Gedurende het hele bestaan Genshin Impact Er werd een groot aantal personages uitgebracht, die verschilden in hun gameplay en basismechanica. Ondanks het feit dat legendarische helden van groter belang zijn voor spelers, zijn er verschillende epische personages in het spel die niet minder en soms zelfs grotere voordelen kunnen opleveren.
De positie van een personage aan de top kan afhankelijk zijn van verschillende factoren, variërend van rang tot rang streepje lijst of de gebruiksfrequentie in de Abyss en eindigend met de veelzijdigheid van de held, gebaseerd op het gemak waarmee hij zijn vaardigheden in verschillende spelsituaties kan gebruiken. In dit artikel zullen we het hebben over de beste epische personages in Genshin Impact en de redenen analyseren waarom ze hun plaats in de top hebben ingenomen.
Chevreuse, Gorou, Faruzan, Kujou Sara
Er zijn momenteel vier personages in het spel, vergelijkbaar in hulpmechanica - elk van hen is dat zeer gespecialiseerde ondersteuning voor uw element of een specifieke reactie. Deze helden vergroten het potentieel van hun schadedealers aanzienlijk, brengen ze naar nieuwe schadeposities en vergroten de kans op het succesvol afsluiten van alle spelinhoud. Chevreuse speelt uitsluitend met Pyro- en Electro-personages, terwijl Faruzan – alleen bij Anemo. Gorou heeft Geo main-dd nodig via bescherming. Kujou Sara het geeft een aanvalsverbetering voor een te korte tijd, alleen geschikt voor ult-procaster-helden, en bij C6 versterkt het alleen Electro-schadedealers.
Elk van de genoemde personages wordt in een beperkt aantal squadrons gebruikt, omdat ze, zonder aan de speciale voorwaarden voor het belangrijkste schade-element of gameplay-mechanismen te voldoen, vrijwel geen voordeel opleveren. Voor meer gebruiksgemak vereisen ze bovendien de aanwezigheid van sterrenbeelden, meestal C6. Gebrek aan veelzijdigheid en constosis zijn de belangrijkste redenen waarom ze op de laatste plaats in de ranglijst staan.
Diona
Op de voorlaatste plaats bovenaan bevindt zich Diona. Ondanks het feit dat de heldin bijna aan het begin van het spel verscheen, bezet ze nog steeds consequent hoge posities in de niveaulijsten en wordt ze ook regelmatig gebruikt in de Abyss. Diona is een universele ondersteuning die in zijn eentje kan worden bezet slot voor zowel genezer als schild. Het cryo-element opent voor haar de weg naar een groot aantal eenheden, bijvoorbeeld mono-eenheden, teams via Melting, Freezing of fysiek. schade.
In teams met Pyro-schadedealers kan Diona echter een nogal constellatie-afhankelijk personage worden genoemd, omdat het ten zeerste wordt aanbevolen dat ze C6 heeft, wat buffercapaciteiten geeft - vergroot beheersing van de elementen. Ook heeft haar schild niet een erg hoge sterkte en zijn er ramen in gebruik, maar dit is eenvoudig te corrigeren Ceremoniële buiging bij hoog ontwaken.
Yaoyao
Yaoyao is een goede ondersteuning en kan zich aansluiten bij alle squadrons waar Dendro-helden nodig zijn. Niet alleen in de groep van Yaoyao geneest actieve karakters, maar verleent ook met succes de Dendro-status om daaropvolgende reacties uit te lokken en schade aan te richten terwijl hij in de zak zit. Ze is een geweldige aanvulling op verschillende squadrons via overgroei, vegetatie, verergering, bloei en ontluiking, en met C1 vergroot ze de schade van Dendro.
