Karakters erin Genshin Impact zijn verdeeld volgens vele criteria, waaronder een grote categorie die bestaat uit legendarische evenementen. Elke fan van het spel wordt vroeg of laat geconfronteerd met de vraag naar de wendingen van in de tijd beperkte gebeden, waar je deze kunt gebruiken kans om een zeldzame held voor je verzameling te ontvangen of om sterrenbeelden van epische metgezellen te upgraden. Op basis van de accounteconomie en persoonlijke voorkeuren moet je regelmatig beslissen of je waardevolle munten uitgeeft aan gebed of wacht op een spandoek met je favoriet.
Het artikel verzamelde legendarische personages met een S+ rating streepje lijst volgens de redactie van de site, op herhalingen die worden aanbevolen om op te letten, en ook hun beste sterrenbeelden analyseren. Als de legendarische al is verkregen, kunnen de gebeden van de beschouwde helden nog steeds veilig worden gesponnen omwille van de epische bannercompositie en sterke const.
Raiden
Archon of the Electro-regio bekleedt sinds de release de hoogste posities streepje lijst vanwege grote schade (vooral op C2-C3), mechanica energieterugwinning en flexibele gameplay. Sjogoen Raiden speelt niet alleen in het 'nationale team', maar speelt een sleutelrol in de 'revolver'-squadrons en voelt zich geweldig in de rest van de verscheidenheid aan teams. Een belangrijk voordeel van het meisje als basis van de groep is dat haar bondgenoten geen energieproblemen hebben en hun best kunnen doen voor hun schadedealer.
Het wordt ook aanbevolen om Shogun te draaien omwille van de sterrenbeelden, die als de sterkste worden beschouwd en Raiden met kop en schouders boven andere DD's verheffen. De eerste draagt bij aan de snelle accumulatie van determinatieniveaus, de tweede stelt je in staat een groot percentage van de verdediging van de vijand te negeren, en de derde verhoogt het niveau van elementaire explosie en breidt de bovengrens uit naar 15.
Kokom
Kokom onderscheidt zich van andere genezers door de hoge periodieke behandeling en goede toepassing. Door tot het Hydro-element te behoren, dat met alle elementen samenwerkt, kan de genezer harmonieus in elke groep passen. De priesteres van Watatsumi Island is een van de weinigen die bijna het hele scala aan artefacten als ondersteuning kan gebruiken, en ze kan ook buffersets combineren met Epos van drakendoders om het team te versterken.
Daarnaast gevechtsmechanica Fontaine indirect de prioriteit verschoven van sterke schilden naar genezing, waardoor het belang van alle genezers toenam. De vorming van Hydro Resonance komt bijvoorbeeld nieuwe karakters in de regio ten goede Furine и Nevilletou. Sterrenbeelden voor de priesteres zijn niet verplicht, maar ze openen nieuwe manieren van spelen, zodat ze ook nuttig kunnen zijn voor de gelukkige eigenaren van Kokomi.
Kazuha
Kazuha - Een veelzijdige ondersteuningsheld die zich richt op het bufferen van teams met elementaire schade. Het unieke karakter en het belangrijkste voordeel van ondersteuning komt tot uiting in het passieve talent, waardoor je persoonlijk kunt converteren beheersing van de elementen om elementaire schade voor teamleden te bonusen. De functie maakt het maximale potentieel van het team vrij, terwijl het tegelijkertijd perfect combineert met Anemo-mechanica: het verspreiden van elementen leidt tot een reeks reacties en extra schade.
De Ronin-samoerai vormt een perfecte aanvulling op veel squadrons en verliest in de loop van de tijd niet aan relevantie, omdat er nog geen held met een vergelijkbare universele buff is verschenen. Van de sterrenbeelden die tijdens herhaling kunnen worden getarget, is het de moeite waard om de tweede te benadrukken. Het vergroten van elementair meesterschap op het gebied van effect van het ultieme zal een positief effect hebben op de versterking en schade van de groep.
Nevillet
De belangrijkste voordelen van opperrechter Fontaine zijn eenvoudige gameplay en verbluffende constante schade, waarin de held zijn gelijke niet kent. In het belangrijkste kenmerk Nevilleta is ingesloten Kreta. schade, en de rotatie is gemakkelijk te volgen: de held vermindert onafhankelijk zijn gezondheid en geneest vervolgens van Source Drops, waardoor het genezerslot vrijkomt. De rechter heeft echter nog steeds een schildman nodig, omdat hij niet voldoende weerstand heeft tegen onderbrekingen van een geladen aanval, en bovendien vereist dat de elementen van de helden in de ploeg niet worden herhaald.
Dankzij de sterke punten van Nevillet kan het personage naar de S+ positie klimmen streepje lijst en het dwingen van veel spelers om zich voor te bereiden op een herhaling om voor de eerste keer de rechter te krijgen. Maar zelfs degenen die het geluk hadden hem op de eerste plaats te krijgen, wordt geadviseerd zijn terugkeer niet te missen: C1 heft de weloverwogen beperkingen met betrekking tot selectie van squadrons op en verhoogt de weerstand tegen onderbrekingen, wat niet alleen de effectiviteit van de held zal vergroten, maar ook het comfort van het spel.
Yelan
Yelan - een van de sterkste schadeverdelers buiten het veld, aangedreven door basisaanvallen. De voordelen van de heldin liggen in de afhankelijkheid van de schade van de maximale gezondheidsreserve en haar lidmaatschap van het Hydro-element. In tegenstelling tot vergelijkbaar Xingqiu, is het meisje begiftigd met het vermogen om de schade aan het actieve personage te bufferen tijdens parallelle elementaire explosie-aanvallen.
Yelan wordt zeer gewaardeerd als gevechtseenheid en zal zowel helpen bij het verkennen van de wereld als bij het voltooien van gevechtsinhoud met verhoogde moeilijkheidsgraad. Je kunt spins sparen voor een herhaling, niet alleen in het belang van de heldin, maar ook voor haar duplicaten. Bijzondere aandacht wordt gevestigd op het eerste sterrenbeeld, waarmee Yelan niet langer een acuut gebrek aan energie voor het ultieme zal ervaren en gemakkelijker schade zal aanrichten.
Lees verder:Deel mee opmerkingen, welke herhalingen van helden vind jij niet minder belangrijk en op welke banner wacht je momenteel? Wij nodigen u uit om er kennis mee te maken apart artikel, waar ze het patroon van hoge posities van het Hydro-element in het dashboard hebben gevolgd en uitgelegd waarom de karakters van dit element relevanter worden.
Heeft Nevillet een genezer zoals Kokokmi nodig? Is het alleen maar om de verbetering voor Furine te versnellen, er is zoveel schade en sferen dat hij niet echt assistenten nodig heeft en dat zijn HP niet veel daalt. Ik zou hier Nahida toevoegen in plaats van Kokomi, ze is duidelijk nuttiger en veelzijdiger
En de beste komen waarschijnlijk uit de categorie “Ik heb ze uitgeschakeld, dus ze moeten bestaan.”
Nahida, Furina: “Nou, ja, nou, ja...”
vlg.
Grootvader. Hij staat waar hij wordt geplaatst, draagt wat hem wordt gegeven en vervult zijn plichten voor 200%. Nee, Lila is niet dezelfde, ook al zou ik dat wel graag willen. Voor de rest zwijg ik, ik zie nog geen alternatieven.
Zolang er one-shots zijn, zal Zhongli altijd relevant zijn.
P.S. Ik heb niets tegen Lila, zij is ook goed.
Het is een kwestie van smaak.
Kokomi is absoluut GEEN must-have - ja, de Perzische is leuk, in veel opzichten beter dan Barbie, maar zeker niet iets zonder welke ACC bepaalde mechanica zal missen.
Zelfs iedereen (behalve ik), aanbeden door Raiden, is in de eerste plaats een gijzelaar van de nationalist, omdat Shinobu tijdens het groeiseizoen en de stimulatie van Kuki de baas is met de vrijlating van het dendro-element.
In principe ben ik het uit de door de auteur gepresenteerde lijst alleen met Kazachs eens - het vereenvoudigt het leven aanzienlijk, is vriendelijk in montage, vereist geen teken, behalve dat het voor beginners een beetje lastig zal zijn vanwege de wonderen in Inazuma, maar het is een universele Perzische.
Op dit moment past Kokomi perfect in pakketten van Freeze, omdat het tegelijkertijd de genezer- en Hydro-applicator-sleuf bedekt, en je in staat stelt Cryo-buffers/sub-dd en Anemo-held in het team te rekruteren, waardoor de ploeg zo sterk mogelijk wordt. Plus Hydro Resonance, die HP verhoogt - zeer relevant met de release van Fontaine, waar de meeste helden mechanica hebben die is gebaseerd op manipulaties met HP en schalen hebben van deze statistiek. Haar element is over het algemeen het meest universeel, en zolang Cryo-personages, personages uit geladen aanvallen (die Xingqiu en Yelan niet kunnen activeren), personages van andere elementen en helden met HP-schadeschalen naar buiten zullen komen, zal Kokomi dat blijven relevant.
En Raiden is veelzijdiger dan Cookie. Je hebt gelijk dat Kuki specifiek in Dendro-squadrons winstgevender is dan Raiden (trouwens, vergelijkbaar met de reden voor de relevantie van Kokomi, omdat het verschillende functies sluit, waardoor je de meest winstgevende bondgenoten kunt nemen), maar indien nodig, Raiden kan worden gewijzigd door haar een ander wapen en commando te geven, en ze zal waarde blijven bieden en inhoud dekken. En Cookie is de heldin van één rol en één type eenheid, en levert in feite minder voordeel op voor het account als geheel dan Raiden.
Volgens Cookie is dit op zijn zachtst gezegd niet waar.
Ja, er is maar één ploeg, maar het voordeel voor Akka steekt met kop en schouders boven Raiden uit, omdat
Er is in feite het momenteel standaard dendro-pakket Nahida (DendroGG)-Elan (XinQiu)-Kuki-Haitham.
En dan zijn er variaties. Als er geen Khaitham is, kun je een tweede hydro of dendro krijgen, maar het zal allemaal een orde van grootte erger zijn.
Als je budgetpakketten vergelijkt, lijkt een pakket DendroGG-YaoYao-Blue-Raiden of DendroGG-Colley-Barbara-Raiden een orde van grootte zwakker dan DendroGG-Blue-Kookie-Haitham. Misschien is Haitham uiteindelijk zelfs waardevoller dan Nahida en verdient het om in de Raiden-slot te komen, ik weet het niet.
De enige optie die niet slechter is, is de optie met Nevilette, maar we weten allemaal heel goed dat hij zo gebroken is dat hij niet eens een team als zodanig nodig heeft.
Zijn element staat hem niet toe de plaats van Raiden in te nemen. Dendro combinatie met drie elementen. Daarom is Raiden veelzijdiger.
Raiden heeft voldoende gebruiksmogelijkheden. Ze is een allrounder. Maar ik ben het met Kokomi eens. Ik zou haar op deze lijst veranderen in Nahida als nog een allrounder. En ik zou van mening zijn dat de lijst normaal is.
Zelf volg ik dit principe bij de Perzen, en iedereen behalve Kokomiya (inclusief Nahida) staat op de lijst. Nivelet is de laatste, die hebben we moeten overslaan. Ik zal het nemen omdat het op zichzelf krachtig is. Het enige wat ons nog rest is Kazuha en Nivelet te pakken te krijgen.
Het belangrijkste aan Kokomi is dat ze zelfs op C0 goed speelt. Dus echte Kokomi-hoofdgerechten kunnen oplopen tot C6. Nahida is dus nog steeds relevant en ik wacht op haar herhaling.
Ik wist niet dat Nahida gecombineerd werd met het Cree-element.
Er zijn zogenaamde ‘koelkast’-pakketten, waarbij cryo, toegepast op een vijand, de vijand in staat stelt de dendro-status langer te behouden, waardoor meer toppen worden geproduceerd. Nou ja, een van de meest populaire pakketten met Risley door smelten: Nahida, Risley + 2 pyro.
Als ik mijn vriend met de afgrond help, mis ik Elani enorm. Omdat de twee goedkoopste en meest schadelijke pakketten in de vorm van onderdanen en vegetatie hydro willen en van de 4* er maar één werkende varic is.
Het beste personage om opnieuw uit te voeren, is degene waarbij je je prettig voelt en die je leuk vindt. De informatie is meer voor digitale rukkers, omdat elk pakket van 5* karakters, zelfs bij c0, bijna alle inhoud omvat.
Spin Raiden en niet Nahida? Wie kan Nahida adequaat vervangen? GG? En het is niet eens in de buurt. Bai Zhu? Hij is sterk en handig, maar qua schade en bonussen is hij een stuk beter dan Nahida. En verwijder Nahida uit het dendro-pakket, dan daalt haar effectiviteit met meerdere hoofden. Hoe zit het met Raiden? De toppen van Cookie ontploffen net zo goed, in dendro-squadrons voelen Chip en Miko zich geweldig en nemen ze geen tijd in beslag op het veld zoals Raiden, en als je het voor één maaltijd gebruikt, betekent dit dat de helft van het personage in de prullenbak belandt. En het nationale team speelt rustig, zelfs zonder Raiden, zelfs met ons drieën. Maar zelfs als je Sucrose daar aanbrengt, zal het niet erger zijn. Raiden is nergens onvervangbaar, er zijn overal alternatieven, goedkoper en werkend zonder c2 van de legendarische. Dus... Is Raiden echt nodig en Nahida niet?
Bai Zhu is niet zozeer een concurrent van Nahida als wel haar belangrijke toevoeging, waardoor je zonder Anemo-personage (voornamelijk Kazuha of Sucrose) kunt spelen in teams van Stimulation met Electro main-dd, zonder schade te verliezen en een plekje vrij te maken voor sub -dd. Bovendien, in de context van de huidige mechanica van Fontaine met de vereiste van een grote hoeveelheid genezing en het feit dat personages onder Dendro niet reageren met de start van een nieuwe regio - ziet Bai Zhu er momenteel beter uit, dus sluit het deze functies . Hij is onder Furina een top 1-top 2 healer en past perfect bij Nevillet, waarbij hij bijvoorbeeld een passief talent activeert. Wanneer helden Nahida weer nodig hebben, zal er meer vraag naar haar komen, maar nu vindt Bai Zhu veel gemakkelijker een toepassing voor zichzelf.
Het verhaal is vergelijkbaar met Raiden: ze is universeler, omdat ze niet is afgestemd op Dendro-eenheden.
Het einde van je reactie deed me bijna sterven van het lachen, je hebt er echt een groot probleem van gemaakt.
Wat is precies het probleem?
Riley? Wat is er mis mee? De man schrijft dat er geen bijzondere behoefte is aan rationalisatie in het nationale systeem en zelfs als je er sucrose aan toevoegt, zal het niet erger zijn. En nu kijkt hij:
1) Eshka Raiden verbetert de ult van blauw en syanka met 24%.
2) de ult richt, zelfs op c0, een hoop schade aan en stelt je in staat het venster tussen cd's voor de rest te sluiten.
3) de ult regenereert ook een hoop energie, wat de balans van statistieken vereenvoudigt en je in staat stelt om niet veel van deze statistieken op te offeren om op te laden, wat anderen de ult op CD zouden kunnen gebruiken.
Maar ja, waarvoor zit ze in het nationalisme, het heeft geen nut, lol.
Ik begrijp ook niet waar de krinzhukha is. Ze praten al heel lang over de hoge kosten en overwaardering van Raiden, ze veranderen hun schoenen alleen voor herhalingen, wanneer ze meningen nodig hebben.
Vergelijk haar in deze slot met Kazach en Favonius. Vooral als je dubbele inflatie doet. Vastbinden, bevestigen, weerstandsknipper, geen willekeurige overbelasting. Theorieën zijn theorieën, maar in de meeste afgronden is hij vele malen praktischer en geeft hij niet minder aan de ploeg, en vaak meer dan zij. Tegelijkertijd is het veel eenvoudiger te monteren.
En je probeert te denken, misschien begrijp je het, ik denk dat ik hierboven iets heb geschreven. Wie spreekt? Op welke manier duur?
