Een brief van een vreemde Honkai: Starrail - begeleidende missie Kafka, waarin blijkt dat de Stellaron Hunter zich in een moeilijke situatie bevindt en hulp nodig heeft. Maar wat zijn de ware motieven van het meisje? Ze houdt zich aan de filosofie van het nihilisme en gelooft dat keuze slechts een illusie is van vooraf bepaalde mogelijkheden. Het is uw recht om haar standpunten te accepteren of te verwerpen.
In de onderstaande gids vind je een gedetailleerde uitleg van Letter from a Stranger in Honkai: Star Rail. We zullen u vertellen welke uitkomsten zullen leiden tot bepaalde beslissingen.
Inhoud
- Hoe de Letter from a Stranger-zoektocht te starten in Honkai: Star Rail
- Ga naar de plaats waar Kafka is
- Kafka helpen of niet?
- Maak het gebied vrij van monsters
- Conflicten zijn onvermijdelijk
- uitgestelde strijd
- Vecht tegen Yanqing
- Vrije wil bereiken in HSR
- Prestatie Ware Vrije Wil in HSR
- Beloningen voor het voltooien van de opdracht Letter from a Stranger
Hoe de Letter from a Stranger-zoektocht te starten in Honkai: Star Rail
Om de Letter from a Stranger-compagnon-missie in HSR te ontgrendelen, moet aan een paar vereisten worden voldaan:
- 32 bereiken Mastering niveau of hoger;
- voltooi de verkenningsmissie "Een dappere draak in een grenzeloze oceaan".
Kafka's zoektocht verschijnt in het missielogboek nadat aan de vermelde voorwaarden is voldaan en het bericht is gelezen dat van een onbekende abonnee naar de in-game smartphone zal komen.
Als u tijdens de correspondentie de optie "Ik geloof niet dat je Kafka bent”, en vraag dan om bewijs, het meisje zal haar selfie sturen.
Ga naar de plaats waar Kafka is
Nadat je het bericht hebt ontvangen, ga je naar de waarzeggerij om de Stellaron Hunter te vinden. Ze wacht buiten het gebouw waar Blade zich verstopt. Tijdens de dialoog zal het meisje een keuze bieden: haar helpen of niet. De uitkomst van de hele missie hangt af van deze beslissing.
Krijg de mening van Himeko en Welt (optioneel)
Voor de vergadering kunt u terugkeren naar de Star Express (Herta Space Station) en het ontvangen bericht bespreken Himeko и Welt.
Bij het kiezen van "Toon Kafka's bericht", zullen de bemanningsleden melden dat ze niet op de hoogte zijn van de ware bedoelingen van de Stellaron Hunter, maar ze zijn er zeker van dat ze de Pathfinder geen kwaad wil doen en dat ze waarschijnlijk echt hulp nodig heeft.
Rapporteer Kafka aan het Huis van Goddelijke Vooruitziendheid (optioneel)
Daarnaast is er een optie om het meisje aan te geven De verblijfplaats van goddelijke vooruitziende blik, dat zich bevindt op de locatie van het verheven heiligdom op Lofu Xianzhou. Dit zal echter niet werken, omdat de Pathfinder eerst zeker wil zijn van de exacte locatie van Kafka.
Kafka helpen of niet?
In een gesprek met Kafka wordt de keuze gegeven: helpen of vertrekken. Dit heeft niet alleen invloed op de prestatie, maar ook op het einde van de zoektocht.
Wat gebeurt er als je ermee instemt Kafka te helpen?
Bij het kiezen van het antwoord "Ja, het lijkt erop dat je het nodig hebt" taak zal doorgaan en aan het einde van de missie, de prestatie "vrije wil". Het meisje zal je wat vertellen Blad een sterke ergernis van Mara, en zelfs haar Spirit Whisper is bijna machteloos. Ze zal om bescherming vragen, omdat ze kwetsbaar zal zijn tijdens de hypnosesessie.
Wat gebeurt er als je weigert Kafka te helpen?
Als u antwoordt met "Nee, ik wil zeggen dat ik weiger" en vervolgens de beslissing bevestigt door te kiezen voor "Nee, ik ga weg", dan leidt dit tot voltooiing van de zoektocht и onmiddellijke onderscheidingen. Het ontgrendelt ook de alternatieve prestatie "Ware vrije wil.
Verderop in het artikel zullen we de optie overwegen met de volledige doorgang van de taak, als je Kafka helpt.
Maak het gebied vrij van monsters
Als je besluit te helpen, zal Kafka je vragen om de vijanden die in de buurt rondzwerven te vernietigen. Terwijl ze Mara verzegelt, zijn er twee kampen om mee om te gaan. Antimaterie Legioen:
- In het kamp aan de linkerkant hebben de monsters het volgende kwetsbaarheden: fysiek, ijs, vurig, denkbeeldig, winderig, kwantum.
- In het kamp aan de rechterkant hebben de monsters het volgende kwetsbaarheden: fysiek, denkbeeldig, ijs, vurig, kwantum.
Praat met Kafka
Nadat je alle tegenstanders hebt verslagen, praat je weer met Kafka. Ze zal aanbieden om haar vragen te stellen, maar tijdens het spel "Truth and Lies". Het bestaat erin dat beide deelnemers elk twee vragen stellen, en dan moet elk een eerlijk beantwoorden en tegen de ander liegen.
De eerste vraag is van Kafka. Ze zal voor haar rekening om gedachten vragen. Volgens de regels kun je eerlijk zijn of liegen.
In beide gevallen zal het meisje grijnzen en tot de conclusie komen dat de Pathfinder goed is in het verbergen van zijn gevoelens.
Conflicten zijn onvermijdelijk
Het proces wordt onderbroken vanwege een onverwacht bezoek van de Cloud Knights. De Stellaron Hunter zal je adviseren om met ze om te gaan, aangezien een gevecht onvermijdelijk is. Na het kiezen van de optie "Gesprek met vuisten", zal de strijd onmiddellijk beginnen.
De vijand heeft het volgende kwetsbaarheden: vurig, winderig, denkbeeldig.
Probeer de toekomst te veranderen - overtuig de Cloud Knights om zich terug te trekken
De stap is optioneel.
Je kunt met de ridders praten en ze proberen te overtuigen zich terug te trekken, hoe ze ook zijn aanval in ieder geval. Zelfs als je "Kafka blootleggen" kiest, eindigt de dialoog met een gevecht en gaat de zoektocht verder.
Praat met Kafka
Keer terug naar de Huntress, die opnieuw zal vertellen over de onvermijdelijkheid van gebeurtenissen en zal aanbieden om hun psychologische spel voort te zetten. De volgende vraag is voor de Pioneer.
De keuze wordt gegeven:
- Vraag naar jezelf.
- Vraag naar Blade.
- Vraag naar Kafka.
Vraag naar jezelf
In het eerste geval kun je praten over wie de Pathfinder is, waarom zijn lichaam Stellaron niet afwijst en hoe hij verwant is aan Kafka.
Vraag over Stellaron:
- Waar: Pathfinder wijst Stellaron niet af omdat het voor dat doel is gemaakt. Hij/zij is getransformeerd door de kracht van Eoln en is daarom immuun voor Stellaron.
- De leugen: het is de enige instantie in het universum die mensen niet infecteert. Vanwege de aanwezigheid van deze informatie op de planeet Skrullum Zilveren Wolf kon de database hacken en Elio zag een nieuwe toekomst.
De vraag wie de Pathfinder is:
- Waar: Dit is een kunstmatig lichaam dat speciaal is gemaakt om Stellaron te huisvesten. Tot nu toe was Kafka verantwoordelijk geweest voor de bescherming van hem, door hem basiskennis en vechtvaardigheden bij te brengen.
