buurt van de sferomet zodra je klaar bent om de beloning voor alle gevonden baby's te innen Themapark Studio "Klok":
- ×30 sterjades;
- ×180 uurkredieten;
- lichte kegel "De enige winnaar".
Dokter Lazur
Boven het smalle steegje, niet ver van het ruimtelijke anker “City of Old Dreams”, bevindt zich het Grote Nest van Doctor Azure. Zodra je besluit een hint te krijgen of een beloning te verzamelen voor de gevonden kuikens, zoek deze plek dan op Rif van de Droomstroom:
- ×30 sterjades;
- ×180 uurkredieten;
- lichte kegel "Ver van het vuur".
Crimson-baas 2
Op selectielocatie voor verschroeid zand van Uslada есть большое гнездо Багрового босса. Чтобы найти это место, переместитесь к точке активности Чашелист (багровый): Бутон Охоты. Тогда сможете поговорить с главой птиц-оригами и забрать заслуженные награды:
- ×30 sterjades;
- ×180 uurkredieten;
- lichte kegel "De avonturen van Gresaville".
Meesteres Vermiljoen 2
aan het studeren Groot Theater van Penaconia, можно натолкнуться на большое гнездо Госпожи Вермилион. Проще всего добраться к главе птах, чтобы забрать награды, получится через пространственный якорь в салоне благословений. Получите следующие ресурсы:
- ×30 sterjades;
- ×180 uurkredieten;
- lichte kegel "Wat is de werkelijkheid?".
Waar vind je de VIP-kamer en krijg je de profielavatar "Origami Bird".
Wanneer je alle locaties hebt verkend en 60 vogeltjes hebt verzameld, schrijf je naar de chat Dokter Lazur en zal aanbieden om elkaar te ontmoeten in de VIP-kamer voor de enorme klok: ga naar Hotel "Dromen" in werkelijkheid en praat met de vogel die wacht tussen de twee beschikbare ruimtelijke ankers.
Prestatie "Tweeten?"
Help 1 origamivogel terug te keren naar het Grote Nest om de prestatie te behalen "Tweeten?" in Honkai: Star Rail uit de categorie 'Begrijp het onbegrijpelijke' en verdien er 5 ster jade.
Prestatie ‘Tweet! Tweeten!
Help 60 origamivogels terug te keren naar het Grote Nest om de prestatie te ontgrendelen “Tweeten! Tweeten! in Honkai: Star Rail uit de categorie “Begrijp het onbegrijpelijke” en ontvang 5 ster jade.
Prestatie "Tweet... ik kan niet bewegen"
Help 100 origamivogels terug te keren naar het Grote Nest en ontgrendel de prestatie "Tweet... ik kan me niet bewegen." in Honkai: Star Rail uit de sectie ‘Begrijp het onbegrijpelijke’ en verdien er 5 ster jade.
Lees verder:We hopen dat onze gids je heeft geholpen alle origamivogels in Penaconia in Honkai te vinden: Star Rail. Als u moeilijkheden ondervindt of vragen heeft, kunt u hierover schrijven naar opmerkingen - de auteur zal proberen te helpen. Volg de relevante secties van onze website voor andere artikelen en handleidingen over het spel: voorbijgaan, gidsen, bouwt, лор, nieuws.
waar kan ik de avonturen van Khan deel 3, hoofdstuk 2 vinden?(((
Hierover werd uitvoerig geschreven in aparte gids.
De kaart voor Origami Bird 18 in Dreamstream Reef is onjuist.
Gecorrigeerd, bedankt voor het opmerken!
Woonplaatsen van ochtenddauw nr. 7. Hoe pak je de vogel op als je de zoektocht al hebt gedaan?
Gids bijgewerkt!
Origamivogels in Morning Dew Residence nr. 7, hoe kan ik de vogel ophalen als ik de zoektocht al heb voltooid?
We hebben een extra route aan de gids toegevoegd, waarmee je deze vogel kunt ophalen na het voltooien van de zoektocht en de definitieve herinrichting van de kamer.
Ik wilde vragen of je misschien weet hoe je de enorme (dronken) origamivogel kunt lokken die op de poster bij de tweede verdieping van de locatie "Morning Dew Residence" staat; ik heb al iets lekkers en een koolzuurhoudend drankje gemaakt, maar noch het een noch het ander werkte. Wat moet je hem precies geven?
Gisteren gepubliceerd gedetailleerd artikel over dit onderwerp.
Heel erg bedankt, ik was op zoek naar iets en zocht maar kon het niet vinden. Blijkbaar zocht ik op de verkeerde plaats. Fijne dag.
er kwam een woning bij, en een park?