Ik vergeleek het, niet zoals jij theoretisch, maar in de praktijk, en in het nationale systeem kwam de Kazachse niet eens in de buurt. Wanneer Raiden uit een nationaal team wordt verwijderd, neemt de schade onrealistisch af.
Duur - vanwege drie emblemen per team, en het beste gaat nog steeds naar Xianke. Voor Kazachen vond ik de belangrijkste statistiek en vergat deze. Blauw kan natuurlijk in stukjes worden gekleed, maar als Elan, wil je dat op de een of andere manier niet. Vooral de problemen met de limiet op Ksh 15%+ en normale hersteluren met 35+ Ksh - je kunt hier jaren naar zoeken en nooit vinden. Het is duidelijk dat er een stuk is dat niet in de set staat, maar het is er maar 1, en er zijn 2,5 probleemslots (aangezien de beker op ATK kan staan, zolang er geen teken is - dit wordt als de helft van het probleem beschouwd) .
Zegt een deel van de gemeenschap, die zich genoodzaakt zag haar van c2 los te schroeven, omdat ze ontevreden waren over haar schade in diezelfde praktijk op c0-c1 tegen de achtergrond van nieuwe Perzen. Zelfs in dit draadje zijn er naast mij nog meerdere mensen.
IMHO, maar hoge kosten kunnen alleen worden gemeten in primogems, maar ach. Wat je schrijft is gewoon grappig en net zo ineenkrimpend als hierboven. Laten we beginnen met het banale: je verzamelt geen nationaliteit, maar je verzamelt een puinhoop, zoals ze meestal zeggen. Wat voor pak is dit eigenlijk? Half nationaal, half Tortosyanka. Ik zal je een geheim vertellen, maar de grap van de onderdanen is dat je normaal verzamelt en kleedt met 3 (Syanka, blauw, Raiden) dd, en niet 1. En zonder dit, als je dit pakket wegspoelt om te verzamelen, is het verdwijnt gewoon. Je schrijft over problemen met statistieken, maar begrijp je dat je bij het uitblijven van een inval domweg deze statistieken moet opofferen ter wille van herstel? Je krijgt dit 40-50 herstel niet uit het niets en je zult de ksh/ku/aanval moeten onderschatten, en de cijfers zijn helemaal niet klein, en in plaats van een normaal kanon voor schade aan blauw zul je moeten schrijven een ceremonieel uit, in plaats van op zijn minst een gebrul. Je kunt pronken, maar feit is dat wanneer je Raiden uit het nationale team verwijdert, het verlies aan schade enorm is.
Voor de meeste mensen is de enige draai de dop. Toen Raiden uitkwam, riep deze gemeenschap dat het in principe gebruikersloos was. Je zegt dat alsof ze je dwongen haar c2 te verdraaien met een pistool tegen haar hoofd. Op c2 richt het domweg nog meer schade aan dan zonder. Ik vraag me af of deze gemeenschap er rekening mee houdt dat Raiden geen pure DD is of is er ook hier sprake van een gebrek aan intelligentie?
Ik kleineer de verdiensten van Nahida helemaal niet, ik heb zowel haar als Raiden voor mijn rekening, maar ik gebruik Raiden veel vaker omdat haar veelzijdigheid het toelaat. Ja, in een nationaal spel zal elke schadedealer zich goed voelen, maar alleen Raiden kan haar DPS zo sterk verhogen dat iedereen de ult op cd gebruikt.
Het is ook de moeite waard om naar de toekomst te kijken, er is al een tendens bij ontwikkelaars om karakters vrij te geven voor "Overload" (tot nu toe alleen Chevreuse, maar te oordelen naar de lekken zal Harlequin de volgende zijn + het is heel goed mogelijk dat Natlat-personages ook) en in 4.6 ze zullen ook een set uitbrengen voor “Overload”.
Daarom kunnen we aannemen dat de relevantie van Raiden voor de nieuwe meta zelfs over een jaar niet zal veranderen. De volgende is Snezhnaya met Krio-personages, met wie Nahida in principe niet speelt. Op basis hiervan geloof ik dat Raiden nuttiger zal zijn voor de accounteconomie.