Lied van de vrijheid van de draak Genshin Impact is het derde hoofdstuk van de Proloog van de Archon-zoektocht in Mondstadt. Het maakt deel uit van de hoofdverhaallijn van de game en is vereist om inhoud te ontgrendelen. Tijdens de zoektocht krijgt de Reiziger te maken met de Order of the Abyss en moet hij de geïnfecteerde draak Dwalin verslaan. Lees in deze handleiding hoe u de taak uitvoert.
Hoe Song of the Dragon and Freedom te starten in Genshin Impact
Deze zoektocht is een voortzetting van de proloog van het Mondstadt-verhaal. Hij verschijnt in het dagboek onmiddellijk na het voltooien van de vorige taak genaamd "Bittere tranen". Aanvullende voorwaarde - De reiziger moet reiken 18 avontuurlijke rangen.
Ga naar de Dawn-distilleerderij. De beste manier is om naar het standbeeld van de Seven Archons in de Roaring Winds Highlands te teleporteren en naar het zuiden te gaan. Praat met Diluc, Venti en Jean.
doelen
Abyss Mage
- Versla de Abyss Mage
Barrière
- Vind het hol van de stormterreur
- Versla de vijanden
leeg klooster
- Ga het hol binnen
- Vind je weg naar de toren
- Klim naar de top van de toren
licht omleiden
- Verken Zegel
- Activeer de lichttoetsen
De stilte voor de storm
- Met mensen praten
blauwe schaduw
- Versla de draak Dwalin
Epiloog: toen de wind ging liggen
- Praat met Amber en de dorpelingen
- Ga naar Kujou Sara bij Good Hunter
epiloog epiloog
- Maak kennis met Jeanne en Venty
- Geef Barbara de lier
- Venti vinden
Genshin Impact Lied van Dragon Freedom Walkthrough
Abyss Mage
Nadat je met Diluc hebt gesproken, moet je de monsters vinden onder leiding van de Hydro Mage of the Abyss en ze verslaan. Ga naar het westen. De gewenste zoekzone is gemarkeerd op de kaart.
Gebruik om het schild van de Hydro Mage snel te verwijderen Cryo karakter en zijn capaciteiten. Geweldig hiervoor Keya. Je kunt het schild ook breken met een wapen met twee handen.
De barrière: hoe de Lair Seal te verbreken
Na het gevecht met de mobs begint een scène met de helden. Praat met de mensen en ga naar het volgende doel: de barrière in het Stormterror-hol.
Waar is het hol van de Stormterror
Met dit deel van de zoektocht kun je een voorheen ontoegankelijke regio in Mondstadt openen - de Lightcrown Mountains. Het zoektochtpunt zal ergens op het afgesloten gebied gemarkeerd zijn. Ga daar langs de onverharde weg naar het noorden. Een andere manier is om naar Cecilia's Garden te teleporteren en naar het westen te gaan. In ieder geval moet u de plaats bereiken:
Versla de vijanden
Voordat Venty een doorgang naar het hol van de Stormterror kan openen, moeten de reiziger en het team een paar Hilichurls doden.
Nadat je de vijanden hebt verslagen, bekijk je een kort filmpje waarin Venty de barrière zal verwijderen.
leeg klooster
Na de dialoog met de helden zal de reiziger naar het hol van de Terror of the Storm moeten gaan.
Betreed het hol van de Stormterror
Het volgende punt om naar toe te gaan staat ook aangegeven op de kaart. Het bevindt zich in een onbekend gebied. Ga naar het noorden. Vergeet bij het betreden van de zone niet het teleportatiepunt aan de linkerkant te activeren.
De ingang van het Stormterror-hol is recht op de brug verderop. Als de reiziger dichterbij komt, ziet hij een vreemde barrière rond de toren.
Hoe de toren te betreden
Als ze de staat van het hol zien, zullen de helden begrijpen dat de doorgang verder wordt geblokkeerd door een andere barrière. Paimon zal een enorm gat in de koepel van de toren opmerken en Venty zal aanbieden om een windstroom te vinden om erin te komen.
Om de windstroom te vinden, moet je naar het noorden gaan. Het taaklabel wordt daar gemarkeerd. Ga langs het afgeronde gebied naar rechts. Onderweg zul je een paar Hilichurls moeten doden.
Om te profiteren van de windstroom, spring je van een klif en druk je snel op de spatiebalk om vleugels op te roepen.
Terwijl je vliegt, ga je naar het westen naar de volgende gemarkeerde stroom. Op een gegeven moment glijdt de reiziger naar een ander rond platform. Je moet er doorheen rennen, vijanden ontwijken of ze verslaan.
