Oude wonden erin Cyberpunk 2077: Phantom Liberty is de vijfde verhaalmissie van de Phantom Liberty-add-on. Om Jay te vinden heeft Reed hulp nodig: hij zal een voormalig agent bij het werk moeten betrekken en dan in het hol van een blinde maar gevaarlijke netrunner moeten kruipen. De taak wordt bemoeilijkt door het feit dat het gebouw goed wordt bewaakt, er zijn veel bewakers en camera's bij elke bocht.
In de gids leer je hoe je de Old Wounds-missie start en met de bewakers praat, hoe je de ingang van de ventilatieschacht vindt en de Skater vindt, en ook hoe je de centrale processor vernietigt als je de zoektocht vanuit een positie doorloopt. van bruut geweld.
Inhoud
Hoe je de Old Wounds-zoektocht start in Cyberpunk 2077: Phantom Freedom
De missie Old Wounds Phantom Freedom wordt automatisch geopend na het voltooien van de vierde verhaalmissie "Slaapagent".
Walkthrough van de zoektocht Oude Wonden in Cyberpunk 2077: Phantom Liberty
De missie begint na een gesprek met Reed, die je zal informeren dat er nog een geheim agent nodig is om naar zijn vriend te zoeken. De man zal vragen om Alex, de voormalige ondergeschikte van de spion, te ontmoeten om haar bij de zaak te betrekken.
Ga de Mottenbalk binnen
Ga na zonsondergang naar de Shore Slums en bezoek de bar die op de kaart staat aangegeven. Ben je te ver weg, gebruik dan de snelreisfunctie. Om dit te doen, ga naar de dichtstbijzijnde teleporter en houd vast PKM op punt "Cressstraat".
Ga vanaf daar ongeveer 200 meter naar het westen en u bereikt het etablissemyont. Open de deur en ga naar binnen.
Ga aan de bar zitten, je kunt bestellen als je wilt, maar je hoeft niets te drinken. Beantwoord de oproep en praat met Reed, die zal waarschuwen dat de agent hem misschien een koude schouder geeft omdat hij niet de hele waarheid kent.
Wanneer de partner arriveert, richt de barman het pistool op Reed. Je kunt het kanon uitschakelen of gewoon de munt laten zien om rustig met Alex te praten.
Ga achter het meisje aan dat iedereen zal verlaten en vertrek - je vindt haar buiten bij de reling. Leer elkaar opnieuw kennen en breng Alex op de hoogte. Ga ten slotte akkoord met haar samen te werken en ga weg.
Ga terug naar de bar om met Reed te praten en vertel hem dat je Alex tot een deal hebt kunnen overhalen. Jullie bespreken met z’n drieën het toekomstplan van aanpak.
Ontmoet Reed bij de schuilplaats van de Skater
Praat voordat je vertrekt met Johnny, die op de trap wacht, en luister naar zijn mening over de situatie van 7 jaar geleden.
Met behulp van de sleutel "V" Bel voor vervoer en ga naar de onvoltooide spa, op 700 meter van de bar.
Ga op de bank zitten, wacht op Reed en praat met hem. Tegen de tijd dat de spion verschijnt, zal het helemaal donker zijn.
Volg Reed het gebouw binnen, waarna je mogelijke mogelijkheden voor een ontmoeting met de Skater kunt bespreken. Totaal is er drie vorken, die de passage beïnvloeden, maar niet worden weerspiegeld in beloningen en eindes:
- Probeer te onderhandelen met de bewakers (je zult nog steeds moeten vechten of stealth gaan);
- Sluip door de ventilatieschacht;
- Ga je gang en vecht tegen de voodooïsten.
Vervolgens zullen we alle opties in detail bekijken.
Praat met de bewakers
Door te kiezen eerste vredige padOpen de deur aan de rechterkant en ga naar de bewakers om te proberen te onderhandelen. Ongeacht de geselecteerde replica's, niets zal werken. Je zult de bewakers moeten neutraliseren en doorgaan, of zeggen dat je weggaat. Dan kun je ongemerkt door de ventilatieschacht sluipen.
Zoek de ingang van de ventilatieschacht
Verlaat de kamer met de vijanden en verlaat het gebouw om op een andere manier naar binnen te gaan - langs de tweede splitsing. Klim op de container en klim op de betonnen overkapping.
Ga door het gat achter de steiger aan de rechterkant en ga naar beneden naar de deur. Vanaf daar neem je de trap naar een open kamer die naar de mijn leidt.
Ga rechtdoor door de tunnel, schakel de val uit en open de uitgang.
Spring naar beneden en je komt in een nieuwe kamer, door de deur aan de linkerkant. Sta niet op om te voorkomen dat u door de beveiliging wordt opgemerkt. Met behulp van de knop "TAB" gebruik de scanner om problemen te veroorzaken met je vijanden.
Doe hetzelfde met camera's die aan het plafond hangen. Wees voorzichtig: als je ontdekt wordt, zul je ten strijde moeten trekken. Houd er rekening mee dat uw partner ook gedeclasseerd kan worden als hij op een zichtbare plek naar buiten komt. Scan daarom vóór elke stap de ruimte en elimineer alle soorten interferentie.
Vernietig de CPU om de voodooïsten van het netwerk los te koppelen
Derde vork gaat open als je in eerste instantie besloot over hun hoofd heen te gaan, of als je werd ontdekt nadat je via de ventilatieschacht naar binnen was gegaan. In dit geval moet je de bewakers neutraliseren en op 4 verschillende punten op de centrale auto schieten.
Raak alle panelen aan elke kant, anders zullen de machines niet kalmeren.
Hoe vind je een schaatser?
Welke vork u ook kiest, de juiste persoon zit op dezelfde plek. Houd rechts aan en bereik de gele trap op de tweede verdieping. Ga naar beneden en sluip naar de brede, lange gang, die duidelijk zichtbaar is op de minikaart.
Verzamel onderweg waardevolle buit en ga dan het hol van de Voodooïst binnen door het kleine rooster bij de vloer te openen. Vervolgens hoef je alleen maar Reed te volgen. Laat de Skater zien wie zich op de dag van de crash in het netwerkverkeer begaf en maak een externe verbinding.
Bevestig de gegevensoverdracht en neem contact op met Jay. Ze zal belangrijke informatie verstrekken over de aanstaande afspraak en de verbinding met Hansen. De zwarte barrière doodt de Skater, waarna je met Reed kunt praten.
Verlaat de Voodoo-schuilplaats met Reed
Probeer het gebouw onopgemerkt te verlaten om geen tijd te verspillen met vechten. Verwijder vooraf obstakels van het pad met de scanner en ga richting de zoektochtmarkering. Anders kun je een vuurgevecht starten en rechtstreeks naar de uitgang rennen. Vergeet onderweg niet de lichamen van de doden te onderzoeken, nuttige spullen mee te nemen en hack de terminalgeld stelen.
Op straat moet je Reed volgen en met hem praten. Je partner zal je vertellen waar de Black Sapphire is, waar een groot diner zal plaatsvinden.
Hiermee is de taak voltooid en krijg je toegang tot de volgende verhaalmissie: "Een hand wast een hand". Om het te ontgrendelen, moet je minimaal drie bestellingen voor Mr. Hands voltooien:
- Uit het oog uit het hart.
- Acrobatische stunts.
- Het bos wordt gekapt en de snippers vliegen in het rond.
- Heiligen uit Hondenstad.
Lees in een aparte gids volledige walkthrough van Cyberpunk 2077: Phantom Liberty met alle verhaalmissies.
Lees verder:We hopen dat deze gids je heeft geholpen bij het starten en voltooien van de Old Wounds-missie in Phantom Liberty. Als je problemen of vragen hebt tijdens het voltooien van de zoektocht, kun je hierover schrijven in opmerkingen. Lees andere handleidingen over Cyberpunk 2077: Phantom Vrijheid. in het overeenkomstige gedeelte van onze website.
U kunt het vredige pad volgen, er is een regel met de vermelding Brigitte en Placide, in dit geval wordt u herkend en doorgelaten