Gedetailleerde gids voor de Pathfinder of Harmony in Honkai: Starrail met een gedetailleerde analyse van alle mechanismen en tips voor het maken van de beste build. We zullen een lijst met geschikte tonen lichte kegels и artefacten, zullen we de optimale eindkarakteristieken presenteren, evenals assemblages teams met verschillende combinaties tussen karakters. Van de gids leer je een comfortabele rotatie binnenin turn-based gevechten, evenals alles wat de Pathfinder (Imaginary) nodig heeft om een level omhoog te gaan.
De Pathfinder of Harmony is een officieel lid van de Star Express-crew en loopt langs het Path of Mastery om de ramp van de “tumor van alle werelden” te voorkomen. Stellaron. Het Pad krijgt nieuwe kracht tijdens het oplossen van conflicten op de planeet van festiviteiten Penaconia. In het spel wordt hij, naast de reeds bestaande 'shells' van Conservation and Destruction, vertegenwoordigd door een personage uit de Harmony-klasse en is hij begiftigd met een denkbeeldig soort schade.
Waardering | B-positie binnen streepje lijst |
Zeldzaamheid | ⭐⭐⭐⭐⭐ |
Element [Type] | Denkbeeldige schade |
Pad | harmonie |
wanneer toegevoegd aan het spel | 8 mei 2024 (patch 2.2) |
Hoe een personage te krijgen | Voltooi de Penaconia-verhaalzoektocht |
Geslacht | Vrouwelijk mannelijk |
Thuisregio | Geen |
Rol in de ploeg | Buffer |
Rol in het spel | Hoofdpersoon, bemanningslid van de Star Express |
kenmerkende lichtkegel | Geen |
Stemactrices van de vrouwelijke versie |
|
Stemacteurs in mannelijke versie |
|
Biografie en geschiedenis van de pionier
Pathfinder Imaginary uit Honkai: Star Rail is een personage in het verhaal van Conquest en het schip dat het gevaarlijke object Stellaron bevat. Samen met de Nameless Ones arriveert de held op het Festival of Harmony, dat wordt georganiseerd door een factie van Penaconia-leiders. Als onderdeel van het verhaal worden de bemanningsleden betrokken bij de plannen van jagers voor de erfenis van de mysterieuze "Clockmaker", en onderzoeken ze ook onverwachte en tragische sterfgevallen in de illusoire Droomwereld.
Parallel aan de belangrijkste gebeurtenissen gaat de Pathfinder een alliantie aan met Chasik, die alleen wordt gezien door leden van de Star Express-crew. De onthulling van het duistere geheim van de Droomwereld en de ware motieven van de Oak-clan laat de Nameless Ones niet onverschillig - de helden besluiten de erfenis van de "Clockmaker" te aanvaarden en met zijn hulp zich te verzetten tegen het Heavenly Choir, de volgelingen van Volgorde.
Hoe de denkbeeldige Pathfinder te verkrijgen in Honkai: Star Rail
Tijdens de voortgang van de wederopbouwmissieketen "In onze tijd" De pionier zal een nieuw Pad van Harmonie kunnen openen. Doorloop de volgende stappen om een Pathfinder Imaginary te maken:
- start onderhandelingen met Sunday als onderdeel van de hoofdmissie "Schoonheid en vernietiging";
- ontdek de ware identiteit van de Clockmaker in een spin-offmissie “Als je wakker wordt, huil dan”.
Het nieuwe pad verschijnt automatisch in het selectiemenu van de heldenklasse, en indien gewenst kun je dit weer wijzigen vernietiging of behoud. Uitrusting wordt afzonderlijk aan elke karakterklasse toegewezen, dus het is noodzakelijk om de Pathfinder of Harmony opnieuw samen te stellen of bestaande relikwieën naar een nieuw pad te wisselen.
Hoe alle eidolons van de denkbeeldige GG te openen
Voor het voltooien van de wederopbouwmissie "En op de achtste dag" je kunt de eerste "Shadow of Harmony" krijgen - een eidolon voor de held. De hulpbron wordt ook gegeven als beloning voor het bereiken van niveaus 40, 45 en 50 Chasik-beelden. Om het object te upgraden heb je nodig uur kredieten, die worden gegeven als beloning voor het voltooien van avontuurlijke taken op het entertainmentzweefvliegtuig, en voor deelname aan andere in-game-activiteiten op de planeet.
Vanaf versie 2.2 kun je 5 eidolons openen.
kenmerken van
Gelijktijdig met het stijgen van het niveau nemen de basisparameters van het personage toe: gezondheid, verdediging en aanvalskracht. Met behulp van de tabel kunt u kennis maken met de exacte waarden, afhankelijk van het niveau van de hoogte:
Niveau | Basis aanvalskracht | Basis bescherming | Basis Gezondheid | basis snelheid | Fundamentele beschimping |
1 | 61 | 92 | 148 | 105 | 100 |
20 | 118 | 180 | 288 | 105 | 100 |
30 | 173 | 263 | 421 | 105 | 100 |
40 | 228 | 347 | 554 | 105 | 100 |
50 | 282 | 430 | 687 | 105 | 100 |
60 | 337 | 513 | 821 | 105 | 100 |
70 | 392 | 596 | 954 | 105 | 100 |
80 | 446 | 679 | 1087 | 105 | 100 |
Taunt en snelheid zijn vaste kenmerken, dus ze veranderen niet als je een level omhoog gaat.
Basisvaardigheden
De denkbeeldige GG heeft een vrij eenvoudige reeks vaardigheden, waarbij superkrachten een sleutelrol spelen. Door het ultieme te gebruiken, stelt het personage bondgenoten in staat extra “superpenetratieschade” aan te richten voor het aanvallen van een monster met een vernietigde duurzaamheidsbalk. De effectiviteit van het spel vanuit de superkracht wordt geleverd door talent- en passieve spoorverbeteringen die in verschillende gevechtssituaties worden geactiveerd.
Tegelijkertijd bevatten de basisvaardigheden, namelijk een enkele aanval en een vaardigheid, geen verbeteringen voor het team en voeren ze alleen de standaardfuncties uit van het genereren van actiepunten en het verminderen van denkbeeldige kwetsbaarheid. Aan de ene kant vereenvoudigt deze functie de gameplay enorm, aan de andere kant vermindert het het belang van de held in de groep vanwege de beperkte mechanica.
Vervolgens bekijken we hoe de actieve en passieve vaardigheden van de Imaginary Pathfinder werken, bekijken we de volgorde van het nivelleren van vaardigheden en laten we ook de prioriteits-eidolonen zien.
Actieve vaardigheden
- Techniek "Nu! Solo gezelschap! || Steun
Als je de strijd aangaat nadat je een techniek hebt gebruikt, neemt het penetratie-effect van alle bondgenoten gedurende 30 beurten met 2% toe.
- Basisaanval "Swing-etiquette" || Enkele aanval
Voert een aanval uit met een denkbeeldige schade gelijk aan 50-130% vanuit aanvalskracht.
- bekwaamheid "Regen van Geschenken Intermezzo" || Terugslag
Brengt denkbeeldige schade toe aan de geselecteerde vijand gelijk aan 25-62,5% afhankelijk van de aanvalskracht, voert dan 4 extra treffers uit. Elke treffer veroorzaakt denkbeeldige schade aan een willekeurige vijand gelijk aan 25-62,5%.
- Supermacht "Luidruchtige parade van lantaarns" || Steun
Kosten: 140 stuks.
Past het effect "Backup Dancer" toe op alle bondgenoten gedurende 3 beurten. De duur wordt met 1 verminderd aan het begin van de duur van de Pathfinder. Teamleden met de status 'Reservedanser' ontvangen een bonus 15-37,5% aan het penetratie-effect. Wanneer een volger een vijand met een gebroken kwetsbaarheid aanvalt, wordt de schade die de taaiheid vermindert, 1 keer per aanval omgezet in 'superpenetratieschade'.
Passieve vaardigheden
- talent "Het volledige spectrum van hoge liedjes" || Verzwakking
Het vernietigen van de kracht van een vijand herstelt zich 5-13 eenheden energie.
De volgorde van nivellerende vaardigheden
Superkracht ≥ Talent > Vaardigheid = Basisaanval
Onder alle vaardigheden van GG Harmony supermacht is van cruciaal belang, omdat het een positief effect op bondgenoten heeft en de kenmerken ervan vergroot penetratie-effect. De tweede vaardigheid die wordt aanbevolen voor het verhogen van een level is талант, ter compensatie van de hoge energiekosten van de ultieme.
Allereerst is het personage een buffer, hij is dus niet gericht op het aanrichten van schade. Dienovereenkomstig is het investeren van middelen in de schadelijke vaardigheden van de Denkbeeldige Pathfinder, namelijk de basisaanval en -vaardigheid, geen prioriteit.
tracks
Passieve vaardigheden van de Harmony Pathfinder, vertegenwoordigd door het volgende:
Penetratie-effect +5,3% (niveau 1) | |||
"Dans voor me": Wanneer er 5 of meer/4/3/2/1 tegenstanders op het veld zijn, wordt de “superpenetratieschade” van het “Backup Dancer”-effect verhoogd met respectievelijk 20/30/40/50/60%. | Denkbeeldige schade +3,2% (A2) | Penetratie-effect +5,3% (A3) | |
Status Weerstand +4% (A3) | |||
"Ga met de stroom mee": Het gebruik van de vaardigheid verhoogt de schade vanaf de eerste penetratie van een kwetsbaarheid in de strijd met 100%. | Penetratie-effect +8% (A4) | Denkbeeldige schade +4,8% (A5) | |
Penetratie-effect +8% (A5) | |||
"Theaterhoed": Wanneer een bondgenoot een kwetsbaarheid doorbreekt, wordt de actie van de tegenstander met nog eens 30% vertraagd. | Status Weerstand +6% (A6) | Denkbeeldige schade +6,4% (niveau 75) | Penetratie-effect +10,7% (niveau 80) |
Algemene verhogingen van parameters na bestudering van alle sporen:
- penetratie-effect - 37,3%.
