bazen binnen Gepantserde Core VI Fires of Rubicon zijn zeer geduchte tegenstanders, die niet zo gemakkelijk te verslaan zijn bij de eerste poging. Om de baas te doden, moet je een speciale tactiek oppikken, die gebaseerd is op kennis van de sterke en zwakke punten van de vijand. In totaal zal de speler elkaar ontmoeten tijdens de passage van Armored Core 6 12 uitdagende bazen, maar de laatste zal verschillen, afhankelijk van het gekozen einde.
In deze gids hebben we informatie verzameld over de machtigste vijanden in Armored Core 6. Lees verder voor tips om je te helpen de baas te verslaan in elke beschikbare missie.
Inhoud
- AH12 HC (baashelikopter)
- EB-0309: Zwerver (oog)
- HA-T-102 Moloch (tank)
- AA P07 Balteus (ruïne)
- EC-0804 Slimme luchtreiniger (wisselstroomslijpmachine)
- IA-13 Zeespin (koraal)
- Ekdromoi EP en Ekdromoi PG (paar)
- AA-602 (katafrak)
- IA-02: IJsworm (vernietiger)
- AAP03: Handhaver (rechter)
- IB-01: CEL 240 (Ibis-ster)
- IB-07: SOL 644 Rubicon [Einde 1]
- IB-C03: HAL 826 Duplicaat [Einde 2]
- Elimineer V.III [Einde 3]
AH12 HC (baashelikopter)
Hoofdstuk: 1.
De missie: Illegale binnenkomst.
Ingewikkeldheid: 7/10.
Het passeren van de eerste baas zal niet zo eenvoudig zijn: hij verschijnt aan het einde van de eerste missie, en deze strijd kan geen training worden genoemd, omdat de AH12 HC fouten niet vergeeft. De eenvoudigste manier om zoveel mogelijk schade toe te brengen aan de helikopterbaas is door gebruik melee. Het algoritme van acties is als volgt: ze vlogen zo dichtbij mogelijk, leverden verschillende slagen uit met het mes, ontweken de aanvallen en herhaalden alles opnieuw. Tijdens gevechten kun je deze ook effectief gebruiken schouder pistool, maar hiervoor moet je in de buurt blijven en nauwkeurige treffers maken. Als de helikopter op afstand veel schade begint aan te richten, probeer dan vaker uit het getroffen gebied te springen aanvallen met een laser.
EB-0309: Zwerver (oog)
Hoofdstuk: 1.
De missie: Vernietiging van een militair mijnbouwschip.
Ingewikkeldheid: 4/10.
Het verslaan van Oko zal niet moeilijk zijn, omdat de vernietiging van de generatoren hem al een deel van zijn gezondheid heeft beroofd. Van lasers en baasraketten je moet ontwijken, dus grijp het moment, want in de toekomst zal deze vaardigheid gevechten met andere bazen enorm vereenvoudigen. Ook in de strijd is het de moeite waard om te bedenken dat het Oog zich op grote afstand bevindt en dat het het veiligst is om het exclusief te gebruiken afstandswapen. Op de moeilijkste momenten kun je dat doen onderduiken en verstop je achter het terrein van de arena.
HA-T-102 Moloch (tank)
Hoofdstuk: 1.
De missie: Operatie Wallcrawler.
Ingewikkeldheid: 6/10.
Het gevecht met deze baas kan worden onderverdeeld in drie voorwaardelijke fasen:
- Fase 1 is het eenvoudigst, omdat een bondgenoot langs zijn lengte zal leven. Gebruik het als aas, en terwijl het de Juggernaut provoceert, val je de baas van achteren aan, want het is niet zo gemakkelijk om hem op zijn voorhoofd te slaan.
- Fase 2 begint onmiddellijk nadat de bondgenoot is verdwenen. Blijf zo dicht mogelijk bij de vijand, fixeer het doelwit en voer nauwkeurige aanvallen uit.
- Fase 3 begint bij ongeveer een derde van de gezondheid van de baas, waarna de tank mijnen om zich heen begint te verspreiden. De beste tactiek is om in de lucht te blijven en raketten te gebruiken.
Deze vijand is gemakkelijk neer te halen, dus probeer altijd de gevaarlijkste aanvallen te vermijden, en om schade aan te richten is het beter om deze te gebruiken dubbele jachtgeweren of raketwerper.
AA P07 Balteus (ruïne)
Hoofdstuk: 1.
De missie: Aanval op een wachtpost.
Ingewikkeldheid: 9/10.
Deze baas wordt beschouwd als een van de moeilijkste in het spel, dus om hem te vernietigen, moet je de volgende tips strikt volgen:
- Vermogensschild moet zo snel mogelijk worden neergeschoten, omdat het geen schade aan de gezondheid toestaat.
