Tiny Bunny is een visuele horrornovelle van de binnenlandse ontwikkelaar Saikono, gebaseerd op het verhaal van Dmitry Mordasov, die je perfect onderdompelt in nostalgie. De actie van het spel speelt zich af in de jaren 90 in de provincie Taiga en verbergt veel geheimen en mysteries. De hoofdpersoon zal de reden voor de verdwijning van lokale kinderen moeten achterhalen en een catastrofe proberen te voorkomen.
In het artikel zullen we de volledige passage van het konijn bekijken, we zullen je vertellen over het verkrijgen van alle prestaties en alle bestaande eindes.
Aflevering 1 - Kom Uil
De hoofdpersoon is Anton uit de zesde klas, die met zijn gezin naar de Russische outback verhuisde. 'S Nachts ziet hij vreemde dieren dansen op een open plek in het bos, en' s ochtends komt er een politieagent die zegt dat het kind vermist is.
Anton besluit zijn eigen onderzoek te starten, zichzelf motiverend in de hoop het geluk terug te geven aan het gezin en te voorkomen dat zijn ouders gaan scheiden. Mam verbiedt Anton om het huis te verlaten, en we hebben de gelegenheid om rond te kijken in de gang:
- Yula op de trap.
- Kruis boven de voordeur.
- Stationaire telefoon op een voetstuk.
- Open (voorraadkast).
- Open de koelkast en vriezer erin.
- Agenda.
- Kruiswoordraadsel op tafel.
- Radio - klik drie keer om de prestatie te krijgen geheim bericht.
- Bedriegen - moeder zal de kamer verlaten.
- Opmerking op de koelkast - 1 aanwijzing, prestatie Handige links.
We gaan terug en gaan de tuin in. Anton komt dichter bij het bos en ziet een want, de eerste keuze verschijnt:
- Ontsnappen - prestatie Ren, red jezelf!
- Neem - 1 aanwijzing, prestatie Waar ben je, Vova?
We rennen naar huis, na een dialoog met de moeder gaan we naar de kamer en kijken rond:
- Encyclopedie op het nachtkastje.
- Dinosaurusbeeldje op de plank.
- Tekeningen aan de muur.
- Schaduw achter het gordijn.
- Open (we verbergen het bewijs in de la).
Zuster Olya springt achter het gordijn vandaan en vraagt om tijd met haar door te brengen. We gaan naar haar slaapkamer en kijken rond:
- Spaarvarken op de plank.
- Beer op het bed.
- Raam.
Druk op "Inschakelen". Een wazig beeld wordt gezien door de witte ruis en menselijke spraak wordt gehoord. Kiezen:
- Antenne afstemmen - 1 aanwijzing, prestatie Verdomde cassette.
- Zoek tape - prestatie Niet over land.
Als we een cassette hebben gekregen, verstoppen we die in een doos met een want en een politienummer. We gaan slapen. Als we alle objecten van de aflevering bestuderen, krijgen we de prestatie Echte detective 1. Voor de hele passage van de roman kan zo'n prestatie 4 keer worden behaald: in elk van de afleveringen.
Aflevering 2 - Tijd om te spelen
Eerste dag op een nieuwe school. Anton verlaat 's ochtends vroeg het huis en gaat door het bos om te studeren. Onderweg ontmoet hij een meisje met een vossenmasker. Er ontstaat een gesprek en de vos Alice trakteert ons op Turbo-kauwgom:
- Weigeren is een prestatie mest.
- Neem - kauwgom-inzetstuk (handig in de toekomst), prestatie zoetheid.
Alice vergezelt Anton naar school en nodigt hem uit voor een naschoolse bijeenkomst in de achtertuin. We stoppen voor het gebouw en kijken rond:
- Nestelen in een boom.
- Wolga.
- Rokende man - nodig om een prestatie te behalen, heeft invloed op de plot.
- Menigte van middelbare scholieren.
We gaan de school binnen. Op het informatiebord lazen we een mededeling over de vermiste jongen Vova. De bel gaat en Anton gaat naar zijn klas. Hij begint de belangrijkste tomboy van de klas te pesten Semjon Baburin. Na de les duwt de pestkop de hoofdpersoon, er breekt een gevecht uit:
- Vecht terug - prestatie Linker kroon.