- Effectweerstand - 10%.
- denkbeeldige schade - 9,6%.
Eidolons [Sterrenbeelden]
Alle Eidolons van de denkbeeldige Pathfinder:
№ | Naam | Eigenschappen |
1 | Je beste plek | Het eerste gebruik van een vaardigheid per gevecht levert 1 vaardigheidspunt op. |
2 | Regenboog achter gevangenismuren | Aan het begin van het gevecht wordt je energieterugwinningspercentage gedurende 25 beurten met 3% verhoogd. |
3 | Sanatorium voor een hele pauze | Vaardigheidsniveau +2, talentniveau +2. Het maximale niveau is 15. |
4 | Kroon met witte duiven | Het penetratie-effect van alle bondgenoten behalve de Pathfinder neemt toe met 15% van de waarde van het kenmerk van deze held. Het effect werkt terwijl de Pathfinder zich op het slagveld bevindt. |
5 | Gedichten op een oud deuntje | Superkrachtniveau +2, maximaal - 15. Basisaanvalsniveau +1, maximaal - 10. |
6 | Morgen het leven in de schijnwerpers | Het aantal extra treffers van de vaardigheid neemt toe met 2. |
De beste eidolons van de Pathfinder of Harmony - E2, E4, E6:
- E2 versnelt het proces van het verkrijgen van energie in de beginfase van het gevecht enorm, waardoor de schade die nodig is om voor de eerste keer de weerstand van de tegenstander te doorbreken aanzienlijk toeneemt. In gunstige omstandigheden kun je het gevecht tegen elitemonsters niet uitstellen, en kun je ook snel omgaan met gewone vijanden aan het begin van de teamrotatie.
- E4 geeft een goede toename van het effect van het doorbreken van teamgenoten, dat schaalt met de eigen statistische waarde van het personage. De bonus werkt goed in combinatie met het ‘Spare Dancer’-effect, waardoor de DPS van bondgenoten verder wordt verhoogd, ongeacht hun persoonlijke lichaamsbouw.
- E6 draagt bij aan een effectievere vermindering van de denkbeeldige duurzaamheidsbalk van de vijand, omdat het totale aantal ladingen voor de vaardigheid toeneemt. De vaardigheid is niet zozeer belangrijk vanwege de schade, maar omdat ze het team helpt de vijand uit te schakelen. Door de afwezigheid van de zwakte van de vijand voor de denkbeeldige elementen verliest het echter onmiddellijk zijn betekenis.
Voor- en nadelen van de denkbeeldige pionier
Zoals alle personages heeft de Imaginary GG zijn eigen unieke reeks positieve en negatieve eigenschappen:
Voordelen | Beperkingen |
Geschikt voor elk team om de schade door de vernietiging van uithoudingsvermogen te vergroten en extra schade toe te brengen. Verhoogt passief het penetratie-effect, kan met de set worden gespeeld "De horlogemaker van slaperige shenanigans" en vertraag de acties van vijanden met vernietigde kwetsbaarheid. | Bij gebrek aan alternatieve ondersteuning is het Pad van Harmonie echter een goed ‘stub’ voor de ploeg kan een nauw gerichte (de-)buffer niet vervangen. Ondanks de goede compatibiliteit met elk team, vertoont het alleen een hoge efficiëntie in groepen die gericht zijn op penetratie. |
De hoge kosten van het ultieme gecompenseerd door de duur van het “Backup Dancer”-effect, wat werkt voor drie heldenbeurten. Bovendien heeft het karakter extra energiebron in de vorm van talent en versnelling van het herstel van hulpbronnen op E2. | Een behoorlijk nichekarakter met beperkte functionaliteit. Bij E0 is het nuttig voor het team door de vaardigheid te doorbreken, een verbetering van de status “Reserve Dancer” en het vertragen van acties, en bij E4 vergroot het bovendien het effect van het doorbreken van teamgenoten. Alle verbeteringen hebben een beperkte focus, dus de held kan niet concurreren met meer veelzijdige ondersteuningen. |
Uitsluitend eenvoudig te monteren, omdat het zich richt op het maximaliseren van slechts drie statistieken: penetratie-effect, snelheid en energieherstel. In de regel wordt de montage aangevuld met statistieken die de overlevingskansen beïnvloeden, maar desgewenst kun je je ook concentreren op schade. | Het heeft geen hoge schadevermenigvuldigers, en tegen vijanden zonder denkbeeldige zwakte verliest de vaardigheid volledig zijn waarde. In de beschreven situatie zit hij sindsdien uitsluitend in het team omwille van het ultieme niet uitgerust met andere sleutelverbeteringen. |
Niet veeleisend voor vaardigheidspunten, omdat de vaardigheid geen belangrijke verbeteringen of grote schade bevat. Het enige voordeel van deze vaardigheid ten opzichte van de basisaanval is dat het de uithoudingsvermogenschaal effectief verkleint. | Meer geschikt voor baas gevechtendan met veel vijanden. Een vaardigheid als rebound heeft de neiging te ‘spuiten’ en raakt daardoor niet altijd de juiste vijand. Tegelijkertijd verhoogt het eerste spoor de “superpenetratieschade” aanzienlijk met een minimaal aantal monsters. |
Eenvoudige montage, een breed scala aan uitrusting en eenvoudige gameplay maken GG Harmony een geweldige keuze voor F2P-spelers. Het is ook belangrijk om rekening te houden met het comfort van de build door het penetratie-effect, waarbij de schade als geheel afhangt van de waarde van het kenmerk, evenals van de niveaus van de held en het monster dat als de belangrijkste vijand fungeert. |
De denkbeeldige pionier in HSR naar een hoger niveau tillen
In dit gedeelte zullen we bekijken welke middelen nodig zijn om de Denkbeeldige Pionier groot te brengen, en om de vaardigheden en sporen volledig te upgraden.
Hoogte materialen
Niveau | Materiaal 1 | Materiaal 2 | Materiaal 3 |
---|---|---|---|
30 | Credits ×3 200 | Dieveninstinct ×4 | |
40 | Credits ×6 400 | Dieveninstinct ×8 | |
50 | Credits ×12 800 | Vervormde ambitie ×5 | Bodemloos Ecoplasma ×4 |
60 | Credits ×32 000 | Vervormde ambitie ×8 | Bodemloos Ecoplasma ×6 |
70 | Credits ×64 000 | De wil van de veroveraar ×5 | Bodemloos Ecoplasma ×8 |
80 | Credits ×128 000 | De wil van de veroveraar ×7 | Bodemloos Ecoplasma ×10 |
Om de Denkbeeldige Pathfinder naar niveau 80 te brengen, is het volgende aantal verbruikbare grondstoffen vereist:
- credits × 826 — universele in-game valuta, uitgegeven voor het voltooien van taken, deelname aan dagelijkse activiteiten, stijgende niveaus "Eer van de naamlozen", evenals het behalen van de “Sepal (gouden)”-test;
- dief instinct × 12, vertekende ambities × 13, wil van de overwinnaar × 12 - materiaal voor personages en wapens dat is gedropt door vijanden van het Antimaterielegioen op het Hertha-ruimtestation en in virtueel universum;
- bodemloos ecoplasma ×28 — een speciaal verbruiksartikel dat als cadeau kan worden ontvangen voor een nieuw niveau van Meesterschap van Pom-Pom;
- reizigersgids ×289, avonturendagboek ×6, bijeenkomst over reizen ×3.
Materialen voor het nivelleren van vaardigheden
bekwaamheid | Materiaal 1 | Materiaal 2 | Materiaal 3 | Materiaal 4 |
---|---|---|---|---|
Basisaanval "Swing-etiquette" | Credits ×192 000 | Dieveninstinct ×4 Vervormde ambitie ×5 De wil van de veroveraar ×5 | Hemelse noot ×2 Hemels intermezzo ×6 Hemelse melodie ×8 | |
bekwaamheid "Regen van Geschenken Intermezzo" | Credits ×522 000 | Dieveninstinct ×6 Vervormde ambitie ×10 De wil van de veroveraar ×5 | Hemelse noot ×2 Hemels intermezzo ×12 Hemelse melodie ×23 | Opdrukken van het lot ×1 Eerdere wormgatrampen ×3 |
Supermacht "Luidruchtige parade van lantaarns" | Credits ×522 000 | Dieveninstinct ×6 Vervormde ambitie ×10 De wil van de veroveraar ×5 | Hemelse noot ×2 Hemels intermezzo ×12 Hemelse melodie ×23 | Opdrukken van het lot ×1 Eerdere wormgatrampen ×3 |
talent "Het volledige spectrum van hoge liedjes" | Credits ×522 000 | Dieveninstinct ×6 Vervormde ambitie ×10 De wil van de veroveraar ×5 | Hemelse noot ×2 Hemels intermezzo ×12 Hemelse melodie ×23 | Opdrukken van het lot ×1 Eerdere wormgatrampen ×3 |
Algemene lijst met verbruiksartikelen om de vaardigheden van de Mock Pathfinder te verbeteren:
- leningen ×1 758 000;
- dieveninstinct ×22, vertekende ambitie ×35, de wil van de veroveraar ×20;
- hemelse noot ×8, hemels intermezzo ×42, hemelse melodie×77 — gekweekt in de “Sepal (Crimson)”-uitdaging in het Dreams Hotel (Dream World);
- afdrukken van het lot ×12 - een zeldzaam onderdeel, voornamelijk uitgegeven voor deelname aan tijdelijke evenementen, waarbij wekelijkse taken worden voltooid virtueel universum en op niveau brengen Gevechtspas;
- wormgatrampen uit het verleden × 9 — beloning voor het verslaan van de wekelijkse baas “Lord of the Bug: Skarakabaz” tijdens activiteit "Echoes of War: Oude Wormgatkrater".
