Wandelaars van de Droomwereld in Honkai: Starrail - weergave puzzel op Penaconia, waarin de Pathfinder de controle over beweegbare platforms moet overnemen om vervolgens een pad naar de uitrusting aan te leggen. Het is belangrijk om dit te doen zodat Chasik het object gemakkelijk kan bereiken en vervolgens het hart van de rollator kan repareren. Herschik de figuren uit de kubussen en de spiegel van dromen, en help Chasik met het verzamelen van de benodigde uitrustingen om waardevolle beloningen van Chasik te verzamelen.
Van de gids leer je hoe je alle wandelaars van de Droomwereld in HSR kunt repareren, een route voor Chasik kunt uitstippelen en alle versnellingen in de zielsruimte en op open locaties van de festivalplaneet kunt verzamelen, en in het geval "Broeder Han's ontsnapping".
Hoe puzzels op te lossen met Dream World-wandelaars
De defecte wandelaars van de Droomwereld in HSR leven in verschillende delen van de planeet van festiviteiten: deze arme dingen wachten allemaal op reparatie. Dit kan worden gedaan in de ruimte van de ziel, waar de Pathfinder de mogelijkheid wordt geboden om kubussen te besturen, die in verschillende richtingen kunnen worden verplaatst en gedraaid.
De taak van de Naamloze is om de weg zo te effenen dat Chasik over het pad kan lopen en spullen kan verzamelen voor de daaropvolgende reparatie van het hart van de wandelaar.
Hoe alle Dream World-wandelaars in Honkai te repareren: Star Rail
Всего на территории локаций Пенаконии можно отыскать 32 загадки ходиков, дающих Странные кубики. Каждая из них уникальна в плане расстановки деталей игрового поля, однако все они похожи механиками и наградами.
Wandelaars van de droomwereld 1
Plaats: Gouden moment, 2e verdieping
Het bevindt zich tegenover het Chasik-busje op de 2e verdieping van de betreffende zone.
Hoe het tandwiel in elkaar te zetten 1
Verplaats het enige gele blokje op het veld naar beneden zodat het aansluit op het platform waarop de klok staat.
Hoe het tandwiel in elkaar te zetten 2
Duw de kubus helemaal naar boven zodat deze samenvloeit met het andere figuur in de spiegel. Schuif vervolgens de droomspiegel zelf naar rechts om een effen pad naar het tandwiel te creëren.
Wandelaars van de droomwereld 2
Plaats: Gouden moment, 2e verdieping
Gelegen nabij het Uslada-busje op het grondgebied van Aiden Park.
Hoe het tandwiel in elkaar te zetten 1
Verplaats het gele blokje naar beneden zodat het samenvloeit met het platform waarop de klok staat. Dubbelklik op het oranje figuurtje en draai het richting het tandwiel en de gele blokjes.
Schuif vervolgens de droomspiegel naar rechts om het hele pad naar het tandwiel te onthullen.
Hoe het tandwiel in elkaar te zetten 2
Om een pad naar het tweede tandwiel te creëren, draai je de oranje blokjes één keer.
Wandelaars van de droomwereld 3
Plaats: Gouden moment, 2e verdieping
Gelegen ten noorden van het ruimtelijke anker “Winkelstraat van Dromen”, vlakbij kun je ook communiceren koninklijke tank.
Hoe het tandwiel in elkaar te zetten 1
Verplaats het gele blokje № 1 naar rechts, zodat het platform № 2 kon ongehinderd naar Chasik afdalen. Plaats kubussen nr. 1 vervolgens terug op hun oorspronkelijke positie.
Hoe het tandwiel in elkaar te zetten 2
Verplaats de gele blokjes opnieuw № 1 naar rechts en maak de weg vrij voor het perron № 2en verplaats ze vervolgens helemaal naar links. Beweeg de droomspiegel naar beneden om een pad naar de tweede versnelling te creëren.
Wandelaars van de droomwereld 4
Plaats: Gouden moment, 3e verdieping
Het komt te staan naast de ingang van de locatie “Border of Dreams”. Gebruik een van sferometen het centrale deel van de zone om naar de 3e verdieping van het Gouden Moment te gaan en bij de puzzel te komen.
Hoe het tandwiel in elkaar te zetten 1
Verplaats de gele blokjes direct voor de klok naar beneden zodat ze aansluiten op het platform waar de kleine monteur staat. Beweeg vervolgens de droomspiegel naar beneden en toon het pad naar de eerste versnelling.
Hoe het tandwiel in elkaar te zetten 2
Verplaats de onderste gele blokjes helemaal naar boven, zodat hun reflectie in de spiegel verschijnt. Als het pad op dit punt niet zichtbaar is, beweegt u de spiegel verder naar beneden.
Wandelaars van de droomwereld 5
Plaats: Droomgrens
Je vindt het in de oostelijke sector, naast het ruimtelijke anker ‘Dreamers Square’.
Hoe het tandwiel in elkaar te zetten 1
Draai de blauwe blokjes meerdere keren totdat ze de twee eilanden met een weg verbinden.
Hoe het tandwiel in elkaar te zetten 2
Vouw de blauwe kubussen weer open, zodat ze één lijn vormen met de reflectie. Beweeg de spiegel iets naar rechts totdat het platform in de reflectie aansluit op het pad dat naar het tandwiel leidt.
Wandelaars van de droomwereld 6
Plaats: Droomgrens
De locatie van de rollator is de zuidelijke sector van de locatie, ten oosten van het ruimtelijke anker “Daktuin”.
Hoe het tandwiel in elkaar te zetten 1
Draai de blauwe blokjes richting de Klok en verplaats het gele platform één stap naar links om de eerste versnelling te bereiken.
Hoe het tandwiel in elkaar te zetten 2
Schuif de spiegel helemaal naar links en duw dan de gele blokjes omhoog. Draai de blauwe platforms richting Chasik.
Wandelaars van de droomwereld 7
Plaats: Droomgrens
Gelegen tussen de noordelijke en westelijke eilanden, onder "Stagnerende schaduw: de vorm van roosteren". Om een doorgang naar het gewenste eiland te openen, moet je een puzzel oplossen en de bewegende platforms in de juiste volgorde plaatsen.
Hoogstwaarschijnlijk zullen de bewegende bruggen, na het voltooien van de Penaconia-verhaalmissies, op een vergelijkbare manier worden geplaatst (zoals in de afbeelding hierboven). Vervolgens bekijken we hoe u vanuit deze positie een doorgang naar de gewenste locatie kunt creëren.
Activeer allereerst het "Eye of Dreams" bovenop de wolkenkrabber. In deze modus steek je de brug over en sluit je het oog bij het andere standbeeld.
Ga vervolgens naar de verre droommodule, die op een hoger gebouw staat. Lanceer het en draai het platform om een doorgang naar de huizen aan de rechterkant te openen.
