Bouwt in Cyberpunk 2077 er is veel veranderd met de release van update 2.0. Het levelingsysteem is volledig opnieuw ontworpen, er zijn nieuwe voordelen en passieve en actieve vaardigheden toegevoegd. Er zijn compleet nieuwe secties verschenen in de kenmerken, waardoor verschillende statistieken zijn verbeterd.
In deze gids vertellen we je over de beste builds in Cyberpunk 2077 na patch 2.0 voor elke smaak en kleur: builds voor melee- en afstandsgevechten, voor een agressieve en sluipende speelstijl. We zullen de opstellingen voor de sterkste cyberimplantaten analyseren en de builds van Rebecca en David van Cyberpunk EngeRunners laten zien.
Inhoud
Grote veranderingen in vaardigheden na de release van patch 2.0
Gratis update 2.0 uitgebracht op 21 september compleet veranderde vaardigheden in Cyberpunk 2077. Er zijn minder vaardigheden dan bij de release, maar hun directe impact op de gameplay is enorm toegenomen. Passieve vaardigheden die bepaalde indicatoren verbeteren, bestaan nog steeds, maar er zijn veel nieuwe verschenen. Door de vaardighedenboom naar een hoger niveau te tillen, kun je nieuwe vaardigheden ontgrendelen, bijvoorbeeld: acceleratie voor netrunners, schieten met ontladingen van elektromagnetische wapens, een adrenalinekick voor bouwen door middel van kracht, en nog veel meer.
Vanwege een volledige herziening van het vaardigheidssysteem zijn alle eerder verdeelde vaardigheidspunten teruggegeven. Bovendien kunt u alle statistische punten één keer retourneren. Oude ontwikkelingstakken zijn samengevoegd tot vijf nieuwe:
- Moordenaar.
- Netrunner.
- Shinobi.
- Solo.
- Ingenieur.
Deze “klassen” worden niet beperkt door het niveau van een specifiek kenmerk, nieuwe vaardigheden zorgen elke vijf niveaus voor passieve verbeteringen, en in totaal heeft elke tak 60 mijlpalen. Je kunt niet langer alle vaardigheidspunten in één keer resetten, maar je kunt de punten die je in een individuele vaardigheid hebt geïnvesteerd gratis teruggeven.
moordenaar
De Killer-tak is gericht op directe confrontaties, hevige vuurgevechten en de vernietiging van veel vijanden. Met deze “klasse” kun je de schade vergroten, je beter verbergen voor vijanden en nog veel meer:
Niveau | Beloning voor ontwikkeling van vaardigheden |
5 | Vermindert de zichtbaarheid voor vijanden met 10%. |
10 | Verhoogt de schade aan hoofdschoten en zwakke punten met 10%. |
15 | Voegt 1 vaardigheidspunt toe. |
20 | Elimineert het trillen van wapens tijdens stealth-bewegingen. |
25 | Vermindert de zichtbaarheid voor vijanden met 10%. |
30 | Verhoogt de schade aan hoofdschoten en zwakke punten met 15%. |
35 | Voegt 1 vaardigheidspunt toe. |
40 | Maakt optische camouflage mogelijk bij het vangen van een vijand. |
45 | Vermindert de hersteltijd van de worp met 30%. |
50 | Verhoogt de stealth-bewegingssnelheid en stealth-versnelling met 30%. |
55 | Hiermee kun je nog eens 3 seconden na het begin van het gevecht schade aanrichten, die groter wordt als je onopgemerkt buiten een gevecht beweegt. |
60 | Herstelt 15% van de optische camouflagelading bij het neutraliseren van een vijand met een sluipaanval of een geworpen wapen, maar ook tijdens executie of concentratie. |
Je kunt de prestaties van deze tak verbeteren door vijanden te doden met messen, pistolen en sluipschuttersgeweren. Bovendien kun je veel ervaring verdienen met headshot-kills.
Netrunner
Netrunner-vaardigheden zijn geschikt voor builds die afhankelijk zijn van hacking, technologie en slimme wapens. De passieve verbeteringen in deze tak zullen uiterst nuttig zijn voor spelers die er de voorkeur aan geven doelwitten die bedekt zijn met implantaten zorgvuldig te elimineren. De NetRunner heeft de volgende verbeteringen:
Niveau | Beloning voor ontwikkeling van vaardigheden |
5 | Verlaagt de geheugenherstelsnelheid met 5%. |
10 | Verhoogt de geheugenstatistiek met 1. |
15 | Voegt 1 vaardigheidspunt toe. |
20 | Vergroot de richtradius van slimme wapens met 20%. |
25 | Verlaagt de geheugenherstelsnelheid met 5%. |
30 | Verhoogt de geheugenstatistiek met 1. |
35 | Voegt 1 vaardigheidspunt toe. |
40 | Vermindert de geheugenkosten voor scripts voor het hacken van apparaten en voertuigen met 20%. |
45 | Vergroot het effect van controle- en spionagescripts met 15% en verhoogt de schade van gevechtsscripts met 5%. |
50 | Verlengt het overklokeffect met 40%. |
55 | Vermindert tijdens het overklokken het gezondheidsverlies bij het verzenden van scripts met 10%. |
60 | Tijdens het accelereren verlicht het vijanden binnen een straal van 10 meter en kun je door obstakels heen hakken voor iedereen behalve netrunners. |
Om ervaringspunten in deze branche te krijgen, volstaat het om alles te hacken: het vernietigen van vijanden met behulp van scripts levert maximale ervaring op, maar door automaten te hacken kun je ook het niveau verhogen.
