Honderd verse rozen brengen de ochtend в Genshin Impact – Hoofdstuk 2, deel 3 taken van de archons. Nadat hij de leden van de Ain al-Ahmara-groep heeft behandeld, vertrekt de Reiziger al-Haytama alleen met de capsule van kennis en gaat naar het langverwachte Sabzeruz-festival in Sumeru, zoals Dunyarzade beloofde. Binnenkort komt de verjaardag van de kleine soeverein Kusanali en je moet een echt luxe feest organiseren.
In de gids zullen we de voorwaarden voor het starten van de zoektocht bekijken en ook introduceren Hoe voltooi je de Archons-quest One Hundred Fresh Roses Bring Morning in Genshin Impact om verder te komen in Sumeru en beloningen te ontvangen.
Hoe de Archons-zoektocht te starten Honderd verse rozen brengen de ochtend in Genshin Impact
Deze zoektocht kwam beschikbaar na de release versie 3.0 – 24 augustus 2022. Om de Archons-zoektocht One Hundred Fresh Roses Bring Morning in Genshin Impact te starten, moet je hebben 35 avontuurlijke rang en doorloop een reeks taken:
- Voltooi de Archons-zoektocht Deel 2, hoofdstuk 4.
- Voltooi de Archon-zoektocht Door rook en donker hout 1 hoofdstuk 3 delen.
Langverwachte Sabzeruz
Ga naar Grote Bazaar in Sumeru-stadom de reeks opdrachten te starten Honderd verse rozen brengen de ochtend in Genshin Impact. Het gewenste punt bevindt zich bijna in het centrum van de stad, niet ver van de smid.
Vind Dunyarzada
Ga naar de marker van de smid, direct erachter is een grote boog die leidt naar Grote Bazaar, vind daar Dunyarzada. Zodra je naar beneden gaat, begint een dialoog met het meisje. Binnenkort zal Dehya tussenbeide komen in het gesprek, waarna ze zullen praten over rust en de Reiziger zal worden aangeboden om naar de hem toegewezen kamer te gaan.
Ga na een dialoog met een vriend naar de woonplaats die is voorbereid door Dunyarzada. De reiziger zal voor het slapen gaan weer met het meisje praten en ze spreken af om 's ochtends een wandeling te maken terwijl iedereen bezig is op het festival. Hiermee wordt het gesprek beëindigd en gaat iedereen naar zijn kamer.
Nadat je wakker bent geworden, ga je naar de afgesproken plaats en praat je met Dunyarzada. Tijdens de dialoog besluiten vrienden om rond te lopen en het assortiment in de winkels te bekijken, en dan gewoon Dunyarzada te volgen. Een van de handelaren zal aanbieden om fortuinen te vertellen over willekeurige items, waarna je naar de volgende kraam kunt gaan. Binnenkort zal een vriend van de Reiziger melden dat ze iets is vergeten en vragen om met haar mee te gaan.
Ren weg binnen de gestelde tijd
Terug naar uw woonplaats: daar vind je verschillende Hermits die op zoek zijn naar Dunyarzada. De reiziger wil afrekenen met de mannen, maar Dehya komt tussenbeide in de schermutseling.
Terwijl de huurling met de Hermits te maken heeft, ren je weg binnen de toegewezen tijd. Beweeg langs de winkelcentra tot je de helling om de hoek bereikt. Binnenkort zal Dehya terugkeren, ze zal vragen om de dame te helpen herstellen. Neem Dunyarzada om uit te rusten in de buurt. Vrienden zullen praten over de ziekte van het meisje, waarna ze naar de markt gaan.
Ga naar de Grand Bazaar om de Sabzeruz-dans te zien
Na overeenstemming te hebben bereikt met Dunyarzada, ga naar de Grand Bazaar om de Sabzeruz-dans te zien. Ga naar de smid en ga door een grote boog om bij de show te komen, die zal worden verpest door de Academie. De reiziger en Paimon gaan naar huis om uit te rusten, kort na hun gesprek zal iemands stem over een bepaald project worden gehoord. In dit stadium "Langverwachte Sabzeruz" loopt af.