Start op een nieuwe locatie een nieuwe module en roep een klein platform op. Je kunt deze vanaf de module naar links volgen, rechtstreeks naar de plek waar de rollator staat.
Hoe het tandwiel in elkaar te zetten 1
Verplaats de gele blokjes bij de spiegel naar beneden richting de Chasik. Draai het blauwe roterende platform zo dat het lange deel evenwijdig loopt aan de kubussen met het tandwiel.
Verplaats de gele blokjes aan de linkerkant één stap omhoog om het oranje draaiende stuk los te laten. Draai het meerdere keren totdat het de blauwe en de onderste gele kubussen combineert.
Duw het linker gele platform helemaal naar beneden en beweeg de spiegel vervolgens zo ver mogelijk naar links.
Hoe het tandwiel in elkaar te zetten 2
Verplaats de linker gele blokjes een beetje en breid vervolgens het oranje platform in de vrije ruimte uit, zodat het alle tegels in de reflectie in één pad combineert.
Hoe het tandwiel in elkaar te zetten 3
Schuif het gele stuk aan de linkerkant helemaal naar boven. Verplaats hierna de tweede gele blokjes richting de spiegel. Verplaats de spiegel zelf een paar stappen naar rechts.
Wandelaars van de droomwereld 8
Plaats: Baby's slaap
Ze zijn te vinden in een kleine driedimensionale kamer, naast het ruimtelijke anker ‘Turn of the Dream World’. Om bij de puzzel te komen, moet je de brug twee keer bouwen.
Hoe het tandwiel in elkaar te zetten 1
Verplaats het horizontale gele platform naar links totdat het stopt. Beweeg de spiegel ook zo ver mogelijk naar rechts. Verplaats de onderste gele blokjes zo ver mogelijk richting de spiegel om ze te verbinden met het platform waar het tandwiel zich bevindt.
Verplaats het horizontale stuk één stap naar rechts en verplaats de verste verticale kubussen naar beneden totdat ze niet verder kunnen.
Hoe het tandwiel in elkaar te zetten 2
Om bij de tweede versnelling te komen, verplaatst u gewoon het horizontale figuur naar rechts.
Wandelaars van de droomwereld 9
Plaats: Baby's slaap
De juiste plek is het noordelijke deel van de locatie, naast het ruimtelijke anker ‘Corridor of Memories’.
Hoe het tandwiel in elkaar te zetten 1
Verplaats de gele blokjes naar voren naar de spiegel. Draai vervolgens het oranje figuurtje zodat het voor de klok staat in de vorm van de letter “L”.
Hoe het tandwiel in elkaar te zetten 2
Verplaats de spiegel naar links zodat in de linkerbovenhoek de reflecties van de figuren samenvloeien met het platform waar het tandwiel ligt.
Hoe het tandwiel in elkaar te zetten 3
Draai de oranje blokjes opnieuw. Verplaats de figuur naar een zodanige positie dat hij in de reflectie het pad naar de derde versnelling kan voltooien.
Wandelaars van de droomwereld 10
Plaats: Baby's slaap
Gelegen op het grondgebied van een kleine kamer ten noorden van de grote driedimensionale hal. Om er te komen, ga je door de 3D-hal vanaf de zuidelijke ingang naar het noorden. Raap onderweg de bubbels op uit de fontein, want die komen later nog van pas. Zonder naar de noordelijke hoofduitgang te gaan, ga je naar de hoek van de hal gemarkeerd in de onderstaande schermafbeelding.
Gebruik bubbels en maak bruggen op de aangegeven plekken om over het hek te komen en beland bij de rechter deur die naar de kamer met de rollator leidt.
Hoe het tandwiel in elkaar te zetten 1
Laat eerst de gele blokjes zakken om het pad vrij te maken. Draai vervolgens het blauwe figuurtje zodat de bovenkant naar boven wijst en recht voor de klok staat.
Hoe het tandwiel in elkaar te zetten 2
Breng vervolgens het gele platform weer omhoog, maar niet helemaal, maar slechts twee stappen. Plaats de blauwe blokjes op hun kant, zodat ze zich voor de klok bevinden. Verplaats de spiegel een paar stappen naar links.
Wandelaars van de droomwereld 11
Plaats: Hotel "Dreams" (Wereld van Dromen), 1e verdieping
Vind de "Dream Hotel Lobby" ten westen van het ruimtelijke anker, naast het gebied waar het gevecht plaatsvindt Sam.
Hoe het tandwiel in elkaar te zetten 1
Vouw eerst de blauwe kubussen die zich het dichtst bij Chasik bevinden open, zodat hun bovenste deel twee zwarte platforms met een brug verbindt. Verplaats vervolgens de droomspiegel een stap naar links.
Hoe het tandwiel in elkaar te zetten 2
Beweeg de spiegel opnieuw, maar deze keer helemaal naar links. Draai het verre blauwe figuur meerdere malen om totdat het bovenste fragment in de reflectie zich direct voor het Uur bevindt.
Wandelaars van de droomwereld 12
Plaats: Hotel "Dreams" (Wereld van Dromen), 3e verdieping
De exacte locatie is de oostelijke hal, langs de gang vanaf het ruimtelijke anker “Platinum Rooms”.
Hoe het tandwiel in elkaar te zetten 1
Verplaats de gele blokjes helemaal naar de rechterkant. Draai de blauwe figuur zodat deze in hetzelfde vlak “ligt” als de anderen.
Hoe het tandwiel in elkaar te zetten 2
Om de tweede versnelling op te pakken, hoef je alleen maar de droomspiegel zo ver mogelijk naar rechts te bewegen.
Wandelaars van de droomwereld 13
Plaats: Hotel "Dreams" (Wereld van Dromen), 3e verdieping
Ze zijn te vinden aan het einde van de gang die naar de westelijke hal leidt, tegenover het ‘Sepal (karmozijnrood): Bud of Harmony’.
Hoe het tandwiel in elkaar te zetten 1
Schuif de droomspiegel naar links, slechts één stap voor de rand. Draai ook de blauwe blokjes met het lange uiteinde naar links.
Hoe het tandwiel in elkaar te zetten 2
Draai eerst het oranje figuurtje in de tegenovergestelde richting zodat deze aansluit op het platform waarop het tandwiel ligt. Draai ook de blauwe kubussen in hun richting en verbind beide uiteinden met de oranje en de klok zelf.
Wandelaars van de droomwereld 14
Plaats: Hotel "Dreams" (Wereld van Dromen), 3e verdieping
Locatie: feestzaal van de bar “Rise and Sing”, vlakbij het gelijknamige ruimtelijke anker. Om het genoemde gebied te bereiken, neemt u de liften op de eerste verdieping van de locatie vanuit de kamer naast het ruimtelijke anker "Observatiekamer".