Shinobi
De verbeteringen uit de Shinobi-tak hebben vooral invloed op melee-gevechten, wat perfect is voor de overeenkomstige builds, bijvoorbeeld via Sandevistan. Vaardigheden vergroten het uithoudingsvermogen, beïnvloeden schade en mobiliteit. De verbeteringen omvatten:
Niveau | Beloning voor ontwikkeling van vaardigheden |
5 | Verhoogt de bewegingssnelheid met 5%. |
10 | Vermindert het uithoudingsvermogenverbruik voor sprinten en ontwijken met 5%. |
15 | Voegt 1 vaardigheidspunt toe. |
20 | Verhoogt de nauwkeurigheid voor een korte tijd na rennen en ontwijken. |
25 | Verhoogt de bewegingssnelheid met 5%. |
30 | Vermindert het uithoudingsvermogenverbruik voor sprinten en ontwijken met 10%. |
35 | Voegt 1 vaardigheidspunt toe. |
40 | Vergroot de kans op schadecompensatie in verhouding tot de bewegingssnelheid. |
45 | Verhoogt de schade van snelle aanvallen met 25%. |
50 | Herlaadt automatisch 20% van het wapenmagazijn tijdens glijden en luchtstoten. |
55 | Behoudt bij aanvallen vanuit de lucht en bij het vertragen van de tijd de snelheid van melee-aanvallen en nauwkeurigheid, ongeacht het uithoudingsvermogen. |
60 | Terwijl Sandevistan actief is, vergroot het de kans op een kritieke treffer met 40%. Bewegen vergt geen uithoudingsvermogen. |
Voor deze tak kun je punten verdienen door acrobatische trucs uit te voeren: rennen, ontwijken of glijden. Het wordt ook aanbevolen om slagwapens zoals katana's te gebruiken.
Solo
Soloën is een andere tak van de agressieve vechtstijl waarop je je kunt concentreren. Het beïnvloedt melee-schade, verhoogt de gezondheid, verhoogt de HP, verhoogt de adrenaline en de invloed van de berserker. Deze “klasse” heeft de volgende beloningen voor het stijgen in niveau:
Niveau | Beloning voor ontwikkeling van vaardigheden |
5 | Verhoogt de draagkrachtstatistiek met 50. |
10 | Verhoogt de gezondheid met 10. |
15 | Voegt 1 vaardigheidspunt toe. |
20 | In vuistgevechten en bij aanvallen met de handen van de gorilla wordt de schade met 20% verhoogd en de aanvalssnelheid met 20% verhoogd. Bij vuistgevechten kan het ook bloedingen veroorzaken. |
25 | Verhoogt de draagkrachtstatistiek met 100. |
30 | Verhoogt de gezondheid met 15. |
35 | Voegt 1 vaardigheidspunt toe. |
40 | Verhoogt de kans op kritieke treffers met 10% als het doelwit zich binnen 5 meter bevindt. |
45 | Verhoogt de schade van snelle en sterke melee-aanvallen met 25%. |
50 | Verhoogt de hoeveelheid herstelde gezondheid bij het voltooien met 25%. |
55 | Vertraagt tijdens een adrenalinekick de vernietiging van het adrenalineschild met 50% (tot niet meer dan 10% van het schild). |
60 | Tijdens werk berserk verhoogt de gezondheid die nodig is voor het voltooien met 30%, verhoogt de hoeveelheid gezondheid die wordt hersteld tijdens het voltooien met 50%, en verlengt ook de duur van de Berserker met 30%. |
Om deze tak te upgraden, hoef je alleen je handen en implantaten te gebruiken en in gevechten van dichtbij te vechten. Daarnaast is het de moeite waard om zware wapens te gebruiken, zoals jachtgeweren.
ingenieur
De Engineer-tak in Cyberpunk 2077 2.0 heeft vooral invloed op kleine wapenverbeteringen en gadgets: de kracht van cybernetische wapens, granaatschade, wapenaanpassingen, enzovoort. Beloningen voor de ontwikkeling van vaardigheden zijn onder meer:
Niveau | Beloning voor ontwikkeling van vaardigheden |
5 | Verhoogt het pantser met 15. |
10 | Verhoogt de indicator “Implantatielimiet” met 5. |
15 | Voegt 1 vaardigheidspunt toe. |
20 | Verhoogt de schade en explosieradius van granaten met 10%. |
25 | Verhoogt het pantser met 25. |
30 | Verhoogt de indicator “Implantatielimiet” met 10. |
35 | Voegt 1 vaardigheidspunt toe. |
40 | Vergroot de kans om een vijand te elektrificeren met een opgeladen elektrische knuppel en elektromagnetische wapens. |
45 | Verhoogt de effectiviteit van medicijnen met 15%. |
50 | Extra implantaatmodificatoren nemen toe met 30%. |
55 | Verhoogt de schade aan de bout met 10%. Hiermee kun je een vijand in brand steken met een ontlading met een kans van 40%. Zet vijanden die getroffen zijn door kettingbliksem in brand. |
60 | Hiermee kunt u af en toe elektrische schade aanrichten terwijl u woedend bent. |
Om het niveau van een Engineer te verhogen, moet je items maken, slimme wapens gebruiken, ricochets en granaten gebruiken.
Netrunner-constructie
Met de netrunner die in Cyberpunk 2077 is ingebouwd, kun je al het vuile werk van het elimineren van vijanden verleggen naar het doden van scripts. Dankzij een enorme hoeveelheid RAM, snelle aanvallen (maximaal vier per vijand) en infectie met virussen vanaf een veilige afstand, kun je massa's vijanden doorbreken.
Voordelen | Beperkingen |
De mogelijkheid om locaties vanaf een veilige afstand te wissen. | De build presteert niet goed in directe confrontaties, tenzij je parallel een andere tak upgradet, of geen goede wapens of implantaten beheerst. |
Slimme wapens versterken. | |
Hoge schade en snelle afkoeling van netrunner-vaardigheden. |
Aanbevolen eigenschappen voor een netrunner:
- Intelligentie – 20.
- Techniek – 9.
- Kalmte – 9.
Welke vaardigheden moeten worden geüpgraded?
Laten we de belangrijkste vaardigheden benadrukken die nodig zijn om een netrunner te bouwen:
- Optimalisatie – +35% naar RAM-rollback-snelheid.
- Versleuteling – na het verzenden van het script wordt het detectiepercentage met 30% verlaagd.
- Ondergeschiktheid – het effect van besturingsscripts op vijanden met volledige HP wordt met 100% uitgebreid.
- Professioneel hacken – De snelheid van het terugdraaien van het geheugen is met 10% verhoogd, scripts richten 60% meer schade aan vijanden aan onder invloed van een controle-, spionage- of “Distract Enemies”-script.
- Versnelling – het terugdraaien van het geheugen wordt met 10% versneld, de scriptschade wordt met 10% verhoogd en het wordt mogelijk om te overklokken.
- Stroomstoot – wanneer overklokken is geactiveerd, herstel HP gelijk aan 5 cyberdeck-geheugenvolumes.
- Sublimatie – tijdens het accelereren, terwijl u het geheugen aanvult, herstelt u de gezondheid.
- Bijwerking – tijdens het overklokken neemt de kans dat scripts zich naar een extra vijand verspreiden met 50% toe.
- Scripties voorbereiden – vergroot de geheugencapaciteit van het cyberdeck met 1, u kunt scripts voorbereiden voor verzending (maximaal 2 per doel).
- Kopiëren plakken – bij een tegenaanval breidt het effect van het script zich uit naar andere vijanden.
- Versnelde voorbereiding – de geheugencapaciteit van het deck wordt met 1 vergroot, de geheugenkosten voor transport en hardwarescripts worden met 1 verlaagd, het aantal scripts dat kan worden voorbereid, wordt met 1 verhoogd.
- Voorbereiding van de workshop – het aantal scripts dat kan worden voorbereid stijgt met 1, de kosten van een script dat de wachtrij maximaal vult, worden met 50% verlaagd.
- specialisatie – het doelgebied van slimme wapens is met 10% vergroot, slimme wapens onderbreken het richten niet bij het herladen.
- Stabiele begeleiding – het doelgebied van slimme wapens is met 10% vergroot, bij het overschakelen van richten naar heupschieten stoppen slimme wapens niet met het volgen van de zwakke punten en hoofden van vijanden, slimme wapens onderbreken het richten niet wanneer ze worden vervangen door een ander slim wapen .
- manipulatie – tijdens het accelereren worden slimme wapens direct op vijanden gericht. Het doelwit dat door het script wordt getroffen, krijgt 25% meer schade.
Voor deze build is de belangrijkste vaardighedenboom verstand, en als wapen is het de moeite waard om sluipschuttersgeweren of slimme wapens te gebruiken, omdat ze aanzienlijk worden verbeterd door vaardigheden. Deze build kan worden beschouwd als een stealth-build, omdat je van ver moet aanvallen. De volledige versie van de build kan ook worden bekeken op planner.
Biochip
De volgende biochips zijn geschikt voor een netrunner; zij zijn degenen die geschikt zijn voor de hoofdtaken van de bouw:
- Knipperend – u kunt een controlescript in een monostring installeren. Om het te verzenden, moet u het implantaat opladen en vervolgens loslaten. Wanneer hij volledig is opgeladen, verspil je geen geheugen.
