Problemen in de tuin van spookachtige spiegels Genshin Impact — de tweede missiereeks van de locatie en evenementen van Mirage Veluriam "Zomer! Attractiepark? Luchtspiegeling!" в update 3.8, waarin de Reiziger naar een nieuw gebied moet gaan en het derde deel moet vinden dat nodig is om het centrale knooppunt te herstellen. De opdrachtenreeks wordt vertegenwoordigd door slechts één taak "Fun Fair, Summer Lights", waarvan de voltooiing de reeks zelf zal beëindigen.
In deze gids laten we je zien hoe je de zoektocht Fun Fair, Summer Lights voltooit en de kristallen lantaarn in de tent omhoog brengt door de puzzels op te lossen met lampen en gekleurde lenzen.
Hoe de Jolly Fair, Summer Lights-zoektocht te starten
De taak verschijnt automatisch in het dagboek op 7 juli, onder voorbehoud van het voltooien van de vorige reeks missies "Een uitnodiging van ver!". Voordat je aan de missie begint, moet je wachten tot 8:00 uur op de volgende in-game ochtend. Daarna moet je naar de Garden of Silver Vessels gaan en met Idia praten, die samen met Collei и aeola. Uit een gesprek met hen blijkt dat er in het noorden een pretpark is gevonden, dat wordt beheerd door een onderzoeker van de Academie.
Fun Fair, Summer Lights in Genshin Impact: Trouble in the Garden of Ghost Mirrors walkthrough
Het derde deel viel op het grondgebied van een pretpark in de noordelijke jungle. Het blijkt dat de lokale manager weet waar het familielid van Eula is, waarvoor ze naar de Mirage Veluriyam ging.
Ga naar de jungle in het noorden
Ga naar het aangegeven punt en begin de berghelling te beklimmen. Volg de weg tot je het bos in het noorden bereikt. Voordat je de laatste taakmarkering bereikt, kun je een nieuw teleportatiepunt vinden en activeren.
Bij de grote poort die naar het pretpark leidt, zal de groep de ontdekkingsreiziger Maimunu ontmoeten, over wie Collei sprak. Het meisje zal aanbieden om geen tijd te verspillen aan beleefdheden en zal je onmiddellijk uitnodigen om naar binnen te gaan.
Ga verder het park in en ga de tent binnen
Ga door de poort en ga naar de grote tent, die je kunt zien zodra je het pretpark binnenkomt. Bij zijn ingang zal Maimun je vertellen wat er is gebeurd in dit deel van de Mirage naar de Veluria's. Volgens haar, nadat de hele locatie op zijn kop was gezet, belandde een deel van het centrale knooppunt dat eraf viel precies in de kristallen lantaarn die bovenop de tent was gemonteerd. Door een storing vielen alle gebouwen en mechanismen buiten werking en werd de tent afgesloten door een omgevallen lantaarn.
Om te beginnen met het oplossen van alle puzzels in de tent, ga je deze binnen door naar de hoofdingang te gaan en de juiste functie te selecteren in het pop-upmenu.
Ontgrendel en til de kristallen lantaarn op: hoe de puzzels op te lossen
Binnen, voor de ingang van de centrale hal, wordt getraind in de mechanica van lokale puzzels. Collea en Eol spelen alleen als testers en moeten een reeks puzzels oplossen met lampen en gekleurde lenzen.
Om een verder pad te openen, benader je de lamp en selecteer je de optie "Draai de lamp"om de lichtstraal op de lens aan de rechterkant te richten. Deze actie opent het gordijn en stelt je in staat om de hal met de kristallen lantaarn binnen te gaan.
Lantaarnpuzzel op de eerste verdieping
Na binnenkomst in de hal met lantaarn gaat u direct rechtsaf. Zoek naar een andere lamp op het houten platform en draai deze opnieuw, wijzend naar de grote lens in de verte. Nadat de straal het doel heeft bereikt, verschijnt er een markering op de arena die naar de gekleurde lens wijst.
Zodra je de lens pakt, verschillende elementen slijm. Versla ze om het pad vrij te maken en terug te keren naar de lamp.
Installeer een gekleurde lens door het juiste item in het lampinteractiemenu te selecteren om de straal in de gewenste kleur te kleuren en de schakelaar te activeren die het gordijn ervoor opent. Ga naar de verschenen passage en pak de eerste beloning in de vorm van een rijke kist.
Draai links vanaf de kist en begin de trap op. In de overspanning zal de groep Lessig Lawrence vinden, het familielid voor wie Eula naar de Mirage Veluriyam ging. Idia zal beloven voor het slachtoffer te zorgen, en de groep zal hun weg naar boven kunnen vervolgen.
De puzzel met lantaarns op de tweede verdieping
Klim naar het platform bovenaan om nog een lamp te vinden. Draai het onmiddellijk door de gewenste optie te selecteren in het pop-upmenu.
Ga dan naar de andere kant van de hal, voorbij de kristallen lantaarn, je zult het tweede mechanisme zien. Neem onmiddellijk een van de gekleurde lenzen in de buurt.