Hoe het tandwiel in elkaar te zetten 1
Draai om te beginnen de centrale blauwe vorm zodat het lange uiteinde naar beneden wijst. Nadat je wat manoeuvreerruimte hebt vrijgemaakt, draai je ook de andere blauwe blokjes richting het platform met het tandwiel en het oranje figuurtje, waardoor een pad ontstaat.
Draai het eerste blauwe perron met het lange uiteinde naar boven om het ontbrekende deel van de weg aan te leggen.
Hoe het tandwiel in elkaar te zetten 2
Verplaats de droomspiegel een paar stappen naar links en draai de centrale blauwe kubussen zo dat hun lange uiteinde het Klokje niet in de weg zit.
Wandelaars van de droomwereld 15
Plaats: Hotel "Dreams" (Wereld van Dromen), 1e verdieping
Ze bevinden zich in een afgelegen geheime driedimensionale kamer aan een van de zijmuren. Je kunt vanaf de derde verdieping de verborgen locatie bereiken door het Mysterieuze Schilderij in de gang van de oostvleugel te gebruiken. Vanuit ruimtelijk anker "Platinum-nummers" begin naar beneden te gaan (ten opzichte van de kaart) langs de gang. In de hal ga je de trap af en ga de deur binnen die leidt naar een aparte gang op het zuiden. Eenmaal binnen in de galerij ga je door het gebied om via het tweede schilderij naar buiten te gaan.
In de driedimensionale ruimte vind je de bellenfontein die vlak naast de trap staat waarvan je de kamer bent afgedaald. Neem er 2 bubbels uit.
Gebruik vervolgens de bubbels en ga naar de rechter (ten opzichte van de hoofdingang) muur. Ga om de gesloten deur heen, volg de trap en ga naar de muur verderop.
Aan de muur vind je nog een bellenfontein. Geef de gevonden bubbels terug om je limiet te verhogen naar 3. Ga terug zoals je gekomen bent.
Breng de bubbels terug naar de fontein bij de trap om alle ladingen te herstellen. Beklim dan de linkermuur (ten opzichte van de hoofdingang) en ga om de gesloten deur heen, waardoor er drie bruggen ontstaan op de plaatsen aangegeven in de onderstaande schermafbeelding. Ga de trap af om wandelaars te vinden.
Hoe het tandwiel in elkaar te zetten 1
Draai eerst het oranje figuurtje omhoog zodat deze verdere bewegingen niet hindert. Verplaats de gele blokjes naar rechts en laat ze naast het blauwe platform liggen. Draai de blauwe figuur zodat deze volledig in hetzelfde vlak ligt als de anderen.
Hoe het tandwiel in elkaar te zetten 2
Verplaats de gele blokjes naar links zodat het eerste blokje zich ter hoogte van het zwarte platform bevindt. Draai het blauwe figuur ondersteboven met de ruitvormen. Verplaats bovendien de droomspiegel helemaal naar rechts.
Hoe het tandwiel in elkaar te zetten 3
Draai het blauwe figuurtje in de tegenovergestelde richting. Draai de oranje blokjes zo dat ze samenvloeien met hun weerspiegeling in de spiegel. Verplaats het gele platform weer helemaal naar rechts.
Wandelaars van de droomwereld 16
Plaats: Morning Dew Residence, 2e verdieping
De defecte klok staat op een van de balkons op de tweede verdieping van de grote hal met het Golden Moment-diorama.
Hoe het tandwiel in elkaar te zetten 1
Draai het enige blauwe blokje op het speelveld twee keer om een brug naar het tandwiel te vormen.
Hoe het tandwiel in elkaar te zetten 2
Schuif de spiegel helemaal naar rechts en draai de blauwe kubus drie keer.
Wandelaars van de droomwereld 17
Plaats: Morning Dew Residence, 2e verdieping
De puzzel is verborgen in de oostelijke 3D-kamer van de Morning Dew Residence-locatie. Om de gewenste kant van de hal te bereiken, moet je eerst de avonturenmissie voltooien "Freelancer".
Ga de hal binnen waar de missie plaatsvond en pak de bubbels uit de bellenfontein naast de trap. Herstel de bewegende brug met behulp van de knop en loop eroverheen. Beklim de enige brug aan de muur.
Zodra u zich heeft verplaatst, slaat u onmiddellijk linksaf en gaat u de hoek om. Ter plaatse vind je nog een fontein en een plek om over te steken. Klim nog een muur op.
Activeer de tv en verander in broeder Hana. Pak de raketwerper op die vlakbij ligt en ga achter de barrières gemaakt van dozen. Vanuit de hal met de tegenstanders ga je rechts en zie je een kleine doorgang in de muur. Gebruik indien nodig je wapen om de weg vrij te maken voor vijanden.
In een kleine gang breek je het obstakel met een raketwerper en ga je door een ander raam. Aan het einde van de kamer zie je een team van drie tegenstanders. Versla ze door een aanval af te vuren om de Walkers achter hen te onthullen.
Hoe het tandwiel in elkaar te zetten 1
Schuif het gordijn met de spiegel helemaal naar rechts. Draai beide blauwe kubussen zodat ze één pad vormen tussen de zwarte platforms.
Hoe het tandwiel in elkaar te zetten 2
Verplaats de droomspiegel een stapje naar links. Draai het oranje platform om de oorspronkelijke positie te spiegelen. Til de blauwe blokjes die zich het dichtst bij Chasik bevinden met de lange zijde naar boven op, en plaats de blokjes verder op hun zijkant om de opening tussen de zwarte platforms te vullen.
Hoe het tandwiel in elkaar te zetten 3
Draai het oranje platform opnieuw om de oorspronkelijke positie te spiegelen.
Wandelaars van de droomwereld 18
Plaats: Morning Dew Residence, Gouden Moment Diorama
De puzzel bevindt zich in de rechterbovenhoek van het Golden Moment-diorama, waarvan de ingang zich in de grote hal van de Morning Dew Residence bevindt.
Hoe het tandwiel in elkaar te zetten 1
Spiegel zowel de blauwe als de oranje kubussen zonder de positie van de spiegel te veranderen.
Hoe het tandwiel in elkaar te zetten 2
Schuif het spiegelscherm helemaal naar links, draai dan opnieuw het oranje platform en verplaats de blauwe kubus zo dat een van de onderdelen de opening tussen de zwarte paden bedekt.
Wandelaars van de droomwereld 19
Plaats: Themapark Studio "Clock", 1e verdieping
Gelegen bij de hoofdingang van het Clock Studio Theme Park aan de linkerkant van het ruimtelijke anker.
Hoe het tandwiel in elkaar te zetten 1
Duw alle gele blokjes op het veld tot ze niet verder kunnen, en laat dan het blauwe platform zakken.