- De leugen: dit is een lichaam zonder ziel, per ongeluk gecreëerd door Eon. Hij (a) ontving (a) een ziel na een ontmoeting met Kafka, dus hij (zij) had herinneringen aan de Stellaron Huntress.
Vraag over verbinding met Kafka:
- Waar: Elio gaf ooit de Pathfinder aan Kafka. Hij zei dat als de gebeurtenissen zich ontwikkelden volgens zijn visioenen, Kafka en de Pathfinder elkaar uiteindelijk zouden kunnen verraden. Ze zijn gebonden door het lot.
- De leugen: Genetisch gezien is de Pathfinder haar kind. De zorg was echter een zware last, dus het meisje zette hem (haar) op de Star Express zodra de gelegenheid zich voordeed.
Vraag naar Blade
In het tweede geval kun je vragen wie Blade is en hoe hij verwant is Hulde aan Heng.
Blade en Dan Heng verbindingsvraag:
- Waar: Het waren vrienden die een slechte invloed op elkaar hadden. Samen deden ze iets vreselijks, wat leidde tot onomkeerbare gevolgen. Blade heeft geen details bekendgemaakt.
- De leugen: leraar en leerling. Op een dag besloten verschillende studenten, waaronder Dan Heng, om samen te werken om Blade te vermoorden. Na de opstanding was zijn enige doel degene te vinden die hem van het leven beroofde.
Vraag over wie Blade is:
- Waar: Kafka weet bijna niets over Blade, en hij ook niet. Toen de man wakker werd, werden de herinneringen gewist. Enige tijd later werd hij gevonden door een vrouw. Ze leerde hem hoe hij moest vechten, en daarna doodde ze keer op keer totdat het ondraaglijk werd. Elio gaf opdracht om Blade te vinden en met hem terug te sturen, aangezien zijn zwaardvechten en onsterfelijkheid essentieel zijn.
- De leugenA: Blade was de kampioen van Xianzhou-zwaardvechten. Een commissie van tien heren was van plan hem te executeren, maar hij wist uit de gevangenis te ontsnappen. Door ernstige verwondingen verloor de man echter gedeeltelijk zijn geheugen. Elio gaf opdracht om Blade te vinden en in de organisatie te brengen, aangezien zijn bezit van wapens en onsterfelijkheid belangrijk zijn.
Vraag naar Kafka
Als je naar de Huntress zelf vraagt, verschijnen de volgende opties: "wie ben jij?" en "wat waren je redenen om lid te worden van de Stellaron Hunters?".
Vraag over de reden om Stellaron Hunter te worden:
- Waar: het meisje zal vertellen dat ze wil veranderen en een gevoel van angst ervaren dat ze niet kent, om het gat in haar geest en hart te vullen. Volgens haar kan ze alleen bereiken wat ze wil als ze de instructies van Elio opvolgt.
- De leugen: zal zeggen dat ze de toekomst heeft die ze wil. Als ze Elio's instructies opvolgt, belooft hij haar te vertellen welke stappen er genomen moeten worden om de toekomst te krijgen waar Kafka van droomt.
Vraag over wie Kafka is:
- Waar: Was vroeger een Duivelsjager. Ze groeide op op een planeet die besmet was met Stellaron: New Babylon, Pterugi-V, waar het concept 'angst' niet bestaat. Wanneer mensen helemaal geen angst ervaren, worden ze gegrepen door wrede gevoelens die hen in 'duivels' veranderen. Elio vond Kafka midden op een missie en de aangeboden voorwaarden interesseerden haar.
