Kruisvuur wervelwind Genshin Impact – evenement van update 4.5, gewijd aan de studie van een speciaal mechanisme in Fontaine en de strijd tegen slijm. Maak kennis met de briljante gendarme-uitvinder die een op afstand bestuurbaar torentje heeft gemaakt om het aantal slachtoffers in de strijd tot een minimum te beperken. Hij heeft echter iemand nodig die de uitvinding test op kracht en effectiviteit.
In deze gids vertellen we je hoe je de Crossfire Vortex voltooit en alle beloningen met maximale punten ontvangt.
Hoe het Crossfire Vortex-evenement te starten
Om het Crossfire Whirlwind-evenement te voltooien, moet eerst aan een aantal voorwaarden worden voldaan:
- Te bereiken 20 avontuurlijke rangen.
- Voltooi de missie van de Archons "Dragon Freedom-lied".
Uitvinder van de gendarme
Bezoek Fontaine en praat met de gendarmes Frejus en Chenet, staande bij de ingang van de kerker. Chenet zal je vertellen dat Fréjus drie keer is uitgenodigd voor het Onderzoeksinstituut, maar het aanbod heeft afgewezen om als rijkswacht te blijven werken. Hij vond een op afstand bestuurbare geschutskoepel uit om slachtoffers te voorkomen wanneer monsters de operator van het wapen aanvallen. Nu moeten we hem helpen zijn uitvinding te testen.
Beloning voor het voltooien van de taak:
- Mora ×20.
- Avonturier Ervaring × 4.
Gids voor het Crossfire Vortex-evenement in Genshin Impact: hoe kom je er doorheen
Betreed de kerker en bereid je voor op de strijd. Tijdens de passage verschijnen er periodiek slijmen op het slagveld. Gebruik de toren om ze te vernietigen met speciale projectielen. Er worden definitieve punten toegekend voor het aantal verslagen monsters. Grotere slijmsoorten leveren meer punten op. Om de koepel gemakkelijker te kunnen gebruiken, heeft deze een zichtlijn. Beweeg je personage om van richting te veranderen.
Klik op de knop om een geladen schot te gebruiken. Geschutsprojectielen hebben één willekeurig effect: Electro, Hydro of Pyro. Om te begrijpen welk element een projectiel is, let op de kleur en richtlijn.
Versterkingen
Omdat zowel slijm als projectielen elementaire effecten hebben, kunnen ze met elkaar reageren en reacties veroorzaken. Elk van hen activeert willekeurige boosts.
- Overbelasting: veroorzaakt een gebiedsexplosie en slaat vijanden neer.
- Freeze: valt Cryo en fysiek aan. schade in het gebied, en vermindert ook de weerstand van tegenstanders tegen alle elementen.
- Oplossen: verbetert de volgende aanval, vergroot het gebied en valt bovendien fysiek aan. schade.
Slimes zijn immuun voor welk element dan ook dat ze zelf bezitten.
Naarmate het gevecht vordert, verzamelt het apparaat geleidelijk energie, die kan worden besteed aan het uitvoeren van een verbeterd knockdown-schot. In totaal is er slechts voldoende energie voor twee van dergelijke projectielen.
Soorten testen
Er zijn in totaal drie soorten tests: standaard, stresstests en extreem. In de standaardtest staan de slijmen stil en is het apparaat "Unlimited Firepower" ook aanwezig. Raak het apparaat met een projectiel om de geschutskoepel in de continue fysieke schietmodus te zetten. projectielen gedurende 6 sec.
Af en toe kun je ook het “Crushing Blow” -apparaat vinden, dat een Electro-, Pyro- of Cryo-type heeft. Raak het met een willekeurig projectiel om onmiddellijk al het slijm van dat element te vernietigen. Een ander apparaat dat je tegenkomt in de strijd is het “Gesimuleerde Obstakel”. Raak het met een doordringend schot om het te vernietigen.
Tijdens stresstests begint het slijm voortdurend in de richting van de terugtrekkingslijn te bewegen, die zich vóór het torentje bevindt. Slijm dat het slagveld verlaat, telt niet mee voor de punten. Versla zoveel mogelijk vijanden voordat ze de grens overschrijden. Bij de stresstests wordt ook gebruik gemaakt van een Load Field-apparaat. Raak erop om een veld te creëren dat vijanden naar je toe trekt en fysieke schade aanricht. schade.
Voortgangsbalk
Bij extreme tests zie je bovenaan het scherm een voortgangsbalk die voortdurend kleiner wordt. Dood slijm met torenschoten om uitdagingsbeloningen te ontvangen die hun voortgang zullen vergroten. De moeilijkheidsgraad van extreme tests neemt in de loop van de tijd toe – niet alleen de snelheid waarmee de voortgang afneemt, maar ook de scorevermenigvuldiger voor het verslaan van vijanden.
standaard test
Dit soort tests beslaat fase 1 en 3 van het evenement.
