Gedetailleerde gids voor Armor in Honkai: Starrail met aanbevelingen voor het creëren van de beste build om de kracht van je personage en team te vergroten. Bijpassende relikwieën en lichtkegels, evenals beschrijvingen van vaardigheden, sporen en eidolons. Voor-en nadelen. Het principe van het spel, de rotatie en alles wat Armor nodig heeft om een level omhoog te gaan.
Armor is een legendarisch personage dat schade van het windtype heeft en zich daaraan houdt Manieren van harmonie. Als commandant van de Silvermane Guard is ze een sterke en gracieuze vechter die een ondersteunende rol vervult op het slagveld. Tegelijkertijd heeft ze, als opvolger van de Guardian of Belobog, een trotse maar eerlijke instelling. Het meisje is bereid al het mogelijke te doen om de stad te laten bloeien en betere levensomstandigheden voor haar volk te bieden.
Waardering | S+ positie binnen streepje lijst |
Zeldzaamheid | ⭐⭐⭐⭐⭐ |
Element [Type] | Winderig🌪️ |
Pad | harmonie |
wanneer toegevoegd aan het spel | 26 april 2023 (patch 1.0) |
Hoe een personage te krijgen | "Standaardsprong" en "Startsprong". Verlies van 50/50 in de evenementbanner "Event Jump: Character" |
Geslacht | Vrouwelijk |
Thuisregio | Belobog |
Rol in de ploeg | Buffer |
Rol in het spel |
|
kenmerkende lichtkegel | "De strijd is nog niet voorbij" |
Stemacteurs |
|
Inhoud
- Brony biografie in Honkai: Star Trail
- Hoe pantser te krijgen in Honkai: Star Rail
- kenmerken van
- Basisvaardigheden
- Voor- en nadelen van pantser
- Bepantsering in HCP nivelleren
- Beste pantserconstructies in Honkai: Star Rail
- Ploeg voor pantser
- Hoe Armor te spelen
- Conclusie over het personage
- Vragen en antwoorden over Armour
Brony biografie in Honkai: Star Trail
Honkai Armor: Star Rail is de elegante en verfijnde erfgenaam van Cocolia, Hoge Bewaker van Belobog, en een bekwame kapitein van de Silvermane Guard. Van jongs af aan kreeg ze een strenge opleiding en onderging ze een constante training, waardoor ze de vaardigheden en kwaliteiten van de toekomstige leider Belobog kon verwerven.
Op een dag moest het meisje de onderwereld en haar verschrikkelijke omstandigheden onder ogen zien, in schril contrast met het bovengrondse deel van de stad. Daarna kwamen er grote twijfels bij haar op over de kennis die ze tijdens het trainingsproces had opgedaan: "Kan training echt helpen mensen naar het leven te leiden dat ze willen en verdienen?" Bronya zal zichzelf deze vraag meer dan eens moeten stellen en een belangrijke keuze moeten maken die het lot van de stad en haar inwoners zal bepalen.
Hoe pantser te krijgen in Honkai: Star Rail
Armor kan gedurende 50 spins worden verkregen van de permanente Star Jump-banner of van de Beginner's Jump Start-banner. Bij herhaalde ontvangst van exemplaren worden Eidolons [Constellations] geopend. Het zal ook vallen bij een 50/50 verlies van de evenementbanner Event Jump: Character.
kenmerken van
Samen met de opkomst van Armor, HP, nemen aanvalskracht en verdedigingsindicatoren toe. Snelheid en bespotting zijn permanente statistieken. De exacte waarden van de statistieken vind je in de tabel.
Niveau | Basis HP | Basisaanval | Basis bescherming | basis snelheid | Fundamentele beschimping |
1 | 168 | 79 | 72 | 99 | 100 |
10 | 245 | 114 | 105 | 99 | 100 |
20 | 397 | 186 | 170 | 99 | 100 |
30 | 549 | 257 | 235 | 99 | 100 |
40 | 701 | 328 | 301 | 99 | 100 |
50 | 853 | 399 | 366 | 99 | 100 |
60 | 1005 | 471 | 431 | 99 | 100 |
70 | 1157 | 542 | 497 | 99 | 100 |
80 | 1241 | 582 | 533 | 99 | 100 |
Basisvaardigheden
De vaardigheden van Armor maken haar tot een van de beste bufferpersonages die beschikbaar zijn in het spel. Door het Pad van Harmonie te volgen, helpt ze het team en versterkt ze haar kameraden, waardoor de indicatoren die nodig zijn in de strijd (aanvalskracht, kritieke schade, totale schade) toenemen. Dit geldt vooral in de latere stadia van het spel, wanneer de moeilijkheidsgraad van vijanden en gameplay toeneemt.
Het belangrijkste kenmerk van de wachtcommandant is het bevorderen van de actie van een bondgenoot. Deze monteur geeft een enorm tactisch voordeel ten opzichte van welke vijand dan ook, omdat je hierdoor binnen één cyclus meer schade kunt aanrichten of bijvoorbeeld een teamlid tijdig kunt genezen. Laten we eens nader bekijken hoe de vaardigheden van Armor werken, en ook kijken naar de volgorde waarin ze het beste kunnen worden geüpgraded.
Actieve vaardigheden
- Techniek "Onder de vlag van commando"
Na het gebruik van een techniek aan het begin van het volgende gevecht, wordt de aanvalskracht van alle teamleden verhoogd met 15% gedurende 2 beurten.
- Basisaanval "Kogel vliegt in de wind"
Brengt windschade toe gelijk aan 50-130% van de eigen aanvalskracht aan een van de vijanden op het slagveld.
- bekwaamheid "Gevechtsherschikking"
Verwijdert 1 debuff van het beoogde groepslid, waardoor ze onmiddellijk een actie ondernemen (een extra beurt uitvoeren) en hun toegebrachte schade verhogen met 33-82,5% voor 1 beurt.
- Supermacht "Mars van Belobog"
Verhoogt de aanvalskracht van alle bondgenoten met 33-66% en hun kritieke schade met 12-18% van hun eigen kritieke waarde. schade en een extra 12-24% voor 2 beurten.
Passieve vaardigheden
- talent "Een stap voor"
Na het gebruik van een basisaanval gaat de volgende actie 15-37,5% vooruit.
De volgorde van nivellerende vaardigheden
Bij het verhogen van het niveau van Armor-vaardigheden raden we aan de volgende volgorde te volgen:
- Supermacht – belangrijkste verbeterende vaardigheid. Het upgraden van je ult hangt af van het vergroten van de aanvalskracht en de kritieke schade van alle bondgenoten.
- bekwaamheid – heeft invloed op de toename van de schade die aan het geselecteerde teamlid wordt toegebracht, wat een even belangrijke bron van verbeteringen is.
- talent – verhoogt de actie van het pantser met enkele procenten nadat het een normale aanval heeft uitgevoerd. Hiermee kun je je bondgenoten ‘bijhouden’, vooral op lage snelheid.
- Basisaanval – zelden gebruikt, maar vanwege het spoor "Volgorde", wat de kritieke kans op een normale treffer met 100% vergroot, is het logisch om deze te verbeteren voor extra schade. De aanval wordt belangrijker na de opening van de vierde eidolon.
tracks
Pantservoetafdrukken ontgrendelen extra passieve vaardigheden die de ploeg helpen en versterken door middel van bonussen en het verbeteren van bepaalde kenmerken.