Je moet naar de trap rennen, die is afgesloten met doornen. Het wordt bewaakt door hilichurls. Dood ze om het pad vrij te maken. Maar wees voorzichtig - er zijn kruitvaten in de buurt van de vijanden. Als je ze raakt, exploderen ze en richten ze veel schade aan. Vaten kunnen van veraf worden afgevuurd om vijanden in brand te steken en obstakels gemakkelijk te omzeilen.
Na het beklimmen van de trap slaat u linksaf. Verderop in de constructie komt een doorgang, omgeven door een windstroom.
Ga verder naar de quest marker. Het wijst naar de tweede verticale windstroom. Het bevindt zich naast het standbeeld van de Zeven Archons. Om er te komen, ga je naar de rechterkant langs het afgeronde gebied totdat je het gevallen deel van de structuur raakt. Je kunt erop klimmen.
Beklim vervolgens de muur naar het standbeeld van de Zeven Archons. Nodig activeer hetom een kaart van de regio te openen. Daarna komt de taak dichterbij Reisverslag.
Vlieg de stroom op naar de toren. Vervolgens moet je begrijpen hoe je hoger kunt stijgen.
Hoe kom je op de top van de toren
Om de top van de toren in Stormterror Lair te bereiken, ga je naar de kloof tegenover waar je binnenkwam.
Klim omhoog tot je de volgende verdieping bereikt. Er is een inactieve bewaker van de ruïnes, het zal geen helden aanvallen. Het is ook van dichtbij te bekijken.
Vervolgens moet je de windstroom gebruiken, die tegenover het vreemde beeld staat. Loop rond de cirkel naar rechts. De stream is gemarkeerd met een spelmarkering.
Klim erop en bekijk een filmpje met dialoog.
Lichte omleiding: hoe de puzzel te voltooien en op te lossen
Tijdens het gesprek vertelt Venti over light seals. Om hun mysterie op te lossen, activeer je eerst het teleportatiepunt op deze verdieping van de toren:
Daarachter, als je vooruit gaat langs het platform, zal daar de eerste lichtsleutel voor zeehonden zijn. Benader het aangegeven apparaat om het eerste zegel van de Stormterror Lair te ontgrendelen.
Praat met Venty en blijf zoeken naar nog drie Light Keys.
Lair seal: waar te vinden en hoe de toetsen van licht te activeren
Deze sleutels bevinden zich in het Lair-district, naast de teleporters van het gebied. Elk van hen is gemarkeerd met een quest marker. Ze bevinden zich hier:
Een in het noorden, een in het oosten en een in het westen. Je kunt ze activeren in elke volgorde.
Eerste sleutel
Ga naar de markering in het noordoosten van het gebied. Spring in de windstroom die naar de torenuitgang leidt en vlieg naar de marker.
Er zullen ook windstromen en drie lichtstralen in het zoekgebied zijn. Deze stralen zijn indicatoren van lichtkristallen, die op hun beurt de sleutels zijn tot mysterieuze constructies. Ze lijken precies op het item dat de reiziger in de toren heeft opgepikt.
Je moet de stralen benaderen om het kristal te verzamelen. Elk bevindt zich op een van de drie plaatsen: op de hoogste kolom, op de middelste en op de grond.
Op de kaart bevinden ze zich nabij het midden van de cirkel.
Ze zijn allemaal te zien als je over de arena vliegt. Om bij het hoogste kristal te komen, glijd je naar de windstroom naast het platform.
Naar het tweede platform kun je eenvoudig van het eerste vliegen en het kristal verzamelen.
Derde op aarde. Spring van het platform en glij voorzichtig naar de teleporter. Vergeet het onderweg niet te activeren:
De lichttoets op de grond bevindt zich in de buurt van de structuur om te activeren.
Nadat je alle lichte voorwerpen hebt verzameld, benader je het deel van de zeehond in het midden van de verlaten arena. Het ziet er hetzelfde uit als de structuur in de toren van Dvalin.
Na de offerande zal een van de zegels verbreken.
Tweede Sleutel
De volgende sleutel is in het noordwesten. Je kunt te voet naar het doel rennen of de teleporter in het hol van de Stormterror gebruiken om naar het punt te glijden.
Vergeet niet het nabijgelegen teleportatiepunt te activeren.