- Tunnelen – nadat een script via een monostring is verzonden, zal een normale aanval met een monostring op dezelfde vijand en vijanden in de buurt het script verspreiden naar de getroffen vijanden.
Bouw pijl
Deze montage is gebaseerd op het gebruik van aanvalsgeweren en automatische pistolen. Het richt zich op de toegenomen schade en snelheid van automatische wapens, evenals op enkele mobiliteits- en tijddilatatie-effecten.
Voordelen | Beperkingen |
Nadruk op de belangrijkste soorten handvuurwapens: SMG's en aanvalsgeweren. | Werkt niet goed met slagwapens. |
Hoge mobiliteit. | Er is een duur implantaat nodig. |
Aanbevolen kenmerken voor de schutter:
- Reactie – 20.
- Techniek – 15.
- Kracht – 4.
Welke vaardigheden moeten worden geüpgraded?
De shooter-build is gebaseerd op de linker- en centrale tak van de reactieboom:
- ontsnappen – Met de bewegingssnelheid kun je treffers ontwijken.
- Streepje – bij ontwijken en rennen besteed je 20% minder uithoudingsvermogen, je kunt rennen.
- Air Dash – bij het sprinten besteed je 20% minder uithoudingsvermogen, het sprinten is 20% sneller, het sprinten kan in de lucht worden gedaan.
- luchtacrobatiek – het manoeuvreervermogen in de lucht verbetert.
- Continu vuur – het uithoudingsvermogen bij het schieten met aanvalsgeweren en SMG's wordt met 10% verminderd, en de herlaadsnelheid wordt met 30% verhoogd, totdat er minder dan 50% van het uithoudingsvermogen overblijft.
- tunnelvisie – effectief bereik en schietnauwkeurigheid verhoogd met 20%.
- Zen – wanneer je tijdens het richten met aanvalsgeweren en SMG's schiet, wordt de terugslag met 25% verminderd.
- Nulstellen – de richtsnelheid is met 15% verhoogd, het wapen is handiger in gebruik en elke treffer veroorzaakt een nuleffect.
- Aerobics – richten vertraagt de beweging niet, je kunt schieten terwijl je obstakels overwint.
- Vele jaren ervaring – kritiek. schade en kritiek. de kans neemt toe met 7% voor elk schieteffect.
- Ontspannen fotograferen – het uithoudingsvermogenverbruik bij het schieten met automatische wapens wordt met 7% verminderd voor elk nuleffect.
- zout in de wonde – De 7e opeenvolgende treffer op hetzelfde doelwit veroorzaakt extra schade. schade bedraagt 100% van wat eerder is toegebracht.
- Schudden – het vervangen van de SMG door een ander wapen versnelt en herlaadt het automatisch. Nadat een wapen is vervangen door een SMG, wordt de vuursnelheid met 22% verhoogd vóór normaal herladen.
- Lucht "Kereznikov" — het implantaat inschakelen Kereznikova in de lucht kun je boven de grond zweven en het effect ervan vergroten.
Alle voordelen zijn gericht op het behouden van uithoudingsvermogen en het maximaliseren van de schade door aanvalsgeweren en machinepistolen. Er wordt bijzondere nadruk gelegd op het richten, waarvoor allerlei verbeteringen worden gegeven, waardoor je precies moet spelen vanuit gericht schieten, en niet vanuit chaotisch schieten vanaf de zijkanten. Software vereist voor montage "Kereznikov", en als wapens moet je SMG's en aanvalsgeweren gebruiken, die eerder werden genoemd.
Biochip
Voor een schutter is het beter om de volgende biochips te nemen:
- Kwetsbaarheidsanalyse – tijdens gevechten zijn kwetsbare plekken in het pantser en implantaten van vijanden zichtbaar; het raken van dergelijke punten heeft hetzelfde effect als schieten op een zwakke plek. Het aanrichten van voldoende schade aan een kwetsbaarheid zal een explosie veroorzaken.
- Machine learning – wanneer een kwetsbare plek wordt vernietigd, neemt de frequentie van hun verschijning en kritieke schade toe.
Sniper gebouwd met pistolen
De sluipschutter in Cyberpunk 2077 is gebaseerd op hout kalmte en is gebaseerd op de linker en centrale takken van deze sectie. Ideaal voor sluipschuttergeweren en dodelijke revolvers.
Voordelen | Beperkingen |
Hoge schade en dodelijkheid van de constructie. | Een rustige en ‘meesterlijke’ speelstijl, die de mogelijkheid van een effectief bloedbad volledig uitsluit. |
Mogelijkheid tot een stealth-speelstijl. | Atypische wapenkeuze. |
Aanbevolen statistieken voor een sluipschutter:
- Kalmte – 20.
- Techniek – 9.
Welke vaardigheden moeten worden geüpgraded?
