Een gedetailleerde gids voor de Hydro Traveller in Genshin Impact: talenten, capaciteiten en constellaties van het personage, zijn voor- en nadelen. Aanbevelingen voor het samenstellen van wapens en artefacten, evenals het samenstellen van eenheden voor de held. Wat heb je nodig Hydro GG om te pompen.
Hydro Traveller is het belangrijkste speelbare 5⭐-personage dat aan het begin van het spel aan alle spelers wordt gegeven. Ondanks het feit dat hij niet het Oog van God bezit, is hij in staat om met de elementen om te gaan. Werkt ook goed met een eenhandig zwaard. Het hydro-element zal ontvangen na interactie met standbeeld van de archons in Fontaine.
Inhoud
- Hoe Hydro Traveller in Genshin Impact te krijgen
- Statistieken van Hydro Traveller: wat er omhoog gaat bij het opstijgen
- Hydro Traveller-mogelijkheden
- Voor- en nadelen van de Hydro Traveller
- De Hydro Traveller upgraden
- Beste Hydro Traveller Genshin Impact-builds
- Teams voor de Hydro Traveller
- Hoe Hydro Traveller te spelen
- Totaal
Hoe Hydro Traveller in Genshin Impact te krijgen
De vaardigheden van Hydro Traveller kunnen worden geactiveerd door een standbeeld van de Archon in Fontaine aan te raken, dat kan worden bereikt via de uitgang update 4.0. Sterrenbeelden per personage worden verkregen door de Archon-beelden van Fontaine te nivelleren Hydrokulov, evenals na de passage van het hoofdperceel van deze regio.
Statistieken van Hydro Traveller: wat er omhoog gaat bij het opstijgen
Het belangrijkste kenmerk van Hydro GG, dat toeneemt met een toenemend niveau, is Aanvalskracht%. Daarnaast worden HP-waarden ook verhoogd, aanvalskracht и van bescherming. Meer nauwkeurige cijfers zijn te vinden in de onderstaande tabel.
Niveau | Basis HP | Basisaanval | Basis bescherming | Aanvalskracht% |
---|---|---|---|---|
1 | 912 | 18 | 57 | 0% |
20 | 2342 | 46 | 147 | 0% |
40 | 4529 | 88 | 284 | 0% |
50 | 5766 | 113 | 362 | 6% |
60 | 7164 | 140 | 450 | 12% |
70 | 8401 | 164 | 527 | 12% |
80 | 9638 | 188 | 605 | 18% |
90 | 10875 | 212 | 683 | 24% |
Hydro Traveller-mogelijkheden
De vaardigheden van Hydro Voyager bieden de mogelijkheid om zowel op het slagveld als uit eigen zak schade aan te richten, terwijl ze ook een status toebrengen om later reacties uit te lokken. Zijn elementaire vaardigheid brengt schade toe aan vijanden en de aanvalsmethode verandert afhankelijk van hoe lang de vaardigheid wordt ingedrukt. Ulta Roept een grote bubbel op die over het veld beweegt en onderweg hydroschade toebrengt aan vijanden.
Vervolgens zullen we alle vaardigheden van Hydro GG in detail analyseren en u vertellen in welke volgorde ze moeten worden gepompt.
Basisvaardigheden (actieve vaardigheden)
- Vreemde stroom (normaal, opgeladen, valaanval)
Deelt maximaal vijf normale zwaardslagen.
Geladen aanval: besteedt uithoudingsvermogen en maakt twee snelle zwaardzwaaien.
Val aanval: valt op de grond en raakt onderweg alle vijanden. Brengt bij de landing gebiedsschade aan.
- Waterembleemzwaard (elementaire vaardigheid)
Duur lang indrukken: tot 6 sec.
Afkoeltijd: 10 sec.
Snel indrukken: geeft een wateruitbarsting vrij die hydroschade aanricht bij contact met vijanden.
Lang indrukken: gaat in de richtmodus en schiet constant dauwdruppels in de richting waarop het mikt, waarbij hij hydroschade aanricht. Voer na het voltooien van de vaardigheid een wateruitbarsting uit die hydroschade toebrengt aan vijanden voor je.
Vulling: als de HP van de reiziger hoger is dan 50%, begint hij HP te verliezen, waardoor de schade van dauwdruppels toeneemt op basis van zijn gezondheid.
Onveranderlijke kracht: pneuma – Laat na het gebruik van Water Eruption periodiek een Spirit Breath Spike vrij die Pneuma Hydro-schade aanricht.
- Stijgend water (elementaire uitbarsting)
Duur: 4 sec.
Afkoelen: 20 sec.
Energieverbruik: 80.
Creëert een bubbel die langzaam drijft en hydroschade toebrengt aan vijanden in de buurt.