Hier moet je ook drie kristallen vinden om te kunnen printen. Maak je klaar om te vechten - voor de sleutels moet je vechten met verschillende hilichurls, een stenen muur breken en Geo-slijm verslaan. De sleutels zijn hier:
De eerste sleutel bevindt zich naast een kist en een cluster hilichurls. Het kristal kan direct worden opgepakt, maar voor de kist moet je tegen monsters vechten.
De tweede sleutel ligt achter een stapel stenen. Je kunt het breken met een Geo-element of een zwaard met twee handen. Elke andere aanval zal ook de muur breken, maar zal minder effectief zijn. Naast de muur moet je Geo slimes doden.
Om bij de laatste sleutel achter de barrière te komen, klim je de dichtstbijzijnde gebroken pilaar op en glijd je recht de barrière in. Nadat je het kristal hebt verzameld, verdwijnt het automatisch.
Het volgende deel van de afdruk ziet er als volgt uit:
Breng de verzamelde sleutels naar haar. Het tweede zegel zal vallen.
Derde sleutel
De laatste sleutel bevindt zich in het zuidwesten van de wijk. Ren opnieuw te voet of zweef vanaf de teleporter in de toren. De streek is hier:
In deze zone bevinden de kristallen zich langs de omtrek van de arena. Ren rond de cirkel om ze te verzamelen:
Activeer tijdens het verzamelen een teleportatiepunt in de buurt.
Breng de kristallen naar de structuur in het midden van de strijdarena:
Zodra je in de buurt van de monoliet komt, blokkeert deze en verschijnen er drie monsters in de buurt. Er begint een ritueel waarin je tegenstanders moet verslaan, waaronder een Pyro-magiër. Om hem te verslaan heb je bijvoorbeeld een Hydro-personage nodig Барбара.
Activeer na het verslaan van de monsters de laatste sleutel en verwijder alle zegels.
De stilte voor de storm: hoe het zegel te activeren
Er is geen speciale actie vereist van de speler. Je moet terugkeren naar de toren, naar het punt teleporteren en met de helden praten.
Tijdens het gesprek leert de Reiziger een beetje over de geschiedenis van Mondstadt, waarna de volgende fase van de zoektocht begint.
blauwe schaduw
Hoe het zegel te vernietigen
Om het zegel te verbreken, moet je de machtige draak Dvalin bevechten en winnen. Activeer de Storm Dread-strijd:
In de voorbereidende fase is het nodig om het geïnfecteerde bloed op de wonden van Dwalin te verwijderen. Vlieg over Mondstadt met de kracht van Venti. Schiet op de gemarkeerde druppels op de rug van de draak en ontwijk zijn aanvallen om het level te voltooien.
Na de eerste overwinning begint het laatste baasgevecht.
Hoe de draak Dwalin te verslaan
In de strijd met de horror van de storm zal je het proberen venti - Boogschutter Anemo. Hij kan windstromen creëren en tegenstanders naar elkaar toe trekken, maar ook elementen verspreiden. Venti zal een grote hulp zijn in de strijd tegen Dwalin, met behulp van zijn pijlen is het gemakkelijker om de witte streep van het drakenschild te verwijderen.
Het is het beste om dit te doen wanneer hij in de lucht is of wanneer hij aanvalt. Je kunt het schild ook verwijderen door op de poten van de draak te slaan, op de momenten dat de vijand op het platform leunt. Wanneer de beschermingsvoorraad op is, zal Dwalin op de steun vallen. Klim op zijn nek en val de paarse aangetaste klodder aan.
In dit stadium is het beter om alle vaardigheden van je personages te gebruiken. Als de draak niet in één keer is gedood, regenereert hij het schild opnieuw. In de tweede aanvalsfase roept Dwalin een storm op die de platforms vernietigt waarop de held staat.
Deze vernietiging zal de personages pijn doen, dus voordat je de draak opnieuw aanvalt, moet je naar andere, hele platforms vliegen. Dit kan worden gedaan met behulp van windstromen aan beide randen van elk van hen.
Vlieg langs de omtrek van het slagveld naar die platforms die niet zijn vernietigd. Meestal zijn dit willekeurige platforms links of rechts van het origineel. In ieder geval kun je in ieder geval de hele kerker rondvliegen, het belangrijkste is om niet in de aanvallen van Dwalin te vallen.
Breek het schild opnieuw en val de druppel op de nek van de draak aan. Als het je deze keer niet lukt om de draak te doden, herhaal je alle stappen opnieuw.
Na het verslaan van Dwalin begint een epische tussenfilmpje, waarin de genezen draak de reizigers zal redden van een fatale val en over Mondstadt zal vliegen. In deze scène wordt een stukje van de verhaallijn onthuld. Onmiddellijk daarna wordt de zoektocht voltooid en begint de epiloog.