- De leugen: Was vroeger een schoonheidsridder. Ze boog voor Idril, de Aeon van schoonheid, en beloofde haar schoonheid te beschermen met een zwaard. Op een gegeven moment verloor het meisje echter haar geloof, waarna Elio haar rekruteerde. Zo werd ze een Stellaron Hunter.
uitgestelde strijd
Het "spel" wordt opnieuw onderbroken vanwege de aanval van tegenstanders:
- Antimaterie Legioen (kwetsbaarheden: fysiek, vurig, ijs, wind en kwantum). Aanbevolen karakters die buffs verwijderen: Locha, zong, Luke.
- Wolkenridders (kwetsbaarheden: vurig, winderig en denkbeeldig).
Probeer de toekomst te veranderen - ontwijk het gevecht
De stap is optioneel.
Het meisje zal aanbieden om opnieuw te proberen de ongewijzigde waarschijnlijkheid te beïnvloeden. Om dit te doen, moet je twee puzzels oplossen. jade regeling.
Oplossing van het eerste schema bij de poort:
De oplossing van het tweede schema naast het gebroken aurumaton:
Praat met Kafka
Daarna zal Kafka aankondigen dat er weer een moeilijk gevecht met de jonge meester van de Cloud Knights aan de gang is, en het spel voortzetten. De volgende vraag gaat over haar weer willen zien.
Kan kiezen:
- Ik wil Kafka nog een keer zien.
- Ik wil Kafka niet meer zien.
In ieder geval zal de Stellaron-jager zeggen dat de gedachten van de Pathfinder een mysterie voor haar zijn.
Tweede cyclus: oprecht spel
Dit wordt gevolgd door een vraag van de speler. Een overgang naar de bestaande vorken wordt toegevoegd heel ander onderwerp. Hier kunt u een optie kiezen waarmee u de waarheid of onwaarheid van haar eerste antwoord kunt aannemen.
Vecht tegen Yanqing
Zoals voorspeld, is Yanqing, die niet blij is met de aanwezigheid van de Stellaron Hunters op Xianzhou. Het meisje bedriegt Cloud Knight door te zeggen dat Pathfinder onder invloed is van Spirit Whisper, en vraagt hem om de man aan te vallen. Daarna begint de strijd.
Yanqing heeft het volgende kwetsbaarheden: elektrisch, wind en denkbeeldig.
De vijand roept messen, die moet worden vernietigd om kleine schade aan te richten en het vijandelijke schild meerdere beurten te openen. Hoewel hun zwakte voor de elementen niet wordt getoond, zijn ze, net als Yanqing, kwetsbaar voor elektriciteit, wind en denkbeeldig.
Praat met Kafka
Na het verslaan van de ridder, dwingt Kafka hem om te vertrekken met de Whisper of the Spirit. Ze is Pathfinder dankbaar, anders zou Yanqing de Stellaron Hunters naar het House of Shackles hebben gestuurd, wat een aantal gevolgen zou hebben, waaronder een beschadigde relatie met Xianzhou.
In die tijd mes komt eindelijk tot bezinning dankzij Kafka's hypnose. Het meisje bedankt nogmaals voor de hulp en verlaat het territorium, maar verklaart vol vertrouwen dat ze elkaar snel weer zullen ontmoeten.
Voordat hij vertrekt, laat Blade een beetje "stof tot nadenken" en zegt dat alles wat Kafka doet voor de Pathfinder een hoge prijs heeft. Daarna eindigt de zoektocht.
Vrije wil bereiken in HSR
Prestatie "vrije wil' wordt uitgegeven na het voltooien van de begeleidende missie "Letter from a Stranger", als je besluit Kafka te helpen. Het bevindt zich in de sectie "Onze herinneringen". Je krijgt 5 om deze prestatie te ontgrendelen. ster jade.
Prestatie Ware Vrije Wil in HSR
Prestatie "Ware vrije wilwordt gegeven na het voltooien van de begeleidende missie "Letter from a Stranger" als Kafka niet wordt geholpen. Er staat: "Je besloot Kafka te verlaten - niet iedereen zou het hebben gedaan, maar je hebt blijk gegeven van vrije wil." De prestatie bevindt zich in het gedeelte "Onze herinneringen", hiervoor kun je 5 krijgen ster jade.
