Pathfinder: Wrath of the Righteous Pathfinder: Wrath of the Righteous Pathfinder Pathfinder Pathfinder: Wrath of the Righteous Pathfinder Pathfinder Pathfinder: Wrath of the Righteous Gids Waar te vinden, hoe te ontgrendelen en welke conflicten ze met zich meebrengen.
mythische wegen naar Pathfinder: Wraak van de Rechtvaardigen - dit is een van de belangrijkste mechanismen van het spel, die een alternatieve nivellering biedt. Het verhoogt niet alleen het krachtniveau van het personage, maar creëert ook unieke rollenspelsituaties tijdens je avontuur.
De game biedt in totaal tien verschillende mythische paden die zich openen naarmate je verder komt. Sommige zijn gemakkelijk te ontgrendelen, terwijl andere wat moeite kosten.
Mythische paduitlijningen in Pathfinder: Wrath of the Righteous
De mythische paden hebben het volgende verspreiding van wereldbeelden:
- Azata - Chaotisch Goed
- Engel - gezagsgetrouwe soort
- Demon - Chaotisch kwaad
- Lich - wettig kwaad
- Trickster - Chaotisch neutraal
- Eon - Wettelijke Neutraal
- Golden Dragon - Neutraal Goed
- Lopende zwerm - Chaotisch kwaad
- Legenda - geen voorkeur voor uitlijning
Mythische padniveaus
Om mythische paden te verbeteren, moet je de volgende verhaalhoofdstukken bereiken:
- Niveau 1 - In het eerste hoofdstuk moet je een neiging tot het mythische pad kiezen
- Niveau 2 - in het tweede hoofdstuk
- Niveau 3 - in het tweede hoofdstuk wordt het eerste pad geselecteerd
- Niveau 4 en 5 - in het derde hoofdstuk
- Niveau 6 en 7 - in het vierde hoofdstuk
- Niveau 8 - in het vijfde hoofdstuk wordt hier een pad op hoog niveau gekozen
- Niveau 9 en 10 - in het zesde hoofdstuk
Hoe alle mythische paden te ontgrendelen in Pathfinder: Wrath of the Righteous
Zoals gezegd zijn er 9 paden beschikbaar in het spel. We zullen later bespreken hoe u ze kunt openen.
Angel
- opent: In de proloog
- locatie: Kerkers onder Kenabres
- conflicten: Er zijn geen
Het pad van de engel is het eerste pad dat je in het spel tegenkomt en kan niet worden overgeslagen. Nodig hebben vind het zwaard van de gevallen engel direct nadat je Lann en Wenduag hebt ontmoet.
De demon
- opent: In de proloog
- locatie: beveiligings doolhof
- conflicten: Arushalai verlaat het team in hoofdstuk 5.
Het Mythic Demon Path wordt ontgrendeld aan het einde van het Security Labyrinth, direct na het baasgevecht. Net als het pad van de engel wordt het automatisch aan de speler gegeven.
eon
- opent: Hoofdstuk 1
- locatie: Marktplein Kenabres
- conflicten: Camellia zal de groep verlaten
De eerste van de optionele mythische paden heeft de eenvoudigste vereisten om te verkrijgen. Nodig hebben vinden gloeiende dolk op het marktplein van Kenabres, niet ver van de plaats waar Terendelev werd vermoord. Na interactie met hem wordt een stuk Aeon toegevoegd, dat niet uit de inventaris kan worden verwijderd. Later, in het grijze garnizoen aan het einde van hoofdstuk 1, je moet de Guardian Stone aanraken.
Azata
- opent: in 1 hoofdstuk
- locatie: Marktplein Kenabres
- conflicten: Onder bepaalde voorwaarden mag Arushalai de groep verlaten
Het pad van Azat is het eerste aanvankelijke mythische pad, dat sindsdien moeilijker te openen is dan de andere gekoppeld aan de zoektochtketen.
Eerst moet je het conflict tussen inquisiteur Halran en priester Ramien oplossen. Bij de meeste opties kan Ramien vertrekken, maar de gemakkelijkste manier is om Halran het engelenzwaard te laten zien.