Om een sluipschutter samen te stellen heb je de volgende Koudbloedige vaardigheden nodig:
- kattenpoten – snelheid en kans op schadecompensatie tijdens stealth-bewegingen worden met 15% verhoogd.
- Ninjutsu – de snelheid van geheime bewegingen en de kans op schadecompensatie tijdens geheime bewegingen worden met 15% verhoogd, je kunt versnellen terwijl je heimelijk beweegt.
- Concentratie – schade door treffers op het hoofd en zwakke punten wordt met 10% verhoogd, je kunt je concentreren terwijl je met volledig uithoudingsvermogen mikt. Concentratie zorgt ervoor dat u geen uithoudingsvermogen verliest tijdens het fotograferen en verbetert ook uw nauwkeurigheid.
- Onvermoeibaarheid – na het verlaten van de concentratie wordt het uithoudingsvermogenverbruik met 50% verminderd voor elke geneutraliseerde vijand.
- vuurwerk – tijdens concentratie wordt het raken van vliegende granaten gemakkelijker en neemt de kracht van hun explosie toe.
- Confrontatie – wanneer je tijdens concentratie een vijand op afstand neutraliseert, wordt de timer gereset.
- Executie – schade aan het hoofd en zwakke punten wordt met 10% verhoogd, bij het schieten wordt 25% minder uithoudingsvermogen uitgegeven, je kunt schieten terwijl je meer dan 85% uithoudingsvermogen hebt.
- Handigheid – de snelheid waarmee wapens worden vervangen door een pistool, revolver, sluipschutter en doelgeweer is met 30% verhoogd. Bij vervanging in de strijd wordt 30% van het uithoudingsvermogen hersteld.
- Dood geïncarneerd – wanneer je een vijand neutraliseert met een hoofdschot of een zwak punt, herstel dan 30% van je uithoudingsvermogen.
- Stalen zenuwen – tijdens de uitvoering worden schade aan het hoofd en zwakke punten van cruciaal belang. De schade neemt toe naarmate de afstand groter is.
- Virtuositeit – schieten vanuit de heup vergt geen uithoudingsvermogen; tijdens het concentreren wordt de snelheid met 25% verhoogd.
De build draait om precisieschieten en focus, waarbij deze verbeteringen worden gecombineerd met dodelijke revolvers en geweren. Dankzij de vaardigheden Execution en Nerves of Steel worden headshots nog effectiever. Deze montage kan ook worden beschouwd als pistool gebouwd in Cyberpunk 2077, omdat het revolvers en precisieschoten versterkt.
Biochip
Voor een sluipschutter zijn 4 biochips geschikt, de keuze voor de eerste hangt direct af van de speelstijl: stealth of agressievere vernietiging. U kunt de volgende modifiers gebruiken:
- Kwetsbaarheidsanalyse – tijdens gevechten zijn kwetsbare plekken in het pantser en implantaten van vijanden zichtbaar; het raken van dergelijke punten heeft hetzelfde effect als schieten op een zwakke plek. Het aanrichten van voldoende schade aan een kwetsbaarheid zal een explosie veroorzaken.
- Machine learning – wanneer een kwetsbare plek wordt vernietigd, neemt de frequentie van hun verschijning en kritieke schade toe.
- Dringend vermomming – optische camouflage wordt effectiever. Je kunt het inschakelen in de strijd.
- Aanraakprotocol – wanneer gedetecteerd tijdens geheime bewegingen, vertraagt de tijd korte tijd, gedurende deze seconden kun je het gezichtsveld van de vijand verlaten.
Rebecca's jachtgeweer
Rebecca's build richt zich op jachtgeweren in Cyberpunk 2077, net als in de anime "Edgelopers". De nadruk ligt vooral op de krachttak, maar de reactieboom blijft niet onopgemerkt. De resterende punten kunnen worden besteed aan techniek en vervolgens aan kalmte.
Voordelen | Beperkingen |
Een zeer agressieve en dodelijke constructie. | De nadruk ligt vooral op close-combat: jachtgeweren en melee. |
Hoge naleving van de canons van Rebecca. | |
Hoge mobiliteit. |
Aanbevolen statistieken voor Rebecca's build:
- Kracht – 20.
- Reactie – 20.
- Techniek – 20.
Welke vaardigheden moeten worden geüpgraded?
Om een Rebecca-build te maken in Cyberpunk 2077, moet je eerst de linker- en middentakken volledig downloaden uit de sectie Powers. Laten we het vervolgens alleen hebben over de belangrijkste vaardigheden:
- Sterf, sterf, sterf! – de terugslag bij lage HP wordt met 15% verminderd, de vuursnelheid neemt toe naarmate het uithoudingsvermogen wordt verbruikt (met niet meer dan 25%).
- Kogeldans – de kogelspreiding wordt tijdens het bewegen met 25% verminderd.
- Onbeperkte vrijheid – de bewegingssnelheid wordt niet verminderd bij gebruik van jachtgeweren, lichte machinegeweren en zware machinegeweren.
- Sadisme – de terugslag bij lage HP wordt met 15% verminderd, schade aan nabijgelegen vijanden wordt met 10% verhoogd, executie kan worden uitgevoerd.
- Crash van schedels – schade door snelle melee-aanvallen neemt toe naarmate het uithoudingsvermogen wordt verbruikt.
- Vicieuze cirkel – de schade van de volgende snelle melee-aanval na een shotgun-aanval wordt verhoogd met 100%, de schade van het volgende shotgun-schot wanneer deze wordt geraakt met een snelle melee-aanval wordt verhoogd met 100%.
- Regeneratie – HP wordt langzaam hersteld in de strijd.
- Doping – na gebruik van healing wordt de kans op het compenseren van schade gedurende 100 seconden met 2% vergroot.
- adrenalinestoot – HP-reserve wordt verhoogd met 35 eenheden, HP-herstel uit alle bronnen wordt verhoogd met 20%, je kunt een adrenalinekick ervaren.
- katalysator – tijdens een adrenalinestoot worden medicijnen onmiddellijk met 20% hersteld wanneer een vijand wordt geneutraliseerd.
Het is ook de moeite waard om aandacht te besteden aan enkele vaardigheden uit het gedeelte Reactie. Je moet de hele centrale tak oppompen, vooral belangrijk:
- ontsnappen – hoe sneller je beweegt, hoe moeilijker het is voor vijanden om te raken.
- Streepje – het uithoudingsvermogenverbruik bij rennen en ontwijken wordt met 20% verminderd. Je kunt schokken maken.
- Air Dash – het uithoudingsverbruik tijdens een streepje is 20% lager, de snelheid van een streepje is 20% hoger, je kunt in de lucht rennen.
- Wind in de rug - herstel bij luchtstormen en dubbelspringen het uithoudingsvermogen van 25, luchtstormen verbruiken geen uithoudingsvermogen.
Deze build is tot op zekere hoogte een build voor jachtgeweren, omdat deze ermee wordt gespeeld. Je kunt de constructie bekijken op planner bouwen.
Biochip
De belangrijkste biochips voor Rebecca zijn:
- Kwetsbaarheidsanalyse – tijdens gevechten zijn kwetsbare plekken in het pantser en implantaten van vijanden zichtbaar; het raken van dergelijke punten heeft hetzelfde effect als schieten op een zwakke plek. Het aanrichten van voldoende schade aan een kwetsbaarheid zal een explosie veroorzaken.
- Machine learning – wanneer een kwetsbare plek wordt vernietigd, neemt de frequentie van hun verschijning en kritieke schade toe.
Daarnaast kunt u nog drie biochips overwegen als u van plan bent de assemblage aan te vullen met implantaten:
- Knipperend – laad de armen van de gorilla op. Wanneer deze volledig zijn opgeladen, richt de aanval enorme schade aan en veroorzaakt een schokgolf.
- Beperkingen verwijderen – de schokgolf van aanvallen met de geladen armen van de gorilla slaat alle vijanden in het getroffen gebied neer.
- Prioriteitsomkering – de hoeveelheid munitie voor het projectiellanceersysteem neemt toe met 1.
Gebouwd voor Mantis-messen
Het mes dat in Cyberpunk 2077 is ingebouwd, is een van de dodelijkste in close-combat. Snelle beweging, snel doden van vijanden, kogels afweren met een mes en nog veel meer. De nadruk in dit congres ligt vooral op het bijkantoor "Reactie".
Voordelen | Beperkingen |
Een extreem krachtige melee-build waarmee je massa's vijanden kunt neerhalen. | Er is een moeilijk te bereiken implantaat nodig. |
Hoge mobiliteit. | De nadruk ligt vooral op close-combat. |
Grote reserve aan uithoudingsvermogen. |
Aanbevolen kenmerken voor de Mantis-bouw:
- Reactie – 20.
- Techniek – 20.
Welke vaardigheden moeten worden geüpgraded?
De build voor Mantis-blades in Cyberpunk 2077 is gebaseerd op de centrale en rechtertakken van de reactieboom:
- ontsnappen – Met snellere bewegingen kun je kogels ontwijken.
- Streepje – het uithoudingsvermogenverbruik bij ontwijken en rennen is 20% minder, je kunt rennen.
- Gekke worp – de sprint richting vijanden is twee keer zo lang.
- Air Dash – het uithoudingsvermogenverbruik tijdens een sprint is 20% minder en de snelheid van een sprint is 20% hoger. Je kunt door de lucht rennen.
- Wind in de rug – tijdens een luchtstoot en dubbele sprong worden 25 eenheden teruggedraaid. uithoudingsvermogen, air dash verspilt geen uithoudingsvermogen.
- Lood en staal – het uithoudingsvermogenverbruik voor aanvallen met wapens met bladen is 15% minder, met behulp van dergelijke wapens kun je projectielen blokkeren.
- Kogelreflectie – met een uithoudingsvermogen van meer dan 33% reflecteer je projectielen tijdens het blokkeren.