Volgorde: trefkans base attack hit wordt verhoogd naar 100%. | Slagveld: Verhoogt aan het begin van een gevecht de verdediging van alle partijleden met 20% gedurende 2 beurten. | militaire kracht: Wanneer Armor in gevecht is, wordt de schade van alle bondgenoten verhoogd met 10%. |
Kreta. schade +5,3%. | Windschadebonus +4,8%. | Status Weerstand +6%. |
Windschadebonus +3,2%. | Kreta. schade +8%. | Kreta. schade +10,7%. |
Windschadebonus +6,4%. |
Los van de beschouwde passieve vaardigheden worden de volgende indicatoren gepompt: windschadebonus + 3,2% en + 4,8%, weerstand tegen effecten + 4%.
Totaal bedrag aan stijging in statistieken:
Windschade | + 22,4% |
Kritieke schade | + 24% |
Effect weerstand | + 10% |
Eidolons [Sterrenbeelden]
Alle pantsereidolons:
№ | Naam | Eigenschappen |
1 | Verscherp je kracht | 50% kans om 1 vaardigheidspunt te herstellen bij gebruik van een vaardigheid. Het effect heeft een cooldown van 1 beurt. |
2 | snelle mars | De snelheid van de beoogde bondgenoot wordt verhoogd met 30% voor 1 beurt na het uitvoeren van een actie. |
3 | Artillerie bombardement | Superkrachtniveau +2. Talentniveau +2. Maximaal niveau: 15. |
4 | Verras de vijand | Nadat een bondgenoot een basisaanval heeft uitgevoerd op een vijand met een windkwetsbaarheid, voert het pantser onmiddellijk een bonusaanval uit die windschade toebrengt die gelijk is aan 80% van de schade van de basisaanval aan de getroffen vijand. Het effect kan slechts 1 keer per beurt werken. |
5 | We zijn niet te stoppen | Vaardigheidsniveau +2. Basis aanvalsniveau +1. Maximaal niveau: 15. |
6 | De regenboog doorboren | De toename van de schade van de beoogde bondgenoot door de vaardigheid wordt met 1 beurt verlengd. |
Beste pantser-eidolonen – E1, E2 и E4:
- Eerste eidolon: Biedt een toename van vaardigheidspunten na het gebruik van een vaardigheid, waar niet alleen Armor, maar ook andere bondgenoten van profiteren. In een turn-based systeem neemt de gevechtskracht enorm toe als het team vaker actie onderneemt dan de vijand.
- Tweede eidolon: Verhoogt de snelheid van de bondgenoot op wie de pantservaardigheid werd gebruikt. Dit betekent dat hij eerder aan zijn beurt kan beginnen. De bonus is vooral relevant voor helden die zich richten op het behalen van hogesnelheidsindicatoren, zoals Kool.
- Vierde Eidolon: Hiermee kan de Silver Mane-commandant niet alleen de energie sneller herstellen, maar ook extra schade aanrichten. Dit wordt mogelijk gemaakt door te triggeren bonus aanvallen, wanneer een van de partijleden een normale aanval uitvoert op een vijand met een windkwetsbaarheid.
Voor- en nadelen van pantser
Armor neemt een leidende positie in in de karakterbeoordeling. Niettemin heeft het zowel sterke als zwakke punten die belangrijk zijn om te overwegen.
Voordelen | Beperkingen |
Biedt de ploeg nuttige buffs. Verhoogt de aanvalskracht van je techniek en ultieme, evenals alle schade die door de vaardigheid wordt aangericht. Bovendien verhoogt de ult de kritiek. schade, waardoor bondgenoten zich kunnen concentreren op kritieke kansen. | Armor is een uitstekende ondersteuning, zelfs zonder ontwaken (eidolons) met driesterrenuitrusting, maar om het maximale potentieel en een comfortabeler spel te ontgrendelen is het noodzakelijk E1 en / of kenmerkende lichtkegel. |
Met vaardigheid bevordert actie richt zijn bondgenoot naar voren, waardoor hij de kans krijgt om een extra beurt te nemen en meer schade aan te richten in één cyclus. Waarin verwijdert verzwakking. | Verbruikt vaardigheidspunteneen vaardigheid gebruiken om de actie van een bondgenoot te bevorderen, te versterken en je eigen energie te herstellen. Dit kan teamgenoten ‘verstoren’ als de vaardigheidspunten niet correct worden verdeeld. |
Dankzij de “Bestelling” en E4-trail kan dat wel schade veroorzaken: Ontvangt 100% kritiek. kans op een basisaanval en prestatievermogen bonus aanval, als een bondgenoot onder de vaardigheidsverbetering een normale aanval gebruikt op een vijand die kwetsbaar is voor wind. | Verhoogde aanvalskracht door het gebruik van een techniek leidt niet tot vergelijkbare effecten. Het stapelt bijvoorbeeld niet op met de bonus van voertuigen Hulde aan Heng "Op het randje." |
Heeft een extra bron van DPS-verhoging voor het team: verhoogt alle eenheidsschade met 10% na ontvangst van het pad “Military Power” (op heuvel A6). | Noodzakelijk snelheid aanpassen Armor voor hoofd-dd. Het is wenselijk dat het altijd lager is. Op deze manier kan de wachtcommandant zijn vaardigheden effectief implementeren. |
Geeft bondgenoten de nodige boosts, waardoor er ruimte vrijkomt voor een andere schadedealer. In een team met haar zijn extra vaak niet nodig. ondersteunt het Pad van Harmonie, maar kan tegelijkertijd perfect met hen samenwerken. | bezit lage basisverdediging en HP, waardoor ze kwetsbaar is voor dodelijke schade. Om een personage te ‘verdichten’, moet je verdediging, gezondheid en weerstand tegen effecten in statistieken verzamelen. |
Eenvoudig te monteren. Het is genoeg om de energieterugwinning op te pompen, crit. schade en snelheid naar de optimale waarde om uw hoofdtaak 100% aan te kunnen. |
Bepantsering in HCP nivelleren
Deze paragraaf presenteert de totale hoeveelheid materialen voor het nivelleren van pantser, inclusief de componenten van de ascensie en ontwikkeling van het niveau van passieve, actieve vaardigheden en sporen.
Hoogte materialen
Niveau | Materiaal 1 | Materiaal 2 | Materiaal 3 |
---|---|---|---|
30 | |||
40 | |||
50 | |||
60 | |||
70 | |||
80 |
Totale bronnen voor bepantsering:
- Credits ×1. Valuta wordt verkregen door het voltooien van spelactiviteiten zoals speurtochten, dagelijkse boodschappen, evenementen enzovoort.
- Silvermane Guardians-badge ×15, Silvermane Guardians-insigne ×15, Medaille van de Silvermaned Guardians ×15. Kan worden verkregen als beloning voor het doden van Silvermane Guardians en Shadows of the Everlands. Bovendien worden er na voltooiing items gegeven virtueel universum, boodschappen doen of winkelen bij Pom Pom winkel voor de onuitblusbare as.
- Oog van de Storm ×65. Kan worden verkregen door Stagnant Shadow in Zaklepkograd te voltooien.
- Reisgidsen ×289, Avonturenlogboeken ×6, Reisbijeenkomsten ×3.
Materialen voor het nivelleren van vaardigheden
Om Armor-vaardigheden te pompen en ze tot de maximale waarde te verhogen, moet je extra materialen verzamelen.
bekwaamheid | Materiaal 1 | Materiaal 2 | Materiaal 3 | Materiaal 4 |
---|---|---|---|---|
Algemene lijst met componenten:
- Kredieten ×2 196 000.
- Silvermane Guardians-badge ×33, Silvermane Guardians-insigne ×46, Medaille van de Silvermaned Guardians ×28.
- Harmonische melodie ×12, Lied van de familie ×53, Symfonie van sterrenbeelden ×101. Можно получить за выполнение испытания Чашелиста в Поселении роботов.
- Indrukken van het lot ×6. Verkocht in Pom Pom winkel en worden uitgegeven als exclusieve beloning voor evenementen. Een aanvullende methode is synthese via de Universele Machine.
- Het verdriet van de voogd ×9. Beloning voor het voltooien van Echoes of War op de locatie Hill of Everwinter (baas Kokolie).
De volgorde van pompsporen
In de tabel zie je de volgorde van het pompen van sporen van Armor en de benodigde hoeveelheid grondstoffen.
Vaardigheid / Stat | Materiaal 1 | Materiaal 2 | Materiaal 3 | Materiaal 4 |
---|---|---|---|---|
Totale hoeveelheid materialen:
- Credits ×802 500.
- Silvermane Guardians-badge ×8, Silvermane Guardians-insigne ×10, Medaille van de Silvermaned Guardians ×30.
- Harmonische melodie ×6, Lied van de familie ×16, Symfonie van sterrenbeelden ×38.
- Indrukken van het lot ×2.
- Het verdriet van de voogd ×3.
Beste pantserconstructies in Honkai: Star Rail
Armor in HSR is een ondersteunend personage dat gericht is op het versterken van het team, dus ze heeft kenmerken nodig die haar helpen haar belangrijkste functies effectief uit te voeren: aanvalskracht en voltreffers vergroten, de actie van een van de teamleden bevorderen. De Armor-build is gebaseerd op de selectie van de volgende statistieken:
- Energieterugwinning. De belangrijkste parameter waarmee je consequent je superkracht kunt activeren en daardoor belangrijke verbeteringen op je bondgenoten kunt toepassen.
- Kritieke schade. Een kenmerk van het personage is die kritiek. Ze vergroot de schade aan het team afhankelijk van haar eigen indicator, dus deze statistiek is ook een prioriteit.
- snelheid. Maakt het mogelijk om vaker te lopen (acties uit te voeren) en daardoor tijdig een vaardigheid of basisaanval te gebruiken voor extra energieregeneratie.
Gezien het feit dat de Silver Mane-commandant behoorlijk kwetsbaar is, kan het nodig zijn dat te doen HP, bescherming и weerstand uitoefenen. Deze kenmerken zorgen ervoor dat de heldin zich veel comfortabeler voelt op het slagveld, zonder angst voor een dodelijke vijandelijke aanval.
Vervolgens zullen we nader bekijken hoe je Armor kunt verzamelen in Honkai: Star Rail.
Aanbevolen karakteristieke waarden
De belangrijkste statistieken die worden aanbevolen om in te zoeken relikwieën:
Relikwie | Hoofdkenmerk |
Hoofd | PK (permanent) |
handen | Aanvalskracht (permanent) |
lichaam | Kritieke schade |
voeten | snelheid |
vlakke bol | PK / Bescherming |
Verbindingskabel | Energieterugwinning |
Bijkomende kenmerken moeten de volgende indicatoren omvatten:
- Kritieke schade.
- Snelheid.
- PK%.
- Bescherming %.
- Effect weerstand.
De optimale eindwaarden van statistieken die wenselijk zijn voor een personage:
- snelheid: ongeveer 121-134 eenheden. Dit is een belangrijk kenmerk, maar het is de moeite waard om op te merken dat het voor Armor raadzaam is om achter de hoofdschadedealer aan te gaan, om het effect van zijn vaardigheid niet te verspillen. Dat wil zeggen dat de snelheid standaard lager moet zijn dan die van DD.
- Energieterugwinning: vanaf 119,4%.
- HP: van 3-500 eenheden.
- bescherming: vanaf 1 stuks.
- Kritieke schade: vanaf 191%.
- Status Weerstand: vanaf 30%.
Ondanks dat Armor een ondersteunende positie is, met vrijwel geen investering in middelen, kun je hoge kritieke waarden bereiken door de statistiek in de ‘sporen’ passief met 24% op te pompen. Ze is niet de steunpilaar van de groep, maar is prima in staat om met haar basisaanval indien nodig een goede DPS bij te dragen.
Ultieme lichtkegel [wapen]
Bij het kiezen van een wapen voor Armor is het belangrijk om te bedenken dat dit verband moet houden met Manieren van harmonie. Hoewel de belangrijkste statistieken (HP, verdediging, aanvalskracht) blijven werken, werkt het passieve effect alleen met personages met de overeenkomstige rol. Vereiste statistieken in dit geval: energieterugwinning, Kreta. schade и snelheid.