Nadat je de lens in de lamp hebt gestoken, open je het gordijn aan de linkerkant, waarachter de preprint-ruimte zit. Pak een ander gekleurd glas in de buurt en ga naar de puzzel.
Gebruik de on-site streamingprojector om de wereld van preprints met een gekleurde lens binnen te gaan. Nadat je op de eerste locatie bent uitgezet, ga je vooruit en ga je de hoed ervoor binnen.
Nadat je in de nieuwe hal bent verschenen, blijf je helemaal bewegen en activeer je de hoed in de rechtermuur om een ander deel van de locatie te openen. Klim op het bewegende platform en ga de hoed binnen.
De actie brengt het personage naar het eerste gebied en laat je passeren voordat je de wereld van preprints verlaat.
Ook in deze wereld kun je een rijke kist oppakken die verborgen is op het eerste scherm. Om erbij te komen, moet je communiceren met de tweede hoed in het tweede gebied met een bewegend platform. Dit opent een nieuwe doorgang en een hoed die naar de juiste locatie leidt.
Pak de kist en keer terug naar de vorige kamer om het reeds beschreven pad naar de uitgang te volgen.
Als je de preprint verlaat, wordt het personage, samen met de lens, overgebracht naar het platform met de eerste lamp. Plaats het gevonden glas om de schakelaar te activeren en het gordijn te openen dat naar de volgende verdieping leidt.
Neem bij de trap nog een beloning in de vorm van een rijke kist en begin naar boven te klimmen.
Hef de kristallen lantaarn op: hoe de lampen te verwijderen
Klim via de muur de gang in en je bevindt je op de derde verdieping, waar de laatste lampen zich bevinden. Om het makkelijker te maken om de puzzel op te lossen totdat je de eerste keert, die onmiddellijk werd gezien nadat hij op de grond was gestegen. Ga in plaats daarvan naar het gebied aan de linkerkant naar de tweede lamp en draai eraan.
Pak de gekleurde lens erbij, steek deze in het mechanisme en activeer de eerste schakelaar.
Pak dan een ander gekleurd glas in de buurt en breng het naar de eerste lamp. Als je hem aan het begin draait, wanneer je ernaartoe probeert te gaan, lost de lens op vanwege een verkeerde combinatie van licht. In dit geval zal de lamp eerst teruggedraaid moeten worden en pas daarna het glas dragen.
Installeer de gevonden lens in het mechanisme en activeer de tweede schakelaar.
Als u beide schakelaars tegelijk activeert, gaat er een andere preprint-wereld open. Ga naar de streamprojector en gebruik deze om naar de puzzel te gaan.
Eenmaal in de voordruk bevind je je op een kleine locatie met een brug en een overgang naar een andere kamer. Ballen rollen regelmatig langs het platform eronder en veroorzaken schade aan het personage bij een botsing. Spring op tijd om contact met rollende ballen te vermijden en om de hartpunten die onderaan het scherm worden weergegeven niet te verliezen.
Ga op deze manier naar de doorgang aan de andere kant van het scherm en ga de nieuwe hal binnen. De essentie van de test blijft hetzelfde. Bereik de preprint-uitgang zonder alle gezondheidspunten te verliezen.
Als je de preprint-wereld verlaat, gaan de personages naar het laatste platform waar de derde lamp zich bevindt. Draai eraan en til de gekleurde lens aan de linkerkant op.
Steek hem in de lamp om de barrières te verwijderen en til de kristallen lantaarn op zijn plaats bovenop de tent. Hiermee worden alle mechanismen in het pretpark hersteld.
Nadat het probleem is opgelost, zal Maimuna de Reiziger het derde deel van het centrale knooppunt geven, en Idia zal iedereen uitnodigen om terug te keren naar de Garden of Silver Vessels.
Keer terug naar de Tuin van Zilveren Schepen
Ga naar het plein in de Garden of Silver Vessels en zoek naar Kokom bij de fontein. De groep komt samen en gaat naar het theekransje, waarna de taak "Fun Fair, Summer Lights" zal worden voltooid.
Awards
Voor het voltooien van de missie "Kermis, zomerlichtjes" en de missieketen "Problemen in de tuin van spookachtige spiegels!" de beloning is in de vorm van:
- 20 Bron stenen;
- 20 000 pestilentie;
- 2 boeken Held EXP;
- 4 stuks Magie win ertsen.
Tijdens de missie kun je ook 3 rijke kisten vinden en openen met extra beloningen in de vorm van 15 primogems en andere nuttige bronnen.
We hopen dat deze gids je heeft geholpen bij het voltooien van de opdrachten Fun Fair, Summer Lights en Trouble in the Garden of Ghostly Mirrors! in Genshin Impact en pak de kristallen lantaarn op in de tent. Als u tijdens de passage moeilijkheden ondervindt, kunt u daarover vertellen. in opmerkingen. Lees ook andere handleidingen en walkthroughs in het hoofdartikel evenementen "Zomer! Attractiepark? Luchtspiegeling!".