Dit alles vergroot de variabiliteit, waardoor je de juiste gebruiksmethode en rol (ondersteuning of sub-dood) kunt kiezen, afhankelijk van de situatie op het slagveld. De veelzijdigheid van Yaoyao wordt echter enigszins beperkt door de moeilijkheidsgraad van het bouwen: haar vaardigheidsschade en genezende kracht variëren op basis van verschillende statistieken, en ze heeft ook de eerste constellatie nodig om buffervaardigheden te ontgrendelen.
Yun Jin
Er zijn nogal wat helden in het spel die de grootste schade aanrichten met regelmatige aanvallen vanuit de hand, en het zijn deze personages die de buff geeft Yun Jin. Operazangeres van Li Yue Kan normale aanvallen aanzienlijk verbeteren veel schadeverdelers, wat, indien gebruikt in combinatie met andere buffers, een enorme toename van de uiteindelijke schade oplevert.
Yun Jin behoort tot het universele Geo-element en haar elementaire vaardigheid heeft een vrij korte cooldown, waardoor je haar Favonium kunt geven en als batterij kunt gebruiken zonder de voordelen van het personage in gevaar te brengen. Een belangrijk voordeel van Yun Jin is ook de vrijwel volledige afwezigheid van afhankelijkheid van de sterrenbeelden. Ondanks het feit dat C2 en C6 uitstekende bonussen bieden, zoals extra versterking van normale aanvallen en het verhogen van hun snelheid, is het personage zelfs op C0 speelbaar en nuttig.
koekjes
In eerste instantie om koekjes werd met wantrouwen behandeld, maar later werd ze een van de nuttigste helden bij het spelen met het Dendro-element. Dankzij zijn assemblage tot elementair meesterschap Shinobu opent zich op een onverwachte manier squadrons door de vegetatie, waardoor de Buds gestaag worden geactiveerd en tegelijkertijd de ploeg wordt genezen. Haar elementaire vaardigheid is in staat om zonder ramen te werken, waardoor vijanden voortdurend de Electro-status krijgen.
Ondanks het feit dat Cookie het meest effectief is in Dendro-squadrons, kan ze zich ook bij andere teams aansluiten en met hetzelfde succes deelnemen aan de Charged-, Overload- of Superconductor-reacties. Bovendien heeft Shinobu praktisch geen sterrenbeelden nodig. Consts vergroten het gemak van het personage en versterken hem, maar in dit geval is er geen significante verandering in de gameplay.
sucrose
sucrose – Anemo is een ondersteunend personage, zonder wie het moeilijk is om je een team voor te stellen dat speelt door elementaire schade en reacties. De Alchemist van Mondstadt staat, ondanks dat hij een episch personage is, bijna op één lijn met zijn legendarische tegenhangers die dezelfde rol in de ploeg vervullen, en daarom behoort hij regelmatig tot de meest gebruikte personages in de Abyss.
Sucrose kan niet alleen de controle over tegenstanders bieden met behulp van een dekvloer en in de lucht gooien, maar ook fungeren als een batterij, de elementaire beheersing van bondgenoten vergroten en hun elementaire schade vergroten als ze C6 hebben. Sucrose is ook erg vriendelijk voor beginners, omdat het alleen elementaire beheersing vereist, en een van de beste katalysatoren hiervoor is Het epos van draken. Energieproblemen zijn eenvoudig op te lossen door te hebben Ceremoniële Memoires, vooral bij het wakker worden.
Ondanks het feit dat dit personage een zesde sterrenbeeld eist, wat haar groep aanzienlijk versterkt, maakt haar gebruiksgemak, eenvoudige montage en het vermogen om zich via reacties bij elk team aan te sluiten Sucrose tot een van de beste 4⭐-personages in het spel.
Fischl
Fischl is een universele pocket damage dealer die kan worden opgenomen in vrijwel elk team, inclusief de Geo- en Anemo-teams, puur vanwege de extra schade en het pompen van energie. De basis van haar vaardigheden is het oproepen van een raaf die voortdurend elektroschade aanricht. Vanwege de aard van de vaardigheden de raaf is vrijwel zonder ramen aanwezig op het slagveld, het consequent toedienen van status voor reacties, het aanrichten van goede schade en het herstellen van energie aan bondgenoten. Vanwege zijn veelzijdigheid is Fischl geweldig voor veel helden, van teams via Dendro en Hydro Reaction tot groepen via Overload, omdat Oz er geen probleem mee heeft om zelfs verspreide tegenstanders aan te vallen.
