Ontmoeting met Layla Genshin Impact - een interactieve zoektocht-datum gewijd aan de student van de Sumerische darshan Rtavahist, waarin de speler wordt uitgenodigd om onafhankelijk de opties voor de replica's van de Reiziger te kiezen om een of ander einde te bereiken. Tijdens het passeren van missies is het mogelijk om de heldin beter te leren kennen, haar geschiedenis en karakter te leren kennen. Voor het voltooien van elke verhaallijn kun je een kleine beloning ontvangen in de vorm van bron stenen, favoriete eten van het personageevenals een herdenkingsfoto.
In deze gids analyseren we in detail alle eindes van de ontmoeting met Layla en vertellen we je welke lijnen je moet kiezen om ze te bereiken.
Walkthroughs voor andere dates met helden vind je in het algemene artikel ontmoetingen met Genshin Impact-personages.
Inhoud
Hoe begin je een ontmoeting met Layla
Om een date mee te openen layla aan de volgende voorwaarden moet worden voldaan:
- bereik 35 avontuurlijke rangen. Deze vereiste is indirect, omdat je anders de zoektocht die toegang tot de vergadering ontgrendelt niet kunt voltooien.
- voltooi de zoektocht naar archons "De puls van Akasha en de vlam van de kalpa".
Om de vergadering te starten, moet u er ook 2 uitgeven Legenda sleutel op het bijbehorende tabblad Vergaderingsgebeurtenissen.
Hoe de vorken en harten werken in een ontmoeting met Laila
Tijdens het verstrijken van de vergadering wordt de voortgang bijgehouden op een speciaal tabblad van het taakmenu. Alle checkpoints worden weergegeven in de boomstructuur en voor het gemak van het verkrijgen van de gewenste eindes is de optie beschikbaar spring naar een beschikbaar sleutelpunt tot ziens. Met behulp van dit interactieve diagram kunt u ook uw eigen voortgang in het proces van slagen te weten komen.
In tegenstelling tot andere dates heeft het ontmoeten van Lila een iets ander karakterrelatiesysteem. Harten weerspiegelen niet de locatie van de heldin voor de Reiziger, maar stress niveau vrouwelijke studenten. Hoe hoger de score, hoe angstiger Lila zal worden. Probeer op de situatie te letten en maak het meisje niet tevergeefs ongerust.
In het proces van verschillende dialogen kan het niveau van angst soms stijgen of dalen, terwijl zonder de vergadering te verstoren of ander einde. In de gids hebben we de sleutelzinnen aangegeven die van invloed zijn op de voortgang van het complot en de toestand van Layla. In de rest, die niet in de gids werden genoemd, heeft het veranderen van de harten van de heldin geen invloed op de passage, dus maak je er geen zorgen over.
Ook zijn voor het gemak alle replica's die in eerdere passages zijn geselecteerd, gemarkeerd met een vinkje.
Prestaties voor het ontmoeten van Layla
Voor de volledige passage van de ontmoeting met Layla kun je 3 prestaties uit de sectie halen "Herinneringen aan het hart" en een totale beloning van 30 bron stenen:
- "Ze heet Layla" (20 Primogems) - Voltooi de Silent Stars-ontmoeting en ontgrendel alle eindes.
- “Ze is al erg bezorgd” (5 Primogems) - Voltooi de ontmoeting met einde nummer 4 en kies de juiste vraag om Lila te helpen omgaan met haar angst. Om dit te doen, moet je de stress van de heldin verminderen van 3 harten naar nul.
- "Het geheim van de fee en de sterrenhemel" (5 Primogems) - Voltooi de ontmoeting met einde nummer 2.
Passage van de ontmoeting met Lila, act I "Silent stars" (alle eindes)
Tijdens de ontmoeting met Laila kun je terecht bij 6 verschillende eindes:
- "Wat ongezegd blijft."
- "Prijs en beloning".
- "Herhaal geen fouten."
- "Alles op zijn tijd".
- "Wachten op de sterren"
- "Korte pauze".
Tot het einde "Wachten op de sterren" er zijn twee manieren om de verschillende verhaallijnen "Defense Training" en "Remaining Trouble" te verlaten.
Einde #1: Wat is er niet gezegd
vorken: Slumbering Evening Star - Fairy of Wisdom - Broken Dialogue - The Other Way - Organiseren van het bewijs - Haar ware gezicht.
Help Laila meer te weten te komen over de Wijsheidfee en ontdek haar geheim.