De volgorde van pompsporen
dan | Materiaal 1 | Materiaal 2 | Materiaal 3 | Materiaal 4 |
---|---|---|---|---|
Penetratie-effect +5,3% | Credits ×2 000 | Dieveninstinct ×2 | ||
dans voor me | Credits ×4 000 | Hemelse noot ×2 | Eerdere wormgatrampen ×1 | |
Denkbeeldige schade +3,2% | Credits ×4 000 | Hemelse noot ×2 | Dieveninstinct ×4 | |
Penetratie-effect +5,3% | Credits ×8 000 | Hemels intermezzo ×2 | Vervormde ambitie ×2 | |
Status Weerstand +4% | Credits ×8 000 | Hemels intermezzo ×2 | Vervormde ambitie ×2 | |
Ga met de stroom mee | Credits ×16 000 | Hemels intermezzo ×4 | Opdrukken van het lot ×1 | Eerdere wormgatrampen ×1 |
Penetratie-effect +8% | Credits ×16 000 | Hemels intermezzo ×4 | Vervormde ambitie ×3 | |
Denkbeeldige schade +4,8% | Credits ×36 000 | Hemels intermezzo ×2 | De wil van de veroveraar ×2 | |
Penetratie-effect +8% | Credits ×36 000 | Hemelse melodie ×2 | De wil van de veroveraar ×2 | |
Theater hoed | Credits ×128 000 | Hemelse melodie ×6 | Opdrukken van het lot ×1 | Eerdere wormgatrampen ×1 |
Status Weerstand +6% | Credits ×128 000 | Hemelse melodie ×6 | De wil van de veroveraar ×6 | |
Denkbeeldige schade +6,4% | Credits ×128 000 | Hemelse melodie ×6 | De wil van de veroveraar ×6 | |
Penetratie-effect +10,7% | Credits ×128 000 | Hemelse melodie ×6 | De wil van de veroveraar ×6 |
De Pathfinder of Harmony heeft de volgende middelen nodig om zijn tracks te upgraden:
- leningen ×642 000;
- dieveninstinct ×6, vertekende ambitie ×7, de wil van de veroveraar ×22;
- hemelse noot ×4, hemels intermezzo ×12, hemelse melodie ×28;
- afdrukken van het lot ×2;
- eerdere wormgatrampen ×3.
Beste builds voor de denkbeeldige Pathfinder in Honkai: Star Rail
Als volger van de Harmony-klasse is het personage vooral gericht op het versterken van bondgenoten, terwijl het persoonlijke DPS-potentieel sterk wordt verminderd. De sleutelrol van de held in het team is om zijn superkracht tijdig te gebruiken om het ‘Backup Dancer’-effect op de groep toe te passen. Tijdens andere acties heeft de basisaanval prioriteit;
De ultieme verbetering kent geen schaalvergroting en de effectiviteit ervan hangt uitsluitend af van het vaardigheidsniveau en de lichaamsbouw van andere helden in de ploeg. Bij het maken van een build moet je speciale aandacht besteden aan de vierde eidolon, waardoor teamgenoten het penetratie-effect vergroten, afhankelijk van de waarde van deze parameter voor de held.
Als gevolg hiervan is de build voor de Imaginary Pioneer gebaseerd op de volgende kenmerken:
- energieterugwinningspercentage – superkracht vereist 140 eenheden. energie, dus het oppompen van de parameter is strikt noodzakelijk;
- snelheid — de frequentie van de acties verhoogt de snelheid van de rotatieherhaling;
- penetratie-effect – hoe hoger de waarde van het kenmerk, hoe groter de buff-bondgenoten zullen ontvangen op E4;
- weerstand uitoefenen — het vermogen om de gevolgen van negatieve statussen en controle te vermijden is van cruciaal belang voor steun.
Voor een betere overleving wordt het ook aanbevolen om te verzamelen gezondheid и bescherming door de lagere kenmerken in de relikwiedelen. Als je wilt, kun je je aanvalskracht en voltreffers vergroten, maar je moet geen grote schade verwachten vanwege lage schalen. Vervolgens zullen we de optimale waarden van de parameters overwegen en nader bekijken hoe de Imaginary Pioneer in Honkai: Star Rail moet worden gemonteerd.
Aanbevolen karakteristieke waarden
Belangrijkste kenmerken in onderdelen overblijfselen van grotten en vlakke sieraden:
Relikwie | Hoofdkenmerk |
Hoofd | PK (constant) |
handen | Aanvalskracht (constant) |
lichaam | HP/verdediging |
voeten | Snelheid - prioriteit |
vlakke bol | HP/verdediging |
Verbindingskabel | Doorbraakeffect - prioriteit, energieherstel - альтернатива |
Aanvullende lagere statistieken:
- penetratie-effect;
- snelheid;
- HP, verdediging, weerstand tegen effecten - optioneel.
Aanbevolen eindwaarden voor een comfortabel spel:
- snelheid: maar liefst 134 eenheden, 145 bij het spelen met de set “Thalia – Land of Bandits”;
- energieterugwinning: 105-120% afhankelijk van de gekozen lichtkegel;
- penetratie-effect: 150-250%, exclusief verbeteringen tijdens gevechten;
- gezondheid: 4 eenheden en hoger;
- weerstand uitoefenen: 30% met bestudeerde sporen.
Ultieme lichtkegel [wapen]
Het wapen voor de Denkbeeldige Pathfinder moet gerelateerd zijn aan het Pad van Harmonie, zodat de bonussen en de kegelvaardigheid in de strijd kunnen werken. Let bij het kiezen van een wapenkaart op de mogelijkheid om extra energie te verkrijgen, de actie van je teamgenoten te bevorderen of de schade te vergroten.
Lichte kegel | effect | aanbeveling |
---|---|---|
Weerspiegeling van de vroegere ik ⭐⭐⭐⭐⭐ HP: 48-1058 Aanvalskracht: 24-529 bescherming: 24-529 | Het penetratie-effect wordt vergroot door 60-100%. Nadat de eigenaar een superkracht heeft gebruikt, wordt de door alle bondgenoten aangerichte schade vergroot 24-40% voor 3 beurten. Als het penetratie-effect groter of gelijk wordt aan 150%, krijgt de eenheid 1 vaardigheidspunt terug. Aan het begin van elke golf wordt het onmiddellijk hersteld 10-20 eenheden energie van alle bondgenoten. Het effect stapelt niet op soortgelijke effecten. | De beste uitrusting voor de Pathfinder (denkbeeldig), gecombineerd met zijn capaciteiten. Verhoogt passief een belangrijke statistiek en herstelt de energie aan het begin van elke golf. Na het gebruik van het ultieme geeft het een bonus voor schade aan het team, waarvan de duur samenvalt met het effect van "Backup Dancer" (3 beurten) en afneemt volgens een soortgelijk principe - aan het begin van elke Pathfinder-actie. |
De strijd is nog niet voorbij ⭐⭐⭐⭐⭐ PK: 52-1164 Aanvalskracht: 24-529 bescherming: 21-463 | Het energieterugwinningspercentage neemt toe met 10-18%. Wanneer de eigenaar een superkracht op een bondgenoot gebruikt, krijgt hij/zij 1 vaardigheidspunt terug (dit effect kan slechts één keer per twee keer dat de superkracht wordt gebruikt geactiveerd worden). Nadat de held een vaardigheid heeft geactiveerd, neemt de schade van een bondgenoot die een actie achter hem uitvoert toe met 30-50% voor 1 beurt. | Een goede optie om energie te herstellen en de schadedealer te polijsten. Het probleem met het wapen ligt in de noodzaak om de snelheid binnen het team te verfijnen en de “verplichting” om de vaardigheid te gebruiken om de volgende bondgenoot in de rij te verbeteren. Als niet aan de voorwaarden wordt voldaan, zal de uitrusting slechter blijken te zijn dan welk episch alternatief dan ook. |
Herinneringen van het verleden ⭐⭐⭐⭐ HP: 43-952 Aanvalskracht: 19-423 bescherming: 18-396 | Verhoogt het speciale penetratie-effect met 28-56%. Wanneer de eigenaar aanvalt, geneest hij zichzelf 4-8 stuks energie. Dit effect kan maar één keer per beurt worden geactiveerd. | De beste van de epische 'kaarten', omdat deze zowel een toename van het penetratie-effect bevat als fungeert als een bron van extra energie-eenheden. Aan de andere kant heeft het geen ingebouwde buffs voor teamleden, dus het is geschikt voor squadrons die zich richten op het doorbreken van kwetsbaarheden. |
Avonturen van Grezaville ⭐⭐⭐⭐ PK: 43-952 Aanvalskracht: 19-423 bescherming: 18-396 | Nadat de eigenaar een basisaanval, vaardigheid of superkracht heeft gebruikt, past hij de kinderachtige status toe op alle bondgenoten. Deze status verhoogt de schade die wordt toegebracht door de overeenkomstige vaardigheid van een bondgenoot 12-20%. De status Kinderachtig werkt alleen met de laatst gebruikte vaardigheid van de eigenaar en kan niet worden gestapeld. | Universeel F2P-wapen van "Passage of Light Cones". Vereist nauwkeurig nadenken over de rotatie van de buffer- en schadedealers, zodat de gebruikte soorten vaardigheden altijd overeenkomen. De regel is ook van toepassing op superkrachten: het ultieme van de schadedealer moet worden gebruikt vóór de volgende beurt van de Pathfinder terwijl de verbetering actief is. |
Dans! Dans! Dans! ⭐⭐⭐⭐ PK: 43-952 Aanvalskracht: 19-423 bescherming: 18-396 | Na het gebruik van een Super gaan de acties van alle bondgenoten vooruit 16-24%. | Hoewel het geen tastbare verhogingen en bonussen biedt, heeft het handige mechanismen om de actie te promoten. Hiermee kunnen bondgenoten bewegingen een orde van grootte eerder maken dan vijandelijke monsters, wat met voordeel kan worden gebruikt. Vernietig bijvoorbeeld een kwetsbaarheid om een verbeterde aanval te onderbreken. |