Net als andere epische personages wordt Fischl aanzienlijk sterker na ontvangst van het zesde sterrenbeeld. Maar zelfs zonder hem bekleedt de heldin een zelfverzekerde S-positie in de ranglijsten, omdat haar enige analogen legendarisch zijn Raiden и Yae Miko, die moeilijker te verkrijgen zijn.
Xiangling
Xiangling - een van de nuttigste personages in het spel, die qua kracht geen analogen heeft, ondanks het feit dat ze een 4⭐-startpersonage is dat in het begin werd gegeven gelederen gratis. Dit is een zeer veelzijdige held die nuttig kan zijn op elk niveau van accountontwikkeling en alle relevante inhoud kan behandelen.
De elementaire explosie van Xiangling maakt haar niet alleen de beste pocket Piro-applicator in het spel, onmisbaar in veel squadrons, maar richt ook enorme schade aan. De heldin heeft nuttige sterrenbeelden die bij elke sterrenbeeld die ze ontvangt een nieuwe kant van haar onthullen. Sommigen van hen vergroten niet alleen haar eigen schade, maar ook de schade van de hele groep. Het is ook vermeldenswaard dat Xiangling behoorlijk winstgevend is in het stijgen van niveaus, aangezien de beste set artefacten voor haar is Embleem van Sundered Fate, gekweekt in de kerker Momiji-Dyed Court, sets waarvan een groot aantal karakters nodig zijn.
Xingqiu
Xingqiu, zoals in het geval van Xiangling, wordt beschouwd als een van die helden die geschikt en nuttig is voor bijna alle eenheden. De enige analoog van dit personage is 5⭐ Yelan. Het wordt het vaakst gebruikt in die eenheden waar de hoofdschadedealer normale aanvallen gebruikt die Xingqiu mogelijk maken richt voortdurend schade aan en pas de Hydro-status toezonder op het slagveld te staan. Hij kan ook gedeeltelijk de rol van ondersteuning op zich nemen, binnenkomende schade verminderen en het actieve karakter enigszins genezen.
Alle sterrenbeelden van Xingqiu zijn behoorlijk nuttig, maar ondanks het feit dat zijn volledige potentieel alleen met C6 wordt onthuld, kan dit personage gemakkelijk zonder sterrenbeelden worden gebruikt. Door de jaren heen zijn er veel nieuwe Hydro-helden in het spel verschenen, maar Xingqiu blijft relevant en veelgevraagd in veel squadrons, en behoudt ook zijn plaats tussen de meest gebruikte personages in de Abyss.
Bennett
Bennett – het personage dat lange tijd de bovenste regels van verschillende beoordelingen en niveaulijsten bezet en zijn positie praktisch niet verandert vanaf het begin van het spel. Deze held is een van de meest veelzijdige, wat hem het recht geeft om deel uit te maken van bijna elk team, zo niet in de rol aanvalskrachtbuffer, dus als een uitstekende genezer.
Bennettt is redelijk eenvoudig te bouwen en vereist op zichzelf niet veel investeringen, afgezien van een wapen met een hoge basisaanval en een behoorlijke hoeveelheid energieterugwinning. Zijn elementaire explosie is niet de goedkoopste, maar ook niet kritisch duur, waardoor je zijn ultieme cooldown kunt gebruiken, en een elementaire vaardigheid met een korte cooldown maakt het mogelijk om energie op te pompen voor zowel jezelf als je bondgenoten. De belangrijkste constellatie is C1, die gemakkelijk te verkrijgen is.
