De sporen van het getij in Genshin Impact - wereld zoektocht Fontaine, waarin de Reiziger naar de overstroomde schuilplaats van de aristocratische samenleving "Cross and Lily" zal moeten gaan om schatten te vinden. Terwijl je je een weg baant door onderwaterlocaties en het verwoeste instituut, kun je de geheimen van de plaatselijke ruïnes ontdekken.
In deze gids vertellen we je hoe je de Tidemarks start en voltooit, hoe je de ruïnes van de Learned Society verkent, hoe je aanwijzingen en de gekoesterde schat vindt.
Inhoud
Hoe de zoektocht Tidemarks in Genshin Impact te starten
Je kunt de taak Traces of the Tide openen door aankomst in Fontaine. Bereik de stad Cours de Fontaine en ga naar de vierde verdieping. Praat met naast het standbeeld van de Archon Vergilius.
Als onderdeel van het gesprek met Virgil kun je meer te weten komen over de samenleving "Kruis en lelie”, evenals over de gelijknamige schat. De man zal je vertellen dat de organisatie bestond uit rijke mensen die onnoemelijke rijkdommen hebben verzameld. Virgil heeft de locatie van het hoofdkantoor van de Scientific Society ontdekt en stelt voor dat ze op zoek gaan naar de ruïnes.
Als de man er niet is, probeer dan te pompen avontuurlijke rang. Het vereiste spelersniveau is gespecificeerd.
Zoek en verzamel aanwijzingen
Onmiddellijk na de dialoog zal Virgil de Reiziger meenemen naar een kleine baai in het oosten van de hoofdstad. Nadat je het gesprek hebt beëindigd, ga je rechtstreeks naar het meer en zwem je rechtdoor. Duik in het water door gebruik te maken van de duikmonteur.
Zwem in een rechte lijn, let op de rechterkant van de kloof. Binnenkort vind je wat tonnen en een kist, en naast de objecten zal er een gouden marker zijn die je moet inspecteren.
Ga verder langs het onderwaterpad en blijf aan de linkerkant van de "weg". Na nog een paar meter vind je een paar dozen en een ton, onderzoek ze om de volgende aanwijzing te vinden.
Ga vanaf de tweede aanwijzing naar de dichtstbijzijnde onderwaterteleporter. Benader hem, let op de dozen en het vat, onderzoek ze.
Zwem naar de doodlopende weg en vind een enorme ruimte beneden. Ga naar de open locatie.
Verken de ruïnes van de Science Community
Een kist zweeft in het midden van de ruïnes, om hem te openen, versla de vijanden. In het noordoosten van de ruïnes is nog een kist bedekt met zeewier. Ga naar hem toe.
Niet ver van het raadsel drijft xenochroom vreemd lichaam, raak hem met een normale aanval om de vaardigheid Primordial Waters of Otherworld te verkrijgen. Gebruik je vaardigheden om op het zeewier te richten dat de kist vasthoudt, om het door te snijden en er toegang toe te krijgen oude sleutel.
Als je de sleutel niet kunt vinden, onderzoek dan alle kisten en kisten met Mora in de kamer. Lees in een speciale gids, waar je de oude sleutel kunt vinden.
Ga naar de enorme boog, de doorgang wordt geblokkeerd door een barrière. Gebruik de kracht van de Primordial Waters om op de algen te schieten. Dood ze alle drie om verder te gaan.
Ga diep in
Zwem door de boog en ga naar de volgende. Al snel kom je een stapel stenen tegen die het pad verderop verspert.
Richt op een wezen dat in de buurt zweeft en absorbeer de kracht van de xenochromic gepantserde krab. Daarna kunt u schokgolven loslaten en gebruiken zwaar schild. Gebruik de verworven vaardigheid op een stapel stenen en breek deze.
Ga dieper en ga naar de deur. Interageer met het mechanisme dat ernaast zit door het te activeren. Gebruik de oude sleutel om de poort te openen.
Zoek en verzamel aanwijzingen
Eenmaal op de volgende locatie zwem je verder totdat je een ronde kamer bereikt. Als je de diepte ingaat, zul je onderstromen tegenkomen. Gebruik de kracht van xenochrome gepantserde krab om jezelf tegen hen te beschermen.