Datum met de sterren ⭐⭐⭐⭐ PK: 48-1058 Aanvalskracht: 19-423 bescherming: 15-330 | Als een bondgenoot aan het begin van het gevecht schade toebrengt van hetzelfde type als het aanvalstype van de drager van de wapenkaart, wordt de toegebrachte schade verhoogd met 12-24%. | De uitrusting verhoogt de schade van bondgenoten van hetzelfde element als de eigenaar, in dit geval denkbeeldig. Kan in hetzelfde team worden gebruikt met Moon Eater, Dr. Ratio, Velt of de minor-DPS Aventurine. In andere situaties wordt het passieve simpelweg niet geactiveerd. |
Vluchtige nachtlichten ⭐⭐⭐⭐⭐ HP: 43-953 Aanvalskracht: 29-635 bescherming: 21-463 | Wanneer een bondgenoot aanvalt, krijgt de drager maximaal 1 keer 5 cantilatieniveau. Elk niveau van cantilatie verhoogt het energieterugwinningspercentage van de eigenaar met 3-5%. Wanneer de eigenaar een superkracht gebruikt, worden alle Cantilatie-ladingen verwijderd en ontvangt de eigenaar het Cantilatie-effect gedurende 1 beurt. Candenza vergroot de aanvalskracht met 48-96% en schade veroorzaakt door het team 24-40%. | Een goede optie waarmee je meer aandacht kunt besteden aan het oppompen van het penetratie-effect. Het wapen is geschikt voor het uitvoeren van een krachtig offensief, aangezien de schadebonus slechts één beurt duurt na gebruik van de ult. Tegelijkertijd zorgt de kegel echter voor een hoge toename van het energieherstel, wat de rotatie versnelt en het gemakkelijker maakt om de status van “Backup Dancer” voor bondgenoten te behouden. |
in elkaar grijpende versnellingen ⭐⭐⭐ PK: 38-846 Aanvalskracht: 14-317 bescherming: 12-264 | Nadat de aanval door de eigenaar is gebruikt of ontvangen, wordt deze bovendien hersteld 4-8 eenheden energie. Dit effect kan slechts één keer per beurt worden geactiveerd. | Bij gebrek aan beschikbare opties is het een goede ‘kaart’ die helpt bij het opladen van het ultieme. Kan worden gebruikt voordat u de kegel "Herinneringen aan het verleden" ontvangt, die volgens een soortgelijk principe werkt, maar de statistiek van het penetratie-effect extra vergroot. |
Snijd de maan en pas de wolken aan ⭐⭐⭐⭐ PK: 43-952 Aanvalskracht: 21-476 bescherming: 15-330 | Aan het begin van het gevecht, evenals aan het begin van de beurt van de wapendrager, wordt 1 willekeurig effect uit het volgende geactiveerd:
| Lichtkegel van PSU. Geeft willekeurige verbeteringen die veranderen tijdens gevechten. Geschikt voor teams waar schadedealers alle drie de aangeboden kenmerken in gelijke mate nodig hebben: aanvalskracht, energieherstel, kritiek. schade. |
Verleden en toekomst ⭐⭐⭐⭐ PK: 43-952 Aanvalskracht: 19-423 bescherming: 18-396 | Nadat de eigenaar van de vaardigheid de schade heeft gebruikt van een bondgenoot die een actie achter hem uitvoert, neemt de schade toe met 16-32% voor 1 beurt. | Een epische versie van het legendarische “The Battle Is Not Over” met minder features. Om een wapen te gebruiken, moet je ook de snelheid aanpassen zodat het de belangrijkste schadedealer is die het effect krijgt, en de vaardigheid ook voortdurend gebruiken. |
Beste relikwieën [artefacten]
Artefacten voor de Imaginary Pioneer worden geselecteerd uit buffersets en apparatuur voor penetratie-effect. Net zo belangrijk bij de montage snelheid и energieterugwinning, en in sommige gevallen geeft u misschien de voorkeur aan een overlevingspakket.
Grotrelikwieën [Belangrijkste artefacten]
Naam | effecten | aanbeveling |
---|---|---|
Horlogemaker van slaperige streken | 2-onderdelen: Verhoogt het penetratie-effect met 16%. 4-onderdelen: Wanneer de eigenaar zijn superkracht op een bondgenoot gebruikt, wordt het penetratie-effect van alle bondgenoten gedurende 30 beurten met 2% verhoogd. Dit effect kan niet worden gestapeld. | De beste set voor het bufferen van het penetratie-effect, waardoor de eigenschap wordt versterkt waarrond de hele mechanica van de Pioneer (Imaginary) is gebouwd. Het passieve van de set combineert harmonieus met de verbeteringen van de ultieme techniek en de vierde eidolon, waardoor het team een merkbare totale bonus krijgt voor het penetratie-effect. |
Horlogemaker van slaperige streken / Vallende meteoordief Kondig zwerven in hackerruimte aan | 2-onderdelen: Verhoogt het penetratie-effect met 16%. 2-onderdelen: Verhoogt de snelheid met 6%. | Een 2×2-build wordt gebruikt om tegelijkertijd de belangrijkste parameters van snelheid en penetratie-effect op te pompen. Het nadeel van de combinatie is het ontbreken van extra verbeteringen die de bruikbaarheid van de held in het team zouden kunnen vergroten. |
Kondig zwerven in hackerruimte aan | 2-onderdelen: Verhoogt de snelheid met 6%. 4-onderdelen: Verhoogt de snelheid van alle bondgenoten met 12% wanneer de drager 1 beurt lang een ultimate op een bondgenoot gebruikt. Het effect stapelt niet. | De standaardkit voor ondersteuning kan worden gebruikt als er geen tweede vertegenwoordiger van het Pad van Harmonie in het team is, en ook als de groep al een drager heeft van de “Clockmaker of Sleepy Machinations”. De set is minder compatibel met de mechanica van de held, maar onderscheidt zich door de veelzijdigheid van de effecten. |
Vallende meteoordief | 2-onderdelen: Verhoogt het penetratie-effect met 16%. 4-onderdelen: Verhoogt het penetratie-effect van de eigenaar met 16%. Wanneer de eigenaar de kwetsbaarheid van de vijand doorbreekt, herstelt hij 3 eenheden. energie. | Geen slechte kit met strenge eisen voor het activeren van het 4-delige effect. Voor stabiele energieopwekking is het noodzakelijk om voortdurend de uithoudingsvermogenbalk van de vijand te doorbreken. |
Horlogemaker van slaperige streken / Vallende meteoordief langlevende leerling Beschermer voor sneeuwstormen | 2-onderdelen: Verhoogt het penetratie-effect met 16%. 2-onderdelen: Vermindert de opgelopen schade met 8%. 2-onderdelen: verhoogt max. HP van de eigenaar met 12%. | Een goede combinatie van sets voor overleving en penetratie-effect. Het wordt aanbevolen in geval van problemen met het handhaven van de gezondheid op een veilig niveau. Tegelijkertijd kunnen 2 delen van de set om de gezondheid te verhogen en schade te verminderen eenvoudig worden vervangen door de "Herald" of een volledige set "Clockmaker" samenstellen. |
Wilde tarweschieter | 2-onderdelen: Verhoogt aanvalskracht met 12%. 4-onderdelen: Verhoogt de snelheid van de drager met 6%, verhoogt ook hun basisaanvalsschade met 10%. | Bij het plaatsen van deze set wordt snelheid meer gewaardeerd dan andere verbeteringen, omdat de held van Harmony een laag potentieel vertoont om een sub-DPS te worden. Om de basishitschadebonus op de held te realiseren, is het noodzakelijk om extra te investeren in voltreffers en aanvalskracht. Tegelijkertijd is het belangrijk om het penetratie-effect en andere basiskenmerken niet op te offeren. |
Vlakke ornamenten [Extra artefacten]
Naam | effecten | aanbeveling |
---|---|---|
Thalia - het land van bandieten | 2-onderdelen: Verhoogt het penetratie-effect van de eigenaar met 16%. Als de snelheid van de eigenaar hoger is dan of gelijk is aan 145 eenheden, neemt zijn penetratie-effect extra toe. 20%. | De beste kit met hoge snelheidseisen. Verhoogt passief het penetratie-effect, dat in grote hoeveelheden nodig is voor de hoofdassemblage, en bij verzameling 145 eenheden. de snelheidsbonus stijgt naar 36%. In deze versie van de build is het nog steeds nodig om energieherstel te verzamelen, omdat er problemen kunnen zijn met het behouden van het effect van de “Backup Dancer”. |
Leef Wonwak | 2-onderdelen: Verhoogt het energieterugwinningspercentage van de drager met 5%. Als de snelheid van de eigenaar groter is dan of gelijk is aan 120 eenheden, gaat zijn actie aan het begin van het gevecht met 40% vooruit. | Een set met een verhoging om de energie te herstellen en actie aan het begin van de strijd te bevorderen. Het presteert goed in situaties waarin je de strijd een goede “start” moet geven, bijvoorbeeld een buff van een bepaalde kegel moet activeren of snel energie moet genereren voor een ult. |
Dromenland Penaconia | 2-onderdelen: Verhoogt het energieterugwinningspercentage met 5%. Verhoogt de schade toegebracht door bondgenoten van hetzelfde type als de eigenaar met 10%. | Alternatieve uitrusting voor het herstellen van energie is geschikt voor teams met denkbeeldige elementaire schade. De set bindt de held aan bepaalde pakketten en wordt daarom niet aanbevolen als permanente uitrusting. |
