Legende zoektocht Risley Wedergeboorte in de landen van gemompel Genshin Impact - het eerste hoofdstuk van de geschiedenis van het fort van de hertog van Meropidas in Fontaine. Na een korte excursie naar de Beret Society blijven de Reiziger en de gevangenismanager achter met het vage gevoel dat de leden iets verbergen. Start een onderzoek en ontdek met welke methoden Dougier leden van de organisatie controleert.
Deze gids biedt een compleet overzicht van de Risley Legends-zoektocht, waarin wordt beschreven waar je de hoofdtooi kunt vinden, hoe je erachter kunt komen waar Avis het geheim heeft verborgen en hoe je het apparaat moet bedienen om de deur te openen.
Inhoud
- Hoe start je de legendezoektocht Risley Watchdog: Rebirth in the Lands of Murmur in Genshin Impact
- Mogelijkheid tot heropleving
- De trots van de baretvereniging
- Volgens verdienste
- Ga naar de ontmoetingsplaats van de Beret Society
- Kijk hier voor tips
- Ga naar de productielocatie
- Reis naar het echte hoofdkwartier van de Beret Society
- Hoe passeer je Dujie Kingdom: ga verder
- Bedien het apparaat voor je
- Ga verder
- Probeer de deur verderop te openen
- Keer terug naar de centrale kamer en probeer de andere deur te openen
- Ontmoet Risley in de Couponkantine
- Beloningen voor het voltooien van de zoektocht Watchdog: Rebirth in the Lands of Murmur
Hoe start je de legendezoektocht Risley Watchdog: Rebirth in the Lands of Murmur in Genshin Impact
Je kunt de Risley Legends-quest “Watchdog: Rebirth in the Lands of Murmur” openen nadat je aan een aantal voorwaarden hebt voldaan:
- bereiken 40 avontuurlijke rangen en ik;
- voltooi hoofdstuk 3 van deel 4 van de Archon-speurtochten "Tot het schijnen van de sterren in de diepte";
- voltooi hoofdstuk 4 van het 4e deel van de speurtochten van de archons "Naderende ramp";
- иметь 1 legendasleutel om de toegang tot de zoektocht te ontgrendelen.
Indien er geen sleutel op voorraad is, ontvangt u in totaal € 8 dagelijkse zoektochtbeloningen. Dit kan in twee echte dagen worden voltooid zonder missies te missen of trainingspunten te verdienen. Ga naar het dagboek en open het tabblad "Legende Zoektocht", waar je de sleutel kunt ophalen, het aantal beschikbare items kunt zien en toegang krijgt tot de gewenste missie.
De Risley Legends-missie is beschikbaar om mee te voltooien Oktober 17 2023 jaar voor onbepaalde tijd.
Mogelijkheid tot heropleving
Ga met Paimon naar het Meropid-fort en ontmoet Feissol, die je zal vragen naar zijn hoofdtooi te zoeken. Kom langs bij je plaatselijke Rag and Bones, ontmoet Risley en ga een hapje eten in de Coupon Canteen. Tijdens de gesprekken open je een doos, waarin zich een angstaanjagend juweeltje bevindt.
Reis naar de kazerne van het Meropid-fort
Loop over de platforms in het level kazerne tegenover het teleportatiepunt op de vloer totdat je een vreemde hulpkreet hoort uit de nabijgelegen dozen. De vreemdeling zal zichzelf voorstellen als Feissol en de helden vragen zijn hoofdtooi te vinden, ergens verloren in het fort.
Zoek naar een hoofdtooi
Om de hoofdtooi te vinden, ga naar de zuidelijke lift op de verdieping Administratieve regio. Zoek naar de hoofdtooi naast de lift als je er dichterbij komt.
De mechanismen zullen niet het noodzakelijke hebben. Draai naar het centrale deel van de vloer en zoek opnieuw naar de hoed naast de kist en de leuning vlakbij. Het vereiste item wordt op geen van beide plaatsen gevonden.
Ga naar Rags en Bones
Omdat ze de hoofdtooi niet vinden, besluiten de helden deze te kopen bij de plaatselijke Rag and Bones-winkel. Ga naar de zuidoostelijke passage van het Administratieve Districtsniveau en praat met Chamboduc, die tijdelijk de koopman Alvard vervangt. De man zorgt ervoor dat je de bijpassende hoed gratis kunt ophalen.
Keer terug naar de doos op het niveau kazerne, waar Feyssol zich verstopt, en geef hem de hoofdtooi. Onmiddellijk nadat de gevangene de container heeft verlaten, zal Risley de menigte benaderen en de man zijn verloren baret geven. Om de situatie uit te leggen, zal de hertog de helden vertellen over de baretvereniging die opereert op het grondgebied van het fort. Een bijzonder kledingstuk is een onderscheidend kenmerk van de deelnemers. Voor een meer gedetailleerde bespreking van de organisatie zal de jongeman een ontmoeting in de couponkantine voorstellen.
