Naderende ramp in Genshin Impact - Hoofdstuk 4, Deel 4 taken van de archons, waarin de Reiziger helpt Lini ontdekken wat er werkelijk is gebeurd kind en waar is zijn zus gebleven? Lynette. Praat rechtstreeks met de Duke of the Exile Community en ontdek waar de familie van de illusionist nu is. De situatie verergert en een eeuwenoude profetie doemt op Fontaine een verschrikkelijke dreiging, de concentratie van de Oerzee groeit.
De gids biedt een compleet overzicht van de zoektocht van de Archons, The Approaching Catastrofe. Laten we uitzoeken hoe we de vragen kunnen beantwoorden Risley, waar u bewijsmateriaal met betrekking tot Childe kunt vinden en hoe u de geheimen van het Meropid-fort kunt ontdekken.
Inhoud
- Hoe start je de Archon-quest Disaster Approaches in Genshin Impact
- In de duisternis van de diepte
- De waarheid verborgen in de schaduw
- Vind Lini in de productieruimte
- Zoek aanwijzingen in de ziekenboeg
- Onderzoek het stuk papier op de grond
- Ga naar het kantoor van de hertog
- Vraag mensen rond
- Keer terug naar de ziekenboeg met Freminet
- Verken een onbekend gebied
- Vind bewijsmateriaal gerelateerd aan Childe
- Duik het water in om je onderzoek voort te zetten.
- Ga snel terug naar de kust
- Bewaarders van geheimen en de verboden zone
- In het licht van een ramp
- Korte stilte
- Prestatiegolf Aankomst in Genshin Impact
- Prestatie Bodemloze geheimen van de diepe zeeën
- Prestatie-overblijfsel uit een vervlogen tijdperk
- Prestatie Naderende ramp
- Awards
Hoe start je de Archon-quest Disaster Approaches in Genshin Impact
Om de vierde Archon-missie in Fontaine te ontgrendelen, moet je aan de volgende voorwaarden voldoen:
- Bereiken 40 avontuurlijke rangen;
- Voltooi de vorige Archon-missie - Hoofdstuk III Deel IV "Tot het schijnen van de sterren in de diepte".
Als alles klaar is, ga dan naar taak logboek via de “J”-knop op de pc of het pictogram in de rechterbovenhoek. Zoek de nieuwe verhaalzoektocht bovenaan de lijst en klik "Doel volgen"om de walkthrough te starten.
In de duisternis van de diepte
De reiziger houdt zich samen met Paimon aan het plan en blijft zoeken naar informatie in het Meropid-fort om licht te werpen op het mysterie van Childe's verdwijning. Praat met buurtbewoners en verzamel geruchten die je op het goede spoor kunnen brengen. Vind Lini op de productielocatie en bespreek leads, spreek af om elkaar binnen 9 dagen te ontmoeten. Controleer gedurende deze tijd de ziekenboeg en keer terug naar de kazerne om uit te rusten.
Blijf onderzoeken
Ga naar de centrale teleport “Meropid Fortress” om het gewenste niveau te bereiken. Ga eerst naar de menigte in de couponkantine en luister naar wat de gevangenen zeggen. Het blijkt dat ze ontevreden zijn over de oppervlaktewereld en geloven dat het leuk zou zijn om een algemene overstroming te veroorzaken.
Ga de oostelijke gang in en benader de tweede groep criminelen. Maak kennis met de ‘explosieve broers’ en ontdek dat iemand genaamd Jurieu vaak de ziekenboeg bezoekt en dat hij ook een conflict had met Lurwin.
Volg de laatste plek om aanwijzingen te zoeken en ontmoet Bavilier die op de grond zit. Ontdek dat er twee vreemden voortdurend in de hoeken staan te fluisteren.
Vind Lini in de productieruimte
Ga naar de verdieping eronder en gebruik de lift rechts van de gokker waarmee je aan het praten was.
Ga naar de plaats waar u een afspraak heeft met Lini. Om dit te doen, moet je een andere lift in de oostvleugel gebruiken, die naar de bovenste verdieping van de productieruimte leidt.