Slapende avondstervork
Ga naar Sumeru Academy en zoek naar Layla bij de fontein in de lobby. Het meisje zal de Reiziger vertellen over haar probleem met het schrijven van een wetenschappelijk artikel. De student heeft nauwelijks de tijd en energie om de anderen bij te houden, daarom bevindt haar scriptie zich nog in de ontwerpfase. Tijdens het gesprek wordt voorgesteld om een replica te kiezen in verschillende kleine vorken:
1.1. Sorry, ik heb nu geen tijd om te praten.
- Ben je van plan om het Badass Beast te bezoeken? / Er is iets gebeurd? / Je lijkt niet in een goed humeur te zijn.
1.2. Oh nee, daar heb ik de moed niet voor.
- Kop op. Misschien is het niet zo erg als het lijkt. / Heb je nog tijd?
1.3. Zonder de hulp van iemand anders zou mijn mentor me waarschijnlijk al lang geleden uit darshan hebben geschopt.
- Helpt een geweldige vormende ouderling je? / Helpt een vriend je? / Helpt een wijze je?
Vork "Fee van Wijsheid"
Tijdens de dialoog bij de fontein krijgt de Reiziger een belangrijke keuze die bepalend zal zijn voor het verdere verloop van de bijeenkomst. Let op het volgende gesprek om naar de Wisdom Fairy-vork te gaan:
1.4. Je geluk beproeven met een andere legende is beter dan niets doen.
- Klinkt niet erg betrouwbaar, maar ik ga met je mee en controleer alles. - het juiste antwoord, waarna Laila de Reiziger zal aanbieden om met haar naar het huis van de Daena te gaan om andere studenten te vragen naar de fee van wijsheid.
Voordat ze op zoektocht gaat, vraagt Layla:
1.5. Is het waar? Ik wil je tijd niet nemen...
- Maak je geen zorgen, ik heb gewoon niets te doen. / Ik ben bang dat je flauwvalt van uitputting.
Ga naar het Daena-huis, waarvan de ingang zich tegenover de hoofdingang van de Academie bevindt. Binnen, links van de brug die naar de bibliotheek leidt, vind je een leerling van Rabah. Uit een gesprek met een jonge man leert het gezelschap dat de legende van de Wijsheidsfee behoorlijk populair is onder studenten en toegankelijk is via een van de boeken van het huis.
Vork "Gebroken Dialoog"
Ga naar de andere kant van de bibliotheek en zoek naar het boek "Theoretical Astrology" op een grote plank tegenover de lift. Communiceer met een item door erop te klikken F-toets (standaard). Layla zal een brief met een verzoek aan de fee van wijsheid in het leerboek stoppen en zal aanbieden om elkaar later op deze plek te ontmoeten.
Een dag later zien vrienden elkaar weer en kunnen ze het antwoord van het mysterieuze wezen in de brief vinden. De fee zal reageren op het verzoek van de astroloog, zij het met enkele voorwaarden. Vervolgens krijgt de Reiziger de keuze uit verdere acties met betrekking tot de fee en Laila's scriptie:
1.6. Maar ik heb zo weinig tijd... Wat moet ik doen?
- Misschien plaagt deze fee je gewoon. is het juiste antwoord. Lila zal aanbieden om de dubbelzinnige hints van de fee te negeren en haar persoonlijk te ontmoeten.
Voordat we op zoek gaan naar aanwijzingen, vindt het volgende gesprek plaats tussen vrienden:
1.7. Dit betekent dat onze fee een streng persoon is en kennis serieus neemt.
- Het belangrijkste is om de deadline te halen vóór de levering van het werk. / Er is geen garantie dat u antwoord krijgt, ook al doet u alles schriftelijk.
Vork "De andere kant op"
Nadat Layla een reactie heeft gekregen van de Wijsheidfee, zal ze aanbieden om de andere studenten te vragen meer over haar persoonlijkheid te weten te komen. Zoek in de bibliotheek van het Daena House naar studenten Latifu en Hunayn om verhalen te horen over de ongelooflijke capaciteiten van de fee, en praat met de Katayoun-bibliothecaris om te zien of je kunt achterhalen wie welk boek leent.
Vork "Organisatie van bewijs"
Nadat al het bewijs is verzameld, begint Layla na te denken over wat ze heeft gehoord. Kies een optie "Boekeninventaris" en interpreteer het om nieuw bewijs te krijgen "De echte identiteit van de wijsheidsfee". Interpreteer het om een nieuwe mogelijkheid te openen en vergelijk deze optie met het antwoord "Plaats van observatie". Dien een conclusie in de vorm van een nieuwe gedachte in "De logica van de Wijsheidfee".