De komende Sabzeruz
Ga naar de afgesproken plaats en praat met Dunyarzada
Na het ontwaken, wanneer het stadium van de taak "Langverwachte Sabzeruz» is geëindigd, verlaat de tijdelijke huisvesting en ga naar de afgesproken plaats en praat met Dunyarzada. Ga naar het huurlingenkamp, waar je eerder met de Hermits hebt gesproken. Het meisje gaat bij het hek staan. Tijdens het gesprek zal de jongedame opnieuw aanbieden om op dezelfde manier rond de banken te lopen als de dag ervoor. Ondanks vreemde omstandigheden gewoon volg Dunyarzada. Bij de allereerste balie begint de Reiziger te begrijpen dat dit allemaal al is gebeurd.
Ga naar Lambada Tavern
Het verlaten van de snoepwinkel ga naar de Lambada-taverneom te begrijpen wat er aan de hand is. Binnen in het etablissemyont zal de Reiziger zeggen dat hij van déjà vu af wil en een kokos-houtskooltortilla wil bestellen. De smaak van het gerecht zal bekend voorkomen. Na uw maaltijd verlaat u de Lambada Tavern.
Bij de uitgang ontmoet je Dunyarzada, die zich ergens grote zorgen over maakt. Het meisje merkte geen "herhalingen" op en de komende dag lijkt haar helemaal nieuw. Na nog een scène die al eerder is gebeurd, zal de Reiziger in zijn kamer zijn. Na het gesprek van vrienden zal er weer een vreemde stem verschijnen die verslag uitbrengt over de voortgang van het "project".
De eindeloze cirkel van Sabzerus
Ga naar de afgesproken plaats en praat met Dunyarzada
Na het ontwaken zal Paimon opnieuw zeggen dat het tijd is om naar de vergadering te gaan, dus ga naar de afgesproken plaats en praat met Dunyarzada. Het meisje zal opnieuw roepen om rond de banken te lopen, zoals voorheen.
Volg een bekende figuur
De reiziger zal duidelijk maken dat hij weet in welke doos welk snoepje zit. Op het moment van deze discussies zal het silhouet van een meisje met wit haar in de menigte flitsen. Je moet begrijpen wat er aan de hand is: volg een bekende figuur. Ga naar dezelfde plek waar je Dunyarzada meerdere keren eerder hebt ontmoet.
Als hij om zich heen kijkt, ziet de Reiziger dat dezelfde figuur ergens langs het pad naar links rent. Blijf de vluchtende man achtervolgen. Het eindpunt van de achtervolging zijn woongebouwen, naast een daarvan staat een kooi met een vogel. Als ze rondkijken, zien vrienden een figuur in het gebouw aan de overkant. Ga naar hem toe en praat met het mysterieuze meisje.
De gesprekspartner, die zich voorstelde als Nahida, gaat meteen ter zake. Ze zal vragen of de Reiziger begreep dat verre van de eerste Sabzeruz leeft, waarna ze hem een capsule met kennis zal overhandigen. Uit de ontvangen informatie zullen vrienden begrijpen dat ze meer dan een dozijn keer hebben geprobeerd een vakantie te regelen, en de vreemdeling heeft hen al uitgelegd wat er aan de hand is.
Nu de Reiziger, zijnde in een staat van bezinning, je moet voor jezelf begrijpen wat de waarheid is. Er verschijnt een venster met de vermeldingen. Klik erop om het te interpreteren, waarna nieuwe gedachten kunnen verschijnen. Een deel van de records kan aan elkaar worden gekoppeld, klik hiervoor op "Vergelijken", selecteer dan een andere en klik op "Begin met matchen". Zo kun je meer ideeën opdoen. Als een van de items op de pagina geschikt is voor uitvoer, selecteert u deze en klikt u op "Dien een mening in.
Om te begrijpen wat er gebeurt, is het noodzakelijk om de records te interpreteren "Samsara Sabzerusa"En"déjà vu". Begin dan een vergelijking tussen deze gedachten zodat de invoer "Tijdlus”, die als conclusie moet worden ingediend. Nahida zal zeggen dat de conclusie verkeerd is, maar er is geen tijd te verliezen, je moet alles weten voor het einde van vandaag.
Hoe aanwijzingen te vinden
Stel vragen om aanwijzingen te vinden naar wat er gebeurt: het is de moeite waard om te beginnen met de winkelcentra, waar de Traveller al vele malen is geweest. Praat allereerst met Amal die fruit verkoopt. De man zal niets nuttigs zeggen, dus je moet verder: ga naar student Kimiya, die over verschillende onderwerpen raadt. Nadat hij geen antwoorden heeft gekregen, gaat de Reiziger naar een andere vriend om hulp van haar te zoeken.
Ga langs de smid naar de afdaling, er is al een huurling en Dunyarzada. Praat met Dehya: het meisje vertelt al die gebeurtenissen die de Reiziger al kent opnieuw, waarna een venster met aantekeningen verschijnt.
Kies uit de vermeldingen die verschijnen "Dehya's tweehandige zwaard”, interpreteer het en dien een conclusie in om de huurling ervan te overtuigen dat de woorden van de Reiziger waar zijn. Daarna zullen vrienden alles aan het meisje vertellen.
Breng Dehya naar Nahid
Tijdens het gesprek kun je de huurling nog steeds overtuigen, maar het is de moeite waard om iets anders te laten zien, hiervoor breng je Dehya naar Nahid. Helaas blijkt dat alleen de Reiziger het kleine meisje en de echte Dunyarzada ziet, maar de huurling voelt nog steeds de "aura" van haar minnares.
Wiel van Samsara Sabzeruz
Tijdens het gesprek over Akasha en "het verenigen van de mensen met wijsheid" verschijnt er een venster met notities. Interpreteer het idee vanongebruikelijke mentale vermoeidheid”, en dien er vervolgens een conclusie uit. Iedereen verwijdert de Akasha-terminals en de Reiziger herinnert zich dat aan het einde van elke dag een bepaalde "Piep" klonk. De vrienden zullen weer met Nahida praten, waarna ze gaan rusten, maar de volgende dag komt niet, zoals verwacht.
Interpreteer in het reflectievenster dat verschijnt "lichamelijke herinnering"En"Akasha-geluid”, begin dan met matchen tussen hen. Er verschijnt een nieuw item -Herinneringen worden elke dag gewist", en het moet als conclusie worden ingediend. Nahida zal bevestigen dat dit de juiste conclusie is.
Fatale Sabzeruz
Onderzoek het bewijs waar Dehya het over had
Na nog een gesprek met Nahida, moet je naar de al bekende plek bij de trap gaan, daar met Dehya praten. De reiziger zal de huurling het hele verhaal opnieuw vertellen, maar het meisje twijfelt nog steeds, dus ga naar de gemarkeerde plek en kijk naar het bewijs waar Dehya het over had.
Volg het pad dat ze achter Nahida aan liepen, er is een huis aan de linkerkant en daarnaast is Dehya's "bewijs" - trainingspop. Het meisje zal uitgebreid uitleggen waarom het object niet vervangen kon worden, waarna ze de minnares zoals beloofd naar de Nijl zal leiden. The Traveller en Paimon besluiten dat het een goed idee is om de stad gewoon te verlaten, maar voordat ze dat doen, besluiten ze met Nahida te praten.
Praat met Nahida
Ga naar de plaats waar Dunyarzada ligt en praat met Nahida. Het blijkt dat de vrienden al hebben geprobeerd de stad Sumeru te verlaten, maar die avond nooit zijn teruggekeerd. Bovendien zal het meisje een ander deel van de herinneringen van twee dagen geleden wakker maken.
Echo's van de illusies van Sabzerus
Ga naar de stadspoorten en vind een manier om de stad uit te komen
Na een dialoog met Nahida en Paimon zal de Reiziger proberen zich te herinneren wat er is gebeurd en naar herinneringen gaan. In deze "wereld" zijn, ga naar de stadspoorten en vind een manier om de stad uit te komen. Er staat een bewaker naast de uitgang, die op dit moment de handelaar informeert dat de Academie het verboden heeft het territorium te verlaten. Vrienden zullen besluiten dat een geweldige uitweg uit de situatie is om gewoon over de muur te klimmen, maar dat zal niet lukken.