De volgorde van pompen
Zoals het geval is met de rest van de elementen van de Reiziger, zijn normale aanvallen te pompen niet nodig. De meest bruikbare vaardigheid van Hydro GG is de explosie van de elementen, dus deze moet allereerst worden verhoogd. Dan moet je de elementaire vaardigheid downloaden. De volgorde van pompen ziet er dus als volgt uit: elementaire ontploffing > elementaire vaardigheid.
Passieve vaardigheden
talent | Wat geeft |
---|---|
Zuivere wateren | Wanneer een Water Emblem Blade wordt afgevuurd door een Dew Drop lang op een vijand te drukken, wordt er een Spring Drop gemaakt in de buurt van de Traveller. Als het wordt opgepakt, herstelt het 7% van de HP van de reiziger. Op deze manier kan maximaal 1 Source Drop per seconde worden gecreëerd. Elke keer dat Water Emblem Blade wordt geactiveerd, kunnen er maximaal 4 Source Drops worden gemaakt. |
heldere wateren | Als de Water Emblem Blade Long Press Infusion HP heeft verbruikt, zal de Water Eruption die aan het einde van de vaardigheid wordt vrijgegeven, bonusschade toebrengen die evenredig is aan 45% van de totale HP van de Reiziger verbruikt door de Infusion tijdens de duur van de vaardigheid. De op deze manier verkregen schadebonus kan niet hoger zijn dan 5000 schade. |
sterrenbeelden
De onderstaande tabel geeft een overzicht van alle sterrenbeelden:
№ | Naam | Eigenschappen |
---|---|---|
1 | golvend meer | Bij het oppakken van een druppel lente herstelt de reiziger 1. energie. Vereist dat je de Passive Talent Pure Waters ontgrendelt. |
2 | Vloeiende puurheid | De bubbelsnelheid van Rising Water wordt met 30% verminderd en de duur wordt met 3 seconden verlengd. |
3 | rusteloze rimpelingen | Verhoogt het vaardigheidsniveau van Water Emblem Blade met 3. Max. niveau: 15. |
4 | vallende stromen | Creëert bij gebruik van Water Emblem Blade een Water Emblem Shield dat schade absorbeert gelijk aan 30% van max. Reiziger HP. Het schild duurt tot het einde van de vaardigheid. Elke 2 sec. Wanneer dauwdruppels vijanden raken terwijl de reiziger wordt beschermd door het schild van het waterembleem, wordt de door het schild geabsorbeerde schade hersteld tot 10% van het maximum. Reiziger HP. Anders wordt er een nieuw schild gemaakt. |
5 | wervelende draaikolk | Verhoogt het vaardigheidsniveau van Stijgend Water met 3. Max. niveau: 15. |
6 | Surf van gerechtigheid | Een Source Drop opgepikt door de Reiziger geneest de HP van het laagste partijlid in de buurt met 6% van hun maximale HP. PK. |
De beste constellatie van de Hydro Traveller is С2.
- De tweede constellatie vermindert de snelheid van de bubbel die door de ult is gecreëerd, maar verlengt de duur met 3 seconden (totale duur wordt 7 seconden). Dit vergroot zijn potentieel als sub-dmd, omdat de bubbel niet alleen langer meegaat op het slagveld, maar ook meer vijanden zal haken en meer schade zal aanrichten.
Het is ook de moeite waard om op te letten С4, maar het zal alleen nuttig zijn als je lang op een elementaire vaardigheid drukt. De vierde constellatie creëert een schild bij het gebruik van de vaardigheid, wat handig is omdat de Reiziger tijdens deze vaardigheid volledig weerloos is.
Voor- en nadelen van de Hydro Traveller
Gezien alle kenmerken van het personage, kunnen we concluderen over de belangrijkste voor- en nadelen:
Voordelen |
Beperkingen |
Tijdens het spel worden sterrenbeelden voor het personage gegeven. Dit betekent dat u geen extra middelen hoeft uit te geven om het te krijgen. | Lage eigen schade, die op geen enkele manier kan worden verhoogd zonder hulp van steunen. |
Heeft een unieke toepassingsmonteur voor elementaire vaardigheden. | Wanneer geactiveerd door lang indrukken, wordt de E-shki volledig weerloos zonder de aanwezigheid van C4 of een schild in de ploeg. |
Het is een vrij personage met de kracht van Pneuma, die nodig is om de raadsels van Fontaine op te lossen, evenals in de strijd met sommige tegenstanders. | Hij heeft een te dure ult, waarvoor je een tweede Hydro-personage naar het team moet brengen en veel energie moet verzamelen. |
Een eenvoudig te gebruiken held, dus het is gemakkelijk voor beginners. | Traveler's Elemental Burst heeft een lange cooldown in plaats van een korte duur. Dit wordt gedeeltelijk gecompenseerd door C2, maar het probleem kan niet volledig worden opgelost. |
Lang indrukken van de E-key van de Hydro Traveller werkt niet Xingqiu и Yelan. |
De Hydro Traveller upgraden
Laten we vervolgens eens kijken welke materialen en middelen nodig zijn om de Hydro Traveller te levelen, evenals zijn talenten tot het maximale niveau.