Na het werk zal de Reiziger Laila prijzen voor haar snelle verstand en verbazingwekkende deductieve vaardigheden:
1.8. Volgens deze logica moeten we wachten op de fee in de volgende plaats voor astrologische waarnemingen.
- Zeer overtuigende discussie. / Je bent duidelijk in staat de werkzaamheden zelf uit te voeren.
Vork "Haar ware gezicht"
Ga naar de uitkijktoren op de berg ten noorden van Pardis Dhyai en klim omhoog om Laila te zien. Het meisje zal aanbieden om hier tijd door te brengen en te wachten op de verschijning van de fee van wijsheid. Nadat ze echter tot de ochtend heeft gewacht, begint de student zich zorgen te maken over de verspilde tijd die ze zou kunnen besteden aan het schrijven van een wetenschappelijk artikel. Het stressniveau zal onvermijdelijk tot het maximum stijgen en het volgende gesprek zal plaatsvinden tussen vrienden:
1.9. Oh, te bedenken dat ik al die tijd mijn werk kon schrijven ...
- Nu krijg je het echt niet op tijd af. / Ik kan het ook niet helpen. Het spijt me.
Nadat Laila's stressniveau het maximale niveau heeft bereikt, zal Laila's persoonlijkheid veranderen en de waarheid over de echte Wijsheidfee onthullen. Terwijl de "echte" student slaapt, kan de Reiziger met de zogenaamde fee praten en details over haar ontdekken en wat ze doet:
1.10. Wat is de "andere Layla"? Ik ben Lila.
- En toch ben je anders dan zij. / Vertel me dan, waar hadden we het over?
1.11. Nu is het jouw beurt, dien de jouwe in.
- Ben je echt in het Daena House geïnfiltreerd? Heb jij superkrachten? / Jij bent de wijsheidsfee, nietwaar? / Waarom haalt de fee mensen soms voor de gek?
Als de Reiziger genoeg weet, maakt de "wijsheidsfee" plaats voor de "echte" Laila. Het ontwaakte meisje zal proberen te vragen wat er is gebeurd, maar hij zal zijn belofte nakomen en zal de identiteit van de fee niet aan haar onthullen.
Einde #2: prijs en beloning
vorken: Slumbering Evening Star - Fairy of Wisdom - Broken Dialogue - Verder onderzoek - Subtext - Path of Failure - The Last Step.
Leer meer over Laila's verleden en zoek naar aanwijzingen verspreid over Sumeru.
Vork "Gebroken Dialoog"
Begin met passen vanaf het punt "Verstoorde dialoog", het pad waarnaar wordt beschreven in Einde #1. Ga naar de splitsing 1.6., maar kies deze keer een ander antwoord:
2.1. Maar ik heb zo weinig tijd... Wat moet ik doen?
- Ik ga samen met jou op zoek naar het antwoord. is het juiste antwoord. Vrienden besluiten op reis te gaan, de tips van de fee van wijsheid volgend, in de hoop hulp van haar te krijgen.
Voordat ze het Daena House verlaat, begint Layla een gesprek over hoe ze de Reiziger kan bedanken voor zijn hulp:
2.2. Ik zal er zeker achter komen hoe ik je kan bedanken als ik klaar ben met het werk.
- Maak je geen zorgen. / Een gewone dag uit het leven van een avonturier.
Vork "Verder onderzoek"
Ga samen met Layla naar de plaats die is aangegeven in de brief van de fee van wijsheid. Het gewenste punt bevindt zich iets ten zuiden van de Alcazar-schuur, naast het dichtstbijzijnde teleportatiepunt. Aangekomen op de plek, zal het meisje vertellen waarom ze hier waren en hoe het verband houdt met de geschiedenis van haar leven. Tijdens het gesprek verschijnen de volgende kleine vorken:
2.3. En uiteindelijk verloor ze het nog voordat ze aan haar studie aan de Academie begon ...
- Ik leef mee met je verlies. / De gemoedsrust die hij je gaf, moet moeilijk te vervangen zijn.
2.4. Ik hoop dat de aanwijzing van de fee niet aan flarden is gescheurd door Avidya's luipaarden...
- Laten we kijken. / Ontspannen. Het is niet nodig om altijd met pessimisme naar het leven te kijken.
Ga na het einde van de dialoog van de heuvel naar de weg en zoek naar een heuvel met stenen. Vernietig het met fysieke of geografische aanvallen om de eerste feeënaanwijzing te verzamelen. Vrienden zullen het gevonden bericht bespreken:
2.5. Dit bevestigt mijn vermoedens over de bedoelingen van de fee.
- Het lijkt erop dat de fee je goed kent. / De fee lijkt je ergens toe te provoceren.