Naam | beschrijving | aanbeveling |
---|---|---|
⭐⭐⭐⭐⭐ HP: 52-1164 Aanvalskracht: 24-529 bescherming: 21-463 | Verhoogt energieterugwinning door 10-18% en herstelt 1 vaardigheidspunt na gebruik van een superkracht. Dit effect kan 1 keer per 2 activeringen van de ult. Wanneer de eigenaar een vaardigheid gebruikt, wordt de schade van de bondgenoot die de volgende actie onderneemt met verhoogd 30-50% voor 1 beurt. | De onbetwiste top 1 optie per personage. Het kenmerkende wapen van het pantser dekt onmiddellijk al zijn mogelijke tekortkomingen, omdat het het probleem met het gebrek aan vaardigheidspunten oplost, energie herstelt voor vaker gebruik van de ultieme en tegelijkertijd de schade van het team vergroot. |
⭐⭐⭐⭐ HP: 43-952 Aanvalskracht: 21-330 bescherming: 15-476 | Aan het begin van een gevecht, of voordat de drager een actie onderneemt, wordt een van de effecten willekeurig geactiveerd: Alle bondgenoten krijgen kracht door 10-20%, krit. schade per 12-24% of energieterugwinning 6-12%. Het geselecteerde effect vervangt het vorige en zal niet hetzelfde zijn als de vorige keer. De bonus verdwijnt na het overlijden van de eigenaar. Effecten van dit type stapelen niet. | Een epische lichtkegel die het team, inclusief de drager, goede verbeteringen geeft. Het enige nadeel is dat er slechts één willekeurige boost wordt gegeven. Op basis van de vorige verbetering kun je echter grofweg raden welke in het volgende gevecht zal worden geactiveerd, aangezien deze zich niet herhalen. Bovendien zijn alle bonussen op de een of andere manier gunstig, vooral voor het beschadigen van dealers. |
⭐⭐⭐⭐ HP: 43-952 Aanvalskracht: 19-423 bescherming: 18-396 | Het gebruik van een vaardigheid verhoogt de schade van een bondgenoot die een actie achter hem uitvoert 16-32% voor 1 beurt. | Aangezien de Armor-vaardigheid de schade van een bondgenoot al vergroot, zal het wapen dit effect verder versterken. Dus op vaardigheidsniveau 10 en het eerste ontwaken van de kegel zal de totale schadebonus 82% zijn, wat een aanzienlijke toename van de DPS is. |
⭐⭐⭐⭐ HP: 43-952 Aanvalskracht: 19-423 bescherming: 18-396 | Wanneer de gebruiker een superkracht gebruikt, gaan alle bondgenootacties voorbij 16-24%. | Gecombineerd met een vaardigheid die ervoor zorgt dat het beoogde teamlid onmiddellijk een actie uitvoert, stelt deze kegel het hele team in staat om nog meer vaardigheden te activeren (= meer schade aan te richten) in de loop van één cyclus. De kegel zal vooral handig zijn in de Hall of Oblivion. |
⭐⭐⭐⭐ HP: 48-1058 Aanvalskracht: 19-423 bescherming: 15-330 | Als een bondgenoot aan het begin van het gevecht schade toebrengt van hetzelfde type als het aanvalstype van de eigenaar, wordt de toegebrachte schade verhoogd met 12-24%. | Een goede lichtkegel die de schade vergroot van personages die hetzelfde element hebben als Armor (dat wil zeggen wind). Het wordt niet aanbevolen om het uit te rusten als er geen windhelden in de ploeg zijn, omdat in dit geval de effectiviteit van de kaart wordt verminderd. |
⭐⭐⭐⭐ PK: 43-952 Aanvalskracht: 19-423 Bescherming: 18-396 | Verhoogt het speciale penetratie-effect met 28-56%. Wanneer de eigenaar aanvalt, geneest hij zichzelf 4-8 stuks energie. Dit effect kan maar één keer per beurt worden geactiveerd. | Met dit wapen kan de wachtcommandant in de loop van de tijd meer schade aanrichten door Weather als hij een kwetsbaarheid doorbreekt. Om het effect te activeren, moet je echter de vijand aanvallen, dat wil zeggen een basisaanval gebruiken. Een andere leuke bonus is energieterugwinning. |
⭐⭐⭐ HP: 38-846 Aanvalskracht: 14-317 bescherming: 12-264 | Herstel nadat de eigenaar een aanval heeft uitgevoerd of schade heeft opgelopen 4-8 stuks energie. Dit effect kan maar één keer per beurt worden geactiveerd. | Een goede startlichtkegel waarmee je je superkracht sneller kunt opladen. Om dit te doen, volstaat het om een basisaanval parallel met vaardigheden te gebruiken of gewoon schade op te lopen. |
⭐⭐⭐ HP: 38-846 Aanvalskracht: 14-317 bescherming: 12-264 | Verhoogt aan het begin van het gevecht de aanvalskracht van alle leden van het squadron met 8-12%. Kan niet worden gestapeld met effecten van dit type. | De aanvalskrachtbonus aan het begin van het gevecht is best handig en er zijn geen voorwaarden waaraan moet worden voldaan. Aangezien het een 3-sterrenkegel is, is het ook vrij eenvoudig om hem maximaal te krijgen. |
⭐⭐⭐ HP: 38-846 Aanvalskracht: 14-317 bescherming: 12-264 | Aan het begin van het gevecht wordt de snelheid van alle bondgenoten verhoogd met 12-20 stuks voor 1 beurt. | Het wapen verhoogt de snelheid van de hele ploeg. In sommige situaties kan het grootste deel van de personages hierdoor eerder bewegen dan de tegenstanders, wat een voordeel oplevert. |
Beste relikwieën [artefacten]
Relics for Armor zou de belangrijkste parameters moeten verhogen: energieterugwinning, krit. schade, snelheid и defensieve statistieken (HP, effectweerstand). De windschade- en aanvalskrachtbonussen zijn in sommige situaties nuttig om meer schade aan te richten bij normale treffers.
Grotrelikwieën [belangrijkste artefacten]
Naam | effecten | aanbeveling |
---|---|---|
⭐⭐⭐⭐ ⭐⭐⭐⭐⭐ | 2-onderdelen: Verhoogt de snelheid met 6%. 4-onderdelen: Verhoogt de snelheid van alle bondgenoten met 12% wanneer de eigenaar gedurende 1 beurt een supervaardigheid op een bondgenoot gebruikt. Het effect stapelt zich niet op. | “Mars van de Belobog” is een van de sterkste ultieme vaardigheden van het Pad van Harmonie, die de aanvalskracht van bondgenoten en hun kritiek vergroot. schade. Met de set in kwestie kan Armor de snelheid van de personages in de ploeg verhogen: niettemin is deze statistiek uiterst noodzakelijk voor veel helden die optreden in de positie van de belangrijkste schadedealer. |
⭐⭐⭐⭐ ⭐⭐⭐⭐⭐ | 2-onderdelen: Verhoogt aanvalskracht met 12%. 4-onderdelen: Verhoogt snelheid met 6% en basisaanvalschade +10%. | Biedt een toename van de aanvalskracht en normale treffers. Hoewel Poke minder vaak wordt gebruikt in vergelijking met andere vaardigheden, kun je met deze set meer schade aanrichten met je basisaanval (wat ook een manier is om vaardigheidspunten te regenereren), dus de bonus zal in veel situaties van pas komen. |
2-onderdelen: Verhoogt de snelheid met 6%. 2-onderdelen: Verhoogt HP met 12%. | Indien nodig kun je “The Messenger Wandering in Hacker Space” en “Long-Living Apprentice” combineren als je de hierboven besproken complete sets niet kunt verzamelen. Dit zal de snelheid en HP van het pantser verhogen, wat voor extra "kracht" zorgt. | |
⭐⭐⭐⭐ ⭐⭐⭐⭐⭐ | 2-onderdelen: Verhoogt de windschade met 10%. 4-onderdelen: Na gebruik van de superkracht gaat de actie 25% vooruit. | Een set die de actie vooruit brengt, waardoor je met enige kans een extra beurt kunt nemen, en die de elementaire schade vergroot bij gebruik van een basisaanval. Het nadeel is dat de volgorde van acties kan worden verstoord, waardoor het pantser voorloopt op de schadedealer. Hiermee moet bij de uitrusting rekening worden gehouden. |
