Terwijl insiders zwijgen, komen speculanten in het spel en voorspellen op basis van lekken en gissingen het vertrek van de personages. Een volledig plausibele veronderstelling over de samenstelling van toekomstige banners in patches 4.3-4.6 wint dus aan populariteit op internet Genshin Impact.
Volgens de beschikbare informatie zullen spelers in volgende updates de release van de volgende helden zien:
- update 4.3 – Navi (5⭐ Geo met twee handen) en Chevreuse (4⭐ Pyro Speervrouw);
- update 4.4 – Mevrouw Pin en Sijwin (4⭐ Hydro-boogschutter);
- update 4.5 – Clorinda (5⭐ Electro-zwaardvechter) en Dahlia (4⭐ met Hydro God Eye);
- update 4.6 – Arlecchino (5⭐ Pyro Speervrouw) en Tiori (vermoedelijk 4⭐Elektro).
Deze conclusie is getrokken op basis van een analyse van eerdere lekken en berichten van insiders, en rekening houdend met aankomende gebeurtenissen in de game. De vrijlating van Madame Ping zal dus samenvallen met de februarivakantie in Li Yue, en de vrijlating van Deacon Dalia uit Mondstadt zal samenvallen met de veronderstelde uitbreiding van de Anemo-regiokaart. Bovendien komt de volgorde waarin personages in de game verschijnen ook overeen met eerdere lekken, dus de kans bestaat dat deze versie van het bannerschema accuraat zal zijn. We mogen echter niet vergeten dat dit slechts speculatie is en dat de ontwikkelaars hun plannen wellicht zullen wijzigen.
Lees verder:Deel mee opmerkingen mijn mening over de speculatie over banners in patches 4.3-4.6 in Genshin Impact. Welke nieuwe personages ben je van plan uit te schakelen? Lezen bannerschema in Genshin Impact en volg anderen spel nieuws Online.
HARLEQUINO JAPIIIIII IK HOU VAN NIET WACHTEN
MADAM PIN?? WAT???
Clorinda is 5* en ze heeft minder lijnen dan Freminet en Lynette... hmm
Dat is het voor nu. Hoogstwaarschijnlijk zal er een soort plot met haar zijn en zullen de lijnen lijken op die van Navia.
Oh, Navia en Clorinda in verschillende patches? Dit vereenvoudigt alles...😏
Waar is de bewaker van de wolken??? Ik heb meer vertrouwen in haar spandoek, samen met Xiao en Shenhe.
Madame Pin is helemaal niet op haar plaats, vooral omdat ze momenteel een oude vrouw is en overdag aan tafel staat. Mihui zal geen twee lichamen voor één persoon maken.
Insiders neigen naar Madame Pin, maar het is echt onduidelijk wat de ontwikkelaars dan met de NPC's gaan doen
Hallo honkai, waar Mei alleen al ongeveer 7 stuks heeft
Het is alleen zo dat er geen NPC mei in Honkai zijn en dit is op geen enkele manier in tegenspraak met de plot.
Waarom bemoeien NPC's zich ermee? Tijdens verhaallijnen of evenementen staan speelbare personages vaak op de kaart. Hun aanwezigheid in de wereld weerhoudt de speler er op geen enkele manier van om voor hen te rennen, dus het zal hetzelfde zijn met Madame Pin
Sleutel: tijdens evenementen en het verhaal.
En dan verdwijnen ze en kunnen ze nergens anders ter wereld worden gevonden of gesproken. Er zal dus een groot probleem zijn met Madame Pin.
Ten eerste is het het tegenovergestelde van dom. Ik ben blij dat de KhSR zich niet met deze domheid bezighoudt. Het is echt gaaf om bekende personages te zien waar ze horen te zijn.
Ten tweede: je neemt en verwijdert niet-scripts uit het spel, wat is daar zo moeilijk aan? Zal het spel breken?
Ten derde lijkt Mihuyo zich zorgen te maken over de stijlen, Eule om een kapotte animatie te maken - oké, Neuvillet met een kapotte slang, waardoor hij solo door de afgrond kan gaan - oké. En het achterlaten van een domme NPC op de kaart betekent dat het niet oké is))
De NPC kan niet worden verwijderd, omdat de grootmoeder afhankelijk is van de speurtochten met YanFei en de theepot. Het complot zal mislukken, we hebben hier geen kloonoorlog.
Niemand geeft om kapotte animaties (hallo tegen mijn grootvader met zijn osteochondrose).
NPC's raken stilletjes gehecht aan taken en verschijnen pas tijdens de voltooiing ervan. En dienovereenkomstig gaan ze gemakkelijk van de categorie ‘permanent aanwezig’ naar de categorie ‘tijdelijk aanwezig’. Voeg een voorwaarde toe voor het voltooien van de Legends-zoektocht, waarin een nieuwe versie van Pin zal verschijnen, waarbij de theepot-zoektocht wordt afgesloten met de oude, en er breekt niets in de plot.
Het vergelijken van honka en gashnya in dit opzicht is idiotie. In Honka zijn er 100500 klonen van één personage en kun je veilig als dode mensen in het verhaal spelen. Er zit maar 1 persoon in de opening, de doden worden niet opgewekt en er zijn geen klonen.
Welke dode mensen? Van onze potentieel speelbare Perzen werd alleen La Signoradood. En dan wordt er gespeculeerd dat ze in Natlan zal worden opgewekt. In Gashna sterft geen van de personages; ze slaagden er zelfs in om de Buffoon in leven te houden en hem speelbaar te maken.
Oh ja, wat betreft het feit dat de Perzen niet de moeite waard zijn in de wereld, en wat houdt hen tegen om van haar een persoonlijke zoektocht te maken, waarna ze van de wereld zal verdwijnen?
Over de doden: er waren soortgelijke speculaties over speelbare dode adepten.
Ik zie geen enkel nut in het weer tot leven wekken van La Signora- haar verhaallijn eindigde logisch.
Zoals ik hierboven schreef: de NPC kan niet worden verwijderd, omdat de grootmoeder afhankelijk is van de speurtochten met YanFei en de theepot. Het complot zal mislukken, we hebben hier geen kloonoorlog.
Hetzelfde nummer met Rana uit de Aranar-zoektocht: veel mensen dachten dat het speelbaar zou zijn. Verdomme daar.
Dat wil zeggen, het stoort je niet dat je van teen tot teen kunt gaan, maar het stoort je dat de speelbare Madame Pin de NPC Madame Pin kan ontmoeten?
De taart zit in het gaatje en de grootmoeder hangt 24/7 rond in de wereld. Spelkarakters hangen nooit ALTIJD rond in de wereld. Verschijn slechts TIJDELIJK in evenementen en speurtochten. Er is hier een verschil.
En het lijkt erop dat iedereen helemaal is vergeten dat de grootmoeder zelf besloot oud te worden en dat ze op dit moment geen reden heeft om te verjongen. Dit zou niet logisch zijn en het plot zou gemakkelijk in de prullenbak kunnen worden gegooid.
Jammer dat Sigvine niet in 4.2 komt, maar ik wacht zeker op haar <3