gebroken kiel | 2-onderdelen: Verhoogt de weerstand van de drager tegen effecten met 10%. Als de weerstand van de drager tegen effecten groter dan of gelijk is aan 30%, crit. De schade van alle bondgenoten wordt met 10% verhoogd. | Een universele ondersteuningsset die de overlevingskansen van de eigenaar vergroot. Bij het bereiken van 30% weerstand tegen effecten, krijgt het team een onbeperkte kritieke schadeverbetering. Via sporen en het eerste deel van de passieve set ontvangt het personage in totaal 20%, dus voor een permanente bonus hoef je slechts 10% te vinden via de lagere delen van grotrelikwieën en vlakke sieraden. |
vloot van tijdloos | 2-onderdelen: Verhoogt max. HP van de eigenaar met 12%. Als de snelheid van de eigenaar hoger is dan of gelijk is aan 120 eenheden, neemt de aanvalskracht van alle bondgenoten extra toe. 8%. | Betaalbare en veelzijdige kit. Op permanente basis vergroot het de gezondheidsreserve van het personage, en als de snelheid wordt opgevoerd tot minimaal 120 eenheden, vergroot het de aanvalskracht van geallieerde helden. Het is qua effectiviteit niet minder dan "Broken Keel", hoewel het andere indicatoren verbetert. |
Eenheden voor de denkbeeldige pionier
De Pioneer Imaginary in HSR is een ondersteuning bij groepen die spelen vanuit het doorbreken van een kwetsbaarheid. De held past het beste bij personages die een groot deel van hun stamina-balk verwijderen met één gebruik van een vaardigheid, en ook bij personages die statistieken verzamelen penetratie-effect als belangrijkste. Van de voorkeurselementen is het de moeite waard om de fysieke, kwantum-, wind- en vuurelementen te benadrukken met verhoogde schadevermenigvuldigers door penetratie.
Hoewel de held is voorzien van ingebouwde verbeteringen die gericht zijn op het versterken van groepen met specifieke mechanismen, zal het vergroten van penetratieschade indirect elke groep versterken. De uitzonderingen zijn builds die zich niet richten op het verkleinen van de kwetsbaarheidsschaal.
Beste karakters
De tabel toont de personages die het beste bij de Pathfinder of Harmony passen.
karakter | Pad | soort schade | Functies |
---|---|---|---|
Boothill | Schieten | fysiek | Een vertegenwoordiger van het Path of the Hunt, die vijanden uitdaagt voor een duel en de penetratiemechanismen gebruikt. Op dit moment is hij de beste schadedealer voor de Imaginary Pioneer, omdat deze perfect bij zijn focus past en alle bufferverbeteringen implementeert. Persoonlijke bonussen omvatten de effectiviteit van het doorbreken van kwetsbaarheden en extra schade door de vernietiging van elementaire schilden. |
Kool | Schieten | антовый | Snelle schadedealer met krachtige schade met één doel. Voert verschillende opeenvolgende acties uit, waarbij vaardigheden worden gecombineerd om power-ups te verkrijgen en vijanden af te maken. De verbeteringen van de denkbeeldige held zullen niet alleen de ‘vlinder’-DPS verhogen op het moment dat de kwetsbaarheidsschaal wordt vernietigd, maar zullen ook helpen bij extra schade wanneer het ‘Spare Dancer’-effect actief is en de acties van vijandelijke monsters vertragen. |
Dokter verhouding | Schieten | Denkbeeldig | De gameplay van de held is gebaseerd op bonusaanvallen, die worden geactiveerd door vaardigheden en ultieme vaardigheden. De vaardigheden van het personage kunnen de kwetsbaarheid goed doordringen vanwege de vele extra aanvallen per cyclus, maar om effectief de rol van schadedealer te kunnen spelen, moet Veritas de vaardigheid elke beurt gebruiken. De Pathfinder voorziet de held van actiepunten en kan ook bufferapparatuur uitrusten om de belangrijkste DPS van zijn element te verbeteren. |
Topaz en de accountant | Schieten | vurig | Valt vijanden actief aan in combinatie met het spaarvarken in de subruimte, waardoor de gezondheid en kwetsbaarheid van vijanden met een vuurzwakte worden verminderd. Het meisjeselement onderscheidt zich door hoge schade- en penetratieschalen, dus een bonus voor de mechanica kan het meisje behoorlijk goed versterken. |
Yanqing | Schieten | Ijs | Voer krachtige ijsaanvallen uit op tegenstanders en als je een Ultimate gebruikt, wordt je kritiek aanzienlijk verhoogd. schade en kritiek. kans. Zoals veel vertegenwoordigers van het Pad van de Jacht heeft hij voortdurend gebruik van de vaardigheid nodig, dus hij is blij dat hij 'vriendelijke' teamgenoten heeft met actiepunten. |
Susan | Schieten | fysiek | Een fysieke schadehandelaar gericht op één vijand tegelijk. Wanneer de kwetsbaarheid van een vijand op het veld wordt vernietigd, wordt een passief talent geactiveerd, waardoor de snelheid van de zwaardvechter toeneemt. Van de tracks en eidolons krijgt Susan ook verschillende voordelen op basis van gebroken duurzaamheid, dus hij zal goed werken met de Pathfinder. |
Dan Heng | Schieten | Wind | Startende schadedealer met hoge superkrachtpenetratie en vertraging van vaardigheden. Vanwege de lage kosten van het ultieme, kan het optreden als secundaire schadeverdeler in squadrons tegen elitemonsters. Het windelement schaalt goed met penetratieschade, dus het personage is een goede F2P-kandidaat voor de groep. |
jingliu | vernietiging | Ijs | Een ijszwaardvechter met grote schade tegen verschillende tegenstanders speelt goed als hoofd- en secundaire DPS. Als onderdeel van de strijd is het noodzakelijk om niveaus van "Sigizia" op het meisje te verzamelen om in een versterkte houding te komen, waarbij het schadegebied en de kritische parameter toenemen. schade, en de vaardigheid stopt met het verbruiken van vaardigheidspunten. |
mes | vernietiging | Wind | Een sterke schadehandelaar die afhankelijk is van de dynamiek van uw huidige gezondheid. Verbruikt een bepaald deel van HP om een krachtige aanval in een gebied uit te voeren en stapels met de status 'Charged' te verzamelen, met behulp waarvan het vervolgens een bonusaanval activeert en schade herstelt. Tijdens de houding heeft Hellscape geen interactie met vaardigheidspunten, daarom is het vaak aanwezig in builds met meerdere schadedealers. |
Maan eter | vernietiging | Denkbeeldig | Een teamveeleisend, schade aanrichtend personage met verwoestende schade. Het verwijdert de kwetsbaarheidsbalk goed, maar besteedt een enorme hoeveelheid vaardigheidspunten aan het versterken van de basisvaardigheid. De Imaginary Pathfinder zal fungeren als een extra bron van actiepunten en zal ook helpen om extra voordeel uit penetratie te halen. |
Clara | vernietiging | fysiek | Een handige pocketschadedealer die de functies van een tank vervult. Het ultieme van het zwervermeisje helpt haar schade effectiever op te lopen, terwijl ze tegelijkertijd haar bonusaanval en het aantal tegenstanders dat schade zal oplopen, vergroot. In de strijd tegen veel vijanden met fysieke kwetsbaarheid zal het ondersteunen van de held van Harmony de schade van Clara aanzienlijk vergroten. |
Xueyi | vernietiging | антовый | Een kwantumschadedealer die het penetratie-effect uitspeelt. De lichaamsbouw van het meisje is gebaseerd op het maximaliseren van dit kenmerk, en de gameplay is gericht op het verkleinen van de kwetsbaarheidsbalk van de vijand. Het hoofdpersonage van Path of Harmony past perfect bij Xuei, omdat het het penetratie-effect versterkt en de schade vergroot. |
Misha | vernietiging | Ijs | Een personage met effectgebiedvaardigheden en een ultieme ‘Rebound’. Door actiepunten binnen een team te consumeren, kan de held ladingen verzamelen voor superaanvallen tot max. 10 stapels die willekeurige doelen op het veld raken en bevriezen. Vanwege deze functie is het het meest effectief tegen enkele ‘dichte’ tegenstanders. |
Haak | vernietiging | vurig | Ondanks dat hij tot een klasse met AoE-vaardigheden behoort, valt hij voornamelijk op één doelwit aan. Het ultieme verwijdert 90 duurzaamheidspunten uit de vuurkwetsbaarheid van vijanden, zodat het zich goed zal demonstreren in een groep die speelt vanuit het penetratie-effect. Bovendien richt de leider van de Moles extra schade aan met Burning en kan hij optreden als secundaire DPS. |
Arlan | vernietiging | Электрический | Secundaire DPS die elektrische schade in een gebied veroorzaakt. In plaats van vaardigheidspunten besteedt de held zijn eigen gezondheid, dus ondersteunt hij eenheden goed met vrijwel "gratis" schade. Vanwege zijn verminderde gezondheid heeft hij constante steun nodig van defensieve ondersteuning, vooral schildspelers. |
