Wapens binnen Alan Wake 2 Hiermee kun je niet alleen vijanden en bazen verslaan die van tijd tot tijd op grote locaties verschijnen, maar geeft het je ook een gevoel van veiligheid terwijl je verschillende verlaten gebieden verkent. In het tweede deel zijn er verschillende soorten wapens bedoeld voor zowel Alan zelf als Saga.
Voor elk nieuw wapen dat je ontvangt, ontgrendel je een unieke prestatie die je veel dichterbij brengt het sluiten van de titel 100%. Deze gids toont je de exacte locatie van alle wapens in Alan Wake 2. Lees verder om erachter te komen waar je wapens voor Saga en Alan kunt vinden en hoe je ze kunt krijgen.
Inhoud
Hoeveel wapens zijn er in Alan Wake 2?
Er zijn slechts 2 Alan Wake in het spel 9 verschillende soorten wapens.
Wapens voor Saga
Alle wapens die Saga kan gebruiken:
- Pistool - Hoofdstuk 1, het startwapen van het meisje;
- Obrez - hoofdstuk 2, grondgebied van Lake Cauldron;
- Kruisboog - Hoofdstuk 3, Wateree-territorium;
- Jachtgeweer - hoofdstuk 5, Bright Falls-territorium;
- Shotgun met pompactie - Hoofdstuk 6, Bright Falls-territorium.
Wapens voor Alan
Wapens die op Alan kunnen worden uitgerust:
- Revolver - Hoofdstuk 2 komt beschikbaar tijdens het verhaal;
- Dubbelloops jachtgeweer - hoofdstuk 4, komt beschikbaar wanneer het verhaal is voltooid;
- Raketwerper - hoofdstuk 4, komt beschikbaar volgens het verhaal;
- Shotgun - Hoofdstuk 5, vlakbij het Oceanview Hotel.
Waar vind je alle wapens in Alan Wake 2
Elk wapen heeft zijn eigen verkrijgingsmethode: sommige typen kunnen worden verkregen tijdens het lineair verkennen van locaties, voor andere moet je integendeel door de belangrijkste gebieden rennen en ingewikkelde puzzels oplossen die verband houden met het vinden van combinaties van codes of andere belangrijke zaken.
De mogelijkheid om de onderstaande wapens te bemachtigen blijft bestaan tot het einde van hoofdstuk 6. Naar 7 gaan wordt beschouwd als een "point of no return", dat de toegang tot sommige verzamelobjecten blokkeert, waaronder cult-caches и lunch trommel. Een uitzondering is het jachtgeweer dat bedoeld is voor Alan; dit kan worden verkregen voordat hoofdstuk 8 is voltooid.
geweer
- Hoofd"Retour 1: Uitnodiging.
- plaats: Ketelmeer.
- karakter: Saga.
- Hoe te krijgen: Tijdens het verhaal niet te missen.
De saga ‘lanceert’ de verhaalcampagne met dienstpistool in een holster. Het wapen heeft een lage vernietigende kracht, maar is vrij eenvoudig te gebruiken: het richt snel en heeft een goede nauwkeurigheid, waardoor het gemakkelijk is om starttaken en doelen aan te pakken.
jachtgeweer
- Hoofd"Terugkeer 2: Hart.
- plaats: Ketelmeer.
- karakter: Saga.
- Hoe te krijgen: Zoek de juiste code en open de vitrine.
Ten zuidoosten van de "Witch's Hut" bevindt zich een locatie Магазин. Binnenin vind je een afgesloten vitrine aan de muur. Hierin kun je een afgezaagd jachtgeweer opbergen, het eerste extra wapen in het spel. Om het te openen, moet u de code invoeren «739». Daarnaast ontvang je een verborgen prestatie "Wie heeft het tegen mij?" [Breng het].
Een aparte gids beschrijft hoe hoe je een afgezaagd jachtgeweer voor Saga kunt krijgen.
Revolver
- Hoofd: "Initiatie 2: Casey."
- plaats: Donkere plaats.
- karakter: Alan.
- Hoe te krijgen: Tijdens het verhaal niet te missen.
Aan het begin van hoofdstuk 2 van Alans verhalencampagne lijkt de man ongewapend, maar vindt al snel een zaklamp en een revolver in een donker steegje: ze zijn niet te missen. Dit moment gaat gepaard met een kort filmpje en een prestatie "Vind het licht" [Vind het licht].
Kruisboog
- Hoofd: "The Return 3: Lokaal."
- plaats: Wateree.
- karakter: Saga.
- Hoe te krijgen: Zoek de juiste code en open het vakje.
