Gedetailleerde gids voor Boothill in Honkai Starrail: Het selecteren van de beste relikwieën, wapens en teams om de optimale build te creëren. Beschrijving van sporen, eidolons en het principe van de werking van vaardigheden. We zullen je vertellen hoe je je personage correct kunt gebruiken en welke rotatie je moet volgen in de strijd. Wij zorgen voor een lijst met materialen en alles wat Boothill nodig heeft voor het pompen.
Boothill is een cyborg-cowboy die door de uitgestrekte ruimte dwaalt. Hij is een Galaxy Ranger en is altijd vol optimisme. Hij streeft ernaar zijn belofte na te komen en het kwaad op alle mogelijke manieren uit te roeien. Zijn uitdagende gedrag is erop gericht de aandacht te trekken van de Interstellar World Corporation, waarop hij wraak wil nemen. Hoe het speelbare personage een fysieke schadehandelaar vertegenwoordigt Paden van de jacht en is gespecialiseerd in het vernietigen van afzonderlijke doelen.
De gids is gebaseerd op informatie uit gesloten bètatesten en bevat een amateurvertaling in het Russisch vanwege het ontbreken van officiële lokalisatie. De build wordt bijgewerkt nadat het personage is uitgebracht.
Waardering | S-positie wordt aangenomen in streepje lijst |
Zeldzaamheid | ⭐⭐⭐⭐⭐ |
Element [soort] | Fysiek💪 |
wanneer toegevoegd aan het spel | 29 mei 2024 (versie 2.2) |
Hoe een personage te krijgen | banier "Event Jump: karakter" |
Geslacht | Mannelijk |
Thuisregio | onbekend |
Rol in de ploeg | Primair DPS-teken |
Rol in het spel | Galaxy Ranger |
kenmerkende lichtkegel | "Zwemmen naar een tweede leven" |
Stemacteurs |
|
Biografie van Boothill in Honkai: Star Rail
Boothill is een cowboy wiens lichaam van metaal is gemaakt. Valt op door zijn uitdagende gedrag en optimistische kijk op het leven. In de toespraken van de cyborg worden vaak lieve woorden gebruikt, maar hij doet dit niet uit eigen vrije wil. Op een dag veranderde een onbekende persoon zijn synthesebaken, zodat alle obscene taal in vriendelijke complimenten verandert.
De man behoort tot de fractie Galaxy Rangers en reist door de ruimte. Er was eens een eed dat hij het kwaad dat op zijn pad kwam, op welke manier dan ook zou uitroeien. Tegelijkertijd wordt het gedurfde gedrag van Buthil veroorzaakt door specifieke redenen - op deze manier wil hij de aandacht trekken Interstellaire bedrijvenwraak nemen.
Hoe Boothill te verkrijgen in Honkai: Star Rail
Boothill kan worden uitgeschakeld in Event Jump: Character in de tweede helft update 2.2: Met 29 mei 2024 jaar op Juni 18 2024 jaar.
Volg de voortdurend bijgewerkte informatie om de volgende herhaling van Boothill niet te missen banner schema.
kenmerken van
Naarmate je personage een hoger niveau bereikt, worden je gezondheid, aanvalskracht en verdediging geüpgraded, terwijl snelheid en bespotting constant blijven. Alle parameters en hun waarden worden in de tabel weergegeven.
Niveau | Basis HP | Basisaanval | Basis bescherming | snelheid | spot |
1 | 164 | 84 | 59 | 107 | 75 |
20 | 319 | 164 | 115 | 107 | 75 |
20+ | 385 | 198 | 139 | 107 | 75 |
30 | 466 | 240 | 169 | 107 | 75 |
30+ | 532 | 274 | 193 | 107 | 75 |
40 | 614 | 316 | 222 | 107 | 75 |
40+ | 679 | 350 | 246 | 107 | 75 |
50 | 761 | 392 | 276 | 107 | 75 |
50+ | 827 | 426 | 299 | 107 | 75 |
60 | 908 | 468 | 329 | 107 | 75 |
60+ | 974 | 502 | 353 | 107 | 75 |
70 | 1056 | 544 | 383 | 107 | 75 |
70+ | 1121 | 578 | 406 | 107 | 75 |
80 | 1203 | 620 | 436 | 107 | 75 |
Basisvaardigheden
De vaardigheden van Boothill zijn gericht op het doorbreken van zwakheden en het vernietigen van grote monsters. Met de vaardigheid daagt de cowboy de vijand uit voor een duel en komt in een speciale staat: tijdens het gevecht kunnen ze alleen elkaar aanvallen. In deze modus wordt de basisaanval verbeterd: deze ontvangt hoge vermenigvuldigers en vermindert snel de uithoudingsvermogenschaal vanwege het talent.
Een ander handig kenmerk van de held is de mogelijkheid om fysieke kwetsbaarheid toe te voegen met behulp van een superkracht of vaardigheid als je aan het begin van het gevecht een techniek gebruikt. Dankzij dit kan hij zelfstandig vijandelijk pantser vernietigen en daarmee elke vijand aanpakken vanwege hoge penetratieschade.
Laten we eens nader bekijken hoe de vaardigheden van Boothill werken en in welke volgorde ze moeten worden geüpgraded. We zullen de sporen en aanbevolen eidolons afzonderlijk bekijken.
Actieve vaardigheden
- Techniek "Glimlach drie bij negen" || Verdienen
Na activering van de techniek in het volgende gevecht, de eerste keer dat de vaardigheid wordt gebruikt, legt dit een fysieke zwakte op aan de vijand. Het effect duurt 2 beurten.
Met deze techniek kun je één vijand kwetsbaar maken voor fysieke schade, zonder dat je hoeft te wachten tot de ultieme vijand is opgeladen. Dit werkt echter alleen voor de eerste vaardigheid in gevechten.
- Basisaanval "Hoefijzer van schedelverpletteren" || Enkele aanval
Brengt fysieke schade toe aan een vijand gelijk aan 50-130% vanuit aanvalskracht.
Een reguliere aanval wordt zelden gebruikt en is alleen nodig om vaardigheidspunten te verdienen, bijvoorbeeld als het belangrijk is dat ondersteuningen hun vaardigheden voor genezing, versterkingen en schilden in de volgende beurt activeren.
- Basisaanval "Gespannen revolver" || Enkele aanval
Brengt fysieke schade toe aan een vijand gelijk aan 110-286% op de kracht van de aanval. De verbeterde basisaanval herstelt geen vaardigheidspunten en kan alleen worden gebruikt tegen een doelwit in de Duel-status.
Het grootste belang is het verbeterde schot dat verschijnt na het gebruik van de vaardigheid. Beschadigt behoorlijk veel schade aan één doelwit, levert geen vaardigheidspunten op, maar herstelt 30 energie-eenheden.
- bekwaamheid "Tango van de brandende grinddanser" || Verzwakking
De geselecteerde tegenstander en Boothill gaan naar de Duel-status. Gedurende 2 beurten wordt de basisaanval van het personage verbeterd en kan hij de vaardigheid niet gebruiken. Het aantal resterende beurten wordt aan het begin van de actie met 1 verminderd.
Tijdens het Duel wordt de Mockery-status toegepast op de vijand, en de schade die het doelwit en Boothill oplopen, neemt toe 15-37,5%/15%. Na het verslaan van een vijand of het doorbreken van zijn kwetsbaarheid, wordt 1 niveau van Pocket Advantage-status gegeven en eindigt de confrontatie tussen hen.
De vaardigheid herstelt de energie niet en beëindigt de huidige beurt niet.
De held begint een duel met de geselecteerde vijand - de vijand kan alleen Boothill aanvallen (hoewel eventuele AoE-aanvallen nog steeds bondgenoten kunnen raken), en hij kan alleen zijn doelwit aanvallen. In dit geval wordt de basisaanval van de cowboy versterkt en eindigt de huidige beurt niet. Beide lopen meer schade op.
Na het verslaan van een doelwit of het doorbreken van de kwetsbaarheid ervan, wordt 1 stapel Pocket Advantage toegekend. De confrontatie eindigt wanneer een van de drie gebeurtenissen plaatsvindt: de vijand wordt gedood, zijn zwakte wordt verbroken of er zijn twee beurten verstreken. De vaardigheid zelf levert geen energie op; deze wordt hersteld door een verbeterde basisaanval.
- Supermacht "Zonsondergang Dust Devil Show" || Enkele aanval (energie: 115)
Brengt een fysieke zwakte toe aan de geselecteerde vijand die 2 beurten aanhoudt. Brengt fysieke schade toe aan doelen. schade gelijk aan 240-480% van de aanvalskracht, en vertraagt de actie met 30-45%.
Maakt een beoogde vijand kwetsbaar voor een fysiek elementtype en richt grote schade aan hem aan, terwijl het effect wordt vertraagd. Hierdoor wordt de volgende zet van de vijand uitgesteld.