Vlakke ornamenten [Extra artefacten]
Naam | effecten | aanbeveling |
---|---|---|
⭐⭐⭐⭐ ⭐⭐⭐⭐⭐ | 2-onderdelen: Status Weerstand +10%. Als de statusweerstand van de drager groter is dan of gelijk is aan 30%, wordt de crit. De schade van alle bondgenoten wordt verhoogd met 10%. | Omdat hij een buffer is, heeft hij bescherming nodig tegen debuffs om geen beurt te missen en de ploeg tijdig van buffs te voorzien. Omdat de weerstand tegen effecten ook door sporen wordt gepompt, kan ze zonder problemen 30% winnen en de kritieke schade van het team verder vergroten. |
⭐⭐⭐⭐ ⭐⭐⭐⭐⭐ | 2 delen: Verhoogt HP met 12%. Wanneer de snelheid 120 of hoger bereikt, krijgen alle bondgenoten +8% aanvalskracht. | Deze decoratie is geweldig voor Armor, omdat je hiermee de aanvalskracht van het hele team verder kunt vergroten. Het verhogen van haar HP zal haar ook minder kwetsbaar maken. Om de bonus te activeren zijn 120 eenheden vereist. snelheid, maar de heldin is heel goed in staat om deze indicator te bereiken. |
⭐⭐⭐⭐ ⭐⭐⭐⭐⭐ | 2-onderdelen: Verhoogt het energieterugwinningspercentage met 5%. Als de snelheid van de eigenaar minstens 120 eenheden bedraagt, wordt de actie aan het begin van het gevecht onmiddellijk met 40% verhoogd. | Biedt een bonus voor het terugwinnen van energie en bevordert de actie aan het begin van het gevecht als de snelheid minimaal 120 eenheden is. De set is effectief, maar net als bij de windset kan het bevorderen van de actie de rotatie negatief beïnvloeden. Je moet hier op letten bij het selecteren van statistieken en selectie. |
⭐⭐⭐⭐ ⭐⭐⭐⭐⭐ | 2-onderdelen: Verhoogt het energieterugwinningspercentage met 5%. Verhoogt de schade toegebracht door bondgenoten van hetzelfde type als de eigenaar met 10%. | Met de energieterugwinningsbonus kun je je ultieme vaker gebruiken. De optie kan echter niet universeel worden genoemd, omdat de kit alleen volledig kan worden geïmplementeerd met wind-DPS in de ploeg. Als Armor het enige personage van haar element in de groep is, is het de moeite waard om andere sets vlakke decoraties te overwegen. |
⭐⭐⭐⭐ ⭐⭐⭐⭐⭐ | 2 deel: Verhoogt criterium. schade van de eigenaar | Een set die het positieve effect dat Armor op bondgenoten heeft, kan versterken. De reden is dat de sterkte van de voltrefferverbetering afhangt van je persoonlijke crit-waardering. karakter schade. De betreffende set zal dit kenmerk extra versterken. |
Ploeg voor pantser
Bij het selecteren van een Armor-team kun je dit het beste beschouwen als een ondersteunende rol voor personages die de grootste schade aanrichten (Hunting, Erudite, Destruction). In sommige situaties, bijvoorbeeld vergetelheid zaal of virtueel universum Genezers, schilders en debuffers kunnen ook nodig zijn. Over het algemeen werkt de Silver Mane Commander goed met veel helden, omdat hij ze perfect aanvult en verbetert.
Beste karakters
De volgende personages kunnen zich bij een team aansluiten met Armor:
karakter | Pad | soort schade | Functies |
---|---|---|---|
Voor Zele zijn de kenmerken van aanvalskracht, voltreffer belangrijk. schade en snelheid - alles wat Armor in grote hoeveelheden biedt. Creëer krachtige synergie in elke fase van het spel. | |||
Een even krachtig personage dat grote schade toebrengt aan een enkel doelwit. Gecombineerd met zijn eigen crit-buffs en buffs van Armor, verhoogt hij zijn DPS vele malen. | |||
DPS-held gespecialiseerd in bonusaanvallen. Ontvangt enorme voordelen in combinatie met helden die ook weten hoe ze bonusaanvallen moeten uitvoeren. Bovendien kan hij optreden als onafhankelijke schadedealer en een leidende positie in een squad innemen. | |||
Ze zal enorm profiteren van de toename van de aanvalskracht, waarvan de schade aan vaardigheden afhangt. Bovendien is de toename van crit. schade zal het gemakkelijker maken om kenmerken te selecteren, met de nadruk op de kans op kritiek. hits. | |||
Creëer een goede tandem tegen vijanden met windkwetsbaarheid - Dan Heng richt de grootste schade aan door de snelheid van vijanden te verminderen, terwijl het pantser kracht geeft en debuffs verwijdert. | |||
Een personage met explosieve schade die kan worden vermenigvuldigd met pantserverbeteringen. Het zal ook graag de actie van de vaardigheid bevorderen, omdat het een gemiddelde basissnelheidsindicator heeft. | |||
Fysieke DPS met grote gebiedsschade. Omdat het de energie herstelt voor elke aangevallen vijand, kan het, met behulp van de actie uit de Armor-vaardigheid, snel het ultieme aanvallen. | |||
Uitstekende basis-DD. Vanwege de oproep van de Lord of Lightning, richt het grote elektrische schade aan in een gebied. In de latere stadia van het spel heeft het extra ondersteuning en versterking nodig. | |||
Net als elke schadehandelaar heeft ze veel aanvalskracht en kritieke schadestatistieken nodig om haar eigen DPS te verhogen. | |||
Een gratis personage dat gespecialiseerd is in het toebrengen van vorstschade aan meerdere doelen. Wordt sterker als de HP van vijanden gelijk is aan of lager is dan 50%. | |||
Met behulp van sporen kan hij zijn snelheid verhogen en 1 vaardigheidspunt toevoegen, wat, in combinatie met buffs van Armor, het potentieel en de kracht van Qing Que meerdere malen vergroot. | |||
Je kunt twee Harmony-personages gebruiken voor een krachtigere boost voor één grote schadedealer. Tingyun-vaardigheid verhoogt aanvalskracht en superkracht - energieherstel en toegebrachte schade. | |||
Een solide aanvalskracht en snelheidsbuffer die ook vaardigheidspunten herstelt. Samen met Armor kan het één schadedealer ondersteunen met verschillende bonussen, waardoor zijn DPS vele malen toeneemt. | |||
Het is belangrijk voor Yukong om regelmatig te bewegen om Roaring Bowstring in werking te houden. Pantser zal zijn effect indien nodig vergroten, terwijl Yukun kritieke schade kan vergroten. | |||
Een debuffer met een uniek mechanisme dat een kwetsbaarheid van hetzelfde type toebrengt als het element van een willekeurige bondgenoot aan één vijand. Bovendien verlaagt het de verdediging, snelheid en aanvalskracht. | |||
Kafka's belangrijkste doel is om de Shock-status toe te passen, en om alle bestaande statussen van de vijand te "exploderen" met periodieke schade (Shock, Bleed, Weather). Ze heeft geen kritiek nodig. schade, maar het zal nuttig zijn om de aanvalskracht en de toegebrachte schade te vergroten. | |||
Fungeert als het tweede ondersteunende personage in de ploeg. Met behulp van techniek, vaardigheid en ult, debufft vijanden, verlaagt hun snelheid en vertraagt acties. | |||
Vermindert de verdediging van zowel individuele tegenstanders als groepen vijanden met uitrusting en superkrachten, terwijl ijsschade wordt toegebracht. Deze vaardigheid verwijdert versterking van één vijandelijk doelwit. | |||
