windwijzer in Cyberpunk 2077: Phantom Liberty is een van de bestellingen in Dog Town, die verkrijgbaar is bij de plaatselijke fixer, Mr. Hands. Als onderdeel van deze taak zal V journalist Bree Whitney moeten helpen het Militech-laboratorium binnen te komen om informatie te vinden over een geheim project.
Aan het einde van de missie zul je een serieuze keuze moeten maken, die het lot van veel personages zal beïnvloeden. In de gids vertellen we je hoe je de Weathervane voltooit, waar je Bree kunt vinden in Cyberpunk 2077 en welke gevolgen elke beslissing heeft aan het einde van de taak.
Hoe u een windwijzer kunt bestellen
Om de Weathervane-bestelling in Cyberpunk 2077 te starten, moet je twee taken voltooien uit de hoofdverhaallijn van de Phantom Liberty-add-on: "Oude wonden" и "Een hand wast een hand". Hierna ontvangt u een bericht van Mr. Hands op uw telefoon. Nadat je het hebt gelezen, zie je een markering op de kaart: ga naar Night City.
Walkthrough van de Weather Vane-missie in Cyberpunk 2077: Phantom Liberty
Meneer Hands zal V vragen de journalist in de gaten te houden Bree Whitney, die een onderzoek uitvoert - het meisje wordt achtervolgd door bedrijfsagenten. Om veiligheids- en privacyredenen moet u eerst haar huis bezoeken.
Bezoek Bree's appartement in Night City
Ga naar Heywood, naar de westkust, waar de journalist woont. Ga de ingang binnen, ga iets verder en sla linksaf. Gebruik de lift om naar de gewenste verdieping te gaan.
Om het appartement binnen te komen, opent u de deur met geweld of gebruikt u technische vaardigheden. Ga nog een beetje verder, na Johnny's opmerking bamboe moeten vinden. Er staan veel planten in de eethoek, maar het heeft geen zin om ze te inspecteren.
Ga naar de achterkamer, gelegen vlakbij de kast. Op de computer kun je verschillende brieven lezen die de overlevering van Bree onthullen. Bamboe scannen, groeiend naast het bureaublad: het blijkt dat de plant eigenlijk een verkapte schuilplaats is.
Open de cache: binnenin zie je een klein item - een toegangskaart, die je moet ophalen. Johnny zal het Militech-logo uit de jaren 2010 erop zien en zeggen dat deze kaart minstens 60 jaar oud is.
Schrijf naar meneer Hands
Schrijf Hands een bericht dat je de kaart hebt ontvangen. De fixer zal het zeggen ga naar de klant: Ze wacht in een verlaten gebouw in Dog Town, op de laagste verdieping. Je moet komen als het donker wordt en geen aandacht trekken.
Wanneer je op het punt staat het appartement te verlaten, ontmoet je een vreemdeling die blijkbaar op zoek was naar Bree. Een buurman zal je vertellen dat er criminelen rondhangen in het appartement van de journalist. Je kunt de dialoog met hem overslaan.
Maak kennis met Bree in Dogtown
Ga naar CressstraatBree ontmoeten. Niet ver van het snelle reispunt zie je een lift - gebruik deze om naar het lagere niveau te gaan.
Ga vanuit de lift vooruit naar de afdaling en de ruïnes. Wanneer je de grote ‘kamer’ binnengaat, verschijnt er een zoekgebied waar je Brie moet vinden. Ga vooruit langs de rechter muur, je ziet een aanwijzing op de grond - sporen van de journalist.
Volg de rails; links vind je een gat in de muur waar je doorheen moet. Spring van de rand - er is nog een gat in de "put" er tegenover. Klim erin, waarna je een vreemdeling ontmoet: Bree Whitney.
Praat met Bree en volg haar
Praat met Bree en geef haar de gevonden kaart. Het meisje zal je opdragen haar te volgen om niet 'voor iedereen te staan'. Volg de journalist de trap af, zij zal V naar de deur van het Militech-pand leiden - met dezelfde kaart kun je daar komen.
Nadat je de deuren hebt geopend, kun je meteen naar voren gaan, of aandringen en een paar vragen stellen: waar komt de kaart vandaan, en ook waar V en Bree precies naar op zoek zijn in het laboratorium.
Scan het pand op bedreigingen
Whitney zal erop aandringen dat V de kamer verkent en als eerste gaat. Scan de gang: het gehandicapte torentje, de camera in de hoek en een ander torentje om de hoek. Volg Bree naar de volgende kamer.
In de kamer kun je weer met het meisje praten. Ze zal opmerken dat het oude alarmsysteem onvoorspelbaar is. Hebben 20 voertuigpunten, kunt u de onderlinge verbinding van het beveiligingssysteem vermelden.
Schakel het beveiligingssysteem uit
Zodra je de volgende gang binnengaat, zal het beveiligingssysteem het gezicht van V niet herkennen en de beveiligingsmodus inschakelen. Vanaf het plafond Er verschijnen twee torentjes: Schiet ze neer of schakel ze uit door te hacken.
Nadat hij de volgende deur heeft geopend, zal de journalist de huursoldaat opnieuw vragen de kamer te scannen op bedreigingen. Als u naar binnen gaat, wordt het beveiligingsprotocol geactiveerd: vanaf het plafond drie torentjes zullen uitsteken, allemaal gelegen in relatieve nabijheid. Pak het gevaar opnieuw aan.
Bij de ingang van de kamer, en ook iets verderop, mijnen bevinden zich. Ze zijn gemakkelijk te zien door de lasers die vallen uitstoten. Hack apparaten met geweld, gebruik technische vaardigheden of vernietig ze eenvoudigweg met bruut geweld. Om het doel ‘Schakel het beveiligingssysteem uit’ te voltooien, moet je alle objecten elimineren.
Volg Bree
In de volgende kleine gang zullen er ook een torentje en twee camera's zijn - schakel ze van tevoren uit. Hierna bevind je je op de hoofdserver.
In de doos tegenover de ingang kun je legendarische uitrusting ophalen. Op dit moment begint het meisje de Militech-databases te hacken en zal daar veel waardevolle informatie vinden. Naast de oude archieven vindt Brie nieuwe video's uit '68.
Kijk naar het scherm
Ga naar de monitor en zet de eerste video aan. Een zekere Evan McRae zal je vertellen over een schat aan gegevens. Speel de volgende video's een voor een zul je van hen leren dat Cesar het digitale fort is binnengedrongen, en nu bestudeert Militech de AI's in de Black Barrier. In de derde video rapporteert de wetenschapper een bevel om te folden en terug te keren, en ook over een soort gevaar en zijn collega Lisa, die verbinding heeft gemaakt met het netwerk en al twee of drie dagen in een bunker zit.
Praat met Bree, zij zal haar mening geven over de ontvangen informatie. V zal je vertellen dat je moet inpakken en vertrekken.
Wie te kiezen: Bree of Dante
Wanneer je op het punt staat te vertrekken, komt Dante de kamer binnen - dezelfde vreemdeling die V eerder had ontmoet toen hij Bree's appartement verliet. Hij geeft toe dat hij een speciaal agent van Militech is en alleen de journalist wil meenemen; hij is niet geïnteresseerd in V. Van Dante leer je nog meer details over Bree.
Op dit punt is het beter om de gids tot het einde op te slaan of te lezen, omdat je aan het einde van het gesprek een keuze zult moeten maken die de verdere ontwikkeling van de gebeurtenissen zal beïnvloeden.
Dante zal direct zeggen dat slechts één van hen het laboratorium zal verlaten. Hier beslissing te nemen: sta toe dat de agent Bree vermoordt, Dante zelf vernietigt, of laat de Militech de missie voltooien en hem later afmaken.
Wat gebeurt er als je Dante vermoordt?
Als je Caruso vermoordt en Bree levend achterlaat, dan Na een tijdje ontvang je een bericht van meneer Hands. De Fixer zal je vertellen dat Whitney alle verkregen gegevens aan Network Watch heeft verkocht en is gevlucht, en dat de organisatie een massale zuivering is begonnen en iedereen heeft vermoord die bij het project betrokken is. Hands zullen het "de kosten van het beroep" noemen en V veel succes wensen. Van het lijk kun je een dossier ophalen dat alle details van deze zaak beschrijft.
Wat gebeurt er als je Dante Bree laat vermoorden?
De tweede voor de hand liggende keuze is om een stap opzij te doen en Dante de missie te laten afmaken. In dit geval zal de agent zeggen dat V de juiste keuze heeft gemaakt en laat u de correspondentie van de journalist lezen met "Netwerkbewaking". Het zal duidelijk worden dat het op de tip van Bree was dat de ‘wacht’ alle wetenschappers die bij het project betrokken waren, doodde. Wanneer meneer Hands V kiest, zal hij zijn ontevredenheid uiten en hem vragen om in de toekomst bevelen uit te voeren zonder zelf iets te doen.
Wat gebeurt er als je Dante vermoordt na de dood van Bree?
De derde vork is uiterst onduidelijk. Het is de moeite waard om opzij te gaan, te wachten tot Caruso Bree neerschiet en hem dan te vermoorden, maar Johnny zal ontevreden blijven over deze actie. Doorzoek het lichaam van de journalist: daar vind je een chip. “Database: Project “Kinosura” (Object D)”. Stuur het naar Hands voor een "bonus".
Verlaat het laboratorium
Nadat je Bree en Dante hebt behandeld, verlaat je het laboratorium. Als je besluit ze allebei te doden, moet je ook naar de pakketterminal gaan en de gevonden chip daar achterlaten. In het geval dat alleen Bree stierf, hoef je alleen maar Hands te rekruteren en de taak zal worden voltooid.
Lees verder:We hopen dat de gids je heeft geholpen te begrijpen hoe je de Weathervane-bestelling in Cyberpunk 2077 kunt voltooien en de consequenties van de uiteindelijke keuze hebt begrepen. Als u vragen heeft, kunt u deze stellen op opmerkingenWe zullen ze zeker allemaal beantwoorden. Lees anderen Cyberpunk 2077-gidsen in het betreffende gedeelte van onze website.