Eerste ronde
Om voor de test te slagen, moet je binnen de toegewezen tijd zoveel mogelijk slijm verslaan. Monsters kunnen niet alleen uit verschillende elementen bestaan, maar ook uit maten: klein en groot. Om een groot slijm te vernietigen, moet je het meerdere keren raken of uit het veld gooien, maar het levert een hogere score op.
Er verschijnt periodiek een apparaat op het slagveld "Onbeperkte vuurkracht". Als je er met een schot op slaat, begint de koepel projectielen af te vuren die korte tijd fysieke schade aanrichten. Dergelijke projectielen veroorzaken geen reacties, maar richten meer schade aan slijm aan.
Tweede ronde
Tijdens de test blijven de slijmen op één plek en verschijnen er speciale mechanismen die verpletterende slagen van een bepaald element uitvoeren.
Het impactelement hangt af van de kleur van het apparaat. Schiet erop om al het slijm van dat element in één keer te vernietigen.
Ook zal er periodiek een gesimuleerd obstakel verschijnen, waardoor de mogelijkheid om het slijm te raken wordt geblokkeerd. Om het te vernietigen, moet je erop schieten met een doordringend projectiel. Een dergelijk projectiel kan worden verkregen nadat de koepel energie heeft verzameld. Om te schieten, moet je dicht bij haar komen.
stresstest
Dit soort tests beslaat fase 2 en 4 van het evenement.
Eerste ronde
In deze ronde staan de slijmen niet stil, maar bewegen ze zich continu richting de rand van het veld, die zich voor het torentje bevindt. Probeer de monsters te vernietigen voordat ze verdwijnen, anders worden de punten voor hen niet geteld.
Net als in de vorige uitdaging zal "Onbeperkte vuurkracht" periodiek op het slagveld verschijnen. Schiet op het apparaat om het fysieke te activeren. projectielen die meer schade aanrichten.
Bovendien is er een nieuw mechanisme in de strijd, "Veld laden". Wacht tot het slijm dichter bij hem komt en schiet hem neer. Het apparaat zal een gebied creëren dat vijanden naar zich toe trekt en fysieke schade aan hen toebrengt. schade.
Tweede ronde
Net als in de eerste ronde van de stresstest beweegt het slijm voortdurend in de richting van een lijn in de buurt van het torentje en verdwijnt zodra ze het bereiken. Probeer ze tegen te houden met een gelijkspel uit het “Laadveld”.
Gebruik "Onbeperkte vuurkracht" om snel een menigte slijm te verwijderen door fysieke projectielen op ze af te schieten.
Vergeet niet op de elementen van Crushing Blow te letten. Probeer ze neer te schieten om te gebruiken als er veel slijm van het gewenste element op het veld is, om ze allemaal in een oogwenk te vernietigen.
Extreme beproeving
Bij de extreme test is er geen specifieke tijd die u moet besteden aan het slagen. In plaats daarvan staat er bovenaan het scherm een speciale timer, die tevens de voortgang van de test weergeeft. Versla slijm om de timer te vullen en verleng de tijd om het level te voltooien. Wees voorzichtig, aangezien de moeilijkheidsgraad van de uitdaging in de loop van de tijd toeneemt en de voortgang op de timer sneller afneemt.
Ook in deze test zijn alle mechanismen uit voorgaande rondes aanwezig. Gebruik Crushing Strike om het slijm van één element snel te verwijderen, en Load Field om de koppeling op een bepaald punt te positioneren en constante fysieke schade aan het slijm toe te brengen.
Experimenteer voor de toekomst
Zodra je alle fasen van de torentest hebt voltooid, ga je terug naar de gendarmes en praat je met ze. Frejus en Chenet zullen je bedanken voor je hulp, en zullen ook zeggen dat ze nu een nieuwe uitvinding willen starten die zal helpen in het dagelijks leven.
Quest-beloningen:
- bron stenen × 20.
- Mora ×30.
- Avonturier Ervaring × 6.
Awards
Voor het voltooien van het evenement ontvangen spelers de volgende beloningen:
- bron stenen × 420.
- Mora ×250.
- Heldenervaring × 15.
- Avonturier Ervaring × 10.
- magisch versterking erts × 20.
- heilige olie × 12.
- Materialen voor het upgraden van wapens uit Fontaine ×6 van elk type.
Lees verder:We hopen dat deze gids je heeft geholpen het Crossfire Vortex-evenement in Genshin Impact te voltooien en de koepel te testen. Als je vragen hebt, stel ze dan in opmerkingen. Blijf op de hoogte van nieuwe releases Genshin Impact-gidsen op onze website.
Ik heb een beetje medelijden met Fréjus. Dergelijke ‘collega’s’ wens je je vijand niet toe.
Hoe vervelend de omgekeerde besturing ook is, ik blijf het personage in de verkeerde richting bewegen :(