2.6. En ... oh, oké, ik zal het meteen zeggen, het was weer een enorme mislukking van mij, die ik nooit zal vergeten.
- Moeten we deze aanwijzingen blijven volgen? / Aan dingen denken zoals jij maakt het alleen maar erger.
Na te hebben besproken wat er is gevonden, zal Layla aanbieden om het pad voort te zetten en naar de plaats te gaan die in de hint wordt aangegeven.
Vork "Subtekst"
Het gewenste punt bevindt zich naast de brug die naar de stad leidt Sumeru. Nadat ze de door de fee genoemde plaats heeft bereikt, zal Layla de Reiziger vertellen wat hier is gebeurd:
2.7. Ben je verrast door zulke onhandigheid?
- Helemaal niet. / We maken allemaal vaak de fout niet goed te kunnen rusten.
Ga na het gesprek op zoek naar de tweede aanwijzing. Beneden, niet ver van de waterval, bevindt zich een stapel stenen. Vernietig het op dezelfde manier als je deed met de eerste om nog een briefje van de fee te krijgen. Lila zal de vondst opnieuw bespreken met een vriend:
2.8. Maar deze zaak moest komen.
- Het lijkt erop dat dingen persoonlijk worden. / Houdt de fee je in de gaten?
Vork "Path of failure"
De laatste locatie die in de gevonden aanwijzing wordt vermeld, is bij de splitsing ten noorden van Vimara Village. Ga naar de juiste plek om meer te weten te komen over Laila's verleden.
2.9. Misschien was het anders afgelopen... als ik wat moediger was geweest?
- Je hebt de juiste keuze gemaakt. / Moed lost niet alle problemen op. Rationeel denken is ook belangrijk.
Het gesprek van vrienden eindigt met een belangrijke plotvork die het verdere einde bepaalt:
2.10. Maar ik kan niet stoppen met denken aan weglopen als ik een probleem tegenkom.
- Het is onwaarschijnlijk dat de fee je wil schamen voor het verleden. Probeer deze keer om de uitdaging van aangezicht tot aangezicht aan te gaan. is het juiste antwoord. Vrienden vervolgen hun weg, volgens de tips van de fee van wijsheid.
Vork "laatste stap"
Zoek achter de hut, niet ver van de plek waar je met Layla hebt gepraat, nog een stapel stenen. Breek het om de laatste aanwijzing van de fee van wijsheid te krijgen - een foto van een huis in het dorp Vimara.
Voordat we naar de aangegeven plaats gaan, vindt het volgende gesprek plaats tussen vrienden:
2.11. Wil de fee dat we daarheen gaan?
- Misschien wacht daar een soort valstrik op ons? / Dit kan het laatste punt van onze zoektocht zijn.
De gewenste hut bevindt zich op de bovenste verdieping in het westelijke deel van het dorp. Benader de deuren en zie een interessante scène tussen Munzir en Laila. Uit het gesprek kan de Reiziger achterhalen wat er werkelijk is gebeurd met de familie die werd aangevallen door de Schatdieven. Voor de voltooiing van de vergadering voor dit einde wordt een prestatie uitgegeven Het mysterie van de fee en de sterrenhemel.
Einde #3: herhaal geen fouten
vorken: Slumbering Evening Star - Fairy of Wisdom - Broken Dialogue - Verder onderzoek - Subtext - Path of Failure - Slechte grap.
Praat met Laila en versla samen de monsters.
Vork "slechte grap"
Om dit einde te krijgen, begint u de passage vanaf het punt "Pad van mislukking", waarvan de openingsmethode wordt beschreven in einde #2, maar tijdens de dialoog 2.10. kies een ander antwoord:
3.1. Maar ik kan niet stoppen met denken aan weglopen als ik een probleem tegenkom.
- Laten we even stoppen met zoeken en wat rusten. - goed antwoord. Vrienden zullen het zoeken naar aanwijzingen voor sprookjeswijsheid opzij zetten en een pauze nemen.
Zoek na het beëindigen van het gesprek een rustplaats naast de aranara-hut ten zuiden van Gandharva. De reiziger zal Layla wat rust bieden terwijl hij op zoek is naar een snack. De dialoog wordt echter onderbroken door Hydro mallen.
Versla de voortgebrachte monsters met je team en Layla toegevoegd aan het team als proefpersoon. Nadat ze de tegenstanders heeft verslagen, zal Laila nog wat met een vriend praten en de ontmoeting zal eindigen met het einde "Herhaal geen fouten".
