Het pad naar singulariteit in Genshin Impact - missie van de wereld Fontaine, dat plaatsvindt op het grondgebied van het Instituut voor Kinetische Energie. Terwijl je Kuzel's Workshop verkent, zul je een wetenschapper ontdekken die opgesloten zit in een kooi, zijn geheim leren kennen en ook vinden hydrokoeling и Mysterieus erts. Om verder te komen in de zoektocht, moet je verschillende puzzels voltooien en automaten confronteren.
In deze gids laten we je zien hoe je de Path to the Singularity-missie start en voltooit. Lees verder om te leren hoe je de energieoverdrachtterminals gebruikt, alle kranen sluit, de puzzels voltooit en alle verzegelde deuren opent.
Inhoud
- Hoe je de zoektocht naar de Weg naar Singulariteit start
- Walkthrough van de zoektocht naar de Singulariteit in Genshin Impact
- Verken het mysterieuze gebouw en praat met de man die wordt belemmerd
- Gebruik de energieoverdrachtterminal om de kooi te openen
- Werk samen met Paimon om de kooi te openen
- Vind een manier om de verzegelde deur te openen
- Sluit alle kranen en maak de weg vrij
- Vind een manier om de verzegelde deur te openen
- Versla Cutro
- Verborgen voortzetting van de zoektocht
- Prestatie Het openen van de stand-bymodus in Genshin Impact
- Awards
Hoe je de zoektocht naar de Weg naar Singulariteit start
Reis naar de noordwestelijke hoek van het Kinetic Energy Institute-gebied en volg het pad dat leidt naar Kuzel's Workshop, verborgen in een berggrot.
Ga door de ronde ingang en loop verder om een kamer met een lift te bereiken. Pak de energie op usii en gebruik het op de rode terminal om het te activeren. Alternatieve methode: raak het apparaat met een vaardigheid Lynette.
Zodra u in de lift bent, selecteert u "Activeer lift". Terwijl je afdaalt in Kuzel's Workshop, hoor je een ruzie tussen twee onbekende mensen, waarna de zoektocht Path to the Singularity begint.
Walkthrough van de zoektocht naar de Singulariteit in Genshin Impact
Tijdens de Path to the Singularity-missie moet je Kuzel's Workshop verkennen en een reeks tests ondergaan.
Verken het mysterieuze gebouw en praat met de man die wordt belemmerd
Ga vooruit door de tunnel, waarna je op de middelste verdieping van de werkplaats terechtkomt. Als je de kamer met de mechanismen nadert, zal iemand in de kooi om hulp vragen.
Benader de man in de kooi en praat met hem. Tijdens de dialoog blijkt dat dit de eigenaar is van de werkplaats genaamd Kuzel. De onderzoeker heeft een meningsverschil met zijn partner en zit vast, dus hij zal om hulp vragen om vrij te komen.
Gebruik de energieoverdrachtterminal om de kooi te openen
Om Kusel te redden, moet je energie overbrengen van de oprit bij de deur naar die in de buurt van de kooi:
- toepassen "Activeren" naar de terminal bij de kooi om toegang te krijgen tot de zoeker.
- Haal energie uit het opslagapparaat dat zich vlakbij de gesloten deur bevindt.
- Breng de camera hoger omhoog en sluit deze aan op de zoeker boven de deur om de kijkhoek te wijzigen.
- Richt op de opslagtank bij de kooi en breng de verzamelde energie daarin over.
- Verlaat de zoekerweergave en selecteer naast de cel "Open".
De man heeft echter geen haast om te vertrekken.
Werk samen met Paimon om de kooi te openen
In het volgende gesprek leer je van Kuzel dat iemand in de kooi moet blijven, anders wordt de trekker eronder geactiveerd en ontploft alles. Wanneer je met de wetenschapper van plaats wisselt, gaat de deur weer dicht en rent de man zelf weg om de storing te controleren en komt niet meer terug.
Een onbekende stem zal je laten weten dat er geen explosief is, dus je zult met de hulp van Paimon uit de kooi moeten komen en haar bevelen moeten geven. Gebruik achtereenvolgens de volgende opties:
- "Probeer de terminal bij de kooi" – om deel te nemen aan de camera.
- "Activeer het energieopslagapparaat naast de deur" – waarna je energie gaat halen uit het onnodige mechanisme.
- "Activeer het energieopslagapparaat naast de cel" – waardoor de kooi opengaat.
Om Kuzel te vinden, ga je naar de open deur waar de man wegliep. Na de bocht loop je nog wat verder en er verschijnt een kort filmpje dat een kamer laat zien met een stel grote pijpen.