Verhoging
De volgende materialen zijn nodig om de Hydro Traveller te beklimmen:
- Shards, Fragments, Chunks en Gems of Diamonds - kunnen worden verkregen met promotiebeloningen Avontuur rang.
- Gebroken, vuile, sinistere maskers - verkregen van khilichurlov.
- wind aster - een curiositeit uit Mondstadt.
- 420 000 pestilentie en 421 held ervaring.
talenten
De volgende materialen zijn nodig om de talenten van Hydro Traveller te verbeteren:
- Alle soorten talentenboeken van Fontaine.
- Pearl of Distant Seas, Trasocean Fragment, Heterochromic Crystal - gewonnen uit Fontmer Aliens.
- Varen die het uitspansel aankondigde - materiaal van Apep Oase Bewaker.
- Kroon van inzicht - een zeldzame bron voor het upgraden van talenten naar niveau 10.
- 1 652 500 pestilentie.
Bereken de benodigde hoeveelheid materialen zal helpen Genshin-impactcalculator.
Beste Hydro Traveller Genshin Impact-builds
Hydro Traveller is een sub-DD die de grootste schade aanricht met een ult uit zijn zak en kan aanvallen met een elementaire vaardigheid terwijl hij zich direct op het slagveld bevindt. Hij heeft ondersteunende functies in de vorm van een schild en een kleine hoeveelheid genezing, maar ze worden alleen ontgrendeld op sterrenbeelden en zijn een leuke bonus, niet de kern van de gameplay van het personage.
Hydro GG heeft aanvalskracht nodig, aangezien het van haar is dat alle basisvaardigheden worden geschaald. Bovendien heeft hij een erg dure ult, dus energieterugwinning is noodzakelijk. Crits en elementair meesterschap worden ook gewaardeerd.
Bovendien, om het passieve te laten werken, moet je het hebben 11 pk, deze indicator wordt echter gemakkelijk gerekruteerd bij het pompen van een personage.
Aanbevolen karakteristieke waarden
Voor de Hydro Traveller moet het horloge op zoek gaan naar energieterugwinning of aanvalskracht. De beker is nodig voor Hydro-schade. De kroon moet op kritiek worden geplaatst. schade of kritieke kans, afhankelijk van wat nodig is. Zoek in substatistieken naar aanvalskracht, energieterugwinning, voltreffers en elementair meesterschap.
Artefact | Hoofdkenmerk | Aanvullende statistieken |
---|---|---|
PK (permanent) | Energieterugwinning% Aanvalskracht% Kreta. schade/crit. kans Elementair meesterschap | |
Aanvalskracht (permanent) | Energieterugwinning% Aanvalskracht% Kreta. schade/crit. kans Elementair meesterschap | |
Energieterugwinning% Aanvalskracht% | Energieterugwinning% / aanvalskracht% Kreta. schade/crit. kans Elementair meesterschap | |
Bonus voor waterschade% | Energieterugwinning% Aanvalskracht% Kreta. schade/crit. kans Elementair meesterschap | |
Kreta. schade / krit. kans | Energieterugwinning% Aanvalskracht% Kreta. schade/crit. kans Elementair meesterschap |
Optimale karakteristieke waarden:
- Aanvalskracht: vanaf 1600 stuks en hoger.
- Energieterugwinning: ongeveer 180-200 en hoger.
- Kans. krit en krit. schade moet in een verhouding van 1:2 zijn, waarbij 60 crit. toeval is goed voor 120 voltrefferschade.
- Elementair meesterschap: ongeveer 150-300 in squadrons door reacties.
Het beste wapen
Wapens voor de Hydro Traveller moeten volledig voldoen aan zijn behoeften voor alle kenmerken. Zwaarden zijn het beste voor het herstellen van energie, aanvalskracht en ook voltreffers. schade/crit. kans.