Hoe het tandwiel in elkaar te zetten 2
Breng het blauwe platform terug naar de oorspronkelijke positie en verplaats het spiegelscherm naar links. Schuif het dichtstbijzijnde gele blokje helemaal naar beneden en laat het blauwe blokje weer zakken. Verplaats ten slotte het tweede gele platform naar het zwarte pad.
Wandelaars van de droomwereld 20
Plaats: Themapark Studio "Clock", 2e verdieping
Gelegen op een rond platform in het midden van de locatie boven het labyrint.
Hoe het tandwiel in elkaar te zetten 1
Draai het blauwe platform drie keer zodat het lange gedeelte naar links wijst.
Hoe het tandwiel in elkaar te zetten 2
Schuif het gordijn met de droomspiegel naar rechts en vouw vervolgens de blauwe kubus twee keer open.
Wandelaars van de droomwereld 21
Plaats: Themapark Studio "Clock", 2e verdieping
Verborgen in een klein steegje op het boveneiland, niet ver van het ruimtelijke anker “Hamsterpark”.
Hoe het tandwiel in elkaar te zetten 1
Verplaats eerst de gele platforms: één - helemaal naar beneden, de tweede - naar rechts richting de Chasik. Vouw de blauwe kubus uit zodat het vlak ervan aansluit op de gele. Verplaats het spiegelscherm iets naar rechts.
Hoe het tandwiel in elkaar te zetten 2
Verplaats een van de gele blokjes om deze met het hoofdpad te verbinden.
Hoe het tandwiel in elkaar te zetten 3
Vouw het centrale blauwe platform open zodat het lange gedeelte bovenaan ligt. Zet de gele kubus terug op zijn oorspronkelijke positie en verplaats het tweede blauwe stuk totdat het gekleurde deel zich in het horizontale vlak bevindt.
Wandelaars van de droomwereld 22
Plaats: Themapark Studio "Clock", 2e verdieping
Het kapotte mechanisme staat op een klein podium op het bovenste eiland, niet ver van het ruimtelijke anker van het Hamsterpark.
Hoe het tandwiel in elkaar te zetten 1
Vouw de eerste en tweede blauwe kubus uit, zodat degene die het dichtst bij het Uur ligt naar boven “kijkt” en de verste kubus horizontaal ligt.
Hoe het tandwiel in elkaar te zetten 2
Verplaats de droomspiegel zo ver mogelijk naar rechts.
Wandelaars van de droomwereld 23
Plaats: Dream Stream Reef, 2e verdieping
In het westen van de locatie, vóór de ingang van Jessie's Diner, zoek je naar Evil Walkers die gerepareerd moeten worden.
Hoe het tandwiel in elkaar te zetten 1
Verplaats het eerste gele stuk helemaal naar links en trek dan het tweede stuk omhoog om een stevige weg aan te leggen.
Hoe het tandwiel in elkaar te zetten 2
Draai het blauwe blok drie keer, waardoor Walker het tandwiel kan bereiken.
Hoe het tandwiel in elkaar te zetten 3
Laat het eerste blauwe figuur horizontaal zakken. Vouw het tweede deel drie keer uit, waarna een effen pad verschijnt.
Hoe het tandwiel in elkaar te zetten 4
Vouw de oranje blokjes één keer open en verplaats het rechter gele stuk helemaal naar beneden.
Wandelaars van de droomwereld 24
Plaats: Dream Stream Reef, 2e verdieping
Bij het ruimtelijke anker "Sleeping Area", naast de Tank Emanator, repareer je de Punk Walker om de puzzel op te lossen.
Hoe het tandwiel in elkaar te zetten 1
Trek het gele stuk rechtsonder en linksboven afwisselend naar rechts en schuif het onaangeroerde gele stuk omhoog. Ga vervolgens naar links, vlakbij, de gele blokjes die als tweede zijn verplaatst. Draai het blauwe stuk om het met de rest van de stukken te verbinden. Schuif het spiegelgordijn naar links.
Hoe het tandwiel in elkaar te zetten 2
Trek het meest rechtse gele stuk helemaal naar links en verplaats het meest linkse gele stuk er dichtbij. Nadat je ruimte hebt vrijgemaakt voor de derde kubussen, verplaats je ze naar de linkerkant en draai je de blauwe figuur.
Wandelaars van de droomwereld 25
Plaats: Dream Stream Reef, 2e verdieping
Ga vanuit de teleport "City of Old Dreams" naar het platform met Doctor Azure's Big Nest. In de tegenoverliggende hoek ziet u een verkeersbord.
Invoegen 1 Aiden's teken in het apparaat om toegang te krijgen tot de locatie met het raadsel.
Benader de rand van de zone en communiceer ermee om te bewegen op het dak.
Zodra je naar een nieuwe zone bent vervoerd, verdien je de prestatie ‘Indefinite Travel Pass’ en kun je Enlightened Walkers repareren.
Hoe het tandwiel in elkaar te zetten 1
Richt de eerste vorm naar het Uur en vouw het oranje gedeelte open. Draai de rechter blauwe blokjes twee keer om ruimte vrij te maken voor het laatste gele stuk, dat je zo hoog mogelijk tilt totdat de weg aansluit.
Hoe het tandwiel in elkaar te zetten 2
Draai het blauwe stuk een paar keer, waardoor een pad naar het tandwiel ontstaat.
Hoe het tandwiel in elkaar te zetten 3
Vouw de rechter blauwe blokjes één keer uit en dubbelklik op de oranje vorm. Trek het spiegelgordijn naar links totdat je de volledige route ziet.
Hoe het tandwiel in elkaar te zetten 4
Laat het gele stuk eronder zakken, zodat het onderste fragment achter het oranje stuk verborgen is. Verplaats het scherm met de spiegel naar links op een afstand van één kubus.
Wandelaars van de droomwereld 26
Plaats: Scorched Sands kwalificatielocatie van "Uslada", "Battle in Dreams: Action"
Via de hoofdtaak kom je in de eerste testzone met een gevechtscompetitie "Favoriete" of tijdens een zijmissie "Rust in het verschroeide zand".
In het startgebied net ten noorden Bewaker van de schatten van het verschroeide zand je zult gebroken Khodiki-Khana tegenkomen.
Hoe het tandwiel in elkaar te zetten 1
Draai het oranje figuurtje zodat deze aansluit op het platform waarop het tandwiel ligt. Laat de blauwe blokjes horizontaal naar links zakken.
Hoe het tandwiel in elkaar te zetten 2
Draai het oranje stuk twee keer in de richting van de klok. Schuif het gele stuk direct onder de tegels waarop hij staat en trek het gordijn naar rechts.
Wandelaars van de droomwereld 27
Plaats: Scorched Sands-selectiesite uit "Uslada", "Battle in Dreams: Acting"
Ga naar het starttestgebied met de acteerwedstrijd in de verhaalzoektocht "Favoriete" of later in een secundaire missie "Rust in het verschroeide zand".
Volg bijna tot aan de uitgang van het gebied en ga vóór de laatste gang naar het westen, waar A Confounding Conundrum Walkers zich voor een paar monsters bevinden.
Hoe het tandwiel in elkaar te zetten 1
Draai het blauwe gedeelte horizontaal naar rechts en schuif het gele gedeelte vervolgens naar beneden totdat het niet verder kan.
Hoe het tandwiel in elkaar te zetten 2
Vouw de blauwe figuur precies verticaal uit en verplaats het gordijn naar links zodat het de zwartgeverfde kubussen erboven niet bedekt.
Hoe het tandwiel in elkaar te zetten 3
Verplaats de gele blokjes zo hoog mogelijk en verbind het oranje stuk ermee. Laat de blauwe vorm naar links zakken, waardoor een pad naar het tandwiel ontstaat.
Wandelaars van de droomwereld 28
Plaats: Selectielocatie voor verschroeid zand uit “Uslada”, “Hour of Fire: Hour”
In het tweede testgebied bevind je je in de Mastery-missie "Favoriete" of na het voltooien van het hele verhaal in een aparte zijmissie "Rust in het verschroeide zand".
Als onderdeel van de wedstrijdtaak moet je, nadat je de verloren fragmenten hebt verzameld, de Huge Walkers repareren.
Hoe het tandwiel in elkaar te zetten 1
Verplaats het rechter gele stuk en maak zo de weg vrij voor Hodik rechtstreeks naar de eerste versnelling.
Hoe het tandwiel in elkaar te zetten 2
Trek alle gele stukken naar beneden en verbind ze met de permanente padstukken. De blauwe blokjes moeten verticaal worden gedraaid om het oranje stuk twee keer te draaien. Trek het gordijn naar rechts.
Hoe het tandwiel in elkaar te zetten 3
Plaats het eerste stuk met de lange zijde naar beneden en draai het tweede stuk met zijn drie blokjes richting het tandwiel. Verplaats beide gele stukken naar beneden en plaats het blauwe stuk horizontaal.
Wandelaars van de droomwereld 29
Plaats: Selectielocatie voor verschroeid zand uit “Uslada”, “Hour of Fire: Hour”
In de opdracht "Favoriete" of met het einde van de hele plot van het hoofdstuk in de missie "Rust in het verschroeide zand" Vanaf de tweede fase van de competitie arriveer je op het raadseltestgebied.
Op het plein met de gigantische klok draai je westwaarts en ga de trap op waar de Superstar Walkers staan.
Hoe het tandwiel in elkaar te zetten 1
Til de blauwe doos op tot een horizontale positie, met de lange zijde naar rechts, en draai het oranje stuk dat er het dichtst bij ligt naar links. Draai de andere oranje vorm één keer. Schuif één van de gele strepen en het spiegelscherm naar links. Verplaats de middelste gele lijn naar links zodat deze de route niet blokkeert.
Hoe het tandwiel in elkaar te zetten 2
Trek het centrale gele stuk helemaal naar rechts en draai de linker oranje blokjes drie keer. Verplaats het laatste stuk zodat een volledig pad ontstaat.
Hoe het tandwiel in elkaar te zetten 3
Trek het spiegelscherm helemaal naar rechts. Draai het tweede stuk naar links en schuif het derde er dichtbij. Draai het linker oranje stuk twee keer. Verplaats om beurten het centrale en vervolgens het rechter gele deel naar links, waarna er een pad verschijnt.
Wandelaars van de droomwereld 30
Plaats: Groot Theater van Penaconia.
In de kamer ten westen van de teleportatie van de Alteration Gallery vind je een puzzel met een beschadigde klok. Eenzame wandelaars bevinden zich in de hoek van de kamer, vlakbij de luie dromenmaker George en een paar pepes.
Hoe het tandwiel in elkaar te zetten 1
Verplaats het eerste stuk hoger op de kooi. Trek de tweede figuur over een afstand van één kubus naar rechts en verplaats het spiegelvlak naar links.
Hoe het tandwiel in elkaar te zetten 2
Verbind het rechter gele fragment met het pad waar het tandwiel ligt. Draai het oranje figuurtje zodat het op één lijn ligt met de weg vóór de Chasik. Trek het tweede gele stuk een vierkant naar rechts en beweeg het gordijn in dezelfde richting naar het einde.
Wandelaars van de droomwereld 31
Plaats: Grand Theatre of Penaconia, Droomwereld van het derde bedrijf.
Op bestelling “Aan de top komen alle paden samen” Betreed voor de eerste keer het derde akteveld. Je vindt daar de ingang op het oostelijke balkon vanaf de centrale teleport van het theater als je in beeld gaat waarachter de dirigent Toscani verborgen is.
Verzamel in het aparte gebied de droombellen, ga naar rechts en gebruik de Droommodule.
Door het blok te verplaatsen en er een brug van gele substantie op te maken, bereik je de puzzel met de klok.
Repareer de Stargazer Walker en verdien waardevolle schatten.
Hoe het tandwiel in elkaar te zetten 1
Klik, van rechts naar links, één keer op elke oranje vorm om ze uit elkaar te verplaatsen. Verplaats het spiegeloppervlak naar de linkerkant naar de rand.
Hoe het tandwiel in elkaar te zetten 2
Draai beide oranje fragmenten naar de rechterkant en verplaats het gele blok ernaartoe. Trek het scherm naar rechts totdat de vormen één pad vormen.
Wandelaars van de droomwereld 32
Plaats: Groot Theater van Penaconia.
In de uiterste noordoostelijke hoek van het Bolshoi Theater vind je Awakened Walkers. Het horloge vraagt “Wat ben je aan het doen, gast(en)?”, waarop je kunt zeggen:
- Ik probeer je te repareren.
- Gewoon met je flirten.
- Waarom zeg je niet "tik-tak"?
Bij elk antwoord gaat u verder met het repareren van het horloge.
Hoe het tandwiel in elkaar te zetten 1
Vouw het eerste en tweede stuk twee keer open. Verplaats de rechter gele blokjes naar beneden, zodat ze de blauwe raken. Draai het onaangeroerde oranje deel met de klok mee naar het vorige. Laat vervolgens de droomspiegel naar rechts zakken, waardoor je de positie van het laatste figuur, dat het dichtst bij de versnelling ligt, kunt veranderen.
Hoe het tandwiel in elkaar te zetten 2
Klik twee keer op beide oranje fragmenten en verplaats het gele stuk in de linker richting op een afstand van één blokje.
Hoe het tandwiel in elkaar te zetten 3
Klik drie keer op het blauwe blok, zodat het naar de klok wijst, en laat het glazen scherm helemaal naar beneden zakken. Roteer beide oranje kubusvormen en creëer een pad naar het onderdeel.
Hoe het tandwiel in elkaar te zetten 4
Draai eerst het oranje blok, waarna je het gele figuurtje tot dichtbij het tandwiel kunt trekken en de puzzel kunt voltooien.