Vind dan Ramien in de verwoeste tempel van Desna. Hij zal onzichtbaar zijn, dus een hoog niveau van begrip is vereist. Praat met hem en stem ermee in om op een zijmissie te gaan om de andere acolieten van Desna te vinden. Het zal "Looking to the Stars" heten.
Zoek Aranka, dat zich in het feesthuis van graaf Arenday bevindt. Zoek dan naar de tweede priester van de Desna, Tall, vermomd als kruisvaarder, niet ver van de plek waar je voor het eerst het marktplein betreedt. Nadat hij met hem heeft gesproken, zal Halran weer verschijnen. Behandel hem zoals je wilt, maar zorg ervoor dat Tull kan ontsnappen.
Keer ten slotte terug naar de tempel van Desna en praat met de adepten, die dan zullen aanbieden om een lied voor je te spelen. Mee eens en selecteer de optie "meezingen".. Deze actie ontgrendelt Azat's Mythic Path.
Bedrieger
- opent: Hoofdstuk 1
- locatie: Black Wing-bibliotheek
- conflicten: Er zijn geen
Trickster is eigenlijk vrij eenvoudig te krijgen. Alleen nodig ga naar de Blackwing Library om de NPC's te redden. Daar zul je een groep sekteleden tegenkomen, geleid door een vermomde kruisvaarder genaamd Aleppo, die mensen probeert te verbranden op een stapel boeken. Wanneer deze scène verschijnt, krijg je speciale dialoogopties met het label "trickster's path".
logen
- opent: In hoofdstuk 1 en 2
- locatie: Estrod Tower, Leper's Smile, Verloren Kapel
- conflicten: Siila zal de groep verlaten
De Lich is de laatste van de eerste zes Mythic Paths die je kunt krijgen voor het einde van Act 2. Het pad is niet zo moeilijk te deblokkeren als je het weet procedure. Maar je moet oppassen dat je niets mist. Net als Azata is dit een reeks speurtochten.
Hoofdstuk 1, in de Toren van Estrod, ontmoet je een van de bewakers van de torens, die je zal vertellen over de kruisvaarder en zijn mentor Zacharias. Je moet met de keeper praten om het volgende deel van de zoektocht te starten.
Hoofdstuk 2 je moet naar een plaats genaamd Leper's Smile gaan. Pak daar de mobs aan en ga dan naar de ondergrondse grot. In de kerker ontmoet je veel wezens en schatten, maar je moet op zoek naar een groep ondoden naast een grote kar.
Er verschijnt een pulserende energievlek rond de wagen als je te dichtbij komt. Binnenkort zullen de ondoden aanvallen, die constant zullen worden opgewekt. De enige manier om het te stoppen is interactie met de bron. De bron is de Staf van Zacharia, die je voor jezelf moet houden.
Ontdek ten slotte een verborgen magische deur tijdens de verplichte Strike from the Sky-zoektocht in de Lost Chapel. Als je de toverstok intact houdt, opent de deur de weg naar beneden naar de catacomben van de kapel, waar je Zacharius zelf zult ontmoeten, die in een Lich is veranderd. Alles wat u hoeft te doen - geef zijn toverstok terug, waarmee het Lich's Mythic Path wordt ontgrendeld.
legende
- opent: Hoofdstuk 5
- plaats: NB
- conflicten: Er zijn geen
Mythic Legend Path wordt ontgrendeld zodra je bereikt 8 niveau mythisch pad in de hoofdverhaallijn. Dit is de derde manier automatisch gegevenals een engel en een demon.
De legenda verwijdert alle mythische vaardigheden en nivellering, maar in plaats daarvan zal je normale klasseniveau toenemen tot 40 in plaats van de standaard 20. Dit stelt je in staat om een multiklasse te creëren, met twee volledig genivelleerde takken. Krijg ook +4 voor al je statistieken.
De gouden draak
- opent: In de proloog, in hoofdstuk 2 en 3
- locatie: Grotten onder Kenabres, locatie "Glimlach van een melaatse", Terendelev's Lair
- conflicten: Er zijn geen
De gouden draak is een vrij gemakkelijke weg, maar als je niet oppast, kun je hem in de beginfase van het spel overslaan.
Als je later de Narrator redt, laat hem dan de schubben van Terendele zien, waarna hij het verhaal zal vertellen en zal vragen om meer delen van haar lichaam te zien. Dit wordt gestart Zoektocht "Dragon's Destiny".