Zoek in het noordoostelijke deel van de locatie een hoge houten luifel, waaronder een kist - de zesde op rij cult-cache. Om het slot te ontgrendelen, moet u de juiste driecijferige combinatie invoeren - 527.
Prestaties gerelateerd aan de kruisboog:
- "Het aanscherpen van de zenuwen" [Greatest Hits] - Ontgrendeld wanneer Saga een wapen oppakt.
- "Een schot" [In één keer] - Wordt ontgrendeld wanneer Saga erin slaagt een vijand te raken met één schot van haar kruisboog.
Dubbelloops jachtgeweer
- Hoofd: "Return 4: Geen kans."
- plaats: onbekend.
- karakter: Alan.
- Hoe te krijgen: Tijdens het verhaal niet te missen.
Tijdens het passeren van hoofdstuk 4 namens Alan, na het verlaten van het huisje, zul je een andere lantaarn vinden die tegenover een lijk in een regenjas ligt. In de buurt van - dubbelloops jachtgeweer. Dit moment gaat gepaard met een kort filmpje: dit mag je niet missen.
Jachtgeweer
- Hoofd: 5.
- plaats: Heldere watervallen.
- karakter: Saga.
- Hoe te krijgen: Open de kamer naast de beveiligingskamer.
Nadat je het Bright Falls Wellness Center bent binnengegaan, zoek je de beveiligingskamer en communiceer je met de ingeschakelde computer. Om in te loggen moet u het juiste wachtwoord invoeren - «170823». Zo opent u de toegang tot een voorheen afgesloten kamer.
Het volgende doel is om in het administratiekantoor te komen, waar je uit de kast kunt komen deurklink.
Ga samen met het gevonden item terug naar de beveiligingskamer en steek, nadat je het aangrenzende gebied bent binnengegaan, de deurkruk in het gat. In de krappe kamer vind je een kast waarin een jachtgeweer is opgeborgen. Als je het oppakt, verdien je de prestatie "Gevechtsgereedheid" [Klaar voor een gevecht].
Pomp jachtgeweer
- Hoofd: 6.
- plaats: Heldere watervallen.
- karakter: Saga.
- Hoe te krijgen: Zoek de juiste code en open de vitrine.
bezoek afdeling van de sheriff en zoek het kantoor van Tim Breaker. Op een van de muren vind je een vitrine, waarin zich een shotgun met pompactie bevindt. Slot code - «723». Interactie met wapens ontgrendelt een verborgen prestatie "Niet bewegen!" [Stop hier].
raketwerper
- Hoofd: "Initiatie 4: Laten we zingen."
- plaats: Talkshowstudio.
- karakter: Alan.
- Hoe te krijgen: Tijdens het verhaal niet te missen.
Tijdens hoofdstuk 4, vanuit het perspectief van Alan, bevind je je tijdens het verkennen van de studio in een kleine kamer die wordt verlicht door een zuurgroene spotlight. Op de tafel in het midden van de kamer vind je raketwerper (lichtpistool), interactie waarmee de prestatie wordt ontgrendeld "Flash" [Licht schijnt].
Jachtgeweer
- Hoofd: "Initiatie 5: Nummer 665."
- plaats: Zeezicht Hotel.
- karakter: Alan.
- Hoe te krijgen: gebruik de lamp om de doorgang te openen.
Keer terug naar het Oceanview Hotel en sla linksaf vanaf de hoofdingang. Ga richting het gebouw, waarvan het interieur van tijd tot tijd wordt verlicht door zwaailichten. Gebruik de "engel"-lamp om de doorgang te deblokkeren.
Binnen activeer je de lamp opnieuw en pak je het jachtgeweer voor Alan. Daarnaast ontvang je een verborgen prestatie “Jo-ho-ho!” [Jippie].
Als u vragen heeft, laten we u deze in een aparte gids gedetailleerder zien. proces voor het verkrijgen van een jachtgeweer.
Hoe wapens te verbeteren
Het resulterende wapen kan verder worden versterkt in de "Residence of the Mind", hiervoor heb je speciale middelen nodig - manuscriptfragmenten. Deze items worden op hun beurt opgeslagen in lunchboxen: u kunt erover lezen in een aparte handleiding. hun exacte locatie. In totaal kun je het vinden in de open wereld 21 lanceer Box.
Lees verder:We hopen dat deze gids je heeft geholpen alle wapens in Alan Wake 2 te vinden. Als je problemen of vragen hebt, schrijf dan naar opmerkingen, — de auteur of andere spelers zullen proberen te helpen. Lees het in het betreffende gedeelte van onze website andere artikelen over Alan Wake 2.