Argenti | Eruditie | fysiek | De fysieke gebiedsschadehandelaar is uitgerust met twee ultieme vaardigheidsmodi, die afhankelijk zijn van de huidige energie. De Pioneer zal de uiteindelijke schade als gevolg van de vernietiging van de stamina-balk vergroten, maar het team zal ook “batterijen” nodig hebben die de energie van de schadedealer aanvullen. |
Jing Yuan | Eruditie | Электрический | DPS in het primaire gebied, afhankelijk van de bonusaanvallen van de Lightning Lord. Het vermindert de weerstand van afzonderlijke doelen goed, terwijl het tegelijkertijd niet van penetratie wordt beroofd. Omdat teams met een lage snelheid mogelijk een tekort aan vaardigheidspunten ervaren, zal ondersteuning die niet veeleisend is op het gebied van actiepunten welkom zijn. |
Himeko | Eruditie | vurig | De heldin van het Pad van Eruditie, wiens techniek rechtstreeks afhangt van de vernietiging van de uithoudingsvermogenschaal van de tegenstander. Hij kan ook met vaardigheid en ultieme schade optreden als schadedealer, maar in de pocket-DPS-positie moet hij spelen tegen de kwetsbaarheid van zijn tegenstanders. De Pathfinder zal de ploeg aanzienlijk versterken terwijl Himeko speelt vanuit de bonusaanval. |
Hertha | Eruditie | Ijs | Een gratis dealer van ijsschade die bonusaanvallen uitvoert op de hele vijandelijke groep. Demonstreert hoge efficiëntie in gevechten met een constante toestroom van monsters (bijvoorbeeld met baas-summoners), in beproevingen "Pure fictie" en "kelkblaadjes". Om de bonusaanval te activeren, moet de gezondheid van de vijand worden teruggebracht tot 50% of minder. |
serval | Eruditie | Электрический | Een veelzijdige volger van Erudite, wiens vaardigheden directe gebiedsaanvallen en periodieke schokschade omvatten. Vanwege de lage kosten van de superkracht en de waardevolle eidolon-verbeteringen, is het perfect voor de rol van een secundaire schadehandelaar met een ultieme beloning. |
qingque | Eruditie | антовый | Een kwantumschadedealer, die qua kracht niet onderdoet voor de legendarische Zela. Speelt op het Jade Dice-werpmechanisme, dat volledig afhankelijk is van geluk. Om deze reden kan het behoorlijk kostbaar zijn in termen van actiepunten en is het altijd welkom in de ploeg voor ondersteuning die niet veeleisend is in het gebruik van de vaardigheid. |
ruan mei | harmonie | Ijs | Net als de Pathfinder is het een ondersteuning voor teams tegen het penetratie-effect, maar is het veelzijdiger vanwege de verhoogde efficiëntie van schade aan de uithoudingsvermogenschaal. In combinatie met Ruan Mei zal de Pathfinder (Imaginary) niet alleen nuttig zijn voor het schade toebrengen van geallieerde personages, maar zal hij ook de belangrijkste statistiek voor de ontdekkingsreiziger verhogen. |
Asta | harmonie | vurig | Een uiterst handige en nuttige epische buffer met schadepotentieel. De vaardigheden van het meisje met verbeteringen schalen niet op basis van haar persoonlijke kenmerken, en de vaardigheid doet goed werk om de kwetsbaarheid in een gebied en per doelwit te verminderen. Vanwege de eenvoud van de constructie kan het meisje aandacht besteden aan het oppompen van het penetratie-effect om het team te helpen met schade. |
Yukong | harmonie | Denkbeeldig | Net als Asta heeft het goede ultieme schade en biedt het eenheden tegelijkertijd een kritische boost. kans en schade. Het grootste probleem met de buffer is het ongemak van het toepassen van positieve effecten op specifieke bondgenoten vanwege het gebrek aan actievoortgang. |
Welt | Niets | Denkbeeldig | Legendarische schadedebuffer van de standaardbanner. Vertraagt tegenstanders en vertraagt hun acties met zijn ultieme, en met deze vaardigheid verkleint hij perfect de lat van denkbeeldige zwakte. Vanwege het negatieve effect zal ‘Conclusion’ goed presteren in een team met een Pathfinder, omdat het de tijd verlengt voordat het uithoudingsvermogen wordt hersteld. |
Acheron | Niets | Электрический | De belangrijkste schadedealer met een ongebruikelijk superkrachtactiveringsmechanisme. Ontvangt 'Broken Fate'-punten wanneer een negatieve status wordt toegepast op vijanden; er zijn 9 stapels nodig om de ult te gebruiken. Het vereist ook de aanwezigheid van vertegenwoordigers van het Niets in de ploeg, maar in ruil daarvoor geeft het een sterk ultieme dat alle kwetsbaarheden van vijanden wegneemt. Vanwege deze functies kan het met de Pathfinder spelen, maar alleen op E1, om de schadeboost niet te verliezen. |
Zilveren Wolf | Niets | антовый | Een sterke debuffer die een heleboel negatieve effecten met zich meebrengt en ervoor zorgt dat tegenstanders zwak zijn voor het nieuwe element, afhankelijk van de samenstelling van de groep. De superkracht dringt niet alleen goed door, maar vermindert ook de verdediging, daarom is deze in veel builds relevant. |
Zwarte zwaan | Niets | Wind | Vertrouwt op de schade van de statussen Weathering en Arcane DoT, naast het verminderen van de verdediging en het vergroten van de schade die wordt opgelopen door doelen. Hij speelt het beste in builds met karakters met vergelijkbare mechanica, maar kan in verschillende groepen als debuffer optreden. |
Luke | Niets | fysiek | Een uitstekende bondgenoot in de strijd tegen een sterke tegenstander. Kenmerk van fysieke penetratie in extra. schaal van de maximale gezondheid van het monster, bovendien hangt de door Luke toegepaste bloeding ook van dit aspect af. Onder de debuffs van het personage kun je een toename van de ontvangen schade vinden, wat handig is bij elke build. |
Guineefen | Niets | vurig | Secundaire DPS met periodieke schade en negatieve statussen in het gebied. Met behulp van haar superkracht ‘explodeert’ het meisje alle toegepaste Burning-statussen, waardoor het verloop van de strijd wordt versneld. Geschikt voor gevechten met massa's vijanden met een vuurzwakte, en zal ook goed presteren in gevechten met de baas. |
zong | Niets | Ijs | Een ondersteuning met een enorme defensiereductie, evenals een klein verbruik aan actiepunten. Relevant in elk team vanwege het universele ultieme. |
Sampo | Niets | Wind | Ondersteuning voor DoT-mechanica, waardoor de schade door periodieke schade toeneemt. Sampo geeft meerdere weerstatussen met een vaardigheid die willekeurige vijanden op het veld raakt. Ook goed in het doordringen van kwetsbaarheidsgebieden en zal profiteren van het penetratie-effect. |
Fu Xuan | behoud | антовый | Een betrouwbare defensieve ondersteuning die de meeste binnenkomende schade naar zichzelf leidt. Dankzij passieve effecten geneest het, vergroot het de kans op kritiek en kun je controle-effecten vermijden. Samen met het team neemt hij deel aan het verkleinen van de zwaktebalk, door aanvallen uit te voeren met een basisaanval en een ultieme aanval. |
Aventurijn | behoud | Denkbeeldig | Een secundaire schadehandelaar met een bonusaanval en een krachtige schildjager. De schade en schilden van de held worden geschaald door de verdedigingsparameter, wat de schadeaanbrengende karakteropbouw vereenvoudigt. Er kunnen zich problemen voordoen met de reeks “Blind Bets”-niveaus, die kunnen worden verkregen door monsters van bondgenoten aan te vallen. De Trailblazer daarentegen speelt weg van aanvallen op vijanden met een gebroken kwetsbaarheid en vertraagt hun acties. |
cheetah | behoud | Ijs | Een van de sterkste schildvechters in het spel, die krachtige barrières oplegt aan het team. Meestal fungeert hij als de enige verdedigende steun, omdat personages in een team met hem geen genezing nodig hebben. Deze vaardigheid kan vijanden bevriezen, waardoor hun acties in de wachtrij worden vertraagd. |
Maart 7 | behoud | Ijs | Beginnende volger van Conservation met goede schilden en veel nuttige vaardigheden. Plaatst schilden op bondgenoten, waardoor de kans groter wordt dat ze worden aangevallen, en lanceert vergeldingsaanvallen tegen vijanden. Met open sporen en eidolons krijgt hij de mogelijkheid om negatieve statussen te verwijderen en bondgenoten onder het schild te genezen. |
Bailu | rijkdom | Электрический | Een genezer met een genezende vaardigheid zoals "Rebound". Ze is niet begiftigd met het vermogen om negatieve statussen te verwijderen, maar ze kan personages in het team weer tot leven wekken en zelfs de meest ernstige schade vrij goed genezen. Vereist absoluut constant gebruik van de superkracht om Vigor voortdurend te behouden. |