Naam | beschrijving | aanbeveling |
---|---|---|
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Basisaanval 44-542 Kans op kritieke treffer 9,6% -44,1% | Verhoogt HP met 20-40% Geeft ook een aanvalsbonus gelijk aan 1,2-2,4% vanaf maximaal De HP van het personage uitgerust met dit wapen. | Verhoogt aanvalskracht en gezondheid en helpt kritieke treffers in balans te houden. Dit wapen is prima voor het balanceren van schade, schildgezondheid en genezing, maar het is absoluut noodzakelijk om altijd energieherstel in de wacht te nemen. |
⭐⭐⭐⭐⭐ Basisaanval 48-674 Kritieke schade 9.6% -44.1% | Alle soorten elementaire schade nemen: 12% -24% schadebonus, evenals de kracht van het Mistbreaker-embleem. Op embleemniveaus 1/2/3 wint het personage 8%-16%/16%-32%/28%-56% bonus voor de elementaire schade van hun element. Een personage krijgt 1 niveau Mistbreaker-embleem in de volgende gevallen: • bij het toebrengen van elementaire schade met een normale aanval, is het embleem 5 seconden geldig; • bij toepassing van een elementexplosie is het embleem 10 seconden geldig; • Als de elementaire energie van het personage lager is dan 100%, is het op deze manier verkregen embleem geldig totdat het personage al zijn elementaire energie heeft teruggekregen. De duur van elk niveau van het embleem wordt afzonderlijk berekend. | Het beste wapen dat de schade van de Reiziger aanzienlijk zal vergroten en hem veel voltreffers zal geven. schade. Hydro GG zal het passieve vermogen echter niet volledig kunnen realiseren vanwege het ontbreken van infusie. |
⭐⭐⭐⭐⭐ Basisaanval 46-608 Elementair meesterschap 43-198 | Verhoogt toegebrachte schade door 10% -20%. Door een elementaire reactie aan te roepen, krijgt het personage één Talisman of Empowerment. Het kan eens in de 0.5 seconde voorkomen, zelfs als het personage in zijn zak zit. Twee verzamelde Talismannen van Empowerment verdwijnen gedurende 12 seconden. toekenning van nabijgelegen partijleden Millennium Symphony: Hymn of Rebellion, dat de schade vergroot die wordt toegebracht door normale aanvallen, geladen aanvallen en vallende aanvallen door 16% -32%, en de aanvalskracht 20% -40%. Binnen 20 sec. na het activeren van het effect zullen Talismannen van Inspiratie niet verschijnen. Millennium Symphony met effecten die dezelfde vaardigheden beïnvloeden, stapelt niet. | Een goede optie die de schade van niet alleen de Hydro Traveller zelf, maar ook de rest van de personages in het team zal vergroten. Het is vooral geschikt voor teams met Pyro-personages, waar elementaire meesterschap-substat is geïmplementeerd. |
⭐⭐⭐⭐⭐ Basisaanval 46-608 Energieterugwinning 12% -55.1% | Verhoogt de crit-kans. slaan 4% -8%. Elemental Burst verhoogt de bewegings- en aanvalssnelheid met 10%, en normale en geladen aanvallen die worden geraakt, richten extra schade aan die gelijk is aan 20% -40% vanuit aanvalskracht. Alle effecten duren 12 seconden. | Een zwaard waarmee je gemakkelijk de vereiste hoeveelheid energieterugwinning kunt bereiken die de Hydro Traveller nodig heeft. Het passieve van het wapen is niet geschikt voor het personage, maar het verhoogt de kritiek. kans. |
⭐⭐⭐⭐ Basisaanval 41-454 Energieterugwinning 13.3% -61.3% | Kritieke aanvallen hebben 60% -100% Kans om elementaire deeltjes te creëren die 6 gezondheid herstellen. energie. Komt elke 12-6 seconden voor. | Een veelzijdig wapen voor ondersteuningen dat het probleem met het gebrek aan energieterugwinning zal oplossen. De beste keuze als je speelt met bondgenoten die dure ultimaten hebben. |
⭐⭐⭐⭐ Basisaanval 42-510 Energieterugwinning 10% -45.9% | Verhoogt elementaire vaardigheidsschade met 16% -32%, en zijn trefkans. hits - op 6% -12%. | Geeft veel energieterugwinning. Ook goed voor een Hydro Traveller die een elementaire vaardigheid speelt. |
⭐⭐⭐⭐ Basisaanval 44-565 Energieterugwinning 6.7% -30.6% | Dendro-reacties creëren een Seed of Consciousness in de buurt van het personage, dat 10 seconden duurt. De Elemental Mastery van het personage dat het oppakt, wordt verhoogd met 60-120 eenheden gedurende 12 sec. Een bewustzijnszaadje kan elke 20 seconden spawnen. Dit effect wordt zelfs geactiveerd als het uitgeruste personage zich niet op het slagveld bevindt. Het zaad van bewustzijn is niet cumulatief. | Een goede gratis optie die kan worden gemaakt met behulp van crafting. Geeft veel energieterugwinning. Het wordt het best onthuld wanneer je in squadrons speelt met Dendro-personages met hyper-carries. |
⭐⭐⭐⭐ Basisaanval 42-510 Aanvalskracht 9% -41.3% | Verhoogt met 20% -36% schade toebrengen aan vijanden die zijn getroffen door Pyro- of Electro-elementen. | Geschikt als er geen andere opties zijn. Geeft veel aanvalskracht en extra schade in eenheden met Electro-helden. Voor teams met Pyro werkt het effect niet, aangezien de Pyro- en Hydro-status niet tegelijkertijd op de vijand kunnen zijn. |
Beste artefacten
Artefacten op de Hydro Traveller moeten, net als wapens, worden verzameld op basis van de behoefte aan bepaalde buffs. Artefacten voor energieherstel zullen bij hem passen, evenals enkele standaard ondersteuningssets.
