Genshin Impact Legends of Nahida Quest 2: Homecoming - Meesteres van Wijsheid Hoofdstuk 2 Walkthrough

Meesteres van Wijsheid Hoofdstuk 2: Thuiskomen

Nahida Legends Quest 2: Terug naar huis Genshin Impact - het tweede hoofdstuk van de speurtochten met betrekking tot de onthulling van de geschiedenis van Dendro Archon. Inwoners Sumeru hebben het vermogen gekregen om dromen te zien, complotten worden niet langer gebouwd in de Academie en het lijkt erop dat alles in het koninkrijk gewoon doorgaat. Er is echter iets dat voor altijd zijn sporen heeft nagelaten. Er woonde eens tussen de tropische landen draak Apep, maar hij was corrupt en verloor zijn verstand door de apocalyps.

Met Nahida De reiziger zal de gevolgen moeten dragen en de draak helpen de invloed van verboden kennis kwijt te raken. Deze gids geeft een gedetailleerd overzicht van de legendes van Nahida Quest deel 2. Lees verder om erachter te komen hoe je de Homecoming-zoektocht kunt starten, de Wither Zone kunt wissen en de Defender of the Last Oasis kunt verslaan.

Hoe de Legends of Nahida Quest Chapter 2: Homecoming in Genshin Impact te starten

Legenden van Nahida Quest

Om de tweede Nahida Legends Quest te ontgrendelen, moeten reizigers aan de volgende voorwaarden voldoen:

Sleutels kunnen worden verkregen door dagelijkse missies te voltooien. Er wordt één sleutel gegeven als je slaagt 8 bestellingen. De zoektocht is voor onbepaalde tijd beschikbaar, vanaf update 3.6.

Zoektocht "Terug naar huis"

Nadat je aan alle gespecificeerde voorwaarden hebt voldaan, open je het menu met legendezoektochten - het bevindt zich in de linkerbenedenhoek van het opdrachtenlogboek. Klik op het tekentabblad en gebruik 1 sleutelom de missie te ontgrendelen en het startpunt te zien voor eenvoudiger volgen.

Homecoming - Legenden van Nahida Quest

Hoofdstuk 2 van de Legends of Nahida-zoektocht bestaat uit verschillende fasen. In de loop van hun implementatie moet je naar het verste deel van de woestijn gaan, waar de apocalyps de maximale impact had op de wezens die daar leven, en de draak tot bedaren brengen, die ook een gevangene van corruptie werd.

Hoe vind je de weg naar huis

Zoektocht "Hoe de weg naar huis te vinden"

Terugkerend naar de stad Sumeru, ontmoeten de Reiziger en Paimon hun oude kennis bij de poort. Het lijkt erop dat de kleine soeverein Kusanali zich ergens zorgen over maakt. Praat met haar, ontdek de situatie en ontmoet een ongebruikelijke vorm van vormers die zijn aangetast door de invloed van de apocalyps. De volgende beloningen worden gegeven voor het voltooien van deze zoektocht:

Ga naar de poorten van Sumeru City

Teleporteer naar de ingang van Sumeru City en ga rechtdoor naar de poort om Nahida te ontmoeten. De Kleine Soeverein zal vertellen over het verlies van een deel van haar herinneringen en het verontrustende gevoel dat ze iets heel belangrijks moest doen.

Het gesprek wordt onderbroken door een vormer die de stad probeert binnen te komen. Dendro Archon communiceert met het wezen met behulp van geweld en begrijpt dat het hier is gekomen om hulp te vragen. Volg hem en ontdek wat er is gebeurd.

Volg de vreemde vorm

Klim het pad af en volg de mal. Hij zal naar zijn familie leiden - het blijkt dat een van hen het bewustzijn heeft verloren en in kritieke toestand verkeert. Nahida realiseert zich dat de zieke schimmel heel anders is dan de rest, een energie heeft die vergelijkbaar is met die van haar, en een echte elementaire levensvorm is. De liniaal merkt een gat in zijn structuur op en geneest het gemakkelijk, waarna het ongewone wezen tot leven komt.

