Spectaculaire terugkeer van een van de beste willekeurige CT's, hoe relevant het is na de patch en of het de moeite waard is om het te kopen.
Hallo tankers! Met jou Wotpack en een gids voor het Sovjet-niveau 10 CT Object 140 in World of Tanks. Ervaren spelers, nadenken over recent op van deze techniek herinnerden ze zich waarschijnlijk hoe ze 5-7 jaar geleden met plezier de strijd aangingen op een tank.
Maar kunnen de huidige innovaties die emoties en de dynamiek van de gameplay terugbrengen die niet in woorden kunnen worden overgebracht? Alleen door alle nuances achtereenvolgens te behandelen, zal het mogelijk zijn om een 100% juiste conclusie te trekken, het was aan dit onderwerp dat ons team met succes heeft gewerkt.
TTX-object 140
Als we een beetje vooruitkijken, kunnen we met zekerheid zeggen dat de kenmerken veranderen zal er niet geweldig uitzien, maar nadat je de tank in de strijd hebt gerold, voel je het huidige comfort van de kanondepressiehoeken en de nieuwe "reductie" van de VLD. Vergelijking van dit gevechtsvoertuig zou het meest rationeel zijn om te doen met de Chinese ST 121 en landgenoot Over. 430U, maar het is niet minder interessant om een parallel te trekken met andere tienen.
Vuurkracht
De gemiddelde schade per minuut is best goed, dat wel 3034 eenheden. hoewel STB-1 en overtreft de ST van de USSR in deze indicator, maar de waarden hebben betrekking op de vuursnelheid van het kanon in 9,48 en tijd om één projectiel te laden 6,33 hoge verwachtingen wekken voor uitrustingshulp in gevechten. Niet minder belangrijk is dat ze werden aangehouden elevatie hoeken tot -7/17 verliest de Chinese vriend 121 hierin met 140 graden van Object 2. De aantallen zijn klein, maar in de praktijk kan de gameplay drastisch veranderen, nu is spelen vanaf het terrein veel comfortabeler.
Gezien de boeking, die nader zal worden beschreven, kan een dergelijke innovatie niet worden genegeerd, omdat het eenvoudiger is geworden om CSA's in bepaalde situaties te implementeren. De verplaatsingssnelheid van de koepel is middelmatig, in dit opzicht inferieur aan klasgenoten. Maar het kan bogen op een snelle menging en uitstekende nauwkeurigheid, waardoor je gericht kunt schieten op middellange afstanden.
Vitaliteit
In patch 1.10.1 kreeg Object 140 een toename in VLD-bepantsering, waardoor de kans op afketsen toenam.
En als de tegenstander "goud" laadde, dan zal de penetratie zeker gebeuren in het gebied van een soort knobbeltje in de structuur van de toren. Hoewel ze is gecast, maar de zogenaamde "hoge tempel" staat je niet toe om de NLD vol vertrouwen achter een obstakel te verbergen en alles te tanken behalve explosieve granaten. Je moet op dit moment niet op succes rekenen, de meeste spelers kennen het gevechtsvoertuig heel goed, dus ze zullen meteen op zoek gaan naar precies zo'n kwetsbaarheden.
In de dynamiek van 140 ricochets genoeg dus het is belangrijk om niet stil te staan, maar moeten op de hoogte zijn van kwetsbare tanks.
Mobiliteit en intelligentie
Aangezien de tank de lichtste is in de gepresenteerde vergelijking, zal manoeuvreerbaarheid de troefkaart zijn van de Object 140. De dynamiek wordt bevestigd chassis zwenksnelheden, worden ze in de basisconfiguratie gepresenteerd als 56,32 graden per seconde.
Maar deze aantallen kunnen eenvoudig worden verhoogd met behulp van speciale apparatuur en extraatjes. Overzicht Standaard zowel voor Sovjetvoertuigen als voor andere takken van andere landen, met uitzondering van enkele eenheden. Mobiliteit is erg goed, daarom zwaaien ervaren spelers er allereerst mee om onmiddellijk posities in te nemen die gunstig zijn voor het schieten en onderweg intelligentie doorgeven of licht produceren en een beloning ontvangen als resultaat van de strijd.
Voor- en nadelen
Gezien de recente veranderingen in kenmerken, wil ik het alleen hebben over de voordelen van de Object 140, maar dit gevechtsvoertuig heeft ook nadelen. Allereerst kun je de grote kans zien brandstoftank branden. De munitie wordt ook vaak bekritiseerd, in sommige gevallen totdat de geschutskoepel afbreekt, dus voertuigen met kanonnen van groot kaliber moeten serieus worden genomen. Ga naar ruilen met schade 320 irrationeel, zelfs gezien de high DPM-indicatoren, als het niet om de "carrousels" gaat, zullen eenzame vijandelijke tanks met zo'n ontknoping van gebeurtenissen het moeilijk hebben.
Voordelen:
- goede pistoolnauwkeurigheid
- geweldige dynamiek
- frequente hits op het silhouet van de tank in beweging
- stabilisatie
Nadelen:
- kleine eenmalige schade
- frequente tankbranden
- onbeschermde luiken op de toren
Als je alle regels van het spel op Object 140 volgt en constant beweegt, kun je 10-k granaten tanken met de romp en de koepel, maar hiervoor het zal oefening vergen. En, zoals je weet, kun je het alleen krijgen door zelf herhaaldelijk de strijd aan te gaan.
