Pad naar verlossing Cyberpunk 2077: Phantom Liberty is een van de bestellingen in Dog City die je kunt verkrijgen bij Mr. Hands. Als onderdeel van deze opdracht zal V de klant moeten helpen een terroristische aanslag te voorkomen en de Crimson Harvest-groep te verlaten. De taak wordt bemoeilijkt door de leugens van de werkgever en het verzoek van Hands om de opdracht rustig uit te voeren.
In de gids zullen we je vertellen hoe je de Path to Redemption-bestelling in Cyberpunk 2077 Phantom Freedom voltooit: hoe je bij de wapenfabriek komt en de productieworkshop in het oude zwembad vindt. Lees verder voor meer informatie over alle opties om de missie te voltooien.
Hoe u een bestelling kunt krijgen Het pad naar verlossing
Om de Path to Redemption-bestelling in Cyberpunk 2077 te ontvangen, moet je missie 11 van de Phantom Liberty-verhaallijn voltooien: "Interregnum". Hij komt op zijn beurt beschikbaar na de taak "Dag des oordeels" en is optioneel.
Bestel Walkthrough Path to Redemption in Cyberpunk 2077: Phantom Liberty
Als onderdeel van de zoektocht zul je een zekere Nel Springer moeten helpen de terroristische organisatie "Crimson Harvest", waar ze lange tijd lid van was, te verlaten.
Maak kennis met de klant
Ga naar het Dog City Stadion. Zoek op de foodcourt naar een blondine die aan een van de tafels zit. Neem contact op met Nel voor bestelgegevens. In eerste instantie zal het meisje haar organisatie beginnen te verdedigen, maar geeft al snel toe dat ze niet heeft nagedacht over de noodzaak om burgers te doden. De Crimson Harvest heeft een bom van Hansen gekocht en gaat deze naar Duitsland sturen, we moeten dit stoppen.
Ga naar het fabrieksgebied door code 1701 te kiezen
Nadat je het met het meisje hebt afgesproken, ga je de "gang" van het stadion in en sla je rechtsaf. Ga verder met het technische gedeelte van de kamer. Nadat je de trap bent afgedaald, ga je de kamer binnen die wordt verlicht door een groene lamp.
Interactie met het combinatieslot op de deur, voer wachtwoord 1701 in.
Ga van het stadion naar de wapenfabriek
Zodra je de technische ruimte binnengaat, moet je voorzichtig te werk gaan. De speelstijl heeft invloed op de reacties van meneer Hands, dus dit detail heeft alleen invloed op de rollenspelcomponent. Als je de gang volgt, kun je door de ramen aan de rechterkant kijken - er zijn veel militanten in de werkplaats. Ga voorzichtig naar de achterkant van de garage en schakel de torentjes uit via de laptop.
Bandieten bewaken de lift - dit is de enige manier om vooruit te komen. Nadat je de vijanden hebt vernietigd, ga je naar binnen en selecteer je de derde verdieping: de werkplaats. Terwijl je rijdt, ontvang je een bericht van Nel Springer met een foto van de bom. Plaats de chip en raak niets anders aan.
Zoek een productieatelier in het oude zwembad
Bij de uitgang van de lift zie je meteen twee tegenstanders, op de eerste verdieping van de verdieping ontmoet je nog meer vijanden. Wees voorzichtig, want er is ook een torentje aan de rechterkant. Het opruimen van deze locatie zal geen problemen veroorzaken, vooral niet voor netlopers.
Om bij de werkplaats te komen, spring je naar beneden waar de vijanden eerder waren. Ga rechtdoor en links de enige gang op dit niveau in. Nadat je het hebt verlaten, bevind je je in de volgende kamer - hier zullen ook tegenstanders zijn.
Ga om de machines heen en ga naar de volgende gang. Volg deze om het pakhuis te bereiken, waar je twee elitevijanden tegenkomt en het iconische Hercules ZAH slimme aanvalsgeweer vindt. Op weg naar het magazijn, aan de rechterkant, staan er dubbele deuren, die naar de workshop leiden, zullen er ook tegenstanders binnen zijn.
Het gebied in het midden van het oude zwembad en geel gemarkeerd op de kaart is de productiewerkplaats, die alleen via de achterkant van de kamer kan worden bereikt.
Zoek een netwerkbom in de productiewerkplaats
Om de netbom te vinden, ga je de trap op, ga je door de "gordijnen" en ga je de afgesloten kamer binnen. Hier vindt u de box die u zoekt. Vervolgens moet u het programma naar het netwerkbomsysteem sturen.
Maak verbinding met de bom en installeer er een virus op. Hierna verlaat u de technische ruimte en de wapenfabriek. Op de terugweg ontmoet je nieuwe vijanden, en ook bij de uitgang van de lift staan vijanden te wachten.
Ga naar het ontmoetingspunt
Als u de fabriek verlaat, ontvangt u een bericht van Nel. Het meisje meldt dat ze gevolgd wordt, waardoor de ontmoetingsplaats verplaatst moest worden. Verlaat het stadion en loop links de straat in. Niet ver van de piramide zie je een garage, waar je heen moet.
Er ligt een keuze in het verschiet die de ontwikkeling van de missiereeks zal beïnvloeden. Als je meer speurtochten wilt ontvangen, raden we je aan eerst het artikel te lezen om de gevolgen van je beslissingen te begrijpen.
Stap in Nel's auto
Een auto met Nel erin rijdt de garage binnen. Ga met het meisje zitten en geef het stukje terug waarop het virus was geladen. De dialoog wordt onderbroken door een auto-inbraak.
Naar de ontmoetingsplaats Biotechnika-agenten zullen arriveren, die Nel de schuld zal geven van de terroristische aanslag in Parijs waarbij dertig mensen om het leven kwamen. Het meisje geeft toe dat ze het misdrijf echt heeft gepleegd, maar wist niets van de slachtoffers.
Hoe om te gaan met Nel
Na de scène met de agenten moet je beslissen: Springer uitleveren of haar beschermen. Vervolgens zullen we de gevolgen van elke keuze in detail analyseren.
Wat gebeurt er als je Nel aan agenten geeft?
Als je Nel beveelt de agenten te gehoorzamen, stapt V ook uit de auto. Hier heb je een tweede keuze: bescherm jezelf en help het meisje, of overhandig de chip aan de man en verlaat de plaats van detentie. Een optie selecteren "Geef de chip terug", conflicten zullen worden vermeden. Meneer Handen zal minder betalen eurodollars, hiermee is de taak voltooid.
Wat gebeurt er als je Nel beschermt?
Als je Nel in eerste instantie duidelijk maakt dat V haar zal beschermen, of het opgeeft en dan een wapen tevoorschijn haalt, zul je moeten omgaan met agenten.
Praat na het gevecht met Nel en geef het stukje terug aan haar. Ze zal je nogmaals bedanken voor je hulp, en dit zal de taak voltooien. In dit scenario zal meneer Hands V berispen voor de gedode agenten, maar hij kan hem prijzen omdat hij door het stadion is geslopen. Na enige tijd zal Springer opnieuw naar V schrijven en de volgende zoektocht in de keten geven: "Interne strijd tegen terrorisme".
Lees verder:We hopen dat onze gids je heeft geholpen te begrijpen hoe je de Path to Redemption-missie kunt voltooien, en hoe je de productieworkshop in het oude zwembad kunt vinden. Als u vragen heeft, kunt u deze stellen op opmerkingen, wij zullen ze zeker beantwoorden. Lees andere handleidingen over Cyberpunk 2077 in het desbetreffende gedeelte van de site.