Ga met Risley naar de couponkantine
Bezoek een plaatselijk eetcafé in Administratieve regio. Na een drankje te hebben genuttigd, stopt de groep bij een van de tafels. Tijdens een gesprek over de inrichting van het fort en de geschiedenis van Risley zelf zal een van de bewakers van Meropid bij de hertog arriveren en de in beslag genomen doos met smokkelwaar overhandigen. Nadat ze besloten hebben de inhoud ervan te onderzoeken, zullen de aanwezigen een vreemd donker kristal vinden, waarvan de aanraking alle ergste herinneringen aan een persoon doet ontwaken.
Onderscheidingen:
- avontuurlijke ervaring ×500;
- mora × 35;
- boeken over heldenervaringen ×4;
- magisch versterking erts × 8.
De trots van de baretvereniging
Na een gezamenlijke maaltijd leert u meer over de Beretvereniging en besluit u de verzamelplaats van haar leden te bezoeken. Leden van de organisatie heten hen hartelijk welkom en verzekeren dat ze alles doen voor de verlossing, maar bij Risley sluipen er twijfels binnen. Kom daar later en probeer met mensen te praten die ergens bang voor zijn.
Ga naar de ontmoetingsplaats van de Beret Society
Ga samen met Risley naar het noordelijke deel van de verdieping Administratieve regioom vertegenwoordigers van de Beret-vereniging te ontmoeten. Terwijl de hertog zich terugtrekt voor een persoonlijk gesprek met Dugier, krijgen de helden de gelegenheid om zelfstandig rond te kijken op de nieuwe plek.
Praat met leden van de Beret Society
Alle drie de leden van de vereniging zullen in de buurt van de verzamelplaats staan. Praat met het genoemde meisje Boulmeerboekensorteerder, gids Osele и Rigas. Elke nieuwe kennis zal je vertellen over een bepaald deel van het leven in de samenleving.
Onmiddellijk nadat hij met de gevangenen heeft gesproken, zal Risley de onderhandelingen afronden en aanbieden zijn gang te gaan. Tijdens zijn afscheid zal de hertog echter het eerder gevonden kristal laten vallen, wat bij alle aanwezigen een uiterst gemengde reactie zal veroorzaken.
Keer terug naar de ontmoetingsplaats van de Beret Society
Nadat hij de verzamelplaats heeft verlaten, zal Risley zijn gedachten over de Beret Society met de Reiziger delen. Ze zullen het erover eens zijn dat deze mensen iets verbergen, en de hertog zal vragen om de gevangenen opnieuw alleen te bezoeken en met hen te praten terwijl hun hoofd Dugier weg is. Keer terug naar het gebied in het noorden van de verdieping Administratieve regioen kijk rond op de locatie.
Als je de verzamelplaats nadert, voel je meteen de vreemde sfeer die in de omgeving heerst. Praat met alle gemeenschapsleden waarmee je eerder hebt gesproken om de gevangenen op een nieuwe manier te leren kennen terwijl Dugier weg is.
Nadat je de informatie hebt verzameld, keer je terug naar Risley, die tegenover de westelijke lift op de Traveller wacht Administratieve regio. De hertog zal naar de medeplichtige luisteren en instemmen met alle vermoedens over de samenleving. Om na te denken over wat er is gebeurd, gaat de jongeman naar zijn kantoor en biedt aan om elkaar later te ontmoeten.
Wacht tot de avond door de speeltijd terug te spoelen via het Paimon-menu tot 18:00 - 00:00 uur voordat je Risley gaat ontmoeten.
Ontmoet Risley zoals afgesproken.
Als de avond valt, ga dan naar het kantoor van de hertog, waarvan de ingang zich in het midden van de verdieping bevindt Administratieve regio. Binnen ontmoet je Risley en bespreek wat er is gebeurd. Tijdens de dialoog zal een meisje genaamd Avis de persoonlijke kamers betreden. Een van de leden van de Beret Society zal proberen over de problemen te praten, maar haar klachten zullen worden onderbroken door de komst van Dugier.
Waar heeft Avis het geheim verborgen?
Omdat hij geen informatie van het bange meisje heeft ontvangen, zal de Reiziger nadenken over wat er is gebeurd en de vraag stellen: "Waar heeft Avis het geheim verborgen?" Om een antwoord te krijgen in de feitelijkvergelijkingsmodus, moet u het volgende doen:
- Interpreteer de redenering "Hoofd van Avis" en vergelijk het met de werkelijkheid "Bret Society baret"om een nieuwe mening te krijgen.
- Dien uw conclusie in als een nieuwe open opmerking "De verloren haarspeld".
Na onderzoek van de haarspeld die Avis heeft achtergelaten, zullen de aanwezigen een bepaalde naald ontdekken die erin verborgen zit. Experimenteel kun je ontdekken dat de punt nauw verbonden is met het gevonden kristal en wordt gebruikt om er vloeistof uit te halen.
Onderscheidingen:
- avontuurlijke ervaring ×550;
- mora × 38;
- boeken over heldenervaringen ×4;
- magisch versterking erts × 8.
Volgens verdienste
Het verzamelde bewijsmateriaal suggereert dat Dougier, de leider van de Beret Society, de deelnemers controleert met behulp van uiterst wrede methoden. Kom tussenbeide in wat er gebeurt en los het lot van de gevangenen op.
Ga naar de ontmoetingsplaats van de Beret Society
Begin uw onderzoek door de ontmoetingsplaats van de Beret Society te bezoeken. Het blijkt dat er niemand meer ter plaatse was, behalve een paar kreupele leden van de gemeenschap, en Dugier vluchtte met de overgebleven gevangenen naar het echte hoofdkwartier.
Kijk hier voor tips
Om meer te weten te komen over waar de samenleving naartoe ging, verken je de plek en zoek je naar aanwijzingen die ernaar verwijzen. Er zijn drie verschillende punten beschikbaar: een stapel kranten, een boekenplank die Paimon bestudeert, en Risley's eigen conclusies. Ontdek alles om de eerste aanwijzingen te vinden.
Ga naar de productielocatie
Ga naar de vloer voor meer bewijs Lager productieniveau, met behulp van het enige teleportatiepunt in het level. Direct na de verhuizing zie je nog een aantal gevangenen van de Beret Society.
Nadat hij de bewakers heeft gestuurd om een ander deel van de verdieping te verkennen, zal de manager aanbieden om langs de rechterkant van het level te lopen en zelf naar slachtoffers te zoeken. Verken samen met Risley het productiegebied en volg hem totdat je een kleine groep baretten tegenkomt.
Zodra de verdachten merken dat de hertog nadert, gaan ze op de vlucht. Volg de ontsnapte leden van de Beret Society: haal de gevangene in die wordt aangegeven door de missiemarkering. Tegelijkertijd zal Risley de tweede gaan achtervolgen.
Reis naar het echte hoofdkwartier van de Beret Society
Nadat twee leden van de Beret Society zijn gevangengenomen, ontvangt de groep waardevolle aanwijzingen over de locatie van het echte hoofdkwartier. Neem de dichtstbijzijnde lift naar beneden om het niveau te bereiken Verlaten productielocatie. Eenmaal beneden ga je naar de rand van de doorgang en onderzoek je het rooster, de ingang van de kerker.
Hoe passeer je Dujie Kingdom: ga verder
Zodra je de Dugier Kingdom-kerker betreedt, bevind je je in een speciaal deel van de riolering verborgen onder het Meropid-fort. Volg vooruit door de gang tot je een kleine hal bereikt met een groep tegenstanders. Versla ze, bekijk een korte scène tussen Risley en de bewakers en ontvang je beloning in de vorm van een rijke kist.
Bedien het apparaat voor je
Als je verder door de gang loopt, kom je een mechanisme tegen dat poorten in verschillende richtingen opent. Ga naar de schakelaar in het midden en draai deze meerdere keren om de indicatoren als volgt in te stellen:
- breid de rechterstraal uit links, zodat het in het centrale mechanisme terechtkomt;
- het centrale mechanisme moet dit aangeven rechts, in een speciale ontvanger aan de muur.
Ga verder
Nadat je de doorgang aan de rechterkant hebt geopend, ga je deze binnen en vind je nog een kleine beloning: een gewone kist die in de doorgang staat. Ga vanuit de schatkamer naar rechts en spring in de pijp die naar beneden leidt. Op het lagere niveau ontmoet je een groep vijanden die een andere gewone kist bewaken.
Ga verder door de gang totdat je een andere vijandelijke groep tegenkomt. Nadat je haar hebt verslagen, kun je een rijke kist oppakken. Beklim de trap en ga de hal in met nog een mechanismepuzzel.
Probeer de deur verderop te openen
Bij binnenkomst in de kamer meteen verwijder de begrenzer vanaf de aanwijzer door er dichtbij te komen en de juiste functie in het pop-upmenu te selecteren. Activeer vervolgens de schakelaar en draai de wijzers zodat degene waarvan de beperkingen zijn verwijderd naar de ontvanger aan de rechterkant is gericht.
Als je verder door de gangen van de kerker loopt, kom je nog een puzzel tegen. Verwijder vóór het starten onmiddellijk alle aanslagen van beide richtingaanwijzers. Draai vervolgens, terwijl de schakelaar is geactiveerd, het mechanisme naar rechts zodat het naar de ontvanger aan de muur wijst en installeer de stop opnieuw om de positie te vergrendelen.
Blader met de resterende wijzer zodat de straal het vergrendelde mechanisme aan de rechterkant raakt. Hiermee is de oplossing van het raadsel voltooid en gaat de laatste deur voor je open.
Keer terug naar de centrale kamer en probeer de andere deur te openen
Via de geopende deuren kom je met een puzzel in de eerste kamer. Verdere acties moeten als volgt zijn:
- Zet de limiter meteen tot het uiterste linker wijzer.
- Activeer de schakelaar en draai centrale wijzer richting de geblokkeerde linkerkant.
- Zet er ook een begrenzer op en draai de rest vast rechter straal richting de centrale om een ketting te creëren die de hoofdpoort opent.
Ga de open poort binnen en sta oog in oog met Dugier en zijn ondergeschikten, die zich hebben verzameld om de straf van de schuldige Feissol te aanschouwen. Nadat je de gevangenen de zaal hebt laten verlaten, vecht je gendarmatonen en andere robots die zich ondergeschikt voelen aan de man en getuige zijn van de slotscène tussen Risley en Dugier.
Ontmoet Risley in de Couponkantine
Nadat je de gevangenen hebt vrijgelaten die in de Beret Society zijn beland en Dugier in hechtenis hebben genomen, ontmoet je Risley in zijn kantoor. De vrienden zullen over een paar dagen een bijeenkomst regelen om te bespreken wat er is gebeurd.
Wacht op de afgesproken tijd door twee dagen te wachten, of sla de tijd over via het Paimon-menu tot overmorgen 11:00 - 13:00 uur. Ontmoet vervolgens de hertog in de coupon-eetkamer en luister naar het verhaal over zijn verleden en de redenen voor zijn gedrag in de hal met Dugier.
Onderscheidingen:
- avontuurlijke ervaring ×700;
- bron stenen ×60;
- mora × 49;
- boeken over heldenervaringen ×6;
- magisch versterking erts ×11;
- instructies over de "Bestelling" × 5.
Beloningen voor het voltooien van de zoektocht Watchdog: Rebirth in the Lands of Murmur
Voor een volledige voltooiing van de Risley Legends-missie kun je de volgende beloningen ontvangen:
- avontuurlijke ervaring ×1750;
- bron stenen ×60;
- mora × 122;
- boeken over heldenervaringen ×14;
- magisch versterking erts ×27;
- instructies over de "Bestelling" × 5.
Lees verder:We hopen dat deze gids je op weg heeft geholpen en de legendemissie Risley Watchdog: Rebirth in the Lands of Murmur in Genshin Impact heeft voltooid. Als je problemen of vragen hebt tijdens het voltooien van de zoektocht, kun je hierover schrijven in opmerkingen. Lees er meer over in een speciaal artikel Alle Legend Quests in Genshin Impact, en zie ook de spelgidsen in de secties gidsen, voorbijgaan of bouwt.
Op het moment dat ik naar het echte hoofdkwartier moest, ontstonden er dingen en ging ik naar een ander deel van de kaart, nu kan ik deze taak niet meer voltooien.
Wat moet ik doen??
Je ging niet de kerker binnen en deed andere dingen? In ieder geval moet de ingang altijd toegankelijk zijn; een speurtochtmarkering zal dit aangeven. Als u niet ter plaatse kunt inloggen, neem dan alleen contact op met de technische ondersteuning.
Sorry, als ik alles verkeerd heb gezet in de hoofdkamer van de mechanismen, verlaat dan gewoon het spel?
Zal dit niet alle voortgang resetten? of is er een andere oplossing?
Wat heb je precies verkeerd gedaan? Als er begrenzers zijn, kunnen deze worden verwijderd en opnieuw worden gerangschikt, waarbij de balken indien nodig worden gedraaid. En wat betreft het draaien van de mechanismen is het onwaarschijnlijk dat er iets verkeerd kan worden gedaan)
Ik kan de tweede limiter niet in het laatste raadsel plaatsen...
Probeer ze op te halen uit de vorige kamer (indien mogelijk). Het lijkt erop dat Risley in de dialogen zei dat je “de beperkingen mee moet nemen”, omdat... ze zullen van pas komen in de volgende kamer. Toegegeven, ik heb niets meegenomen; in de centrale begrenzers waren beide onmiddellijk beschikbaar.