Einde #4: Alles op tijd
vorken: Slumbering Evening Star - Verandering van tempo - Helpende hand - Levensreddende maatregelen - Defensietraining.
Help Laila een waardige presentatie te geven en meer zelfvertrouwen te krijgen.
Vork "Change of Tempo"
Om tot dit einde te komen, start u de vergadering opnieuw vanaf de splitsing "Drowsy Evening Star" en ga de dialoog aan 1.4., de uitvoer waarnaar wordt beschreven in Einde #1. Kies in het belangrijke verhaalgesprek bij de fontein in de hal van de Academie een ander antwoord:
4.1. Je geluk beproeven met een andere legende is beter dan niets doen.
- Het is riskant om een werk te schrijven dat steunt op een dubieuze legende. is de juiste regel, die zal leiden tot een splitsing in de voorbereiding van Laila's wetenschappelijke werk.
De student zal proberen bezwaar te maken tegen de Reiziger, maar hij zal haar verzekeren:
4.2. Maar de deadlines raken op, ik denk niet dat ik het me nu kan veroorloven om te rusten.
- In deze staat kun je nog steeds niets schrijven. / Jezelf zo pushen zal alleen maar meer tijd verspillen.
Ga naar Puspa Café in het stadscentrum voor wat afleiding en help Laila met rusten.
Munira, een klasgenoot van Laila, voegt zich bij de dialoog van vrienden. Het meisje is buitengewoon vijandig tegenover de student en zal proberen haar pijn te doen. Een reiziger kan proberen een vriend te beschermen tegen aanvallen:
4.3. Oh, ik weet het, ik weet het... sorry.
- Iedereen heeft het recht om te kiezen. Je moet hem leren respecteren. / Layla voldoet niet aan de normen, maar wie zei dat het een probleem was?
Nadat de slechte wens het bedrijf heeft verlaten, is het mogelijk om Laila een beetje op te vrolijken:
4.4. Wat bedoel je?
- Je denkt dat de "gratie van de sterren" een externe kracht is die je niet onder controle hebt. / Alleen door meer op uw sterke punten te vertrouwen, kunt u stoppen met het vertrouwen op steun van buitenaf en de vicieuze cirkel doorbreken.
Het is moeilijk voor Laila om te herstellen van een onaangenaam gesprek met Munira, waardoor de Reiziger verdere acties aanzienlijk kan beïnvloeden:
4.5. Ik denk dat ik ze tot het einde van de dag niet uit mijn hoofd zal kunnen krijgen... Dus vandaag zal ik niet kunnen ontspannen...
- Waarom het probleem niet face to face onder ogen zien? is een correct antwoord waarmee we ons kunnen voorbereiden op de komende verdediging van Laila's wetenschappelijke werk.
Het meisje zal je vertellen dat sommige omstandigheden haar ervan weerhouden zich voor te bereiden op het schrijven van een scriptie, en de Reiziger zal zijn hulp kunnen bieden bij de voorbereiding.
Vork "helpende hand"
Vraag Katerina om hulp door naar haar balie in de stad Sumeru te gaan. Het meisje zal vertellen dat ze de persoon echt kent die het gereedschap heeft dat nodig is voor de studie van Laila.
Vork "Reddingsmaatregelen"
Volg de instructies van Katerina, ga naar een kleine hut in de buurt van de Academie en praat met astrologieliefhebber Azzam. De man gaat er niet mee akkoord om het gereedschap zomaar weg te geven en zal Laila vragen om wat kennis met hem te delen. Vrolijk de leerling op om het vertrouwen van Azzam te winnen:
4.6. Onderzoeksinhoud delen...en vragen beantwoorden?
- Geen zorgen. Vertel me gewoon wat je weet. - een antwoordoptie waarmee u stresspunten kunt vermijden.
Vork "Beschermingstraining"
Nadat de groep het juiste gereedschap heeft gekregen, kan Layla onderzoek doen. Ter voorbereiding biedt de student een ontmoeting aan in de Academiebibliotheek. Reis naar het Daena's House om te oefenen met het verdedigen van Laila's wetenschappelijke werk. Nadat ze haar gedachten heeft verzameld, zal het meisje de Reiziger vragen om de rol van voorzitter van de commissie te spelen en haar een paar vragen stellen over haar werk:
4.7. Ja, je kunt het vragen.
- Kunt u kort de toepassing beschrijven van de wet voor het berekenen van verplaatsing in drie banen? - het juiste antwoord, dat niet alleen tot het gewenste einde leidt, maar je ook in staat stelt om geen extra stresspunt te behalen om de prestatie te behalen.
