Binnenlands antwoord op de Duitse muis, wat kan een zware tank in het huidige willekeurige huis?
Hallo tankers! Met jou Wotpack en gids voor Object 705A, het voertuig van het 10e niveau van de Sovjet zware tanktak. We zullen een volledige beoordeling geven van alle kenmerken van deze zware machine, uitzoeken welke apparatuur moet worden geïnstalleerd en ook de optimale voordelen voor de bemanning selecteren.
TTH
Deze tank moet worden vergeleken met tanks van vergelijkbare staat. Er zijn maar weinig competitieve klasgenoten met vergelijkbare wapens, frontale bepantsering en goede mobiliteit. Onder deze omschrijving passen ze perfect: het topzwaargewicht van de Poolse tak 60TR en een Duitse alpha pantoffel Pz. Kpfw. VII и E100.
Vuurkracht
Aan boord van de Object 705A bevindt zich een loop van groot kaliber met een diameter van 152 mm gemiddelde alfa 650 eenheden. Deze indicatoren wekken meteen enig vertrouwen en superioriteit in vergelijking met andere tanks. Inhoudsopgave pantser penetratie basisprojectiel heeft een gemiddelde niveauwaarde in 256 mm. Dit is niet geweldig of slecht.
Dit cijfer zal in sommige situaties hard ontbreken. In termen van vuurkracht is de 705A gebalanceerd, heeft hij gemiddelde prestatiekenmerken. Onder de rest is er één groot minpunt - UVN. Door de plaatsing van de koepel aan de achterkant verloor de machine de verticale richthoeken die acceptabel waren voor de "raden".
De situatie met precisie valt ook een beetje tegen: 0,42 op 100 meter. Samen met de WBR zal de indicator bij het fotograferen op grote afstand naar oneindig neigen. Over fotograferen op een afstand van meer dan 300 meter moet worden vergeten. Wij voegen hier toe lang mixen 2,68 seconden en we leiden de conclusie af - 705A is een machine voor korte en middellange afstanden. DPM 2247 eenheden onder het gemiddelde, dus het is niet altijd mogelijk om iemand neer te schieten in een 1v1-duel.
Vitaliteit
Het voertuig heeft een basispk van 2450, wat het gemiddelde is van tier 10 TT's. Top USSR heeft uitstekende voorhoofdbepantsering, vooral de koepel. In het gebied van het masker bereikt de waarde een ondenkbare 330 mm, de cast negeren.
VLD blijft in zijn ondoordringbaarheid niet achter bij de toren, een goede hellingshoek en een plaat van 170 mm dik doen hun werk. Het lagere frontale detail doet twijfels rijzen over de onneembaarheid van het pantser. Samen met de reductie wordt ongeveer 244 mm verkregen. Het is handiger om de NLD achter het reliëf te verbergen, en als die er niet is, blijft alleen de ruitinstelling over.
Als je zwakke punten vakkundig verbergt, verandert het in een onverwoestbaar bastion, waardoor je tonnen schade kunt tanken. Door de indrukwekkende dikte van de zijkanten, in combinatie met de schermen, kun je de tank in een normale en omgekeerde ruit plaatsen. Alles is in orde met het pantser van deze auto, de speler zal vaak niet-penetratie en ricochets vangen. Hij heeft gewoon geen zwakke punten in zijn voorhoofd behalve NLD, wat hem onderscheidt van zijn klasgenoten.
Mobiliteit en intelligentie
Laten we het eerst over mobiliteit hebben. Ze is geweldig voor een mastodont van 100 ton. Zijn eerlijke 40 km/h pakt hij snel op, mede door de 1500 sterke motor. De speler kan bijna pijnloos sleutelposities in de eerste linie innemen.
Het draaien van de 705A zal een ander probleem zijn. De draaisnelheid van het chassis is 25 graden per seconde, een goede basislijn voor een zwaargewicht. Het is vermeldenswaard dat hij de toren ongelooflijk snel draait.
Op deze TT schitter je natuurlijk niet. De basisparameter is 390 meter. De gebruikelijke indicator voor topstrengen. Met behulp van extraatjes, soldeerwerk en apparatuur kan maximaal 445 meter bereikt worden. In dit geval heiligt het doel de middelen niet. U hoeft zich niet op deze parameter te concentreren.
Voor- en nadelen
Laten we al het bovenstaande over Object 705A samenvatten. Het is niet perfect, maar ook niet verschrikkelijk. De ontwikkelaars kregen een uitgebalanceerde tank.
Voordelen:
- frontale boeking;
- tanks met zijkanten;
- eenmalige schade;
- goede dynamiek gezien zijn gewicht.
Nadelen:
- mengen;
- nauwkeurigheid;
- lage pantserpenetratie;
- verticale richthoeken;
- privé voltreffers van BC en tanks.
Uitrusting selectie
sleuf | Uitrusting | Eigenschappen |
---|---|---|
1 | Verbeterde verharding | Verhoogt de duurzaamheid van het voertuig, het draagvermogen, de reparatiesnelheid van de ophanging en vermindert ook de valschade die de romp oploopt (in het geval van een val op het chassis). Het stelt u ook in staat om de sterkte van het chassis na reparatie volledig te herstellen. Verkleint de kans dat de rups "verliezen" wanneer hij schade oploopt en stelt u in staat om langer in beweging te blijven. |
3 | Verticale stabilisator
| Afnemende spreiding is een belangrijke factor, want hoe kleiner de aanvankelijke spreiding van het pistool, hoe kleiner de cirkel begint te convergeren, wat betekent dat deze sneller zal gaan. Bovendien zal een onvoorbereid schot (schot zonder te richten of in beweging) ook nauwkeuriger zijn. |
2 | heiblok | Versnelt het herladen van het wapen, waardoor de schade per minuut toeneemt. |
Je kunt niet zonder een stamper en een verticale richtstabilisator. Maar in het eerste slot kun je als alternatief Verbeterde verhardings- of draaimechanismen installeren (voor giek- of trofee-uitrusting).
