opdringerige dame binnen Atoomhart - de eerste missie van de add-on Vernietigingsinstinct, die daarna de plot voortzet goed einde hoofdspel. In deze taak moet je een uitweg vinden uit de Light Inn en daarbij Eleanor kwijtraken. Aan het einde van de zoektocht ontvangt majoor P-3 een speciaal soort nuttig verbruiksartikel en een nieuw contactwapen.
In deze gids laten we zien waar alle elektrische panelen en spraakzame lijken in het Light Complex te vinden zijn. Lees verder om de gedetailleerde routebeschrijving te zien om door de herberg bij het Atoomhart te komen.
Hoe de Haunting Lady-quest te starten in Atomic Heart: Killing Instinct
Om de Intrusive Lady-quest te starten, moet je:
- Start de game met de Annihilation Instinct DLC geïnstalleerd.
- Open het hoofdmenu van het spel.
- Druk op de knop "Nieuw spel.
- Selecteer item "Killing Instinct: spelen.
- Na een kort filmpje begint de eerste missie van de verhaal-add-on.
Je kunt de DLC-plot starten zonder het hoofdspel volledig te verslaan, maar dan verschijnt er een waarschuwing over de gevolgen op het scherm, wat nodig is accepteren en doorgaan.
Doorloop van Vervelende Dame in Atomic Heart: Annihilation Instinct
Gedurende de hele missie zal majoor Nechaev ronddwalen op de drijvende platforms met kamers met glazen koepels die deel uitmaken van het Light Complex. Woonvertrekken bevatten talrijke computers van het "OS DEMOS"-systeem en drie spraakzame lijken.
Verlaat het hotel en ga weg liefhebbende Eleonoraom naar een nieuwe locatie te gaan en de volgende taak te starten.
Vind appartementen in het Legkaya Hotel
Zodra het filmische verhaal eindigt en het mogelijk wordt om de acties van majoor P-3 te beheersen, draai je je om en ga je opzij. Niet ver van de weelderige plant vind je een onopvallende deur waardoor je naar de volgende kamer kunt gaan. Volg deze en u ziet de ingang van de appartementen van hotel Legkaya, die op verschillende niveaus in de lucht zweven.
Activeer het eerste elektrische paneel
Ga naar de eerste kamer onder de glazen koepel en wacht tot majoor P-3 de dialoog met Eleanor beëindigt. Gebruik het knoppenblok in de buurt om te communiceren met de zwevende weg. Noodzaak om de brug te verplaatsen naar boven, ga dan naar de bungalow met nummer 74.
Binnen in deze woning is er een afdaling naar de benedenverdieping, waar ligt dode barmanmet wie je kunt praten en plotdetails kunt leren. Daarna kunt u met knoppen terugkeren naar het dichtstbijzijnde paneel.
Activeer de dichtstbijzijnde brug en schakel deze over naar top positie. Ga na de interactie naar de bungalow met nummer 42.
Gebruik het dichtstbijzijnde paneel en verplaats de zwevende weg omhoog. Wanneer de brug begint te bewegen, ga je verder totdat je een bungalow raakt nummer 37.
In dit huis kun je naar beneden gaan en in een verre doodlopende straat vinden eerste elektrische paneel. Communiceer met hem, luister dan naar het einde van de dialoog met Eleanor en klim terug naar de oppervlakte van de bungalow.
Activeer het tweede elektrische paneel
Gebruik de dichtstbijzijnde schakelaar en verplaats de brug omhoog. Het stijgende pad moet leiden naar een bungalow met nummer 22.
Ga het glazen huis binnen en volg naar beneden waar ligt dode wetenschapper. Praat met het spraakzame lijk en keer dan terug naar de oppervlakte.
Zonder te activeren nieuwe bruggen naderen de bungalow nummer 24. Verderop op de route kunt u naar de bungalow met nummer 12.
Ga onder de glazen koepel door en daal de trap af. Let op tijdens de afdaling tweede elektrisch paneel, die ook moet worden geactiveerd. Daarna kunt u weer naar de oppervlakte van de bungalow klimmen.
Vind een uitweg uit het hotel Legkaya
Niet ver van de uitgang van de kas zie je een paneel met knoppen waarop het pijltje naar beneden gaat branden. Niets druk niet, en volg deze weg tot je bij een bungalow komt met groene planten en een quest marker op een ander paneel met knoppen.
Interactie met het paneel en verplaats de dichtstbijzijnde brug beneden. Zodra de zwevende weg begint te bewegen, stap je erop totdat je een nieuwe bungalow vindt, waarbinnen de dummies zich opstellen. picknick. Ga de onopvallende trap af.
Binnen zal de kleine kamer liggen overleden laboratoriumassistent waarmee te discussiëren.
Nadat je de kamer hebt verkend, ga je terug naar het oppervlak van de bungalow en activeer je het toetsenblok in de buurt om de brug te verplaatsen. beneden.
Volg het bewegende pad tot je een glazen bungalow ziet, links daarvan is de uitgang van de Light Inn. Ga rechtdoor door de gang verlicht door felle lampen.
Pak Alenoks chocolade en Klushs wapen
Voordat ze de hotellobby verlaat, zal Eleanora Nechaev aanbieden om de chocolade op te halen "Alenka" – een nieuw type verbruiksartikelen die kunnen helpen in een ongelijke strijd. Links van de kraam met chocolade is een houten deur, waarachter het lichaam van de robot zal liggen en een nieuw slagwapen genaamd "Broodig.
Zodra je aan de oppervlakte komt, bevind je je op een moerassige locatie, waar de volgende zoektocht zal beginnen - “In een moeras van zorgen.
We hopen dat je met behulp van deze gids hebt geleerd hoe je het hotel kunt verlaten in Atomic Heart: Annihilation Instinct. Als je vragen hebt, schrijf ze dan naar opmerkingen. Lees in een speciaal gedeelte op onze website andere nuttige Atomic Heart-gidsen.