Na het einde van de eerste zomermaand konden platforms die informatie verzamelen over de winstgevendheid van verschillende projecten een nieuwe winstranglijst creëren onder de populairste gacha-spellen. Vergeleken met resultaten van mei de situatie is aanzienlijk veranderd.
De uiteindelijke resultaten werden sterk beïnvloed bevriezende sensortoren, een analyseplatform dat wordt gebruikt om gegevens te verzamelen. Volgens de beschikbare informatie heeft het systeem ongeveer een halve maand gewerkt, dus de echte indicatoren kunnen met 50-60% verschillen van die van GachaRevenue.
Het bedrijf heeft zijn leidende positie al enkele maanden op rij vol vertrouwen behouden Honkai: Starrail. Het HoYoverse-project stond opnieuw bovenaan de ranglijst en liet resultaten zien in 60 500 000 $ и 32 000 000 $ in respectievelijk het Chinese en het mondiale segment. Deze cijfers dekken slechts de output van de banner voor een paar dagen Glimworm, en het werkelijke bedrag zou veel hoger kunnen zijn gezien de marketing voor het personage. Tweede op het scorebord is Genshin Impact met indicatoren erin 38 500 000 $ и 28 000 000 $ tussen spelers in China en andere landen. Dit resultaat bevat alleen banners Clorinda и al-Haytama, onlangs opnieuw uitgevoerd Furinen bleef onopgemerkt, hoewel dit in beide segmenten de grootste impact op het bedrijfsresultaat had kunnen hebben.
Vertoonde goede resultaten Waanzinnige golven. Vergeleken met de voorgaande maand is de winst van het spel in het mondiale segment meer dan verdubbeld, waardoor het kon winnen 29 000 000 $ en doorbreken naar de 4e plaats op de ranglijst. Onder Chinese spelers kon het project alleen rekruteren 16 500 000 $, wat $2 meer is dan het vorige cijfer. Solo-nivellering ontstaat, dat in mei een sterke derde plaats behaalde, verloor een aanzienlijk deel van zijn inkomsten, en het uiteindelijke cijfer daalde van 40 000 000 $ vóór alles 18 000 000 $. Het is onwaarschijnlijk dat Sensor Tower zelfs zonder gegevensverlies een positieve dynamiek voor deze game zou hebben getoond. Het is mogelijk dat WuWa in juli een soortgelijk lot te wachten staat, aangezien de game na de heldere release zijn publiek niet alleen in het GOS, maar ook in Europa verloor.
Deel uw mening over de game-inkomsten in juni in opmerkingen. Hoe denk je dat de situatie in juli na de release zal veranderen? Zenloze Zone Nul en hoeveel miljoenen meer zouden de echte gegevens van gacha-projecten moeten zijn? Lees andere interessante artikelen in de nieuwssectie onze site.