Beloningen voor het voltooien van de opdracht Letter from a Stranger
Voor de volledige voltooiing van de Kafka-taak worden de volgende beloningen verstrekt (zij hetzelfde, ongeacht het einde):
- ster jade ×100;
- ontwikkelings ervaring ×300;
- reisgids ×6;
- verloren kristal ×6;
- obsidiaan van verlatenheid ×6;
- muzikale compositie "Hunter's Intuition";
- kredieten × 60.
Lees verder:We hopen dat deze gids je heeft geholpen door Letter of a Stranger in HSR. Als je tijdens de zoektocht vragen of moeilijkheden hebt, laat het ons dan weten. opmerkingenvoor de auteur om te helpen. Lees andere nuttige artikelen over Honkai: Star Rail in de relevante secties van onze website: missies voltooien, gidsen, bouwt.
Wat voor een?.. Ik weigerde Kafka te helpen, ze overschreef me met iets anders, en toen bleef er nog maar één keuze over met “Ja, ik zal helpen”! Ik hoop dat dit een storing is, want ik vond het niet leuk om om haar heen te rennen.
Ik heb een probleem. Ik wil met Himeko en Welt chatten als onderdeel van Kafka’s zoektocht, maar met de release van het verhaal met Topaz en de Ethereal Wars zijn ze ergens verdwenen. Ik dacht dat dit volgens het plot gepland was, alsof Himeko ook in Belobog zou aankomen. Maar nee. Na het voltooien van het verhaal en de Etheroorlogen waren Velt en Himeko nog steeds niet in de trein gezien. Heeft iemand zoiets meegemaakt? Wat is dit en hoe kan dit worden opgelost?
Ik weet de exacte bewoording niet meer, maar de eerste keer dat ik de vraag stelde waarom mijn lichaam stellaron niet afwijst, antwoordde Kafka dat Gerta de schijn van een onschadelijk object creëerde en het vervolgens, na genoeg gespeeld te hebben, weggooide. voor de tweede keer antwoordde ze op de vraag “1+1=2?” “ja”. als je de spelregels volgt en denkt dat zij zich ook aan de regels heeft gehouden, dan is het eerste antwoord onjuist
En we krijgen minstens één prestatie, die na de zoektocht niet meer te behalen is. Klasse.. "Ik hou van" zulke momenten. Nu is het gestalt
domkop
Heb je het over de prestatie in deze zoektocht? Er zijn dus momenteel veel 15 stukken, maar ze zijn uitwisselbaar, dus beschouw ze als één prestatie.
In eerste instantie wordt er slechts één prestatie van 5 jade verstrekt, maar wat deze zal zijn, hangt af van de keuze om Kafka te helpen of niet. Je krijgt degene die je het leukst vindt, dat is alles. Je bent een soort hebzuchtig, ze geven je keuzevrijheid en je wilt alles in één keer pakken.
Geweldig... Ik heb alles zo beantwoord dat ik een prestatie kreeg omdat ik weigerde te helpen... Ik kreeg niet het standaardantwoord. Klas
Als aanvulling op mijn vorige opmerking drukte ik tot het einde van de dialoog op ALT+F4 en stelde haar dezelfde vraag over de connectie met haar. Ze beweert opnieuw dat ze de biologische moeder is van GG, dus het blijkt dat ze 2 keer achter elkaar kan liegen.
Bij mij blijkt delirium in het algemeen. Als je deze gids gelooft, zegt ze, wanneer haar wordt gevraagd naar haar relatie met haar, dat ze gedeeltelijk de moeder is van GG. Maar op de tweede vraag over 1+1=2? ze antwoordt nee. (Hij brak de spelregels niet, hij beantwoordde de eerste vraag eerlijk, hij loog tegen de tweede). Dus ze loog beide keren?