- Volhouden is een prestatie Vernederd en beledigd. De kans verliezen om dicht bij de meisjes te komen verlaten op het pad van eenzaamheid.
Na een schermutseling ontmoet Polina ons. Biedt aan om haar mee naar huis te nemen na vioollessen. Terwijl we wachten, kijken we rond in de gang:
- Papieren vliegtuig.
- Emmer.
- Vensterbank veranderen.
We staan ook voor een keuze die van invloed is op de volgende plot:
- Polina - prestatie Ridder.
- Alice - prestatie Avonturier.
Polina's filiaal
Als je Polina kiest, gaan we met haar mee naar het huis, onderweg maken we een sneeuwpop. We leren van het meisje dat haar grootvader leed aan een roedel wilde honden, dus het schoolmeisje mag ze niet en is bang. NAARPolina's einde wordt beschouwd als een van de meest canonieke.
Ook horen we voor het eerst over het lokale telrijm en de bijbehorende legende. Onderweg zien we een man. Belangrijk om erop te klikkenhet gezicht te zien. In de toekomst zal dit invloed hebben op de passage van seizoen 4.
Doe Maar. Polina ziet een donkere figuur achter een boom, we onderzoeken de struiken. Semyon komt met zijn bende achter de pijnbomen vandaan. Het conflict ontstaat opnieuw. Hooligans vinden een hazenmasker in Antons koffer en laten hem het opzetten en dansen. De keuze verschijnt:
- Zet op - prestatie Maskershowwe verliezen in een gevecht
- Verzenden - we kunnen winnen in de tak van Alice, prestatie Juiste begrafenis, in het filiaal van Polina wachtend op het verlies en de prestatie Geen geluk.
Tijdens het gevecht pakt Semyon punten. Anton werd thuis wakker en daalde de trap af op het geluid van gelach. In de keuken aan tafel ziet hij een gelukkig gezin. Er vindt een dialoog plaats, waarna de jongen beseft dat dit een droom is en echt wakker wordt in hetzelfde bos.
De jongen wordt door zijn vader gevonden en met de auto naar huis gereden. Thuis zullen we een uil achter het gordijn zien en op de vensterbank zullen we de verloren bril vinden. De volgende dag leren we op school over de verdwijning van Baburin.
De tak van Alice
Kies je voor Alice, dan gaan we naar de achtertuin van de school, onderweg kijken we rond:
- Eekhoorn op een boom.
- Spuiten en sigarettenpeuken.
- vreemdeling om de hoekzal het verhaal beïnvloeden).
- Opgehangen aan de muur waar Alice het over had.
Er is een mogelijkheid om de sneeuwjacht te controleren. We checken en vanaf daar springt Alice naar ons uit. We spelen tikkertje met haar en rennen richting het bos. Anton wordt afgeleid door herinneringen aan zijn zus, hij valt achter de vos en stuit op hooligans. De jongens dwingen Anton om een masker op te zetten dat in zijn koffertje zit:
- Verzenden - Prestatie Juiste begrafenis, we winnen het gevecht, verdrijven Semyon uit de bende en sluiten ons er zelf bij aan.
- Zet op - prestatie Maskershow.
Semyon pakt Antons bril, Roma en Byasha bieden zich vrijwillig aan om ons naar huis te brengen. Onderweg zien we een vreemdeling. Het is belangrijk om erop te klikken om het gezicht te bekijken. In de toekomst zal dit de plot beïnvloeden.
Doe Maar. De jongens vertellen een verhaal over een zwarte garage. Roma zegt dat hij een donkere figuur tussen de bomen zag. Anton begint auditieve hallucinaties te krijgen en begint een dialoog, maar in de plaats van de gebruikelijke Roma en Byasha verschijnt de escorte Alice. Ze leidt de hoofdrolspeler door het bos en leidt naar de eerder genoemde garage. Wij kloppen op de deur.
Anton hoort vreemde geluiden en rent weg van het gebouw. Komt voor het eerst samen Meester van het bosmaar het kind wordt gered door de vader. We gaan naar huis in de auto van de ouders. In de kamer zullen we een uil achter het gordijn zien en op de vensterbank zullen we de verloren bril vinden. De volgende dag horen we op school dat Baburin vermist is. Als je alle objecten van de aflevering hebt bestudeerd, krijg je de prestatie Echte detective 2.