Ga naar het gemarkeerde punt en je zult de illusionist zien. Vertel hem alles wat je hebt geleerd. In ruil daarvoor zal de partner melden dat Childe duidelijk niet alleen voor ontspanning in Fontaine is aangekomen. Besluit samen contact op te nemen met een ervaren duiker Freminet, zodat hij de overstroomde route controleerde waarlangs de voorbode had kunnen gaan.
Ga naar de ziekenboeg voor informatie
Drink op Lini's verzoek het misselijkmakende drankje om naar de ziekenboeg te gaan. Sijwin zal de patiënt verzorgen en op eigen gelegenheid vertrekken, jij blijft in het gezelschap van Lurwin en Jurie. Terwijl ze ruzie maken, kijk je rond in de kamer. Je zult enkele documenten en een vreemd blok op de vloer zien.
Als de hoofdverpleegkundige terugkomt, neemt u uw medicijnen en gaat u slapen. Nadat je wakker bent geworden, bedank je haar voor haar hulp en neem je afscheid.
Keer terug naar de kazerne op dezelfde verdieping als de ziekenboeg en deel je vermoedens met Paimon.
Wacht tot de dag om Lini te ontmoeten aanbreekt. Bekijk een kort filmpje waarin de laatste gebeurtenissen worden samengevat: hoe de Reiziger de informatie die hij heeft verzameld op een blad schrijft en deze in het geheim aan Lynette geeft.
Onderscheidingen:
- Avontuurlijke ervaring ×775;
- Mora × 34;
- Hero Experience-boeken ×3;
- magisch versterking erts × 6.
De waarheid verborgen in de schaduw
Ontmoet de illusionist op de afgesproken dag opnieuw op de productielocatie. Sluip als spionnen de ziekenboeg binnen en onderzoek zorgvuldig de documenten, bedden en blokken die daar liggen om dichter bij de oplossing van het mysterie te komen. Opeens blijkt dat Lynette en Fremina in gevaar zijn. Praat met Risley en ontdek de hele waarheid, beantwoord zijn vragen en help je vrienden.
Vind Lini in de productieruimte
Ga naar de gemarkeerde locatie bij de kazerne en ontmoet Lini. Hij zal de successen van de zaak delen: Lynette ging als patiënt de ziekenboeg binnen en Freminet verliet met succes het gebied via de pijpen.
Zoek aanwijzingen in de ziekenboeg
Sluip je een weg naar de ziekenboeg via de ingang, waar je na de dialoog automatisch naartoe wordt vervoerd. Noch de illusionist, noch Sijwin zullen aanwezig zijn.
Kijk rond in de kamer om de kans niet te missen om nieuwe details van de zaak te ontdekken. Verken de tafel, waar veel verschillende boeken en medische dossiers zullen liggen, maar er zal niets verdachts in staan.
Benader de bedden - ze zijn allemaal netjes opgemaakt, behalve één. Concludeer dat de verpleegster sinds de ziekte van Lynette niet naar de ziekenboeg is teruggekeerd, of dat zij zich het bedrog heeft gerealiseerd.
Controleer het blok achter de lades, deze kan mogelijk worden geopend door een speciaal mechanisme. De partner zal nerveus worden en het team zal doorgaan met zoeken.
Onderzoek het stuk papier op de grond
Paimon zal aandacht besteden aan het briefje dat Risley heeft achtergelaten. De hertog nam zuster Lini gevangen, voorafgaand aan het onderzoek. De vrees zal de kop opsteken dat Freminet mogelijk ook in gevaar is, aangezien de manager hun plannen heeft ontdekt.
Na het filmpje met de herinneringen van Sijwin volg je de uitgang en haal je Lini in, die is bezweken voor emoties.
Ga naar het kantoor van de hertog
De illusionist is al uit het zicht verdwenen, dus je zult meteen naar het kantoor van Risley moeten rennen. Gebruik de snelle teleport om naar de gewenste verdieping te gaan en de kamer van de hertog binnen te gaan.
Alle kaarten worden onthuld - Risley wist vanaf het allereerste begin alles en verhinderde Fatui's pogingen om de geheimen van het fort te achterhalen. Hij gijzelde Lynette en liet Freminet achter op volle zee. De illusionist zal zijn geduld verliezen en weigeren “Vader” om hulp te vragen. De reiziger zal proberen met de hertog te onderhandelen, maar in ruil voor het redden van zijn vrienden zal hij correct moeten antwoorden alle vragen.
