Gedetailleerde gids voor Raiden in Genshin Impact: tips voor het selecteren van wapens, artefacten en teams. Alle informatie over de capaciteiten van de heldin, evenals haar belangrijkste voor- en nadelen. Het principe van vechten en optimale rotatie. Alles wat Raiden nodig heeft om een level omhoog te gaan.
Shogun Raiden - speelbare Electro Archon (Beelzebub), die een onveranderlijke eeuwigheid beloofde voor de inwoners Inazuma. Ze is ook in de volksmond bekend onder haar titel. Baal, voorheen eigendom van haar zus Makoto. Shogun-regels Elektro element, en in gevechtsgebruik polearm wapen.
Waardering | S+ positie binnen streepje lijst |
Zeldzaamheid | ⭐⭐⭐⭐⭐ |
wanneer toegevoegd aan het spel | 1 september 2021 (patch 2.1) |
Hoe een personage te krijgen | Gebed "De heerschappij van sereniteit" |
Элемент | Elektro⚡️ |
wapen | Een speer |
Geslacht van het personage | Vrouwelijk |
Naar welke groep wel | Archonten |
sterrenbeeld naam | sterfelijke wereld |
Thuisregio | Inazuma |
Baal is jarig | 26 juni |
Sterrenbeeld | Kreeft |
Tijdperk van Baäl | Meer 3000-jaren |
Groei van Baäl | 168-175 zien |
Baal speciaal gerecht | Geen |
Stemacteurs |
|
Hoe Shogun Raiden in Genshin Impact te krijgen
Herhaling Raiden zal plaatsvinden in tweede de helft van de update 4.3, tegelijkertijd met eimie. Gebed met de heldin is beschikbaar vanaf 9 januari tot 30 januari 2024. Alle sterrenbeelden worden alleen uitgeschakeld tijdens de periode van de banner.
Volg het schema voor de release van nieuwe personages en herhalingen van reeds uitgebrachte personages dienstregeling banners.
Kenmerken van Shogun Raiden: wat toeneemt bij het stijgen
De belangrijkste statistiek van Raiden die toeneemt tijdens het stijgen is energieterugwinning. Daarnaast stijgen de HP-indicatoren, aanvalskracht и van bescherming. De exacte waarden worden weergegeven in de tabel.
Niveau | Basis HP | Basisaanval | Basis bescherming | Energieterugwinning |
---|---|---|---|---|
1 | 1 005 | 26 | 61 | 0 |
20 | 2 606 | 68 | 159 | 0 |
40 | 5 189 | 136 | 317 | 0 |
50 | 6 675 | 174 | 408 | 8.0% |
60 | 8 373 | 219 | 512 | 16.0% |
70 | 9 875 | 258 | 604 | 16.0% |
80 | 11 388 | 298 | 696 | 24.0% |
90 | 12 907 | 337 | 789 | 32.0% |
Raidens capaciteiten
Raiden is zeer flexibel in de rol van primaire en secundaire schadedeler, maar ook in de ondersteuning. De heldin regenereert energie voor bondgenoten, waardoor hun gevechtseffectiviteit toeneemt en ze belangrijkere statistieken in artefacten kunnen verkrijgen zonder zich te concentreren op energieherstel.
Laten we vervolgens eens kijken hoe alle vaardigheden van Raiden werken: schade, speciale effecten, afkoeltijd en -duur. We vertellen je over de prioriteit om ze naar een hoger niveau te tillen, en kijken ook naar alle sterrenbeelden en passieve talenten.
Basisvaardigheden (actieve vaardigheden)
- Bron (Normaal/Opgeladen/Laat vallen)
Het personage voert een reeks eenvoudige aanvallen uit - tot 5 opeenvolgende speeraanvallen.
Een geladen aanval vergt uithoudingsvermogen om een krachtige verticale aanval uit te voeren. Een luchtaanval veroorzaakt fysieke schade boven een gebied bij contact met de grond.
- Dominantie: onheilspellend voorteken (elementaire vaardigheid)
Afkoelen: 10 sec.
Duur: 25 sec.
De shogun opent zijn rijk, brengt elektroschade toe aan vijanden in de buurt en geeft squadleden (teamgenoten in de buurt) het effect Ogen van stormstraf:
- Wanneer een held aanvalt terwijl hij onder dit effect is, voert Eye of Thunderous Punishment een gezamenlijke aanval uit en brengt Electro-schade aan in een effectgebied op de locatie van de vijand.
- Dit effect verhoogt ook de elementexplosie met een hoeveelheid die is gebaseerd op hoeveel energie het ult kost op het moment van het effect.
De Eye of Storm Punishment kan slechts één gezamenlijke aanval per eenheid gedurende 0,9 seconden uitvoeren. De extra Electro-schade die wordt toegebracht samen met de aanvallen van teamgenoten die niet door de speler worden bestuurd (in coöpmodus), geeft slechts 20% van de standaard schadewaarde.
- Geheime kunst: Muso Shinsetsu (elementaire explosie)
Afkoelen: 18 sec.
Energieverbruik: 90.
De Archon brengt AoE Electro-schade toe en verandert in een andere gevechtsvorm, waarbij hij Muso no Hitotachi gebruikt om gedurende een bepaalde tijd te vechten. Tegelijkertijd hangt de schade van Muso no hitotachi- en Muso isshin-aanvallen af van de verzamelde niveaus van Resolve. Het zijn deze ladingen die worden verbruikt wanneer een elementaire explosie wordt geactiveerd.
Muso isshin: In deze staat gebruikt Raiden zijn Electro Sword voor alle soorten aanvallen. Deze infusie wordt niet onderbroken door andere elementaire infusies. Als de vijand met succes wordt verslagen, wordt de energie teruggegeven aan alle teamleden. Het effect wordt elke seconde geactiveerd (tot 1 keer gedurende de gehele duur van de ult). De weerstand tegen onderbrekingen wordt ook verhoogd en Raiden krijgt volledige immuniteit tegen de Charged-reactie.
Het effect van Muso Isshin verdwijnt wanneer Raiden het gevecht verlaat.
Aangebrachte schade wordt beschouwd als schade explosie van de elementen, waar u rekening mee moet houden bij het kiezen van wapens en artefacten.
Lustchakra: Bij gebruik van ultimates door squadleden (nabije teamgenoten), verzamelt Raiden Resolve in verhouding tot de kosten van de energie van deze elementexplosies. Het maximale niveau van Resolve is 60 en de duur na het einde van het gevecht is 300 seconden.
De volgorde van nivellerende vaardigheden
Pomp eerst gelijkmatig elementaire explosie и elementaire vaardigheid tot niveau 6. De schade die Raiden tijdens een houding toebrengt, hangt af van de explosie van elementen, en de bonus op de schade van Ultimates die zij en haar bondgenoten zullen ontvangen, hangt af van het niveau van E-shki. Concentreer u vervolgens op de elementaire uitbarsting en breng, nadat u deze hebt gemaximaliseerd, de E-shka naar 8 of hoger. Normale aanvallen Het wordt niet aanbevolen om ze te upgraden, omdat Raiden ze niet in de strijd gebruikt.
Passieve vaardigheden
Laten we eens kijken naar alle passieve vaardigheden van Raiden:
talent | Wanneer opent het | Wat geeft |
---|---|---|
Bewaarder van alle dingen | Baseren | Het verheffen van eenhandige en polearms kost 50% minder mora. |
Talloze dromen | 2e Ascentie Fase | Bij het oppakken van elementaire bollen of deeltjes door partijleden, wint Baal's ultieme vastberadenheid 2 niveaus. Het effect treedt elke 3 seconden op. |
Verlicht | 4e Ascentie Fase | Voor elke 1% energieregeneratie boven 100% wint de held:
|
sterrenbeelden
In de onderstaande tabel kun je alle Raiden-sterrenbeelden zien:
№ | Naam | Eigenschappen |
---|---|---|
1 | Onheilspellende inscriptie | Bepalingspunten voor elementair explosiewerk worden nog sneller behaald. Wanneer Raiden wordt geactiveerd door een explosie van de elementen van Electro-helden in de ploeg, ontvangt Raiden 80% meer van dergelijke ladingen, en van vertegenwoordigers van andere elementen - met 20%. |
2 | stalen breker | Muso no hitachi en Muso isshin vallen aan vanuit de vaardigheid Arcane Art: Muso Shinsetsu negeert 60% van de verdediging van de tegenstander. |
3 | Shinkage van vervlogen dagen | LV. "Geheime kunst: Muso Shinsetsu" +3 (max. 15) |
4 | eed van waarheid | Geeft alle groepsleden (behalve zijzelf) +30% aanvalskracht gedurende 10 seconden bij het verlaten van een elementexplosie. |
5 | Afdaling van de Shogun | LV. Dominantie: onheilspellend voorteken +3 (max. 15) |
6 | Wensbewaarder | Normale, geladen en vallende aanvallen onder invloed van een elementaire explosie verminderen de cooldown van de ult van de rest van de groepsleden met 1 seconde. Het werkt eens per seconde (maximaal 1 keer tijdens de duur van de vaardigheid). |
Het sterkste sterrenbeeld voor Raiden is С2. Andere constanten dragen ook bij, maar op een lager niveau, en verder dan C2, heeft het in het algemeen geen zin om te draaien. Laten we elke constellatie afzonderlijk analyseren:
- eerste sterrenbeeld verhoogt de accumulatie van oplossingsstapels. Dit heeft invloed op de schade, maar niet zoveel als het lijkt. Het addertje onder het gras is dat een sterke toename alleen komt van Electro-personages, en Raiden speelt vaak alleen in een team, of met maximaal één held van hetzelfde element. Het heeft geen zin om bewust naar dit sterrenbeeld te gaan, maar als het uitvalt, kun je het als een prettige toevoeging beschouwen.
