Al deze verhalen zijn triest Honkai: Starrail — de achtste missie van Mastery uit de verhaallijn “Cat Among Pigeons”, die moet worden voltooid vanuit het perspectief van Aventurijn. Het is tijd voor de gokker om zijn plan uit te voeren, terwijl er nog minstens 16 systeemuren over zijn voordat de volledige vernietiging plaatsvindt, en het podium van de Clock Studio te betreden. Onderweg moet je veel tests ondergaan, je toekomst onder ogen zien en je verleden inhalen, avgina.
In deze gids zullen we bekijken hoe we door al deze trieste verhalen in HSR heen kunnen komen. Hoe los je alle puzzels op en haal je de jonge Augin in: berijd de sferomet, verlaat het doolhof en win de uitdaging "Hamster Knight". Snel en woedend: noten."
Hoe de zoektocht te starten Al deze verhalen zijn triest in Honkai: Star Rail
Je kunt de ontwikkelingsmissie ‘Al deze verhalen zijn triest’ openen, die plaatsvindt namens Aventurijn, nadat je aan de volgende voorwaarden hebt voldaan:
- однимите Beheersingsniveau tenminste tot 40.
- In een ketting "Kat tussen duiven" voltooi de eerste zoektocht van buitenaf Acheron gerechtigd "Het veelbetekenende hart".
Na voltooiing van de vorige taak schakelt u automatisch over naar de modus Aventurijn: Dans van de Dood en je kunt de verhaallijn verder afsluiten namens de gokker die in het midden zit Themapark Studio "Klok".
Walkthrough van de zoektocht Al deze verhalen zijn triest in Honkai: Star Rail
Aventurijn gaat zijn plan op het podium voltooien en de “laatste voorstelling” spelen, in de hoop dat alles zal verlopen zoals gepland. Terwijl de gokker zich een weg baant naar het hoofdpodium, ontmoet hij de geesten uit zijn verleden en toekomst - "Kakavachu" en "Aventurine".
Ga naar het centrale podium van het park
Schakel over naar Aventurijn, ga vooruit door het Themapark en praat met het vreemde kind. De ogen van de vreemdeling zullen te bekend voorkomen, en de gokker zal zichzelf in hem herkennen.
Ontmoet de jonge Avgin
Ren achter de jongen aan naar het gordijn van het podium, waar je nog een "Aventurijn" zult tegenkomen - een holografische gokker die de toekomst verpersoonlijkt.
Draai de gang rechts in en kom bij de rand van het pad, Avgin is er al in geslaagd het gat te overbruggen en denkt dat ze verstoppertje spelen. Een rit maken op bolvormig vooruit en los een kleine puzzel op om het pad verder te openen.
Pas de route zo aan dat de lichtstraal de tweede spheromet bereikt en groen oplicht. Om dit te doen, moet u het volgende doen:
- Schakel in eerste de ring en laat het in dezelfde positie staan. Vervolgens activeren en draaien de tweede.
- Doe hetzelfde met derde en vierde ring: voer ze uit en draai ze één keer.
Als je alles goed hebt gedaan, verschijnt hieronder een verbindingsmelding. Je kunt een bolwerper lanceren en naar de andere kant gaan.
Ga naar de boog aan de linkerkant, ren langs de monsters en bekijk het volgende filmpje met de "toekomst". Het hologram probeert druk uit te oefenen op de patiënt en haalt onaangename herinneringen aan de dood van Aventurins moeder en zus naar boven.
Vervolg je zoektocht naar de jongen: volg vooruit en kijk achter het buitenste schot aan de rechterkant, waar je een kostbare topaas vindt.
De geest die verschijnt, onthult de details van het plan van de gokker die iedereen heeft bedrogen en gebruikt Dr. Ratio. Terwijl de geleerde, zich nergens van bewust, de aandacht van het hoofd van de familie afleidde, slaagde Aventurijn erin de derde steen te bemachtigen.
Speel de film af
Aan het einde van de dialoog draai je je om en ren je naar de jongen. Avgin zal aanbieden een film te kijken en een klein spelletje te spelen. Communiceer met het apparaat dat voor je ligt om de Hamster Knight-uitdaging te beginnen. Snel en woedend: noten."
Klik rolknop of spatiebalkom het traject van de beweging van de hamster te veranderen en tegenstanders en obstakels te ontwijken. Verzamel zoveel mogelijk benodigdheden terwijl je je energiereep volledig vult. Op deze manier ontvangt de held de Nut Rush en snelt hij snel naar voren, waardoor hij onkwetsbaar wordt en vijanden kan passeren.
Bereik de finish voordat de schietreeks hieronder eindigt om de uitdaging te doorstaan.
Maak een ritje in de sferomet
Ren achter het 'verleden' aan door de gang links van de film en een rit maken op bolvormigom aan de andere kant te komen.
Lanceer het apparaat en pas de route aan zodat de straal in contact komt met de tweede bolwerper.
Schakel alle mechanismen in en Draai alleen de eerste en tweede ring. Laat de rest in dezelfde positie staan, dan wordt het pad correct aangelegd. Activeer de bolwerper en ga naar de ingang van het labyrint.
