Deze mega-populaire levenssimulator heeft veel unieke manieren om je Sims aan te passen. Hier zijn enkele van de raarste die je waarschijnlijk nog nooit hebt opgemerkt.
Over karakteraanpassingsopties gesproken, De Sims 4 absoluut een van de eerste titels waar de meeste gamers aan denken. De franchise heeft fans veel verschillende schuifregelaars voor personageaanpassing gegeven en heeft een lange weg afgelegd sinds de oorspronkelijke release, met aanzienlijke veranderingen (ten goede of ten kwade).
De meeste gepresenteerde instellingen zijn vaak vergeten of genegeerd zelfs door enkele van de meest hardcore fans. Alle feiten die in de compilatie worden gepresenteerd, zijn relevant voor vanille en waren in De Sims 4-release zelf. Hier zijn enkele van de meest rare en onderschatte tips en trucs voor het aanpassen van personages.
Hakken voegen geen hoogte toe
In het echte leven dragen mensen hoge hakken om hun benen te verlengen, waardoor ze groter lijken, maar in het dagelijks leven geven ze de voorkeur aan sneakers of comfortabelere schoenen. Wel in het spel hakken laten een sim er niet echt langer uitzien. Dit is veel beter te zien in het gedeelte voor het maken van personages dan in het spel. In feite offert de Sim eigenlijk een deel van zijn kuitlengte op in plaats van slechts een paar centimeter groter te worden.
Verwijder alles!
Deze tip lijkt misschien een beetje vreemd, maar hij zal erg handig blijken te zijn bij het creëren van de perfecte Sim. Hoe graag iedereen ook houdt van de enorme selectie kleding in games, helemaal aan het begin, bij het maken van een personage, is het beter om het voor later te laten. Sommige kledingstukken kunnen de figuur van een Sim verbergen, waardoor het moeilijk wordt om de exacte verhoudingen te bereiken die nodig zijn voor de speler.
Als het personage dat je aan het maken bent geen nauwsluitende kleding draagt, zal het exacte figuur niet zijn zoals bedoeld. Spelers zijn beter laat alle aanpassing van outfits tot het eindezodat ze niet voor een onaangename verrassing komen te staan op het moment dat ze zich omkleden. Dat is wanneer het besef komt dat hun Sim er anders uitziet.
Iris-formaat
Wanneer je een nieuw personage begint te maken, kunnen de eindeloze schuifregelaars en aanpassingsopties zelfs de meest doorgewinterde gamer in de war brengen. Tegen de tijd dat spelers een bepaald punt bereiken in het bouwen van hun droompersonage, raakt het geduld op en begint de drang om het leven van een nieuwe Sim te beginnen eerder. Hierdoor zien fans er echter een aantal over het hoofd kleinere aanpassingsmogelijkheden.
Wat daarbij vaak verloren gaat, zijn de ogen. Maar het spel gaat zelfs zo ver dat de speler kan reguleren iris grootte samen met kleur. Met deze functie kun je de meest unieke personages maken, vooral als het gaat om fantasiehelden of aliens.
Onder en over
Het programmeren van kleding is vaak een lastige opgave. Soms overlappen delen van de garderobe van een personage elkaar op vreemde manieren. Sommige details kunnen worden bedekt met kleding, maar de Sims-ontwikkelaars hebben dit aspect tot in het kleinste detail doordacht. Als je een Sim bijvoorbeeld lange laarzen aandoet en vervolgens een skinny broek, verschijnen de laarzen als over een broek gedragen en ingestopt. Als de Sim echter een wijde broek draagt die wijd uitloopt aan de onderkant, dan laarzen worden automatisch onder de benen weggestopt.