- Afmaker: Blade Run – aanvallen met wapens met bladen verbruiken 15% minder uithoudingsvermogen en hun snelheid is 20% hoger. Je kunt eindigen met een wapen met bladen, waarmee je 25% van je HP herstelt.
- Glans van staal – na het beëindigen wordt de snelheid van aanvallen en bewegingen gedurende 25 seconden met 6% verhoogd.
- Uitputting – verbluffend, verbluffend, verblindend en bloedend zorgen ervoor dat je de vijand eerder kunt uitschakelen.
- slachten – Alle aanvallen, tegenaanvallen en gereflecteerde kogels veroorzaken bloedingen, waardoor de kans op verminking toeneemt. De debuff kan de vijand niet doden, maar zorgt ervoor dat je hem eerder kunt afmaken. Voor elke verminking herstel je 25 eenheden. weerstand.
De Mantis-build in Cyberpunk 2077 omvat het gebruik van katana's en een implantaat "Messen van de bidsprinkhaan".
Biochip
Voor de opbouw door de bladen van de bidsprinkhaan zijn er twee belangrijke biochips:
- Knipperend – u kunt een controlescript in een monostring installeren. Om het te verzenden, moet u het implantaat opladen en vervolgens loslaten. Wanneer hij volledig is opgeladen, verspil je geen geheugen.
- Anatomische kaart – Het gooien van aanvallen met Mantis Blades zal nu vijanden verlammen en hun kans vergroten om gedurende 10 seconden in stukken te worden gehakt.
Samurai gebouwd met katana
De samurai-build in Cyberpunk 2077 lijkt sterk op de monostring-build en de Mantis-blade-build. Deze opstelling is gericht op een katana, of op allemaal dezelfde messen. De nadruk ligt vooral op Reactie en techniek.
Voordelen | Beperkingen |
Laat zich goed zien in close-combat. | Concentreer u uitsluitend op gevechten van dichtbij. |
Hiermee kunt u schade praktisch voorkomen met de nodige vaardigheid. | Een groot aantal vaardigheidslijnen om in te investeren. |
Hoge mobiliteit. |
Naast Kracht en Techniek wordt ook Composure deels opgepompt. De volledige build is te bekijken op planner. Aanbevolen kenmerken voor een samurai-build met een katana:
- Kracht – 20.
- Reactie – 20.
- Techniek – 20.
- Kalmte – 8.
In de draad reacties het is noodzakelijk om de rechterboom en, bijna volledig, de centrale boom volledig op te blazen. In de Kracht-tak moet je alle vaardigheden van de linker- en centrale tak ontgrendelen. De build is gebaseerd op de volgende vaardigheden, en de hele assemblage komt daaruit voort:
- Lood en staal – vermindert het verbruik bij het gebruik van wapens met bladen en maakt het mogelijk om er projectielen mee te blokkeren.
- Afmaker: Blade Run – naast uithoudingsvermogen en schadeverbeteringen kun je hiermee afwerkingsbewegingen uitvoeren.
- slachten – Het blokkeren van projectielen veroorzaakt bloedingen, waardoor de kans op verminking groter wordt.
- Wind in de rug – herstelt tijdens een luchtstoot en dubbele sprong 25 eenheden. uithoudingsvermogen, en de luchtstroom verspilt geen uithoudingsvermogen.
- adrenalinestoot – geeft een bonus aan HP en regeneratie, stelt je in staat een adrenalinekick te gebruiken.
- katalysator – tijdens een adrenalinekick worden de medicijnen met 20% hersteld wanneer een vijand wordt geneutraliseerd.
Biochip
Een samurai heeft mogelijk twee biochips nodig:
- Dringend vermomming – optische camouflage wordt effectiever. Je kunt het inschakelen in de strijd.
- Aanraakprotocol – wanneer gedetecteerd tijdens geheime bewegingen, vertraagt de tijd korte tijd, gedurende deze seconden kun je het gezichtsveld van de vijand verlaten.
Gebouwd voor monosnaar
De nieuwste versie van Cyberpunk 2077 2.0 aanzienlijk de monostring-build gepolijst. De assemblage is gebaseerd op de Intellect- en Reactiebomen en vereist ook een kleine investering in Kracht. De belangrijkste wapens zijn een monostring, een soort mes, een revolver en een sluipschuttersgeweer.
Voordelen | Beperkingen |
Grote verscheidenheid aan wapens voor de melee-build. | De nadruk ligt vooral op gevechten van dichtbij of op langzame wapens: een revolver en een sluipschuttersgeweer. |
Enorme schade. | Er is een moeilijk te bereiken implantaat nodig. |
De mogelijkheid om nauwkeurig te spelen met behulp van scripts. |
Aanbevolen kenmerken voor een opbouw via een monostring:
- Kalmte – 20.
- Reactie – 20.
- Intelligentie – 20.
Welke vaardigheden moeten worden geüpgraded?