Nu ze de opwinding het hoofd heeft geboden, zal Laila in staat zijn om adequaat een rapport af te leveren, waar ze ongelooflijk blij mee zal zijn. Vanwege de lof van de Reiziger zal het stressniveau van de student dalen tot 0, wat zal leiden tot het einde van de bijeenkomst en de opening van een geheime prestatie “Ze is al erg bezorgd”.
Einde #5: Wachten op de sterren
vorken: Slumbering Evening Star - Verandering van tempo - Helpende hand - Reddingsmaatregelen: 1) Het resterende probleem, 2) Defensietraining.
Je kunt het einde van "Waiting for the Stars" bereiken op twee parallelle manieren door verschillende verhaallijnen. Beide methoden leiden precies tot het "Waiting for the Stars". De opties om ze te verkrijgen worden hieronder besproken: eerst analyseren we de tak uit de fase "Reddingsmaatregelen" en vervolgens "Verdedigingstraining".
Optie 1 eindigt: "Reddingsmaatregelen" vork
Om naar een ander einde te gaan, ga je naar het podium "Reddingsmaatregelen"beschreven in einde #4, en bereik de dialoog met Azzam:
5.1. Onderzoeksinhoud delen...en vragen beantwoorden?
- Als je jezelf slecht laat zien, zal zijn vertrouwen niet worden gewonnen. is het juiste antwoord, waardoor Lila's stressniveau maximaal zal stijgen.
Bezorgd zal Laila het gesprek met de astroloog niet kunnen voortzetten, en in haar plaats zal de Grace of the Stars zijn, die de ondernemingen van de student zal voortzetten. Het meisje zal gemakkelijk het vertrouwen van Azzam winnen en, terwijl ze het instrument pakt, zal ze de Reiziger aanbieden om elkaar te ontmoeten in het Daena's House.
Vork "Resterend probleem"
Ga naar Daena's House en regel het werk met de "andere" Layla. De student luistert naar de Reiziger en stemt ermee in een scriptie te schrijven om de astroloog te helpen.
Optie 2 beëindigen: Defensietrainingsvork
Keer terug naar de splitsing "Beschermingstraining", het pad waarnaar wordt beschreven in Einde #4, en ga naar de dialoog 4.7., maar selecteer deze keer de volgende optie:
5.2. Ja, je kunt het vragen.
- Kent u de Magnificent Machine? - de juiste cue die zal helpen om het stressniveau tot een maximum te brengen.
Wanneer de opwinding van de student uit de toon begint te vallen, zal de "andere" Layla weer verschijnen in plaats van haar en helpen met het schrijven van de paper.
Einde # 6: een korte onderbreking
vorken: "Drowsy Evening Star" - "Change of Tempo" - "Fresh Air" - "As Before" - "After a Stevig Dinner" - "From the Deep Seas to the Tops of the Mountains".
Ga wandelen met Layla, trakteer haar op fruit en leer elkaar beter kennen.
Vork "Change of Tempo"
Ga naar het podium "Tempoverandering", het pad waarnaar wordt beschreven in einde #4 en ga de dialoog aan 4.5. Om bij de gewenste vork te komen, doet u het volgende:
6.1. Ik denk dat ik ze tot het einde van de dag niet uit mijn hoofd zal kunnen krijgen ... Dus vandaag zal ik niet kunnen ontspannen.
- U moet erachter komen wat u zal helpen om goed te ontspannen. - het juiste antwoord, zodat je met Laila een korte wandeling kunt maken.
Vork "Frisse lucht"
Ga het bos ten noorden van de Chatrakam-grot in en ontmoet Laila op een klein eiland. De reiziger zal het meisje naar haar verleden vragen en aanbieden om op dezelfde manier te rusten als in haar kindertijd. Volg je vriend naar een kleine open plek en verzamel het fruit dat op de grond ligt. Geef ze aan Laila zodat het meisje ze kan bereiden voordat ze gaat koken.
Vork "Zoals voorheen"
Laat de bereiding van fruit op Laila achter en ga op zoek naar hout voor een vuur. Verzamel brandhout van een boom ten noorden van de parkeerplaats. Wanneer je de taak hebt voltooid, keer je terug naar het kamp.
Vork "Na een stevige lunch"
Nadat je je snack hebt gegeten, ga je naar de oever van het meer in de buurt van het kamp. De reiziger zal Laila aanbieden om te zwemmen en in een race naar de andere oever te zwemmen.