Als je naar de marker gaat, vind je een rijke kist, die je nodig hebt om vijanden te verslaan om te openen, en je komt ook nog een stapel stenen tegen. Opnieuw gebruik de armorcrab-vaardigheidom een golf uit te zenden en het obstakel te breken. Gebruik het ook en om te beschermen tegen granaten van kogels.
Nadat je de kamer met het teleportatiepunt hebt bereikt, zwem je naar links. Er is een hint bij het rooster en de gebruikelijke gepantserde krab, onderzoek het.
Ga uit het water en praat met Virgil
Ga naar het midden van de kamer, verlaat het water en praat met Virgil. Klim naar de niet-overstroomde vloer van het gebouw en benader de boekenplanken. De man zal je wat details vertellen over de Cross and Lily Society. Virgil zal je vragen om met de poort om te gaan, en hij zal in de boeken naar een oplossing gaan zoeken.
Vind een manier om door te gaan
Ga naar de andere kant van de kamer. Aan de rand van het platform is er een mechanisme dat de deur kan openen, je moet het in werking stellen.
Neem het energieblok: pneuma (lichte kleur), plaats het dan in de paarse transmissiepaal voor longontsteking. Om dit te doen, raak hem. Neem dan het energieblok: ousiaop de ladder en plaats deze op de tweede pilaar.
Wanneer beide pijlers in evenwicht komen, zal de barrière van het mechanisme vallen. Interactie met het apparaat om de puzzel op te lossen.
Na activering van het mechanisme gaat de deur open en kun je verder bewegen. Tijdens het gesprek met Virgil zal laatstgenoemde zich laten ontvallen dat dit gebouw een instituut is, en niet het territorium van een samenleving. Hij zal ook vragen of de mensen die naar hem op zoek zijn elkaar hebben ontmoet.
Ga diep in
Ga naar de geopende doorgang, onderweg kun je de kracht van de gepantserde krab absorberen en verzamelen hydrokoeling. Ga even uit het water, ga vooruit en duik opnieuw.
Zwem vooruit langs de kloof en blijf hoog. Het is noodzakelijk om naar de "bocht" naar rechts te zwemmen en vooruit de boog in te gaan. Nadat je het water hebt verlaten, ga je de trap op naar de marker.
Versla de Meks
Eenmaal aan land slaat u linksaf. Ontmoet vijanden bij de boog: nederlaag meks vooruit gaan. Na het verslaan van de vijanden, zal een gesprek beginnen. Virgil zal over deze mechanismen praten, en het ook weer laten glippen.
Ga diep in
Nadat je het gesprek hebt beëindigd, ga je naar de gang, de doorgang die werd bewaakt door de Meks. Onderweg kom je een puzzel met longontstekingblokken tegen, waarvoor je een gewone kist krijgt.
Als je een doodlopende weg hebt bereikt, spring je naar beneden, daar vind je een mechanisme waarmee je moet communiceren. Na activering begint het waterpeil te stijgen, waardoor je naar boven kunt klimmen. Raak de fee aan en volg haar.
Naast de rijke kist vind je twee Meks die je moet verslaan. Volg de fee naar de overstroomde afdaling, nadat je deze hebt bereikt, duik je onder water.
Passeer het overstroomde deel van de kamer en ga aan land. Draai de hoek om en je bent in de volgende kamer.
Versla de bewaker van de ruïnes en vind een manier om de deur te openen
Zoek in de teleportkamer ruïne bewakerdat moet overwonnen worden. Het wordt pas geactiveerd als je er dichtbij komt. Nadat je de vijand hebt verslagen, benader je het mechanisme tegenover de teleporter. Interactie om de deur te openen.
Ga diep in
Zodra je de volgende kamer binnengaat, begint er een dialoog. Virgil zal melden dat dit de schatkamer is van de Cross and Lily Society, en dat de rijkdom erin zou moeten zitten. De man zal weer over het instituut praten.
Vind de schat
Ga je gang en sla linksaf. Naast de boekenkast camera, verken het. Tegenover deze haak bevindt zich paars mechanisme, inspecteer het.
In het midden van de schat is ruïne mechanisme, moet ook onderzocht worden. De dorsmachine werkt niet, daarom hoef je hem nog niet te bevechten. Ga nu naar glazen muur en onderzoek haar. Het zal mogelijk zijn om op te merken dat er scheuren in de barrière zitten.
Tijdens de inspectie van het pand hoor je het geluid van de deur die dichtgaat - Virgil heeft de poort op slot gedaan. Hij realiseerde zich dat deze plek niet diende als schuilplaats voor de samenleving, maar voor het Instituut voor Natuurfilosofie. Nu de man is van plan om "nog een experiment" uit te voeren. Omdat er geen schat in zit, gaat Virgil alles afnemen wat hij van zijn metgezellen heeft gekregen.
Vecht en overleef het gevecht
Virgil zal de Ruin Grader lanceren. Totdat je het mechanisme nadert, zal het niet starten, waardoor je de gezondheid kunt herstellen en indien nodig drankjes kunt drinken. Versla een speciale vijand.
Wanneer de gezondheid van de Special Ruin Grader daalt tot een kritiek niveau van 5-10%, hij valt naar beneden en begint te genezen. De vijand zal HP maximaal herstellen, tijdens de behandeling kan hij niet worden beschadigd. Na de tweede moord herhaalt de situatie zich.
Paimon zal adviseren breken glazen wand, ga ernaar toe en raak gewoon: de barrière heeft HP, een paar normale treffers zijn voldoende. Het glas zal barsten en water zal de kamer vullen.
Volg de stroom
De locatie verlaten volg de stroomlinks en rechts bewegen. Zwem door de watercirkels om te versnellen.
Als gevolg hiervan bevind je je in de Talat-onderwatervallei en in de buurt zie je een luxe kist.
De volgende taak is "Fontaine-bericht".
Awards
Voor het voltooien van de zoektocht Traces of the Tide in Genshin Impact, ontvang je de volgende beloningen:
- 350 avontuurlijke ervaring;
- 40 bron stenen;
- 30 000 pestilentie;
- 20-punten Fontaines reputatie;
- 3 held ervaring;
- 5 magisch win ertsen.
Lees verder:We hopen dat ons artikel je heeft geholpen te begrijpen hoe je de Tidemarks in Genshin Impact kunt voltooien, aanwijzingen kunt vinden en verzamelen en de schat van de Cross and Lily Society kunt vinden. Als je vragen hebt - stel ze gerust Commentswe zullen zeker helpen. Lees over alle wereldzoektochten van Fontaine en volg Genshin Impact-walkthroughs in het desbetreffende gedeelte van de site.
Wat mij stoort is dat in het gedeelte ‘volg de stroom’ de voetnoot ‘indien uitgeblazen’ zegt dat het gat zich in de noordoostelijke hoek zal bevinden? Mijn gat bevond zich in de zuidwestelijke hoek. Ik heb 10 minuten gezocht!
Ik controleerde de locatie van de bres, nog steeds in de hoek rechtsboven (noordoost). Kun je mij een screenshot sturen van een bug in je spel? Om dit te doen, uploadt u het naar een bestandshostingservice en verzendt u de link
Wat moet ik doen als ik geen mechanisme heb van *vind een manier om het pad voort te zetten*
Je kwam naar boven om met Virgil te praten, keek om je heen en er was nergens zo'n mechanisme? neem contact op met de technische ondersteuning
Wie is er uitgestapt / weggevlogen / geteleporteerd tijdens het item "volg de stroom" en je hebt het rooster gesloten, ga gewoon opnieuw naar het spel en het gaat open. De kamer heeft een opening in de vloer die terugleidt naar de beek.
Hallo, toen ik in de stream kwam, verliet ik het spel, nu kan ik daar op geen enkele manier komen ... Weet je niet hoe je daar terug kunt gaan? ...
Hallo) gebruik de teleporter in de vierkante kamer waar de vijand was en in de hoek aan de linkerkant (noordoost) zal er een gat in de vloer zijn dat naar de stroom leidt
Goedemiddag, vertel me alsjeblieft hoe ik op deze locatie een oogje kan krijgen in een lange gang? er staat een markering op de kaart, ik heb alles doorzocht en er is niets onder en boven.
Goededag! Ga naar het artikel hydroculen (hiervoor laten we links in het artikel achter). Alles wordt tot in detail getoond en uitgelegd. Voer via het zoeken op woorden de naam van de zoektocht "Sporen van het getij" in en zo vind je hydrocules 50, 51 en 81 in de gids.
Hallo, deze zoektocht heeft een vervolg, vertel me?