Nadat ze heeft uitgelegd wat er is gebeurd, zal Nahida de Akasha-terminal veranderen en aan de Reiziger geven. Nu kun je er doorheen luisteren naar berichten die buiten de stad zijn gemaakt: ze praten over andere dimensies die we hebben kunnen zien. Alle andere velden zijn leeg, sommige zijn gevuld met "poppen".
Er verschijnt binnenkort een venster met reflecties, selecteer "De ruimte waar we gisteren in zaten”, interpreteer het en dien het in als conclusie. De conclusies maakten de Reiziger duidelijk van streek en hij vertrok om alleen te zijn met zijn gedachten.
Zet je gedachten op een rijtje bij het bekende stadsbankje
Zet je gedachten op een rijtje bij het bekende stadsbankje, om dit te doen, ga je naar de teleport in de Lambada-taverne. Binnenkort zal Dunyarzada de Reiziger benaderen, die opnieuw zal praten over de dans en het festival. Nadat je conclusies hebt getrokken, praat je met Nahida: het meisje is meteen geïnteresseerd of ze erin is geslaagd de waarheid te vinden, waarna een venster met reflecties zal verschijnen.
Selecteer vermelding "verlaten ruimtes”, interpreteer het en ontdek een nieuwe gedachte -“Dromen zonder mensen". Laatste plaat "Twilight droomt niet” wordt geel gemarkeerd tijdens de interpretatie, selecteer het en match het met “Dromen zonder mensen" om nog een gedachte te krijgen - "Waarheid in een droom". Interpreteer het en presenteer het als een conclusie. Nahida bevestigt dat de schemering inderdaad droomt, maar Akasha haalt ze weg. De reiziger komt weer in een staat van bezinning.
Selecteer vermelding "Zij is de belichaming van de kracht van de wijsheidsgod”, en dien vervolgens een conclusie in. Alles leidt ertoe dat dergelijke acties van Akasha de gevolgen zijn van de kracht ontvangen van Dendro Archon. Deze denkactiviteit houdt daar niet op.
Na interpretatie van de invoerVerschijnen en verdwijnen van ruimtes"de volgende gedachte zal verschijnen -"Het verschijnen en verdwijnen van dromen”, die tijdens de interpretatie zal worden gemarkeerd. Vergelijk dit item met "Samsara Sabzerusa' om de gedachte te openen 'Massaproductie van dromen", die aan het einde moet worden ingediend.
Nahida zal zeggen dat het echt zo is: het is allemaal een droom, en het geluid "Beep" komt uit de realiteit. Ten slotte zal het meisje de laatste vraag stellen: “Wie ben ik?”, verschijnt er een venster met items, u moet de gedachte selecteren “Maan”, waarna de Reiziger zal concluderen dat Nahida een kleine heerser van Kusanali is. Er verschijnt een lijst met vragen waarmee u meer te weten kunt komen over "deze plaats", maar u kunt ze overslaan.
Als je vraagt "Waarom gaat de droom over Sabzerus?", dan verschijnt er een reflectievenster, waar je "De toespraak van de grote wijze" moet selecteren. Hier zal het gesprek eindigen en zal Nahida er eindelijk aan toevoegen dat hij je morgen zal vertellen hoe je van samsara af kunt komen. Na het ontwaken zal worden ontdekt dat Dunyarzada is verdwenen. De enige manier om uit de droom te komen, is door aan de "eigenaar van de droom" uit te leggen dat dit niet de realiteit is.
Einde van Subzerose
Praat met Flower Knight Farris
Na enig nadenken kwam de Reiziger tot de conclusie dat de persoon in wiens droom ze zijn een lieve koopman is, wat een soort symbool is van Sabzeruz. Ga naar de ingang van de markt en praat met de bloemenridder Fariss, hem vragen om een wens te doen. De man zal wensen dat Dunyarzada voor hem verschijnt, maar het zal niet uitkomen. Op dat moment hoort de Reiziger de stem van Dehya, die tegen de huurlingen vecht.
Keer terug naar uw woonplaats
Nadat je de stem van de huurling hebt gehoord, keer je onmiddellijk terug naar je woonplaats. De reiziger zal Daehye vertellen de dame mee te nemen, en hij zal afrekenen met de aanvallers. Versla alle Hermits en praat met Paimon, die zich zal herinneren dat Dunyarzada iets vergat en terug zou komen voor dit ding. The Traveller's Companion komt de woning van het meisje binnen en vindt binnenin een boek met Dunyarzada's aantekeningen.
Praat met "Dunyarzad"
Ga naar de promenade bij de taverne en praat met Dunyarzad. De reiziger zal van streek zijn als hij zich realiseert dat het meisje in haar huidige vorm slechts een pop is, maar besluit vrijwel onmiddellijk om naar de Sabzeruz-dans te gaan kijken.
In een richting gaan Grote Bazaar en ga naar het podiumom de Sabzeruz-dans te zien. Nilou staat nog steeds voor de wetenschappers van de Academie, die het meisje uitschelden voor het houden van het festival, maar deze keer besluit de Reiziger op te komen voor haar vriend. De aandacht van vrienden zal worden getrokken door padisars met wie er iets mis is. Tijdens het gesprek zal duidelijk worden dat Nilou de eigenaar is van deze droom.
Vind Dunyarzada
Na het zien van de Nilou-dans, wordt de Reiziger wakker in zijn kamer, zich realiserend dat hij eindelijk uit samsara is gekomen. Nadat ze de accommodatie van de minnares hebben gecontroleerd, moeten de vrienden naar de "gebruikelijke plek" rennen. Ga naar het gebouw waar je met Nahida hebt gesproken en Dunyarzada vinden. Naast het bed ligt Katerina, en op het bed ligt de echte en volledig ongedeerde Dunyarzada.
dageraad
Praat met Katerina
Zonder het bed uit te komen, meteen praat met Katherine. De reiziger zal meteen denken dat het meisje Nahida is, maar ze zal aanbieden om het gesprek voort te zetten op de "geliefde bank".
Praat met Nahida
Ga naar de promenade bij de taverne en praat met Nahida. Ze deed haar best om Dunyarzada's droom te behouden en is erg blij dat de Reiziger uit samsara kon komen. Nahida staat klaar om naar alle vragen te luisteren, die natuurlijk kunnen worden overgeslagen.
Missie van het volgende verhaal - Dromen, leegte en bedrog.
Prestaties voor Hoofdstuk 2, Volume 3 van de Archons' Quests
Tijdens het voltooien van de zoektocht Honderd verse rozen brengt de ochtend, kun je vier prestaties openen:
- Smaak van deja vu;
- Zelfs Paimon wil niet eten!;
- Alle dromen verdwijnen uiteindelijk;
- Honderd verse rozen brengen de ochtend.
In totaal zullen ze 25 bronstenen geven.
Awards
Voor het invullen van Hoofdstuk 2 van Deel 3 heeft de Reiziger recht op:
- 90 bron stenen;
- 4225 avontuurlijke ervaring;
- ; 69875 pestilentie;
- 12 held ervaring;
- 14 avonturierservaring;
- 28 magisch win ertsen;
- 100-punten Sumeru's reputatie;
- 1 Herinnering aan weelderige flora (constellatie Dendro Reiziger).
Lees verder:We hopen dat onze gids voor het starten van de zoektocht en het voltooien van de Archons-zoektocht One Hundred Fresh Roses Brings the Morning in Genshin Impact je heeft geholpen tijd te besparen met het oplossen van puzzels en verder te komen in de verhaallijn. Volg anderen Genshin Impact-walkthroughs op onze website en opmerkingen u kunt uw indrukken van de geschiedenis van Sumeru delen.
Wat gebeurt er als je tijdens samsara de stad verlaat? Ik hoop dat het logischer zal zijn en dat ik het niet allemaal opnieuw hoef te doen, en dat er niets onverwachts zal gebeuren
Het lijkt erop dat je er niet uit kunt komen, anders gaat de voortgang van de zoektocht verloren
Met elke regio worden de plots benauwder en langer. Puur om de doorlooptijd te verlengen. Het duurde ongeveer 6 uur om deze verdomde Sumeru-zoektocht te voltooien, niet achter elkaar natuurlijk, met wat afleiding van het spel, maar toch.
Normaal gesproken schrijf ik nooit ergens commentaar
Hoewel deze zoektocht erg lang is en veel dialogen bevat, heeft het mijn ziel echt geraakt
Ik vind het leuk.
bedankt voor het artikel!