Het is noodzakelijk om correct te componeren logische ketensom de manager een gedetailleerd antwoord te geven. De minigame is vergelijkbaar met procesvoering:
- In de rechterbovenhoek van het scherm staat een lijst met vragen waarop passende antwoorden moeten worden gevonden in de voorgestelde lijst met bewijsmateriaal.
- Als u de verkeerde optie invoert, verdwijnt deze uit de lijst. Er kan een ander antwoord voor in de plaats komen.
- Zorg ervoor dat alle schakels correct bij elkaar passen en vul de tandwielen in om de ketting te voltooien. Je kunt een test niet verliezen; je kunt fouten maken en nieuwe argumenten proberen.
Vraag één. Geheime regels van de productielocatie... Wat zit er achter het verbod om drie dagen achter elkaar te werken?
Eerst zal Risley vragen naar de organisatie van de productielocatie. Hoe zijn vragen te beantwoorden:
- Wat gebeurt er als je een geheime regel op de productievloer overtreedt? Vreemd vlees in gratis maaltijden.
- Wie weet werk jij zonder pauze? Bewijsmateriaal over mevrouw Sijwin.
- Onder welke omstandigheden verschijnt er vreemd vlees? Bewijs over de lege ziekenboeg.
- Waarom ziet vreemd vlees er zo uit? Onderzoeksnotities over Melusines.
Het vreemde vlees is de poging van Sijwyn om voor de arbeiders te zorgen na een zware dag. In feite is de smaak van melusina heel anders dan de menselijke voorkeuren, dus het vlees lijkt vreemd. Maar er is hier geen sprake van kwade bedoelingen.
Vraag twee. Pankration heeft ook geheime regels... Een van hen zegt dat het niet toegestaan is om beide strijders tegelijk te ondersteunen. Waarom?
Zet nu de feiten op een rij en leg het mysterie van de gokring uit:
- Wat gebeurt er als je de geheime regel van pankration overtreedt? Een pakketje met daarin een vreemde bloedkleurige vloeistof.
- Wie heeft er een pakketje gestuurd met een vreemde bloedkleurige vloeistof? Collins' woorden.
- Waarom ziet de vreemde bloedkleurige vloeistof er zo uit? Interne rapporten "Lettertypen".
- Waarom ontvangen alleen degenen die tegelijkertijd kaartjes hebben gekocht voor de overwinning van beide vechters het pakket? Informatie over de initiatiefnemers van "Fonta".
Het flesje bloed is eigenlijk een experimenteel product van de firma Fonta. De medewerkers proberen de mening van potentiële consumenten te achterhalen, hiervoor sturen ze monsters naar dwazen die geen kortingsbonnen voor twee jagers tegelijk sparen. De drank heeft niets met vechters te maken.
Vraag mensen rond
Bekijk het lange filmpje waarin hij verklaart Clorinda met de uitgeputte Freminet. Daarna kun je de personages in het kantoor van de hertog benaderen en met ze chatten.
De jongere broer heeft water uit de Oerzee ingeslikt en verkeert niet in de beste toestand. Lynee's spanning zal eindelijk afnemen en de verpleegster zal binnenkort Lynette meenemen, die ook veilig is.
Risley zal de duellist van de rechtbank vragen naar de situatie buiten. Je zult van het meisje leren dat de concentratie van de Oerzee is toegenomen.
Keer terug naar de ziekenboeg met Freminet
Ga naar de medische afdeling en wacht tot de duiker wakker wordt. Luister naar zijn verhaal over het naar zee gaan via de pijpleiding in het fort.
Verken een onbekend gebied
Vervolg het spel vanuit het perspectief van Freminet en bekijk de gebeurtenissen uit het verleden. Zweef op je vleugels naar beneden en ga naar de poort die opengaat als je dichterbij komt.
Vind bewijsmateriaal gerelateerd aan Childe
De duiker zal een groot mechanisme in het midden van de kamer opmerken. Ga de trap op en activeer de lift.
Ren langs de aflopende brug naar rechts naar het volgende apparaat en draai het.