Naast het feit dat het wezen zich onderscheidt door de stromingen van kracht, heeft het ook een echte menselijke spraak. Praat met een vreemde vormer die je zal vertellen dat ze ooit, samen met andere familieleden, op vruchtbare gronden leefden, totdat de apocalyps kwam en verboden kennis hun huis verwoestte. Weinigen wisten te ontsnappen, maar de corruptie heeft voor altijd zijn sporen nagelaten en zelfs de overlevenden stierven geleidelijk. Hetzelfde lot had een nieuwe kennis kunnen overkomen, zo niet voor de kracht van Dendro Archon.

Genshin Impact Legends of Nahida Quest 2: Homecoming - Meesteres van Wijsheid Hoofdstuk 2 Walkthrough

Het elementwezen heeft enkele van zijn herinneringen verloren, maar weet dat sommige van zijn verwanten nog in leven zijn. Nahida roept op afstand de mensen van Sumeru op om naar ongewone exemplaren te zoeken. En terwijl het wachten duurt, biedt de vormer aan om te gaan waar het "einde" wacht.

Ga naar waar het "einde" wacht

Genshin Impact Legends of Nahida Quest 2: Homecoming - Meesteres van Wijsheid Hoofdstuk 2 Walkthrough

Volg de vormer naar een klein eiland in het Yazadah Pond-gebied. Zwem of beweeg met behulp van het vierbladige symbool links boven het schip om aan de andere kant van de kust te komen.

Versla de vijanden die je in de weg staan

Onderweg zul je twee keer een groep vijanden moeten bevechten, dus het is beter om van tevoren de sterkste ploeg voor te bereiden (vooral als je een beginner bent of een ongepompt team hebt uitgerust). Voor het eerst tussen de tegenstanders zal zijn kluizenaarsen dan grappig с mitachurl.

Volg het elementaire wezen opnieuw

Nadat je alle golven monsters hebt verslagen, blijf je de vormer volgen, die naar een van de monsters zal leiden verwelkende zones. Het blijkt dat de rottende bloemen die de tumor vormden, eigenlijk haar voormalige kameraden zijn die aan de apocalyps zijn blootgesteld. Het is noodzakelijk om van de corruptie af te komen en te proberen de niet-verontreinigde elementaire energie te redden, als deze nog bewaard is gebleven.

We raden vooruitrusting aan boogschutterom het gemakkelijker te maken om verwelkte takken te raken, en schildje om schade door de vernietiging van schade en aanvallen van vijanden te voorkomen. Neem ook, indien nodig genezer.

Op het moment dat de taak als proefpersonage wordt voltooid, komt deze beschikbaar Nahida.

Elimineer de Wither Zone

Verdorren Takken

Alles moet vernietigd worden 3 bloemen, die zijn gemarkeerd met nummers in de bovenstaande schermafbeelding. Vervuilingsgebied beschermen schildwachten van de ruïnes.

Dendrogranum

Activeer een schild vooraf of gebruik een helende vaardigheid en versla dan alle automaten. Neem om een ​​gebied vrij te maken Dendrogranum links van de 1e plant en terwijl de granums actief zijn, gebruik geladen aanvallen op elk van de 3 takken in rood.

kaars van het leven

Als de Wither-meter boven de gezondheidsbalk te vol raakt, gebruik dan kaars van het leven bij de grote boom aan de linkerkant - dit zal het geaccumuleerde effect verminderen.

Schoft tumor

Zodra alle vijanden zijn verslagen, benader je de hoofdtumor en communiceer je ermee om het gebied voorgoed vrij te maken. Helaas zal er geen pure elementaire energie meer tussen de bloemen zijn, wat betekent dat de wezens volledig werden verteerd door corruptie.

Ondertussen ontvangt hij van de inwoners van Nahida nieuws over een schimmel die in een onbewuste toestand is gevonden, die aan de beschrijving voldoet en mogelijk een van de vertegenwoordigers van deze levensvorm is.