Aflevering 3 - Wolvenhaar overeind
Op school leren we over de verdwijning van Semyon Baburin. Op kantoor kijken:
- Beamer op de kast.
- Portret van Yesenin.
- Buskruitvuurwerk op het bureau voor het bureau Seeds.
We nemen plaats op de lege stoel in het kantoor. Er ging een gerucht in de klas dat Anton schuldig was aan de verdwijning van Baburin. Politieagent Tikhonov komt het kantoor binnen en gaat recht op ons af. Hij zal het notitieboekje van Anton laten zien, gevonden op de plek waar Semyon werd vermist.
De hoedster van de wet legt ten tijde van de lezing een map met gegevens over de zaak Semyon op ons bureau. Er is een mogelijkheid om het te openen. Dit moet gebeuren als de politieagent het bord de rug toekeert en ons niet aankijkt, anders krijgen we geen bewijs.
- Overslaan - Prestatie Razzyava.
- Open x2 – 1 aanwijzing (Signet), prestatie Mijn liefje!
Als Tikhonov klaar is met de lezing, heeft Anton de keuze:
- Stilte is een prestatie Monding naar het kasteel.
- Vertel - er is een mogelijkheid om een schets te maken.
Als we een vreemdeling 3 keer hebben gezien, kunnen we hem tekenen. Tikhonov zal prijzen, en in de klas zullen ze ons vermogen om te tekenen beginnen te bewonderen. Krijg een prestatie Van Gogh. Als je andere portretten tekent, zal iedereen gewoon lachen.
Als we met Alice langs de tak gaan: we hebben haar traktatie genomen (we hebben een inzetstuk gekregen) en Semyon afgewezen, dan kun je met Romka spelen in steen, schaar, papier op een polaroid. Het zal in de toekomst van pas komen. Als Romka in de eerste ronde wint, eindigt het spel, als Anton wint, duurt het spel maximaal 3 overwinningen:
- Winnen - Polaroid, prestatie O, geluksvogel!
- Verliezen - Prestatie klit.
Polina's filiaal
We zitten in de klas en zien het briefje. We lezen en begrijpen dat ze uit Polina komt: het meisje belt om elkaar te ontmoeten op een doodlopende weg bij de kleedkamer. Wij rennen daarheen. We praten met Polina. Als we de tak van Polina volgen, geeft het meisje een amulet dat het einde beïnvloedt:
- Weigeren is een prestatie scepticus, pad naar einde #1.
- Neem - amulet, prestatie Sjamaan koning.
We verlaten de school en ontmoeten Romka en Byasha. Als we langs de tak van Polina gaan, zal Romka ons bedreigen. We hebben het amulet gepakt - we zullen gered worden. We hebben het niet genomen - we krijgen een steekwond. Thuis verstoppen we de zegel in de tafel (indien meegenomen). We spelen met de zus in het voorvoegsel:
- Verloren - prestatie Broer.
- Gewonnen/Uit - Prestatie byaka.
- Schiet alle eenden - prestatie Gebruiker.
Na enige tijd belt Polina ons. Er is een dialoog waarin we openhartig zijn met een vriend en afspreken om morgen naar haar toe te komen. Door het raam zien we een vos met Olya. We zullen de straat op rennen, maar we zullen begrijpen dat alles een illusie was. We zullen dieren ontmoeten: ze gedragen zich vriendelijk en we vliegen met ze over het bos. De volgende dag horen we over Katya's verdwijning.
De tak van Alice
Als we de tak van Alice volgen, repeteren de jongens een scène voor Polina. We stemmen ermee in om te helpen. Thuis spelen we met Olya in de console:
- Verloren - prestatie Broer.
- Gewonnen/Uit - Prestatie byaka.
- Schiet alle eenden - prestatie Gebruiker.
Al snel belt Polina. Tijdens het gesprek verschijnt er een keuze:
- Polina - prestatie Муза, pad naar einde #1.
- Romka - prestatie Team Voltorna.
Door het kijkgaatje zien we bekende silhouetten, we gaan het huis uit. Dit zullen geen jongens zijn, maar dieren. We ontmoeten ze voor het eerst. Alice stelt voor dat we een hazenmasker nemen. wij zetten aan. We wandelen met de dieren en vliegen over de bomen. De volgende dag horen we op school over Katya's verdwijning. Als we alle objecten van de aflevering hebben bestudeerd, krijgen we de prestatie Echte detective 3.