- De snelst mogelijke door het schild breken met raketten of een dubbel jachtgeweer.
- vulling verdovende schubben zal de baas tijdelijk verdoven en veel schade aanrichten.
- De baas vuurt vaak talloze raketten af, dus dat moet ook leer ontwijken van hen.
- Aan het einde van het gevecht de vijand trekt een vurig mes tevoorschijn dat monsterlijke schade aanricht, dus probeer afstand te houden en de baas van ver aan te vallen.
Als je AA P07 niet kunt doden, probeer dan een andere set wapens te gebruiken.
EC-0804 Slimme luchtreiniger (wisselstroomslijpmachine)
Hoofdstuk: 2.
De missie: Gevechtslogboek.
Ingewikkeldheid: 5/10.
De ervaring van gevechten met eerdere bazen zal de overwinning op de AC Crusher aanzienlijk vereenvoudigen. Probeer het zo lang mogelijk om minder schade op te lopen blijf in de lucht, en gebruik het meeste voor de meeste schade zwaar verkrijgbaar wapens, en vergeet ook niet verlam de baas. De slimme reiniger heeft kwetsbare plek – een uitlaatpijp vanaf de achterkant. Schieten op dit deel van de robot zal extra schade veroorzaken. Tegen het einde van het gevecht zullen vuurballen uit deze pijp beginnen te vliegen, en dan moet je gewoon schade blijven aanrichten en ook zo lang mogelijk in de lucht blijven.
IA-13 Zeespin (koraal)
Hoofdstuk: 2.
De missie: De oceaan oversteken.
Ingewikkeldheid: 5/10.
De sleutel tot het verslaan van de spinachtige mech is constante druk en nauwkeurige aanvallen, wat de volgende tips zal helpen:
- verdoven Spider zo vaak mogelijk om maximale schade aan te richten zonder onnodige problemen.
- Beste wapencombinatie - gebruik van een plasmageweer, raketwerper en impulsmessen.
- De meest voorkomende aanvallen van de baas zijn lasers en raketten, maar ze zijn gemakkelijk te gebruiken slimmigheidje.
- Om trapaanvallen en artillerie-salvo's te vermijden, zou je dat moeten doen draai rond de baas op korte afstand.
- Zodra de Sea Spider in de lucht is, ga je verder met dezelfde tactiek. Later, wanneer de vijand omsingeld is rode vonkenmoet u het getroffen gebied zo snel mogelijk verlaten.
Als je de baas niet snel kunt verslaan, moet je een andere set wapens proberen en de nauwkeurigheid van de treffer verbeteren.
Ekdromoi EP en Ekdromoi PG (paar)
Hoofdstuk: 3.
De missie: Val het benzinestation aan.
Ingewikkeldheid: 5/10.
Om een paar Ekdromoi te vernietigen, moet je eerst alle schade op één mech richten en dan doorgaan naar de volgende. Beter eerst elimineren robot-EP, omdat hij het grootste gevaar vormt. Beide bazen hebben een kleine hoeveelheid gezondheid, dus de strijd zal niet lang duren. Zodra het EP-model is vernietigd, begin je met het vernietigen van de Ekdromoi PG. Om dit paar mechs te doden, kun je het beste gebruiken handwapen и schouder geweren.
AA-602 (katafrak)
Hoofdstuk: 3.
De missie: Diefstal van onderzoeksgegevens.
Ingewikkeldheid: 5/10.
Het vechten tegen deze mech lijkt sterk op het vechten tegen Smart Cleaner Model EC-0804, met het verschil dat deze baas veel sneller is. Cataphract heeft zwakheid in de vorm van een centrale kern, dus probeer daar specifiek schade aan toe te brengen, met behulp van het meest nauwkeurige wapen. Ontwijk vijandelijke aanvallen en probeer het cirkel om hem heen, waarmee je continu kunt aanvallen zonder tijd te verspillen.
IA-02: IJsworm (vernietiger)
Hoofdstuk: 3.
De missie: Onderwerp de ijsworm.
Ingewikkeldheid: 6/10.
De Annihilator lijkt misschien niet te doden, maar hij is gemakkelijk te verslaan als je bepaalde tactieken gebruikt:
- IJs worm maakt gebruik van schilden, dus ze moeten zo snel mogelijk worden vernietigd. Gebruik nauwkeurige wapens met de hoogste schade per tijdseenheid.
- Wanneer de baas zijn verborgen mechanismen in zijn gezicht opent, schiet je op zijn hoofd met de "Stan Naald.
- Na het breken van het schild, de vernietiger op de grond vallen, waarna hij de tijd zou moeten hebben om maximale schade aan te richten.
- De vijand kan drones oproepen en raketten lanceren, dus onthoud dat Beweging is levenen drones mogen niet te lang leven.
- Het verschijnen van de Worm is te voorspellen, omdat hij op dat moment vlakbij in de sneeuw ligt er zal een beetje storm zijn.
Als je tijdens het gevecht vaak sterft, leer dan de route van de Worm te volgen en onthoud de richting van zijn aanvallen.
AAP03: Handhaver (rechter)
Hoofdstuk: 4.
De missie: Ondergrondse verkenning - Diepte-2.
Ingewikkeldheid: 4/10.
De Enforcer zal zowel in melee- als in afstandsgevechten aanvallen, dus elk wapen kan tegen hem worden gebruikt. Het belangrijkste om te overleven is op tijd ontwijken opzij tijdens de sprints van de baas, maar ook op het moment dat hij begint te draaien voor een speciale aanval. De handhaver kan het zwaard in de grond steken en het vervolgens toebrengen gebied schade - probeer deze aanval van tevoren te voorspellen om het getroffen gebied te verlaten. In de tweede fase de baas zal vaker en sterker gaan aanvallen in close-combat.
IB-01: CEL 240 (Ibis-ster)
Hoofdstuk: 4.
De missie: zoeken naar koraalclusters.
Ingewikkeldheid: 10/10.
De Ibis Star is een zeer gevaarlijke tegenstander omdat hij over grote snelheid en krachtige aanvallen beschikt. Om hem te verslaan, is het beter om bepaalde tips te volgen:
- Baasstralen zijn manieren om veel schade aan te richten, dus beter dan zij vermijd vanaf het begin gevechten.
- Het is handig om na zijn aanvallen over de Ster van de Ibis te vliegen en vervolgens toe te passen schade aan de rug baas.
- Je moet zo vaak mogelijk bewegen en iemands positie veranderen, omdat de aanvallen van de vijand met het mes erg gevaarlijk zijn.
- De baas heeft veel gezondheid en goede snelheid, dus de strijd zou kunnen voortduren - Verspil geen munitie en probeer een nauwkeurig arsenaal te gebruiken om altijd het doel te raken.
- De formule voor succes in de strijd tegen deze vijand is slaan maximale schade per tijdseenheid.
Als je deze baas niet snel kunt verslaan, probeer dan een andere set wapens en verbeter je vaardigheden in het ontwijken van vijandelijke bliksemaanvallen.
IB-07: SOL 644 Rubicon [Einde 1]
Hoofdstuk: 5.
De missie: satellieten uitschakelen.
Ingewikkeldheid: 7/10.
De Rubicon houdt ervan om schade aan te richten met haar zwaard, maar ook om speciale projectielen af te vuren na het snijden. Gezien deze kenmerken, spring over zijn schoten, land dan in de buurt van de baas en deel nauwkeurige treffers of stakingen. Voor een gemakkelijkere overwinning wordt het aanbevolen om te gebruiken zware vacht en wapens met de grootste schade.
IB-C03: HAL 826 Duplicaat [Einde 2]
Hoofdstuk: 5.
De missie: Vernietiging van Xyleem.
Ingewikkeldheid: 7/10.
Deze eindbaas zal niet veel problemen veroorzaken, omdat alle voorgaande tegenstanders alle nodige ervaring hebben gegeven, wat nuttig zal zijn in deze strijd, omdat de Duplicate geen speciale vaardigheden heeft. Om eenvoudig te winnen als het kan aanvallen ontwijken, en gebruik ook het meest snelvuurwapen voor snel schilden verwijderen.
Elimineer V.III [Einde 3]
Hoofdstuk: 5.
De missie: Het koraal bevrijden.
Ingewikkeldheid: 7/10.
Deze vijand zal over een groot aanbod aan gezondheid en twee opgeroepen assistenten beschikken, dus het is belangrijk om het hele slagveld te beheersen en tijdig aanvallen ontwijken. Een goede tactiek zou zijn draai rond de baas en hem voortdurend beschadigen. Gezien de dichtheid van vuur is het gemakkelijker te gebruiken lichte of middelmatige vacht en richt maximale schade aan met de meest nauwkeurige wapens. Deze strijd kan zich voortslepen, waardoor de verbruikbare hulpbronnen van tevoren opraken.
De passage van de bazen van Armored Core 6 is te zien op de video:
Lees verder:We hopen dat we met behulp van deze gids alle bazen in Armored Core VI Fires of Rubicon hebben kunnen verslaan. Aanvullende vragen over het materiaal van het artikel kunnen worden achtergelaten in opmerkingen - De auteur van het artikel zal proberen te helpen.