Graag geprobeerd) bedankt voor je feedback
wat een bedompte zoektocht, de plot breekt door de inazum-bodem in de schemering
In een kraam waar je een van de vijf gesloten goodies moet kiezen, is het juiste antwoord 4. Ik opende het bij de tweede poging en behaalde de prestatie.
Prestatie zal in ieder geval worden ontvangen, op een gegeven moment zal de held het recht om te kiezen niet hebben)
Verdomme, in eerste instantie leek Sumeru me op de een of andere manier onaangenaam. Ik begon vanuit Aranyaka, al deze grotten, labyrinten, je gaat in één richting, en dan waarheen, omdat ik een andere metro ging verkennen. Maar deze is gewoon iets. Totdat ik klaar was, ging ik niet eens weg om te roken. Verstrakt als horror. Blijft een geweldig spel. En gezien het feit dat ze aan de telefoon is... nou, ik ben sprakeloos. Top beoordeling.
Ik had alleen zulke gevoelens na Titanfall 2, bedankt dat je ze weer hebt ervaren.
Ik heb geen "dromen zonder mensen" wat ik moet doen
Selecteer vermelding "verlaten ruimtes”, interpreteer het en ontdek een nieuwe gedachte -“Dromen zonder mensen.
De meest interessante en opwindende genshin-zoektocht. Gewoon een pistool!!!
Er zijn alleen zeurders in de commentaren, het voelt alsof ze niet spelen omwille van de plot, maar gewoon om mobs te doden.
Ben je echt niet geïnteresseerd in de plot van Twilight? Dit is een van de meest interessante en verwarrende regels op dit moment, en je slaat alle dialogen over als kinderen. Bedenk dat de update is gedownload omwille van prijzen.
O ja. Het is heel interessant om duizend keer door de stad te rennen en afwisselend met twee of drie NPC's te praten. Precies het toppunt van interessantheid, ik heb nog nooit iets interessanters in mijn leven gezien. Het is letterlijk van het begin tot het einde voorspelbaar, maar de speler wordt opzettelijk gedwongen dom te zijn en niet de juiste opties te geven, waardoor het personage eruit ziet als een complete domper en hem opnieuw wordt gedwongen domweg door de hele stad te rennen voor “ aanwijzingen” die in de meeste gevallen niet echt nodig zijn. Kleine lokale speurtochten van een half uur zijn zelfs nog interessanter dan deze mondiale speurtochten. Er zit tenminste beweging in. En dit verhaal voor Sumeru... Ze hadden het dom kunnen geven als een video die niet kan worden overgeslagen, er zou niets zijn veranderd. Een geweldig personage doet niets, hij rent gewoon van hoek naar hoek en praat met de een of de ander.
En ja, updates staan in JOBS en worden voornamelijk gedownload voor nieuwe prestaties, regio's, personages, wapens, prijzen en andere verzamelobjecten. Dit is de essentie van YOBA: boeren en verzamelen omwille van het boeren en verzamelen.
Quest fire, een verwijzing naar Groundhog Day)
Een van de beste verhaallijnen in dit spel
Is dit voorlopig het einde van Sumeru's verhaal? Nu wachten op de volgende patch?
Ja, het volgende staat in 3.1)
Begrepen, bedankt)
10 gebroken spaties op 10
Ben je al helemaal Als je niets van de verhaallijn wilt begrijpen en trouwens een heel interessante zoektocht, waarom speel je dan überhaupt?
асибо а айд
No offence, please) heeft de opmerking een beetje aangepast. En dus helpen we altijd graag met een gids 🙂
Ik geef deze zoektocht 10 Stuffing van de 10. Echt heel lang en wat dialogen.
En ik vond de zoektocht leuk. Ik maakte me meer zorgen om Dunyarzada dan om mezelf!
Heer... ik haat de dialogen... elke keer wordt het steeds vervelender...
Een heel uur prullenbakdialoog overslaan
Ik sloeg ook over, mijn vinger viel er bijna af terwijl ik op de spatiebalk drukte...
Is dit het hele hoofdstuk? Zo klein? Ik weet het gewoon niet, zullen we Nahida ontmoeten in 3.0?
We blijven het artikel aanvullen