Bescherming tegen wederzijdse aanval in Genshin Impact - categorie prestatie Winnaar VIIgewijd aan gevechten met machtige vijanden. Vernietig de verdediging Seki geen Kami, wanneer hij een krachtige golf van aanvallen ontketent om aan de vereisten van het spel te voldoen en te winnen bron stenen. De taak is niet moeilijk, maar vereist een speciale benadering van het beheer van de Akasha-terminal.
In deze gids laten we je zien hoe je de Mutual Protection-prestatie kunt behalen en het Seki no Kami-schild op het juiste moment kunt vernietigen.
Hoe de Mutual Defense-prestatie in Genshin Impact te voltooien
In de tweede fase van de strijd met Seki geen Kami zijn schild teniet doen op het moment van activering van de continue modus met krachtige golf van aanvallen (Ruimtebombardement). Zo ziet de huid eruit:
Het activeren van de vaardigheid spawnt achter de baas veel energieportalen met Electro-shots. Het is tijdens deze periode dat het nodig is om de overblijfselen van het schild te verwijderen. De verdediging van de tegenstander kan worden verminderd door 2 soorten terminale aanvallen van Akash:
- Automatisch afvuren van terminals, onafhankelijk van het personage.
- Gericht schot voor de actieve held, waarvoor het verzamelen van energiekristallen vereist is (4 kleine kristallen of 2 grote kristallen voor 1 schot). PC-bediening: T-knop + elementaire vaardigheid.
De strategie voor het verwijderen van het schild is gebaseerd op 3 stappen:
- Na de start van de 2e fase zo snel mogelijk energie verzamelen, doen 1e gerichte schot.
- Energie besparen voor het 2e schot, zonder het te gebruiken totdat de schildbalk van de vijand tot een minimum is gedaald en hij de vereiste vaardigheid begint te activeren.
- Zodra de baas een krachtige reeks aanvallen binnengaat, schiet je nauwkeurig 2ste keer.
Zelfs als het tweede schot niet genoeg is om de verdediging volledig te doorbreken, zou Akasha's terminale automatische aanval voldoende moeten zijn om de klus te klaren.
Als het schild van de baas na het 1e gerichte schot te snel afneemt vanwege het automatisch vuren van de terminal en hij de activering van een krachtige vlaag niet waarmaakt, dan gebruik dit schot niet. Bewaar het voor gebruik nadat de baas het ruimtebombardement is binnengegaan.
onderscheiding
Voor het voltooien van de prestatie die u ontvangt 10 Primogems.
Lees verder:We hopen dat het met behulp van de informatie uit deze gids mogelijk was om de prestatie Protection from Mutual Attack te openen. Als je problemen hebt met het voldoen aan de voorwaarden voor prestatie, schrijf er dan over in opmerkingen. Lees over de opening van andere prestaties uit de sectie Winnaar 7 en volg anderen gidsen op onze website.
en hoe kan ik een tweede schot verzamelen voor zijn aanval als er simpelweg niet genoeg energie is? Ik heb het meerdere keren doorgenomen om er zeker van te zijn dat er hetzelfde patroon van aanvallen is waarbij het me eenvoudigweg niet toestaat meer te verzamelen, maar als Ik bewaar deze enkele aanval, dan is het niet genoeg, ik weet niet of hij zijn portaalstorm een tweede keer kan lanceren, want op dit moment is hij al dood
Zoals de persoon hieronder schreef, zijn 2 schoten veel, tenminste voor een baas van 60 lvl. Maar ik had een ander probleem. De baas gaat de gewenste aanval in als hij bijna de helft van het schild niet meer heeft. Als je schiet, kun je niet het hele schild afnemen, de krop blijft en voor zijn volgende aanval wordt hij snel afgemaakt door een witte flyer) Maar zelfs als je niet schiet en wacht op de volgende aanval, dan is er sowieso niet genoeg tijd, de witte stront maakt hem nog steeds letterlijk af voor de juiste aanval. Ik leed een half uur lang, ging 10 keer de kerker binnen en probeerde alles volgens de gids te doen. maar het lukte niet. op een gegeven moment merkte ik dat de kogels van de vliegende auto niet door de colonne van mijn grootvader (Zhongli) vlogen, alleen dit redde me. Ik liet een klein schild achter bij de baas en stond te wachten op de 2e aanval van de baas, terwijl ik dit vliegende ding achter de colonne hield zodat het niet thuis zou komen.
(Ik zie dat iemand hetzelfde heeft meegemaakt als ik)))
Persoonlijk heb ik de opgebouwde lading niet gebruikt, ik heb het tot de tweede keer bewaard. Omdat de schade van automatisch schieten te groot was, probeerde ik het te bedekken met de kolom van mijn grootvader (ik deed het zodat de schoten precies de kolom zouden raken, en niet de baas)
Hetzelfde verhaal. Hij hield deze vliegende onzin achter een pilaar, wachtte op de 2e aanval van de baas zodat ze hem niet eerder zou doden.
Ik heb een keer "getrokken", en hij leefde niet om de tweede te zien. Ik ben al klaar met vliegen. Heb je echt twee schoten nodig om de timing te halen? Of zijn zijn aanvallen willekeurig, en hier hoeveel geluk? Versla op het maximale niveau, als dat zo is.
Die. ze schoten één keer, daarna koos de terminal de baas, nadat hij erin was geslaagd het af te maken, en gedurende al die tijd is de baas nooit in de Powerful Flurry-modus gekomen? Ik vraag me af hoeveel tijd er verstreken is. Uit ervaring zal ik dit zeggen: een krachtige vlaag van de baas begint te bellen bijna precies 1 minuut later na de start van fase 2. Deze timing is getest op verschillende beelden, mijn eigen en andere spelers. In dergelijke omstandigheden is twee schoten een tactiek die me persoonlijk heeft geholpen om de prestatie te behalen. Eén is simpelweg niet genoeg.
Sorry dat ik niet reageer, ik krijg geen meldingen. Of ze komen, maar ik weet niet waarheen. 🙂
Ja, je hebt het goed. Net twee keer gecontroleerd. Ik heb het niet getimed, ik werd geleid door de kristallen die hij spamde. Het blijkt dat hij tijdens het gevecht 2 kleine kristallen spamt, en nog een grote met een kleine ongeveer tegelijkertijd, net voor zijn superaanval. En als je meteen schiet, blijft er iets minder dan 1 derde van het leven over ... nou ja, of 1 vierde, dit is niet bijzonder belangrijk, aangezien deze strip wordt afgewerkt door de lethalka. Maar als je geen schot verspilt, dan overleeft hij tot de tweede aanval, en mijn schot is net genoeg. Ik zou mijn kromme gameplay opnemen, maar xs hoe ik het moet overbrengen, ahah
Je hebt geschreven dat je 3 kristallen nodig hebt, en om eerlijk te zijn, ik heb me altijd op 4 gericht, ze zijn van verschillende grootte en geven een andere lading, of heeft dit geen invloed? Wist niet dat je na de derde kon schieten. Als dit zo is, dan heb je ten eerste Amerika voor mij geopend, aangezien ik constant 4 stuks heb verzameld, en ten tweede, in dit geval, is dit misschien een stijl van mijn kant. Maar het is vreemd hoeveel ik er niet naar toe ben gegaan, hoe kon ik niet merken dat de flyer oplaadt na 3 kristallen? Bovendien beschreef de persoon van hierboven mijn situatie één op één. Trouwens, zijn aanvallen zijn willekeurig, misschien vallen er verschillende kristallen uit verschillende aanvallen?
Nou ja, ongeveer 3 kristallen, ik generaliseerde dit natuurlijk. Dit is gemiddeld. Verduidelijkt in het artikel zodat er geen misverstanden ontstaan.
Wat betreft de aanvallen: die zijn niet geheel willekeurig. De AI heeft een logica voor het toepassen van aanvallen, die rekening houdt met 7 parameters. De twee belangrijkste zijn cooldowns van vaardigheden (Shouki no Kami, the Prodigal-aanvallen hebben cooldowns naast ult) en de afstand van je personage tot de baas. Maar deze logica is niet strikt, het impliceert variabiliteit. In theorie kan de baas bij sommige aanvallen worden gelokt door dichterbij / verder van hem af te gaan. Het is moeilijk te zeggen hoe succesvol dit in de praktijk zal zijn :) Nogmaals, ondanks de willekeur wordt een krachtige vlaag (ruimtebombardement) genoemd stabiel na 1 minuut.
Wat betreft kristallen die aanslagen achterlaten. Er is hier geen willekeur. Elke aanval laat een kristal van een bepaalde grootte achter. Een paar voorbeelden:
1) Drievoudige hersenschudding (geslagen met de teen en vuist) - een klein kristal.
2) Donderspeer (speer slaat op de vloer) - een groot kristal.
3) Vernietigde elementaire bom geeft een groot kristal.
4) Erupting Trails (verslaat Hydro en Anemo in de vorm van de letter "X") - een klein kristal.
enzovoort.
Wat betreft de situatie met het feit dat 2 schoten te veel zijn. Nu heb ik het een paar keer opnieuw gespeeld op de maximale en gemakkelijke moeilijkheidsgraad, en voor mij is de 2-shot-strategie die in het artikel wordt beschreven de enige waarmee ik zijn schilden precies neerhaal tijdens een vlaag (ruimtebombardement). Ik zal echter ook uw ervaring aan het artikel toevoegen, vooral omdat voor veel mensen de strijd zich ontvouwt volgens een vergelijkbaar scenario als het uwe.