Brengt periodieke schade aan door de verweringstatus toe te passen. De techniek verblindt tegenstanders, die de acties van hun bondgenoten niet meer opmerken. | |||
Geneest wanneer een vaardigheid wordt gebruikt, maar ook passief vanwege een talent dat wordt geactiveerd wanneer een bondgenoot een aanval uitvoert. Superkracht richt gebiedsschade aan. | |||
Genezer en buffer in één. Geneest met vaardigheid en talent een of meer teamleden, herstelt energie met superkrachten en vergroot de aanvalskracht. Tegelijkertijd kan het de verzwakking van bondgenoten wegnemen. | |||
Geneest en kan gevallen bondgenoten effectief doen herleven. Bij het nivelleren van het "Water Blessing" -parcours lopen personages onder invloed van Inspiration 10% minder schade op. | |||
Gratis alternatief. Geneest squadronleden, kan hun verzwakking verwijderen. De techniek richt ook kleine schade aan op basis van aanvalskracht en heeft 100% kans om vijanden te verzwakken. | |||
Een epische genezer, niet onderdoen voor de legendarische vertegenwoordigers van het Pad van Overvloed. Past positieve effecten toe op passieve genezing, verwijdert negatieve statussen van een team met een ultieme vaardigheid en biedt sterke massa- en solo-genezing. | |||
Het heeft een van de laagste snelheidsstatistieken, dus in bepaalde situaties kan de verbetering van de actievoortgang erg handig zijn. Tegelijkertijd zorgt de Cheetah zelf voor meer overlevingskansen voor zowel de Armor als het hele team. | |||
Door de Matrix of Foresight te creëren, wordt 65% van de door het team ontvangen schade aan zichzelf overgedragen. Kan alle schade voor bondgenoten genezen en verminderen. | |||
Plaatst een schild op bondgenoten en voert een tegenaanval uit als het personage onder het schild een hit maakt. Het kan de vijand een Freeze-status geven, waarin hij niet beweegt en periodieke schade oploopt. | |||
Vermindert de schade die squadleden oplopen, past schilden toe en vangt een aantal treffers op. De super richt brandschade aan in een gebied, zodat hij ook kan profiteren van pantserverbeteringen. | |||
Brengt de status Branden op geselecteerde vijanden en nabije doelen. Onder dit effect neemt haar schade toe. | |||
Vertegenwoordiger van het Path of Destruction, in staat om zowel één vijand als het gebied verpletterende slagen toe te brengen. | |||
Jingliu moet stapels verzamelen om zijn speciale staat te betreden. Bepantsering zal het proces aanzienlijk versnellen, omdat het de actie met 100% zal bevorderen, en ook de schade, aanvalskracht en kritiek zal vergroten. schade. | |||
Een sterk DPS-personage dat redelijk hoge posities bekleedt op niveaulijsten. Heeft vertegenwoordigers nodig van het Pad van Harmonie, wier vaardigheden gericht zijn op het verspreiden van toenames in belangrijke kenmerken voor schadedealers. | |||
In een team kan hij optreden als hoofdschadeverdeler, secundaire schadeverdeler en tank. Brengt fysieke schade aan in een gebied, vangt treffers op om de opgelopen schade te verminderen en voert tegenaanvallen uit. | |||
Een universele jager, beschikbaar vanaf het begin van het spel: richt schade aan een of meerdere doelen. Vervolgens moet het worden voorzien van verbeteringen zodat het de huidige gevechtsinhoud kan dekken. | |||
Verhoogt uw schade op basis van verloren gezondheid. Heeft aanvalskracht nodig, omdat al zijn vaardigheden op basis van deze indicator worden geschaald. |
Topteams
Opties voor pantsereenheden op basis van de bovenstaande karakters:
Karakter 1 | Karakter 2 | Karakter 3 | Karakter 4 | Functies |
---|---|---|---|---|
Een team gericht op het versterken van Zele en het verzwakken van vijanden. Het pantser bedekt twee slots met Path of Harmony-personages tegelijk en biedt alle noodzakelijke verbeteringen. Velt vermindert de snelheid van vijanden en vertraagt hun acties. Hoho geneest, herstelt de energie en vergroot de aanvalskracht. | ||||
In dit geval ligt de nadruk op het verminderen van de verdediging van tegenstanders met behulp van Pela's vaardigheden. Fu Xuan loopt schade op zichzelf, waardoor de overlevingskansen van het team toenemen en ook de kritiek toeneemt. kans en veroorzaakt kwantumschade in een gebied. | ||||
In zo'n team kan Jingliu gemakkelijk 2 statusniveaus verwerven om de staat van Spectrale Transmigratie binnen te gaan en daar zo lang mogelijk te blijven. Locha zal ervoor zorgen dat bondgenoten in leven blijven. | ||||
Een van de sterkste eenheden van de Moon Eater. Hij ontvangt een groot aantal verbeteringen van Armor en Tingyun. Locha geneest terwijl hij vrijwel geen vaardigheidspunten uitgeeft, die de Verslinder dringend nodig heeft om een verbeterde basisaanval te gebruiken. Tingyun kan worden vervangen door Yukun of Pelageya. | ||||
Vorm een team met Kafka tegen periodieke schade. Kafka past de Shock-status rechtstreeks toe, en Sampo/Guinaifen Weathering/Burning, die Stellaron Hunter vervolgens gebruikt om explosieve schade aan te richten. Armor-verbeteringen vallen kracht aan en stuwen de actie vooruit. Hoho geneest en zorgt voor extra verbeteringen. | ||||
Een krachtige ploeg waarin geselecteerde vertegenwoordigers van de Path of Harmony verschillende positieve effecten opleggen aan Blade, die optreedt als het belangrijkste DPS-personage. Locha helpt extra. schade, en is ook in staat om passief de HP van bondgenoten te herstellen. | ||||
Een team met als hoofdschadehandelaar Argenti. Met de steun van Armor kan hij gemakkelijk omgaan met talloze groepen vijanden. In het derde slot wordt een extra buffer, debuffer of sub-dd geplaatst. Luke verwijdert bijvoorbeeld verbeteringen, richt schade aan via Bleeds en brengt goede schade toe aan een enkel doelwit. | ||||
Zele is de belangrijkste DD. Pantser is een buffer. Door krachtige aanvallen op verschillende doelen zorgt Jin Yuan ervoor dat de ploeg in geen enkele situatie doorzakt in DPS. Cheetah zet schilden op alle bondgenoten en bevriest ook met enige kans tegenstanders die geen actie kunnen ondernemen. | ||||
Armor en Tingyun versterken de belangrijkste DD met buffs van vaardigheden en superkrachten. Als schadedealers kun je beide Erudite-personages overwegen, bijvoorbeeld Jing Yuan en Serval voor de strijd tegen de kwetsbaarheid van elektriciteit, en andere aanvallende helden van het Path of Hunting and Destruction. | ||||
Dankzij de Silver Wolf-vaardigheid wordt het mogelijk om een team samen te stellen dat zich op een specifiek element concentreert. In dit geval kan de vijand een zwakte krijgen voor het kwantum- of windelement. | ||||
Himeko/Hook is het hoofdpersonage van de DPS. Asta helpt door extra schade aan te richten, de aanvalskracht, snelheid en vuurschade te vergroten. Het pantser versterkt bovendien bondgenoten en bevordert de actie van een van de teamleden, afhankelijk van de situatie op het slagveld. | ||||