Verlaat het doolhof
Ga het doolhof in om de jongen in te halen. Binnen, focus op pop-up woorden in de lucht en lucht Ballen, die naar het juiste pad wijzen. Houd eerst rechts aan en ga dan linksaf.
Volg vanuit het gebied met de kist de ballen naar de doodlopende weg en Inspecteer verloren voorwerpen. Nadat hij de ketenen heeft opgeheven, zal Aventurijn opnieuw zijn 'toekomst' onder ogen zien, die hem eraan zal herinneren dat de gelukkige ooit een gewone slaaf was wiens leven een cent waard was.
Het afzetlint erachter verdwijnt en de doorgang wordt vrij. Sla de eerste afslag over, ren dan links naar het halfronde gebied en onderzoek opnieuw de verloren dingen en herinneringen. Aventurijn heeft er geen spijt van dat hij het amulet van puur goud, dat zijn moeder als aandenken had achtergelaten, nooit heeft verkocht.
Nadat je de uitsparing hebt verlaten, ga je links achter de bal en haast je je naar de uitgang van het labyrint, vlakbij waar nog een kist staat.
Ontmoet de jonge Avgin
We verlaten het labyrint weer een sferomet berijdenom dieper het themapark in te gaan. Voor deze schakel alle zeven ringen inzonder ze te draaien. Als u de positie van de mechanismen verandert, kunt u niet de juiste route uitstippelen.
Ga verder door de gang naar het gemarkeerde punt en interactie met oude tven ga dan verder met een kleine test "De avonturen van Hanu".
Nadat je kleiner bent geworden, ren je langs de vijand het gat aan de rechterkant in, waar een Aventurijn van normale grootte niet zou passen.
Onder de plank ervoor nemen raketwerper en richt op het monster aan de rechterkant om vervolgens de trekker over te halen en het op te blazen. Vernietig tegelijkertijd de muur waarachter de teleport zich bevindt. Als je het gebruikt, kom je bij een gewone kist.
De eerste keer dat je de Minion van de Steenbaas verslaat met Hanu's projectielen nadat je in Broeder Hana bent getransformeerd, ontvang je de prestatie 'Bloed van de Steen'.
Om de zoektocht voort te zetten profiteren TV de bocht om en keer terug naar je vorige vorm, dan kun je de grote trap beklimmen.
Ren naar de jongen langs de trap aan de linkerkant; als je dichterbij komt, begint een lange scène: het verleden, de toekomst en het heden Aventurijn zullen samenkomen. Het lijkt erop dat alles precies gebeurt zoals de gokker had gepland, en zeer binnenkort zal hij alle geheimen van de familie onthullen, en op het juiste moment zullen de drager van Stellaron en de emanator naast hem staan.
Maak een foto van Cacavacha
Gebruik je laatste momenten om afscheid te nemen van je kind en doe dat ook gedenkwaardig foto, die als missie-item in je inventaris blijft.
Neem het podium. Wees niet bang. Kijk niet achterom
Maak af waar je aan begonnen bent en ga backstage langs de westelijke gang, vanwaar je het podium op kunt. Ren langs de monsters de bocht om en nog een keer profiteren bolvormigom over de kloof te teleporteren.
Lijn het bewegingstraject uit en vorm een groene straal, dan kun je het mechanisme starten en naar het gewenste punt gaan.
Om dit te doen, schakelt u alle ringen in: draai één keer eerste en tweede. Laat de rest in dezelfde positie liggen en de puzzel wordt als voltooid beschouwd.
Gebruik de bolwerper om naar het einde van de volgende gang te gaan en draai aan het mechanisme bij de deur om de doorgang te openen.
Eenmaal in de grote zaal ga je naar het gordijn. Aventurijn neemt afscheid van de jongen en bereidt zich voor op zijn laatste optreden. De gokker zal onbevreesd naar voren treden en toegeven dat hij zijn geluk zal beproeven, en niet bang zal zijn om de hele wereld te vernietigen.
De actie schakelt over naar de Pathfinder en aan het einde van het filmpje ontvang je de prestatie "Sibyl, wat wil je?" en beloningen, waarna de taak ten einde komt.
Volgende zoektocht - "Loop tussen de graven".
Prestatie "Sibyl, wat wil je?"
Wees getuige van het leven van Kakavacha en ontdek waar het geluk de speler naartoe zal leiden. Ontgrendel de prestatie "Sibyl, wat wil je?" in Honkai: Star Rail kun je dit doen na het voltooien van de Mastery-missie 'All These Stories Are Sad'. Als beloning ontvang je 10 sterrenjades.
Awards
Na voltooiing van de missie Al deze trieste verhalen in HSR ontvang je de volgende beloning:
- Meesterlijke ervaring ×1200;
- ster jade ×150;
- reisgidsen ×18;
- uur kredieten ×800;
- leningen × 220;
- muziekrecord "Over de desintegratie van Evermemoria".
Lees verder:We hopen dat deze gids je heeft geholpen bij het leren hoe je All These Sad Stories in Honkai: Star Rail kunt voltooien. Als er tijdens de missie problemen of vragen zijn ontstaan, kun je daarover schrijven in opmerkingen. Lees andere interessante artikelen over HSR in de secties: voorbijgaan, gidsen, bouwt, лор и nieuws.
Bedankt, het heeft enorm geholpen!!!