De invasie van de zwerm Honkai: Starrail - speciale modus binnen virtueel universumwat duidelijk afwijkt van wat gebruikelijk is. Het introduceert een nieuw passeersysteem, speciale mechanismen voor het verkrijgen van power-ups en zegeningen, en er is een nieuwe baas toegevoegd. Voor de succesvolle voltooiing van de fasen van de invasie is het mogelijk om een extra Aeon-pad voor het virtuele universum te openen en waardevolle beloningen te verdienen.
In deze gids laten we je zien hoe je alle Swarm Invasion-uitdagingen in HSR kunt voltooien, hoe de nieuwe modus verschilt en welke eenheden je moet oppakken vecht tegen zwerm: Stinger.
Inhoud
Wat is het virtuele universum: zwerminvasie in HSR
Virtual Universe: Swarm Invasion is een extra modus die aan het spel is toegevoegd update 1.3, dat het vertrouwde "Virtuele universum" uitbreidt en de mogelijkheid opent om "Dimensies" en spannende tests te doorstaan.
In tegenstelling tot de normale modus worden de Swarm Invasion-fasen gepresenteerd in de vorm van een schaakbord, dat wordt gegenereerd willekeurig. Net als voorheen moet de Pathfinder door de evenementzones gaan, met verschillende elite-tegenstanders vechten en de eindbaas bereiken - Roya: Stinger.
Het doel van de modus is hoofdstukken van "Invasie van de zwerm" – bij het afsluiten van extra taken uit de sectie “Road of the Walking One”, die zich in de “Sporen van een Bezoek” bevindt, voldoe je aan de noodzakelijke voorwaarden, open je hoofdstukken en ontvang je goede beloningen, waaronder je zult vinden ster jade, standaard dozen met materialen, zelfmodellerende hars en andere nuttige bronnen.
Hoe Invasie van de zwerm te openen
Om de tests van de "Invasion of the Swarm" te doorstaan, moet aan een aantal voorwaarden worden voldaan:
- zavershit ontwikkelingsmissie "Stars whirlpool, inzicht komt eraan" - verhaalcampagnemissie Lofu Xianzhou, die wordt geopend bij het bereiken van 29 Mastering niveau;
- te passeren 5 Wereld "Virtueel universum" op elk niveau van complexiteit;
- uitvoeren avontuurlijke missies Invasion of the Swarm: The Beginning, Invasion of the Swarm: Experimental Training I en Invasion of the Swarm: Experimental Training II, waarin Gert ondersteunde Skrulluma en Ruan Mei legt de werking en kenmerken van de nieuwe modus uit.
Zodra aan alle bovenstaande voorwaarden is voldaan, kunt u beginnen met het uitvoeren van de "Metingen".
Gids voor de invasie van de zwerm in Honkai: Star Rail
"Invasie van de zwerm" heeft enkele verschillen uit het gebruikelijke "Virtuele Universum", waarvan de niveaus je in staat stellen vlakke decoraties voor personages te krijgen. Vervolgens zullen we de belangrijkste mechanismen en functies gedetailleerder bekijken.
Keuze van pad
De eerste taak is het kiezen van het meest geschikte pad voor de eenheid, dat:
- Verhoogt het aantal zegeningen op een bepaald pad. Het Pad van Vreugde zal bijvoorbeeld uitlokken dat we vaker zegeningen ontvangen die van invloed zijn op de versterking bonus aanvallen.
- geeft unieke bonussen. The Hunt biedt bijvoorbeeld extra beloningen en voordelen na het verslaan van Space Piggy Banks, en Abundance verhoogt de uitgaande genezing als er eenheden op de toonbank blijven staan.
- Biedt extra winst.
- Het heeft een complex effect op de “Visit Bones”.
De keuze van het pad moet gebaseerd op teamopbouw: bijvoorbeeld als het hoofd-DPS-personage van de groep is Jing Yuan, dan is het Pad van Vreugde geschikt voor de volledige onthulling van de held. Voor Blad, op zijn beurt zou het Pad van Vernietiging een uitstekende optie zijn, en voor Kool - Weg van de jacht.
Meetgebied
Nadat hij een detachement heeft verzameld en het meest geschikte pad voor het team heeft gekozen, betreedt de Pathfinder een virtuele ruimte die uit verschillende "dimensies" bestaat. Het gebied van elk wordt weergegeven als schaakbord.
Beweging erlangs is de verantwoordelijkheid van de Pionier: tijdens het verkennen van het gebied is het mogelijk om zelfstandig zones te kiezen om te passeren, grenzend aan die "cel", waarop de groep onderwerpen zich momenteel bevindt. Het zal niet werken om naar de andere rand van het level te gaan. Het behalen van de test houdt in ieder geval in sequentiële studie van gegenereerde zones.
Testzones
De “cellen” van de tests zijn verdeeld in verschillende zones, waarbinnen de Pathfinder een bepaalde missie wacht. Een van de meest interessante zijn:
- zone "Evenementen": een kamer die een goede bonus kan belonen of een gevecht met een serieuze elite-tegenstander kan uitlokken. Beïnvloedt het vullen van de "Directory".