Vind een manier om de verzegelde deur te openen
De deur in de kamer wordt verzegeld, dus je zult een manier moeten vinden om hem te openen. Als je naar beneden gaat, merkt Paimon een gaslek in de leidingen, je kunt ook aantekeningen lezen met “vriendelijk advies”.
Sluit alle kranen en maak de weg vrij
In totaal zullen er in de ruimte vier punten zijn met gaslekken in de leidingen.
Ga helemaal naar beneden en je zult een pijp vinden ontbrekende klep. Pak het Pneuma-energieblok op en gebruik het op de Pneumusia-opslagdoos. Neem vervolgens de met energie gevulde schijf op zijn plaats. Alternatief: Raak het apparaat met een vaardigheid Hydro Reiziger.
Plaats de schijf naast de gesloten kooi om het slot erop te ontgrendelen, open de deur en pak de ontbrekende klep op.
Ga terug naar de pijp met het gaslek en klik "Installeren" gevonden onderdeel. Draai de klep drie keerom het te blokkeren.
Verplaats hierna de schijf van de kooi naar de rode, ontgrendelde terminal om deze te activeren en start de luchtstroom - de overige kleppen bevinden zich erboven.
Gebruik het zweefvliegtuig om naar de top te klimmen en de wanden van de pijp te onderzoeken.
Bij de uitgang van de tunnel vind je een klep, draai zijn tweemaal.
De volgende paar lekken bevinden zich halverwege de oostelijke muur van de kamer. Draai één keer aan de rechterklep и twee keer vertrokken zodat het gas stopt met stromen, waarna je naar de terminal onder de deur kunt gaan en deze kunt openen.
Zodra de doorgang vrij is, moet je de weg vrijmaken en winnen Meka: Alarmgebied и Speciale Mech: aanval.
Voor de lift ziet u een mechanisme waarmee u deze indien nodig vanaf een andere verdieping kunt bellen. Volg de lift en activeer deze om naar beneden te gaan.
Ga verder door de gang, die naar een andere kamer leidt met een afgesloten uitgang.
Vind een manier om de verzegelde deur te openen
Om een afgesloten deur te openen, moet u de buiselementen draaien zodat ze stevig worden. Interactie met eerste terminal en selecteer in volgorde:
- "Beweging" – het tandwiel zakt naar het gedraaide deel van de buis.
- "Draaien" – voor het proces van het veranderen van de positie van een element.
- "Hou op" – druk op wanneer het stuk buis een verticale positie inneemt.
Gebruik dan tweede terminal. Hij draait twee stukken pijp tegelijk:
- "Beweging" linkerelement aan de pijp. "Draaien" beide stukken totdat het linkergedeelte in een verticale positie staat en het rechtergedeelte in een horizontale positie, klik dan "Hou op".
- Team "Beweging" scheidt het linkerelement van de buis. Volgende gebruik "Draaien" totdat beide stukken buis horizontaal zijn en druk vervolgens op "Hou op".
- "Beweging" de linker pijp is naar rechts. "Draaien" beide elementen totdat ze gelijkmatig naar een verticale positie zijn gedraaid "Stop".
Wanneer alle leidingen zijn aangesloten, ontstaat er een luchtstroom in de kamer. Klim erop en open de rijke kist.
Ga verder door de tunnel in Kuzel's Workshop en zodra je twee Hydro Slimes bent gepasseerd, betreed je een arena met de nieuwe Purification Meks O-90 en I-330.
Versla de robots en je krijgt er twee. 2 cumulatieve energieopslag en je zult een rijke kist zien.
Er is nog een afgesloten deur verderop. Ga de trap af naar de puzzel met tandwielen en pijpen en ga er doorheen om verder te komen. Om het raadsel op te lossen, activeert u de terminal, gebruikt u de opdrachten en navigeert u via het linkerelement:
- "Beweging" structuur eenmaal zodat het linkertandwiel naar de pijp wordt neergelaten.
- "Draaien" mechanismen totdat ze alle drie verticaal zijn uitgelijnd, en "Stop".
- "Beweging" onderdelen terug naar hun oorspronkelijke positie.
- "Draaien" opnieuw zodat alle drie de pijpen zich in een horizontale positie bevinden. Niet vergeten "Hou op".
- "Beweging" nog een laatste keer, zodat alle structuren met elkaar verbonden zijn.
Als je alles goed doet, wordt er een filmpje met loopwerken afgespeeld. Ga terug naar boven.
Ga naar het mechanisme voor de doorgang en druk op "Maak de weg vrij", waarna er twee wakker worden speciale mechs. Versla beide golven tegenstanders om je reis voort te zetten.