Vork "Van de diepten van de zee tot de toppen van de bergen"
Zwem met Lila en volg de zoekmarkeringen om op de juiste plek te komen. Nadat ze naar de kust zijn gezwommen, besluiten vrienden om naar de bergen te gaan.
Ga naar de top van de berg, volg de zoekmarkeringen en klim op een handige manier naar de top. Boven zullen vrienden wat meer praten:
6.2. We kunnen grappige levensverhalen delen... of iets anders bespreken dat je interesseert.
- Laten we praten over wat je leuk vindt. / Laten we het hebben over de sterren wanneer ze verschijnen.
Na het vallen van de avond en het verschijnen van de sterren zal de wandeling van vrienden eindigen, evenals de ontmoeting zelf.
Awards
Voor het voltooien van de ontmoeting met Layla kun je de volgende beloningen ontvangen:
- Ontgrendel 1 ontmoetingsgeheugen: 100 avontuurlijke ervaring, 5 boeken Held EXP, 5 porties van het gerecht geweldige droom.
- Ontgrendel 2 ontmoetingsherinneringen: 100 avontuurlijke ervaring, 20 Bron stenen, 3 instructies over "Wit".
- Ontgrendel 3 ontmoetingsherinneringen: 100 avontuurlijke ervaring, 5 boeken Held EXP, 3 fragmenten Jade Shivada.
- Ontgrendel 4 ontmoetingsherinneringen: 100 avontuurlijke ervaring, 20 Bron stenen, 5 porties van het gerecht geweldige droom.
- Ontgrendel 5 vergaderherinneringen: 100 avontuurlijke ervaring, 5 boeken Held EXP, 3 fragmenten Jade Shivada.
- Ontgrendel 6 vergaderherinneringen: 100 avontuurlijke ervaring, 20 Bron stenen, 3 instructies over "Wit".
Ook bij voltooiing Einde #4 De reiziger krijgt er een decorstuk voor Sereniteit theepot — Reflectie van duizend sterren.
Lees verder:We hopen dat deze gids je heeft geholpen om door de ontmoeting met Layla heen te komen en erachter te komen hoe je alle eindes kunt krijgen. Als er tijdens de passage moeilijkheden of vragen waren, kunt u deze achterlaten in opmerkingen. Lees verder gidsen и voorbijgaan in de relevante delen van onze website.
Bedankt voor de gids!!
Blij dat we je konden helpen 🙂
PPC, waarom is dit allemaal zo dofiga, waarom kon je niet gewoon de juiste antwoorden schrijven!????
Aan het begin van elk einde staat een naschrift: “Belangrijke vorken worden beschreven in dialogen 4.1., 4.5. en 4.7." enzovoort.
Blader gewoon door, alle belangrijke dialogen zijn gemarkeerd in vetgedrukte tekst, mis het niet.
Een halve dag, het item is niet nodig, ik zag gewoon de scroll-knop niet naar boven.
Ja, er zijn actieve overgangen voor alle punten van de constructie
Ik gebruik deze site altijd voor vergadergidsen, ik hou echt van de structuur van de artikelen. Toegegeven, tijdens recente vergaderingen is de tijd om te passeren enorm toegenomen van 8-12 minuten tot het einde tot 15-20 minuten. Ik neem aan dat dit komt door de relatief nieuwe structuur van de gids. Aan het begin van elk einde staat bijvoorbeeld een beschrijving van de vork die eenvoudig de afbeelding dupliceert, belangrijke dialogen worden aan het begin van elk einde aangegeven, maar het principe van het nummeren van de dialogen is niet erg duidelijk, deze nummers worden niet onthouden , tegen de tijd van deze dialogen is het beter om gewoon onder de dialoog zelf te schrijven dat het de sleutel is, en dialogen die nodig zijn om de prestatie te behalen, worden op geen enkele manier gemarkeerd, ik heb het over die in het einde 4, en over het algemeen zijn er dialogen die de angst verminderen, maar dit heeft geen invloed op het einde, ze zijn op geen enkele manier gemarkeerd, hoewel het leuk zou zijn om erover te weten, want je kunt denken aan toenemende angst die ik op de een of andere manier al verpest heb met de eindigen en begin opnieuw te spelen en kijk wat ik in de gids heb gemist. Het heeft nog steeds niet veel zin om de acties te beschrijven die plaatsvinden na het kiezen van een dialoog, omdat de speler ze zelf in het spel zal zien. En als dit allemaal overblijft, zou het leuk zijn om links in de inhoudsopgave en gidspunten toe te voegen. In de inhoudsopgave klik je bijvoorbeeld op het einde en de pagina scrolt ernaar toe zodat je er niet zelf naar hoeft te zoeken en voegt een paginascrollknop toe aan de gravure.