De keuze van apparatuur voor Ob. 140
Om maximale bewegingsresultaten op elk terrein en elke dynamiek te bereiken, moet u op de eerste montageoptie letten.
- Verbeterde draaimechanismen.
- Rammer.
- Verticale stabilisator.
De beste schade per minuut binnen 3463 eenheden beschikbaar in de volgende configuratie:
- Verbeterde ventilatie.
- Rammer.
- Verticale stabilisator.
En als er een idee in de plannen zit om de tegenstander te verrassen met een plotselinge verschijning op een belangrijk punt voor de overwinning, dan moet je kijken naar apparaten als:
- Turbocharger.
- Rammer.
- Verticale stabilisator.
Opleiding van de bemanning
Alle leden kunnen het beste worden gepompt met behulp van versnelde versieom het gewenste voordeel voor brandbestrijding te krijgen. Een gevechtsvoertuig is tenslotte onderhevig aan frequente branden totdat deze vaardigheid ongeveer is bereikt extra solderen er kan niet gepraat worden.
Uitrusting selectie
Om de meest aangepaste en aangepaste te behouden dynamisch spel kenmerken, falen van belangrijke onderdelen mag niet worden toegestaan, dus het is het beste om de tank als volgt te laden:
- EHBO-kit.
- Reparatieset.
- Brandblusser.
Na het trainen van de bemanning kan het laatste item worden vervangen door een extra rantsoen, en dan zullen alle indicatoren een beetje toenemen en zal de gameplay nog meer positieve emoties uit het proces halen.
Hoe Object 140 te spelen
De tank is al lang bij iedereen bekend en ervaren gamers zullen dit punt willen overslaan, maar niet alleen beginners moeten zich bewust zijn van de manier van gedrag op het slagveld. Onthoud ongeveer verminderd pantser, nu kunt u er vaker op vertrouwen. Hoogte hoeken zijn ook comfortabeler geworden, nu zal het veel gemakkelijker zijn om DPM te implementeren, hoewel eenmalige schade en klein, maar constant vuur op de tegenstander erg belangrijk is.
Met behulp van de snelheid van de tank moet je voordelige posities innemen en niet te ver haasten, zodra een of twee vijandelijke gevechtsvoertuigen op de flank blijven, moet je onmiddellijk naar een andere gaan. De snelheid is duidelijk genoeg om daar te komen en te schieten een grote hoeveelheid schade. Het is noodzakelijk om de plaats van inzet voortdurend te veranderen, anders is het vanwege de lage eenmalige indicator niet mogelijk om CSA te implementeren en zal het resultaat zijn 1500-1900 eenheden zullen waarschijnlijk geen vreugde brengen. Met haast hoef je niet stil te staan en te wachten tot er nog iemand aan de horizon verschijnt, nu zijn er meer kansen om een rebound op te vangen, dus een doorbraak langs de flank met als doel naar achteren te gaan is een geweldige scenario voor Ob. 140.
Object 140 of T62A: wat is beter?
Zo'n vraag kon alleen relevant worden genoemd als een speler die het 10e niveau van de Sovjet ST-tak bereikte, de keuze had tussen twee tanks. Tegenwoordig moeten dergelijke gedachten onmiddellijk terzijde worden geschoven, omdat Ob. 140 ontvangen functie-update, Een T62A blijft bedekt met stof in de sectie verzamel apparatuur. Moderne willekeurig wordt constant aangevuld met vaardigheidsspelers, en je kunt ze alleen goed tegengaan met de meest productieve apparatuur, wat zijn eigen onmiskenbare voordelen heeft.
Het gereedschap bij Ob. 140 werd iets comfortabeler dan voorheen, en deze T62A er zijn geen wijzigingen aangebracht, na apa VLD zouden vragen vanzelf moeten verdwijnen. Ondanks deze harde feiten zijn sommige gamers toch geïnteresseerd in zulke momenten. Onder ervaren tankers komen dergelijke geschillen niet voor, dus beginners moeten dit in de praktijk niet controleren, anders kun je jezelf gemakkelijk verwennen "toestand".
De voordelen van de T62A zijn nauwkeurigheid en richtsnelheid, de koepel kaatst meer af en hij heeft een goede draaisnelheid, maar door een slechte LH (-5 graden) is het vaak moeilijk om deze voordelen te realiseren. Het pantser van de romp is zwak en het verschil in maximale snelheid van 5 km / u en vermogensdichtheid is voelbaar.
Samenvatting
Object 140 na de up werd natuurlijk interessanter, praten over geen drastische veranderingenprecies zoals je ze zou verwachten. Hoewel de techniek wat verbeterd is, valt het in werkelijkheid niet heel erg op. Op 10 niveaus zijn er voldoende ponsmachines, vooral omdat er veel goud schieten. Het zal niet altijd mogelijk zijn om een toename van de declinatie van het pistool met 1 graad te voelen. In dit opzicht is hij nog steeds inferieur STB-1 of M48A5 patroon, en om pantser te imbo Over. 430U hij is ver weg.
Videorecensies