Hetzelfde geldt voor hoeden en kapsels. In plaats van het haar volledig te verbergen, zal het dragen van een hoed alleen bepaalde delen ervan verbergen, waardoor langere haarlokken naar buiten kunnen gluren.
oogkassen
Een van de minder bekende opties voor gezichtspersonalisatie zijn oogkassen. Het gaat niet om hen, maar om het instellen van de landingsdiepte. Diepliggende oogkassen voeg meer schaduw toe aan de ogen, terwijl meer kleine oogkassen laat veel meer licht de ogen bereiken. Hierdoor krijgt de Sim een heel andere, meer uitgesproken en levendige uitstraling.
Het is het beste om kaal te zijn
Vergelijkbaar met het advies over het achterlaten van kleding voor de uiteindelijke karaktercreatie, raden we aan hetzelfde te doen met haar. We raden je aan om verschillende kapsels te proberen en de meest geschikte te kiezen, en er dan vanaf te komen. In dit geval zijn er bij het maken van gelaatstrekken geen verborgen gebieden die kunnen worden overgeslagen bij het gedetailleerder aanpassen van de Sim. Na het corrigeren van alle gelaatstrekken, inclusief de sierlijke kaaklijn en stand van de oren, kunt u dat gerust doen Geef je Sim zijn zijdeachtige lokken terug.
Perfecte houding
Het niveau van karakteraanpassing in De Sims 4 is ongelooflijk complex. De ontwikkelaars weten dat het de kleine details zijn die elke Sim uniek maken, tot aan hoe iemand zich in bepaalde situaties gedraagt. Dit is de reden waarom spelers met het systeem voor het maken van personages dit kunnen houding aanpassen.
Met het creatiesysteem kun je communiceren met de ruggengraat van het personage en de helling onafhankelijk aanpassen. Of spelers hun Sims wel of niet willen hebben perfecte houding of bukkenThe Sims heeft alles wat je nodig hebt om die wens te laten uitkomen.
Groot haar = grote borsten?
Sommige van de langere kapsels vallen op de schouders van de Sim en reiken soms tot aan de borst. Als een van deze haren wordt gekozen, kunnen spelers opmerken dat het deel ervan (het deel dat naar beneden gaat) direct afhankelijk is van bustemaat. De toename of afname in grootte pas de haarmaat dienovereenkomstig aandie het lichaam raken. Hoewel dit niet precies overeenkomt met hoe haar in het echte leven werkt, is het toch een interessant kenmerk van de modus voor het maken van personages.
Neusgat aanpassing
Net als de aanpassing van de oogkas, die door de meesten over het hoofd wordt gezien, zijn de neusgaten ook een detail dat het algehele uiterlijk van het gezicht beïnvloedt. Zorg ervoor dat je de grootte ervan probeert aan te passen de volgende keer dat je een sim maakt, het is geweldig verandert zijn hele uiterlijk. Het belangrijkste hier is om het niet te overdrijven, want de schuifregelaar is erg gevoelig en je kunt het gezicht van je personage verpesten met één ongemakkelijke beweging.
Gebruik foto's van echte mensen
Het creëren van de perfecte Sim is een kunst op zich. Het is dus beter om het creatieproces met volledige verantwoordelijkheid te behandelen, alsof je iemands portret schildert. Poging gebruik foto's van echte mensen bij het maken van een personage. Hoewel dit klinkt als een eenvoudige taak, leert de praktijk dat niet iedereen ermee om kan gaan.
Iedereen heeft een algemeen idee van hoe hun broer, favoriete acteur of videogamekarakter eruit ziet. Het gebruik van een referentie als referentie zal helpen bij het nauwkeurig maken van een Sim en zal je leren hoe je in de loop van de tijd nieuwe gezichten en lichaamstypes kunt creëren, waardoor het veelvoorkomende probleem van het steeds opnieuw genereren van hetzelfde prototype wordt vermeden.
De Sims 4 is een ongelooflijk diverse game. Als je er geen last van hebt vervelende bugs games, begin dan met het creëren van een personage en ga de uitgestrektheid van de levenssimulator veroveren. Vergeet niet om meer te weten te komen over de belangrijkste spelfiches en leren snel verdienen, om tijd te hebben om alle gameplay-functies van de titel te ervaren.