Hallo, ja, er is een kleine zoektocht die het verhaal van Virgil en zijn avonturen voltooit - Fontaine bericht.
waar kun je de oude sleutel krijgen die de weg verder naar de ruïnes opent als de kisten worden geopend?
Hallo! De oude sleutel wordt uit de kist gehaald voor de boog die naar de hoofdlocatie van de zoektocht leidt. Helemaal aan het begin van het artikel werd dit moment beschreven, maar je kunt het lezen https://wotpack.ru/drevnij-kljuch-v-genshin-impact-gde-najti-v-fontejne/.
de kist werd geopend, de sleutel werd niet gegeven.
Heb je geprobeerd de rest van de zoektochtkisten te openen?
er waren er maar twee, beide zijn open en er is geen sleutel.
ben je begonnen met de zoektocht? Als opnieuw opstarten niet helpt, neem dan contact op met de technische ondersteuning
ja, het plein was begonnen. Oké, bedankt.
Ik hoop dat ze je helpen
Ik vond het eigenlijk aan de linkerkant van de kerker op de ruïnes in een "doos" met munten (ik ben vergeten hoe het heet)
Per ongeluk geteleporteerd tijdens het item 'Volg de stroom'. Nu weet ik niet hoe ik de taak moet voltooien
Waar wijst de zoektochtmarkering naar? heb je geprobeerd terug te gaan naar die plek?
Waarom had de teleporter aan het einde geen kist, wie weet? t.t
misschien omdat je niet door alle ringen bent gegaan terwijl je in de stroom was
En hoe kom je dan weer in de flow? :(
gebruik de teleport in de vierkante kamer waar de vijand was en in de hoek aan de linkerkant (noordoost) zal er een gat in de vloer zijn dat naar de stroom leidt
Ik heb een probleem: ik heb de kist geopend, maar ik heb de oude sleutel niet gekregen. Ik heb alle plaatsen doorzocht, maar ik kan hem niet vinden. Vertel me wat ik in dit geval moet doen
Als je het hebt over een sleutel van iets in het Instituut, dan valt deze niet uit de borst voor de uitdaging. Je kunt bekijken apart artikel, het vertelde over de sleutel
Ik heb ook niet de oude sleutel. De "Oude Sleutel" wordt zo genoemd. Het is nodig om de allereerste deuren aan het begin van de zoektocht te openen. Ik weet niet zeker waar ik het moet krijgen
Hallo! De oude sleutel wordt uit de kist gehaald voor de boog die naar de hoofdlocatie van de zoektocht leidt. Helemaal aan het begin van het artikel werd dit moment beschreven, maar je kunt het lezen een aparte gids voor het verkrijgen van een oude sleutel.
Hallo. zoals hieronder geschreven, crashte het spel op het moment dat ik de "stream" raakte en nu was ik bij de teleport VOOR het gesloten rooster. er zijn geen andere manieren, ik kan niet openen. misschien is er nog een manier om daar weer te komen om weer in de stroom te springen?
Hallo. Ik begrijp uw probleem, schrijf naar de technische ondersteuning. we zullen u dankbaar zijn als u hun antwoord stuurt
Ik ben level 35, ik kreeg de zoektocht volgens Fontaine's Highlights of the Version-reisgids (extreme teleporter - wavewalker - rozemarijnpoort - lift - aquabus van Evial - Cours la Fontaine - lift 4e verdieping - standbeeld van de Archon - Virgil). Dus voor deze zoektocht, evenals voor het onderzoek van Fontaine in het algemeen, is het alleen vereist om de Song of the Dragon and Freedom te voltooien, zoals beschreven in de Hoogtepunten van de versie. Level 40 is nodig om de verhaallijn in de Archons' quests te voltooien.
bedankt, vermeld in het artikel) we zullen later proberen de exacte rang te achterhalen
Goedemiddag. Hoe de kamer te openen waar het mechanisme was en de camera's waren? Nu is het rooster daar neergelaten en kun je niet naar binnen ...