Wanneer de doorgang opengaat, ga je verder door de gang naar de lift. Ga de lift in en gebruik deze om naar een nieuwe verdieping te gaan. Ga verder en je zult twee wetenschappers tegenkomen.
In de dialoog blijkt dat de crimineel Cutro in feite de naam Kuzel heette en tegelijkertijd de echte eigenaar van de werkplaats is, die gevaarlijke experimenten uitvoert. De tweede ontdekkingsreiziger, Bricol, kon deze plek ontdekken en bereiken dankzij aanwijzingen.
Versla Cutro
Aan het einde van het gesprek met de wetenschappers zal er een strijd plaatsvinden tegen Cutro, de andere kant van de Kuzel. Er zullen ook twee speciale technici aan deelnemen.
Na het einde van de strijd zal Bricol je laten weten dat je persoonlijk naar de archieven van het nieuwe onderzoeksinstituut moet komen als je meer wilt weten over het werk van Cutro. De taak wordt voltooid, waarvoor je een aparte beloning ontvangt en de prestatie “In de standby-modus gaan...”
In de kamer van Kuzel kun je afhalen hydrokoeling и mysterieus erts. Je opent onmiddellijk een van de luxe kisten, maar voor de tweede moet je er zeven meenemen cumulatieve energieopslagapparaten.
Lees in een apart artikel alle voorwaarden voor opening luxe kist in een kooi.
Verborgen voortzetting van de zoektocht
Op volgende echte dag (servertijd) keer terug naar Kuzels kamer en zie Bricol voor een tafel staan met onderzoekspapieren. De wetenschapper zal het opgeven test om bakens tegen de tijd te verzamelen.
Praat met Bricol en hoor dat het Instituut hem de opdracht gaf om te controleren of de Werkplaats geschikt was als oefenterrein voor geavanceerde training, dus keerde hij hier terug.
Help de onderzoeker - om de test te voltooien, verzamel alle gesimuleerde ankers in het gebouw binnen de toegewezen tijd 300 seconden.
Draai de propeller met de klok mee en volg de splitsing naar het westen, waar je oppakt eerste baken.
Ga verder in dezelfde richting en ga de hoek om naar de kamer waar het gaslek is gerepareerd.
Spring door de kamer en je ziet een baken opgesloten in een kooi. Pak het blauwe energieopslagapparaat op en plaats deze naast het rooster, waarna het slot opengaat en je kunt pakken tweede imitatieanker.
Volg de tunnel naar het westen en ga met de lift naar de benedenverdieping. Als hij zich op een ander niveau bevindt, bel hem dan via een apparaat in de buurt.
Zodra je jezelf in de ruimte met versnellingen bevindt, vlieg je tegen de windstroom op en pak je op derde imitatieanker op een van de pijpen.
Klim nog hoger en ga door de gang langs twee kleine Hydro Slimes. Eenmaal in de kamer waar eerder de strijd tegen twee defecte meks plaatsvond, ga je de trap af in het midden van de kamer.
Meenemen vierde baken in de onderste kamer met tandwielen, leidingen, een terminal en een energieopslagapparaat.
Wanneer er vier nep-ankers zijn ontvangen, is de uitdaging voltooid. Keer terug naar Bricol en ontvang de beloofde beloning voor je hulp.
Wat te doen als Bricol niet verschijnt (bug)
Als Bricol vanwege een bug op de juiste plaats ontbreekt, volg dan deze stappen:
- Ga in Kuzel's kamer aan de tafel met papieren staan op de plek waar de wetenschapper zou moeten verschijnen.
- Verlaat het spel en wacht tot de volgende echte dag.
- Wanneer u terugkeert naar een nieuwe dag volgens de servertijd, zou Bricol moeten spawnen.
Prestatie Het openen van de stand-bymodus in Genshin Impact
Om de Path to the Singularity-missie te voltooien, voldoe je aan de voorwaarde ‘vind het geheim in de werkplaats’, waarvoor je de prestatie ontgrendelt “Ik ga naar de standby-modus...” en je mag er 5 nemen bron stenen.
Awards
Voor het voltooien van de zoektocht ontvang je als beloning:
- avontuurlijke ervaring ×400;
- bron stenen ×50;
- held ervaring ×5;
- magisch win erts ×3;
- mora ×30.
Voor het voltooien van het vervolg met het verzamelen van bakens geeft Bricol:
- avontuurlijke ervaring ×150;
- bron stenen ×20;
- mora ×10.