Naam | effecten | aanbeveling |
---|---|---|
⭐⭐⭐⭐ ⭐⭐⭐⭐⭐ | 2 delen: Verhoogt het energieterugwinningspercentage met 20%. 4 delen: Verhoogt elementaire burst-schade met een hoeveelheid die gelijk is aan 25% van je energieregeneratiewaarde. Het effect kan worden verhoogd tot maximaal 75%. | Zorgt voor extra energieregeneratie en verbetert de elementaire uitbarsting van de Reiziger aanzienlijk. Als je geen volledige set kunt krijgen, kun je tijdelijk combineren met twee stukken uit sets voor aanvalskracht of waterschade. |
⭐⭐⭐⭐ ⭐⭐⭐⭐⭐ | 2 delen: Verhoogt elementaire explosieschade met 20%. 4 delen: Het activeren van een elementexplosie verhoogt de aanvalskracht van alle groepsleden met 20% gedurende 12 seconden. | Universele set artefacten voor steunen. Het verhoogt de schade van de Traveller's ult en geeft ook een boost aan de aanvalskracht voor hemzelf en het hele team. |
2 delen: Verhoogt het energieterugwinningspercentage met 20%. 2 delen: Verhoogt elementaire explosieschade met 20%. | Een 2 + 2-set die zowel extra energieterugwinning als een toename van schade door de ult combineert. Goed voor de Reiziger die alleen door elementaire uitbarstingen speelt. | |
2 delen: 15% bonus voor waterschade. 2 delen: 15% bonus voor waterschade. | 2+2 delen voor maximale Hydro-schadeboost. Ze zijn inferieur aan de vorige opties, omdat de cooldown ult of het vermogen om het team te versterken belangrijker is voor de Reiziger. | |
⭐⭐⭐ ⭐⭐⭐⭐ | 2 delen: Verhoogt het energieterugwinningspercentage met 20%. 4 delen: Het gebruik van een elementaire explosie herstelt 2. energie aan de rest van het team (maar niet aan het geselecteerde personage) elke 2 sec. binnen 6 sec. Het effect kan niet stapelen. | Een initiële energieregeneratiekit die ook energie naar bondgenoten pompt. Geschikt tot andere sets van topkwaliteit zijn samengesteld. |
Teams voor de Hydro Traveller
Hydro Traveller is een secundaire schadedealer die in verschillende squadrons past. Net als bij andere personages, moet zijn team een hoofd-dps, sub-dps en ondersteuning hebben.
Beste karakters
Laten we eens kijken naar de personages die het beste passen in het Hydro Traveler-team.
Main-dd
Helden die de grootste schade aanrichten in de groep.
karakter | element | wapen | effecten |
---|---|---|---|
De belangrijkste Cryo-beschadiger, waarvoor de aanwezigheid van een Hydro-personage in het team vrij belangrijk is. Houd er echter rekening mee dat de Hydro-status niet voldoende is om vijanden permanent te bevriezen. | |||
Anemo-dd die verschillende elementen in de ploeg nodig heeft. Dankzij Hydro van de Traveller kan hij meer uithoudingsvermogen krijgen voor zijn houding. | |||
Anemo-driver, waarvan het potentieel volledig wordt onthuld in interactie met andere elementen. Naast de Hydro Traveller is minstens één Electro- of Elementaire Pyro-bondgenoot wenselijk in het team. | |||
Brengt enorme schade aan door de ult, verbetert de explosie van de elementen van andere personages en herstelt energie. E-shka werkt met de elementaire vaardigheid van de Reiziger. | |||
Ze speelt alleen in squadrons via Dendro en Hydro, dus Hydro Traveller kan met haar in hetzelfde team zitten. Constellaties voor genezing en schild zijn handig als het team een zwakke genezer heeft of als vijanden veel HP neerhalen met hun aanvallen. | |||
In plaats van Hu Tao en een andere Hydro-bondgenoot, kan de Reiziger de Hydro Resonance sluiten, waardoor de gezondheid van het hele team toeneemt. Maar het zal niet mogelijk zijn om een permanente Hydro-status te behouden. | |||
Valt aan met explosieve schade in een kleine straal, dus het langzaam bewegende ultieme van Hydro GG is handig voor haar. Maar de schade van de reiziger moet als extra worden beschouwd, alleen kunnen ze de dampreactie niet activeren. | |||
Brengt basisschade aan met geladen aanvallen. Door deze monteur kan hij er niet mee spelen Yelan of Xingqiu, dus Hydro GG zal ze kunnen vervangen, hoewel niet zo goed. | |||
Speelt via Dendro Core Explosion en Budding, dus heeft een Hydro-partner nodig. Genezing en een schild op de sterrenbeelden zullen de Reiziger vasthoudender maken, wat belangrijk is in teams door actieve Budding. |
Sub-dd
Personages die schade toebrengen vanuit de zak in het Hydro GG-team.
karakter | element | wapen | effecten |
---|---|---|---|
Sterke Electro sub-DD, in staat om de rol van de belangrijkste schadehandelaar op zich te nemen. | |||
Een goede pocket Electro schadedealer. Combineert bijzonder goed met Hydro Traveller op C6, want wanneer elementaire reacties optreden, vergroot het zijn schade door extra aanvallen. | |||
Brengt enorme schade toe uit zak en verbetert elementaire meesterschap voor de eenheid. De beste bondgenoot om via Budding te spelen. | |||
Hydro sub-dd die de schade van de hoofdschadedealer vergroot met behulp van zijn ult. Dankzij de mogelijkheid om vijanden af te leiden via de E-shka, wordt het voor de Reiziger gemakkelijker om aan te vallen met een elementaire vaardigheid. | |||
Een geweldige sub-DD die veel schade uit eigen zak aanricht. Maar het zal niet werken met de E-shka van de Hydro Traveller, dus het is raadzaam om een korte druk te gebruiken en onmiddellijk over te schakelen naar de damager, of de ult niet te activeren totdat de Hydro GG is gebruikt. | |||
Nog een Hydro-pocketschadedealer. Werkt net als Yelan niet met de E-shuttle van de Hydro Traveller. | |||
Een handige Cryo-applicator die schade toebrengt vanuit uw zak. Zeer geschikt voor teams van Freeze en verhoog crit. kans, waardoor de selectie van statistieken in artefacten wordt vergemakkelijkt. | |||
Een uitstekende pocket-schadedealer die in staat is om een enorme hoeveelheid Pyro-schade aan te richten. Maar het is belangrijk om dat te overwegen vanwege de korte duur van de ult en elem. Reizigersvaardigheid, het constant creëren van een Steam-reactie zal niet werken. | |||
Geeft het team een sterke dekvloer en geeft de elementaire schade aan het hele team. Omdat de Reiziger niet veel van zijn eigen schade aanricht, kan hij het best worden gebruikt als een held die een Hydro-statistiek zal creëren voor Kazuha's bloat voor de belangrijkste Hydro-DPS. |
Ondersteunt
De helden die het hele Hydro Traveller-team zullen ondersteunen, zijn genezers, schilders en buffers.
karakter | element | wapen | effecten |
---|---|---|---|
Een veelzijdige ondersteuning die veel genezing geeft en een buff om aan te vallen. | |||
Hydro genezer, in staat om ook als extra Hydro applicator te fungeren. | |||
Gratis Hydro-genezer die het hele team onmiddellijk kan genezen voor het indrukken van de ult. Een goed alternatief voor Kokomi in gevallen waar de ondersteuning van Hydro-elementen nodig is. | |||
Een sterk schild dat controle geeft over vijanden met Petrify en shear elementaire en fysieke weerstanden. | |||
Dendro is een genezer die een squadron kan beschermen met een schild en de reacties van een actief personage kan verbeteren. | |||
Geeft het team veel Dendro-status en zorgt voor genezing. | |||
Zal het team redden met een schild en extra Dendro-schade aanrichten. | |||
Geneest karakters en kan een goede Electro-applicator zijn. |
Topteams
Een paar voorbeelden van units voor de Hydro Traveller die samengesteld kunnen worden uit bovenstaande karakters:
Karakter 1 | Karakter 2 | Karakter 3 | Karakter 4 | Functies |
---|---|---|---|---|
Een squadron met Ayaka als de belangrijkste schadehandelaar. Hydro GG geeft status aan Freeze en Kazuha helpt tegenstanders te trekken en Hydro op hen te verspreiden. Rosaria bevriest en geeft extra Cryo-status. | ||||
Een goede keuze voor Ganyu als er alleen Mona van Hydro sub-dd is, maar je in een standbeeldteam wilt spelen. Als je in zo'n squadron speelt, worden de vaardigheden van Mona en Hydro Traveller niet tegelijkertijd, maar na elkaar geactiveerd, waardoor je vijanden 10 seconden bevroren kunt houden. | ||||
Werk samen met Hydro-beschadiger. Anemo support blaast Hydro op met een setje smaragdgroene schaduw en vermindert de weerstand van vijanden tegen dit element. Dankzij het schild van Zhongli kan de Reiziger lang op de E-shki drukken en meer schade aanrichten. | ||||