Lees verder:Deel in opmerkingen jouw mening over welke epische personages in Genshin Impact volgens jou de beste zijn en waarom. Je kunt ook de generaal bekijken lijst met personages in Genshin Impact in een speciaal artikel.
Voor mij was het Cookie, die haar de afgrond in sleepte, zelfs toen ze c0 was - ja, ik moest een paar seconden wachten voordat de Eshka terugrolde en een one-shot ontweek zonder c6, maar zelfs met zulke ongemakken, de Perzen betaalden volledig.
De montage is uiterst eenvoudig, het enige dat je nodig hebt is een volledige MS (zelfs een 2*2 mengelmoes is voldoende), verkrijg een stalen steek of een zwaard bij MS, 90 lvl (je kunt op de knoppen drukken, het belangrijkste is om hem omhoog te brengen tot max. niveau) - en nu heb je een vier in elk (behalve ontluikend) dendro-pakket klaar.
Maar de eersten op de lijst zijn ook bekend als Chevreuse, Faruzan, enz. extreem veeleisend voor sterrenbeelden (zoals de meeste vieren).
Dezelfde Syanka op c0 en Syanka op c4 met dezelfde statistieken zijn twee verschillende karakters.
Te objectief artikel. Elk personage openbaart zich op zijn eigen manier en iedereen kan de beste worden.
God, wat is het leuk om een artikel te zien waarin Noelle niet voorkomt, die met enige vreugde nog steeds wordt verheven tot de rang van een onmisbaar superpersonage.
Geen fan van Noelle, maar dit meisje op c6 opent goed. Erg handig met een goed team
C6, ja, maar de rest van de Perzen werken prima op C0... Zegt dit je iets?
Wie werkt er naast Benet goed zonder c6 uit deze lijst? Bijna alle 4oks bereiken hun volledige potentieel op c6. Jouw mening is ineenkrimpen. Kwam weg.
Kom op, Noelle, ik zal je tranen wegvegen...
Diona is een onnodig personage.
Als je het niet nodig hebt, betekent dat niet dat iedereen het niet nodig heeft... Voordat ik Chevreuse kreeg, zat het in mijn pakket bij Ganyu (al meer dan een jaar). Een universele cryobatterij met een genezing en een schild.
Gorou is al meer dan een jaar weg en hij is geen legende, wat zijn waarde dramatisch vermindert
Dit is een steun onder Itto, zoals Sara onder Raiden. Geen Itto, geen Gorou.
Nou, ze zullen je Gorou geven zonder Itto en wat ga je ermee doen? Zet de hersenen aan...
Hij speelt geweldig met Navia. Waar mogelijk zal ik proberen C6 uit te schakelen.
Dnion < Layla
Puur als schildschild - ja. En dus geneest ze goed. En op c6 200ms wordt het gepolijst. Layla voegt ook const toe, maar niet zo veel: ze is ook geweldig in C0.
Persoonlijk vond ik Diona beter qua mechanica - puur als cryobatterij voor Ganyu hebben de schilden van Leila weinig energie. Maar het is gemakkelijker om samen met Lila een gebocheld paard neer te halen - ze geeft een hoop cryostaat af, zodat de kern van het 'paard' met een knal uit elkaar valt.