Lees verder:We hopen dat ons artikel je heeft geholpen bij het starten en voltooien van de Path to Singularity-missie in Genshin Impact. Als je vragen hebt over het proces van het oplossen van puzzels of het bewegen door ruïnes, stel ze dan op opmerkingen. Lees over alle wereldzoektochten van Fontaine en volg anderen Genshin Impact-walkthroughs in het desbetreffende gedeelte van de site.
Het zou gaaf zijn als we al deze minitaken zouden verzamelen, zoals het vervolg hiervan, een taart voor Dr. Melusina, enz.
Heeft iemand ontdekt hoe Cutro aan het begin van de zoektocht in de kooi belandde? Hij kon zichzelf er niet in opsluiten, zo lijkt het.
Een van de interessante observaties is een verwijzing naar de roman ‘Wij’ van Yevgeny Zamyatin.
De namen van de Meks O-90 en I-330 zijn de namen van twee vrouwelijke personages in de roman, en als je naar de smerige verslagen van de experimenten in de buurt van deze site kijkt, zie je een lijst met alle namen, inclusief D -503, de hoofdpersoon van de roman. Maar tegelijkertijd staat de naam van de I-330 niet in deze archieven, misschien omdat ze aan het einde van de roman werd geëxecuteerd, terwijl de O-90 en de D-503 in leven bleven.
Ik bevestig dat het plan om het spel bij Bricol te verlaten werkt. Alle andere methoden hielpen niet, ik wilde niet komen opdagen. En eindelijk is de verborgen zoektocht voltooid! Bedankt :)
We zijn blij dat de methode heeft geholpen en bedankt voor de opmerkingen)
Euh, ik schreef hetzelfde. DISCREMENATIE!!1
Ik bevestig dat de methode “uitloggen bij zijn spawn en inloggen wanneer de server is bijgewerkt” werkt. Ik controleerde het vlak voordat ik naar mijn werk vertrok.
Een minuutje theorie.
Spoiler alert!
In de kamer met de meks O-90 en I-330 hangt een briefje "Messy Experimental Notes". Eenvoudige rapportage, maar hier is de inhoud: de naam van de serie en [implantatie van een monster in een neuraal netwerk]. En naarmate de zoektocht vordert, leren we dat we zelf kandidaten zijn voor monsters. We tellen 1 en 1 op en we komen tot de conclusie dat we hoogstwaarschijnlijk geen simpele meks tegen het lijf lopen, maar meks waarin de hersenen van willekeurige mensen zijn ‘geplant’ en verbonden in een gemeenschappelijk netwerk in naam van de singulariteit.
Bricol denkt er niet eens aan om te komen opdagen, ik weet niet welke andere sjamanistische dansen met een tamboerijn om hem eruit te krijgen)
Ik houd je op de hoogte, dag 6, wanneer Bristol nog steeds niet komt opdagen...
Nu is er informatie dat dit een bug is die verband houdt met teleportatie. Je moet het spel afsluiten aan de tafel waar hij zou moeten verschijnen, en dan de volgende dag inloggen op basis van de servertijd - dan zou Bricol zogenaamd moeten spawnen. Zodra je hem ziet, ga dan nergens heen en test hem.
Het is jammer dat de zoektocht fouten bevat, ik ben hier al 4 keer geweest en Bricol verschijnt niet
Hij kwam de volgende dag, maar ik wilde zijn opdracht niet telefonisch afronden. Ik denk dat ik de computer aanzet en alles op het grote scherm doe. Het gevolg is dat ik na een paar uur het spel inga, maar hij is er niet. :MET
Hallo. Helaas gebeurt dit, en afgaande op het uiterlijk van Bricol wordt hij afgeluisterd. Probeer daar af en toe of op een nieuwe dag terug te keren, afhankelijk van de servertijd. Je kunt een pocketteleporter maken in alchemie en deze naast Bricol plaatsen om niet veel rond te rennen.
Precies 3 dagen later verscheen de test met Bricol. Lezen op zijn bureau, de tijd terugspoelen, het spel verlaten hielp niet.
Verborgen voortzetting van de zoektocht. Ik kreeg bricolle na een serverreset, de zoektocht was oké
oh sorry, ik had de kist op het einde niet gezien)
Hallo. Het belangrijkste is dat we het hebben gevonden - misschien kunnen we dit punt in meer detail benadrukken. Gelukkig boeren)
Hoe open je een luxe kist die in een kooi zit?
Verborgen voortzetting werkt niet😭
Hallo. Ja, we zijn nog bezig met het uitzoeken van de voorwaarden, maar het is mogelijk dat de test fouten bevat. Voor sommigen komt de NPC binnen een dag, voor anderen na drie, voor anderen helemaal niet.