- Tweede sterrenbeeld vermindert de verdediging van vijanden met 60%, waardoor de schade van Electro Archon met ongeveer 35% toeneemt. Een van de sterkste constellaties in de game, die haar potentieel als een echt DD-hoofdteam onthult. Als je sterrenbeelden uitschakelt omwille van schade, dan is het logisch om daar te stoppen; volgende constellaties zullen geen grotere bijdrage leveren aan de schade.
- vierde sterrenbeeld versterkt bondgenoten. De constellatie is niet erg belangrijk, aangezien er al veel mogelijkheden zijn om het team te verbeteren met deze statistiek, maar deze bonus heeft geen invloed op Raiden zelf.
- zesde sterrenbeeld Vermindert de cooldown van de ultieme bondgenoten. Een leuke bonus, maar het heeft niet direct invloed op de schade.
Voor- en nadelen van Shogun Raiden
Net als andere helden heeft Raiden haar voor- en nadelen. Laten we ze in meer detail bekijken:
Voordelen | Beperkingen |
Is universeel "accu" (een held die de energie van de ploeg aanvult). Terwijl Elemental Burst actief is, laadt het teamgenoten op terwijl ze minder zelf-energieregeneratie hebben. | Afhankelijkheid van de kosten van elementaire explosies van andere personages bij het ontvangen van stapels Resolve. |
De hoge persoonlijke schade die in korte tijd wordt aangericht, maakt haar zelfs met C0 een krachtige schadeverdeler. | Kan geen interactie hebben met sommige helden, zoals baai doe, Electro-reiziger (vanwege de aard van haar ult) of gebruik bepaalde buffers (Yun Jin), wat de synergie beperkt met helden die anders zouden profiteren van de extra energie. |
Kan zowel effectief zijn als hoofdschadeverdeler als als sub-deader of ondersteuning, en kan passieve elektroschade veroorzaken buiten het slagveld. | In sommige situaties kan het andere reacties opheffen met een elementaire vaardigheid. |
Eenvoudig op te pakken kwaliteitswapens, waaronder een sterke F2P-variant ("Vangst") en 5* speren, die waardevol zijn maar niet vereist. | |
De belangrijkste constellaties die de effectiviteit en schade van Raiden beïnvloeden, zijn vroeg (C1 en C2). | |
Verlaagde morakosten om polearms en zwaarden omhoog te brengen. |
Over het algemeen is dit een goede secundaire of hoofdschadehandelaar die effectief is in het aanrichten van elektroschade en het herstellen van energie aan teamleden.
Shogun Raiden nivelleren
Laten we eens kijken welke materialen nodig zijn om Raiden naar het maximale niveau te brengen, waar je ze kunt vinden en welke middelen nodig zijn om talenten naar een hoger niveau te tillen.
Verhoging
Om Raiden te beklimmen heb je nodig:
- Scherven, fragmenten, stukken en kostbaar Vajrad-stenen - verkrijgbaar bij wereldbazen: Elektrohypostase, Donder Manifestatie, Zwerm vishaps van de diepten, Electro varen и Oude Geovishap. Ook gewonnen door het opnieuw bewerken van andere stenen en Stikstof stof op de werkbank.
- Bewakers (oud, kageuchi en beroemd) - materiaal dat uit mobs kan worden geslagen Kairagic и Nobushi.
- wolk gras fruit - een curiosum van Inazuma.
- Stormparels zijn een hulpbron die wordt toegekend voor het verslaan van een wereldbaas. Donder Manifestatie.
- 420 000 pestilentie en 421 held ervaring.
talenten
Om de talenten van Raiden te upgraden heb je naast bewakers ook de volgende boeken en materialen nodig:
- Leringen, richtlijnen en filosofieën over het “Licht” - Talentboeken uit de kerker Violette zaal. binnen gekweekt Woensdag, Zaterdag en Zondag.
- Molten Moment - materiaal van de wekelijkse baas Siniora.
- Kroon van inzicht — een item om talenten naar niveau 10 te brengen.
- 1 653 000 pestilentie.
U kunt de hoeveelheid ontbrekende materialen berekenen met behulp van Genshin-impactcalculator.
Beste builds voor Shogun Raiden in Genshin Impact
Raiden is een sterke en flexibele schadehandelaar die de rest van zijn teamleden bonussen kan bieden in de vorm van opvulenergie, een vrijwel constante Electro-status, zelfs als hij zich niet buiten het slagveld bevindt, en een buff voor schade door ults. Over het algemeen kunnen de rollen als volgt worden omschreven:
- Bestuurder. De belangrijkste rol is om bondgenoten van energie te voorzien en de "schakel" in de ploeg te zijn. In het nationale team richt Raiden bijvoorbeeld niet de grootste schade aan, maar verbetert hij de interactie en kracht van alle andere helden.
- Belangrijkste schadedealer. Dergelijke teams zijn in de regel gebaseerd op het vergroten van haar eigen schade en omvatten geen andere sub-dps. Ze worden vervangen door buffers zoals Bennett, Kujou Sara, Kazuha, Zhongli, Nahida.
- Nucleaire explosie. Dit is een teamspel met Dendro- en Hydro-helden. In tegenstelling tot de hierboven genoemde rollen, gaat ze hier volledig op in beheersing van de elementen. In dergelijke eenheden zet Raiden bijna nooit zijn uiterste best, en de grootste schade komt van de elementaire vaardigheid, die de kernen van Budding doet exploderen. Het is belangrijk op te merken dat het in teams onmogelijk is om een "hybride" Ei te verzamelen uit de Budding-reactie, omdat zowel de eigen schade als de explosie van de kernen verloren zullen gaan.
Aanbevolen karakteristieke waarden
In de onderstaande tabel laten we de kenmerken zien waarop je moet letten bij een Raiden-build.
Artefact | Hoofdkenmerk | Aanvullende statistieken |
---|---|---|
Bloem van het leven | PK (permanent) | Kreta. schade Kritieke kans. treffers Energieterugwinning % Aanvalskracht % |
Veer des Doods | Aanvalskracht (permanent) | Kreta. schade Kritieke kans. treffers Energieterugwinning % Aanvalskracht % |
Het zand van de tijd | Aanvalskracht % Energieterugwinning % Elementair meesterschap | Kreta. schade Kritieke kans. treffers Energieterugwinning % Aanvalskracht % |
ruimte beker | Bonus Elektroschade % Aanvalskracht % Elementair meesterschap | Kreta. schade Kritieke kans. treffers Energieterugwinning % Aanvalskracht % |
Kroon van geest | Kreta. schade / Crit Kans. hits Elementair meesterschap | Kreta. schade / Crit Kans. hits Energieterugwinning % Aanvalskracht % |
Optimale stat-waarden:
- Aanvalskracht: 1600+ eenheden.
- Kans op kritiek en kritiek. schade: verhouding 1:2 (bijvoorbeeld 60 ksh en 120 ksh).
- Energieterugwinning: vanaf 210%. Idealiter rond de 260-270%. Als je echter met de set Emblem of Shattered Fate speelt, mag je de drempel van 300% niet overschrijden, omdat daarbuiten de setbonus niet meer werkt.
- Elementair meesterschap: in een team van Vegetation reaction heeft Raiden 600-700+ MS nodig. Als ze Stimulatie speelt, dan 100-200 eenheden. genoeg. In andere gevallen is MS niet nodig.
- De beker voor aanvalskracht is de moeite waard als het team geen buffer voor aanvalskracht heeft (Kujou Sara, Chevreuse of Bennett), zijn er elementaire schadeverbeteringen van derden (Kazuha, Furina), en ook als je met een wapen speelt dat veel aanval geeft.
- De Electro Damage Cup moet worden ingenomen als Raiden een signaal heeft, een speer met veel aanvalskracht, of als het team een held heeft die de waarde van deze statistiek vergroot.
Het is vermeldenswaard dat als je een beker kiest voor aanvalskracht, de uren strikt worden genomen om de energie te herstellen.
De benodigde energieterugwinningswaarde is heel individueel en afhankelijk van het team. Hoe duurder de ultieme resultaten van de geallieerden, hoe meer van deze statistiek je moet behalen. De minimumwaarde kan 210% worden genoemd, maar voor een comfortabel spel is in de regel 250-270% nodig.
Het beste wapen
Bij het kiezen van het wapen van Raiden is het belangrijk om er rekening mee te houden dat haar staande aanvallen als ultieme schade gelden, dus zij past niet speren die de schade van normale of geladen aanvallen verzachten. Geef bij het kiezen de voorkeur aan wapens die geven energieterugwinning, kritiek. kans of kritiek. schade of aanvalskracht.