Ik zou Xianka en Bennettt naar de kelder van de lijst verplaatsen op het gebied van de eerste vier zeer gespecialiseerde ondersteuningen. Syanka is met kettingen stevig aan Bennettt vastgebonden. Het is feitelijk onmogelijk om haar statistieken in evenwicht te brengen. De voltreffers en het herstel dat ze zo hard nodig heeft, zullen je zonder aanval achterlaten. Nadat we ons bij de aanval hebben verzameld, zullen er geen kritiek en herstel zijn - er zal geen ult op CD zijn en de schade zal niets zijn. Zelfs Harvest wil haar niet genoeg ATK geven om aanvaardbare schade aan te richten. Ze heeft dus één pad: voltreffers + statistiekherstel en ATK-buff van Bennettt. Anders zal het niet normaal werken. Bennettt is een oude archaïsche Perziër - met de hedendaagse bendes die je in het gezicht slaan en kalm door de schilden van grootvader breken, is spelen vanaf de open plek uiterst twijfelachtig - 1 klap in het gezicht - je wordt uit de open plek gegooid en de hele rotatie is in de afvoer. Lange animatie van Eshka, vooral de 2e aanval. Over het algemeen spelen ze nu alleen als langeafstandsspelers - Yeimiya, Linny, Yang Fei. Nou ja, of onder snapshots met een lange ultieme - Beidou bijvoorbeeld. Yaoyao zou hoger moeten zijn dan Yun Jin en Kuki. - Cookies hebben niet veel betekenis buiten bud-packs, en Yunka versterkt alleen reguliere aanvallen - als je DD de grootste schade niet daarmee aanricht, vlieg je voorbij de bonussen. Yaoyao is een universeel personage dat in principe een heal kan vormen en in elk pack kan spelen. Ze kan een dendro-set dragen (en het zal niet ineenkrimpen, want het heeft hier echt profijt van, omdat het de dendro beschadigt door schade.) en de weerstanden verlagen, de resonantie sluiten. Je kunt het verzamelen voor schade zonder veel te verliezen aan genezing, en de ults genezen je hele roedel, zelfs als Yaoyao volledig is verzameld voor schade. Het kan toppen aandrijven - het heeft 50% weerstand tegen schade door kernen. Het spel uit de infusie van Kandakia is bijvoorbeeld het derde beste pakket uit de knoppen na Nilou en Dendro, de onderdanen met Haitham - een zeer sterk pakket dat elke inhoud dekt. Het zou zeker hoger moeten zijn, op het niveau van Sucrose. Ik ben het met de rest eens.
Kunt u mij alstublieft meer vertellen over het 3e dendro-pack met Kanakia?
Wie komt er binnen, hoe wordt het gespeeld? Of waar kan ik over deze regeling lezen?
Je moet het opzoeken in Engelstalige bronnen. In het Russischtalige segment is hierover vrijwel niets te vinden. De algemene betekenis is als volgt. Yao + Kandakia zijn op zichzelf al een zelfvoorzienend paar en kunnen in principe op vrijwel elke 2 slots spelen. Yaoyao gaat full MC. Kandakia - gerestaureerd om het effect volgens de CD te bereiken, de rest in de MS is hetzelfde. HP is niet nodig - Kandakia hier zal niemand schade toebrengen met bier en zal ook geen schade aanrichten - het is haar taak om status en infusie te verdelen. Yaoyao heeft ook geen HP nodig - de volledige MS Yaoyao geneest perfect elk toppenpakket. Ze heeft 50% weerstand tegen kernschade en staat het grootste deel van de tijd op het veld. Voor het 3e slot Nahid, indien beschikbaar. Nee, het maakt niet uit, Dendro GG zal het niet slechter doen, want Yaoyao geeft ook veel status uit. In het vierde slot zal iedereen, bijvoorbeeld Neil, de schade aan de knoppen vergroten. Dit is in principe over het algemeen het beste pakket. Je kunt Bai Ju nemen - het verhoogt ook de schade aan toppen door de ult. Je kunt elke hydro bellen voor resonantie en extra status en schade. Je kunt een anime-man nemen om de vijanden en knoppen aan elkaar te binden. Cookie werkt hier verbazingwekkend goed. Haitham ontbreekt en blauw is bezig in een andere roedel, kan hij geen dendro national samenstellen? - geen probleem - plaats Cookie hier en veel plezier. Over het algemeen is het 4e slot erg flexibel - wie je ook ziet, stop het erin - je zult de pap niet bederven met olie - nou ja, behalve de pyro natuurlijk - de verbranding zal alles verpesten. Yaoyao + tweede dendro geven status uit. Kandakiya ultutet en geeft een infuus aan Yaoyao. Ze drukt met haar hand op de hydro op de dendro-status en maakt toppen. Ook heeft de schade van Kandakia's ult bij het opnieuw verwisselen van de Perzen geen status-overlay-cd, en als er op het moment van het opnieuw verwisselen een dendro op de vijand is, zal het opnieuw verwisselen van de Perzen de toppen - dit veroorzaakt ook behoorlijk wat schade. Yaoyao drijft dit allemaal aan - haar 4% weerstanden stellen haar in staat rustig onder de kernen te staan en te genezen met eshka en ult, terwijl ze toppen uitschakelt van infusie die 50 schade aanrichten. Dit is het verhaal - probeer het.