Hallo! Bedankt voor de feedback 🙂
In de laatste twee patches is het ontmoetingssysteem een beetje veranderd en het lijkt erop dat de focus iets is verschoven naar het vergroten van de dialoog. Het is niet nodig om alle opmerkingen te lezen, wijmarkeer sleutelwoorden vetgedrukt en aan het begin van elk einde waarschuwen we je waar je op moet letten. We voegen de rest van de opties toe om de betekenis van de vergadering te behouden en het gemakkelijker te maken om te navigeren als iemand besluit de gids vanuit het midden te openen en er niet doorheen gaat.
Het bleek dat het gemakkelijker was om mijn bericht te verwijderen dan om de foutieve aanduiding van de 40e rang te verwijderen, die de gidsen gedachteloos van elkaar kopiëren. Hoewel zelfs als je naar de intro's van legendes en intro's van evenementen kijkt, kun je zien dat alleen legendes een limiet van 40 hebben. Oké, in de toekomst zal ik alleen lezen, bedankt voor een succesvolle site, hoewel het niet foutloos is. Iedereen heeft het recht om fouten te maken en hierin zelfs vol te houden, maar ik heb medelijden met mijn tijd. Trouwens, de eindes op dit account van mijn rang 35 hebben alles geopend, nogmaals bedankt voor de hulp, aangezien ik niet van evenementen hou, ze zijn op de een of andere manier onzorgvuldig vertakt, maar het is een zonde om gratis primogems te weigeren.
Goededag! Bedankt voor de feedback, we hebben niets verwijderd of vergeten 🙂
Je reactie staat hieronder, niemand heeft hem verwijderd. De voor het artikel verantwoordelijke redacteur controleert de informatie vandaag (gisteren was een vrije dag), corrigeert de tekst indien nodig en reageert.
Mijn excuses, was me niet opgevallen. Trouwens, ik begreep waar de onnauwkeurigheid met de vereisten voor de rang van avonturen vandaan kwam. Uit de aankondiging van de ontwikkelaar: "Meetings Series IX". In het begin schrijven ze correct dat vergaderingen openen vanaf avontuurrang 26 (daarvoor staan ze gewoon niet op het menu). Maar aan het einde van de aankondiging schrijven ze een voorwaarde die duidelijk is gekopieerd van een of andere 5 * legende - 40 niveau m archons de vlam van kalpa. Wat is er mis.
De vereiste om een vergadering met Laila te openen is nog steeds relevant. Je hebt gelijk, je hebt geen level nodig om het te ontgrendelen, maar de passage van "Akasha's Pulse en Kalpa's Flame" is een must, zonder dat je in het evenementenmenu geen sleutel kunt uitgeven aan een date en dienovereenkomstig, een vergadering openen.
Een kleine opmerking. Je herhaalt een typische fout: de 40e rang is vereist om de taken van legendes te voltooien met 5 *. Voor de evenementen van ontmoetingen met 4 * is deze voorwaarde niet aanwezig, maar er is mogelijk alleen een voorwaarde voor de voorlopige voltooiing van een soort van verhaalzoektocht, in het bijzonder de taak van legendes. Op plaats 35 zijn bijna alle evenementen voor mij gesloten, op een paar na. Ik heb Gorou bijvoorbeeld niet ontmoet, want voor hem moet je de taak van Kokomi voltooien, maar het vereist nog steeds rang 40.
Hallo! Je hebt gelijk, Layla heeft geen avontuurlijke rang van 40 nodig of de Archons-zoektocht voltooid. Faruzan, die we eerder schreven, had net een limiet van 40 - niet direct, maar eerder indirect, aangezien het voor haar nodig is om Tighnari's persoonlijke zoektocht te voltooien, die begint bij 40 (een situatie vergelijkbaar met Gorou). Dit bracht ons helaas in de war. En over het algemeen hebben de vergaderingen een breed scala aan rangen - ergens rond de 25, ergens rond de 30, het bleek nogal individueel te zijn. Heel erg bedankt voor de informatie, bewerkt, we zullen in de toekomst meer aandacht besteden aan dit aspect 🙂
Hartelijk dank! Geweldige gids)
Bedankt voor de feedback 🥺
Om een verborgen prestatie te krijgen, moet je stress tot nul reduceren in de fase "Training van bescherming", met 3 "harten / stress" in volgende dialogen.
Oh, ik kan niet wachten tot de release van haar verhaal in de game
Deze keer ga ik het zelf proberen