De laatste trein vertrekt naar Zenloze Zone Nul - een bestelling die deel uitmaakt van het hoofdstuk “The Cat’s Lost”. Als onderdeel van de proxytaak en Nekomata Ze zijn van plan een voertuig te infiltreren dat de sloppenwijken binnenstormt, maar om dit te doen moeten ze het eerst langs andere routes dwingen.
In de gids vertellen we je hoe je de Last Train Departs-opdracht voltooit en hoe je de pijlen naar ZZZ verplaatst door de puzzel op te lossen met verhuisdozen.
Hoe begin je met onderzoek? De laatste trein vertrekt
Om de opdracht [Onderzoek] Laatste treinvertrek te openen, moet u de vorige taak voltooien "Ontsnappen aan een zekere dood". Open daarna de HDD opnieuw en selecteer een nieuwe missie. Het spel raadt aan om agenten te nemen die bedreven zijn in ijs en ether, maar de plot hier houdt in dat je speelt als Nekomata, die gratis mag uitproberen. Je kunt ermee instemmen en voor haar gaan, of je kunt je eigen team kiezen.
Ga naar de controlekamer
Om de trein naar de gewenste sporen te vervoeren, moet je eerst naar het controlepunt gaan:
- Beweeg in een rechte lijn, bij de eerste beurt kun je een kist verzamelen, en bij de derde - een denny. Tijdens het bewegen merkt u dat u trilt, wat ook door uw partners wordt gemeld.
- Wanneer je de voorlaatste tv bereikt, verschijnt de Slager van onderaf vanaf de doodlopende weg, die langs het konijn zal passeren en spoedig zal verdwijnen. Ga naar rechts om de zeslingen te verzamelen en er gaan nieuwe cellen open. Dan loop rond in de onderstaande cirkel om de gouden kist en denny te verzamelen, spring dan de gang in.
Deze fase eindigt, waarna u naar een nieuwe locatie wordt gebracht.
Verplaats de pijlen naar Zenless Zone Zero
Eenmaal op het hoofdspeelveld moet je de pijlen verplaatsen. Om dit te doen, moet je een puzzel oplossen met het verplaatsen van dozen op blauwe knoppen:
- Loop eerst door de oorspronkelijke “locatie” en verzamel vervolgens op drie plaatsen zeslingen ga naar rechts, door het vakje naar de eerste blauwe knop te duwen.
- Eenmaal aan de rechterkant van het speelveld en het eerste vakje op de knop geplaatst, ga eerst naar beneden, ga de hoek in en pak dan op datapakket, die tussen de knoppen ligt. Ga daarna langs het onderste gedeelte naar de interactieve tv met een treinpictogram.
- Na interactie met hem begint een filmpje waarin Nekomata en Banbu elkaar ontmoeten Corine. Het meisje vraagt haar naar de uitgang te brengen, en in ruil daarvoor zal ze helpen de dozen te verplaatsen. Je moet vechten met twee groepen vijanden, waarna je terugkeert naar de tv-modus.
- Nadat je de doorgang van het kapotte rijtuig hebt vrijgemaakt, ga je eerst helemaal naar rechts, daar open de weg naar de gouden kist, besteding van 2000 zeslingen. Ga hierna naar het linkergewicht en ga een stap omhoog, waarbij je van plaats wisselt.
- Neem twee stappen naar rechts om achter het tweede gewicht te gaan en je bevindt je in een doodlopende straat, zodat je kunt tillen datapakket. Daarna gewoon duw de doos naar linkstotdat deze op de blauwe knop staat.
- Ga naar de tweede doos ga er rechts omheen en duw naar links totdat deze zich onder de laatste blauwe knop bevindt. Nu is het enige dat overblijft verplaats het omhoog en plaats het op zijn plaats.
Nu zijn alle wissels verplaatst en snelt de trein recht op Nekomata af. Het enige dat overblijft is de belofte na te komen en de meid met de zaag te helpen ontsnappen.
Videogids voor het voltooien van de etappe:
Haal Corinne uit de grot
Korin en Nekomata moeten één kant op gaan, dus het is de moeite waard om eerst je metgezel eruit te halen:
- Nadat je alle dozen hebt afgehandeld, ga je met je hart naar boven naar de tv. Daar kun je een behandeling krijgen of etherische druppels verzamelen om een boost te krijgen voor de toekomst. Dan beweeg met tegenstanders naar het scherm, die zich in de rechterbovenhoek bevindt.
- Je zult opnieuw met alle monsters moeten omgaan, en daarna: datapakket, een paarse kist en een kooi met zessen.
- Volg daarna het geopende pad en ga op de tv met het gamelogo staan.
Instappen in de trein
Wanneer Corinne wordt gered, wordt er een filmpje afgespeeld waarin een trein op het kattenmeisje af snelt. Wacht tot de trein de locatie van de banbu heeft bereikt en stap dan gewoon een stap omhoog. Dan begint de verhaalstrip.
Volgende verhaalvolgorde - "Kortingskaart naar verlossing".
Awards
Voor het succesvol aanvallen van de trein en het redden van de meid Corinne ontvang je de volgende beloningen:
- Interota-leningen ×450;
- polychromen ×60;
- denny ×26600;
- specialistisch tijdschrift ×12;
- versterkervoeding 4;
- versterkerbatterij ×4;
- beginnersmagazine ×8;
We hopen dat onze gids u heeft geholpen te begrijpen hoe u de bestelling Laatste trein vertrekt voor Zenles Zon Ziro kunt voltooien. Als u vragen heeft, kunt u deze stellen op opmerkingen, wij zullen ze zeker beantwoorden. Lees andere ZZZ-gidsen in de relevante secties van onze website: het voltooien van speurtochten, gidsen, karakter opbouwt и laatste nieuws.