Bevroren ploeg. Yanqing en Gerta zijn de belangrijkste schadedealers die Armor bufft. Afhankelijk van de situatie neemt een van de personages de leidende positie in en fungeert de ander als een extra bron van schade. Yanqing zal bijvoorbeeld beter presteren in gevechten tegen bazen, dus in dit geval is het beter om buffs op hem toe te passen. | ||||
Clara richt schade aan, voert tegenaanvallen uit en vangt de meeste treffers op. 7 maart helpt haar hierbij door een schild aan te brengen met haar vaardigheid. Arlan is een secundaire schadehandelaar die schade toebrengt aan enkele en meerdere doelen. Armor vergroot de algehele kracht van het hele team. | ||||
Susan is de belangrijkste schadedealer die fysieke schade toebrengt aan één enkel doelwit. Armor biedt verbeteringen om kracht en kritiek aan te vallen. schade en verwijdert verzwakking van bondgenoten. Pela richt zich op het verzwakken van vijanden, het verlagen van hun verdediging, en Bailu geneest. |
Voorbeelden van F2P-teams met gratis en epische helden:
Karakter 1 | Karakter 2 | Karakter 3 | Karakter 4 | Functies |
---|---|---|---|---|
Een team met Dan Heng als de belangrijkste schadehandelaar die de sterkste vijand of baas aanvalt. Armor verhoogt zijn aanval, kritiek. schade en bevordert de actie. Arlan/Gerta is gespecialiseerd in het aanrichten van extra schade. Natasha is een genezer. | ||||
Susan, Luka of Hook treden op als de belangrijkste schadehandelaars die de meeste schade aanrichten. Er wordt nog een Path of Harmony-personage aan het pantser toegevoegd voor extra verbeteringen, zoals Asta of Tingyun. Vurige Pathfinder tankt en past schilden toe. | ||||
Serval, Qingque en Sampo zijn gefocust op het vernietigen van hun tegenstanders. Bronya, maar ook Yukun of Hanya helpen hen hierbij. Yukun is handig voor een voltreffer. kans, en Hanya - om vaardigheidspunten te herstellen (vooral belangrijk in het geval van Qingque). Lynx is een genezer. | ||||
Het pantser past ook goed in een beginnend verhaalteam, waardoor de kracht van elk teamlid aanzienlijk wordt vergroot. Ondanks het feit dat de ploeg budgetvriendelijk is en vanaf het begin van de game beschikbaar is, kan deze lange tijd relevant blijven. |
Hoe Armor te spelen
Armor volgt het Pad van Harmonie en is gespecialiseerd in het vergroten van de kracht van het team door middel van superkrachten, vaardigheden en technieken. Tegelijkertijd krijgt “Bestelling” dankzij de werking van het eerste spoor een kritische kans van 100%. hits voor een basisaanval, dus indien nodig kan hij goede schade uit de hand aanrichten.
Actiebalken moeten organisch worden verdeeld onder alle leden van het squadron. Een pantser zonder een lichtkegel en de eerste eidolon zal echter niet constant vaardigheden kunnen activeren zonder punten weg te nemen van de belangrijkste schadedealer of andere ondersteuningen. Houd daarom rekening met de kracht van de tegenstanders en de situatie op het slagveld - in welke situatie kunnen buffs worden verwaarloosd om de strijd niet te vertragen en de rest van de personages de kans te geven hun vaardigheden te gebruiken.
rotatie
Als onderdeel van een turn-based gevecht vereist elk gevecht een individuele benadering, maar er zijn algemene aanbevelingen voor het bouwen van een pantserrotatie:
- Gebruik de techniek aan het begin van het gevecht "Onder de vlag van commando", zodat alle bondgenoten onmiddellijk 15% extra aanvalskracht krijgen gedurende 2 beurten.
- Pas de vaardigheid toe "Gevechtsherschikking" op het personage dat de grootste schade aanricht in het team of andere bondgenoten als ze een of andere vorm van verzwakking hebben/je hun actie moet voortzetten om een extra zet te doen.
- Als er nog maar weinig vaardigheidspunten over zijn (1-2), kun je een basisaanval uitvoeren in plaats van een vaardigheid om punten te herstellen en je actie vooruit te helpen. Dit is ook aan te raden in gevallen waarin het nodig is om een vijand af te maken, een kwetsbaarheid te doorbreken of eenvoudigweg zijn HP te verminderen.
- Supermacht"Mars van Belobog» Activeer naarmate de energie zich ophoopt. Onthoud dat je hiervoor niet op je beurt hoeft te wachten, dus je kunt en moet de ultieme gebruiken zodra deze is hersteld.
Conclusie over het personage
Het pantser in HSR is een universele buffer voor het Pad van Harmonie, dat alleen al door zijn aanwezigheid de behoefte van het team aan versterkingen volledig dekt en alles geeft wat ze nodig hebben. Indien nodig kan het helpen bij het aanrichten van schade en zelfs dienen als een extra bron van DPS vanwege de werking van het Order-parcours en de vierde eidolon.
Het personage is niet kieskeurig over uitrusting en kan zijn taken goed uitvoeren, zelfs met een epische kegel. Als je echter een kenmerkend wapen en de eerste eidolon hebt, komt dit nog beter tot uiting door het grootste probleem op te lossen: het gebrek aan vaardigheidspunten om voortdurend verbeteringen te behouden. Hoe dan ook, als je de kracht van je team moet vergroten om een machtige vijand te verslaan, is commandant Silvermane een uitstekende kandidaat voor deze rol.
We hopen dat onze gids je heeft geholpen bij het samenstellen van de beste Armor-build. Stel in de reacties eventuele vragen over het personage, zodat de auteur of andere spelers kunnen helpen. Volg nuttige artikelen over het spel in de relevante secties van onze website: voorbijgaan, gidsen, bouwt.
Vragen en antwoorden over Armour
Hoe krijg je pantser in Honkai: Star Rail?
Je kunt Armor krijgen in de permanente “Star Jump” -banner of in de newbie “Starting Jump” -banner voor 50 spins. Voor het maken van 300 spins in een standaard banner kun je een gratis spin krijgen. Ook met enige kans zal het van de evenementbanner "Event Jump: Character" verdwijnen als je 50/50 verliest.
Wat zijn de belangrijkste vaardigheden van Armor?
Armor-vaardigheden zijn gericht op het polijsten van bondgenoten. Verhoogt de aanvalskracht, kritieke schade, verwijdert debuffs en geeft extra beurten door de actie te promoten.
Welke actieve vaardigheden heeft Armor?
"Onder de vlag van commando" -techniek, "Bullet flying in the wind" basisaanval, "Combat herplaatsing" vaardigheid, "Belobog's March" supervaardigheid.
Wat is de volgorde van het nivelleren van de vaardigheden van het pantser?
Superkracht ≥ Vaardigheid > Talent > Basisaanval.
Wat zijn de beste eidolons voor pantser?
De beste Armor eidolons zijn E1, E2 en E4.
Hoeveel grondstoffen heb je nodig om Armor te upgraden?
4 studiepunten; 688 reisgidsen; 500 avonturenlogboeken; 289 reisbijeenkomsten; 6 Silvermane Guard-insignes; 16 Silvermane Guard-insignes; 56 medailles van de Silver-maned Guardians; 71 harmonieuze melodieën; 73 soortgelijke nummers; 18 symfonieën van sterrenbeelden; 69 ogen van de storm; 139 afdrukken van het lot; 65 voogd verdriet.