Locha | rijkdom | Denkbeeldig | Genezer met genezing afhankelijk van de kenmerken van de aanvalskracht. Creëert een “Magische Cirkel” op het veld, waardoor alle personages in het team schade herstellen na het slaan van tegenstanders. Kan buffs van vijanden en debuffs van teamgenoten verwijderen, en richt ook schade aan met een ultieme vaardigheid. |
hoho | rijkdom | Wind | Een van de beste genezers met goede “gratis” genezing buiten de beurt, genezing van massale vaardigheden en superkrachtverbeteringen. Verwijdert negatieve statussen na de behandeling en regeneratie vindt plaats op het moment dat de ult wordt gebruikt, aan het begin van de beurt en na het gebruik van de vaardigheid. |
Gallagher | rijkdom | vurig | Een ongewone vertegenwoordiger van Abundance, wiens genezing geen schaalvergroting kent, maar uitstekend werkt bij gebiedsaanvallen. Tijdens het nivelleringsproces richt het zich op het verkrijgen van de maximale genezingsbonus en penetratie-effect. In gevechten heeft het een negatief effect dat voor genezing zorgt en de penetratieschade vergroot. |
lynx | rijkdom | антовый | Een van de beste epische genezers met periodieke, massale en onmiddellijke genezing. Het heeft de ongebruikelijke eigenschap dat het de bespotting van personages op het Pad van Behoud en Vernietiging vergroot, dus het wordt niet aanbevolen voor teams met slecht genivelleerde helden van deze klassen. |
Natasha | rijkdom | fysiek | Startende genezer, die kan worden verkregen voor het voltooien van de zoektocht "Lying Among the Rust". Het is een analoog van de Lynx met minder verbeteringen. |
Topteams
Met de karakters in beschouwing genomen, kun je de volgende groepen maken:
Karakter 1 | Karakter 2 | Karakter 3 | Karakter 4 | Functies |
---|---|---|---|---|
Boothill | ruan mei Zilver Wolf | Denkbeeldig. held | Gallagher Natasha | De Cyborg Cowboy speelt in soortgelijke mechanica als de Pathfinder (Imaginary) en is de beste schadedealer in zijn groep: de effectiviteit van de held op het veld hangt af van het doorbreken van de kwetsbaarheid van monsters en het raken van vijanden met beschadigde duurzaamheid. Met Ruan Mei kun je het penetratie-effect extra vergroten en de acties van je tegenstanders vertragen (kan worden vervangen door Silver Wolf). Gallagher is geschikt als genezer en vergroot de penetratieschade nadat hij zijn ultieme heeft geactiveerd. Als er geen barman aanwezig is, is het de moeite waard om ondersteuning te overwegen die past bij de zwakke punten van de vijand of die de kans van de SV vergroot om de gewenste kwetsbaarheid toe te brengen. |
Himeko | Hertha Asta | Denkbeeldig. held | Locha | De belangrijkste schadeverdelers van de groep zijn een sterke groep, die speelt vanuit het doorbreken en verminderen van de gezondheid van monsters met bonusaanvallen. Om Himeko's techniek te lanceren, moet je 3 maten van de taaiheid van vijanden verwijderen, terwijl Gerta monsters aanvalt met een halve gezondheid of minder. Buiten Pure Fiction is het logischer om Asta te voorzien van handige teamverbeteringen. De Pathfinder vult de groep aan met constante “superpenetratieschade”, en de verdediger kan Locha zijn met superschade. |
jingliu mes | ruan mei zong | Denkbeeldig. held | Fu Xuan | Een groep met Blade of Jingliu kan gemakkelijk omgaan met elke gevechtsinhoud vanwege de grote massaschade. Ruan Mei verhoogt de penetratie-efficiëntie en introduceert extra ijsschade. Pela is nodig om de weerstand van monsters te verminderen. Pathfinder richt zich op het genereren van vaardigheidspunten, terwijl Fu Xuan zorgt voor sterke verdediging en kritische kansverbeteringen. |
Verslinden. Maan Argenti | Fonkeling tintelend | Denkbeeldig. held | hoho | Een team met een krachtige gebiedsschadedealer met een vaardigheid en ultieme. Sparkle helpt om grote schade aan te richten en geen gebrek aan vaardigheidspunten te ervaren, en in geval van energieproblemen wordt Tingyun ingesteld als de belangrijkste schadedealer. Pioneer helpt bij het verwijderen van uithoudingsvermogen en het verzamelen van vaardigheidspunten, Hoho vult bovendien energie en vergroot de aanvalskracht, en geneest indien nodig. |
Verhouding | Zilver Wolf topaas | Denkbeeldig. held | Aventurijn Gallagher | Een team dat afhankelijk is van de bonusaanvallen van Dr. Ratio zal enorm worden versterkt door het ‘Spare Dancer’-effect, omdat het een goede penetratie heeft in één gevechtscyclus. Silver Wolf helpt bij het toepassen van debuffs, en Topaz zal de schade van de bonushit vergroten en extra schade aanrichten. Samen met Aventurijn kan een goed mono-elementair pakket worden gevormd, terwijl Gallagher voor extra elementen zal zorgen. debuffs en zal de penetratieschade vergroten. |
Acheron | Zilver Wolf Tsjern. Zwaan | Denkbeeldig. held | Bailu lynx | Acheron onderscheidt zich door het negeren van de zwakte van de vijand en het uitputten van elke kracht met zijn ultieme vaardigheid. Path of Oblivion-debuffers helpen bij het stapelen van Shattered Dream-ladingen, ze verminderen ook de verdediging en verwijderen de kwetsbaarheid voor één doelwit of gebied. De Pathfinder gebruikt vaak een normale aanval om vaardigheidspunten te genereren. |
Clara | zong tintelend | Denkbeeldig. held | Maart 7 hoho | Een team waarbij Clara de belangrijkste schadeveroorzaker is, heeft vaak aanvullende schadebronnen nodig. De pionier zal het zwervermeisje helpen met passieve "superpenetratieschade", en de rest van de steunen zal de verdediging van monsters verminderen of de aanvalskracht vergroten en energie gieten. Hoho zal het beter doen als genezer vanwege zijn genezing tijdens de afslag en het “gratis” verwijderen van debuffs. |
Xueyi qingque Kool | ruan mei Fonkeling | Denkbeeldig. held | lynx Fu Xuan | Verschillende varianten van een van de sterkste ‘monoquante’ builds zijn gebouwd rond schadehandelaren van het overeenkomstige element. Wat belangrijk is voor Xueyi is een geleidelijke afname van het uithoudingsvermogen, waar Ruan Mei bij zal helpen. Qingque en Zele hebben meer behoefte aan verbeteringen en aan de onbeperkte voorraad vaardigheidspunten van Twilight. Pathfinder (Imaginary) zal alle bondgenoten versterken wanneer vijandelijke schilden worden verbroken, en Fu Xuan/Lynx zorgt voor overlevingskansen. |
Ter overweging een gedetailleerde gids aanbieden voor de denkbeeldige pionier in Honkai: Star Rail, het is onmogelijk om F2P-eenheden niet te overwegen:
Karakter 1 | Karakter 2 | Karakter 3 | Karakter 4 | Functies |
---|---|---|---|---|
Susan Dan Heng Haak | Asta Chania | Denkbeeldig. held | Gallagher Natasha | Begrotingsopbouw tegen 'dichte' vijanden. Schademakers hebben een goede vermindering van de kwetsbaarheid ten opzichte van hun ultieme niveau (90) en vallen ook aan met elementen met een hoge penetratieschadeschaal. Vertegenwoordigers van Harmony met verhoogde aanvalskracht en snelheid zijn geschikt als buffer. In plaats van de genezer is het de moeite waard om Gallagher te plaatsen, die de penetratieschade vergroot; Natasha is een geschikte vervanger. |
Gui serval | Luke Sampo | Denkbeeldig. held | lynx | Schade-dealers in de loop van de tijd zijn sterk afhankelijk van schade door negatieve statussen, maar kunnen verder worden vergroot door ‘superpenetratieschade’. Het belangrijkste punt bij het maken van een groep: de personages moeten de zwakke punten van hun tegenstanders evenaren en een hoog pompniveau hebben. De resterende kenmerken voor mechanica die ongebruikelijk voor hen zijn, zullen worden vergroot door de Pioneer (denkbeeldig). |
Misha Arlan | Yukong Gallagher | Denkbeeldig. held | Maart 7 Natasha | F2P-build met de belangrijkste DPS Paths of Destruction. Misha en Arlan gebruiken vaardigheden om persoonlijke verbeteringen, ultieme kosten of gezondheidsvermindering te krijgen. Yukun treedt op als schadedealer met kritieke buffers, richt goede schade aan met zijn ultieme schade en verlaagt de uithoudingsvermogenbalk. Vervanging door Gallagher zal de overlevingskansen van de groep vergroten en de aanwezigheid van een barman zal bovendien de plaatsing van 7 maart mogelijk maken. Bij zijn afwezigheid wordt de voorkeur gegeven aan Natasha. |
Hoe speel je als de Mock Pioneer?
GG Harmony is uiterst eenvoudig te gebruiken, omdat de meeste verbeteringen passief werken, dat wil zeggen dat ze onmiddellijk worden geactiveerd bij het begin van het gevecht en eindigen na verschillende beurten of van kracht blijven tot het einde van het gevecht. Van de verbeteringen is het noodzakelijk om alleen het “Spare Dancer”-effect te behouden, waarbij de ultieme eens in de 3 acties wordt gebruikt.