Het platform gaat draaien en geeft toegang tot een nieuwe doorgang. Ga daarheen en beklim de trap naar boven. Draai eerst laatste wielom de positie van het middengedeelte te wijzigen. Anders lopen de bruggen tegen obstakels aan.
Ga terug naar naar het derde apparaat en communiceer ermee om het hoofdmechanisme omhoog te brengen. Dan kun je de kamer verlaten en verder gaan.
Ga rechtdoor en glijd naar beneden, in de volgende tunnel duik je de beek in.
Duik het water in om je onderzoek voort te zetten.
Ga het water in en bereik het gemarkeerde punt.
Blijf dwars door de tunnel zwemmen en zoeken naar sporen totdat je een doodlopende weg bereikt en Fremina ziek wordt.
Ga snel terug naar de kust
Het water van de Oerzee zal het moeilijk maken om te ademen, dus keer terug naar het land. Of je nu stilstaat of zwemt, de duiker zal uiteindelijk het bewustzijn verliezen en Clorinda zal te hulp schieten. Hiermee komt zijn verhaal tot een einde en verplaatst de actie zich opnieuw naar de medische afdeling. Nadat je het gesprek in de ziekenboeg hebt afgerond, ontvang je de prestatie "Aankomst van de Golf".
Onderscheidingen:
- Avontuurlijke ervaring ×1275;
- bron stenen ×30;
- Mora × 55;
- Hero Experience-boeken ×5;
- magisch versterking erts × 10.
Bewaarders van geheimen en de verboden zone
Neem contact op met de hertog van het Meropid-fort en vraag hem rechtstreeks wat er is gebeurd. Risley zal je vertellen waarom hij tussenbeide kwam in het onderzoek en wat er onder de gevangenis verborgen is. Ontdek meer over de Oerzee: wat deze tegenhoudt en of deze waarschijnlijk gaat lekken, zoals vermeld in de verschrikkelijke profetie.
Ga naar het kantoor van de hertog
Ontmoet de fortmanager in zijn kamer, de man is te vinden op de tweede verdieping van het kantoor. Stel hem de meest interessante vragen en ontdek waarom hij zich niet bemoeide met Fatui's onderzoek en of hij betrokken was bij de ontsnapping van Childe.
Wanneer je begint te vragen naar de 'verboden zone', zal de hertog alle pogingen scherp stopzetten, omdat hij dit geheim van het Meropid-fort niet wil onthullen. Maar dan zal hij verzachten en duidelijk maken of je de harde waarheid nodig hebt.
Ga akkoord en volg Risley naar de eerste verdieping van het kantoor, ga dan nog verder de geheime doorgang in de vloer in.
Ga op de ronde plaat in het midden staan en laat je samen met de hertog op het platform zakken in de “verboden zone”.
blijf zoeken
De manager zal je adviseren om alles nog eens goed te onderzoeken, naar de schakelaar aan de andere kant van de kamer te gaan en een kort filmpje te bekijken. De hertog opent drie zware deuren en onthult zicht op een ruime kamer.
Vervolg je zoektocht met Risley - ga vooruit door de gang en ontdek dat er in het midden van de kamer een enorme luchtsluis is geïnstalleerd. Vroeger was de pijl op de klep statisch, maar nu gaat hij nauwelijks merkbaar omhoog.
Het apparaat toont de waterconcentratie in de Oerzee, de indicator groeit, wat betekent dat er een lek is opgetreden, wat voor de hele Fontaine een echte ramp zou kunnen worden. Een grote sluis houdt het water tegen, maar op een dag is het misschien niet meer bestand tegen de druk.
Luister naar het einde van het verhaal over het verleden van Hydro Archon en ontmoet Jurieu en Lurwin, die feitelijk belangrijke experimenten uitvoeren. Ga door een andere deur en ontdek Risley's kolossale plan om de Fontaines te redden. Zeg vaarwel tegen de hertog als je het verhaal tot het einde hebt gehoord en je verdient de prestatie "Bodemloze geheimen van de diepe zeeën".
Onderscheidingen:
- Avontuurlijke ervaring ×850;
- Mora × 36;
- Hero Experience-boeken ×3;
- magisch versterking erts × 7.