Passieve vaardigheden
- talent "Vijf erwten in een peul" || Verdienen
Elk niveau van Pocket Advantage-status verhoogt de effectiviteit van het doorbreken van een verbeterde basisaanval door 50% tot 3 keer. Als je een krachtige aanval gebruikt op een vijand met een doorboorde kwetsbaarheid, zal het doelwit voor elke stapel Pocket Advantage een doorsteekschade oplopen die gelijk is aan 35-87,5%/60-150%/85-212,5% van fysieke schade door Boothill breken.
De maximale duurzaamheid kan niet groter zijn dan 16 keer de initiële duurzaamheidsvermindering van de basisaanval van Skull-Crushing Spurs. Vermindert de schade van de basisaanval van Skull Crushing Spurs. Na een overwinning kan Butthil zijn Pocket Advantage-status behouden tot het volgende gevecht.
Afhankelijk van het aantal stapels Pocket Advantage neemt de penetratie-efficiëntie van de verbeterde basisaanval toe, waardoor de witte balk boven de HP van de vijand snel wordt verminderd. Met niveau 1 neemt de penetratie-efficiëntie toe met 50%, met niveau 2 met 100% en met niveau 3 met 150%.
Als de zwakte van een vijand tijdens een duel wordt verbroken, wordt hem extra fysieke penetratieschade toegebracht. Deze schade wordt ook veroorzaakt tijdens de aanval die de eerste breuk veroorzaakt. Deze schade kan echter niet groter zijn dan de vermindering van de weerstand van een basisaanval met meer dan 16 keer, dat wil zeggen meer dan 480 eenheden. (30x16).
De volgorde van nivellerende vaardigheden
Basisaanval = Talent = Superkracht => Vaardigheid
Alle Boothill-vaardigheden moeten worden geüpgraded, omdat ze zowel in de strijd kunnen worden gebruikt als nuttige bonussen opleveren:
- Basisaanval - verhoogt het niveau van het verbeterde schot, wat samen met het talent een van de belangrijkste bronnen van schade is.
- Talent - extra schade die wordt toegebracht aan een vijand met een gebroken kwetsbaarheid.
- Superkracht - hoge fysieke schade aan één vijand en vertraging.
- Vaardigheid - verhoogt de schade die het doelwit tijdens een duel krijgt.
tracks
Alle sporen van Boothill:
Penetratie-effect +5,3% (niveau 1) | |||
Fantoomlading: Verhoogt de kritiek. kans en kritiek. schade met een waarde gelijk aan 10%/50% van het penetratie-effect. Maximaal 30%/150%. Om maximale waarden te verkrijgen is 300% van het penetratie-effect vereist. |
Aanvalskracht +4% (A2) | Penetratie-effect +5,3% (A3) | |
HP +4% (A3) | |||
Boven de slangen: Vermindert de schade van doelen die niet in de Duel-status zijn met 30%. | Penetratie-effect +8% (A4) | Aanvalskracht +6% (A5) | |
Penetratie-effect +8% (A5) | |||
Punt leeg: Bij ontvangst van een zakvoordeel worden 10 eenheden hersteld. energie. Het effect werkt ook als de stapels de limiet overschrijden. | HP +6% (A6) | Aanvalskracht +8% (lvl.75) | Penetratie-effect +10,7% (niveau 80) |
De laatste toename in kenmerken na het maximaliseren van de tracks:
- Penetratie-effect - 37,3%
- Aanvalskracht - 18%
- PK - 10%
Eidolons
Alle Boothill-eidolonen:
1 | Eenzame ster van stoffige wegen | Aan het begin van het gevecht krijgt hij 1 niveau Pocket Advantage. Wanneer Boothill schade aanricht, negeert hij 16% van de verdediging van de vijand. |
2 | Grafsteenhandelaar | Bij het behalen van een niveau Pocket Advantage wordt 1 vaardigheidspunt hersteld en wordt het penetratie-effect gedurende 30 beurten met 2% verhoogd. Werkt maximaal 1 keer en wordt geactiveerd wanneer de Pocket Advantage-niveaulimiet wordt overschreden. |
3 | Bewaker van de Marmeren Tuin | Het superkrachtniveau wordt met 2 verhoogd. Het maximale niveau is 15. Het basisaanvalniveau wordt met 1 verhoogd. Het maximale niveau is 10. |
4 | Specialist in koud vlees | Wanneer Boothill een vijand aanvalt tijdens een duel, wordt de opgelopen schade van het doelwit met 12% verhoogd. Wanneer hijzelf wordt aangevallen, wordt de schade die hij oploopt met 12% verminderd. |
5 | Stomp Charisma | Het vaardigheidsniveau wordt met 2 verhoogd. Het maximale niveau is 15. Het talentniveau wordt met 2 verhoogd. Het maximale niveau is 15. |
6 | Gevangenis wasbeer | Wanneer het talent penetratieschade toebrengt, veroorzaakt het extra schade gelijk aan 40% van de initiële vermenigvuldiger. Bovendien lopen doelwitten in de buurt schade op die gelijk is aan 70% van de oorspronkelijke vermenigvuldiger. |
De beste eidolons van Boothill: E1, E2 и E6.
- Eerste eidolon Geeft aan het begin van het gevecht 1 stapel Pocket Advantage zonder dat je een kwetsbaarheid hoeft te doorbreken of een vijand moet vernietigen om het talent te activeren. Bovendien kan Boothill de vijandelijke verdediging negeren en nog meer schade aanrichten.
- Tweede eidolon herstelt voor elke stapel Pocket Advantage 1 vaardigheidspunt en verhoogt het penetratie-effect gedurende 2 beurten. Hierdoor kun je de cowboy-/ondersteunende vaardigheden vaker gebruiken en meer schade aanrichten met je talent. Het penetratie-effect heeft ook invloed op de kritieke winst van het parcours.
- Zesde Eidolon vergroot bovendien het talent, dat wil zeggen, het vergroot de schade die wordt toegebracht aan vijanden met een gebroken kwetsbaarheid. Bovendien wordt het personage minder gefocust, omdat het mogelijk wordt om nabijgelegen tegenstanders aan te vallen.
Voor- en nadelen van Boothill
Laten we de sterke en zwakke punten van Boothill eens nader bekijken.
Voordelen | Beperkingen |
Hoge schade aan afzonderlijke doelen. Kan gemakkelijk omgaan met bazen of elite-tegenstanders dankzij specialisatie en ingebouwde bonussen, wat hem extreem populair maakt bij het passeren vergetelheid zaal. | Geen AoE-schade. Kan geen schade toebrengen aan meer dan één vijand per actie (zonder de laatste eidolon), waardoor deze aanzienlijk wordt beperkt in situaties waarin gebiedsaanvallen noodzakelijk zijn, zoals in Puur fictie. |
Brengt fysieke kwetsbaarheid toe superkracht of vaardigheid na het gebruik van een techniek. Boothill is zelfvoorzienend en heeft geen speciale ondersteuning nodig zoals Zilveren Wolfom de zwakte van vijanden te doorbreken. | DPS is afhankelijk van het doorbreken van de kwetsbaarheid. De meeste schade wordt toegebracht aan vijanden met een gebroken zwakte of na de vernietiging van bepantsering. Dit betekent dat Boothill begint te verzakken tegen bazen die een fase hebben waarin ze immuun zijn voor vermindering van de taaiheid. |
Kost niet veel vaardigheidspunten. De held is relatief zuinig in het uitgeven van vaardigheidspunten, omdat hij tijdens het duel alleen vecht met een verbeterde basisaanval en de vaardigheid niet opnieuw activeert, waardoor er “gratis” punten overblijven voor zijn bondgenoten. | Heeft steun nodig van het Pad van Behoud of Overvloed. De held vecht voornamelijk in de Duel-staat, wanneer de vijand alleen hem aanvalt. Tegelijkertijd krijgt hij ook meer inkomende schade, daarom is vooral een genezer of schildman nodig in de ploeg. |
Hoge penetratie-efficiëntie Hiermee kun je snel de weerstandsschaal van de vijand verkleinen om vervolgens de kwetsbaarheid te vernietigen. Zelfs in een baasgevecht kan dit met de juiste build/ondersteuning maar een paar beurten duren. | |
Vereist geen grote investeringen. Boothill past goed bij veel epische en vrije personages. Een van de beste ondersteuningen voor hem is bijvoorbeeld Pathfinder of the Path of Harmony. Er zijn ook geen sterrenbeelden nodig om effectief te zijn. |
Boothill upgraden in HSR
Laten we eens kijken welke middelen nodig zijn om Boothill naar niveau 80 te brengen.
Hoogte materialen
Niveau | Materiaal 1 | Materiaal 2 | Materiaal 3 |
---|---|---|---|
30 | Credits ×4 000 | Gedachtenstukken ×5 | |
40 | Credits ×8 000 | Gedachtenstukken ×10 | |
50 | Credits ×16 000 | Fragmenten van indrukken ×6 | Werkvergunning voor IPC ×3 |
60 | Credits ×40 000 | Fragmenten van indrukken ×9 | Werkvergunning voor IPC ×7 |
70 | Credits ×80 000 | Wensscherven ×6 | Werkvergunning voor IPC ×20 |
80 | Credits ×160 000 | Wensscherven ×9 | Werkvergunning voor IPC ×35 |
Totaal aantal componenten voor Boothill-verhoging:
- Werkvergunning voor IPC (×65) - item voor het voltooien van "Standing Shadow: Theme Park Studio Clock".