Terendele's Claw is te vinden in de Leper's Smile Cave, niet ver van waar de Zechariah Rod for the Lich Path zich bevindt. In hoofdstuk 3 verschijnt de verteller opnieuw. Laat hem de klauw zien en luister naar zijn verhaal. Hiermee wordt een nieuwe locatie op de kaart ontgrendeld: Terendele's Lair.
Reis naar Terendele's Lair. Daar ontmoet je een personage genaamd Hal. Als je door het hol gaat, zul je uiteindelijk tegenkomen met een cultist die Hal vraagt te sparen. Als je dat doet, zal hij zich manifesteren als een gouden draak genaamd Halaseliax.
Ten slotte zul je later Hal tegenkomen net voordat je mythische rang 8 bereikt. In dialoog wees vriendelijk met hem, en maak de weg vrij.
Lopende zwerm
- opent: In de hoofdstukken 2 en 3
- locatie: Leper's Smile, Drezen, Xanthir's Lair
- conflicten: Al je metgezellen, huurlingen en adviseurs zullen vertrekken
Koningin Golfrey mag zich niet bij uw leger voegen. Moet haar hulp weigerenom incognito op kruistocht te gaan. Ontmoet tijdens het gevecht bij de Leper's Smile de Veskavor Queen. Nadat je haar hebt verslagen, je moet een slechte dialoog kiezen om haar slijm op te vangen. Tijdens het beleg van Dresen heb je nodig gebruik slijm om pest te veroorzaken, wat zal helpen het fort te veroveren.
Later moet je vechten tegen een wandelende worm genaamd Zantir Wang. Maar voordat je dat doet, kun je Zanthir vragen stellen over hoe hij een zwerm werd, en de aantekeningen in zijn hol lezen. Als je dit hebt gedaan, ontgrendel je de toegang tot een speciaal project, dat 14 dagen duurt om te studeren.
Als alles correct is gedaan, komt Anevia naar je toe om te zeggen dat veel mensen zich zorgen maken over je experimenten. Als je deze dialoog ontvangt, ben je op de goede weg. Kies op dit punt een optie die uw experimenten ondersteunt en het pad wordt ontgrendeld op niveau 8.
De duivel
- opent: In hoofdstuk 3 en 5
- locatie: Dresen, Bastion van Justitie
- conflicten: Er zijn geen
Het Mythic Devil Path is gemakkelijk te krijgen, maar het houdt rechtstreeks verband met de keuze die in het vroege spel is gemaakt.
Aan het begin van het spel moest je een mythisch kiezen Azata's manier of eons pad. Dan zou een demon genaamd Melis moeten verschijnen en hem vragen om adviseur van de kruistocht te worden.
Als je hem accepteert en met hem samenwerkt, zal Melis aan het einde van het spel, nadat je bent teruggekeerd uit de Abyss, voor je verschijnen en aanbieden om de duivel te worden. Je moet naar het Bastion of Justice gaan, waar de aartsduivel Mephistopheles zal zijn. U moet slagen voor tests - verschillende moeilijke diplomatievaardigheidscontroles, maar u kunt slagen zonder deze.
Algemene regels en tips
Dus nu weet je van alle beschikbare mythische paden. U kunt ook de algemene regels voor paden lezen:
- Het verhogen van mythische niveaus verwijdert de normale personageniveaus niet. Je kunt nog steeds level 20 van je hoofdklasse bereiken met het mythische pad.
- Alleen de hoofdpersoon kan het mythische pad kiezen, metgezellen krijgen alleen passieve effecten.
- Wanneer je niveau 8 op het mythische pad bereikt, wordt je gevraagd je keuze te heroverwegen. Je hebt toegang tot alle Mythic Paths uit de late game, maar je moet een speciale zoektocht voltooien.
- Het mythische pad zal ook een grote impact hebben op de metgezellen. Sommige metgezellen zullen hem goedkeuren of afkeuren op basis van hun eigen afstemming. Sommige personages kunnen de groep verlaten, afhankelijk van uw keuze.
- De keuze heeft ook invloed op het leger en de troepen die je zult hebben.
Lees ook Top 10 Mythic Path-vaardigheden in Pathfinder: Wrath of the Righteous.