Herinnering aan fouten op het werk Zenloze Zone Nul - een speciale bestelling in de grot, waarin de hoofdpersoon de beboete Dana uit Belobog te hulp komt. Een medewerker is belangrijke monsters kwijtgeraakt en is nu bang om ontslagen te worden. Gebruik samen met haar de ‘wapens’ van de bouwers en breng de materialen terug.
In deze gids zullen we je vertellen hoe je de zoektocht Memory of Mistakes at Work kunt voltooien en de oefening in ZZZ kunt beschermen zonder dat een enkele vijand bij het mechanisme kan komen. Hoe je een gevechtsapparaat bestuurt, alle lanceerknoppen ontgrendelt en 9 golven tegenstanders verdedigt.
Hoe u kunt beginnen met onderzoek. Geheugen van fouten op het werk
U kunt een bestelling openen Onderzoek Geheugen van fouten op het werk in Zenless Zone Zero nadat u aan een aantal voorwaarden heeft voldaan:
- bereik 26 niveaus Internota;
- Voltooi hoofdstuk 2 "Oproep vanuit de diepten van de grot?" "Spoor naar de Bron".
Ga naar de bouwplaats in Kazarok Street en vraag Belobog-medewerker Dana naar haar ervaringen, dan zal het meisje je een zijmissie geven.
De zoektocht voltooien Geheugen van fouten op het werk in Zenless Zone Zero
Ga naar de grot en help de nieuwe Belobog-medewerker ontwerpmonsters te vinden. Selecteer uw bestelling via het volledige onderdompelingssysteem Speciaal foutgeheugenom de wandeling te starten.
Bescherm uw boormachine
Het is noodzakelijk om de werkende boor tegen monsters te beschermen terwijl deze de nodige materiaalmonsters extraheert. Om dit te doen, moet je het gevechtsapparaat besturen:
- Klik op het grijze kanon om een projectiel af te vuren. Met elke stap die het konijntje zet, beweegt de bom naar rechts - beweeg over het veld, dan zal het schot zijn doel bereiken.
- De auto heeft enige tijd nodig om te herladen; het zal niet mogelijk zijn om continu D-granaten achter elkaar af te vuren.
- Speciale projectielen werken niet over de hele lengte van tv's, maar alleen binnen een bijgesneden veld.
- In het versterkingssysteem is het noodzakelijk om sixerlings uit te geven voor modernisering, die van verslagen vijanden vallen.
- De boor is bestand tegen verschillende aanvallen van vijanden als ze de doorgang ernaartoe bereiken.
Er zullen ook verschillende soorten mobs op het slagveld zijn:
- Reguliere vijanden sterven door één projectiel.
- Sterk - er zijn twee bommen nodig om te vernietigen.
- Bij explosieven is één schot voldoende; als je doodgaat, blazen ze ook een klein draadkruis om je heen op.
- Gouden Banboos - om ze te verslaan geven ze meer sixerlings, ze rennen weg in de tegenovergestelde richting van de oefening.
Eerste golf vijanden (1/9)
Nadat je de training hebt voltooid en het slagveld hebt betreden, verdedig je de oefening in ZZZ gedurende 9 golven.
- Sta op en vuur het eerste kanon af. Ga naar beneden en gebruik het derde beveiligingsapparaat.
- Activeer afwisselend mechanismen 1 en 3, aangezien de eerste golf vijanden alleen door de bovenste rijen zal gaan. Ga naar het midden van het veld wanneer het laatste monster verschijnt.
Videogids:
Tweede golf vijanden (2/9)
Bij de tweede golf verschijnen er sterke tegenstanders, die je twee keer moet raken.
- Gebruik apparaten 3 en 4 en beweeg langs de rij om de projectielen in beweging te houden en de kanonnen te herladen. Houd er rekening mee dat voor sterke vijanden twee schoten nodig zijn. Wanneer het tweede monster dichter bij de bom komt, ga je naar beneden: dan ben je dichter bij de winkel die bij de volgende golf opengaat.
- Log in op het aanpassingssysteem en geef je verdiende zeslingen uit om te ontgrendelen twee startknoppen.
Videogids:
Derde golf vijanden (3/9)
Probeer tijdens de derde golf speciale DDD-projectielen te gebruiken.
- Activeer de eerste knop aan de linkerkant, maar vuur het kanon niet af. Ga dan naar boven en lanceer de tweede. Vuur wapen 1 af op de machtige vijand en laat je vallen om op posities 3 en 4 te schieten.
- Neem om de beurt een schot, ga naar beneden en sla toe met het laatst opgeladen apparaat. Ga terug naar kanonnen 3 en 4, stuur nog wat granaten.
- Als er nog maar één monster op de derde rij staat, laat je er een bom voor achter en ren je dichter naar de winkel om de twee lanceerknoppen te activeren.
Videogids:
Vierde golf vijanden (4/9)
In de vierde golf ontmoet je tegenstanders met bommen.
- Bereid het onderste kanon op dezelfde manier voor, zonder het af te vuren, en ga verder met het bovenste. Wanneer er drie tegenstanders op de eerste rij verschijnen, lanceer je een verbeterde aanval. Ga naar wapen 6 en vernietig de vijanden.