Epiloog: toen de wind ging liggen
Tijdens de zoektocht "Epilogue: When the Wind Died" in Genshin Impact kan de zoektocht soms niet doorgaan. Dit betekent dat een van karakters bezig met een andere taak. Om te controleren welke van de personages bezet is, klik je op de missie in het missielogboek. In het rode veld onderaan het opdrachtenscherm zal worden geschreven wie er bezig is, en ook met wat voor soort zoektocht het personage bezig is. Voltooi de aangegeven zoektocht. Soms genoeg om een deel van de taak te voltooienwaarin het gewenste karakter betrokken is. Daarna zou de zoektocht "Epiloog: toen de wind ging liggen" zonder problemen moeten doorgaan.
Luister naar Amber Scout.
Praat met bewoners
Vernietig eerst de hilichurl-structuren in de buurt van de stad. Ze breken gemakkelijk met normale aanvallen of Pyro-aanvallen met een element dat brand veroorzaakt. Meld je bij een ridder genaamd Otto, hij staat precies op de brug naar de stad.
Cyrus is bijna bij de ingang in de stad. Praat ook met hem.
Nimrod ligt verderop in de hoofdstraat van de stad, naast Marjorie.
De volgende in de rij is Grace. Ze staat iets voor de Goede Jager:
Ga naar Good Hunter
Praat met Kujou Sara van de Good Hunter en Mr. Kaeya.
Kaeya zal je het nieuws over de Order of the Abyss vertellen en vertrekken. Praat daarna met Amber.
Dineren met Amber
Ga met Amber aan tafel zitten en praat met haar over je plannen.
epiloog epiloog
Amber zal de Reiziger vragen om de Jean te ontmoeten in de kathedraal. Ga daarheen.
In de kathedraal wordt de held opgewacht door Jean, Barbara en Venti. Het meisje wil de hemelse lier heel graag teruggeven.
Er zal een filmpje spelen, waarin Barbara genadeloos van streek zal raken door de kapotte lier, en Venty zal deze repareren met behulp van de krachten van de Archon. Nou ja, of doen alsof.
Nadat Venti de kathedraal uit rent, begint een filmpje dat belangrijk is voor de plot. De reiziger zal Lady La Signoraontmoeten, de achtste van Fatui's voorbode.
Tijdens een kleine schermutseling zal de voorbode Venti immobiliseren en zijn hart van God nemen.
Daarna wordt de Fatui verwijderd. De held zal wakker worden door de stem van Barbara, die je zal vertellen waar de god van de wind heen is gegaan. Volg hem.
Vind Venty en praat met hem
Venti wacht bij de Venessa Tree in de Valley of the Wind. Op de kaart is de locatie gemarkeerd met een zoektochtmarkering:
Praat tegen hem. Een gesprek met Anemo Archon zal duidelijkheid scheppen in alles wat er gebeurt en de gang van zaken in de plot onthullen. Venti zal spreken over het hart van God, over de organisatie van Fatui en zijn verblijf in de wereld van Teyvat.
Je kunt de held een paar vragen stellen voordat je de dialoog beëindigt. Aan het einde van het gesprek zal Venti de Reiziger naar Li Yue sturen voor de afdalingsceremonie, maar dat is een heel ander verhaal... Hiermee is de zoektocht voltooid.
De volgende verhaalzoektocht is Mysterieus land van duizend stenen.
Proloog Hoofdstuk 3 Prestaties
Er zijn drie verborgen prestaties voor Hoofdstuk 3 van de Archon Quest Prologue:
- De winden veranderen van richting;
- Lied van drakenvrijheid;
- Een uitgestelde start.
In totaal kun je krijgen 35 Bronstenen.
Awards
Voor het voltooien van deze reeks speurtochten ontvangt de reiziger veel grondstoffen als beloning:
- 3075 avontuurlijke ervaring;
- 80 bron stenen;
- 100-punten reputatie van Mondstadt;
- 34 avonturier ervaring;
- 91 400 Mora;
- 28 Magie win ertsen;
- 13 superieure verbeteringserts;
- De herinnering aan de winden van vrijheid is het activeringsmateriaal voor sterrenbeelden reiziger anemo;
- Kristal van de achterkant van Dwalin (souvenir);
- schotel Groeiberg x3;
- Favonius Warbow.
Video-overzicht
Lees verder:Als de informatie nuttig was, voeg het artikel dan toe aan bladwijzers en schrijf opmerkingen. Pas op voor andere Genshin Impact-walkthroughs op onze website.