Kun je een screenshot plaatsen van de minimap, waar is je rooster? upload de schermafbeelding naar een bestandshostingservice en deel de link in de opmerkingen
Ik teleporteerde tijdens de stream. Link bijgevoegd - https://imgur.com/a/j0yNayR
Ik neem aan dat je geen mechanisme rechts van het rooster hebt? probeer contact op te nemen met de technische ondersteuning
Vertel me alsjeblieft hoe ik de stream opnieuw kan openen. Het spel crashte toen ik daar aan het zwemmen was 🙁
Je moet teleporteren naar het gebied waar de stroming is weggevaagd en aan de rechterkant, waar een kleine camera is, zal een grot zijn waar je op dezelfde manier doorheen kunt zwemmen. Je moet alle ringen raken, dan geven ze je een kist.
Ik kan de cameraruimte niet in omdat de poort gesloten is -_-
Weet iemand of er een vervolg komt op dit verhaal? Misschien heeft iemand Virgil gevonden na deze zoektocht?
Trouwens, als je terugkeert naar het instituut, kun je via het boek achter de rug van de robot in de geheime hal komen. Er zullen twee kisten zijn, in de ene is de sleutel van een van de deuren van het instituut, in de tweede is een schaal 🙂
Keer terug naar het standbeeld van de Archons in de stad waar je Virgil voor het eerst ontmoette, twee mannen zullen in zijn plaats staan: een in een wit pak, de ander een grote man. Benader ze en start een dialoog. Hoop dat het geholpen heeft ^^
Ja. Er is een volwaardige voortzetting van dit verhaal, volgens welke we al een gids hebben geschreven - Fontaine bericht.
ga naar het midden van de fontein waar Virgil was, er zullen typen zijn, de voortzetting van de zoektocht waar je naar toe gaat om Virgil uit te schelden)
Als je na het laatste gevecht terugkeert naar die kamer, kun je via het boek de geheime kamer binnengaan, en daar in de rijke kist zal een sleutel zijn van de kamer die we hebben ontmoet tijdens het voltooien van de zoektocht, diep de kamers ingaand dat deze sleutel opengaat, je kunt een klomp vuil vinden (hetzelfde als in de grotten van de fout), kan dit stolsel op de een of andere manier worden verwijderd? Als ik een steen neem (die deze stolsels heeft verwijderd), kan deze niet worden geactiveerd
Vertel me alsjeblieft waar de kamer is en hoe de plek eruit ziet waar je de sleutel moet "insteken", ik heb hem uit de kist gehaald en nu weet ik niet waar ik moet zwemmen
Over de kamer waarin je de ontvangen sleutel moet steken, vertelden ze dit artikel, je kunt een kijkje nemen.
Per ongeluk het laatste stuk overgeslagen, verplaatst en niet naar het laatste punt in de beek gezwommen. Nu kan ik niet in het noordelijke deel van de ondergrondse ruïnes komen. Wat moeten we doen
Je kunt er alleen komen vanuit elke teleport, waarbij je de route van de taak herhaalt. Als je de kist wilt pakken, kun je dat doen nadat je de quest hebt voltooid.
Kun je me vertellen hoe ik de kist kan krijgen na het voltooien van de zoektocht, maar niet aan het einde van de zoektocht?:
Hallo! We hebben dit moment aan het einde toegevoegd en op de kaart getoond. Je moet naar de onderwaterteleport in de buurt van de Fishermen's Association zwemmen.
Sorry, kun je me vertellen hoe ik de kist moet oppakken na het voltooien van de zoektocht (ik heb hem niet ontvangen aan het einde van de zoektocht)
Hallo! We hebben dit moment aan het einde toegevoegd en op de kaart getoond. Je moet naar de onderwaterteleport in de buurt van de Fishermen's Association zwemmen.
Ik heb de vraag waarschijnlijk niet zo gesteld. Zo begreep ik dat de kist eruitziet als je de stroom afzwemt en in alle ringen komt, maar als je zwom en niet in alle ringen kwam, dan is het mogelijk om te zwemmen er weer doorheen?
Je moet teleporteren naar het gebied waar de stroming is weggevaagd en aan de rechterkant, waar een kleine camera is, zal een grot zijn waar je op dezelfde manier doorheen kunt zwemmen. Je moet alle ringen raken, dan geven ze je een kist.
Bedankt !!!!
Ook is het na het einde van de taak mogelijk om in de geheime kamer te komen via het boek dat zich in dezelfde kamer bevindt waar het gevecht met de ruïne-dorser plaatsvond
Bedankt voor de opmerking! Laten we het controleren
ik hou van