Dankzij nieuwe lekken werd bekend dat de ontwikkelaars het principe van het voltooien van dagelijkse missies gaan updaten Genshin Impact. Nu zal het lijken op de mechanica van de dagbladen Honkai: Starrail - opnieuw een succesvol project van HoYoverse. Dataminers deelden informatie over het vernieuwde bestelsysteem zicht и hw, en de wijzigingen worden van kracht met de release van patch 4.1 eind september.
In plaats van dagelijkse speurtochten te voltooien, kunnen spelers nu de gebruikelijke beloningen ontvangen voor het verzamelen van speciale ervaring en hoeven ze hun tijd niet te verspillen aan het voltooien van hetzelfde soort missies.
Er worden ervaringspunten toegekend voor de volgende activiteiten:
- gevechten met wekelijkse bazen;
- het vinden en openen van kisten in de wereld;
- verzameling van bepaalde hulpbronnen;
- deelname aan tijdelijke evenementen.
De beloning blijft hetzelfde: ontvang 60 nadat je voldoende ervaring hebt verzameld bron stenen (inclusief de onderscheiding van Katerina) en andere bronnen. Tegelijkertijd duurt het aantal punten slechts één dag en wordt het opnieuw ingesteld samen met de update van bestellingen. De game zal nog steeds de mogelijkheid hebben om de dagbladen zelf te voltooien, bijvoorbeeld ongeopend te verkrijgen prestaties.
Dagelijkse speurtochten blijven zoals ze waren, ze voegen de mogelijkheid toe om beloningen te ontvangen voor extra acties. De beloningslimiet blijft hetzelfde, na het voltooien van een “extra” dag of missie geven ze simpelweg geen bronstenen meer uit. Het is mogelijk om in ieder geval alles in één keer uit te voeren, waardoor je prestaties voor opdrachten kunt meenemen.
Lees verder:Deel mee opmerkingen jouw mening over het nieuwe dagelijkse zoektochtsysteem in Genshin Impact. Lezen bouwt, gidsen и voorbijgaan over de game en volg ook de release nieuws over Genshin Impact op onze website.
Ze doen weer onzin waarvoor ze later door de spelers gestraft zullen worden. Zo'n slecht idee dat het niet eens duidelijk is hoe ze dit bedacht hebben
Sorry, maar wat is er zo erg? Het is u niet verboden uw dagelijkse routine uit te voeren zoals voorheen
Opnieuw gaan ze waar dat niet nodig is. Het zou beter zijn om niet aan te raken.
Wat is het probleem? We hebben zojuist een alternatieve manier bedacht om de dagelijkse routines te voltooien, je kunt ze op de oude manier doen als je dat wilt
Ik bedoel.. Dagelijkse prestaties zullen niet beschikbaar zijn, wat een onsamenhangend nieuwsbericht. Of zullen ze deze verwijderen? Wat als iemand het al heeft ontvangen? Stenen aftrekken? Prestaties verwijderen? Hoe..
Nieuws toegevoegd. Je maakt je tevergeefs zorgen, alles blijft beschikbaar en de “extra” stenen worden simpelweg niet bijgeschreven.
Het is interessant dat ze zelfs van de oude rail in deze rotzooi zullen worden afgescheurd, de oude rail is naar de mening van alle genshinieten geen doorbraak, maar zoiets werd in de genshin niet veranderd vóór de release van de oude rail , in 4.0 hebben ze de rekken van de detachementen bijgewerkt, na de release van de oude rail, ja, precies in de oude rail verscheen zo'n team, en toen besloten ze het in de prullenbak te gooien, nu activiteitspunten, wat nu? ? We hebben een harslimiet van 240 en 2400 in de reserve in de oude rail, als dit er ook af wordt gehaald in de genshin, dan zet ik de genshin overal 1 ster in alle reviews en ik zal mijn vrienden overtuigen dit te doen, want de oude rail bleek veel beter dan de genshin, en de haters van de oude rail - typische gewone genshinyata
er is geen open wereld.
Persoonlijk interesseert mij dit niet.
Luister, lieverd, je agressieve mening over de genshin heeft aan niemand overgegeven! Stamp de afgesloten ruimte van XSR binnen en blijf de giftige lucht inademen. Totdat je je lange neus erin steekt, snijden ze hem in worst.
Kijk wie er praat.
Verdorie
hoe zo, de ontwikkelaars voegen chips uit HUN spel toe aan een ander HUN spel
hier is de f*ck!