Ga op zoek naar een ander elementair wezen

Genshin Impact Legends of Nahida Quest 2: Homecoming - Meesteres van Wijsheid Hoofdstuk 2 Walkthrough

Ga naar de bovenste teleport in Bos van Motiyama, draai je om en loop een stukje naar voren om een ​​dialoog te activeren. In de verte ziet de groep het wezen waarnaar ze op zoek zijn, maar het wordt beschermd. Om de strijd te vermijden en stilletjes bij hem te komen, besluit de kleine soeverein in een schimmel te veranderen en zo het kamp binnen te dringen.

Probeer in de habitat van schimmels te komen

Goed antwoord

Onder controle krijgt de mal Nahida. Ga rechtdoor over het pad tot er een venster verschijnt met twee opties: "Ga naar links"Of"Ga naar rechts". Kies de linkerkant om niet gepakt te worden door de politieagent.

Plaats met drie vormen

Nadat de bewaker is vertrokken, blijf je volgen tot je een plek bereikt met drie vormers.

Ga vanaf de andere kant en gebruik het gevoel voor de elementen

Wanneer Nahida het gewenste punt bereikt, keert de controle terug naar de Traveller. Draai rechts en benader de richel om Dendro Archon met elementair gevoel te signaleren - de vaardigheid wordt automatisch gebruikt.

Koningin Kusanali werkt op de vormer met de kracht van de elementen en geneest hem, zodat de rest haar en de Reiziger zal gaan vertrouwen. Het wezen zal je vertellen dat hun echte huis binnen is Dendro draak Apep, die ooit ook werd blootgesteld aan verboden kennis. Als hij sterft, zal het een ramp zijn voor de hele Sumeru vanwege de enorme energiestroom, dus doet Nahida opnieuw een beroep op de burgers met het verzoek om andere soortgelijke wezens te vinden. Maar voordat u de plaats verlaat, moet u de gieter helpen zijn bedrijf af te ronden.

Help het land te cultiveren en het land water te geven

Plaats van teelt

Zoek een kleine moestuin in het gebied gemarkeerd door de quest marker door naar het noordwesten te gaan.

Plant het zaad dat in je inventaris zal verschijnen. Gebruik dan een willekeurige waterkracht vermogen op de landingsplaats om de grond met water te besproeien.

Zoek en vernietig de planten die dit land proberen te bezetten

Klim iets hoger en vind twee onkruiden op de richel in de vorm suiker bloemen. Pak ze op om er twee te maken jumper pyro, en versla ze. Daarna zal Nahida vertellen over de oude dagen van het bewind van de draak Apep, toen Sumeru alleen uit tropische bossen bestond.

Keer terug naar de vervormde habitat en praat met het elementwezen

Ga terug naar het kamp. Nahida krijgt te horen dat de metgezellen van de elementaire wezens niet zijn gelokaliseerd, wat betekent dat er geen aanwijzingen meer zijn. De Soaring Mold herinnert zich echter een kameraad die de groep verliet vanwege meningsverschillen - hij geloofde dat de verboden kennis een deel van hen was geworden en behouden moest blijven. Het blijkt dat dit wezen erin is gegaan Schuld, dus je moet daarheen gaan en proberen het te vinden.

Onthoud wat je was

Quest "Onthoud wat je was"

Tijdens het uitvoeren van een onderzoek is het mogelijk om erachter te komen dat Apep onderhevig is aan ernstige schade. Om hem te helpen en van de ziekte af te komen, moet je de Rift in gaan en een speciaal elementair wezen vinden. Als beloning voor het voltooien van de taak wordt het volgende verstrekt:

Daal af in de diepten van de Rift

Open de kaart en selecteer uit de lijst aan de rechterkant "Rift: ondergrondse mijnen"om het overeenkomstige gebied te openen. Ga naar de teleport in het westen nabij de Glowing Passages en ren een stukje naar voren.

Als je de aangewezen plaats niet kunt bereiken, zorg er dan voor dat je de taak hebt voltooid "Bedreiging in het donker".

De gewenste mal veranderde in een modderader, dus je moet verder de diepte in gaan en een van deze putten vinden.

Rust uw gereedschap van tevoren uit Lichtgevende steenadjuvans. Drijf daarna direct naar het vervuilde gebied, dat wordt beschermd door kloof honden.