In het licht van een ramp
Alles begon net op zijn plaats te vallen toen er een nieuw probleem opdook. Bespreek wat je hebt geleerd met vrienden en deel het verhaal van Risley en het fort. Na lange gebeurtenissen zullen de Reiziger en Paimon eindelijk gaan rusten, maar 's ochtends zullen ze worden ingehaald door nieuws over een bepaald incident op de lagere verdiepingen van Meropid.
Keer terug naar de ziekenboeg
Ga naar de medische baai om je vrienden te ontmoeten. Lini zal aanbieden om de antwoorden die hij zelf vergeleek te vergelijken met de waarheid die de Reiziger van de hertog hoorde. Besluit toch om het hele verhaal over het fort en de Oerzee te posten, aangezien de illusionist zeer inzichtelijk bleek te zijn.
Ga naar de cafetaria
Ga naar de couponcafetaria en dineer met Sijwyn. Ze zal erg zorgzaam blijken te zijn, omdat ze veel aandacht toonde aan de bewoners van de gevangenis, Freminet beschermde en de toestand van Lini in de gaten hield.
Keer terug naar de kazerne om uit te rusten als u klaar bent met uw maaltijd en naar bed gaat.
Bekijk de buitenkant
De reiziger zal wakker worden van het onverwachte geschreeuw van de menigte. Verlaat de kamer en ontdek wat er is gebeurd. De hertog beval iedereen het gebouw te evacueren, wat betekende dat er problemen waren op de lagere verdiepingen.
Naar kantoor gaan
Ga naar Risley's kamer en ga naar binnen
Ga naar het beperkte gebied
Ga door de geheime doorgang naar het onderliggende niveau en activeer het hefapparaat in het midden. Vanaf dit moment begint een lang filmpje - de poort kon het niet uithouden en het water van de Oerzee stroomde naar buiten. Clorinda en Risley zullen de laatste poort afsluiten en op wacht blijven.
Ga naar het Operahuis
Na de scène ontmoet je Nevillet bij de hoofdingang van de gevangenis, de rechter zal je bevelen snel naar het operagebouw te rennen. Furina heeft een afspraak met een Dienaar, maar ze kunnen niet lang alleen blijven.
Volg vooruit naar de ingang van het Epicles-gebouw, de secretaris-melusine zal degenen die zijn aangekomen naar de vergaderruimte leiden.
Maak kennis met Harlequin en ga naast Hydro Archon zitten voor een theekransje. De onderhandelingen zullen langzaam in een patstelling terechtkomen, terwijl Nevilette met succes de gevaarlijke wateren weet te bezegelen.
Volg de Dienaar naar de uitgang
Als de vergadering voorbij is, begeleid je de voorbode naar de uitgang. Ga hiervoor door het hele gebouw naar de centrale hal en verzamel bij de hoofdingang. Ze zal je bedanken voor de hulp aan de kinderen van het Haardhuis en haar mening geven over Furin.
Arlecchino zal praten over zijn onderzoeken en vertellen dat hij twijfelt aan de waarheid van de Hydro Archon. Ze probeerde het over te nemen Hart van God, maar Focalors had het niet. Volgens de gedachten van het meisje is Nevilette ook niet erg geschikt voor de rol van een godheid, en er hangt een nieuw geheim boven Fontaine.
Praat met de Supreme Judex, die is teruggekeerd uit de onderwaterwereld, en stel hem een paar vragen. Plots zal het regenen en het geheim van de rechter zal onthuld worden: hij is Hydro Dragon, de heer van de wateren. Maar zijn krachten zijn niet voldoende om de catastrofe te voorkomen die in de profetie wordt voorspeld. Zeg vaarwel tegen hem en behaal de prestatie "Overblijfsel uit vervlogen tijden".
Onderscheidingen:
- Avontuurlijke ervaring ×950;
- Mora × 41;
- Hero Experience-boeken ×4;
- magisch versterking erts × 8.
Korte stilte
Keer terug naar de gevangenis na het Opera House en bezoek je vrienden. De hertog staat je toe het fort op elk moment te bezoeken en in de detentiecel te slapen. De chaos heeft zich eindelijk teruggetrokken, en je kunt alleen maar raden hoe de Oerzee zich hierna zal gedragen, en hoeveel geheimen de Hydro-regio nog verbergt.