Wandelaars van de droomwereld 33
Plaats: Groot Theater van Penaconia.
In de kamer achter het scherm in de Meeting Hall staan Explosive Walkers die gerepareerd moeten worden.
Hoe het tandwiel in elkaar te zetten 1
Verplaats het rechter gele stuk naar het linkerblok.
Hoe het tandwiel in elkaar te zetten 2
Verplaats beide stukken gele blokjes naar beneden, zodat er een brug ontstaat.
Hoe het tandwiel in elkaar te zetten 3
Beweeg het linker gele blok strak richting de blauwe figuur. Voer met het rechter gele deel dezelfde acties uit, verplaats het alleen een extra blokje verder. Draai het blauwe platform en schuif het scherm nog verder naar rechts.
Hoe het tandwiel in elkaar te zetten 4
Trek twee identieke blokken hoger zodat ze een symmetrische positie tussen de eilanden innemen. Verplaats de droomspiegel zo ver mogelijk naar links.
Honkai Star Rail-wandelaarssupervisor: waar u de Dreamworld-wandelaarsmanager kunt vinden
Na het oplossen van vijf puzzels en het ontvangen van het overeenkomstige aantal vreemde kubussen, wordt een bericht van een anonieme persoon naar de telefoon van de Pioneer gestuurd, waarin hij zal vragen om elkaar te ontmoeten in de biljartkamer van het Dreams Hotel. Daarnaast begint een kleine avonturenmissie "Dromen en de kunst van klokreparatie", waarin je een geheime gesprekspartner moet vinden.
Ga naar de eerste verdieping van de Dream Hotel-locatie (Dream World) en vind een kleine kamer ten noorden van het ruimtelijke anker van de Observation Room. Binnen, vlakbij de banken, zal er een Walker Overseer zijn - dezelfde NPC die het bericht heeft verzonden.
Na een kort gesprek kunnen de gevonden vreemde kubussen aan hem worden gegeven. In totaal moet je drie ruilingen van elk 5 items uitvoeren. Wanneer de verzorger alle 15 kubussen ontvangt, verschijnt er een beloning voor in de plaats: een luxe kist, waarin je een ster jade en diverse relikwieën.
Wandelaars van de Droomwereld in het evenement Br'er Khan's Escape
In het evenement “Brother Khan's Escape” zijn de tests van de Droomwereldwandelaars verdeeld in twee niveaus: “De Bovenwereld” en “De Benedenwereld”. Het principe van hun reparatie herhaalt het principe dat je tegenkomt bij het oplossen van puzzels op open locaties in Penaconia. Het hoofddoel - maak de zaak compleet met de smokkelaars.
Bovenwereld: Dreamland Walkers 1
Na de tests te hebben afgehandeld "Bovenwereld: Spheromet"Begin met het passeren van de niveaus van de Dream World-evenementlopers door de functie te activeren "Betreed de droombubbel". De overlevende broer Hanu lijkt iets van plan te zijn: eenmaal vrij, besluit hij andere gevangenen de helpende hand te bieden en een gevangenisopstand te organiseren.
Om dit te doen is het noodzakelijk om een deel van de illegale voorzieningen via doorvoerroutes te vervoeren, maar eerst moeten ze worden hersteld, de interactie met kubus figuren и spiegel van dromen in de ruimte van de ziel. Om de eerste rollator te repareren, moet u de volgende stappen uitvoeren:
Hoe het tandwiel in elkaar te zetten 1
Schuif het gele figuurtje richting het platform waarop de Chasik staat. De oranje kubus is op zijn beurt verbonden met de gele.
Hoe het tandwiel in elkaar te zetten 2
Draai de oranje vorm zodat deze naar het tandwiel wijst. Verplaats vervolgens de droomspiegel helemaal naar rechts, waardoor een solide weg wordt gevormd voor de monteur.
Videogids:
Onderscheidingen:
- 10 ster jade;
- 2 reisgidsen;
- 10 kredieten.
Bovenwereld: Dreamland Walkers 2
Na het repareren van de doorvoerroutes slaagde Khan er nog steeds in om dozen Delight naar de gevangenisblokken te bezorgen, wat de gevangenen tot opstand inspireerde. De taak is om nog een transfer uit te voeren, nadat eerst de werking van de wandelaars is hersteld. Om dit te doen moet je dicht bij twee versnellingen komen.
Hoe het tandwiel in elkaar te zetten 1
Plaats om te beginnen de oranje vorm in de positie weergegeven in tweede afbeelding: de “uiteinden” moeten in contact zijn met enkele zwarte rechthoekige platforms, waarop het gewenste object zich bevindt.
Voer vervolgens één keer interactie uit met de blauwe kubus en creëer zo een volwaardige weg.
Hoe het tandwiel in elkaar te zetten 2
De laatste actie is het verplaatsen van de droomspiegel naar rechtszodat het zwarte platform en de weerspiegeling van de oranje figuur elkaar in de hoek ontmoeten.
Videogids:
Onderscheidingen:
- 10 ster jade;
- 2 reisgidsen;
- 10 kredieten.
Nether: Dreamland Walkers 1
De verovering van de gevangenis was succesvol, maar er bleven problemen bestaan in de vorm van een oude klok in elk blok. Help de uit de hand gelopen wandelaars ermee om te gaan door 3 versnellingen te verzamelen.
Hoe tandwiel 1 en 2 in elkaar te zetten
Verplaats het gele platform naar positie op tweede scherm, en trek hem naar beneden richting de zwarte stenen van waaruit Chasik begint.
Verplaats het rechter oranje platform zodat het ene uiteinde in contact komt met de droomspiegel en het andere uiteinde naar de kubus leidt waarop het tandwiel ligt.
Verplaats het linker oranje platform zodat het het rechter raakt.
Raak de spiegel niet aan en laat deze in de oorspronkelijke positie staan. De blokjes komen in een patroon te staan waardoor je zowel de eerste als de tweede versnelling meteen kunt oppakken.
Hoe het tandwiel in elkaar te zetten 3
Keer terug naar de gele kubus die aan het begin van het pad staat en verplaats deze puntloos naar de spiegel.
Verplaats de spiegel naar links zodat de gele en oranje platforms een pad vormen in de spiegel naar de derde versnelling.
Videogids:
Onderscheidingen:
- 10 ster jade;
- 5 gecondenseerde ethers;
- 10 kredieten.
Nether: Dreamland Walkers 2
Ga verder met de antieke klok en vind je weg naar twee versnellingen.
Hoe het tandwiel in elkaar te zetten 1
Neem het gele platform en verplaats het richting Chasik.
Beweeg de spiegel iets naar rechts zodat de reflectie van de gele kubus de weg wijst naar de eerste versnelling.