Aflevering 4 - We schoppen tegen de grond
Polina's filiaal
Als we het pad van Polina volgen, praten we op school met haar over de verdwijning van Katya, en dan gaan we naar haar huis. We kijken in de gang:
- Spiegel aan de linkerkant - Prestatie dementie.
- Hertengewei aan de muur.
- Portret.
- Ski's.
- Opa's kamer aan de rechterkant.
- Telefoonnummer
Klik "Wacht”, dan zal grootvader Khariton naar buiten komen en een legende vertellen over het bos en de dieren. Vervolgens gaan we de kamer van Pauline binnen. Rondkijken:
- grammofoonplaten
- De piano
- poster
We kiezen "onderzoeken" op de muur. Overweeg een foto van Polina's overleden ouders. We maken de kat per ongeluk bang en ze zal de poster van het meisje scheuren. Laten we het stuk voor stuk lijmen:
We zullen met Polina praten en we zullen haar kunnen kussen.
We gaan naar huis en onderweg komen we een onvriendelijke Romka tegen. Hij gaat met een mes naar Anton toe:
- Als je het amulet in de 3e aflevering hebt gepakt, overleven we het. Prestatie overleefd.
- Zo niet, dan sterven we aan het mes van Roma. Prestatie Moordenaar schooljongeneinde #1.
Als Anton het overleeft, vermoordt Wolf Romka en brengt hij ons zijn vlindermes als teken van vriendschap.
De tak van Alice
Als we langs de Alice-tak gingen / Romka kozen in de 3e aflevering, dan helpen we na de lessen een scène voor Polina te spelen, ze wordt boos en vertrekt, maar Anton smeekt om zijn vriend een kans te geven. Het meisje gaat akkoord en ze vertrekken. We keren terug naar Byasha en betwijfelen of zijn hulp nuttig voor ons zal zijn. De keuze verschijnt:
- Oproep - prestatie Drie Musketiers.
- Bel niet - prestatie Derde wielwe kunnen de garage niet in.
Als we worden gebeld, gaan we met z'n drieën naar het bos om te zoeken. Byasha vindt Katya's tas en ziet iets tussen de dennen, waaruit hij onmiddellijk grijs wordt en vol afgrijzen wegrent. Aan de rand van de weg is een zwartgeverfde garage te zien. De deur lijkt op een kier te staan. Romka staat erop om naar binnen te gaan. Wij bepalen:
- Bij de politie - de prestatie van oom Styopa, op het politiebureau zullen ze de jongens niet geloven.
- Naar de garage.
Als we de garage binnengaan, is het mogelijk om het licht aan te doen om rond te kijken. Dan spreken we met Romka. We gaan vertrekken, maar een vriend besluit eindelijk de radio te stelen. Onder het deksel stond een enorme vleesmolen en de arme, vastgebonden Katya. Roma begint het meisje te pakken te krijgen, maar raakt per ongeluk de schakelaar aan. De vleesmolen start. Er verschijnt een knop "Redding" en de mogelijkheid om twee prestaties te behalen: "Gemalen vlees"En"Aardbei".
Meer over is er een kans om Katya te redden in de vierde aflevering, lees in een apart artikel.
Als we in de vorige aflevering een polaroid hebben gekregen en Katya proberen te redden, kunnen we een foto maken van de zeis, die bewijs zal worden, en de prestatie behalen The X-Files. Laten we de garage uitrennen. Romka zal iedereen verbieden te praten over wat er is gebeurd. Laten we naar huis gaan.
Bij de politie kunnen we rondkijken:
- Masker.
- rooster.
- Kijk rond (als we een portret zouden kunnen tekenen, zien we dat op het bord).
We praten met Tikhonov, hij gelooft ons niet en stuurt ons naar huis.
Bij thuiskomst vinden we vloekende ouders en Olya in tranen. De zus vraagt om naar Neverland te worden gebracht. Nadat we het raam hebben geopend, zullen we de dieren zien, ze zullen ons erbij roepen. Laten we het eens zijn. Laten we Olya voorstellen aan de Beasts, en zij zullen ons vrijwillig naar toe brengen Kerstman. We zijn in zijn kasteel. Er ontstaat een gesprek, we krijgen een zak snoep aangeboden, en als ze weigeren een kom marmelade:
- Weigeren x2.