Ploeg voor Wanderer via Dispel en Par. GG en Xiangling geven de nodige statussen en Bennett zorgt voor een aanvalsbuff. Maar houd er rekening mee dat het vanwege de korte duur van de Traveller's ult niet zal werken om het Hydro-element constant op vijanden te houden. | ||||
Fysiek. ploeg met Fréminé. De korte duur van de vaardigheden van Hydro Traveller in deze eenheid stoort niet, aangezien het de reactie van de supergeleider niet onderbreekt en nodig is om Fremins passieve vaardigheid te activeren. Fischl richt passief schade aan, terwijl Micah de grootste schade geneest en verbetert. | ||||
Werk samen met Raiden via de Charged-reactie. Raiden en Fischl/Yae Miko zullen Electro een status geven om op te volgen. Hydro Traveller zal Hydro casten en ook Hydro Resonance afsluiten met Kokomi. | ||||
Standaardgroep met Hu Tao, waarin de positie van de tweede Hydro wordt ingenomen door de Traveller. Het geeft een extra status en sluit ook de resonantie. Houd er rekening mee dat Hydro GG alleen in deze groep kan spelen als zijn 6e constellatie niet is geactiveerd. | ||||
Een squadron met Kli/Yanfei als de belangrijkste schadehandelaar. Traveler zal Hydro casten voor Vapor-reactie, Bennett zal buffs geven, genezen en Pyro Resonance sluiten. Het Anemo-personage trekt tegenstanders aan en verspreidt elementen, en kleurt zijn ultieme Hydro voor reacties. | ||||
Ploeg voor Nilou met Hydro- en Dendro-personages via Budding. Door Hydro Resonance zal de Traveller vaker kunnen ult, wat een goed effect zal hebben op het triggeren van reacties. | ||||
"Fontaine"-team met Bennett voor degenen die een team willen samenstellen met de capaciteiten van de helden van de Hydro-regio. Hydro Traveller vanwege de korte duur van haar ult en elem. vaardigheid hindert Lini niet erg, die de grootste schade aanricht. Lynette blaast Pyro's element op, terwijl Bennett Lyny's passieve vaardigheid versterkt en ondersteunt. | ||||
Onthechting door vegetatie met Kaveh. Cookie geeft Electro-status en een genezing, terwijl Kirara het team een schild geeft en extra schade toebrengt aan Dendro. Een kleine genezing van Hydro Traveller (als C6 beschikbaar is) zal Kaveh helpen met HP-herstel. | ||||
P2P-team met Hydro Traveller via Steam-reactie. Barbara sluit de Hydro Resonance en geneest, en Noelle zorgt voor een schild om de lange persing van bier zonder problemen te activeren. vaardigheid en veel schade aanrichten. | ||||
P2P-team met de Hydro Traveller door de stimulatie- en vegetatiereacties. Vanwege de korte duur van het vermogen is de Dendro + Electro-reactie overheersend, maar dit verhindert niet dat er periodiek Dendro-kernen worden gemaakt voor de daaropvolgende explosie. |
Hoe Hydro Traveller te spelen
Hydro Traveller is een kleine schadedealer wiens rol het is om zijn ult regelmatig te bellen om schade aan te richten. In sommige situaties gebruikt hij ook een geladen E-shka, maar deze vaardigheid is niet erg effectief.
De elementaire uitbarsting van GG duurt niet lang en beweegt vrij langzaam, aangezien de beweging nog meer vertraagt met C2. Probeer de vijanden op een hoop te verzamelen en lanceer de ult heel dicht bij hen zodat de bubbel zoveel mogelijk tegenstanders vasthaakt.
Als je een elementaire vaardigheid gebruikt bij een lange druk, zorg er dan voor dat het personage wordt bedekt door een schild - in de richtmodus is zijn beweging beperkt en ontwijken onderbreekt het effect van de vaardigheid.
rotatie
De rotatie van de Hydro Traveller is als volgt:
- Gebruik de elementaire vaardigheden van de Traveller en de rest van de ondersteuning en sub-dps totdat de ults zich opstapelen.
- Schakel over naar ondersteuning om alle benodigde buffs uit te delen.
- Keer terug naar de Hydro Traveller en activeer zijn ult terwijl je zo dicht mogelijk bij de tegenstanders staat.
- Schakel over naar de belangrijkste schadedealer en richt schade aan.
- Herhaal vanaf het eerste punt terwijl vaardigheden teruglopen en buffs niet meer werken.