Hoe het tandwiel in elkaar te zetten 2
Verplaats vervolgens, zonder de droomspiegel aan te raken, het gele platform naar de zwarte, die naar de tweede versnelling leiden.
Verbind de platforms via het blauwe stuk en verwissel het zodat het de letter "L" vormt. Het bovenste uiteinde moet met de spiegel worden verbonden en de onderkant moet naar beneden kijken. De route wordt succesvol afgerond.
Videogids:
Onderscheidingen:
- 10 ster jade;
- 2 verloren gouddeeltjes;
- 10 kredieten.
Nether: Dreamland Walkers 3
Drink het antieke horloge met Delight om er drie versnellingen uit te halen.
Hoe het tandwiel in elkaar te zetten 1
Begin met het platform met blauw patroon. Verwissel hem zo dat hij tegen de pijp tussen de zwarte blokjes gedrukt ligt.
Verplaats het onderste gele platform omhoog om de ruimte tussen de blauwe en zwarte stukken te sluiten.
Plaats het andere gele platform dichter bij het blauwe platform om een route naar de eerste versnelling te vormen.
Hoe het tandwiel in elkaar te zetten 2
Beweeg de spiegel een stukje naar rechts om de leegte tussen het platform met de Klok en de tweede versnelling te dichten.
Hoe het tandwiel in elkaar te zetten 3
Verplaats de droomspiegel naar de linkerhoek en verplaats het gele platform een stukje zodat het beide zwarte paden met elkaar verbindt. Er gaat een uur voorbij en ze halen de 3e versnelling op.
Videogids:
Onderscheidingen:
- 10 ster jade;
- 2 reisgidsen;
- 10 kredieten.
Nether: Dreamland Walkers 4
Repareer de Vanity Walker om er twee versnellingen uit te halen.
Hoe het tandwiel in elkaar te zetten 1
Verplaats eerst het oranje platform naar een positie parallel aan het gele, en verplaats ze dicht bij de zwarte kubus waar de klok staat. Verander hierna de positie van de blauwe figuur zodat het andere uiteinde naar het zuidwesten wijst.
Verplaats het oranje platform zodat het de gele en blauwe met elkaar verbindt. Een uur lang gaan de cijfers door en wordt de eerste versnelling gepakt.
Hoe het tandwiel in elkaar te zetten 2
Verplaats het oranje platform naar de droomspiegel.
Verplaats het gele stuk om de blauwe en oranje platforms met elkaar te verbinden.
Verplaats de spiegel naar rechts om de reflectie van het blauwe platform en de zwarte kubussen waarop het tandwiel zich bevindt te verbinden. Een uur gaat de hele route af en haalt het onderdeel op.
Videogids:
Onderscheidingen:
- 10 ster jade;
- 5 gecondenseerde ethers;
- 10 kredieten.
Nether: Dreamland Walkers 5
Opstandige wandelaars zullen klagen over de Stone-baas en zijn handlangers. Repareer deze klok om drie versnellingen te krijgen.
Hoe het tandwiel in elkaar te zetten 1
Verplaats de oranje en blauwe platforms zodat ze een pad vormen naar het eerste mechanisme.
Hoe het tandwiel in elkaar te zetten 2
Draai het blauwe L-vormige figuur bij de droomspiegel de andere kant op. Vouw vervolgens de oranje en blauwe platforms bij de Klok open zodat ze met elkaar verbonden zijn, en draai de droomspiegel een stukje naar rechts. Als je een resultaat krijgt zoals derde screenshot, je zult met succes de tweede versnelling nemen.
Hoe het tandwiel in elkaar te zetten 3
Draai het blauwe platform tijdelijk om, zodat het ene uiteinde naar boven wijst en er ruimte is tussen het platform en het tweede figuur van dezelfde kleur.
Ga naar het tweede stuk en plaats het zo dat het blauw-witte patroon bovenaan ligt en het kleine uiteinde naar beneden wijst.
Neem de eerste weer en plaats een deel ervan onder de tweede, zodat ze in de spiegel op één lijn met elkaar verbonden zijn. Verplaats indien nodig de spiegel iets naar rechts.
Als alles goed is gedaan, gaat de Chasik naar de laatste versnelling.
Videogids:
Onderscheidingen:
- 10 ster jade;
- 5 verloren gouddeeltjes;
- 10 kredieten.
Prestatie Bij de tijd blijven in Honkai: Star Rail
Repareer 15 droomwereldwandelaars om de prestatie te ontgrendelen "Met de tijd mee" uit de categorie “Begrijp het onbegrijpelijke” en verdien een beloning van 5 ster jade.
Awards
Voor het repareren van elke Hodik wordt een beloning gegeven ter grootte van:
- 20 ster jade;
- 3 kredieten;
- 1 reisgidsen;
- 3 verloren gouddeeltjes;
- 60 uur kredieten;
- 1 vreemde kubus;
- 1 willekeurige 4⭐ en 2 willekeurige 3⭐ artefacten uit sets Horlogemaker van slaperige streken и Brandende hertog.
Lees verder:We hopen dat onze gids je heeft geholpen om alle Dream World-wandelaars in Honkai: Star Rail te repareren. Als u problemen tegenkomt bij het oplossen van een puzzel, schrijf er dan over opmerkingen - de auteur zal proberen te helpen. Volg de relevante secties van onze website voor andere artikelen en handleidingen over het spel: voorbijgaan, gidsen, bouwt, лор, nieuws.
waar zijn de wandelaars vanaf het begin van het kwalificatiegebied?
Heb je het over wandelaars onder de 26-29 jaar of over enkele anderen?
op. Waarschijnlijk zullen we ze, op instructies van Garcia, hoogstwaarschijnlijk ook toevoegen.
15 blokjes weggegeven - Het uur is verdwenen. Er is een nieuw slot uitgekomen, er zijn veel kubussen verzameld. Waar moet ik ze nu geven? 😧
Dit is niet de laatste update van Penaconia, dus we kunnen alleen maar wachten op nieuwe patches. Zodra er iets is, zullen we het artikel updaten.
Moeten er 17 dozen worden verzameld? Het lijkt erop dat ik alle wandelaars in patch 2.2 heb gerepareerd.
Het lijkt erop dat dit het geval is, maar we zijn de informatie nog aan het verduidelijken - we zullen u later op de hoogte stellen van het exacte aantal.
Ik begrijp het niet, ik heb alle wandelaars verzameld, maar om de een of andere reden, nadat ik 15 kubussen had weggegeven, waren er nog 17 in mijn inventaris, maar er zouden er 18 moeten zijn. Ik rende opnieuw langs de route uit de video - ik heb er geen enkele gevonden. Het pictogram verschijnt ook niet op kaarten. Beestje? Of is dit hoe het zou moeten zijn?
