Sommige gebruikers hebben problemen met het activeren van hun account via e-mail. De problemen kunnen verschillend zijn, maar ze hebben geen betrekking op de postdienst. Dergelijke gevallen doen zich vaker voor vanwege registratie in een andere regio of de introductie van een uitnodigingscode.
Probleemoplossend
Als de activeringsbrief niet per e-mail aankomt, moet u een aantal opeenvolgende stappen ondernemen:
- Procedure herhalen. Het wijzigen van het wachtwoord of het koppelen van de telefoon maakt niet uit, u dient wel opnieuw een bevestiging per mail aan te vragen.
- Spam. De mailservice kan de brief als spam identificeren en in de daarvoor bestemde map plaatsen. U moet de map Spam controleren.
- Postbus instellingen. Er zijn momenten dat het probleem zit in een verkeerd geconfigureerde mailbox, waar filtering is ingesteld voor bepaalde brieven. U moet uw e-mailinstellingen terugzetten naar de standaardinstellingen.
- U kunt contact opnemen met de ondersteuningsdienst van de postdienst. Wellicht wordt er een antwoord gegeven waarom de brief niet aankomt.
- Als de bovenstaande methoden het probleem niet hebben opgelost, moet u dat doen maak een ticket aan in de supportservice van World of Tanks en beschrijf in detail alle acties die zijn gepleegd. Voor een effectieve oplossing is het aan te raden om screenshots met nuttige informatie mee te sturen. U moet ook een officiële brief van de ondersteuningsdienst van de postdienst bijvoegen, waarin de reactie van de medewerkers wordt vermeld.
Gebruikers ervaren vaak problemen met activering van uitnodigingscodes. In dergelijke gevallen moet u niet aarzelen en onmiddellijk contact opnemen met de ondersteuningsdienst, waarbij u ook alle nodige informatie verstrekt.
Lees verder: