In de nieuwe aflevering van Conversations with Developers deelde HoYoverse plannen om de game te verbeteren en zei dat in Genshin Impact 4.2 zal de openingsvoorwaarden verwijderen wekelijkse bazen, optimaliseren Legendes-speurtochten en zal nieuwe functies toevoegen voor de wereldkaart en duels Heilige oproep van de zeven. De update staat gepland voor release 8 november.
Deze veranderingen werden aangekondigd in het laatste nummer van Conversations, en nu hebben de ontwikkelaars eindelijk meer over de innovaties gesproken voor het gemak van spelers. Een van de langverwachte functies is het ontgrendelen van wekelijkse bazen zonder ze te voltooien. verhaal speurtochten en Character Legends-speurtochten.
В versie 4.2 spelers die iets hebben bereikt 40 avontuurlijke rangen, kan elke strafkerker bezoeken в singleplayer-modus, naar hen toe gaan met behulp van Reizigershandboek. Baasmaterialen uit deze kerkers worden gebruikt om karaktertalenten naar een hoger niveau te tillen, waardoor ze meer schade kunnen aanrichten of effectiever kunnen presteren als ondersteuning.
Hoewel de innovatie veel spelers zal helpen, zal het het probleem van het nivelleren van helden uit Inazuma niet oplossen, die Archon-missies moeten voltooien om materialen te bewerken om toegang te krijgen tot de Electro-regio.
De ontwikkelaars hebben ook nagedacht over de Legends-taken, om te ontgrendelen wat je nodig hebt legenda toetsen. Wanneer dergelijke speurtochten worden geopend, worden ze automatisch geaccepteerd, verschijnen ze in de lijst met huidige speurtochten en kunnen ze de voltooiing van andere missies verstoren, waarbij NPC's worden bezet. In patch 4.2 kun je sleutels uitgeven zonder bang te hoeven zijn dat de gameplay ingewikkelder wordt: legendemissies worden in twee fasen geopend, zoals Vergaderingen.
Eenmaal ontgrendeld, wordt de missie pas in het missielogboek opgenomen als de speler deze accepteert. Alle karaktermissies zijn beschikbaar om te openen; om ze te voltooien, moet je echter nog steeds aan de voorwaarden voldoen: ze worden weergegeven in een speciaal pop-upvenster.
Er komt een kleine toevoeging aan de kaart van Teyvat: het aantal markeringen zal toenemen van 150 naar 200, en er zal een functie verschijnen om ze snel te verwijderen. In de nieuwe versie kun je meerdere markeringen selecteren en alle geselecteerde markeringen in één keer verwijderen, wat bijvoorbeeld helpt om landbouwroutes van de kaart te wissen die niet langer nodig zijn rariteiten.
Voor toegewijde fans van kaartgevechten hebben we een kleine update voorbereid voor het Sacred Summoning of the Seven-systeem: de game zal een duelversnellingsfunctie bevatten die de speeltijd van dobbelsteenworp-animaties, meldingen en menu-effecten zal verkorten. Bovendien kunnen gevechtskaartselectiegoeroes dekuitwisselingscodes delen. Hierdoor kun je de effectieve builds van anderen ontvangen en de inhoud van het spel met betrekking tot duels met succes afsluiten.
Lees verder:Deel uw mening over de innovaties in versie 4.2 in opmerkingen. Welke verbetering is volgens jou het meest succesvol en wat zou je nog meer willen optimaliseren in de game? Lezen alles over update 4.2 en volg nieuws over Genshin Impact op onze website.
EINDELIJK VERSNELDE ANIMATIES!
Goed gedaan, eindelijk, je hoeft niet meer dan 40 uur aan verhaalmissies te doorlopen om Nahida's archon-missie te openen en het nog eens 2 uur te moeten doen, en dat allemaal omwille van 2 vaardigheidsniveaus
Hoeveel jaar zijn er verstreken mm 4? Ja 4 en er zijn nog steeds geen groot aantal noodzakelijke functies
Onzin. De ontwikkelaars doen duidelijk het verkeerde
Hadden ze er maar nog eens tweeduizend stukjes hars bij gegooid, dat zou leuk geweest zijn
Waar komt de informatie vandaan? Waar komt de informatie vandaan?
Gesprekken met ontwikkelaars
Het zou beter zijn om een keuze te maken uit bazen, of beter gezegd: hoeveel bazen zoveel pogingen, maar ik heb het recht om zelf te beslissen welke bazen nodig zijn, dood bijvoorbeeld de Wolf zes keer.
Dit zal nooit gebeuren. De mechanica van het spel wordt niet herzien, en dat is precies dat: de mechanica. Elke baas kan maar één keer per week worden vermoord.
Bedankt Katerina)
Blij om te proberen)
Gewoon geweldig nieuws over het massaal verwijderen van tags. Je kunt een half uur eindeloos met je muis klikken.
En het is ook geweldig met de speurtochten van de legendes. Anders open je het om de sleutel uit te geven, ga je verder met je zaken en begin je per ongeluk aan een taak met een lang gesprek, en na duizend jaar kom je terug en ben je al vergeten waar het plot over ging.
dus dit is allemaal goed. maar het duurt nog steeds lang om bazen wekelijks te bewerken. wacht op deze smeergeld...
Geweldig nieuws voor twinkies zoals ik - Azië staat bijna op plaats 57, terwijl alleen de ingang van Inazuma open is voor evenementen, maar de plot (die vreselijk benauwd en langgerekt is, om nog maar te zwijgen van de volgende regio's) is niet aangeraakt, nu ik kan de talenten van Nila en Nahida boven de 6 brengen.
Waarom dan überhaupt Twinkies maken? Het is prima als je degenen die je niet in de basisopstelling kunt krijgen, uitschakelt, zodat je met ze kunt spelen, maar als ze onderontwikkeld zijn, wat is dan het plezier….
Dit is precies waarom ik het heb gemaakt - ten eerste elimineer ik daar die carry's en sups die er niet zijn en niet op de basis zijn gepland (er zijn bijvoorbeeld Raiden en Hu Tao c1, ik was volledig teleurgesteld, dus dat deed ik ' Ik neem het niet op basis van de basis, maar ik heb Yae Miko en Bai Zhu uitgeschakeld, omdat ik verliefd was geworden op hun gameplay en voordelen), ten tweede zijn Twinkies een uitstekende gelegenheid om niet in een donatie te vervallen, vooral na een oplichterij - dit is hoe ik Nahida eerst uitgeschakeld in Azië, en daarna op de basis tijdens een herhaling in het voorjaar - en mijn portemonnee is intact en de wensen zijn vervuld :)