We hebben concessies gedaan aan zeurders, van wie elke seconde in Genshin
Ze voegen mechanica toe, maar geen dikke beloningen of een gratis standaard waaruit je minstens één keer kunt kiezen, zoals daar, ahah.
Niemand zou een hekel hebben aan dit onderwerp als ze beloningen zouden toevoegen voor zowel dagbladen als opdrachten, anders zijn dagbladen eigenlijk bedoeld om gratis te doen, hmm.
Kan iemand mij in wetenschappelijke taal uitleggen waarom je in godsnaam een gratis standaardkarakter nodig hebt? Op dezelfde plek is alleen Mona speelbaar (als Kokomi op de een of andere manier nog niet is uitgeschakeld) en, met het strekken en kraken van een oude kruk, Jean. Is het een exclusief gevoel van freebies?
Ja, ik wil een Jean of een Daehu alleen voor de verzameling, waarom niet?
Of ben jij een minmaxer die alleen maar legt en alleen maar tekent, en standaard en 4* onzin zijn?
Gensh is sushi en misosoep voor hoevers, maar om de een of andere reden sponsoren ze honku ten koste van hun jongere broer, maar het zou andersom moeten zijn.
En ja, als zelftypen wordt geïntroduceerd (excuseer mij, de beheerders van een prachtig pakket), laat ze dan vet introduceren in de vorm van x2-beloningen, anders is het moeilijk om zelfs met de maan te winnen.
Met de release van Dendro is Keka op c6 een uitstekende schadedealer, vooral als je Raiden niet leuk vindt, of als er van haar een nieuw pakket wordt verwacht. Ja, en Tighnari is helemaal niet zwak. Met de juiste rotatie doet hij niet alleen niet onder voor Haitham, maar overtreft hij hem ook. omdat hij kan agenten bellen. De standaard is dus prima. Slecht willekeurig!
f**k it, dit is weer een zeurpiet. Ze zullen nooit gelukkig zijn
> het vinden en openen van kisten in de wereld
Het is zo handig om gek te worden, en het allerbelangrijkste: het is veel “sneller” dan dagelijks. In plaats van de verscheidenheid aan dagbladen te krabben en uit te breiden, sloten ze het stomme Honkai-systeem op.
> De game zal nog steeds zelf de dagbladen kunnen voltooien om bijvoorbeeld onontdekte prestaties te behalen.
Dat wil zeggen, de betekenis is bijna nul.
En deze. Als ik eerder net binnenkwam, vier dagbladen deed en vertrok zonder mijn tijd te verspillen, deden ze nu "Ontzettend handig". Ik moet een theepot bezoeken, ertsen maken, bazen doden, kisten doorzoeken, een verdomde bezem vinden in de open wereld... en dat is nog eens een soort 'gemak'. Verdorie, vouw dit gemak in vieren, en schuif zulke dagbladen waar het licht van de zon niet doordringt! Deze guano was genoeg voor mij in Honkai, toen ik niet elke dag alle kristallen volledig kon verzamelen. Ik had er gewoon geen tijd of zin voor. Briljant!
Voor zover ik begrijp, gaan de dagbladen nergens heen, d.w.z. het zal mogelijk zijn om op de ouderwetse manier 4 stukken te doorlopen voor een volledige beloning, maar er zal een alternatief zijn.
Ik hoop het oprecht. Want ik wil deze kris niet over de hele wereld verzamelen zoals in Khonka. Misschien is het leuk en interessanter voor iemand... maar het kost kostbare tijd. En als er in 4 minuten 10 speurtochten gedaan kunnen worden, dan zullen deze opdrachten niet snel lukken.
Ik heb hier nooit problemen mee gehad, ik deed de honkai-oefeningen in 10 minuten. Maar soms voltooide ik in 30 minuten het virtuele universum voor 200 punten.
Het zou beter zijn om de hoeveelheid hars te verhogen.
Sygly. In de volgende patch zullen er 240 zijn in Honka, en in Gashn zullen het nog steeds 180 zijn -_-
Bedoelde je 160?)
Honk en Genshin hebben een serieus verschil in economie: in honkai wordt artefacten alleen verhoogd door hars en beperkte kisten, en in genshin zijn respawnende artefacten verspreid over de hele wereld, en soms vallen ze uit mobs. Namelijk, 80 procent van de hars wordt besteed aan artefacten.