- Gedachten (×15), fragmenten van indrukken (×15), fragmenten van wensen (×15) - materialen die zijn gevallen na het verslaan van tegenstanders in de categorie "Memory Zone Meme".
- Kredieten (×308).
- Reisgids (×290) of avonturendagboek (×1 160).
Materialen voor het nivelleren van vaardigheden
bekwaamheid | Materiaal 1 | Materiaal 2 | Materiaal 3 | Materiaal 4 |
---|---|---|---|---|
Basisaanval "Hoefijzer van schedelverpletteren" | Credits ×240 000 | Gedachtenstukken ×6 Fragmenten van indrukken ×7 Wensscherven ×7 | Meteoorkogel ×3 Vooraf bepaald einde ×8 Tegentijdschot ×11 | |
bekwaamheid "Tango van de brandende grinddanser" | Credits ×652 500 | Gedachtenstukken ×9 Fragmenten van indrukken ×13 Wensscherven ×7 | Meteoorkogel ×3 Vooraf bepaald einde ×15 Tegentijdschot ×30 | Opdrukken van het lot ×2 Baasmateriaal ×3 |
Supermacht "Zonsondergang Dust Devil Show" | Credits ×652 500 | Gedachtenstukken ×9 Fragmenten van indrukken ×13 Wensscherven ×7 | Meteoorkogel ×3 Vooraf bepaald einde ×15 Tegentijdschot ×30 | Opdrukken van het lot ×2 Baasmateriaal ×3 |
talent "Vijf erwten in een peul" | Credits ×652 500 | Gedachtenstukken ×9 Fragmenten van indrukken ×13 Wensscherven ×7 | Meteoorkogel ×3 Vooraf bepaald einde ×15 Tegentijdschot ×30 | Opdrukken van het lot ×2 Baasmateriaal ×3 |
Totaal aantal componenten voor het upgraden van Boothill-vaardigheden:
- Gedachten (×33), fragmenten van indrukken (×46), fragmenten van wensen (×28).
- Meteoorkogel (×12), vooraf bepaald einde (×53), tegentijdschot (×101) - beloning voor het voltooien van Sepal-patch 2.2.
- Baasmateriaal (×9) - beloning voor het verslaan van de baas uit patch 2.2.
- De afdruk van het lot (6) is een item dat kan worden verkregen voor het voltooien van in-game-evenementen, het voltooien van taken in virtueel universum, pompen Eer van de naamloze.
- Kredieten (×2 197 500).
Materiaal voor trailpompen
Vaardigheid/stat | Materiaal 1 | Materiaal 2 | Materiaal 3 | Materiaal 4 |
---|---|---|---|---|
Penetratie-effect +5,3% | Credits ×2 500 | Gedachtenstukken ×2 | ||
Fantoomlading | Credits ×5 000 | Meteoorkogel ×3 | Baasmateriaal ×1 | |
Aanvalskracht +4% | Credits ×5 000 | Meteoorkogel ×3 | Gedachtenstukken ×6 | |
Penetratie-effect +5,3% | Credits ×10 000 | Vooraf bepaald einde ×3 | Fragmenten van indrukken ×3 | |
PK +4% | Credits ×10 000 | Vooraf bepaald einde ×3 | Fragmenten van indrukken ×3 | |
Boven de slangen | Credits ×20 000 | Vooraf bepaald einde ×5 | Baasmateriaal ×1 | Opdrukken van het lot ×1 |
Penetratie-effect +8% | Credits ×20 000 | Vooraf bepaald einde ×5 | Fragmenten van indrukken ×4 | |
Aanvalskracht +6% | Credits ×45 000 | Tegentijdschot ×3 | Wensscherven ×3 | |
Penetratie-effect +8% | Credits ×45 000 | Tegentijdschot ×3 | Wensscherven ×3 | |
Punt leeg | Credits ×160 000 | Tegentijdschot ×8 | Baasmateriaal ×1 | Opdrukken van het lot ×1 |
PK +6% | Credits ×160 000 | Tegentijdschot ×8 | Wensscherven ×8 | |
Aanvalskracht +8% | Credits ×160 000 | Tegentijdschot ×8 | Wensscherven ×8 | |
Penetratie-effect +8% | Credits ×160 000 | Tegentijdschot ×8 | Wensscherven ×8 |
- Gedachten (×8), fragmenten van indrukken (×10), fragmenten van wensen (×30).
- Meteoorkogel (×6), vooraf bepaald einde (×16), tegentijdschot (×38).
- Baasmateriaal (×3).
- Afdruk van het lot (×2).
- Kredieten (×802 500).
Beste Boothill-builds in Honkai: Star Rail
Boothill in HSR is een dealer van fysieke schade die gespecialiseerd is in het vernietigen van afzonderlijke doelen. Het heeft een uniek gevechtsmechanisme, waarbij het één tegenstander uitdaagt voor een duel. In deze modus wordt de basisaanval van het personage sterker, heeft hogere vermenigvuldigers en neemt de duurzaamheid sneller af. Bovendien kan de cyborg-cowboy fysieke zwakheden toebrengen met een superkracht, wat hem verder versterkt.
Om maximale schade aan te richten, heeft een Boothill-build niet alleen nodig Aanvalskracht, van waaruit vaardigheden worden geschaald, maar ook penetratie-effect, wat de schade van het talent beïnvloedt. Kreta. schade en kritiek. hij vergroot de kans voor zichzelf door het spoor, en de bonus hangt ook af van het penetratie-effect, waardoor het kenmerk nog meer in trek is. Niet minder belangrijk snelheid, om dus vaker te ‘lopen’, actiever schade aan te richten en een Duel aan te gaan.
In de volgende paragrafen zullen we u in detail vertellen hoe u Boothill in Honkai kunt verzamelen: Star Rail. Laten we eens kijken naar de primaire en secundaire prioriteitsstatistieken. Wij zorgen voor de meest geschikte lichtkegels, grotrelikwieën en vlakke decoraties.
Aanbevolen karakteristieke waarden
De belangrijkste kenmerken waarnaar wordt aanbevolen in relikwieën:
Relikwie | Hoofdkenmerk |
Hoofd | PK (permanent) |
handen | Aanvalskracht (permanent) |
lichaam | Kreta. kans/crit. schade |
voeten | snelheid |
vlakke bol | Aanvalskracht/fysieke schade |
Verbindingskabel | Penetratie-effect |
Secundaire kenmerken (substatistieken):
- penetratie-effect;
- snelheid;
- Aanvalskracht;
- Kreta. schade/krit. kans;
- PK, bescherming.
Optimale statistische waarden voor een personage:
- Penetratie-effect (EP): van 200-250% of 300% om max. bonus voor crits van het parcours.
- snelheid: vanaf 145.
- Aanvalskracht: van 2-000.
- Kreta. kans: van 60-75%.
- Kreta. schade: van 140-165%.
- HP: vanaf 3.
- bescherming: vanaf 800.
Het penetratie-effect is de meest effectieve manier om de DPS te verhogen en biedt meer voordelen dan het verhogen van kritische statistieken. Laten we eens kijken naar de opties om 300% te krijgen:
- Volledige trace-upgrade: 37,3%.
- Kenmerkende kegel (R1): 60%.
- grot relikwieën "De vallende meteoordief" of combinatie 2x2 met "De horlogemaker van slaperige shenanigans": 32%.
- Vlakke decoratie "Talia is het land van bandieten": 16% of 36% bij 145 eenheden. snelheid.
- Verbindingstouw: 64,8%.
- ruan mei: 20%.
- Pathfinder of Harmony: 52,5% (vaardigheidsniveau 10; E4; 150% EP).
In totaal: 302,6% exclusief substatistieken.
Bovendien kunt u enkele steunen uitrusten met de volledige set 'Watchmaker of Sleepy Machinations'.
Beste lichtkegel
Wanneer u een wapen voor Boothill kiest, moet u de voorkeur geven aan wapens die betrekking hebben op Paden van de jacht. Bovendien moet de lichtkegel het penetratie-effect, de snelheid, de aanvalskracht of de kritiek vergroten. schade/krit. kans (optioneel).