P.S - je kunt minimaal 4m cryo meenemen - er zal een koelkast zijn die minder aura's verbruikt en meer toppen produceert.
Op de een of andere manier lijkt het door jou beschreven schema een complete gimmick, waarbij het niet eens duidelijk is waarom kontakion nodig is.
Om de infusie te verdelen onder Yaoyao, die met haar 50% weerstand kalm op het veld staat en kernen maakt en niet sterft.
Man, begrijp je echt niet wat voor onzin dit is? Hoe komt het dat andere pakketten niet doodgaan zonder yaoyao, misschien omdat deze weerstanden geen nut hebben, omdat de kernen niet zoveel schade aanrichten? Laten we verder gaan, je zegt dat het in het vierde slot na Yao, Kontakia en Nahida niet uitmaakt wie, bijvoorbeeld Nil, maar het is oké dat Nil hier naar voren komt als de basis van het pakket en het maakt in wezen niet uit wie mee te nemen? Dan is er een nog grotere ineenkrimping, zeggen ze, je kunt een baiju nemen, dus als je een baiju neemt met nul en nahid in een roedel, waarom is er dan in vredesnaam een yaoyao, die dom als een dood gewicht hangt? In het pakket dat je hebt samengesteld, wordt in principe al het werk gedaan door nila + nahida en zijn noch yao noch kontakiya daarin nodig. Yao in het slechtste geval, als er geen andere hydro/dendro-genezing is, maar dit is het voordeel. Tegelijkertijd kan kondakia niet eens een volledige infusie ondersteunen, en dit is met constanten. Nou ja, als kers op de taart zijn de toppen voor 40k de verdienste van Nil + Nahid, en ik heb helemaal niets met kondakia te maken. Nou ja, Yao kan op geen enkele manier universeel zijn, om een banale reden verandert elke Dendro Pers bijna elk pakje in een toppendispenser, terwijl Cookie Easy met dezelfde aeola kan spelen (dit gaat over wat je oorspronkelijk zei),
Voor mensen zoals jij is alles wat geen meth is allemaal onzin, en dat is ook niet nodig. Ik legde uit hoe de karakters gebruikt konden worden op een manier die logisch zou zijn en goede resultaten zou opleveren. Niet iedereen speelt 2-3 jaar en heeft een lange selectie. De infusie van Candakia hoeft niet continu te worden voortgezet. In principe kan niemand behalve de katalysatoren fulltime ondersteunen, en dat is ook niet nodig - je schakelt door het raam naar andere Perzen om op hun knoppen te drukken.
Mensen zoals ik hebben zo'n woord in hun vocabulaire als gezond verstand. Je kunt er een puinhoop van maken, maar waarom? Dus wat hebben meth en 2-3 jaar ermee te maken? Jij bent degene die de Perzen in de roedel stopte met Kandakia en Yao, en zij hangen gewoon als een dood gewicht in de roedel. Je hebt nog steeds niet geantwoord waarom yao en kontakia nodig zijn als je een pakje nilu, nahida en baiju hebt.
Welnu, wat is het probleem met het nemen van een hydrokatalysator en het niet omgaan met onzin.