Afhankelijk van de besteding van vaardigheidspunten door het team, het aantal vijanden en of ze een zwakte hebben voor het denkbeeldige element, is het noodzakelijk om een keuze te maken ten gunste van een vaardigheid of een basisaanval. Bij het vechten tegen een baas is de prioriteit een vaardigheid die de stamina-balk effectief verlaagt, maar tegen een groep monsters moet je vaker een basisaanval gebruiken. Het is ook belangrijk om je aan te passen aan de behoeften van het team, door vaardigheidspunten op te geven om dealers te beschadigen en ondersteuning te bieden met meer unieke (de-)buffs.
rotatie
Als je als Mock Pathfinder speelt, houd dan rekening met de volgende tips bij het maken van je rotatie:
- De techniek van de held biedt bondgenoten een toename van het penetratie-effect gedurende 2 beurten, wat niet altijd handig is aan het begin van het gevecht. De vaardigheid moet worden gebruikt als de vijandelijke groep gewone vijanden bevat. Tegen bazen is de duur van de boost misschien niet genoeg om de schaal te vernietigen, dus beperkte technologiepunten moeten verstandig worden besteed.
- Gebruik tijdens de beurt van jouw held een basisaanval. Als je een acuut gebrek aan energie ervaart, wissel dan vaardigheid met vaardigheid af, waarbij je je richt op tegenstanders die kwetsbaar zijn voor het heldenelement.
- Gebruik je ultieme vóór de eerste penetratie van de kwetsbaarheid, zodat je bondgenoot grote schade aanricht. Personages die de schadedealer in de rij volgen, zullen extra ‘superpenetratieschade’ toebrengen aan een tegenstander met een vernietigde krachtbalk.
- Houd de duur van de status "Reserve Dancer" bij. Idealiter zou de buff gedurende het hele gevecht behouden moeten blijven, maar voor de optimale bonus is het voldoende om de superkracht te gebruiken voordat de kwetsbaarheidsschaal wordt doorbroken.
Conclusie over het personage
De Pathfinder Imaginary in HSR is een veelzijdige, maar tegelijkertijd zeer gespecialiseerde buffer voor het Pad van Harmonie. Het personage biedt het team verbeteringen die in elk gevechtsscenario kunnen worden geïmplementeerd, aangezien de basis van zijn mechanica de toename van de schade is als gevolg van de vernietiging van een kwetsbaarheid. Om deze reden kan elk team de DPS verhogen door samenwerking met GG Harmony, maar de beste match voor de held bestaat uit schadedealers die gefocust zijn op doorbreken.
Een van de belangrijke voordelen is de eenvoudige montage en rotatie, omdat de held uitsluitend op het ultieme is gericht zonder extra schalen. Tijdens het gevecht zorgt de denkbeeldige GG permanent voor een verhoging van het belangrijkste kenmerk, en de geactiveerde versterking zit alleen in de superkracht. Om het “ondersteuningspotentieel” te vergroten, heeft de held echter uitrusting met extra effecten nodig om het team te versterken.
We hopen dat we je hebben geholpen bij het samenstellen van de beste build voor de Pioneer Imaginary in Honkai: Star Rail. IN opmerkingen stel eventuele vragen over het personage, zodat de auteur of andere spelers kunnen helpen. Volg nuttige artikelen over HSR in de relevante secties van onze website: voorbijgaan, gidsen, bouwt, лор of nieuws.
Vragen en antwoorden over de denkbeeldige pionier in HSR
Hoe verkrijg je de denkbeeldige Pathfinder in Honkai: Star Rail?
Pioneer Imaginary wordt ontgrendeld tijdens de Penaconia-verhaalcampagne.
Wat zijn de belangrijkste vaardigheden van de Denkbeeldige Pathfinder?
De belangrijkste specialiteit van een buffer is het versterken van het team door de kenmerken van het penetratie-effect en extra schade te vergroten via het ‘superpenetratieschade’-mechanisme.
Welke actieve vaardigheden heeft de Imaginary Pathfinder?
Techniek “Nu! Solo Troupe!”, basisaanval “Swing Etiquette”, vaardigheid “Rain of Interlude Gifts”, supervaardigheid “Noisy Parade of Lanterns”.
Wat is de procedure om de vaardigheden van de Imaginary Pathfinder te verbeteren?
Superkracht ≥ Talent > Vaardigheid = Basisaanval.
Wat zijn de beste eidolons voor de Pathfinder Imaginary?
De beste sterrenbeelden van de Pioneer Imaginary zijn de eerste, tweede en vierde.
Hoeveel grondstoffen zijn er nodig om de Imaginary Pathfinder een hoger level te geven?
3 studiepunten; 226 reisgidsen; 200 avonturendagboeken; 289 reisbijeenkomsten; 3 diefinstincten; 3 vertekende ambities; 40 wil van de overwinnaar; 55 hemelse tonen; 57 hemelse intermezzo's; 12 hemelse melodieën; 54 bodemloos ecoplasma; 105 afdrukken van het lot; 28 wormgatrampen uit het verleden.
Wat is de kenmerkende lichtkegel voor de Pioneer Imaginary?
De Pathfinder heeft geen teken.
Wat is de beste lichtkegel voor de Pathfinder Imaginary?
“Reflectie van het verleden, ik”, “De strijd is nog niet voorbij”, “De strijd is nog niet voorbij”, “Dans! Dans! Dans!”, “De avonturen van Dreamville”, “Rendez-vous met de sterren”, “Herinneringen aan het verleden”, “In elkaar grijpende tandwielen.”
Wat zijn de beste relikwieën voor de Illusive Pathfinder?
Grotrelikwieën: Horlogemaker van Sleepy Shenanigans, Hackerspace Messenger, Thief of the Falling Meteor, Wild Wheat Shooter. Vlakke decoraties: "Broken Keel", "Ageless Fleet", "Living Wonwak", "Penaconia Dreamland", "Thalia - Land of Bandits".
Wat zijn de beste karakters voor Pioneer Imaginary?
Boothill, Zele, Dr. Ratio, Topaz, Yanqing, Sushan, Dan Heng, Jingliu, Blade, Moon Eater, Clara, Xuei, Misha, Hook, Arlan, Argenti, Jing Yuan, Himeko, Gerta, Serval, Qingque, Ruan Mei, Asta, Yukun, Welt, Acheron, Silver Wolf, Black Swan, Luca, Guinaifen, Pela, Sampo, Fu Xuan, Aventurine, Cheetah, 7 maart, Bailu, Locha, Hoho, Gallagher, Lynx, Natasha.
Hallo! Waarom zijn de beschrijvingen van de lichtkegel ‘herinneringen aan het verleden’ anders in het spel en hier?
De beschrijving van de kegel is correct/geeft de belangrijkste essentie van het wapen weer (toename van het penetratie-effect, extra energie-eenheden bij aanvallen), het is slechts licht aangepast vanwege het algemene unieke karakter van de tekst.
Is het mogelijk om E6 nu op GG te krijgen? Alleen voor de verhaallijn + volledig beeld alleen E5 ontvangen
en als je boothil, sv, gg meeneemt naar het team in plaats van natasha/galagher xhokho/baylu?
Over het algemeen is het beter dan galagher, omdat... zijn genezing door penetratie neemt toe + hijzelf vermindert het uithoudingsvermogen behoorlijk goed
Is het mogelijk om nu het 6e sterrenbeeld te krijgen of is 5 het maximum?
Schrijf op wie er aan het rommelen is, alsjeblieft
Hallo. Ja, voorlopig is het maximum 5 eidolons.
Waarom heb je hem op de schietbaan gezet? Hij/Zij zal de top zijn voor Samlyachka, in ieder geval tot de tweede Ruan Mei uitkomt.
Het is ook ideaal voor Boothill
Hoewel er nog steeds geen Firefly, Boothill en andere toekomstige dealers van penetratieschade in het spel zijn, is het een solide B-niveau. Ik denk dat ze het na de release in de AS-schiettent zullen plaatsen
en c5 is nu de maximale eidalon? Ik heb alle inhoud gesloten, maar er is geen s6
Wat is “superpenetratieschade”?
Hallo. Over het algemeen is deze hetzelfde schade door penetratie, behalve dat het niet het element van de aanvaller is dat van invloed is, maar de hoeveelheid duurzaamheid. Grof gezegd is het niet voldoende om een personage alleen maar te laten doorbreken, je moet ook rekening houden met de effectiviteit van zijn penetratie. Voor de rest zijn er geen verschillen (er wordt rekening gehouden met karakterniveau, penetratie-effect% en monsterverdediging).
Kortom, na het doorbreken van de kracht zal er nog steeds een effect zijn dat lijkt op het doorbreken, plus min volgens de formule: de hoeveelheid neergehaalde kracht per treffer + penetratiekracht + aanvalsschade (aanvalskracht + percentages per vaardigheidsniveau)
Vertel me alsjeblieft, team: Boothill, Iskorka, Imaginary gg en Aventurine - zullen ze normaal spelen?
De enige vraag is: waarom is Sparkle hier, of ga je Boothill vullen met voltreffers?
gaat u nieuws uitzenden op ZZZ?
Nemen Boothill moet gedoneerd worden... f**k...
De denkbeeldige GG is letterlijk gemaakt om met Boothill te spelen. En in deze build hebben ze allebei een heupstang en 145+ snelheid nodig.
In versie 2.3 wordt een nieuw eindspel uitgebracht, gericht op de jacht, en wordt Boothill + Imaginary GG het meest productieve team. Gemakkelijk 720 jade in elke rotatie van de nieuwe modus.
Om een cowboy te verdraaien om 720 jade te krijgen, moet je super slim zijn.