Versla de monsters, vernietig de modderput

Light Stone Adjuvans Activering

Gebruik de Adjuvant naast de put om deze op te ruimen en vecht dan tegen de honden. Wanneer alle tegenstanders zijn verslagen, verschijnt het lichaam van een wezen in het gebied van ophoping van vuil, dat geleidelijk wordt geabsorbeerd door corruptie.

Genshin Impact Legends of Nahida Quest 2: Homecoming - Meesteres van Wijsheid Hoofdstuk 2 Walkthrough

Er wordt unaniem besloten om een ​​elementair energiekristal te gebruiken om de vormer te helpen genezen.

Praat met een ander elementair wezen

Nadat de morovik bij zinnen is gekomen, vertelt hij dat het kristal de Seed of Fire is, gemaakt door hem samen met de heerser Rukkhadevata om Dendro de draak te redden. Het wijst ook de weg naar Apep.

De vormgever kan zijn vorm echter niet meer behouden en verandert, nadat hij zijn taak heeft vervuld, weer in modder. De reiziger hergebruikt de kracht van de lichtgevende steen op hem om een ​​onbezoedeld stukje van de ziel te redden.

Volg de aanwijzingen naar de Sumeru-woestijn

Keer terug naar Sumeru door naar de Hadramavet-woestijn te teleporteren Aarde van drie kanalen. Ga dan vanuit de teleporter naar beneden en ga diep de woestijn in tot er een sterke zandstorm losbarst.

Volg diep in de zandstorm

Wanneer je op de juiste plek bent aangekomen, bekijk je een kort filmpje. Na het einde van de video verschijnt in de verte de verschijning van een krachtige draak. Hij is vijandig en is niet van plan samen te werken met de Archon, aangezien hij geen goden vertrouwt.

Corrupte elementaire wezens

Apep stuurt zijn ondergeschikten, vormers, die in hem bleven en uiteindelijk hun verstand verloren.

Nadat ze erin geslaagd is de wezens te onderwerpen, besluit Nahida een kristal op ze te gebruiken om ze van vuil te reinigen. Hierdoor beweegt energie naar de zwevende mal, voedt het en maakt het meer. Nu moet je de grot vinden waar de draak is.

Zoek de schuilplaats van Apep

Ga verder naar het noorden of ga naar de bovenste teleport van de aarde van de drie kanalen. Ga dan links naar de ingang van de grot.

Er zal een complotgevecht zijn met de Dendro-draak in het hol, dus we raden aan om de meest gepompte ploeg met jagers te nemen varieerdeEn schildmannen и genezers. Dit is belangrijk om van tevoren te doen, aangezien er geen mogelijkheid is om de samenstelling later te wijzigen.

Er zijn geen vorken binnen, dus ga gewoon rechtdoor naar de plek waar het felle licht vandaan komt. Nahida zal proberen te onderhandelen met de draak, waarop hij nog steeds een positief antwoord zal geven, waardoor hij zijn hol kan betreden.

Betreed het centrale gebied

Nahida en Paimon zullen in de buurt zijn van het gebied waar het hart van de oase zich bevindt. Loop een stukje vooruit naar het midden om de zoektocht voort te zetten.

Tijdens het reinigingsritueel wordt het zaad van vuur vernietigd, met behulp waarvan de kleine heerser het object moest verlichten. Dendro Archon besluit al zijn kracht te gebruiken om een ​​nieuw zaad te creëren, zelfs als ze weer moet krimpen.

Genshin Impact Legends of Nahida Quest 2: Homecoming - Meesteres van Wijsheid Hoofdstuk 2 Walkthrough

Op het moment dat Nahida aan het ritueel begint, verschijnt de Reiziger samen met de vormers. Het elementaire wezen stopt de heerser en offert de energie op die ze kreeg dankzij haar familieleden. Zo slagen ze er samen in om het hart van de oase nieuw leven in te blazen.

Red het huis van de elementaire wezens: hoe versla je de verdediger van de laatste oase

Beschermer van de laatste oase

De uitgevoerde rite provoceert de vuile energie van de draak, waardoor de telg van het apocalyptische millennium vrijkomt. De vijand is een verhaalgedreven maar verzwakte versie van de wekelijkse baas Apep Oase Bewaker. Het gevecht kent drie fasen.

