Cyberpunk 2077 is een spel dat duidelijk geen vertegenwoordiger kan worden genoemd hack'n'slash genre, maar indien gewenst kan een gamer een prachtig actie-avontuur veranderen in een simulator van gevechten met melee-wapens.
Night City zal V's gezicht altijd uitdagen. Door ze een voor een te overwinnen, zal de speler geleidelijk worden steeds herkenbaarder, waarmee je alles kunt krijgen interessante opties voor slagwapens.
Je moet niet bang zijn voor een beperkt aanvalsbereik - dit is een kenmerkend kenmerk van dit type wapen. Door bepaalde melee-vaardigheden te pompen, kan V effectief gebruiken wat zal toestaan pletten, snijden en hakken.
Wil je het beste slagwapen vinden? Dan is dit artikel voor jou.
c**ktailprikker
- Wapen type: katana.
- Functies: geen.
We kunnen alleen maar aannemen dat tijdens de ontwikkeling van het spel, toen de fase van het maken van deze katana aan de gang was, de makers een fout hebben gemaakt. Anders, waarom markeren als een cultwapen de meest voorkomende katana? Ja, uiterlijk valt het op, maar geen onderscheidende voordelen of sterke veranderingen in de kenmerken van het wapen Cocktailprikker heeft niet.
Inderdaad, misschien had het een gewoon wapen moeten zijn? Zelfs als er een aanvullend naschrift is, waarin staat dat de katana "snijdt als een laser", maar in feite zijn deze woorden - alleen stof in mijn ogen.
Wat kunnen we stellen? Cocktailprikker - slechtste iconische slagwapen in de game. In vergelijking hiermee richt een gewoon mes meer schade aan en is het veel gemakkelijker om ermee om te gaan.
Satori
- Wapen type: katana.
- Functies: verminderde basisschade, verhoogde kritieke schade.
Veel mensen denken dat er een soort vooroordeel tegen katana in deze lijst zit - denk maar aan de Cocktail Stick. In werkelijkheid is dit echter verre van het geval.
Het grootste deel van het culttype is erg zorgvuldig gemaakte aanpassingen aan de basisversie van het wapen (in dit geval katana).
Voor spelers die het pad van kritiek willen bewandelen, is deze katana precies goed. En hoewel de verminderde schade gedeeltelijk kan worden hersteld door pompvaardigheden, is het gebruik hiervan krachtig in termen van eigenschappen met een voltreffer zal je toelaten om snel iedereen te winnen.
Het doorlopend gebruik van Satori kan worden overwogen best een interessant concept, er kunnen echter veel dingen gebeuren tijdens het gevecht, en geloven in frequente voltreffers is geen goede zaak. Om dit punt te corrigeren, is Satori verreweg de beste katana in het spel.
Vstanislav Shishkin
- Wapen type: klub.
- Functies: geen elektrische schade, kan niet verdoven.
Dit wapen lijkt het meest echt volwassen speelgoed. De toevoeging van zo'n stokje is een soort "grap" over de gamer van de kant van de ontwikkelaars.
Als je een controller gebruikt, kun je de trilling echt voelen wanneer je dit stokje gebruikt.
Schommel Vstanislav Shishkin - een nogal vreemde bezigheid, gezien het ontbreken van elektrische schade en schokeffectenkenmerk van een gewoon stokje. Om deze reden is het beter om dezelfde elektrische knuppel te kiezen dan dit wapen te gebruiken. Ja, humor is geweldig, maar helaas helpt het niet in gevechten.
Katoenen snuit
- Wapen type: klub.
- Functies: verdooft, vergiftigt, richt elektrische en chemische schade aan.
Dit stokje is vrij interessant exemplaar voor wie op zoek is naar een slagwapen met veel positieve eigenschappen.
Dit model zal je natuurlijk shockeren, maar dit verpletterende wapen heeft er een aantal geweldige aanbiedingen, die, vooral aan het begin van het spel, niet kan worden opgegeven. Bijvoorbeeld het vermogen om de vijand te verdoven en te vergiftigen. Combinatie van twee statussen stelt je in staat om snel van het doelwit af te komen en door te gaan naar het volgende.
De DPS van dit stokje is behoorlijk goed, ook al is de aanvalssnelheid vrij laag. Maar twee verschillende statussen, die met een beetje geluk tegelijkertijd op het doelwit kunnen liggen, maken het wapen tot een buitengewoon goede optie.
Ding Ding
- Wapen type: klub.
- Functies: Minder basisschade, kan verdoven, schokken en elektrocuteren.
Basis schadebeperking - dit is natuurlijk geen goed nieuws wanneer een gamer een ander slagwapen oppakt, maar tegelijkertijd hoopt hij voor eventuele extra effecten.
Ding Ding is er zo een. Ze sneed pure schade af, maar tegelijkertijd kun je met dit stokje met elektriciteit slaan, wat de vijand de "Shock" -status kan opleggen. Bovendien zal Tinker Bell blij zijn met de mogelijkheid een vijand worden. Dit zal veel helpen bij het vechten tegen bazen en cyberpsycho's.