Naam | beschrijving | Aanbevelingen |
---|---|---|
Stralende oogst ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Basis aanval: 46 608 ~ Herstellen energie: 12% ~ 55,1% | Aanvalskracht verhoogd met 28% van het energieterugwinningspercentage meer dan 100%. De maximale aanvalskrachtbonus is 80%. Wanneer een elementaire explosie wordt geactiveerd, wordt de energieterugwinning verhoogd met 30% gedurende 12 seconden. | Kenmerkend Raiden-wapen. Een bijkomend voordeel is dat het aanvalskracht en een grote hoeveelheid HP biedt om schade aan te richten, waardoor het gemakkelijker wordt om de balans te vinden tussen aanval en herstel. |
Vangst ⭐️⭐️⭐️⭐️ Basis aanval: 42 510 ~ Herstellen energie: 10% ~ 45,9% | Elementaire explosieschade neemt toe met 32%, en zijn kritiekkans. hits neemt toe met 12%. | Bij maximaal ontwaken en met aanvalsbuffers (Bennettt, Kujou Sara, Chevreuse) kan hij concurreren met de handtekening van Raiden. Zorgt voor energieherstel en vereenvoudigt de statistische balans dankzij extra kritiek. kans. |
golf snijdende vin ⭐️⭐️⭐️⭐️ Basis aanval: 45-620 Aanvalskracht: 3% -13,8% | De elementaire explosieschade van het personage dat met dit wapen is uitgerust, wordt verhoogd met 0.12%-0,24% voor elke eenheid van de totale hoeveelheid energie van alle leden van de ploeg. De schadebonus kan niet hoger zijn dan 40% -80%. | De waarde van een speer varieert sterk, afhankelijk van het ontwaken, de energiekosten van het team en verbeteringen. Als aan de vereisten wordt voldaan, kan het concurreren met zelfs legendarische wapens en kun je indien nodig waardevolle speren vrijmaken voor een ander personage. |
Staf van Homa ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Basis aanval: 46-608 Kreta. schade: 14,4% -66,2% | Verhoogt HP met 20-40%. Geeft ook een aanvalsbonus gelijk aan 0,8-1,6% van max. De HP van het personage uitgerust met dit wapen. Wanneer de gezondheid van een held onder de 50% zakt, wordt hun aanvalskracht extra verhoogd met 1-1,8% van zijn max. PK. | Ondanks het feit dat Raiden's vaardigheden haar niet toelaten haar eigen gezondheid te verminderen om het tweede deel van het passieve te activeren, biedt het wapen een grote bonus voor kritiek. schade en aanvalskracht. Wanneer je het in artefacten gebruikt, moet je zoeken naar zoveel mogelijk energieterugwinning. |
jade vlieger ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Basis aanval: 48-674 Crit kans. treffers: 4,8-22,1% | Verhoogt de aanvalskracht bij treffer met 3,2-6% gedurende 6 seconden. Het effect kan tot 7 keer worden gestapeld en verschijnt niet meer dan eens per 0,3 seconden. Op niveau 7 wordt de toegebrachte schade verhoogd met 12-24%. | Geeft een hoge basisaanval, kritiek. kans op statssaldo en schade-aanvulling. Met dit wapen is het raadzaam om meerdere treffers te maken met normale aanvallen voordat je de ult activeert om stapels te winnen en de grootste schade aan te richten onder maximale buffs. |
hemelse as ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Basis aanval: 48 674 ~ Herstellen energie: 8% ~ 36,8% | Verhoogt de kans op voltreffers. geraakt door 8% -16% en normale aanvalssnelheid door 12%. Als je wordt geraakt met een normale of geladen aanval, is er 50% kans om een immaterieel mes te activeren dat handelt 40% -100% schade in een kleine straal. Kan elke 2 sec. | De basisstatistieken zijn beter dan Catch, maar de passieve is slechter. Raiden activeert het tweede deel van de bonus niet tijdens het ulten, omdat haar treffers niet meetellen als normale of opgeladen aanvallen, maar nog steeds kunnen profiteren van aanvalssnelheid. |
Onderdrukker van problemen ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Basis aanval: 49-741 Aanvalskracht: 3,6% -16,5% | geeft 12-24% schadebonus van alle elementen. Het triggeren van een elementaire vaardigheid zorgt voor 20 seconden lang Enhancement, waardoor de aanvalskracht toeneemt met 3,2-6,4% per seconde. Kan tot 6 keer stapelen. Als een partypersonage dat met dit wapen is uitgerust niet op het slagveld staat, wordt de aanvalsbonus van Enhancement verdubbeld. | Hoewel haar E-shka-schade redelijk minimaal is, is ze technisch gezien een van de weinige speerwerpers die kan profiteren van haar passieve passie buiten het veld voor op zijn minst een kleine schadeboost. Andere 5*-wapens bieden misschien aantrekkelijkere statistieken, maar de enorme toename in aanvalskracht kan niet worden onderschat. |
Personeel van Scarlet Sands ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Basis aanval: 44-542 Crit kans. treffers: 9.6% -44.1% | Verhoogt de aanvalsbonus van het personage dat met dit wapen is uitgerust met 52-104% van zijn beheersing van de elementen. Een vijand raken met een elementaire vaardigheid gedurende 10 sec. schenkt de Dream of Crimson Sands: De aanvalsbonus van een personage uitgerust met dit wapen wordt verhoogd met 28-56% van de beheersing van de elementen. Het effect stapelt zich tot 3 keer op. | Een uitstekend wapen om de Sprawl-reactie te doorstaan vanwege de hoge toename van de kritiek. kans en aanval. Omdat bonussen worden gegeven op basis van elementaire beheersing, is het belangrijk om deze in voldoende hoeveelheden te verzamelen (200-300 eenheden). En om een extra verbetering te krijgen, gebruik je elke 10 seconden een elementaire vaardigheid (dat wil zeggen tijdens het afkoelen). |
De ballade van de fjorden ⭐️⭐️⭐️⭐️ Basis aanval: 42-510 Crit kans. treffers: 6,0-27,6% | Als er minstens 3 karakters van verschillende elementen in de ploeg zijn, neemt de elementaire beheersing toe 120-240 eenheden. | Een goede optie als je met Dendro-personages speelt via stimulatie. Het is voldoende om één Dendro- en Anemo-held in de ploeg te plaatsen om de verbetering te implementeren en het elementaire meesterschap te vergroten. Het element van de vierde held is onbelangrijk. |
dodelijke strijd ⭐️⭐️⭐️⭐️ Basis aanval: 41-454 Crit kans. treffers: 8% -36,8% | Als er 2 of meer vijanden in de buurt zijn, worden de aanvalskracht en verdediging verhoogd 16-32%; als er minder dan 2 vijanden in de buurt zijn, wordt de aanvalskracht verhoogd met 24-48%. | Alleen het overwegen waard als je het al bezit. Geeft mooie bonussen en verhoogt de crit. Raiden's aanvalskans en kracht. |
favonia speer ⭐️⭐️⭐️⭐️ Basis aanval: 44-565 Herstellen energie: 6,7-30,8% | Kritieke aanvallen hebben een kans van 60-100% om elementaire deeltjes te creëren die 6 energie herstellen. Het kan eens in de 12-6 seconden voorkomen. | Voor het eerst een optie, andere alternatieven zijn er nog niet. Deze speer zal het team niet veel voordeel opleveren, omdat het zijn taak is om energie te vullen, en Raiden zelf levert dit al via haar monteurs. Voor Raiden is hij alleen nuttig vanwege zijn energieherstelpercentage en hoge basisaanval. |
Voorbeeld: Starlight ⭐️⭐️⭐️⭐️ Basisaanval 42-510 Energieterugwinning 10% -45,9% | Het gebruik van een elementaire vaardigheid verhoogt de schade van normale en geladen aanvallen met 8% -16% binnen 12 sec. Het effect kan tot 2 keer worden gestapeld. | Hoewel Raiden niet zal profiteren van haar passieve vaardigheden, aangezien haar staande aanvallen als ultieme schade gelden, zal de speer een belangrijke impuls geven aan het herstel van energie. Kan als laatste redmiddel worden gebruikt als de hierboven genoemde exemplaren niet beschikbaar zijn. |
Laten we eens kijken naar wapens voor een alternatieve Raiden-build via vegetatie. Aangezien het doel van deze build is om de schade te vergroten met Tier 2-reacties, moet je er zoveel mogelijk vinden beheersing van de elementen. Hiervoor het meest geschikt Storm van draken, omdat het niet alleen veel MC heeft, maar het ook de schade vergroot tegen degenen die getroffen zijn door Hydro.
Naam | beschrijving | aanbeveling |
---|---|---|
Storm van draken ⭐️⭐️⭐️⭐️ Basis aanval: 41-454 Elementair meesterschap: 48-221 | Verhoogt met 20-36% schade toebrengen aan getroffen vijanden waterkracht of vuur elementen. | High Elemental Mastery is buitengewoon effectief voor het spelen van Vegetation. Ook in een vergelijkbare samenstelling kun je de toename van schade van de passieve gebruiken tegen vijanden die door Hydro worden geraakt. |
Boodschap van de speer van de wind ⭐️⭐️⭐️⭐️ Basis aanval: 42-510 Aanvalskracht: 9% -41,4% | Binnen 10 sec. na het activeren van de elementaire reactie zal de aanvalskracht toenemen 12-24%, beheersing van de elementen - op 48-96 eenheden. | Een goede speer die je aanvalskracht en elementaire beheersing zal vergroten, waardoor je je kunt concentreren op het verkrijgen van energieterugwinning uit artefacten. |
de maan doorboren ⭐️⭐️⭐️⭐️ Basis aanval: 44-565 Elementair meesterschap: 24-110 | Elementaire reacties met Dendro creëert een Revive Leaf naast het personage dat 10 seconden duurt. Leaf verhoogt de aanvalskracht van de held die hem oppakt 16-32% gedurende 12 seconden. Elk personage uit het team kan het Revive Sheet pakken. Het effect wordt niet vaker dan eens per 1 seconden geactiveerd. | Gratis wapens van Sumeru. Verhoogt elementaire beheersing en aanvalskracht na het activeren van de vegetatiereactie. Het is beter om een blad te selecteren voor de hoofdschadedealer of het personage dat de meeste aanvalskracht nodig heeft. |
Kruis speer Kitain ⭐️⭐️⭐️⭐️ Basis aanval: 44-565 Elementair meesterschap: 24-110 | Elementaire vaardigheidsschade wordt verhoogd met 6-12%. Bij het succesvol aanvallen van een vijand met een elementaire vaardigheid, verliest de held 3 eenheden energie, maar herstelt tegelijkertijd 3-5 eenheden energie elke 2 seconden gedurende 6 seconden. Het effect wordt niet vaker dan eens per 10 seconden geactiveerd, zelfs als het personage niet op het veld staat. | De schade van E-shki Raiden is niet erg hoog, en het effect van een passief vermogen met extra energie zal niet veel voordeel opleveren. De speer kan echter nog steeds worden gebruikt voor elementair meesterschap als er geen andere opties zijn of als deze worden bezet door andere personages. |
Beste artefacten
Artefacten voor Raiden moeten worden geselecteerd op basis van de sleutelparameter: energieterugwinning. Wanneer u secundaire statistieken kiest, concentreer u dan op het geselecteerde Raiden-wapen en verkrijg de ontbrekende statistieken: als een speer bijvoorbeeld veel aanval bevat, moet u geen horloge en een beker met hetzelfde kenmerk nemen. Bij gebrek aan complete sets kun je de voorkeur geven aan twee onderdelen uit verschillende sets.
Naam | beschrijving | aanbeveling |
---|---|---|
Embleem van Sundered Fate ⭐️⭐️⭐️⭐️ ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ | 2 delen: Energieterugwinning +20% 4 delen: Verhoogt elementaire explosieschade met een bedrag gelijk aan 25% van de hoeveelheid energieregeneratie. Het effect kan worden verhoogd tot maximaal 75%. | De beste set voor Raiden, die zich onderscheidt van de concurrentie. Het is de moeite waard om ernaar te streven de volledige set te verzamelen, omdat het de heldin alles geeft wat ze nodig heeft: elementaire explosieschade en energie. De maximale waarde van VE die zinvol is om te verzamelen - 300% (270% als Engulfing Lightning wordt gebruikt), de verbetering gaat niet verder. |
Een donderend gebrul van woede ⭐️⭐️⭐️⭐️ ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ | 2 delen: Elektroschade +15%. 4 delen: Verhoogt de schade van de reacties Overload, Charged, Superconductor en Vegetation met 40%. Verzwarende reactieschade wordt verhoogd met 20%. Het activeren van een van deze reacties vermindert de cooldown van een elementaire vaardigheid met 1 seconde. Het effect wordt elke 0,8 seconden geactiveerd. | Het verminderen van de cooldown van E-shka voor Raiden zal niet gunstig zijn, maar het vergroten van de schade door elementaire reacties zal nuttig zijn in Dendro-teams. Kan worden gebruikt als tijdelijke optie als de artefacten voldoende energieterugwinning hebben. |
Kalmerende donder ⭐️⭐️⭐️⭐️ ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ | 2-onderdelen: Elektrische weerstand +40%. 4-onderdelen: Verhoogt de schade tegen vijanden die zijn getroffen door Electro met 35%. | Optie voor mono-Elektro-squadrons of teams uit Sprawl, waarbij vijanden een constante Electro-status behouden. Het heeft alleen zin om 4 stuks te verzamelen; het effect van 2 stuks van de set vergroot de schade niet. |
Paradijs verloren bloem ⭐️⭐️⭐️⭐️ ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ | 2 delen: Elementair meesterschap +80 punten. 4 delen: Verhoogt de schade die wordt aangericht door Budding, Vegetation en Bloom met 40% op het personage dat met deze set is uitgerust. Als de drager deze reacties zelf veroorzaakt, neemt het effect met nog eens 25% toe. Elke optelling duurt 10 seconden. Het effect kan tot 4 keer worden gestapeld, komt elke 1 seconde voor en wordt geactiveerd, zelfs als het personage niet actief is. | Nauw gerichte rekrutering in detachementen via de Vegetatie. In dit geval gaat Raiden volledig over op elementair meesterschap. Als de heldin specifiek wordt gebruikt om projectielen te maken, zal de set de schade van deze reactie vergroten en goed presteren. |
Vergulde dromen ⭐️⭐️⭐️⭐️ ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ | 2 delen: Elementair meesterschap +80 punten. 4 delen: Na het oproepen van de elementaire reactie krijgt het personage een buff gedurende 8 seconden. Voor elke held van hun element in de ploeg krijgen ze 14% aanvalskracht en voor elke eigenaar van een ander element - 50 elementaire meesterschapspunten. Het effect werkt niet vaker dan eens per 1 seconden en kan zelfs verschijnen als de eigenaar van de set niet op het slagveld is. | Kan zowel worden gebruikt voor montage via Vegetation als voor een kritische build in hetzelfde team met Dendro-helden. In het tweede geval moet je zoveel mogelijk energieterugwinning vinden in de ingestelde statistieken. |
Verbanning ⭐⭐⭐ ⭐⭐⭐⭐ | 2 delen: Verhoogt het energieterugwinningspercentage met 20%. 4 delen: Met behulp van een ult worden 2 eenheden hersteld. energie naar de rest van het team, behalve de drager van de set, elke 2 sec. gedurende 6 sec. | De beste optie voor beginners. Je kunt twee delen of een complete set gebruiken. Geeft de nodige statistiek aan Raiden en extra energie aan haar bondgenoten. |
Squads voor Raiden
De beste personages voor Team Raiden Hydro, Pyro, Elektro, Anemo, Geo en Dendro elementen. Cryo helden werken er veel slechter mee vanwege het effect van de elementaire reactie tussen Electro en Cryo (Superconductor), die de weerstand tegen fysiek vermindert. schade zonder Raiden ten goede te komen.
Ook een belangrijk punt bij het kiezen van bondgenoten zijn de kosten van hun ultieme wapens en hoeveel schade ze met zich meebrengen. Het is beter om personages te kiezen die aanzienlijke schade aanrichten door juist een explosie van elementen, zodat Raidens vermogen om energie te herstellen en haar ultieme eigenschappen te verbeteren kan worden gerealiseerd. Daarom mag je geen schadedealers nemen wiens bijdrage aan de schade van het team voortkomt uit reguliere of opgeladen aanvallen of elementaire vaardigheidsschade.
Beste karakters
Wanneer je een team voor Raiden samenstelt, moet je een sub-deader, een buffer en een personage selecteren om te overleven: een genezer of een schildman. Afhankelijk van de positie waarin Electro Archon zich bevindt, kunnen verschillende helden met haar spelen.
schade dealers
We raden aan de volgende karakters te overwegen voor de positie van hoofd- en pocketschadedealers in groepen met Raiden.
karakter | element | wapen | effecten |
---|---|---|---|
Yae Miko | Elektro | katalysator | Ze heeft een dure Ultimate, dus het gaat goed met Raiden: Electro Archon geeft haar veel energie om een elementaire explosie te activeren tijdens het afkoelen, en de hoge kosten van Yae Miko's Ultimate zorgen ervoor dat ze de ring van Raiden beter kan opladen, waardoor haar schade indirect toeneemt. |
Fischl | Elektro | Uien | Uitstekende sub-dd voor teams van Stimulation. Het sluit Electro Resonance af en zorgt voor goede schade vanuit de pocket. |
Xingqiu | waterkracht | Eenhandig zwaard | Door met Raiden te spelen, kan Xingqiu minder energieterugwinning krijgen in artefactstatistieken en een goed legendarisch zwaard nemen. 180% VE is genoeg voor een ultieme rollback. |
Yelan | waterkracht | Uien | Het werkt volgens een soortgelijk principe als Xingqiu, maar heeft iets lagere uiteindelijke kosten. Het geeft ook een schadebonus die zich in de loop van de tijd opstapelt, waardoor Raiden ook wordt versterkt. |
Tartaglia | waterkracht | Uien | Wanneer een elementaire vaardigheid wordt geactiveerd, komt deze in een houding waarin deze de grootste schade aanricht. Omdat haar cooldown behoorlijk lang duurt, kan Raiden Tartaglia op dit moment op het veld vervangen. |
Ayato | waterkracht | Eenhandig zwaard | Het werkt goed samen met Raiden vanwege een dure ult en het spelen van de Charged-reactie. |
Nevillet | waterkracht | katalysator | Vereist de Electro-status om een passief talent te implementeren dat de schade van een geladen aanval vergroot. Bovendien zal de hulp van Raiden met energie uiterst nuttig zijn als Nevillet geen teken heeft en geen energieterugwinning in artefacten heeft verzameld. |
Furina | waterkracht | Eenhandig zwaard | Afhankelijk van de lichaamsbouw fungeert hij als sub-DD of genezer. De ultieme activeert een verbetering van de teamschade, die afhangt van veranderingen in het aantal gezondheidspunten in de ploeg. |
Dehya | vuur | Tweehandig zwaard | Omdat zowel Raiden als Dehya vanuit een houding spelen, kunnen ze elkaar op het slagveld vervangen. Dehya's treffers terwijl ze onder invloed is van haar uiteindelijke telling, tellen als elementaire burst-schade in plaats van normale en geladen aanvallen, dus de boost van Electro Archon's Circle zal haar beïnvloeden. |
Xiangling | vuur | Een speer | Heeft hoge elementaire explosiekosten die enorme schade aanrichten. Raiden zal niet alleen de belangrijkste aanvalsknop van Xiangling versterken, maar haar ook helpen met de activering van haar cooldown-ult. |
Hu Tao | vuur | Een speer | Speelt vanuit een houding die wordt geactiveerd door op een elementaire vaardigheid te drukken. Terwijl de vaardigheid afkoelt, kan Raiden het slagveld betreden om energie aan te vullen voor Hu Tao en haar bondgenoten. |
Nahida | Dendro | katalysator | Zal extra Dendro-schade en elementaire status opleveren en het elementaire meesterschap vergroten als Raiden zich op het slagveld bevindt. Kan zowel gebruikt worden om Electro Archon in de hyper-carry positie te versterken, als voor teams van Vegetation. |
Collei | Dendro | Uien | Richt de grootste schade aan door een explosie van elementen; als C4 geactiveerd is, vergroot dit de elementaire beheersing. Een goede vervanger voor Nahida of haar aanvulling in teams met Dendro-reacties. |
Tighnari | Dendro | Uien | Tighnari wordt het beste onthuld via stimulatie, en als er maar weinig Electro-helden zijn die een stabiele Electro-status aan vijanden kunnen bieden, is Raiden hier zeer geschikt voor. |
Alhaitham | Dendro | Eenhandig zwaard | Speelt goed via stimulatie en vegetatie. Als Raiden in een team met hem de enige Electro-held is, kun je haar verzamelen met elementair meesterschap, zodat ze Dendro-kernen van Budding laat ontploffen. |
eola | Cryo | Tweehandig zwaard | Als dealer van fysieke schade is het uiterst belangrijk voor hem om een Electro-held in zijn team te hebben. Door Electro met Cryo te combineren, ontstaat de Superconductor-status, waardoor de weerstand tegen fysieke schade wordt verminderd. |
Ciao | Anemo | Een speer | Richt het grootste deel van zijn schade aan via vallende aanvallen. Omdat de elementaire uitbarsting als versterking fungeert en niet als een afzonderlijke aanval, kan de elementaire vaardigheid Xiao's schade niet vergroten. Hulp bij het verkrijgen van energie voor de ult, vooral als Xiao's statistieken er niet in slaagden voldoende VE te verkrijgen, is echter behoorlijk belangrijk. |
Albedo | Geo | Eenhandig zwaard | Hoewel de elementaire uitbarsting van Albedo niet zijn belangrijkste aanvalsknop is, kan Mondstadt Alchemist nog steeds een bijdrage leveren via bloemaanvallen. Als je hem in een team met Dendro-helden plaatst, krijgt Raiden een goede toename van elementair meesterschap. |
Navi | Geo | Tweehandig zwaard | De elementaire vaardigheid van Raiden geeft vijanden een permanente Electro-status om een Crystallize-reactie te activeren, die schade aan Navia zal veroorzaken. |
Ondersteunt
De volgende helden zijn geschikt voor de rol van ondersteunend personage dat het team voorziet van genezing, schilden of versterkingen:
karakter | element | wapen | effecten |
---|---|---|---|
Bai Zhu | Dendro | katalysator | Geneest en vergroot de schade van Dendro-reacties op het actieve personage terwijl het schild actief is, en heeft ook een dure elementaire uitbarsting. De beste ondersteuning voor Dendro-squadrons |
Yaoyao | Dendro | Een speer | Budgetvervanger voor Bai Zhu. Ziet er het beste uit bij centrale Dendro-schadedealers, omdat het hen in constellaties versterkt, maar in een team met hyper-carry is Raiden ook geschikt als genezer en ondersteuning voor de Dendro-status. |
Kazuha | Anemo | Eenhandig zwaard | Biedt een dekvloer, elementaire schadeverbetering en elementaire inflatie. Bij C2 zal het de elementaire beheersing verbeteren, wat gunstig is in teams van Stimulation. |
venti | Anemo | Uien | Het geeft je de krachtigste dekvloer in het spel, en met behulp van een passieve vaardigheid zal het de energie voor alle bondgenoten herstellen. Met deze combinatie kun je een minimale hoeveelheid energieherstel in artefacten verkrijgen en wordt het spel zeer comfortabel. |
geest | Anemo | Eenhandig zwaard | Kan vijandelijke weerstand genezen en verminderen met de set smaragdgroene schaduw op hetzelfde moment. |
Kujou Sara | Elektro | Uien | Zal de aanvalskracht vergroten, de elektroresonantie sluiten en de kritiek verhogen. Schade aan Electro-elementen met C6. Voor maximaal speelcomfort is het raadzaam om in ieder geval de tweede constellatie open te zetten. |
koekjes | Elektro | Eenhandig zwaard | Een genezer wiens genezing schaalt met HP en elementair meesterschap. Geschikt voor commando's van Stimulation. |
Bennett | vuur | Eenhandig zwaard | Een van de beste ondersteuningen voor Raiden. Zal meer aanvalskracht en genezing geven. |
Chevreuse | vuur | Een speer | Geschikt voor units van Overload. Zal de elementaire weerstand van vijanden verminderen en de elektroschade van Raiden vergroten. |
Zhongli | Geo | Een speer | Biedt het team goede bescherming en vermindert alle elementaire en fysieke weerstanden van vijanden met 20%. Kan een setje dragen archaïsche steen, om Electro-kristallen op te pikken en Raiden te verbeteren voor dit soort schade. |
Mona | waterkracht | katalysator | Omdat Mona nogal zwakke schade heeft in eenheden van Charged, fungeert ze meer als buffer voor Raiden dan als sub-deader. Een permanente ult-buff zal de schade van Electro Archon aanzienlijk vergroten. |
Kokom | waterkracht | katalysator | Geeft Hydro-status en permanente genezing. Kan dragen Het epos van drakenom de aanvalskracht van Raiden te versterken. |
Diona | Cryo | Uien | Geneest en voorziet het team van een schild. Vanwege de lage hoeveelheid Cryo-status kan het worden gebruikt in Dendro-squadrons met C6 ter wille van een verbetering van elementaire beheersing. |
Topteams
Laten we het met Raiden hebben over de beste eenheden en ze in twee categorieën verdelen.
Standaard eenheden
Teams waarin de heldin zich in de positie bevindt van hyper-carry of driver. Daarin heeft ze geen elementair meesterschap nodig, en bij het samenstellen van Raiden moet de nadruk liggen op energieherstel, aanvalskracht en voltreffers.
Karakter 1 | Karakter 2 | Karakter 3 | Karakter 4 | Functies |
---|---|---|---|---|
Raiden | Xiangling | XingqiuYelan | Bennett | De nationale ploeg, die nog steeds niet inferieur is aan schade en helpt om alle inhoud te sluiten (inclusief de 12e verdieping van de Abyss). Het principe van dit commando is dat Xiangling, Xingqiu/Yelan en Bennett elementaire explosies gebruiken die buiten het slagveld werken. Daarna komt Raiden naar buiten en raakt onder de ult, waardoor de reacties Overload, Steam, Charged worden geactiveerd, terwijl het team wordt opgeladen met energie. |
Raiden | Kujou Sara | Chevreuse | Bennett | De krachtigste eenheid van Overload. Werkt het beste tegen bazen, maar als er niet veel vijanden zijn, kan de Chevreuse Screed de vijanden weer bij elkaar brengen. Chevreuse snijdt de Electro- en Pyro-weerstand van vijanden af en geeft elementaire schade een boost. Bennett en Kujou Sara voeren hun aanval verder op. |
Raiden | Kujou Sara | Kazuha | Bennett | Kujou Sara biedt een aanvalskrachtverbetering en verhoogt bij C6 kritieke Electro-schade. Kazuha kent een elementaire schadebonus toe, verdrijft en brengt ook zijn eigen schade aan. Bennett biedt de sterkste aanvalskracht in het spel, genezing, en geeft Kazuha ook de mogelijkheid om Pyro op te nemen in zijn ultieme. Raiden ondersteunt het team door de snelheid van energieterugwinning te verhogen en richt de grootste schade aan. |
Raiden | sucrose | Fischl | Bennett | Sucrose's elementaire ontploffingsabsorptie kan grillig zijn, maar als ze Pyro absorbeert, kan ze Overload veroorzaken, en als ze Electro absorbeert, heeft ze de mogelijkheid om een Electro-schadebuff te geven als ze C6 is. Fischl richt vaardigheidsschade aan buiten het veld en genereert extra elektrodeeltjes. Bennett verbetert en dient als genezer. Raiden verzekert het team en richt schade aan onder de ult. |
Raiden | Yae Miko | Kujou Sara | geest | Yae richt krachtige explosieve schade aan wanneer hij wordt geactiveerd en buiten het veld, en dient ook als een extra bron van energiedeeltjes. Kujou Sara verhoogt de aanvalskracht en geeft bij C6 een boost aan kritieke Electro-schade. De geest verdrijft en geneest. Alle drie de teamleden hebben hoge uiteindelijke kosten, waarbij Yae gelijk is aan Raiden voor de hoogste kosten in het spel, waardoor het voor laatstgenoemde relatief eenvoudig is om stapels Resolve te bouwen. Shogun laadt niet alleen het team op, maar verhoogt ook hun elementaire ontploffingsschade. |
Ayato | Raiden | XingqiuYelan | Dori | Groepeer met Ayato via Charged. Raiden geeft Electro off-field-status om reacties van Ayato's normale aanvallen op te wekken tijdens een elementaire vaardigheid. De tweede Hydro richt extra schade aan en activeert Hydro Resonance, wat 25% HP oplevert. Je kunt elke buffer of genezer op het laatste slot plaatsen. |
Tartaglia | Raiden | Fischl | Bennett | Groepeer met Tartaglia via Charged. Raiden helpt op dezelfde manier de reactie te stimuleren. Fischl sluit Electro Resonance en verleent extra Electro-status en schade. Bennett geneest en verhoogt de aanvalskracht. |
Raiden | Lisa | venti | Kokom | Lisa vermindert de verdediging van vijanden met 15% met het passieve talent Electric Field Strength. Ze kan ook wat schade aanrichten met haar ult. Venti verdrijft, kent herstelbonussen toe via de passieve en brengt aanzienlijke persoonlijke schade toe met een elementaire burst. Kokomi stelt je in staat om de Charged-reactie te activeren, zorgt voor genezing en kan beide gebruiken clam set voor extra schade buiten het veld, of Milleliet-duurzaamheid voor een aanvalskrachtbuff. Raiden laadt zijn team op, vergroot hun ultieme schade, samen met Lisa, zorgt voor een Electro-status voor Venti en richt zijn eigen schade aan op het veld. |
eola | Raiden | Shenhe Rozenkrans | DionaDoriShinobu | Het duoteam van Eula en Raiden, waar Electro Archon de Superconductor lanceert en de elementaire ontploffingen van Eula en Shenhe of Rosaria oplaadt. Je kunt elke Cryo- of Electro-ondersteuning als genezer gebruiken. |
Hu Tao | Zhongli | Raiden | XingqiuYelan | Selectie uit een combinatie van Steam, Overload en Charged. Omdat vijanden tegelijkertijd de Hydro- en Electro-status kunnen behouden, kan Hu Tao meerdere reacties tegelijkertijd afsluiten. |
Navi | Raiden | Kokom Xingqiu | Albedo Zhongli | Team met Navia en Geo Resonance. De schade door de ult van het hoofd van Spina di Rosula is niet al te groot, en Electro Archon is meer nodig voor de Electro-status om kristallisatie te veroorzaken en Navia's passieve vermogen te activeren. Als je Kokomi gebruikt, neem dan Albedo als de tweede Geo-held, en omgekeerd: in het geval van Xingqiu moet het team worden beschermd door Zhongli. |
Dendro-detachementen
In dergelijke teams richt Raiden óf meer schade aan door de Sprawl-reactie, óf gaat volledig over op elementair meesterschap en speelt samen met Dendro- en Hydro-schadedealers, waarbij Dendro-kernen exploderen met E-shki-tikken.
Karakter 1 | Karakter 2 | Karakter 3 | Karakter 4 | Functies |
---|---|---|---|---|
Nahida | Raiden | Yae Miko | Kazuha | Squad door Escalation met Nahida en het kortst mogelijke activeringsinterval van Purify Trikarma (elementaire vaardigheid) en verhoogde schade van Electro. Raiden zal tijdens de hele houding de reactie kunnen activeren vanwege de sterke Dendro-status. Kazuha haalt vijanden binnen, verdrijft Electro en brengt extra elementaire schade toe aan het team. |
Raiden | Nahida | Furina | Zhongli | Het dierbare team, bestaande uit Archons, vertrouwt op de reacties van Vegetatie en Stimulatie. Raiden fungeert als de belangrijkste DD van het team, Nahida en Furina zijn sub-DD's, applicators en buffers. Zhongli vermindert de weerstand van vijanden tegen elementaire schade en genereert schilden. |
Raiden | Fischl Yae Miko | Nahida Collei | Bai Zhu Yaoyao | Combineer met Dendro en Electro-resonanties. Raiden in zo'n team wordt opgebouwd door middel van maximale aanval en voltreffers. Het is niet nodig om elementair meesterschap in artefacten te zoeken, omdat dit voldoende kan worden verkregen via Nahida's verbetering en het Dendro-resonantie-effect. |
Raiden | Nahida | Kazuha Sucrose (C6) | Bennett | Een team met hyper-carry Raiden, wiens schade wordt vergroot door de Sprawl-reactie. Kazuha of Sucrose blazen de Electro-status van vijanden op en trekken ze op een hoop, Nahida vergroot het elementaire meesterschap door haar ult en voegt extra schade toe. Bennettt versterkt de aanval en geneest de ploeg. |
Nahida | Yelan | Raiden | Kokom | Werk samen door de Vegetation, waar Yelan en Kokomi, met de hulp van Nahida's Dendro-status, kernen creëren. Raiden verandert ze op zijn beurt in projectielen. In dit geval wordt de Shogun geassembleerd door Elemental Mastery. |
Alhaitham | Xingqiu Yelan | Raiden | Yaoyao Kokom | Al-Haitham en Hydro sub-dd creëren Dendro-kernen, die Raiden, verzameld in elementair meesterschap, explodeert. Voor het vierde slot kun je elke elementaire ondersteuning Hydro of Dendro gebruiken, waardoor de overlevingskansen van de ploeg worden gegarandeerd. |
Gratis squadrons
Raiden-groepen van volledig vrije karakters.
Karakter 1 | Karakter 2 | Karakter 3 | Karakter 4 | Functies |
---|---|---|---|---|
Raiden | Keya | Xiangling | Барбара | Raiden richt de meeste schade aan op het slagveld. Xiangling en Kaya fungeren als secundaire schade-dealers via hun ultieme schade, die Raiden helpt activeren door middel van energieherstel. Barbara heeft een aanvalsverbetering via een katalysator. Het epos van draken. |
Raiden | Collei | Lynette | Noëlle Барбара | Team met hyper-carry Raiden door Sprawl. Lynette blaast Electro van vijanden op en vergroot de aanvalskracht, Colley geeft Dendro de status om een reactie uit te voeren. Barbara of Noelle beschermt het feest. |
Raiden | Lisa | Lynette | Noëlle Барбара | Bijna mono-elektroploeg. Raiden helpt Lisa met het activeren van een dure ultieme, en vervolgens raakt ze vijanden met verminderde verdediging. Lynette vermindert de vijandelijke weerstand tegen Electro. |
Hoe Shogun Raiden te spelen
Raiden richt de grootste schade aan in een houding, die hij activeert met een explosie van elementen. Voor elke klap in deze toestand herstelt ze een deel van de energie voor zichzelf en haar bondgenoten, terwijl ze veel schade aanricht. De schade als gevolg van een elementaire explosie staat niet vast, maar is afhankelijk van de opgebouwde schade stapels Resolve. Hun aantal kan worden bepaald door het gloeiende deel van de cirkel, dat is gecreëerd door een elementaire vaardigheid.
Om stapels te winnen, moet je de ultieme wapens van je bondgenoten activeren. Idealiter zou de cirkel volledig moeten gloeien, maar dit wordt gegarandeerd alleen gerealiseerd als er C1 en personages met zeer dure elementaire explosies in de ploeg zijn. Over het algemeen is het voor behoorlijke schade voldoende om 3/4 van de cirkel te verlichten. Hoe meer stapels, hoe groter de schade door de elementaire explosie van Raiden.
rotatie
Omdat Raiden eerst stapels moet verzamelen en energie moet aanvullen voor bondgenoten nadat ze haar elemental burst heeft geactiveerd, moet haar ultieme aanval altijd als laatste in de ploeg worden geactiveerd. Anders zal de energie nergens heen gaan en zal de schade veel te wensen overlaten. Voorbeeld universeel vaardigheidsactivaties:
- Gebruik elementaire vaardigheid en schakel over naar andere personages.
- Genereer stapels Resolve door geallieerde elementaire uitbarstingen te gebruiken.
- Zodra je meer dan de helft of al je Resolve-stacks hebt verzameld, gebruik je Raiden's Ultimate.
- Val haar aan met slagen totdat de elementaire explosie afloopt.
- Herhaal vanaf stap 1.
Videodemonstratie van rotatie in de ploeg: Raiden, Xiangling, Kazuha, Bennett.
Als je Raiden doorspeelt vegetatie, dan is het voldoende om de E-shka eenvoudig periodiek te activeren om hem in een actieve staat te houden. In squadrons waarin ze is gegroepeerd in elementair meesterschap en eenvoudigweg Dendro-kernen laat exploderen, wordt haar ultieme misschien niet eens gebruikt tenzij er een grote behoefte aan is.
Totaal
Shogun Raiden in Genshin Impact is een redelijk flexibel en sterk Electro-personage dat in vele rollen kan optreden. Het past perfect in de meeste builds en stelt teams in staat zich op een nieuwe manier te openen, waardoor de schade van hun elementaire explosies wordt vergroot en het energieherstel wordt vergroot. Het enige belangrijke nadeel is dat ze reacties kan stelen met behulp van een elementaire vaardigheid. Als er echter rotaties in acht worden genomen en de ploeg correct wordt geselecteerd, worden alle nadelen volledig geëgaliseerd.
We hopen dat we je hebben geholpen bij het samenstellen van de beste build voor Raiden in Genshin Impact. blijf kijken bouwt op onze site om elk personage effectief te gebruiken en alle beschikbare inhoud te dekken. Je kunt het ook in een apart artikel lezen beste teamsamenstellingen.
Vragen en antwoorden over Baäl
Wie is Baal?
Shogun Raiden, ook bekend als Baal, is de belangrijkste godheid van Inazuma. Net als andere archons is ze in de eerste plaats een steun, maar ze is ook in staat om aanzienlijke schade aan te richten, vooral met de 2e constellatie. Hij is een speelbaar Electro-personage in Genshin Impact.
Wanneer is Raiden aan het spel toegevoegd?
Raiden is aan het spel toegevoegd in patch 2.1.
Wie vertolkt Raiden?
Engelse stemacteur - Anne Yatco. De Japanse stemacteur is Miyuki Sawashiro. Chinese stemacteur - Juhuahua. Koreaanse stemacteur - Park Ji-yoon.
Tot welke groep behoort Raiden?
Archonten.
Wanneer is Raiden jarig?
26 van juni.
Wat is het sterrenbeeld van Raiden?
Kanker.
Hoe oud is Raiden?
Raiden is meer dan 3000 jaar oud.
Hoe groot is Raiden?
Baal's hoogte is ongeveer 168-175cm.
Waar komt Raiden vandaan?
Inazuma.
Wat is het element van Raiden?
Elektro.
Waar is Raiden's Eye of God?
Op de decoratie op de obi.
Wat is de naam van het sterrenbeeld Baäl?
Sterfelijke wereld.
Hoe is de persoonlijkheid van Raiden?
Raiden Ei gelooft heilig in zijn geloof in de eeuwigheid. In tegenstelling tot haar koude en afstandelijke pop is ze vriendelijk en gastvrij, maar ook nieuwsgierig.
Waar houdt Raiden van?
Ei hield ervan om samen met haar zus van het landschap te genieten. Ze houdt ook van snoep.
Wanneer komt Raiden?
Er is nog geen exacte informatie over het uiterlijk van de banner van het personage. De verwachting is rond de zomer.
Wat Raiden downloaden?
Raiden moet eerst de ult pompen en dan de E-shku. Als je meer schade nodig hebt als toevoeging, kun je reguliere aanvallen upgraden.
Welke artefacten kunnen beter op Raiden worden geplaatst?
Raiden heeft de Emblem of Sundered Fate-set nodig.
Wat is het kenmerkende wapen van Raiden?
Stralende oogst.
Welk wapen is beter voor Raiden?
Stralende Oogst, Staf van Homa, Vangst.
Hoeveel Cloud Grass Fruits heeft Raiden nodig?
168-stukjes.
Hoeveel heldenervaring is er nodig voor Ayato level 90?
421 heldenervaring.
Wie is ouder - Makoto of Ei?
Raiden Makoto was de eerste Electro Archon van Inazuma en de voorloper van haar tweelingzus Beëlzebub (Raiden Ei).
Hoe stierf Ei's zus?
Raiden Makoto stierf vijfhonderd jaar geleden tijdens de ramp.
Wie is Yae Miko voor Raiden?
Yae Miko is de hogepriesteres van de Narukami Great Shrine en een afstammeling van de familie Kitsune. Ze is Raiden's bekende en haar vriend.
Waarom wordt Shogun Raiden Baal genoemd?
Baal is de algemene naam van de Electro Archon, de godheid die heerst over Inazuma. Achter deze naam kan staan: Shogun Raiden - een speelbaar personage dat deze naam gebruikt, Raiden Makoto - de originele Electro Archon en de godheid die oorspronkelijk de naam "Baal" bezat.
Wat is de cirkel van Raiden?
De cirkel verschijnt na het activeren van een elementaire vaardigheid. Hoe sterker de cirkel oplicht, hoe sterker Raiden's ult wordt. De cirkel zelf symboliseert uren, aangezien de maximale bepalingswaarde 60 is, wat overeenkomt met de minuten in een vol uur.
Wie kan er niet koken in Genshin Impact?
Raiden Ei kan niet koken en heeft geen eigen speciaal (favoriet) eten.
Wie heeft Raiden vermoord?
Raiden heeft Orobashi, Kanna Kapatsiri en de vriend van La Signoraen Kazuha vermoord.
Waarom neemt Raiden God's Eyes?
Nadat ze door Fatui was misleid, startte ze het God Eye Hunt Decree om ze allemaal in Inazuma te vangen en ze aan het standbeeld van de Honderdogige God te geven.
Welke kleur heeft Raidens haar?
Donkerpaars, maar lichter naar het einde van de vlecht toe.
Waarom heeft Raiden Ei geen lichaam?
Ei offerde haar lichaam op zodat Makoto een archon kon worden. Na enige tijd creëerde Makoto, gebruikmakend van de kracht van de Archon, een nieuw lichaam voor Eya, waarmee ze haar bewustzijn daar opriep.
Waar is Raiden bang voor?
Ei is bang haar dierbaren en heel Inazuma te verliezen, daarom is ze zo geobsedeerd door het idee van de eeuwigheid.
Hoeveel hebben ze verdiend op Raiden?
Volgens het analyseportaal Sensor Tower bracht Genshin Impact meer dan $ 2021 miljoen op bij de release in september 341.
Welke naam gaf Raiden Scaramuccia?
Kunikuzushi.
Wat is de naam van de Raiden-pop?
Shogun Raiden.
Waarom werkt Raiden niet met Beidou?
Raiden's aanvallen tijdens haar ult tellen als elementaire burst-aanvallen, dus ze activeren niet het effect van Beidou's ult "bij hit met een normale aanval".
Jongens, ik denk erover om een ploeg samen te stellen onder het Raiden National-team, maar in plaats van Xiangling - Kazukha. Denk je dat het een goed idee is?
Help me alsjeblieft een S2 Raiden-team te vormen voor de Abyss.
Ploeg 1: Ganyu, Kokomi, Shenhe, Kazuha.
Ploeg 2: Raiden, Yelan, Xiangling (C6), Bennettt (4)
Ongebruikte karakters: Venti, Zhongli, Yae Miko, Bai Zhu, Sara, Eula, Rosaria.
Hallo! eindelijk contact opgenomen met Raiden. Ik wil het in DD verzamelen van dendro- en elektroreacties, misschien met knoppen. van de karakters zijn er: rosaria c6, yang fei c5, gg c5, sarah c4, barbara c4, bennet c4, Sayu c4, yun jin c3, layla c2, xing qiu c2, xiang ling c2, heizo c2, kea c2, collei c2, ka ming s2, ning guang s1, sucrose s1, fischl s1, kirara s1, linette s1, dory s1, xin yang s1, ember s1, zwerver, raiden, nevillette, mona, faruzan, diona, geest, ke qing, diluc , toma, qi qi, Sayno, yao yao, noelle, goro, charlotte, freminé, kuki shinobu, lisa, bei dou, kaveh en chevreuse. help me alsjeblieft een team en rotatie te creëren
Hallo, ik heb Raiden met 0 Nahida met 0 Xingqiu en Bennettt, ik moet de set artefacten veranderen naar MS en wat moet ik erin stoppen?
Hallo! In jouw situatie kun je zowel spelen via de explosie van knoppen als via pure elektroschade, maar het is winstgevender via de tweede. Verzamel een complete set van het Emblem of Shattered Fate, zoek naar voltreffers, aanvalskracht en energieherstel in substats. Als je Bennettt vervolgens vervangt door een Hydro- of Dendro-personage (genezer), bijvoorbeeld Yaoyao of Kokomi, kun je het spel via de MS proberen, in dit geval heb je de Flower of the Lost Paradise-set en maximale elementaire beheersing in statistieken nodig .
Nou, ik heb Yaoyao, misschien kan ik een team samenstellen, dus in plaats van Raiden zal er Kuki Shinobu zijn en in plaats van Bennettt Yaoyao, wat denk je ervan? Op Kuki zijn er dromen over nahida-herinneringen
Hallo! Er zijn Raiden, Bai Zhu en Tighnari die samen met Raiden en Bai Zhu in het detachement moeten worden geplaatst. Kun je zeker adviseren wie je nog meer in de ploeg met Raiden en Bai Zhu moet plaatsen? (gezien het feit dat de yae miko-banner is gepasseerd...) is de tignari geschikt voor hen of mag deze helemaal niet bij hen in de buurt worden geplaatst?
Misschien gaat er een team van Bai Zhu, Raiden, Tighnari en Kollei? (totdat ik Nahida knock-out sla)
Er is ook kokomi
Kokomi met zijn hydrostatus en genezing is perfect voor hen
Team Raiden BaiZhu Tighnari past:
1) een ander elektrisch personage voor resonantie en schade uit de zak (YaeMiko Fischl, Cookie, Baida) of als ondersteuning (Sara)
2) Voeg een hydro-applicator voor toppen toe: Furina, Monu, Elan (met Kokomi Barbara en Xingqiu zal het lastig zijn om met Tighnari te spelen en het zou beter zijn om deze te vervangen door Nahida, YaoYao, Kollei of dendro-GG)
Zelf speel ik met het team Raiden Xingqiu Nahid (Collei) Baizhu (met epic). (Ik activeer de E-shku Raiden, en vervolgens de E-shki en Ulta van de rest van de Perzen, en de Ultsu Raiden)
Ik vergiste me, Bayda en Raiden werken niet
Hallo, er was een fout hier waar "vragen en antwoorden over Baal", waar het vereiste bedrag voor het verhogen naar 90 ur Raiden staat, staat "hoeveel heldenervaring nodig is voor niveau 90 Ayato", en hoewel het hier werd gezegd over Raiden en niet over Ayato.
Hallo, vertel me alsjeblieft of het mogelijk is om via dendro te spelen met Raiden Furina Nahid en Al Haitham
Hallo! Ja, dit is een goede ploeg. Houd er rekening mee dat Raiden moet worden samengesteld tot volledige elementaire beheersing; haar ingebouwde Dendro-squadrons zijn heel anders dan de standaardsquadrons.
Hallo. Vertel me alsjeblieft wie ik Jun Lee kan vervangen in het Archons dendro-pakket? Ik heb het niet, helaas. Van de schilden zijn er Thomaa c6 en Layla c6. Of is het beter om een genezer te nemen zodat Furina beter kan polijsten? Barbara/Yaoyao bijvoorbeeld, dan ontstaat er resonantie. Of is het beter om Raiden in het nationale team te gebruiken?