Keer terug naar de gevangenis om erachter te komen hoe het met je vrienden gaat
Teleporteer naar de Exile Community en praat met je vrienden. In de oostelijke vleugel vind je de ‘explosive Brothers’.
Vlakbij de bonnenkantine kun je Sijwin ontmoeten. Zij zal vragen of u gewond bent geraakt en uw dank uitspreken voor de geboden hulp.
In de ziekenboeg zie je een drietal uit het Haardhuis, vertel ze kort over de ontmoeting met de Dienaar en ontvang je een uitnodiging voor een theekransje.
Bezoek ook de benedenverdieping van het kantoor van de hertog, waar onderzoekers Zhurie en Lurwin staan. Vraag hoe het met ze gaat en scheld ze uit omdat ze een geheime relatie hebben.
Praat met Risley
Ga ten slotte naar de tweede verdieping van de kamer en zie Risley aan zijn bureau zitten. Hij zal u toestaan uw cel te gebruiken tot het einde van uw straf en gratis te eten in de kantine, hoewel hij u niet langer gevangen houdt.
Keer terug naar de kazerne om uit te rusten
Ga naar je slaapplaats en praat met Paimon over gebeurtenissen uit het verleden. Ga naar bed en bekijk een korte animatie waarin Tartaglia een enorme walvis ontdekt. Hierna eindigt hoofdstuk 4 van deel 4 en wordt de prestatie ook geopend "Naderende ramp".
Onderscheidingen:
- Avontuurlijke ervaring ×775;
- bron stenen ×30;
- Mora × 34;
- Hero Experience-boeken ×3;
- magisch versterking erts ×6;
- Geheugen van een stromende stroom (constellation Hydro Reiziger).
Prestatiegolf Aankomst in Genshin Impact
Prestatie "Aankomst van de Golf" uit de sectie "Wereldwonderen" Ontgrendelt aan het einde van de missie "The Truth Hidden in the Shadows" na een gesprek met Freminet in de ziekenboeg. Conditie ontvangstbewijs: “Fremin onthoudt wat er is gebeurd...”. Beloning: 5 Bronstenen.
Prestatie Bodemloze geheimen van de diepe zeeën
Prestatie "Bodemloze geheimen van de diepe zeeën" uit categorie "Wereldwonderen" gegeven aan het einde van de zoektocht "Keepers of Secrets and the Forbidden Zone", wanneer Risley de hele waarheid vertelt. Ontvangstvoorwaarde: "Leer meer over de geschiedenis van het Meropid-fort." Beloning: 5 Bronstenen.
Prestatie-overblijfsel uit een vervlogen tijdperk
Prestatie "Overblijfsel uit vervlogen tijden" uit de sectie "Wereldwonderen" gegeven aan het einde van de zoektocht "In the Face of Disaster" na het beëindigen van een gesprek met Nevilette in het operahuis. Voorwaarde voor het verkrijgen: “Ontdek de waarheid over Nevillets identiteit.” Beloning: 5 Bronstenen.
Prestatie Naderende ramp
Prestatie "Naderende ramp" uit categorie "Wereldwonderen" toegekend voor de volledige voltooiing van het hoofdstuk, aan het einde van de laatste missie “A Brief Calm”, na het filmpje met Childe. Vereiste: “Voltooi het hoofdstuk De naderende ramp.” Beloning: 10 Bronstenen.
Awards
Nadat je Hoofdstuk 4 van Deel 4 van de Archon-missies volledig hebt voltooid, kun je in totaal de volgende beloning verdienen:
- Avontuurlijke ervaring × 4;
- bron stenen ×60;
- Mora × 202;
- Hero Experience-boeken ×18;
- magisch versterking erts ×37;
- Geheugen van een stromende stroom (constellation Hydro Reiziger).
Lees verder:We hopen dat dit artikel je heeft geholpen om de naderende ramp in Genshin Impact te doorstaan. Als je problemen ondervindt tijdens het voltooien van de fasen van de zoektocht, schrijf hierover dan in opmerkingenzodat de auteur kan helpen. Lees over alle taken van de archons en volg Genshin Impact-walkthroughs op onze website.
