Sakhali's koninkrijk Zwarte mythe: Wukong - een geheime plek in het tweede hoofdstuk van de reis, de wereld van de obsessieve gedachten van de Wijze van de Gele Wind. Het is een locatie waar twee zijbazen wonen en waardevolle materialen verborgen zijn, een plaats van meditatie, en ook een belangrijk onderdeel van het verhaal van de act. De voorwaarden voor teleportatie naar deze wereld zijn niet duidelijk vermeld, dus het is niet duidelijk hoe je daar precies moet komen.
De gids geeft alle informatie over het koninkrijk Sahali in Black Myth: Wukong. We zoeken uit hoe we de locatie kunnen bereiken en welke waardevolle spullen, bezienswaardigheden en bazen er binnen te vinden zijn.
Hoe Sahali Kingdom te ontgrendelen in Black Myth: Wukong
De gids voor de geheime zone is een dronken zwijn, die je voor het eerst zult ontmoeten op een braakliggend terrein, niet ver van het wierookaltaar "Stone Valley". Het personage zit tegenover het gebied waar enorme deuren naar het koninkrijk Sakhali leiden, maar de doorgang kan niet worden geopend zonder zijn instructies te vervullen. Voorwaarden waaraan moet worden voldaan:
- Zoek en geef een varken ontnuchterende steen.
- Chat met de NPC op een andere locatie: de Tempel van de Crouching Tiger. Geef hem wat lekkers jade lotus.
- Versla de Eerste Prins van het Drijfzand, neem een waardevol item - Gouden arhat-teken.
- Ontmoet het zwijn bij de deuren van het koninkrijk Sakhali en ga de strijd aan met de Dienaar in gele gewaden.
Na de slag wordt de poort naar het koninkrijk Sakhali actief.
In een aparte gids hebben we alle details van de passage doorgenomen dronken zwijn zoektocht.
Bezienswaardigheden van het verborgen koninkrijk Sakhali
Deze zijwereld is lineair, maar er zijn nog steeds geheimen aan het zicht onttrokken. Laten we eens kijken naar alle bezienswaardigheden op de locatie die u moet bezoeken:
- Wierookaltaar "Sand Gate Pass" voor de baas "Tiger Guardian" en het altaar "Sand Gate Outskirts" voor de baas Fuban.
- De houten kist rechts van de rots bevat een trommel en de Wijze van de Gele Wind. De schat is speciaal verborgen achter een grote steen, zodat hij zelfs van veraf niet te zien is als je met de baas de rechterkant van de "baai" rond het zandige laagland onderzoekt. Beloning binnenin: Hersenen ×1, Zal ~600-700, zijde × 3.
- Een gouden kist links van de ingang, in het eerste toegankelijke vervallen huis in dit deel van de "baai". Beloningen: ongeldige focus ×1, gouden tempelbeest ×1.
- Plaats voor meditatie links van de ingang. Op het meest linkse punt van de “baai” rond de zandige depressie met de Fuban-baas.
- Zoethout groeit in de regio. Houd er rekening mee dat er bij het verzamelen van drop en de zaden ervan een willekeurige kans bestaat dat u deze ontvangt Geit schedel - Een drankadditief dat de maximale gezondheid matig verhoogt als u ervan nipt.
Daarnaast zijn er twee bazen op de locatie:
- Elite Yaoguai starten - "Beschermende Tijger". Beloning voor de strijd - Tijgersculptuur: verhoogt de schade als snelle combo-hits (LMB) consequent het doelwit raken.
- De eindbaas van de locatie - Fuban. Benader de Gele Windwijze bij de trommel en laat hem een kever oproepen. Het artefact "Pill of Winds" valt eruit, beschermt tegen schade en biedt weerstand tegen wind.
Na het gevecht met Fuban wordt de hoofdpersoon verplaatst van de locatie naar de open wereld, Yellow Wind Ridge. Het altaar en de actieve reispunten in het gelijknamige gedeelte helpen je echter weer terug te keren naar het territorium van deze verborgen zone om de belangrijkste bezienswaardigheden van de gemarkeerde punten te bekijken, als je ze eerder hebt gemist.
We zijn blij als de gids je heeft geholpen het koninkrijk Sahali in Black Myth: Wukong volledig te verkennen en de prijzen niet te missen. Stel gerust vragen over bezienswaardigheden in de omgeving en andere doorgangspunten opmerkingen. Bekijk andere in een speciaal gedeelte van onze website Black Myth: Wukong-gidsen.