Wat is de kenmerkende kegel van de Armor?
Signa Armor - De strijd is nog niet voorbij.
Wat is de beste lichtkegel voor Armor?
De strijd is nog niet voorbij, Snijd de maan en snijd de wolken, Verleden en toekomst, Dans! Dans! Dans!, Date met de sterren, Herinneringen aan het verleden.
Wat zijn de beste relikwieën voor Armor?
Grotrelikwieën: Hackerspace Messenger, Wild Wheat Shooter, Twilightward Eagle. Planaire ornamenten: Broken Keel, Ageless Fleet, Living Wonwak, Penaconia Dreamland.
Wat zijn de beste personages voor Armor?
Zele, Yanqing, Sushan, Dan Heng, Himeko, Blade, Moon Eater, Hook, Clara, Arlan, Jing Yuan, Argenti, Serval, Gerta, Qingque, Tingyun, Asta, Hanya, Yukun, Silver Wolf, Welt, Kafka, Pela , Sampo, Luka, Bailu, Natasha, Lynx, Cheetah, 7 maart, Fu Xuan, Pathfinder (Vuur, Fysiek).
Ik kan geen 120 snelheid halen op Armor, ik heb er maximaal 105 op, en Armor een boost geven met voedsel in plaats van de DD van de vijand een tweede keer in het oog te laden, is voor mij een krimp. Zou de tweede set niet winstgevender zijn dan de eerste?
Ehm... Speedlaarzen?
Over het algemeen, hoe goed ik ook kijk, maar 9 van de 10 Perzen moeten laarzen dragen voor snelheid in de topstatistieken... Uitzonderingen zijn zeldzaam
Substatistieken kunnen geen HE bevatten. Zoals in genshchina nak en in xsr
Bedankt voor de opmerking, verwijderd
Trouwens, als een optie, in plaats van windschade in een vlakke bol, wordt het aanbevolen om een kenmerk toe te voegen aan HP of aan verdediging. Ook niet een beetje belangrijke parameter.
Hallo. Bedankt, toegevoegd als alternatief.
zou het niet beter zijn om er een heraut op te zetten die door de ruimte dwaalt?
Ik denk dat het de moeite waard is om het artikel bij te werken... er zijn nieuwe vlakke decoraties verschenen, en één set past goed bij Bronechka
Ja, we vullen de reeds gepubliceerde builds geleidelijk aan met nieuwe gegevens. Met:
De beschrijving van de vlakke ornamenten van Wonwak zegt "minstens 145 haast", werkt het effect niet vanaf 120? Of wat verwar ik?
En het pantserteam van Welt Clara is een pionier. Ik xs hoe je ze kunt mixen, maar hoe beoordeel je
Armor is moeilijk om te werken met Cheetah!(
Als ze de belangrijkste DD naar voren schuift nadat hij weg is (dwz DD gaat ruwweg twee keer, dankzij de Armor-vaardigheid), dan wordt dit beschouwd als een extra zet, d.w.z. als het Cheetah-schild al aan de DD hangt, zal het schild eerder eindigen dan andere personages, en voordat de ultra Cheetah is hersteld om de schilden bij te werken.
Een cheetah heeft niet altijd genoeg om de aandacht te trekken, zelfs als er een lichtkegel is. Landau's keuze en een spoor pompen. Principe, dit is misschien niet altijd genoeg om een slag naar DD af te buigen (zonder schild) ...
Voor Armor met zo'n roedel waar een Cheetah is, is het moeilijker om te spelen, omdat. je moet kiezen tussen veel schade toebrengen of de HP van de hoofd-DD behouden (laten we zeggen dat als de DD "Algemeen" is, hij vaker moet lopen om de Lightning Lord te versterken, die veel schade aanricht, maar laat de generaal achter zonder de bescherming van dezelfde Cheetah)
Het probleem wordt beslist door Tunyuy in het team, maar waarom is zij als er Armor is?) In plaats daarvan kun je een debuffer of een tweede DD plaatsen
In feite is er nergens om het te gebruiken. De normale verhaallijn en normale mobs zijn heel eenvoudig en vereisen geen pantser.
In een virtuele machine komt het op de een of andere manier veel beter uit in pakketten zonder dan met.
Daarom kan ze een cool personage zijn ... alleen waar en wanneer het te gebruiken is niet duidelijk)))
masttop in de afgrond, zeer sterke boost. in andere gevechten ben ik het ermee eens ... je kunt zonder
Waarom is snelheid zo belangrijk voor haar? Is het niet beter voor haar om helemaal aan het einde te gaan en daarmee de tweede zet aan DD te geven
Hoe sneller ze de vaardigheidsverbetering kan toepassen, hoe beter. Als ze aan het einde loopt, krijgen de personages gedurende bijna de hele eerste cyclus gewoon geen buffs. Het is natuurlijk onwenselijk om vóór de schadehandelaar een zet te doen. Het kenmerk is belangrijk, maar je moet een evenwicht bewaren en rekening houden met de snelheid van andere personages, vooral dd.
Ik ontving het binnen een dag c1 en teken ... Ik vind het geweldig. Ze sloeg ook haar vrouw buiten de garantie.
Wanneer mijn vrienden van de standaardsprong de tweede legendarische nemen ... vang ik de eidolon op de Armor. Is het geluk of niet?
Pantser of pantser?
Dat klopt - pantser)
Toen hij knock-out ging - hij was opgetogen, toen hij het begon te begrijpen - een teleurstelling. Wat een domme klootzak
Nou, dit is zo'n klasse spel. Maak je geen zorgen, op hoge niveaus is Armor een van de beste personages, alles-allemaal-sites zetten haar op S + rang in de schietlijsten. Ze kan de schade van het team enorm verspreiden.
Kerel, je waardeerde haar niet echt. Armour is een geweldig personage. Ze is geen schadehandelaar, maar een ondersteunend personage. Maar ze kan nog steeds pijnlijk slaan, als ze een bepaalde vaardigheid pompt, begint haar gebruikelijke slag altijd kritiek te geven. En haar vermogen om personages omhoog te bewegen in de voortgangsbalk, verbetert kritieke schade. veel helpen. Vooral haar vaardigheid waardoor een bepaalde held weer kan gaan, het is erg handig dat bijvoorbeeld de rechter DD 2 zetten doet en tegenstanders snel uitschakelt voordat ze aan de beurt zijn. Omdat de held eigenlijk heel cool is.
En waarom is er geen woord over Tingyun in het Armor-pakket? Lijkt op dit moment een van de beste 4 * -ondersteuningen
Kortom, Armor als één ondersteuning is voldoende om het squadron van de nodige buffs te voorzien, en het heeft meer prioriteit om andere schadedealers of debuffers op de resterende slots te plaatsen. Maar ik ben het ermee eens, als alternatief kun je twee Harmony-personages gebruiken, zodat één schadedealer de maximale buffs krijgt. Bedankt voor de reactie, Tingyun toegevoegd aan de gids)
En waar zijn de vlakke decoraties voor voltrefferschade? Voor haar is voltrefferschade over het algemeen het belangrijkste voor buffs
Bedankt voor het vieren van dit moment. In de nabije toekomst zullen we een planar op kritiek toevoegen. schade als een van de belangrijkste soorten relikwieën voor Armor. Met: