Zalen van de eerste dageraad Dragon's Dogma 2 - een plottaak die beschikbaar komt in de onderwereld van de wereld als onderdeel van het bereiken van het ware einde. Rotis, nu bevrijd uit gevangenschap, beveelt de Arisen aan elke regio te bezoeken en met alle leiders te spreken om mensen te evacueren naar de Verzonken Tempel - de enige plaats die het einde van de cyclus kan overleven.
In de gids vertellen we je hoe je alle regio's kunt evacueren: van Vernworth tot de opgravingslocatie, en we zullen ook elke taak uit de keten kort analyseren.
Hoe je de Halls of the First Dawn-missie in DD2 start
Om de zoektocht Halls of the First Dawn te openen, moet je naar gaan waar einde. De rebel komt terecht aan de verkeerde kant van de wereld, waar alles er een beetje anders uitziet. Naast nieuwe gevaren zullen er nieuwe taken verschijnen, waaronder "Verspreide dromen" и "Zalen van de Eerste Dageraad".
Je kunt onmiddellijk beginnen met het evacueren van bewoners, maar het is aan te raden eerst je pion te vinden en vier tests te doorstaan. Als je de gevaren niet van tevoren aanpakt, kunnen er verschillende problemen optreden: de belangrijkste NPC zal niet altijd in Bakbattal spawnen, bovendien zal de tijd zeer beperkt zijn, wat enig ongemak zal veroorzaken.
Walkthrough van de zoektocht Halls of the First Dawn in Dragon's Dogma 2
Als onderdeel van de zoektocht heb je nodig voltooi vijf taken, om Vernworth, Buckbattal, Sacred Grove, Dig Site en Volcano Island Camp te evacueren. U kunt de route naar eigen inzicht samenstellen, dan kijken wij naar de handigste volgorde.
Bezoek de verzonken tempel
Om de zoektocht te starten, bezoek je de Sunken Temple, waar je eerder een bezoek kon brengen als onderdeel van de zoektocht "Samenvoegen". In dezelfde missie ontmoette de Risen Rotis, die nu vrij is, omdat al het water aan de onderkant eenvoudigweg is verdampt.
De Beastman zal je vertellen dat hij nu niet de blik voelt van de Observer, de entiteit die alle gebeurtenissen in deze wereld controleert. De man versloeg, net als de verrezen, de draak en bouwde vervolgens Vernworth op de plaats van zijn dood. De geest van Rotis is erg zwak, dus biedt de koning aan om met de enige persoon te praten die in de huidige situatie kan helpen.
Oracle Luz bezocht ook de verzonken tempel. De vrouw adviseert mensen van de dood te redden door ze naar deze locatie te brengen. Dit is de enige manier om toekomstige vernietiging te voorkomen.
Leid de evacuatie
Als je besluit de tests niet te halen, zal de wereld geleidelijk instorten. In dit geval begint u eerst met het opslaan van de regio's die zich het dichtst bij de randen van de kaart bevinden: het Heilige Bos, het Volcano Island Camp en de opgravingslocatie. Anders zullen de nederzettingen vernietigd worden. Denk ook aan de beperkte tijd: rust of slaap niet in hotels.
Sven in Wernworth
Om Vernworth te evacueren, moet je eerst met kapitein Brant praten in de herberg, waar gewoonlijk ontmoetingen met hem plaatsvinden. De man zal het eens zijn met de noodzaak om zichzelf te redden, maar zal opmerken dat de beslissing wordt genomen door de huidige heerser - Sven. Een bezoek aan het kasteel als onderdeel van een zoektocht "De vastberadenheid van de kroonregent"Praat met de jongeman, hij zal ook luisteren naar het advies van de verrezen, maar zal om hulp vragen.
Om aan het verzoek van Sven te voldoen, moet je eerst met zijn moeder, Disa, praten. De vrouw is depressief en is niet van plan haar kamers te verlaten en haar te dwingen met haar zoon te praten. Ga hierna naar het kamp en haal het benodigde aantal karren voor evacuatie door druk uit te oefenen op de plaatselijke ambtenaar.
Lees een gedetailleerde uitleg van de zoektocht in een aparte gids. Vastberadenheid van de kroonregent: hoe te helpen bij de evacuatie van Vermund.