Ja, deze bendes zullen een hoop gezondheid hebben, maar we hebben een simpele club aan onze kant die in staat is schok en schok. Door deze effecten achter elkaar toe te passen, wordt de vijand zo niet in staat om op enigerlei wijze te bewegen, te schieten of weerstand te bieden. Over het algemeen zal deze club een vijand maken een zweeppop.
Tsumetogi
- Wapen type: katana.
- Functies: Elektrische schade, kan schokken veroorzaken, verhoogt de weerstand tegen elektriciteit.
Als je geen fan bent van het gebruik van spelmechanismen zoals hacken, dan Tsumetogi - de beste katana voor jou. De schade per seconde van dit model is de hoogste van allemaal beschikbaar.
Door ongeveer vijf treffers per seconde te maken, kan de speler de status "Schok". Met zoveel schommelingen heeft de gamer zelfs een behoorlijk goede kans om de vijandelijke ervaring te maken alle pijn van een elektrische schok.
Als de speler liever de rol van een samoerai speelt of netrunner gespecialiseerd in snel hacken, dan moet hij naar Satori of Jinchu-Maru kijken.
Jinchu Maru
- Wapen type: katana.
- Functies: Dubbele schade tegen een vijand met tweemaal de gezondheid van de speler, evenals 100% kans om de vijand te bekritiseren en dubbele schade toe te brengen wanneer de combo eindigt.
Dit wapen is... enigszins specifiek. Voor de speler om het volledig te onthullen, is de aanwezigheid van één specifiek cyberimplantaat vereist - Kereznikova.
Als u dit implantaat nog niet heeft, moet u het dringend plaatsen. Hoe het te vinden - u kunt erachter komen hier.
Deze katana probeert het meeste te halen uit de tijd die Kereznikov geeft, terwijl hij het garandeert frequente kritieken (bijna bij elke treffer), evenals XNUMXx de schade bij treffer combo afwerking klap.
De laatste klap voor de baas kan zelfs worden uitgedeeld viervoudige schade, waardoor je er snel genoeg vanaf kunt komen. En dit alles is te danken aan combinatie Jintyu-Maru en Kereznikova.
Scalpel
- Wapen type: katana.
- Functies: elektrische schade, kan schokken, verhoogt de kans op kritiek met 50% en geeft gegarandeerd de bloedingsstatus wanneer uitgerust Sandevistan.
Nog een zwaard met een goed voordeel voor een speler die de voorkeur geeft actief gebruik van implantaten. Tegelijkertijd biedt de Scalpel meer flexibiliteit dan eerdere katana's.
Wanneer u actief aan taken werkt, is elk besturingssysteem met Sandevistan-software toegestaan vergroot de trefkans met 50%. Tegelijkertijd moet worden opgemerkt dat bijna 100% van de effecten tijdens de werking van het cyberdeck zal bellen doel bloeden.
Vergulde honkbalknuppel
- Wapen type: club met twee handen.
- Functies: kan de bloedingsstatus verdoven en toepassen
Wees niet gealarmeerd verschijning! Wanneer een speler deze knuppel voor het eerst in zijn handen neemt, begrijpt hij dat het gemakkelijk is om ermee te zwaaien als een katana, maar hij slaat niet slechter dan slagwapens van het hoogste niveau.
Bij vijf slagen per seconde kans op bloeden zou kunnen toenemen, wat goed is in de strijd tegen cyberpsycho's en bazen.
Schop van de sleutelmeester
- Wapen type: schop (uniek wapen).
- Functies: drie slots voor het installeren van mods.
Het enige wapen op de lijst dat echt uniek is geworden. Er is geen enkele schop in het spel die gevonden en vergeleken kon worden.
Volgens het controleprincipe lijkt de schop van de sleutelbewaarder op club of vleermuizen - dezelfde slagen. Wat interessant is - de build-aanbiedingen 50% meer schadedan enige andere knuppel of club zal geven.
Met extra mod-slots kun je je schadestatistiek verhogen nog hogere waarde, een nogal ongebruikelijk, elegant, maar vrij dodelijk ding maken van de Keymaster's Shovel.
Steek
- Wapen type: mes.
- Functies: chemische schade, kan vergiftigen.
«Beoordeel een boek niet op zijn kaft”, - dat was de heldere en pure gedachte bij het maken van het mes. Dit gemiddelde mes voor chemische schade is het beste in het spel, en daar zijn redenen voor. Ten eerste heeft hij goede indicatoren voor zowel aanvalssnelheid als schade. Ten tweede is de aanvalssnelheid van Sting hoger dan die van welke katana dan ook.
De angel zal uiteindelijk het meeste bieden hoge schadepercentages in het spel, waarbij niet alleen rekening wordt gehouden met het doel, maar ook met de verdediging en weerstand, enzovoort. Dit zal de reden zijn voor de overgang van katana op dit mes.
Elk wapen is uniek op zijn eigen manier, en daarom zal het dat ook zijn niet gemakkelijk te krijgen. Maar op het moment dat het al in handen is, kan de speler erover beschikken zoals hij wil. Het belangrijkste is om het potentieel ervan te ontketenen.
Geïnteresseerd in alle iconische en legendarische wapens die Cyberpunk 2077 heeft? Het is hier te vinden.