Ik ben ook 17. Ik denk dat het zo zou moeten zijn. In de gids staan ook grote wandelaars aangegeven, maar daar krijg je geen kubus voor. Er is er dus eentje extra🤷♀️ Ik heb lang gezocht op locaties, maar alles was duidelijk
Voeg nieuwe locaties toe
Hallo. Hotel "Dreams" (Wereld van Dromen), 3e verdieping. Ruimtelijk anker “VIP Hall Corridor”. Vlak naast hem. Ik kan gewoon niet beslissen + ik heb het niet in je gids gevonden. Ik hoop dat je het toevoegt, ik heb er al dagen last van
Hallo! We schreven erover in een aparte gids: https://wotpack.ru/strannaja-plenka-v-honkai-star-rail-gde-najti-i-komu-otdat/
Ze horen niet bij het totale aantal raadsels en zijn dus niet in het artikel opgenomen.
Het lijkt alsof ik alles heb gegeven, maar waarom hangt de puzzel ermee nog steeds op de kaart? Volgens het idee verdwijnt dat soort dingen na voltooiing
Ik dacht dat het een cuphead was hahahah
De vreemde film is nodig om deze aan Wolsey te geven. Hij zal naast het Origami Vogelnest in het Droomhotel staan (niet de echte, maar die in de droom). Ik zou een screenshot bijvoegen, maar ik weet niet hoe
We schrijven er binnenkort sowieso over, maar bedankt 😊
UPD: het blijkt dat we hier al over geschreven hebben 😅: https://wotpack.ru/strannaja-plenka-v-honkai-star-rail-gde-najti-i-komu-otdat/
Wilt u verduidelijken dat de afbeelding voor 15 wandelaars niet zomaar verschijnt, maar pas na een gerelateerde zoektocht
Na welke zoektocht? Op het moment dat deze handleiding wordt geschreven, is alleen de verhaallijn op het account voltooid. Om de wandelaars te vinden, moet je uiteraard de locatie openen en dienovereenkomstig het verhaal doorlopen.
Er is op deze plaats geen afbeelding die u moet doorlopen, evenals de aanduiding ervan, wat betekent dat er iets anders is gepasseerd
Ga je me vertellen dat ik niet weet wat ik heb voltooid? Zorg ervoor dat je op de juiste plek terechtkomt, de meeste van dit soort reacties op onze site worden op deze manier opgelost.
Uit de reacties begreep ik pas hoe ik bij de geheime locatie en de laatste Hodik kon komen. Ik raad je ook aan om in het artikel zelf te schrijven dat je naar de Elite-kamers moet teleporteren en via de kaart naar de linkerdeur moet gaan, dan naar de foto en nog een foto.
Ik begrijp het niet..
er zijn wandelaars op de 3e verdieping bij de teleportgang van de VIP-hal in de World of Dreams, waarom is dit hier niet als er 15 wandelaars zijn?
Omdat je een verborgen zoektocht hebt gevonden, waarover je eerder in de reacties schreef. s: Het heeft absoluut niets te maken met de belangrijkste bewegingen die respectievelijk nodig zijn voor de Overseer en het behalen van de prestatie. Later zullen we een apart artikel over deze kwestie publiceren en dit punt hier dupliceren.
Ik besefte het, bedankt
God, hoe kom ik bij 15 wandelaars? Ik begrijp niet hoe ik de afbeelding moet activeren
Benader eenvoudig het schilderij dat naar de Galerie moet worden vervoerd. Ga er doorheen en stap uit op de gewenste locatie 🤔
De laatste 2 dingen kon ik niet vinden, maar dankzij jou heb ik ze gevonden)) de beste
Hihi 🤭 Ik help graag)
Hoe open je de deur naar de oostvleugel (beweging 15)?
Sterker nog, je moest het plot van de wederopbouwmissies in de buurt doornemen 🤔
Ga vanuit de "Platinum-kamers" gewoon naar beneden op de kaart, daar mogen geen gesloten deuren zijn. Misschien probeert u door een 3D-kamer te lopen, maar u hoeft er niet in te gaan.
Waar zijn de kubussen voor?
Je kunt ze aan NPC's geven en beloningen ontvangen. Informatie hierover zullen we binnenkort aan het artikel toevoegen.
Ik vond er de 15e wandelaars in, in plaats van een kubus, een film met een verhaal over wat er vernietigd moest worden en iets daar + voordat het hem door een woedeaanval werd afgenomen (en de keeper moet precies 15 kubussen geven (3 keer 5 elk en hij is ook in het hotel van dromen) Ik herinner me dat in Er stond iets in de notitie over de hotellobby, maar het is niet duidelijk of het over het heden gaat of over de wereld van dromen. Er zijn ook drie opties om kies uit wanneer je het meeneemt, zoals het voor jezelf inbrengen, terugbrengen en aan je familie geven, ik heb ervoor gekozen om het aan je familie te geven. Ik weet niet of dit een verborgen zoektocht is en zal dit zelfs leiden tot een kubus?
Ze hebben hem ook gevonden. De wandelaars mogen eigenlijk geen verband houden met raadsels en leiden hoogstwaarschijnlijk echt tot een zoektocht. We zullen dit punt iets later controleren.
daar krijg je als resultaat de prestatie "Pak niets sinisters op" en een ander klein ding + een vermelding in het dagboek. Verkeerde uren...
Ik heb er maar 14 gevonden... De wandelaar-keeper lijkt zelf kapot te zijn (in het hotel van dromen). en hij moet de blokjes geven. Ik heb geen idee waar de 15e wandelaars zijn...
Ben al bezig met het schrijven van de overige 5 Hodikov 😊
Vandaag zullen we locatie en oplossing toevoegen.
Maar niet iedereen was aangegeven, de wandelaars in het “hotel van dromen” aarzelen al 3 uur, ik zit daar mijn hersens te pijnigen
Het artikel wordt momenteel geschreven, op dit moment zijn alleen de eerste 3 locaties getroffen. Wandelaars van het hotel "Dreams" (World of Dreams) worden vandaag overdag toegevoegd.
Ik kan de 9e versnelling niet oplossen, ik kan de tweede versnelling niet oppakken, het horloge werkt gewoon niet.....
Probeer de spiegel niet helemaal te bewegen, maar één stap naar de rand, zodat de reflecties in de linkerbovenhoek een hoek vormen met het platform waar het tandwiel ligt.
Halo-puzzels zijn voor alles mogelijk
Morgen voegen we er nog meer toe
Wat te doen met de vreemde kubussen die ter voltooiing worden gegeven?
Zoals de beschrijving suggereert, kunnen ze aan iemand worden gegeven voor ruil. Terwijl we dit aan het uitzoeken zijn, zullen we het artikel bijwerken zodra we erachter komen.
Is dat niet alles wat er is?
Niet alles
ze moeten worden gegeven aan de wandelaarhouder in het droomwereldhotel, linksboven op de kaart, kamer boven de teleporter “observatiekamer”