Opleiding van de bemanning
De keuze aan extraatjes is eerder standaard dan uniek. Het is handiger om vuurkracht te ontwikkelen en de tekortkomingen te egaliseren.
Роль | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
---|---|---|---|---|---|
Commandant | |||||
schutter | |||||
Chauffeur monteur | |||||
Opladen |
Download eerst:
- Commandant "gloeilamp" alle anderen reparatie;
- Kies voor de hele bemanning de Broederschap van Oorlog;
- Dan maken we de reparatie af, elimineren de frequente kritiek van BC contactloos munitierek en verhoog de stabilisatie van de auto met extraatjes soepel draaien van de toren и vlotte werking;
- De set van vierde voordelen kan heel verschillend zijn, maar hier is de beste optie: radio onderschepping, sluipschutter, off-road koning en wanhopig.
Uitrusting selectie
Het kiezen van de juiste uitrusting is een belangrijke taak voordat het voertuig op het slagveld wordt vrijgegeven.
uitrusting | Eigenschappen |
---|---|
Grote reparatieset | actie: Reparatie van alle beschadigde modules. +10% aan modulereparatiesnelheid (de bonus is geldig voor het hele gevecht, ongeacht of er een verbruiksartikel is gebruikt of niet) Voorbereidingstijd: 90 seconden. Het wordt na het gevecht afgeschreven, als het minstens één keer is gebruikt. kosten: 20 000. |
Grote EHBO-doos | effect: Geneest alle gewonde tankers. -5% van de verdovingstijd en +15% voor de bescherming van de bemanning tegen verwondingen (de bonus is geldig voor het hele gevecht, ongeacht of er een verbruiksartikel is gebruikt of niet). Kan meerdere keren gebruikt worden. Voorbereidingstijd: 90 seconden. Het wordt na het gevecht afgeschreven, als het minstens één keer is gebruikt. kosten: 20 000. |
Doppeyok | Effect: +10% voor alle vaardigheden van de hele bemanning tot het einde van het gevecht. Volledig verbruikt in één gevecht. Voor elk gevecht moet je een nieuwe kopen. Kosten: 20 |
De aanwezigheid van pre-battle instructies is een aanbevolen optie. Een automatische brandblusser is een belangrijk item. Bespaar niet op 20 zilver en het zal uw HP-punten redden van totale burn-out.
Hoe Object 705A te spelen
Om de vraag te beantwoorden: "hoe de Object 705A te spelen"? Is het nodig om uit te zoeken tot welke subklasse van TT het behoort? Zo is de gameplay van de AMX 50B en T57 Heavy gericht op een zorgvuldige en competente uitwisseling. De HP van deze voertuigen is een van de laagste op dit niveau en de bepantsering laat veel te wensen over. 277-object и WZ-111 5A soort ST uit de wereld van strengen. Ze vereisen een hoge spelintelligentie, nauwkeurige uitwisselingen en het verbergen van zwakke punten, waarvan er nogal wat zijn. De beschouwde voorbeelden verwijzen naar de TT van de aanvallende link.
Er worden nog een paar subklassen onderscheiden: universele machines en strengen - "verdedigers". Deze laatste dienen om door de verdediging te dringen of de flank te beschermen. Vanwege de hoeveelheid HP en bepantsering kunnen ze een grote hoeveelheid schade absorberen en actief uitwisselen. Object 705A voelt geweldig aan op de eerste, maximale tweede lijn. Dit is een aanvalsverdediger die is ontworpen voor snelle uitwisselingen, tanken en door vijandelijke verdedigingen dringen. Alfa, goede mobiliteit en bepantsering spreken voor zich. Aanvaardbare mobiliteit stelt u in staat om op tijd van positie te veranderen. Hij zou het aanvalspunt moeten zijn.
De gameplay vereist geen enorme vaardigheid, het belangrijkste om te onthouden is dat NLD verborgen moet zijn. Het reliëf is heel doordacht gekozen, de UVN is slechts -5 graden. Door de hoeveelheid HP kun je een aantal fouten maken. Schieten vanaf een lange afstand zal niet tot iets goeds leiden. Het wordt afgeraden om alleen op de flank te blijven vanwege de lange cooldown. Vergeet het lage silhouet van de 705A niet. Tanks die hoger staan en met goud aan boord kunnen door de VLD breken.
Korte samenvatting
Kan deze tank een imba worden genoemd? Nee. Dit is een uitgebalanceerde TT 10 met zowel plussen als minnen. Er is een alfa, maar het is moeilijk te implementeren vanwege de middelmatige penetratie, en een ander deel van het potentieel wordt "opgegeten" door nauwkeurigheid en vermenging. Reserveren, als het ware, tanks goed met zijkanten, maar het probleem is dat daar maar weinig mensen zullen schieten. Mobiliteit laat veel te wensen over, dus artillerie vliegt vaak in een lang lichaam.
Object 705 A kan een goed gevecht geven, maar in de meeste gevallen zal het niet leuk zijn om te spelen en zal het eerder je zenuwstelsel op de proef stellen.