Als voorbeeld gaf ik hen wie de slots kan vullen. Geen lay-out - geen probleem, je kunt Kandakia + Yaoyao nemen en dendro GG en Barbara toevoegen (hoewel een sub DD voor schade beter is voor deze sleuf) en alles met knoppen buigen. Het punt ligt in de infusie en dendro-toepassing van Yaoyao en een goede en snelle productie van korrels. En het belangrijkste punt is dat ze 50% weerstand heeft tegen kernschade - ze staat op het veld en krijgt vrijwel geen schade en de roedel heeft geen genezing nodig - genoeg van Yaoyao zelf, zelfs verzameld in de MS. Niet iedereen heeft een grote selectie, maar als er een paar zijn, kun je er een behoorlijk pakket toppen van samenstellen.
Allereerst heb je mijn vraag nooit beantwoord. Ik zie hoe je probeert op zijn minst een pakket samen te stellen en het is grappig voor mij, want het eindresultaat is een puinhoop. Dus je zegt, als we Nila en Nahida gg en bebra nemen…. Je schrijft dat het belangrijkste punt 50% weerstand is... Vasya en Vasya? Waar heb je dan kontakia voor nodig, in je rugzak zit een hydrokatalysator-bebra. Waarom in godsnaam met deze 50% weerstand als je onfield-heupen hebt met een hoop HP en 2 genezingen, met zulke gegevens is het simpelweg onmogelijk om dood te gaan.
Is er hier een kleine lijst? Als de selectie klein is, moet je dan allerlei soorten spullen verzamelen? De voordelen die je noemt zijn gewoon scheten laten in een plas. Waarom? Lees hierboven. Je hele bijeenkomst is slechts jouw fantasie. Er zal nooit 40k uit kernwapens en kontakia komen terwijl je aan het beeldhouwen bent, kijk tenminste naar de formule voor het berekenen van de schade aan knoppen, in werkelijkheid zal je schade door knoppen minder dan 5 keer zijn. Want in vergelijking met de bud gunner met Nilou en Nahida heb je hier naast slechte schade ook een middelmatige creatiesnelheid en blaas je toppen op.
Het feit dat je de syanka niet in evenwicht kunt brengen, is puur jouw probleem.
Als voor jou de huidige izik-mobs in de afgrond je in het gezicht schieten, dan zitten de vragen hier alleen in jou.
Geef een voorbeeld van kunst + wapens, waarbij Syanka behoorlijke schade heeft zonder Bennettt. Alleen structureel: de set en de resulterende statistieken zijn definitief. Ik heb de bendes niet verteld dat ze aan het schieten waren. Ze bederven de rotatie - een klap in het gezicht - uit de open plek vliegen - dit is niet noodzakelijk een one-shot, maar een herstart en proberen zijn vereist, omdat de rotatie wordt neergehaald. De huidige afgrond is gemakkelijk. Voordien waren 3 dichter. En over het algemeen is de trend dat steeds meer mobs ernstige schade + terugslag veroorzaken. Dat wil zeggen, dit vereist dat de speler ofwel draait en ontwijkt, naast het handhaven van de rotatie, ook het uithoudingsvermogen beheert, of een personage heeft met wankelweerstand in de ploeg - precies daarmee, omdat de schade heel gemakkelijk door de schilden dringt en ze eigenlijk niet meer beslissen of we onder het schild moeten staan en De ontwikkelaars staan ons niet langer toe om op rotatieknoppen te drukken zoals voorheen.
Hoe dan ook, de build is nu gebaseerd op Bennettt, Nahida, Furina of een van de bovengenoemde vier nichesteunen (het is eigenlijk vreemd dat Mika daar niet is toegevoegd). En meestal twee van allemaal. Binden is dus normaal en helemaal geen reden om de DD te vernederen, die zelf de meeste benen in het spel vernedert.
Het enige dat zich onderscheidt is Nevilette, die bij vrij vroege investeringen helemaal geen team meer nodig heeft, behalve passief / resonantie.