Je hebt een fout gemaakt in plaats van verborgen in de schaduw, de waarheid is dat er een geheim verborgen is in de schaduw
Bedankt, gecorrigeerd)
Hoe een subhoofdstuk te beginnen, een korte stilte. Daarvoor vereisen ze dat je een soort taak voltooit: drie daarvan gaan... eerst een leraar zoeken. Deel 1, als ik me niet vergis en ik niet eens begrijp waar ik het moet krijgen en van wie ik het moet krijgen. Vertel het mij alstublieft, anders kan ik nergens iets over hem vinden
reageerde op de onderstaande opmerking, de ontwikkelaars hebben de zoektocht een nieuwe naam gegeven https://wotpack.ru/troe-v-fontejne-ne-schitaja-kinokamery-v-genshin-impact-kak-nachat-i-projti/
Dank
Blij om te helpen)
Ik kom niet door de korte stilte heen, schrijft hij om de taak af te ronden “van de drie die gaan... eerst moet je de leraar vinden, deel 1.” Weet iemand wat ik moet doen? Ik kan het nergens vinden.
Kun je mij een screenshot sturen van je zoektochtlogboek en de melding waardoor je niet verder kunt gaan? uploaden naar een bestandshostingservice en de link verzenden.
link 1 en link 2 als ze werken uiteraard:/
ja, je hebt naar de links gekeken, dat is wat je tegenhoudt https://wotpack.ru/troe-v-fontejne-ne-schitaja-kinokamery-v-genshin-impact-kak-nachat-i-projti/
Het plot is een beetje langdradig, maar nu kijk ik echt uit naar het vervolg! Wie zal de hydro-archon blijken te zijn?
Hierna is het moeilijk te geloven dat Furina in het begin serieus een duel met GG wilde hebben, en zelfs daarvoor gooide ze zulke woorden weg om er zeker van te zijn dat ze met volle kracht zou zijn.
Maar over het algemeen vond ik de hoofdstukken leuk, voor mij was de plot van de proloog in principe niet slecht, maar het verbeterde met elk deel totdat Sumeru, Fontaine voor mij op hetzelfde niveau ligt.
Al zullen er hier binnenkort waarschijnlijk boze reacties komen, want er was geen enkele strijd in hoofdstuk 3 en 4.
Het saaiste plot begon na Nahida, zeer lange en vervelende hoofdstukken die niet langer de hoofdbetekenis van het genshin-plot volgden (maak de wereld eerlijk, vind je broer), nu is het gewoon opvulslak, ik begrijp niet hoeveel masochist een persoon moet van fillers houden
Kerel, waarom noem je deze speurtochten vullers als ze de kennis zoveel mogelijk onthullen? En hoe zie je dit eigenlijk voor jezelf? Blijkbaar komt hij en wil meer weten over zijn broer. Ze krijgt onmiddellijk een duel aangeboden, ze begint betrokken te raken bij een lokaal onderzoek dat verband houdt met de profetie en de puinhoop met Fatui. Ze moest meteen zeggen: jongens, wacht, vertel me gewoon over je broer, dan ga ik verder? En hier doe je wat je wilt met je profetie.
Alsof dit onzin is. Dit onthult de mondiale wereld van het spel. In Sumeru Irminsul is de wetenschap dat alle informatie over iedereen is opgeslagen, dat er zelfs informatie is over de broer van de heren. Over de wedergeboorte van alle wezens van deze wereld en de onderlinge verbinding van alles. Fontaine gaat over technologie en de ongerepte zee. Fontaine is over het algemeen de technologisch meest geavanceerde regio. Dit is hetzelfde als zeggen dat de geschiedenis van Europa in de 19e eeuw, toen de technologische revolutie begon, geen aandacht verdient. Of de geschiedenis van het oude China met zijn cultuur en medische prestaties.
Over het algemeen heeft masochisme er niets mee te maken, word gewoon volwassen en begrijp alles.
Goed artikel, maar er wordt ten onrechte beweerd dat Arlecchino het oog van een god probeerde te stelen in plaats van het hart van een god.
Het hoofdstuk zelf is erg saai
Bedankt, ik heb de tekst aangepast)