Te oordelen naar de antwoorden, ja, ze loog beide keren.
Trouwens, op mijn vragen over het verband tussen Blade en Dan Heng en de eerste over de Pioneer zelf, antwoordde ze twee waarheden
Er is naar mijn mening nog 1 grap, na de zoektocht wordt het veld "informatie" gewist uit het karakter van het mes, naar analogie met de zwerver in de genshin
Waarom registreert kafkm zich niet als nieuwe gast in de sneltrein?
Doe niet zo stom, niemand mag haar, dus niemand zal haar aan boord laten.
En de Silver Wolf is prima, ik begrijp het)
De Silver Wolf verschijnt als een hologram in plaats van levend. Ik denk dat het gewoon gevaarlijk zou zijn voor Kafka om op het schip naar de Pathfinder te komen
"Het lot is vooraf bepaald" is het een leugen?
Ja
topvergadering stuur gewoon domme vrouw goedkeuren
Met betrekking tot de vraag over stellaron - zegt Kafka: aangezien je voor dit doel bent gemaakt, is je lichaam getransformeerd door de kracht van Aeon, ben je immuun voor de infectie van stellaron - na de vraag 1 + 1 antwoordde ze nee. We kunnen dus zeggen dat dit een waarheidsgetrouw antwoord is op de vraag over stellaron
Bedankt voor de info)
Op 1 vraag “hoe zijn we verbonden? "Kafka antwoordde dat ze genetisch haar kind is (met 25%), maar het is moeilijk om me op te voeden, dus duwden ze me bij de eerste gelegenheid naar de uitdrukkelijke ploeg"
En het klinkt als een fiets, maar omdat ze over Blade en Dan de waarheid antwoordde (ik heb de regels niet overtreden), is het absoluut onzin))
Ze stelde ook de vraag “hoe zijn we verbonden?”. Waarop Kafka antwoordde: Elio heeft onze gg gebracht, dat het lot van gg en Kafka met elkaar verbonden zijn, en dat Kafka kan veranderen (volgend op de vraag "waarom is ze jager geworden?", Dit is wat ze wil) alleen dankzij gg , dus zal gg veranderen dankzij Kafka.
Welnu, op de tweede vraag "Wie ben jij?", Antwoordde ze dat ze voor de jagers een ridder van schoonheid was - een volgeling van Idril 😀
Interessant…
Op mijn eerste vraag, "Hoe zijn we verbonden", antwoordde ze dat in de toekomst zowel Kafka als GG elkaar zullen moeten beïnvloeden, waardoor hun wereldbeeld verandert.
Dit lijkt op de een of andere manier meer op de waarheid dan op Kafka's 'moederschap'
Ik stelde een vraag over Kafka, wie ze is, maar volgens informatie over haar vertelde ze de waarheid, toen haar werd gevraagd naar een vooraf bepaald lot, zei ze ja, raad eens of haar hele verhaal een leugen is of dat haar lot vooraf is bepaald
Of ze heeft de regels van het spel overtreden.
Hij stelde een vraag over het lot en Kafka antwoordde - nee. Hij heeft de spelregels niet overtreden
Alles is correct. Hier op het forum verwarde iedereen elkaar gewoon een beetje.
De vraag "Is het lot bezegeld?", Het antwoord "ja" is een leugen, het antwoord "nee" is de waarheid.
Dus het blijkt dat ze je in het eerste geval de waarheid vertelde, in het tweede geval loog ze. Ze overtreedt de regels niet, ook al deden wij dat wel.
Als je twee keer dezelfde vraag stelt (in mijn geval was het de vraag over de connectie tussen Dan Heng en Blade), zal ze één keer liegen, de tweede keer zal ze de waarheid vertellen.
Leugens dat Dan Heng een van Blade's drie studenten was en een van degenen die hem vermoordden.
Hij zal de waarheid vertellen dat ze in het verleden goede vrienden waren die elkaar slecht beïnvloedden, maar daarna ging er iets mis.