De eerste fase

De eerste fase

De vijand vormt geen specifieke bedreiging - het volstaat om schade toe te brengen vanaf een afstand, met behulp van langeafstandsvaardigheden of terwijl je onder een schild zit. De draak heeft weinig HP, maar vrij krachtige aanvallen. Activeer alle beschikbare vaardigheden en elementaire ontploffingen om de Corruption te verslaan en door te gaan naar de volgende fase.

De tweede fase

Opstanding vooruitgang

Tijdens de tweede fase is het noodzakelijk bescherm de kern van de voortdurende aanval van tegenstanders, ze te vernietigen. De fase zal met succes worden voltooid als de opstandingsvoortgang volledig is. Onthoud dat aanvallen door monsters de voortgang van de schaal verminderen.

Een plant die schilden geeft aan vijanden

Regelmatig krijgen mobs schilden. Om ze te verwijderen, val je de plant aan met een groen licht erop - deze bevindt zich achter de rest van de tegenstanders.

Derde fase

Het begin van de derde fase van de strijd

De schade van de baas wordt vergroot, dus in de derde fase van het gevecht is het vooral belangrijk om afstand te houden en onder het schild te blijven / te genezen. Gebruik alle afkoelmogelijkheden en beweeg constant door de arena.

Koepel van hymne van opstanding

Let op de waarschuwingslijn onder de HP-balk van het monster - op het moment dat het in de arena verschijnt, groene koepels. Ga een van hen binnen en wacht tot de inscriptie verdwijnt of de golven van de apocalyps eindigen. Blijf daarna schade aanrichten.

Praat met Apep en Nahida

Uiteindelijk zal de draak zichzelf kunnen reinigen. Nadat hij een langverwacht gevoel van vrede heeft gekregen, zal hij van gedachten veranderen over het vernietigen van de mensen van Sumeru. Ook zal een oud wezen vertellen over de oorzaak van de apocalyps. Het blijkt dat het allemaal begon met de Dragon Lord Nibelung, die zwarte macht ontving en zijn burgers ertoe bracht in opstand te komen tegen de hemelse orde.

Genshin Impact Legends of Nahida Quest 2: Homecoming - Meesteres van Wijsheid Hoofdstuk 2 Walkthrough

Er blijft nog een onafgemaakte zaak over - de zwevende Hydro-vormer had een familie die nog steeds op haar wacht op de plek waar ze voor het eerst bewusteloos werd gevonden. Je moet ze laten weten wat er is gebeurd.

Keer terug naar het Sumeru-stadsgebied en zoek naar schimmels

Teleporteer naar de ingang van de stad vlakbij Chinvat-kloven en ga naar de brug waar de vormers wachten. Nahida zal melden dat hun familielid niet snel naar huis zal terugkeren, maar ze heeft er alles aan gedaan om hen te beschermen.

Onder de vormers bevindt zich een kind genaamd Nur, die, net als zijn moeder, het vermogen heeft gekregen om menselijke spraak te gebruiken. Dit betekent dat het elementaire wezen, zelfs nadat het is verdwenen, voor altijd zijn sporen heeft nagelaten.

Op de volgende echte dag na het voltooien van het 2e hoofdstuk van de zoektocht naar Nahida-legendes, wordt de zoektocht "Opeens is er ergens een ander huis.

Awards

Voor de volledige voltooiing van alle fasen van de Returning Home-zoektocht kun je de volgende beloningen ontvangen:

We hopen dat deze gids je heeft geholpen bij het leren starten en voltooien van de tweede taak van de legendes van Nahida hoofdstuk 2: Homecoming. Als je op enig moment vragen of problemen hebt, schrijf er dan over in de commentaren, de auteur of andere spelers kunnen voorstellen. Volg anderen Genshin Impact-walkthroughs en lees over alle legendezoektochten op onze website.

Anker
Wotpack.ru - games, nieuws, gidsen, walkthroughs
Abonneren
Melden over
gast
8 commentaar
Nieuw
Oud
Intertekst beoordelingen
Bekijk alle reacties
8
0
Laat een reactie achter! Schrijf op wat je van het artikel vindt.x