Naam | beschrijving | aanbeveling |
---|---|---|
Varen naar een tweede leven ⭐⭐⭐⭐⭐ HP: 48-1058 Aanvalskracht: 26-582 bescherming: 21-463 | Verhoogt het penetratie-effect met 60-100% en negeert de toegebrachte penetratieschade. 20-32% doel bescherming. Wanneer het penetratie-effect in de strijd 150% of meer bereikt, neemt de snelheid toe 12-20%. | Signa Boothilla is het enige Path of the Hunt-wapen met een groter penetratie-effect. Dit maakt het veel gemakkelijker om 300 eenheden te bereiken. om de maximale buff uit het parcours te halen. Een ander voordeel is een afname van de penetratiebescherming en een toename van de snelheid als 150% of meer EP wordt opgevangen. Wordt nog sterker door het extra snijden van de vijandelijke verdediging. Bijvoorbeeld vanwege E1, Pela of Silver Wolf. |
schermen ⭐⭐⭐⭐ HP: 43-952 Aanvalskracht: 21-476 bescherming: 15-330 | Wanneer de eigenaar dezelfde vijand meerdere keren aanvalt, neemt de toegebrachte schade toe met 8-16%. Als het doelwit van de aanval verandert, verdwijnt de boost. De bonus wordt maximaal 5 keer gestapeld. | Een uitstekende epische lichtkegel die voor een hoge schadeboost zorgt. Bovendien past de voorwaarde voor het activeren van het passieve goed bij de gameplay van het personage, omdat hij in de Confrontatie-modus slechts één vijand kan aanvallen, wat betekent dat hij in de eerste plaats alle stapels ontvangt. |
Cruise door de melkweg ⭐⭐⭐⭐⭐ HP: 43-952 Aanvalskracht: 24-529 bescherming: 21-463 | Verhoogt de kritiek. kans voor 8-16%. Wanneer de drager een vijand aanvalt met een gezondheid van minder dan of gelijk aan 50%, crit. de kans wordt nog verder vergroot 8-16%. Na het verslaan van een vijand neemt de aanvalskracht toe met 20-40% binnen 2 zetten. | Dankzij de bonus van het parcours krijgt Boothill tot 30% crit. kans en 150% kritiek. schade Omdat de kasreserve kleiner is, is dit gunstiger voor de balans. De gebruikelijke buff (8-16%) wordt altijd gegeven, en om er nog een te krijgen, moet je een vijand bevechten wiens gezondheid tot de helft is gedaald. De kegel vergroot ook de aanvalskracht, maar alleen nadat hij het doelwit heeft geraakt. |
Oppositie ⭐⭐⭐ HP: 33-740 Aanvalskracht: 16-370 bescherming: 12-264 | Na het verslaan van een vijand, verhoogt u de snelheid met 10-18% voor 2 zetten. | Optimale 3-sterrenoptie die de snelheid verhoogt. Vanwege de lage zeldzaamheid van het wapen, kun je het gemakkelijk maximaal wekken en gedurende 2 beurten een aanzienlijke verhoging krijgen. Het enige probleem is dat de boost alleen wordt gegeven voor het vernietigen van het doelwit, zoals in het geval van Cruise werkt dit niet altijd en is het afhankelijk van de situatie. |
Blijft alleen in stilte ⭐⭐⭐⭐ HP: 43-952 Aanvalskracht: 21-476 bescherming: 15-330 | Verhoogt de aanvalskracht met 16-32%. Verhoogt ook de kritiek. kans voor 12-24%, als er twee of minder vijanden in de arena zijn. | De kegel geeft aanvalskracht en verhoogt de kritiek. kans op voorwaarde dat er niet meer dan 2 tegenstanders op het slagveld zijn. De cowboy is gespecialiseerd in afzonderlijke doelen, dus hij voldoet vaak aan de vereiste. Maar zelfs elitemonsters zijn in staat opgeroepen wezens te creëren, dus je moet ze eerst verwijderen. |
Lente rivier stroomt ⭐⭐⭐⭐ HP: 38-846 Aanvalskracht: 21-476 bescherming: 18-396 | Verhoogt de snelheid bij het begin van een gevecht met 8-12% en schade aan 12-24%. Nadat je schade hebt opgelopen, verdwijnt de buff. Het effect verschijnt aan het einde van de volgende beurt. | Een sterk en nuttig wapen voor Boothill, dat de snelheid en schade aan het begin van het gevecht verhoogt. De bonus kan mogelijk gedurende het hele gevecht behouden blijven, maar om dit te doen moet het team over een schildlid met een goed niveau beschikken. |
Meer abonnementen! ⭐⭐⭐⭐ HP: 43-952 Aanvalskracht: 21-476 bescherming: 15-330 | Verhoogt basisaanval en vaardigheidsschade met 24-48%. Dit effect zal met extra toenemen 24-48%, wanneer de huidige energie zijn maximale niveau bereikt. | Een verbeterde basisaanval is een van de belangrijkste bronnen van schade, dus het passieve effect is behoorlijk relevant, ook al brengt de vaardigheid geen schade toe. Het effect neemt toe als de energieschaal volledig gevuld is, maar het wordt niet aanbevolen om de ult specifiek vast te houden als Boothill in de volgende beurt geen actie kan uitvoeren. |
In de nacht ⭐⭐⭐⭐⭐ HP: 48-1058 Aanvalskracht: 26-582 bescherming: 21-463 | Verhoogt de kritiek. kans voor 18-30%. Als de snelheid hoger is dan 100, voor elke extra 10 eenheden. snelheidsschade van basisaanval en vaardigheid wordt verhoogd met 6-10%. Crit neemt ook toe. superkracht schade 12-20%. De bonus is 6 keer cumulatief. | Het wapen biedt een voltrefferboost. kans, verhoogde superkracht, evenals basisaanval en vaardigheidsschade voor snelheid boven 100. De initiële waarde van deze statistiek is 107 eenheden. en in de regel draagt de held altijd hogesnelheidslaarzen, waardoor hij alle verbeteringen ontvangt. Het versterken van je ultieme en basisaanval zal ook een goed effect hebben op je uiteindelijke DPS, omdat beide vaardigheden veel schade aanrichten. |
dode droom ⭐⭐⭐⭐⭐ HP: 48-1058 Aanvalskracht: 26-582 bescherming: 21-463 | Verhoogt kritiek. schade per 30-50%. Als de basisaanval of vaardigheid geen kritiek oplevert, crit. kans neemt toe met 36-60% voor 1 beurt. Het effect werkt 1 keer per 3 beurten. | Wapens zijn gericht op het vergroten van kritische indicatoren. Als KSh de hele tijd wordt gegeven, kan KSh alleen worden verkregen als de basistreffer niet wordt behaald. Boothill heeft deze eigenschappen niet zo nodig, maar de kegel is handig omdat je hierdoor meer nadruk kunt leggen op snelheid, penetratie-effect en aanvalskracht. |
De enige winnaar ⭐⭐⭐⭐ PK: 43-952 Aanvalskracht: 21-476 bescherming: 15-330 | De aanvalskracht wordt verhoogd met 12-20%. Na kritiek. treffers op de vijand krijgen 1 niveau. Geluksstatus, die maximaal 4 keer kan worden gestapeld. Elk niveau verhoogt de kritiek. schade door 8-12%. De geluksstatus wordt verwijderd aan het einde van de beurt van de eigenaar. | Het wapen biedt aanvalskracht en verhoogt, onder bepaalde omstandigheden, de kritiek. schade. Om de bonus te activeren en niveau 1 te krijgen. status, je moet schreeuwen. Houd er echter rekening mee dat de verbetering wordt verwijderd nadat de beurt is afgelopen. Kan mogelijk 2 stapels verdienen, omdat het effect niet onmiddellijk eindigt na het gebruik van de vaardigheid. |
Pijl vrijgegeven ⭐⭐⭐ HP: 33-740 Aanvalskracht: 16-370 bescherming: 12-264 | Verhoogt aanvalskracht na het verslaan van een vijand met 24-48% voor 3 zetten. | Een goede optie in het begin met een toename van de aanval na het vernietigen van de vijand. De 3-sterrenconfrontatie zal in de meeste gevallen echter beter zijn vanwege de snelheid, die winstgevender is, vooral bij gebruik van de decoratie Taille - Bandietland. |
Beste relikwieën [artefacten]
Van de artefacten voor Boothill worden sets aanbevolen die voornamelijk het penetratie-effect vergroten. Ook kun je denken aan combinaties met snelheid, aanvalskracht of fysieke schade.