Hallo! Er zijn uren vanaf de set voor herstel en aanvalskracht. met een aanvalsklok op niveau 80. het blijkt ongeveer 1350 atk te zijn, en het herstel is 220, met een klok voor herstel - 270 herstel en 1000 atk. wat kan ik haar beter geven? Wapenvangst lvl 70, heb nog geen tijd gehad om het op te pompen.
Uiteraard moet de klok gerestaureerd worden.
Hallo!
Vertel mij alstublieft de ideale en meest correcte rotatie voor de ploeg:
Ik ben in de war over welke vaardigheden ik moet gebruiken en in welke volgorde, en met welke sets artefacten ik ze moet uitrusten (Raiden is duidelijk een embleemset, maar hoe zit het met de steunen...)
Hallo! De rotatie is als volgt:
1. E-shka Raiden.
2. Yeshka en Bennettt's ult.
3. Schakel over naar Chevreuse, wacht op de Electro-status van de vijand en activeer je ult en E-shka.
3. Kujou Sara's e-shka.
4. Ulta Raiden.
Herhaal dit dan in een cirkel, behalve dat je Kujou Sara's E-shka kunt veranderen voor haar ultieme, het heeft hetzelfde werkingsprincipe.
Bennettt heeft een stel oude adel nodig, Chevreuse - Song of Bygone Times. Artefacten voor Kujou Sara zijn niet cruciaal, maar als je al goede stukken van Millelite's Fortitude hebt, kun je ze gebruiken (maar kweek ze in ieder geval niet doelbewust, de toename is zo'n verspilling van hars niet waard).
Hallo, is het in de ploeg van Raiden Nahida Xingqiu Kazuha de moeite waard om Raiden te verzamelen voor crits of MS, of MB om iemand te vervangen?
Bedankt voor de site, vooral voor de gidsen over schizo-raadsels. Jullie zijn heilige mensen)
De vraag is dat ik al een maand speel, en trouw en oprecht heb ik Raiden en Catch doelbewust uitgeschakeld (maximaal)
80 lvl karakter, 80 lvl wapen, volledig oranje embleem +20. Volgens de statistieken bleek het 1800 atk, 250% herstel, 50% mollen en 110 crit schade te zijn. Ik begrijp dat dit niet de top is, maar waar moet ik nu op letten? Moet je de Crit-schade waar mogelijk vergroten, of moet je meer aanvallen? (Het team omvat ook Bennettt en Chevreuse met maximale constellatie)
Iets meer statistieken zullen bij 90 zijn, ja
De kritieke schade zal toenemen tot 140, in ieder geval herstellen tot 270
Je hebt geen gekke statistieken nodig voor raiden zonder c2, het is een verspilling van middelen. 250 herstel is genoeg voor een ult op CD+-, volledige kritieke kans tot 60 tot 120 en dat is genoeg. Raiden-personage is een functie die de rest van de teamgenoten onthult (herstelvulling) en hierin is het cool. Het beste voorbeeld van zo'n team is het Ryden National Team. Waar, dankzij Raiden, Syanka en Blue rustig crit guns pakken en verder gaan, en Raiden impact maakt en dubbele status geeft (hydro + electro), die Xyanka raakt en Shaka Laka maakt. Op basis van de squadrons waarin je het gaat gebruiken, als je een relatief nieuweling bent, raad ik je aan om de overtollige hars niet in de raiden te gieten, maar in je teamgenoten. Als je meer schade door regen wilt, kijk dan naar raiden c0 -c2 + chevrez c6 + en bennett c1+ en syanka. (Het beste alternatief voor onderdanen en bevrijdt blauw of elan.)
Hallo! Ik heb een vraag: mijn Ryden heeft 298,8% herstel. er is geen signaal, dus dit is het maximum. Is dit normaal, of moet dit verminderd worden?
Als alles in orde is met crits en SA, laat het dan zo
Hallo! Hier is een vraag: ik heb 294 Ve op Raiden zonder te oogsten, terwijl het oogsten meer dan 320% bedraagt. Werkt de ingestelde bonus? Of moeten we VE van artefacten verminderen?
Hallo! Het moet worden verminderd. Harvest voegt 30% toe, de set houdt tot 300% rekening met alle energieterugwinning (ook van Harvest). Idealiter heb je dus 270% aan artefacten nodig om met Harvest 300% te bereiken.
Vertel me alsjeblieft dat ik al verscheurd ben!! waar zal de schade sterker zijn: Raiden in vegetatie of stimulatie? Ik heb Al-Haitham en Nahida, die 100% in het team zullen zitten, daarna zet ik Raiden (wat is hier beter, het embleem of de vergulde dromen?) en Cookie ter stimulatie. Als we het groeiseizoen nemen, dan Haitham, Nahida, Raiden (in vaardigheid) en Xingqiu dan? Het vegetatieteam heeft een genezer nodig, maar dan moet je Kokomi uitschakelen? (Ik kan tenslotte geen dendro-healer installeren, ik wil Nahida en Haitham niet vervangen). Dus ik ben verscheurd, schakel Kokomi uit, herbouw Raiden in ms, of kan ik bij de ingebouwde crits blijven en stimulatie zonder veel aan schade voor het team te verliezen?
Het normale pakket bestaat uit Tighnari + Raiden + gg dendro + cookies.
асибо а ответ
Welke K.Sh./K.U is wenselijk om erop te hebben?
In numerieke waarden. Over de verhouding is het duidelijk
Hallo! Hoe zal het gedaan worden met een zwerver in de ploeg? Ik weet alleen niet of het mogelijk is om ze te combineren, alleen de eerste lijkt mogelijk te zijn in een sub-dd. Zo ja, welke squadrons kunnen met hen worden gevormd?
Ik ging met de ploeg van Lila, Bennettt, Raiden, Wanderer, het was normaal voor mij. Layla kan worden vervangen door Faruzan, of als er Zhongli is, dan door hem. Ik weet het nog niet precies meer, maar c6 Chevreuse lijkt te kunnen worden geplaatst in squadrons die niet alleen elektrisch + pyro bevatten, ze kan ook worden geplaatst in plaats van Layla (alleen als c6 beschikbaar is). c6 Kujou Sara zou geschikt kunnen zijn, maar ik weet niet of ze goed met de Wanderer speelt
Spelen Haytham, Nahida, Raiden, Cookie c6 goed? Waar moet je op letten bij een Raiden-build voor dit team?
Welke ondersteuning is het beste voor Raiden? Bai Zhu of Kokomi?
Raiden speelt met Nahida uit stimulatie en soms uit knoppen met Xingqiu.
Bai Zhu. Zijn passieve plus resonantie met Nahida zal de dendroschade aanzienlijk vergroten.
Is het team van Raiden, Yoimiya, Mona en Jean goed?
Yoimiya staat er alleen voor, ze wil niet met Raiden spelen. Als Yoimiya in DD is, ga dan naar haar toe voor stoom
je kunt blauw plaatsen
Dus je zegt dat de verbetering van het embleem niet werkt in de aanwezigheid van een bord met een VE van meer dan 270%, maar wat als ik een VE van 270.6% heb? Zal het werken?)
Ik bedoel, is het mogelijk om te denken dat de volledige setbonus bij 300%+ VE volledig uitgeschakeld is, of wordt er eenvoudigweg geen rekening gehouden met de bonus boven dit cijfer?
Ik heb 290 VE, met de ult gaat het verder dan 320, dat is ook interessant
Hallo, ik heb het onlangs uitgeschakeld, ik ben al begonnen met de montage, maar ik heb al eerder nagedacht over het grootste probleem: wapens. Ik weet gewoon niet wat ik moet doen. Ik heb Hu Tao met een onweersbui van draken en Xiangling met een vangst, maar ik wil het niet weggeven, omdat ik ze in één team zal gebruiken. Er is geen enkele speer naar het favonium met het prototype (en de vangst natuurlijk). Wat is de beste manier om verder te gaan?
Raiden
Fischl
Dendo gg
Yaoyao
Norm?
Is de Dendro-status genoeg voor Raiden?
Val haar aan met slagen totdat de elementaire explosie afloopt.
Typefout in de gids
Bedankt, het is aangepast
je kunt Raiden als ondersteuning gebruiken via een herstart
ja in principe
Sorry dat ik hier schrijf, ik kan geen commentaar schrijven in dat artikel. Ik wilde vragen: speelt Yae Miko zoals Cyno - door stimulatie? Alvast bedankt.
Ik speel voornamelijk via electro, ik wil heel graag een tweede electrokoningin. Ik heb alles met elektrisch: ik speel later Cyno , Raiden en Yae. Ik denk erover om Mademoiselle uit de bibliotheek op te pompen.
mogelijk door stimulatie
Goedemiddag, hoe zit het met het team van Raiden - Miko - Chevreuse en Bennettt? Zal dit allemaal goed werken ondanks overbelasting?
Ik begrijp dat twee genezers in een team zo-zo zijn... maar ik zou Kujou Sara niet in de plaats van Bennettt willen plaatsen...
in plaats van Bennettt, Xianku, als je het druk hebt
Goedemiddag Vertel me alsjeblieft waar het beter zou zijn om Raiden in de positie van sub-dd te plaatsen - in een team met Hu Tao met Xingqiu en Kokomi of in een team met Navia, Xiangling en Barbara/Diona/Bennettt (afhankelijk van de afgrond )? Fischl met 3 sterrenbeelden is er, zal Raiden beter zijn als sub? Bedankt!
Hallo! Zal een team van Bai Zhu, Nahida, Furina en Raiden goed zijn?
heel, raiden in ms