Nadinia in Bakbattal
Het volgende punt dat u kunt kiezen is Bakbattal. In de hoofdstad van de Beastmen-regio ga je naar de oostelijke uitgang van de stad, richting het Flame Castle. Je zult elkaar daar ontmoeten Menella, die de Risen up-to-date zal brengen. Vanwege het naderende einde van de wereld is Bakbattal verwikkeld in strijd, bewoners maken ruzie, beginnen vechtpartijen en zijn duidelijk niet van plan te evacueren. De zoektocht gaat beginnen "Volksonrust".
De rebel zal door de straten van de stad moeten lopen en drie conflicten oplossen: een duel tussen twee schildwachten, een ruzie tussen bewoners over eten en een gevecht tussen kameraden. Je kunt de personages op welke manier dan ook kalmeren; uiteindelijk zal de keizerin leren over de acties van de held en ermee instemmen de stad te evacueren.
We hebben een gedetailleerd overzicht van de taak opgesteld in een aparte handleiding. Volksonrust: hoe de spanning in Bakbattal te verlichten.
Taliesin in het heilige bos
Bezoek vervolgens de Sacred Grove, gelegen ten noordwesten van Vernworth, bijna aan de uiterste rand van de kaart. Eenmaal in de elfennederzetting zoek je naar een jonge man met een boog achter zijn rug. Praten met Glindroom en adviseer hen zichzelf te redden. De taak zal starten "Wortels neerleggen".
De beslissing om te evacueren wordt genomen door Taliesin, de boompriester van het Heilige Bos, die ook Glyndra's vader is. De man weigert zichzelf te redden, dus de verrezen moet hem overtuigen. Dit kan gedaan worden door uithongering, maar in dit geval zul je moeten slapen, of met behulp van de reputatie door de zijmissies "Treeheart Disease" en "From the Forest to the Forge" in het hoofdspel te voltooien.
Lees een gedetailleerd overzicht van de taak in een afzonderlijk artikel. Wortels neerleggen: hoe je Taliesin ervan kunt overtuigen het bos te evacueren.
Ernesto op vulkanisch eiland
Na een bezoek aan het kamp op Volcanic Island praat je met de commandant genaamd Ernesto. De man zal er onmiddellijk mee instemmen om iedereen die in de nederzetting woont te evacueren, maar zal opmerken dat er verschillende nuances zijn die moeten worden opgelost. Dit is hoe de taak begint "Het belang van het helpen van Ernesto".
Als onderdeel van de zoektocht moet je een huis aan de rand van de stad bezoeken om de smid en zijn vrouw te overtuigen om te evacueren. Omdat het echtpaar bejaard is, moeten de Verrezenen hen vergezellen naar de nederzetting. Ten slotte zal Ernesto je vragen meneer Lamond over te halen om met iedereen te vertrekken.
We hebben een gedetailleerd overzicht van de zoektocht in een aparte gids voorbereid. Het belang van hulp: hoe Gustav en Cliodna te begeleiden.
Henryk op de opgravingslocatie
De laatste locatie op de lijst is de opgravingslocatie, waar veel pionnen gevangen zitten. De nederzetting ligt aan de zuidoostelijke grens van de kaart. Voordat u een taak ontvangt "Herder van pionnen" je moet het gebied vrijmaken van een minibaas - een golem bestaande uit stenen en edelstenen.
Opzichter Henryk zal de Verrezenen vragen om de pionnen van hun invloed te bevrijden De stemmen van de heerser. De metgezellen kunnen de kerker enkele weken niet verlaten omdat ze het bevel van de bewaker uitvoeren. Je moet de locatie verkennen en een artefact vinden dat de pionnen bestuurt.
Lees in een aparte handleiding een gedetailleerd overzicht van de taak. Pawn Shepherd: Hoe pionnen te helpen ontsnappen.
Awards
Zodra je helpt bij de evacuatie van de laatste nederzetting, ontvang je de prestatie "Voogd". Er worden beloningen gegeven voor het voltooien van elke minitaak die je in totaal kunt ontvangen:
Lees verder:We hopen dat onze gids je heeft geholpen bij het leren leiden van een evacuatie in Dragons Dogma 2 en hoe je elk van de bijbehorende zijmissies kunt voltooien. Als u vragen heeft, kunt u deze stellen op opmerkingenwe zullen zeker antwoorden. Lees andere nuttige Dragon's Dogma 2-gidsen in het desbetreffende gedeelte van de site.