Grotrelikwieën [belangrijkste artefacten]
Naam | beschrijving | aanbeveling |
---|---|---|
Vallende meteoordief | 2-onderdelen: Verhoogt het penetratie-effect met 16%. 4-onderdelen: Verhoogt het penetratie-effect met 16%. Herstelt 3 energie-eenheden na het doorbreken van een kwetsbaar doelwit. | Het penetratie-effect is een zeer belangrijke statistiek voor Boothill, dus de set is perfect voor hem. Bij gebruik van 4 stukken levert het een toename van 32% op zonder aan bepaalde eisen te voldoen, en herstelt het ook wat energie na het doorbreken van vijandelijk pantser. |
Vallende meteoordief Horlogemaker van slaperige streken Kondig zwerven in hackerruimte aan | 2-onderdelen: Verhoogt het penetratie-effect met 16%. 2-onderdelen: Verhoogt het penetratie-effect met 16%. 2-onderdelen: Verhoogt de snelheid met 6%. | Een uitstekende optie zijn combinaties van sets voor het penetratie-effect of de snelheid, die eveneens nodig zijn bij de montage. Deze combinaties kunnen worden gebruikt zonder verdere upgrade naar de volledige set. Bovendien is het in dit geval veel gemakkelijker om de nodige statistieken te verkrijgen. |
Kampioen straatboksen | 2-onderdelen: Verhoogt de fysieke schade met 10%. 4-onderdelen: Nadat je geraakt of geraakt bent, wordt de aanvalskracht met 5% verhoogd. Het effect kan tot 5 keer worden gestapeld. | De fysieke schadeset biedt nuttige bonussen en past in de Boothill-mechanica, omdat het passieve effect wordt geactiveerd nadat schade is aangericht of een aanval is ontvangen. De cowboy bevindt zich gedurende het hele gevecht in de duelmodus, dus hij krijgt stapels en activeert een buff van 25%. |
Ontdekker van dode wateren | 2-onderdelen: Verhoogt de schade die aan vijanden wordt toegebracht met Debuffs met 12%. 4-onderdelen: Verhoogt de kritiek. 4% kans. Als er schade wordt toegebracht aan vijanden die minstens 2/3 verzwakt zijn, crit. de schade neemt toe met 8%/12%. Zodra de drager de debuff toepast, worden de betreffende bonussen gedurende 100 beurt met 1% verhoogd. | Een sterke set, voor de volledige implementatie ervan moet je vijanden aanvallen onder debuffs. Verhoogt de algehele DPS en kritiek. kans, en als er voldoende verzwakkingen zijn op de doelen, verhoogt dit bovendien de kritische snelheid. schade. Hoewel Boothill een debuff met een vaardigheid oplegt, wordt het aanbevolen om een Path of Oblivion-ondersteuning in het team te plaatsen of speciale kegels te gebruiken voor een stabiele werking van de set. |
Wilde tarweschieter | 2-onderdelen: Verhoogt aanvalskracht met 12%. 4-onderdelen: Verhoogt de snelheid met 6% en de basisschade met 10%. | Een beginnerskit die je in kisten kunt vinden. Biedt nuttige verbeteringen: verhoogde snelheid en schade van basisaanvallen. Bovendien neemt voor 2 delen de aanvalskracht toe, wat ook een positief effect zal hebben op de gehele schade. |
Vlakke ornamenten [Extra artefacten]
Naam | beschrijving | aanbeveling |
---|---|---|
Thalia - het land van bandieten | 2-onderdelen: Verhoogt het penetratie-effect met 16%. Met een snelheid van 145 eenheden. of hoger wordt het penetratie-effect met nog eens 20% vergroot. | Een van de beste decoraties vanwege het verhogen van het penetratie-effect tot 36%. Er wordt altijd 16% gegeven, en om nog eens 20% te krijgen heb je 145 snelheidseenheden nodig. De bouw van Boothill is onder andere gebaseerd op het opvoeren van de snelheid, dus met de juiste selectie van kenmerken, uitrusting en team kan hij de aangegeven waarde bereiken. |
Skyfront Glatirameer | 2-onderdelen: Verhoogt de aanvalskracht met 12%. Als de snelheid hoger is dan of gelijk is aan 135/160 eenheden, neemt de toegebrachte schade toe met 12%/18%. | De set zorgt niet voor het penetratie-effect, maar verhoogt in plaats daarvan de aanvalskracht en schade. Net als bij Thalia is een specifieke snelheid (135 of 160) vereist om optimaal te profiteren. Deze decoratie is winstgevender voor de landbouw en geeft mooie boosts. Het is echter moeilijker om aan de vereiste te voldoen - je hebt mogelijk veel meer bronnen voor snelheidsverhoging nodig als je pech hebt met de statistieken. |
ruimte afdichtstation | 2-onderdelen: Verhoogt de aanvalskracht met 12%. Met een snelheid van 120 eenheden. of meer krijgt een extra bonus voor aanvalskracht in de vorm van 12%. | De kit is gemakkelijker te implementeren en toegankelijker voor beginners, hoewel het de aanvalskracht alleen maar vergroot. Om de maximale verbetering te verkrijgen, zijn slechts 120 eenheden vereist. snelheid. Maar zelfs met epische speedboots kan Boothill de aanbevolen limiet bereiken en een bonus van 24% verdienen als hij aanvalt. |
Sterren arena | 2-onderdelen: Verhoogt de kritiek. 8% kans. Indien kritisch de kans is 70% of meer, de basisaanval en vaardigheidsschade worden met 20% verhoogd. | Verhoogt de kritiek iets. kans, en als de waarde van dit kenmerk groter is dan of gelijk is aan 70% (de held kan 30% uit het spoor halen), verhoogt ook de schade van de basisaanval. De verbeterde aanval vormt een aanzienlijk deel van de schade, dus je kunt deze vlakke decoratie uitrusten, vooral als er hier betere statistieken zijn. |
Troepen voor Boothill
In het team neemt Boothill de positie in van de belangrijkste schadedealer. Naast hem worden ondersteuningen met buffs of debuffs geplaatst, evenals schildkrijgers of genezers, aangezien HP tijdens een duel aanzienlijk kan dalen. Als je door inhoud gaat waar meer AoE-schade vereist is, kun je secundaire schadedealers van het Path of Erudite of Destruction gebruiken in plaats van een van de Harmony/Non-Existence-helden.
Beste karakters
De tabel toont de helden die in Boothills team kunnen worden geplaatst.
karakter | Pad | soort schade | Functies |
---|---|---|---|
ruan mei | harmonie | Ijs | Een van de beste ondersteuningen voor Boothill. Verhoogt de toegebrachte schade, de penetratie van alle soorten weerstand en de penetratie-efficiëntie, waardoor de cowboy de weerstand van de vijand nog sneller zal verminderen. En het allerbelangrijkste: Ruan Mei geeft snelheid en penetratie-effect. Kan dragen "De horlogemaker van slaperige shenanigans". |
Denkbeeldig. held | harmonie | Denkbeeldig | F2P-alternatief voor Ruan Mei. Verhoogt het penetratie-effect aanzienlijk met behulp van vaardigheden en kan tegenstanders vertragen. Eidolons worden gratis ontgrendeld en bieden een nog groter penetratie-effect. Kan op dezelfde manier gedragen worden "De horlogemaker van slaperige shenanigans". |
pantser | harmonie | Wind | Sterk ondersteunend karakter. Hiermee kun je onmiddellijk een actie uitvoeren, waardoor Boothill vaker bewegingen kan maken en een duel kan aangaan. Bovendien verhoogt het de aanvalskracht en kritiek. schade, algemene DPS en verdediging. |
Fonkeling | harmonie | антовый | Verhoogt de actie slechts met 50% en herstelt vaardigheidspunten. In een squad met Sparkle ondervindt het team geen problemen met het behalen van vaardigheidspunten, wat de gameplay comfortabeler maakt. Daarnaast kritiekverbeteringen. schade en geleden schade. |
Robin | harmonie | fysiek | Verhoogt de schade en kritiek. schade. Bij gebruik komt de superkracht in een concertstatus, die bovendien een bonus toekent aan aanvalskracht en de actie van alle teamgenoten bevordert. |
Asta | harmonie | vurig | Gratis ondersteunend karakter. Verhoogt de aanvalskracht en snelheid van alle bondgenoten. Kan goede schade aanrichten met een vaardigheid en de negatieve status Burning toepassen met een basisaanval als het eerste spoor open is. |
Yukong | harmonie | Denkbeeldig | Nog een vrije vertegenwoordiger van het Pad van Harmonie. Gericht op het verhogen van de kritiek. schade, krit. kans en aanvalskracht. Moeilijker te gebruiken vanwege de werking van de Roaring Bowstring-niveaus, die na elke geallieerde beurt worden verwijderd. |
tintelend | harmonie | Электрический | Verbeteringen vallen kracht en algemene schade aan. Bovendien herstelt het de energie van één teamlid met behulp van een superkracht, waardoor Boothill op een vrijwel constante basis kan ulten. |
Chania | harmonie | fysiek | Past de Nosha-status toe, die vaardigheidspunten genereert en de aanvalskracht vergroot van de bondgenoot die dit effect heeft geactiveerd. Bovendien zorgt het voor een toename van de snelheid en schade van alle vaardigheden. |
Zilveren Wolf | Niets | антовый | Past verschillende verzwakkingen toe op tegenstanders: verminderde aanvalskracht, snelheid en verdediging. Bovendien snijdt het de verdediging af met een superkracht, en met een vaardigheid kan het een zwakte in de vijand creëren voor de elementen van bondgenoten. |
Welt | Niets | Denkbeeldig | Vertraagt de acties van vijandelijke doelen met als negatief effect Conclusie. Bovendien vermindert het de snelheid, richt het denkbeeldige gebiedsschade aan en kan het de schade die vijanden oplopen vergroten. |
zong | Niets | Ijs | Pelageya's belangrijkste specialisatie is het verminderen van de verdediging van tegenstanders. Ze maakt hiervan een techniek aan het begin van het gevecht en een superkracht tijdens het gevecht. Verwijdert ook een verbetering van één vijand met een vaardigheid. |
Locha | rijkdom | Denkbeeldig | Biedt ondersteuning in de vorm van constante genezing en verwijdering van verbeteringen van alle vijanden op het slagveld. Creëert een magische cirkel, waarin personages worden genezen door aanvallen. |
hoho | rijkdom | Wind | Een genezer die zowel genezende als versterkende mechanismen combineert. Geneest bondgenoten onmiddellijk met vaardigheid en passief met talent, superkracht vergroot de aanvalskracht en herstelt wat energie. |
Bailu | rijkdom | Электрический | Geneest meerdere teamleden met een vaardigheid en de hele groep met een superkracht. Past de Vigor-status toe, waardoor de ontvangen schade wordt verminderd en je een bondgenoot één keer per gevecht weer tot leven kunt wekken. |
lynx | rijkdom | антовый | Vrij karakter. De vaardigheid geneest één personage, en de ultieme vaardigheid geneest alle bondgenoten. Bovendien herstelt de superkracht niet alleen HP, maar verwijdert ook de verzwakking van elk lid van de ploeg. |
Gallagher | rijkdom | vurig | Een genezer die, naast genezing, zijn tegenstanders de “Dead Drunk” debuff toebrengt. Deze debuff vergroot de penetratieschade van het doelwit en vermindert de aanvalskracht van de vijand. |
Natasha | rijkdom | fysiek | F2P-genezer. De vaardigheid geneest onmiddellijk, waarna de bondgenoot aan het begin van de volgende 2 beurten bovendien wordt genezen. De superkracht herstelt de gezondheid van het hele team. |
Aventurijn | behoud | Denkbeeldig | Geeft personages een sterk schild en verhoogt hun weerstand tegen effecten, waardoor Boothills overlevingskansen tijdens een duel toenemen. Kan de paniekstatus aan de vijand toebrengen, waardoor de kritieke treffer die het doelwit ontvangt toeneemt. schade. |
cheetah | behoud | Ijs | Helpt bondgenoten binnenkomende schade te vermijden met schilden. Past ook het Freeze-effect toe, waardoor u een actie niet kunt uitvoeren. Is een uitstekende tank. |
Fu Xuan | behoud | антовый | Roept de Matrix of Foresight op, die een deel van de door bondgenoten ontvangen schade overdraagt aan de waarzegger. Tegelijkertijd nemen de HP en kritiek van alle helden toe. kans. Als het tweede pad open is, is de ploeg enigszins genezen. |
Maart 7 | behoud | Ijs | Startpersonage voor het opslagpad. Voorziet één bondgenoot van een schild en voert een bonusaanval uit wanneer hij wordt aangevallen door vijanden. Ultimate beschadigt het gebied en bevriest. |
Vuur. held | behoud | vurig | De Fire Elemental Pioneer is een goede schildjager en tank, die de overleving van het team in het begin en midden van de game kan ondersteunen. Bovendien richt het goede schade aan. |
Himeko | Eruditie | vurig | Secundaire schadehandelaar, gericht op het vernietigen van een groep vijanden. Kan schade aanrichten buiten het slagveld met behulp van een bonusaanval die wordt geactiveerd wanneer de kwetsbaarheid van een vijandelijk doelwit wordt doorbroken. |
serval | Eruditie | Электрический | De vaardigheden van de heldin zijn gericht op het veroorzaken van elektrische schade in een gebied. Kan de negatieve DoT-status Shock toepassen en gedurende meerdere beurten schade veroorzaken. |
Hertha | Eruditie | Ijs | Gratis ijs-elementaire AoE-schade. Veroorzaakt schade aan tegenstanders met behulp van een vaardigheid en superkracht. Tegelijkertijd heeft ze een bonusaanval die wordt geactiveerd op doelen met een gezondheid van 50% of minder. |
qingque | Eruditie | антовый | Quantum F2P-personage met unieke gameplay waarbij jade dobbelstenen worden gegooid en getrokken. Het kan behoorlijk wat schade aanrichten, ook in de omgeving. |
Guineefen | Niets | vurig | Richt zich op het toepassen van de Burning-status en het vernietigen van vijanden. Het talent bevat een extra debuff “Fiery Kiss”, die de door vijandelijke doelen ontvangen schade vergroot. |
Clara | vernietiging | fysiek | Het belangrijkste kenmerk van het zwervermeisje is de 'Counterattack Mark'-monteur van Svarog. Hierdoor brengt ze fysieke schade toe. schade aan meerdere vijanden buiten je beurt, ook wanneer vijanden bondgenoten aanvallen. |
Haak | vernietiging | vurig | Kan de status Branden toepassen en periodieke schade veroorzaken. Bovendien beschadigt het één doelwit en de mobs die zich er het dichtst bij bevinden. Als Himeko er niet is, zal het helpen bij het doorbreken van de brandkwetsbaarheid. |
Arlan | vernietiging | Электрический | Offert zijn gezondheid op in ruil voor het uitgeven van vaardigheidspunten om zijn eigen schade te vergroten. Het personage is absoluut niet veeleisend, wat hem een goede kandidaat maakt voor de functie van sub-DD. |
Misha | vernietiging | Ijs | Hij heeft lage kosten, dus hij gebruikt hem heel vaak en veroorzaakt grote ijsschade in het gebied. Elke treffer van de supermacht heeft een bepaalde kans om vijandelijke doelen te bevriezen. |
Xueyi | vernietiging | антовый | Net als Boothill vertrouwt het op het penetratie-effect om grote schade aan te richten. Heeft de mogelijkheid om een bonusaanval uit te voeren en meerdere doelen te beschadigen. Is een uitstekende partner in de strijd tegen vijanden met kwantumzwakte. |
Fysiek. held | vernietiging | fysiek | Het startpersonage van het Path of Destruction. Brengt goede schade toe aan een of meer vijanden. De techniek herstelt de gezondheid van bondgenoten, wat bijvoorbeeld handig zal zijn bij het passeren van het virtuele universum. |
Welke ondersteuning is beter: Harmony Pathfinder of Ruan Mei
ruan mei en Pathfinder of Harmony zijn ondersteuningen die verbeteringen aanbrengen die verband houden met het penetratie-effect. Omdat Boothill deze statistiek uitspeelt, kan de vraag rijzen: wie zou zijn beste bondgenoot zijn? Hier is een vergelijking van beide karakters.
Harmony Pathfinder-bonussen (E4) | Bonussen Ruan Mei (E0) |
Supermacht: EP +30% (niveau 10) terwijl de status Reserve Dancer actief is. Bij het aanvallen van vijanden met een gebroken kwetsbaarheid wordt ‘superpenetratie’-schade toegebracht. | Supermacht: penetratie van alle soorten weerstand +25% (niveau 10). Status Pruimenbloesem verlengt de doorboorde zwakte, vertraagt het effect en richt schade aan. |
Techniek: EP +30% aan het begin van de strijd. | bekwaamheid: toegebrachte schade +32% (niveau 10) en penetratie-efficiëntie +50%. |
Eerste spoor: “superpenetratie” +20%/30%/40%/50%/60% afhankelijk van het aantal vijanden op het slagveld. | talent: snelheid +10% (niveau 10) |
Derde spoor: Vertraagt de actie van vijanden met 30% wanneer bondgenoten de kwetsbaarheid doorbreken. | Eerste spoor: EP +20%. |
Vierde Eidolon: EP +15% van het effect van het doorbreken van de Pathfinder. | Derde spoor: toegebrachte schade +6-36% afhankelijk van je eigen EP. |
In totaal: penetratie-effect +52,5% (indien 150 EP) of met een techniek +80% aan het begin van het gevecht, stelt je in staat meer schade aan te richten na penetratie, vertraagt de actie. | In totaal: penetratie-effect +20%, penetratie van alle soorten weerstand +25%, snelheid +10%, verlengt de staat van de gebroken kwetsbaarheid en vertraagt de actie. |
Ruan Mei biedt minder penetratie-effect, maar meer gevarieerde verbeteringen die nuttig zijn voor Boothill. Om deze reden zal zij zijn universele steun worden. De denkbeeldige held is inferieur wat betreft het aantal verbeteringen, maar verhoogt de EP en schade na penetratie aanzienlijk, wat voordeliger kan zijn in langdurige gevechten.
Een combinatie van de betreffende helden in één team presteert echter het beste. Ze versterken Boothill niet alleen vele malen, maar gaan ook goed met elkaar om. Ruan Mei verlengt bijvoorbeeld de gebroken staat, terwijl Pathfinder de schade tegen vijanden met een gebroken kwetsbaarheid vergroot.
Topteams
Voorbeelden van eenheden voor Boothill:
Karakter 1 | Karakter 2 | Karakter 3 | Karakter 4 | Functies |
---|---|---|---|---|
Boothill | ruan mei | Denkbeeldig. held | Gallagher | Een van de sterkste teams van Boothill, waar hij zijn DPS maximaliseert dankzij nuttige verbeteringen en synergie tussen ondersteunende karakters:
|
Boothill | ruan mei Denkbeeldig. held | pantser Fonkeling Robin | Aventurijn lynx | Alternatieve hypercarry-samenstelling. Op het eerste slot worden ook steunen geplaatst, die bonussen geven voor het penetratie-effect, en op het tweede slot worden karakters geplaatst die de montage diversifiëren met andere verbeteringen. In het bijzonder promoten alle gepresenteerde heldinnen de actie (tot op zekere hoogte), waardoor Boothill nog vaker kan lopen, de aanvalskracht en kritiek vergroot. schade. In plaats daarvan kun je alle Harmony-helden gebruiken. |
Boothill | ruan mei Denkbeeldig. held | Zilver Wolf Welt zong | Locha cheetah | Een uitgebalanceerd team bestaande uit één held van het Pad van Harmonie en Oblivion. De eerste richten zich op het verbeteren van bondgenoten, terwijl de laatste zich richten op het toebrengen van debuffs aan tegenstanders, zoals het verlagen van hun verdediging of het vertragen ervan. Een genezer of schildkrijger wordt op de laatste positie geplaatst, zodat de overlevingskansen niet afnemen. |
Boothill | pantser Fonkeling tintelend | Chania Asta Yukong | Fu Xuan Vuur. held | Een andere optie voor een hypercarry-team, maar zonder versterkingen voor penetratie. Allerlei combinaties van Path of Harmony-personages zullen werken. De combinatie van Armor, dat constant een vaardigheid moet activeren, en Hania, dat in staat is om vaardigheidspunten te herstellen, werkt bijvoorbeeld heel goed. Dit brengt het team in evenwicht, zodat elke held zijn vaardigheden op het juiste moment kan gebruiken. |
Boothill | Robin Chania Xueyi qingque | Zilver Wolf | Fu Xuan lynx Natasha | Een team dat is gebouwd op het voortdurend doorbreken van kwetsbaarheden. Hoewel Boothill een vijand zwak kan maken voor een fysiek element, is dit in een lang gevecht alleen mogelijk als je het ultieme gebruikt. Silver Wolf zal de gaten opvullen of een kwetsbaarheid creëren in een situatie waarin de superkracht van de cowboy nog niet is aangevallen. Deze samenstelling is universeler en hangt niet volledig af van de zwakheden van de vijand. |
Boothill | ruan mei Denkbeeldig. held | Himeko Clara serval Guineefen | hoho Gallagher | Een groep met één ondersteuning en een secundaire schadedealer. Karakters die niet al te veeleisend zijn, zijn geschikt voor de rol van sub-DD. Ze kunnen schade aanrichten buiten hun beurt of in een gebied om Boothill te helpen bij het voltooien van inhoud waar AoE-schade nodig is. Je kunt elke vorm van ondersteuning in de genezerpositie plaatsen. Hoho zorgt bijvoorbeeld voor extra aanvalskracht/energie of Gallagher vergroot de schade na een doorbraak. |
Boothill | Himeko Hertha | Clara | Aventurijn Maart 7 | Een team zonder buffers/debuffers met de nadruk op het voortdurend aanrichten van schade met bonusaanvallen. Boothill krijgt geen verbeteringen, maar in ruil daarvoor draagt elk personage in de groep bij aan de strijd. Himeko en Gerta zijn secundaire schadehandelaren met gebiedsschade, Clara lanceert een tegenaanval tegen verschillende vijanden. Aventurijn of 7 maart bieden schilden, maar zijn ook in staat tot vervolging en schade. |
F2P-teams met gratis en 4⭐ karakters:
Karakter 1 | Karakter 2 | Karakter 3 | Karakter 4 | Functies |
---|---|---|---|---|
Boothill | Asta Yukong | Denkbeeldig. held | Gallagher Natasha | Bouw met hypercarry Boothill. Path of Harmony ondersteunt het toepassen van verbeteringen om de cowboy te helpen zoveel mogelijk schade aan te richten in de duelmodus. Tegelijkertijd combineert Yukun met Pathfinder, omdat het de denkbeeldige schade vergroot, en Asta combineert goed met Gallagher vanwege de verhoogde brandschade. Natasha gaat als gratis genezer. |
Boothill | Fysiek. held | Asta Yukong | Maart 7 | Een team dat bijna aan het begin van het spel kan worden samengesteld. De fysieke held fungeert als secundaire schadehandelaar en brengt extra schade toe aan één vijand of meerdere doelen. Asta/Yukun concentreren zich op het toepassen van verbeteringen. 7 maart creëert een schild, beschadigt met ijs en bevriest met ult. |
Boothill | Hertha qingque serval | Asta Yukong | Vuur. held | Een team met Erudiete personages die gebiedsschade aanrichten en Boothill helpen met het omgaan met een groep vijanden. Deze samenstelling is gunstig voor de landbouw, omdat in dezelfde kelkbladen golven van monsters worden aangetroffen. De vurige held beschermt niet alleen bondgenoten, maar valt ook aan in een gebied met een superkracht. |
Boothill | Haak Arlan Misha | Denkbeeldig. held | lynx | In plaats van Erudite kun je Destruction-helden gebruiken, hoewel hun AoE-schade minder uitgesproken is. De ideale ondersteuning zou de Pathfinder of Harmony zijn, die het penetratie-effect en de schade vergroot na de volledige vernietiging van de kracht (pantser) van de vijand. Lynx geneest bondgenoten met haar vaardigheid en ultieme kracht, en verwijdert zwakheden. |
Hoe speel je als Boothill?
Boothill in HSR is afhankelijk van een voorwaarde waarmee je met één tegenstander kunt duelleren. In deze modus gebruikt de Cyborg Cowboy een krachtige basisaanval die verwoestende schade toebrengt en de sterkte van de vijand sneller vermindert op basis van de verzamelde niveaus van Pocket Advantage (Talent).
Er worden stapels gegeven voor het vernietigen van een doelwit of het doorbreken van de kwetsbaarheid ervan. Tijdens het duel kan Boothil alleen de geselecteerde vijand aanvallen en krijgt hij meer inkomende schade, wat hem dwingt de voortgang van het gevecht nauwlettend in de gaten te houden of ondersteuning te gebruiken. Bovendien brengt de held voor elke stapel talent extra schade toe aan een verzwakte vijand.
Het uiteindelijke doel is om de kwetsbaarheid van de baas of het elitemonster te doorbreken en deze vervolgens aan te vallen met een verbeterde basisaanval.
rotatie
Algemene aanbevelingen als je als Boothill speelt:
- Gebruik de techniek om het doelwit fysiek kwetsbaar te maken met een vaardigheid aan het begin van het gevecht. Het effect duurt 2 beurten. Als alle mobs al zwak zijn voor een bepaald type element, hoef je geen punten uit te geven.
- Gebruik de vaardigheid op één vijand die tijdens het duel jouw tegenstander wordt. De actie eindigt niet, dus voer onmiddellijk een verbeterde basisaanval uit om de duurzaamheidsbalk van de vijand te verlagen.
- In je volgende beurt val je het doelwit opnieuw aan. Als je de eerste keer dat je de vaardigheid gebruikt niet wint of de zwakte niet doorbreekt, eindigt het duel na het tweede verbeterde schot.
- Wanneer je super klaar is, activeer je deze op je grootste vijand om grote schade aan te richten en gedurende 2 beurten fysieke kwetsbaarheid toe te brengen. Gebruik vervolgens de vaardigheid op hem en richt schade aan met een verbeterde basisaanval.
Onthoud dat voor elke penetratie of vernietiging van een menigte de niveaus van Pocket Advantage zich opstapelen. Ze zijn nodig om de efficiëntie van de penetratie te vergroten en meer schade aan te richten aan vijanden wiens duurzaamheid is verwijderd. Het wordt echter over het algemeen aanbevolen om in een vroeg stadium prioriteit te geven aan het bouwen van stapels ten koste van kleinere vijanden (als je die hebt). niveaus worden opgeslagen in andere gevechten.
Is het de moeite waard om Boothill uit te schakelen in Honkai: Star Rail?
Boothill in HSR is een Path of the Hunt-personage met een fysiek schadetype. Gespecialiseerd in het doorbreken van kwetsbaarheden en het vernietigen van grote afzonderlijke doelen. De cyborg-cowboy hanteert een duellerende vechtstijl, waarbij basisaanvallen sterker worden, nog meer schade aanrichten en het uithoudingsvermogen van de vijand snel verminderen. Hij is ook niet afhankelijk van de aanvankelijke zwakte van de tegenstander, omdat hij deze zelfstandig kan toepassen met zijn ult.
Boothill is de moeite waard om uit te schakelen als je een schadedealer nodig hebt met hoge schade aan één doelwit om bazen of elite-tegenstanders te bevechten. De held presteert goed in vergetelheid zaalVanwege het ontbreken van AoE-schade is het echter minder krachtig Puur fictie. Het is handig omdat het niet afhankelijk is van de kwetsbaarheden van de vijand en geschikt is voor F2P-spelers. De enige optimale investering is een kenmerkend wapen, hoewel het personage zelfs zonder dit goede resultaten laat zien als je er het juiste gebruik voor vindt.
We hopen dat onze gids je heeft geholpen bij het samenstellen van de beste Boothill-build in Honkai: Star Rail. IN opmerkingen stel vragen over het personage, zodat de auteur of andere spelers kunnen helpen. Volg nuttige artikelen over het spel in de relevante secties van onze website: voorbijgaan, gidsen, bouwt, лор, nieuws.
Wat is beter voor Boothill: Signa of E1
Kenmerkende wapens zijn winstgevender voor Boothill dan E1. “Zwemmen naar een tweede leven” is de enige Path of the Hunt-kegel die het penetratie-effect vergroot. Het is belangrijk dat de held 300 EP verzamelt om zijn potentieel volledig te realiseren, wat moeilijk te bereiken is zonder een teken. Bovendien geeft het wapen snelheid en vermindert het de verdediging bij het aanrichten van doordringende schade.
De eerste eidolon biedt 1 niveau van Pocket Advantage-status aan het begin van het gevecht, wat niet echt een significante bonus is, aangezien de stapels tussen gevechten worden overgedragen. Hoewel E1 een verdedigingsreductie biedt die op alle schade van toepassing is, compenseert dit niet de voordelen van de kenmerkende lichtkegelverbeteringen.
Videogids voor Boothill
Vragen en antwoorden over Boothill in HCP
Hoe verkrijg je Boothill in Honkai: Star Rail?
Boothill kan worden uitgeschakeld in de Event Jump: Character-banner.
Wat zijn de belangrijkste vaardigheden van Boothill?
De vaardigheden van Boothill zijn gericht op het verminderen van de weerstand van één vijand en het doorbreken van zijn kwetsbaarheid. Het personage richt zich op het uitdelen van grote schade aan bazen en elitevijanden met een verbeterde basisaanval in de Duel-modus.
Welke actieve vaardigheden heeft Boothill?
Glimlach 3-9×-techniek, basisaanval voor schedelverpletterende sporen, verbeterde basisaanval Hamerzwaai-basisaanval, Hot Tango-vaardigheid, Dust Devil Sunset Rodeo Super en Five Peas in a Pod Talent.
In welke volgorde worden de vaardigheden van Boothill verbeterd?
Basisaanval = Talent = Superkracht => Vaardigheid.
Wat zijn de beste eidolons voor Boothill?
De beste eidolons van Boothill zijn de eerste, tweede en zesde.
Hoeveel grondstoffen heb je nodig om Boothill te upgraden?
4 studiepunten; 688 reisgidsen; 500 avonturenlogboeken; 289 reisbijeenkomsten; 6 stukjes gedachten; 16 fragmenten van indrukken; 56 wensscherven; 71 meteorietkogels; 73 vooraf bepaald einde; 18 tegentijdschoten; 69 IPC-werkvergunningen; 139 afdrukken van het lot; 65 materiaal van de baas.
Wat is de kenmerkende Boothill-kegel?
Signa Buthilla - “Zwemmen naar een tweede leven.”
Wat is de beste lichtkegel voor Boothill?
“Zeilen naar een tweede leven”, “Schermen”, “Cruising the Galaxy”, “Confrontatie”, “Er blijft alleen maar stilte”, “Lenterivier stroomt”, “Meer abonnementen!”, “In de nacht”, “Dead Man's Dream ”, “ De enige winnaar."
Wat zijn de beste erfstukken voor Boothill?
Cave Relics: Thief of the Falling Meteor of een 2x2 combo met Hackerspace Herald en Clockmaker of Sleepy Shenanigans. Vlakke decoraties: “Thalia - Land of Bandits”, “Glatiramer Skyfront”, “Space Sealing Station”, “Starry Arena”.
Wat zijn de beste karakters voor Boothill?
Ruan Mei, Harmony Pathfinder, Armor, Sparkle, Robin, Tingyun, Hanya, Asta, Yukun, Sang, Silver Wolf, Welt, Guinaifen, Clara, Hook, Misha, Physical Pathfinder, Himeko, Gerta, Serval, Qingque, Fu Xuan, Cheetah , Vurige Pionier, 7 maart, Locha, Hoho, Bailu, Lynx, Natasha.
Verander de set, er was letterlijk een PERFECTE set voor Boothill. Titel instellen: "IJzeren cavalerie tegen verkenner".
Nieuwe grotrelikwieën worden ALLEEN aan het artikel toegevoegd nadat ze officieel in het spel zijn uitgebracht.
Waarom "S"-positie en niet "S+"?
Vertel me alsjeblieft, ik heb nu bijvoorbeeld 184% ep-artefacten 2/2 met ep, planar en touw - taille, maar de snelheid is 130; Ik ga zijn kenmerkende kegel uitschakelen en de nummers volledig oppompen, d.w.z. Tot nu toe is 281,3% EP gepland, maar de passieve kegel geeft +12% aan voor de snelheid in de strijd. Als de EP groter is dan of gelijk is aan 150%, begrijp ik dan goed dat de snelheid in de strijd respectievelijk ~145 en EP zal zijn , 301,3%?
De bonus wordt berekend op basis van de eigen snelheid van de bootstrap, dat wil zeggen, boots en aanvullende statistieken niet meegerekend.
Eigenlijk heeft hij de Crit Chance- en Crit Damage-statistieken niet nodig als hij doorbreekt. Maar wat hij echt nodig heeft, is snelheid en penetratie kritieke schade, de schade die de penetratie veroorzaakt, verandert niet.
In de handleiding staat dat hij vooral snelheid en penetratie-effect nodig heeft. EP heeft echter alleen invloed op penetratieschade, en hoewel dit de krachtigste is, is het slechts een extra bron van de schade van Boothill, en niet de enige, zelfs als dat gewenst is. Toch speelt hij niet vanuit periodieke schade. De behoefte aan penetratie wordt gerechtvaardigd door het eerste spoor, dat de crits verhoogt afhankelijk van de penetratie. Met andere woorden, EP wordt in grote hoeveelheden verzameld, ook om crits te krijgen, wat betekent dat ze op zichzelf nog steeds behoorlijk nuttig zijn. Het enige voorbehoud is dat er dankzij dit spoor minder nadruk ligt op crits tijdens het bouwen.
Pardon, maar zou een team van Boothill, Ruan Mei, Armor en Aventurine geschikt zijn?
Dus ja, maar als het pantser een signaal heeft
red het paard, berijd de cowboy
Het karakter is geweldig, net als de gids.
Heeft het zin om meer dan 300% penetratie voor hem te verzamelen?
Ja
Het lijkt er trouwens op dat er in 2.3 een set zal zijn die goed geschikt is voor Bootil
Ik wacht op deze machtige Amerikaan.
De reacties zijn simpel 🤡
Ik werd op het eerste gezicht verliefd, ik speel het met het T^T-signaal
spreek een spreuk uit over de garant plz, hij is zo verdomd nodig..)
Wie heeft mij hier een minpuntje gegeven, heb ik het mis?, want als ze het personage hadden gemaakt zoals ik hem in mijn ideeën beschreef, zou er geen prijs voor hem zijn en zou het cool zijn
het is maar jouw mening
Ja, ik heb het mis. Ik schreef allerlei onzin.
Een zeer sterke solo-target damage control tegen penetratie, maar zijn ze nodig in een modern spel?
Nu is het tijdperk van allerlei skillpoint-eters, Acherons en Jingliu. Er zijn ook pillendoosjes. En eruditie in PF.
Waar solo-doelen gebruiken? Misschien zullen ze natuurlijk ooit inhoud voor deze kwestie introduceren, maar ik betwijfel het. IMHO - overslaan.
dat kan niet waar zijn, maar in de zeer nabije toekomst zullen ze er inhoud voor introduceren) En een baas met verschillende strepen, en een nieuwe modus voor jagen, waar hij zichzelf in al zijn glorie zal laten zien, enz.
Het bleek een soort cranberry te zijn. het gevoel dat de Chinezen de Roflansky betrapten bij het creëren van de Perzen.
Met zijn stamper, in plaats van een episch en geweldig wapen, verdomd, als de ontwikkelaars een soort Terminator-achtige cyborg van hem hadden gemaakt die zijn armen, benen, hoofd in een verscheidenheid aan wapens kon veranderen en lasers, raketten, enz. kon afschieten, vliegen (anders hoe hij door het universum en de werelden dwaalt) en een ult hebben die net zo episch of superieur is in zijn episch karakter en vernietiging als Sam's ult, dan zou er meer verlangen zijn om te draaien
Wanneer is de gids voor Zayarnka TT al beschikbaar?
Al gepubliceerd. ~
Ik wacht, spaar en ontvang het met het bord.
Zal een normale waarde van 190+- het penetratie-effect zijn als Ruan Mei aanwezig is?
Het zal niet genoeg zijn. Optimaal 250+. EP heeft niet alleen rechtstreeks invloed op de aanvallen, maar ook op de belangrijkste bron van schade. Het is beter om voltreffers op te offeren in statistieken en meer EP te verzamelen dan andersom.
Het ontwerp is over het algemeen wauw.
Geef ons liever schattige meisjes, schattige en ondeugende meisjes zoals Sparkle, we hebben al genoeg cowboys in het buitenland