De monostring-build is gebaseerd op twee takken en heeft nog een extra tak. In de hoofdstructuur, in Intelligence, zijn de belangrijkste voordelen:
- Bijwerking – tijdens het overklokken is de kans groot dat scripts zich verspreiden naar extra vijand neemt toe met 50%.
- Voorbereiding van de workshop – het aantal scripts dat kan worden klaargemaakt voor verzending is met 1 verhoogd. De geheugenkosten voor het script dat als laatste tot het maximum komt, worden met 50% verlaagd.
- Afwerking: hoogspanning – praktisch de belangrijkste vaardigheid: je kunt ermee eindigen met een monostring. De maximale HP voor afwerking is afhankelijk van het aantal verzonden scripts.
- Terugbetaling – een treffer met een monostring herstelt 0.5 eenheden. geheugen.
- Versnelling – naast verbeteringen voor scriptschade en geheugenherstelsnelheid, kunt u overklokken uitvoeren, waardoor scripts worden versterkt.
Bij Reactie zijn de belangrijkste vaardigheden:
- Wind in de rug – herstelt het uithoudingsvermogen van 25 tijdens een luchtstoot en dubbele sprong.
- Lood en staal – hiermee kunt u projectielen blokkeren.
- Afmaker: Blade Run – kan worden afgewerkt met wapens met bladen, wapens met bladen zijn gepolijst.
Je kunt de gedetailleerde nivellering van alle vaardigheden bekijken in planner bouwen.
Biochip
Voor de monostring-bouw zijn dezelfde biochips geschikt als voor de netrunner:
- Knipperend - u kunt een besturingsscript in een monostring installeren. Om het te verzenden, moet u het implantaat opladen en vervolgens loslaten. Wanneer hij volledig is opgeladen, verspil je geen geheugen.
- Tunneling - Nadat een script via een monostring is verzonden, zal een normale aanval met een monostring op dezelfde vijand en vijanden in de buurt het script verspreiden naar de getroffen vijanden.
Davids bouw
Bouwen David Martínez in Cyberpunk 2077 is, net als Rebecca's build, gebaseerd op de anime Edgerunners. Het is ontworpen om te worden gebruikt Sandevistan en het maximale aantal implantaten. Bovendien is het de moeite waard om de hoeveelheid chroom te controleren om geen cyberpsychose op te lopen. De montage is gebaseerd op de takken Kracht en Kalmte en vereist ook bepaalde vaardigheden van Techniek en Reactie.
Voordelen | Beperkingen |
Volledige naleving van de canon van David. | Sandevistan is vereist. |
Hoge overlevingskansen. | Je moet investeren in implantaten. |
Agressieve speelstijl. | De nadruk ligt vooral op close-combat. |
Goede weerstand tegen publiek. | |
Hoge mobiliteit. |
Aanbevolen statistieken voor Davids build:
- Kracht – 20.
- Reactie – 15.
- Techniek – 15.
- Kalmte – 20.
Welke vaardigheden moeten worden geüpgraded?
Deze assembly is heel uniek; daarvoor moet je downloaden:
- Bijna alle vaardigheden uit de sectie "Krachten", met uitzondering van Onslaught, Schadenfreude, Flyswatter en Fury Road.
- ontsnappen en alle lagere vaardigheden die daarmee samenhangen (reactie).
- Streepje om het vermogen te krijgen om te rennen (reactie).
- Air Dash om het dashboard te polijsten en de mogelijkheid te krijgen om een truc in de lucht uit te voeren (reactie).
- Moed, knot, gekke worp om verbeteringen te ontvangen van streepjes (reactie).
- Scherpstellen en alles ernaast om verbeteringen van implantaten te ontvangen (techniek).
- Chrome-licentie en allemaal secundair daaruit om nog meer verbeteringen van chroom te ontvangen (techniek).
- Bijna de gehele linkertak kalmte, behalve Uur van afrekening en goochelarij.
- kattenpoten om de mobiliteit te vergroten (koudbloed).
- Ninjutsu voor stealth (koud bloed).
De volledige verdeling van alle vaardigheden is te bekijken in bouwplanner.
Biochip
Voor David Martinez kunt u de volgende biochips meenemen:
- Kwetsbaarheidsanalyse - tijdens gevechten zijn zwakke punten in het pantser en implantaten van vijanden zichtbaar; het raken van dergelijke punten heeft hetzelfde effect als schieten op een zwak punt. Het aanrichten van voldoende schade aan een kwetsbaarheid zal een explosie veroorzaken.
- Machine learning – wanneer een kwetsbare plek wordt vernietigd, neemt de frequentie van hun optreden en de kritieke schade toe.
Lees verder:We hopen dat deze gids je heeft geholpen meer te leren over nieuwe builds in Cyberpunk 2077 2.0 en Cyberpunk Edgerunners-builds te vinden. Als je vragen hebt of je build wilt delen, schrijf dan naar Comments. Lees anderen handleidingen en walkthroughs voor Cyberpunk 2077 in het betreffende gedeelte van onze website.