- Aanvaarden.
Als ze de traktatie twee keer hebben geweigerd, zal Alice aandringen en zullen de dieren en de kerstman hun ware misvormde binnenkant laten zien. De eigenaar van het bos zal Anton en Olya bevelen uit elkaar te halen, maar Fox Alice zal opstaan en zeggen dat ze het konijn nog steeds nodig hebben. Anton zal reïncarneren als een konijn en zal zijn zus beschermen tegen de aanvallen van de uil. De dieren zullen de jongen bevelen om de volgende nacht vlees te halen, en Anton zal wegrennen. Onderweg zal hij merken dat Olya achterop is geraakt, en als ze terugkeert, zal ze haar zus al stervend aantreffen. Dit pad is de weg naar goed einde en prestatie van Dr. Jekyll.
Als je de traktatie accepteert, krijgt de wereld kleuren. De kerstman zal ons overladen met cadeautjes en lekkernijen, en als we een groep kinderen in de buurt zien, nodigen we ze uit om mee te doen. Anton, gereïncarneerd als een konijn, zal gelukkig zijn. De volgende ochtend was de hoofdpersoon verbluft met goed nieuws: Olya mocht eindelijk een hond hebben en haar ouders boden aan om naar Disneyland te gaan. Nietsvermoedende en vrolijke Anton gaat naar school en ontmoet onderweg Polina. Ze zegt dat haar grootvader eindelijk begon te lopen en Romka en Byasha verdwenen.
Alles gaat gewoon door, Polina vraagt om haar te tekenen, maar uiteindelijk zal er in plaats van een mooi meisje een vreselijke klodder op het laken komen. De jongen begrijpt meteen dat hij dit allemaal heeft gedroomd. Honderden nieuwe afdrukken van de vermisten waren nu zichtbaar op het prikbord. In een poging zich te verbergen voor deze nachtmerrie, rent de held naar het huis van Polina. De dieren omringen de jongen en de essentie van het konijn ontwaakt weer in hem. Hij belooft hen vlees te brengen en gaat op de hielen. Bereikte het neutrale einde en behaalde de prestatie Mijnheer Hyde.
Aflevering 5 - Konijntje, breng eten!
Deze aflevering is nog in ontwikkeling. Het gerucht gaat dat Bunny Episode 5 uitkomt December 31 2023 jaar.
Alle Bunny-eindes
De volledige walkthrough van Tinny Bunny is momenteel beperkt tot een paar eindes.
Hoeveel eindes in Bunny
Er zijn momenteel 3 eindes voor 4 afleveringen: slechts 1 volledig einde en 2 andere komen uit afleveringskeuzes.
Slecht einde - Schoolmoordenaar
Het enige complete einde van het spel waarin de hoofdpersoon helaas sterft door het mes van zijn kameraad. Alleen beschikbaar als we het amulet weigeren.
Neutraal einde - Mr. Hyde
Als we snoep accepteren in de slotscène, dan gaan we naar een neutraal einde, we krijgen een prestatie Mijnheer Hyde en word een monster. De zus overleeft, maar veel kinderen worden vermist.
Goed einde - Dr. Jekyll
Als we in de slotscène geen snoep accepteren, dan slagen we erin de mensheid in stand te houden. De dieren zullen aandringen en dreigen te doden, maar Alice zal opstaan. Het einde met Olya, waarin het meisje sterft. Nadat we het goede einde hebben bereikt, krijgen we de prestatie Dr. Jekyll.
Blokschema van de passage van de Bunny
blokdiagram als u de Bunny passeert, kunt u gemakkelijk de routes navigeren en de juiste keuzes maken. Het zal enorm vergemakkelijken doorgang in het russisch.
We hopen dat de passage van alle afleveringen van de Bunny je heeft geholpen om alle prestaties te behalen en de gewenste finale te bereiken. Als er iets niet duidelijk is, schrijf dan naar opmerkingen. Je kunt daar ook schrijven hoe je het einde met Katya vindt en wat je verwacht van aflevering 5 van Tiny Bunny.