PS Heeft iemand op Lofa naar Blade gezocht toen Kafka zei dat hij besloot te blijven omdat hij "iemand nodig had om te bedanken"?
Hij is niet in de schuilplaats van de draak en de residentie van de generaal, ik keek)
Bedankt voor de gedetailleerde beschrijving) Laten we informatie over Blade toevoegen
Volgens de datamining zou er een Blade-quest in 1.3 moeten zitten, dus dit is zo'n teaser.
Ah, dat is logisch dan, bedankt.
Als jij de regels van het spel overtreedt, overtreedt Kafka ze ook. Bij de eerste vraag vroeg ik ook “Wie ben ik?”. Maar ook op de vraag over 1+1=2 antwoordde ze positief. Tegelijkertijd koos ik de waarheidsgetrouwe antwoorden op haar beide vragen.
En als je eerst de vraag kiest over het verband tussen gg en Kafka, wat is dan het antwoord op een andere vraag, namelijk 1 + 1 = 2?
Antwoord: "nee"
En hoe het te krijgen?
Ik heb zojuist "waar" geantwoord op de eerste vraag. Dus de tweede heeft "false" nodig?
Hoogstwaarschijnlijk, afhankelijk van wat ze op de eerste antwoordt, heb ik voor deze optie gekozen (ik heb de regels van het spel niet overtreden), ze zei dat ze biologisch gedeeltelijk de moeder van gg is, maar ze antwoordde "ja" op de vraag ongeveer 1 + 1, wat betekent dat de vorige een leugen was.
Als je Kafka in de eerste vraag vraagt "Wie ben ik?", dan zal ze antwoorden dat hij kunstmatig is gemaakt om de stellaron in zichzelf op te slaan, en dat Kafka hem / haar basiskennis en -vaardigheden heeft geleerd, maar later zijn geheugen heeft gewist. Als je tegelijkertijd in de tweede vraag stelt "één plus één is twee?", Dan zal ze "nee" antwoorden
Bedankt, we zullen dit in het artikel verduidelijken.
> Op de vraag "Eén plus één is twee?" antwoordt ze positief.
Dit is niet waar. Als de eerste vraag is "Wie ben ik?", dan zal de tweede worden beantwoord "Een plus een is twee?" negatief
Bedankt voor de opmerking.
Als Kafka bij het stellen van de eerste vraag vraagt: "Wie ben ik?", Dan zal ze antwoorden dat gg kunstmatig is gemaakt om de stellaron op te slaan, en Kafka heeft hem / haar basiskennis en -vaardigheden geleerd, maar heeft later het geheugen van gg gewist. Als ze bij de tweede vraag vraagt "één plus één is twee?", dan zal ze "nee" antwoorden
Bedankt voor de verstrekte informatie.
"Je kunt met de ridders praten en ze proberen te overtuigen zich terug te trekken zonder je toevlucht te nemen tot wapens."
Alle antwoorden leiden tot strijd. Gecontroleerd.
Heel erg bedankt voor de informatie! Specificeer in de gids)
Wat gebeurt er als Kafka wordt ontmaskerd tijdens het bezoek van de Cloud Knights? Zal de zoektocht het pad van de True Free Will-prestatie volgen?
Hij zal zeggen: "pak ze allebei" en het gevecht zal beginnen, hetzelfde zal gebeuren als je het mes blootlegt. Trouwens, tijdens het gevecht kun je op terugtrekken drukken en naar hen terugkeren, dan laten ze je opnieuw de antwoordoptie kiezen, maar blijkbaar beginnen alle opties daar het gevecht.
Echte vrije wil wordt in ieder geval gegeven. Als je je overgeeft, is het hoogstwaarschijnlijk mogelijk om het eerste detachement ridders te dwingen zich terug te trekken, omdat alle dialogen tot een gevecht leiden