We werken het artikel geleidelijk bij, alles zal er binnenkort zijn
Heel erg bedankt voor zo'n coole gids!
Blij om te helpen!
Vertel me alsjeblieft hoe ik vogel nr. 5 kan ophalen in het hotel (droomwereld), de deur is rood en er is geen interactie mee
alle andere inhoud is gesloten en alle taken zijn voltooid
Deze doorgang opent vanaf de andere kant. Om daar te komen, moet je de lift gebruiken, waarna je het vogeltje kunt oppakken en de deur kunt ontgrendelen.
vertel me alsjeblieft wat ik moet doen.. Ik heb 58 van de 60 vogels gevonden, heb verschillende keren rond alle locaties gelopen, werd alleen gelaten op het gouden moment en alleen in het hotel in de wereld van dromen, ik vermoed dat dit degenen zijn die zit vast in de ballen (?), maar hoe ik ook naar locaties ga, herstart het spel, er verandert niets, ik kan ze niet vinden en dat is alles, misschien weet iemand wat te doen in zo'n situatie...
Controleer op de locatie "Golden Moment" opnieuw vogel nr. 7 en in het gebied "Dream Hotel (Dream World)" controleer vogels nr. 3 en nr. 17. Na de eerste detectie verstoppen deze vogels zich opnieuw en veranderen ze van positie, dus zoek hun staart in nabijgelegen objecten - ze zijn allemaal duidelijk zichtbaar.
je kunt de vogel een munt geven en deze wordt op de kaart geannuleerd, munten en elke week kunnen op een gouden moment bij de verkoper worden gekocht
Goden! Ik aanbid je! Namens prestatiejagers: hartelijk dank!)
Onze auteurs proberen het graag. :3
Ik heb geprobeerd de 8e vogel te pakken, maar ik kom niet door de deur. Ik heb alles volgens de instructies gedaan, maar de deur gaat niet open, er staat "niet beschikbaar in de huidige staat"
Vermeld a.u.b. de vogel op welke locatie u het heeft.
Dit betekent dat we het verhaal niet hebben voltooid. Maak het verhaal af.
Hartelijk dank, ik heb deze ongelukkige vogels zonder problemen verzameld!! Ik ben dol op je!!!
Wij helpen u graag, onze auteurs doen hun best. Met:
Om een of andere reden wordt de 17e vogel niet getoond in het hotel “DREAMS” (WORLD OF DREAMS), wat moet ik doen? Na het uitgeven van een muntje aan de vogel werd de plaats gemarkeerd.
Misschien heb je deze vogel eerder in deze kamer onderzocht en is hij naar de volgende tafel verhuisd: we raden je aan om alle voorwerpen in de buurt te onderzoeken en als je roze veren ziet, er dan interactie mee te hebben.
Vertel me alsjeblieft hoe ik bij de 8-10 roze vogel kan komen? Ik heb daar ver weg op de kaart geen kamer open
Hallo! Schrijf op welke locatie, zodat we je kunnen helpen.
Je moet naar de ruimte Platinum Rooms gaan (rechterbovenhoek van de Dream Hotel-locatie in de Dream World). Ga vervolgens naar de vreemde afbeelding die op de kaart is gemarkeerd met het bijbehorende pictogram. Kijk goed naar het begin van het pad dat op deze locatie is gepland voor 8 vogels, daar staat een gedetailleerde route aangegeven.
Als je het aangegeven pad niet kunt volgen, probeer dan het hoofdperceel op deze locatie af te maken.
Kun je me vertellen hoe ik de lobby van het Hotel of Dreams kan openen?
Volgens deze gids heb ik slechts 50 vogels kunnen vinden, waar zijn er nog 10 te bereiken?
Iedereen al toegevoegd, d.w.z. 60
Weet je zeker dat je alle vogels hebt verzameld? Op locatie Gouden momentje и Hotel "Dreams" (Wereld van Dromen) er zijn er 20 (totaal 40), en in Droomgrens и Baby's slaap - 10 per stuk (totaal 60). Je kunt op de kaart zien hoeveel vogels er zijn gevangen als je het hoofdnest markeert.
Nadat je alle vogels hebt gevonden, moet je naar de VIP-kamer gaan, en specifiek: waar? Ik begrijp het niet
Verplaats naar Hotel "Dromen" in werkelijkheid en praat met de vogel die tussen de twee beschikbare ruimtelijke ankers wacht - heb de locatie in de schermafbeelding aan de gids toegevoegd!