Totaal
Hydro GG is al de vijfde variant van het hoofdpersonage die beschikbaar is in het spel. Hij zal echter een goede zakschadedealer zijn voor beginners die geen andere personages in deze categorie hebben. Bovendien is een belangrijk kenmerk van de Hydro Traveller dat het Hydro-element aanvalt zonder te vertrouwen op het gebruik van normale aanvallen, dus het zal veel squadrons perfect aanvullen.
Lees verder:Blijf op de hoogte Genshin Impact bouwt op onze website om elk personage efficiënt te gebruiken en gemakkelijk door alle beschikbare inhoud te bladeren. Ook gepresenteerd in een apart artikel beste teamsamenstellingen.
Hallo. Ik wilde weten hoe slecht een hydro GG met een open c6 is voor de Hu Tao dubbele hydro-ploeg (Hu Tao, Xingqiu, hydro GG c6, grootvader / schildkrijger met een beperkt budget)? Is het verschil tussen c5 en c6 met het blote oog waarneembaar?
Als Xingqiu c3 is, zal hij alleen meer doen dan 2 hydro gg zou kunnen. Het is beter om een blazer mee te nemen, of je kunt zelfs met je grootvader onder Yun Jin spelen zonder vast te houden, een leuke combinatie
Toegegeven, uw gids werd als hun eigen gids gebruikt, zonder zelfs maar te vermelden
Hallo! Bedankt voor het signaal, in de reacties was het niet mogelijk om een dialoog met deze “blogger” tot stand te brengen, omdat ze worden voortdurend verwijderd, maar ik bracht de boodschap over van de gevolgen van dergelijke acties.
Ik kan niet overschakelen naar hydro gg. Is het nog niet beschikbaar of ligt het aan mij?
Activeer het Archon-standbeeld in Fontaine
Hoevers schrok dat ze Dendro GG speelbaar maakten in de Abyss, en corrigeerde hun vergissing in de hydro-optie:') Denken ze echt dat spelers geen geld uitgeven aan banners als ze van een gratis 5*-personage een echte 5* maken.
Sommige beslissingen van Hoovers zijn heel vreemd. Zo had GG (en Grootvader) naar smaak van wapen moeten kunnen wisselen, maar uiteindelijk werd deze monteur verlaten. Tegelijkertijd zouden personages met een losbandigheid van wapens veel meer winst uit hun mijnwerkers halen. Ik draaide dan bijvoorbeeld naast brancards ook strijkstokken. Ik zie GG eerlijk gezegd helemaal niet als zwaardvechter, die Kefir en die Svetka zijn te luchtig om een boog of middelman te hebben.
Ik wist dat ze in Fontaine een imitatie van de schutter zouden maken, maar toch is de vaardigheid weer erg zwak in vergelijking met de ult. Nou ja, in ieder geval niet zo erg als electro gg
Electro GG zou in ieder geval als batterij/resonantie kunnen werken. Ja, niet heel veel, maar bij gebrek aan fischl/sara met sterrenbeelden was het in ieder geval zinvol om vanaf 6 jaar een gratis exemplaar te nemen. Hydro gg is een absoluut nutteloze creatie, zelfs onder een zeer beperkte pool van hydro 4*. Sterrenbeelden, zoals altijd, doen 4 sterrenbeelden helemaal niets (6% van de HP van een personage genezen met een schaalvergroting door een aanval is gewoon een aanfluiting van iedereen die met deze schande probeert te spelen)
Nou, dromen dat ze een goede ondersteuning zullen zijn, zijn ingestort, nou, ik hoop op pyro en cryo, hoewel ik het sterk betwijfel
We zullen met zo’n moedeloosheid eindigen dat Thoma tegen zijn achtergrond een topsteun zal zijn.
Hope, voor een moeilijke keuze tussen hydro en dendro, stierf ..
Dat is jammer. Dendro Riley is erg goed, en het element zelf is erg cool. En wat is hydro ... het leven is pijn
Iedereen wacht op de fontein, maar afgezien van het complot schijnt er niets anders voor ons
Ik kijk naar zijn/haar elementaire vaardigheid en herinner me het windblad met lopen (andere variaties). Dames en heren, de vicieuze cirkel is rond, we zijn terug waar we begonnen. Gg is opnieuw geketend door de kenmerken van de vaardigheid en we wachten op een haasje-over tussen dendro en hydro om puzzels op te lossen. Tijd voor sarcastisch applaus!
Wauw, ik had iets sterkers verwacht. Ik dacht dat de ontwikkelaars na de dendro de gg oppakten, en toen ..
De ontwikkelaars waren waarschijnlijk bang dat veel spelers de dendro gg leuk vonden, dus besloten ze om elke hydro Persian spin te maken in plaats van de reeds bestaande x) aan te kleden
Zelfs het lijkt erop dat zijn dendra-optie nog steeds de beste zal blijven.