- Voordat de golf begint, bezoek je de winkel, ontgrendel en activeer de twee startknoppen.
Videogids:
Vijfde golf vijanden (5/9)
De vijfde golf bestaat uit gouden banboos, die meer sixerlings opleveren.
- Lanceer volgens het gebruikelijke schema twee knoppen van onderen en van bovenaf. Schiet op de drie banboos van pistool 1 en ga naar het einde van de rij om het overgebleven konijntje met pistool 6 in te halen en te vernietigen.
- Eenmaal bij de winkel na de laatste ronde activeer je de twee lanceerknoppen met sixlings.
Videogids:
Zesde golf vijanden (6/9)
- Verlaat het versterkingssysteem en klik op de twee dichtstbijzijnde sleutels aan de linkerkant. Schiet afwisselend vanaf apparaten 4 en 3.
- Ga verder, bereid kanon 1 voor op een krachtig schot en gebruik het onmiddellijk om de vijanden uit te schakelen. Vuur een projectiel af met wapen 3 en 4.
- Ga naar beneden en activeer mechanisme 6. Kijk in de winkel - ontgrendel en activeer de twee startknoppen.
- Keer terug naar het midden van het veld met de toetsen aan de linkerkant en vuur vanaf apparaat 4. Ga op het plein erboven staan en laat een eenvoudige aanval los uit kanon 3.
- Sta op, druk op de rode knop en voer een krachtige klap uit met wapen 1.
Videogids:
Zevende golf van vijanden (7/9)
- Op weg naar het versterkingssysteem gebruik je de knop om de derde rij op te laden, maar vuur alleen het projectiel af vanaf apparaat 4. Koop in de winkel activering van twee knoppen.
- Met een versterkte aanval dood je de Demoman in rij 6, ga naar boven en stuur een simpele bom met geweer 4. Vernietig alle vijanden met geweer 3 en organiseer een krachtig salvo met de eerste.
- Schiet eenvoudige projectielen af vanaf apparaat 3 en 4. Doe hetzelfde met de 6e, zonder hem op te laden met de knop.
- Ga naar de winkel en activeer twee sleutels, ga dan hoger en lanceer een eenvoudige bom vanuit wapen 4.
- Keer terug naar de cel eronder en gebruik de krachtige salvo van mechanisme 5 – schiet dan opnieuw met kanon 3.
- Gedurende deze tijd zou apparaat 5 moeten zijn opgeladen, ga ernaartoe en vernietig het overgebleven monster. Wanneer je deze ronde hebt voltooid, ga je dichter naar de winkel toe.
Videogids:
Achtste golf vijanden (8/9)
- Ga van onder naar boven door alle knoppen aan de linkerkant. Om ervoor te zorgen dat alle hazen op de juiste plaats staan, keert u op dezelfde manier terug naar de laatste rij.
- Volg de vierde lijn en keer terug naar het einde van het veld. Schiet op kanon 6 en ga naar de winkel.
- Activeer de lanceerknoppen, herlaad en gebruik de krachtige aanval van apparaat 6 om de gouden banboos te vangen.
Videogids:
Negende golf van vijanden (9/9)
- Vuur afwisselend eenvoudige projectielen af vanaf mechanisme 3 en 4 totdat de vijand beneden aan de horizon verschijnt. Ga naar beneden en vuur kanon 6 af.
- Keer terug naar het centrum en stuur bommen vanaf positie 3 en 4, en dan opnieuw vanaf positie 6.
- Schiet opnieuw vanaf mechanisme 4. Sta op en gebruik wapen 2 als de vijand al op de teleporter staat. Gebruik een krachtige aanval op Apparaat 1 om de volgende vijanden te vernietigen.
- Herlaad het kanon en haast je naar de laatste rij, waar je het overgebleven monster kunt doden met een simpele granaat uit mechanisme 6.
Videogids:
Verlaat de grot
Verzamel alle beschikbare beloningen en verlaat de grot via het laatste punt bovenaan, waar je tegen verschillende monsters moet vechten.
Prestatie Briljante prestaties in Zenless Zone Zero
Ontgrendel alle startknoppen in Memory of Mistakes at Work om de prestatie te ontgrendelen Briljante prestatie in ZZZ. De bronzen trofee in het tabblad “Verkenning - Grottengids” geeft 5 polychromen.
Awards
Voor het voltooien van de grot ‘Special: Memory of Mistakes’ en de bestelling ‘Memory of Mistakes at Work’ ontvang je in totaal:
- Internot-leningen ×675;
- polychromen ×45;
- denny ×9;
- dagboek van deskundigen ×2;
- Banbu algometrische module ×2;
- versterker energiemodule ×1.
We hopen dat deze gids je heeft geholpen bij het voltooien van de opdracht 'Herinnering aan fouten op het werk' en het beschermen van de oefening in Zenles Zone Zero. Als u problemen ondervindt, stel dan vragen in opmerkingenzodat de auteur kan antwoorden en helpen. Lees andere ZZZ-gidsen in de relevante secties van onze website: het voltooien van speurtochten, gidsen, karakter opbouwt и laatste nieuws.