- zone "Avontuur": Een kamer met een minigame die de mogelijkheid biedt om extra "kaarten" met zegeningen of kosmische fragmenten te verkrijgen bij het openen van gewone, waardevolle en/of luxe kisten.
- zone "Gevecht: zwerm": Een kamer die toegang geeft tot het gevecht met de volgelingen van de zwerm. Overwinning zal extra "kaarten" opleveren met zegeningen gerelateerd aan het Pad van Voortplanting, wat in eerste instantie een andere bron van sterjade zal worden die wordt verkregen via de "Referentie".
Zones als ‘Battle’, ‘Elite’ en ‘Boss’ zijn al bekende kamers waarin je tegen een groep gewone en/of vijanden van hoog niveau moet vechten. Beloning - al bekend Zegeningen van het pad, die van invloed zijn op de kenmerken van de personages in het team, hun schade of uitgaande genezing, evenals de effectiviteit van de toegepaste positieve en negatieve bonussen.
Elke zone kan onder andere worden toegewezen "baken". Het passeren van bakenkamers kan een aanzienlijk positief effect hebben op de ploeg, waardoor zegeningen worden versterkt, evenals extra ruimtefragmenten, curiosa of bonussen.
Bezoek Apparaten
Elke voltooide zone ontgrendelt toegang tot "Bezoek apparaat", wat een willekeurig dobbelsteeneffect oplevert (genaamd Het geschenk van Aeon, die legendarisch en episch zeldzaam zijn) of waarmee je snel naar de volgende aangrenzende zone kunt reizen. Het geboden voordeel hangt op zijn beurt volledig af van het gekozen pad.
Als het gegenereerde effect om wat voor reden dan ook niet bij u past, gebruik de functie "Omleiden". - deze functie is geïntroduceerd door Ruan Mei en kan één keer worden gebruikt om alle 'dimensies' van het niveau te doorlopen.
Resonantieweefsel
Wanneer een Pathfinder 3 zegeningen van het huidige pad verkrijgt en vervolgens 3 zegeningen van een ander specifiek pad, "Weefsel van resonantie".
"Weefsel van resonantie" opent toegang tot extra bonussen, wat uiterst nuttig kan zijn tijdens het passeren van “Dimensies” van hoog niveau (2 en hoger).
Je kunt je dus concentreren op het verzamelen van bonussen, niet alleen van het hoofdpad, maar ook van het aanvullende pad: combineer bijvoorbeeld het Pad van Vernietiging met het Pad van Vreugde, als de basis van de groep mes, die zowel kan spelen met basisaanvallen die HP verbruiken, als met bonusaanvallen die worden geactiveerd bij het verzamelen van 5 "Charges".
Skrullum-winkel in koopjeszones
Swarm Invasion-dealzones verschillen van Virtual Universe-dealzones. Hier kunt u, net als in de toiletten, gezondheids- en/of uitrustingspunten herstellen, evenals extra curiosa kopen via Herta door een vast aantal verzamelde ruimtefragmenten uit te geven.
Bovendien opent het de mogelijkheid tot interactie met de Skryullum en zijn winkel, die bevat willekeurige "kaarten" van zegeningen gewone, zeldzame of legendarische kwaliteit.
Planaire chaosteller
Na elke beweging van de ene zone naar de andere worden de standen van de teller die boven het "schaakbord" is geïnstalleerd met 1 eenheid verminderd. Zodra deze 0 bereikt, wordt Planar Chaos geactiveerd, een mechanisme dat vijanden aanzienlijke verbeteringen geeft via interferentieniveaus:
- op 1-5 niveau. De DPS van vijanden wordt met 5% verhoogd en hun opgelopen schade wordt met 4% verminderd.
- op 6-10 niveau. De vijandelijke DPS wordt verhoogd met +10%, de snelheid met +5% en de opgelopen schade wordt met nog eens 4% verminderd;
- op 11-20 niveau. De DPS van de vijand wordt verhoogd met +20%, de snelheid met +10% en de opgelopen schade wordt met nog eens 4% verminderd.
Hoe Swarm Invasion-hoofdstukken te ontgrendelen
De hoofdstukken Invasion of the Swarm vormen de basis die de Pathfinder drijft terwijl hij aan zijn volgende uitstapje naar de dimensies begint. Ze zijn niet alleen belangrijk voor het verkrijgen van extra beloningen uit de overeenkomstige sectie, daarnaast bieden ze ook toegang tot:
- naar de avonturenmissie “Invasion of the Swarm: Finale”;
- naar een nieuw pad voor het ‘virtuele universum’ – het pad van distributie.
Je kunt alleen hoofdstukken openen als je voldoet aan voorwaarden die nauw verweven zijn met de sectie "De weg van de wandelende", die verborgen is op het tabblad "Sporen van het bezoek".
Door onderzoeksmethoden te activeren, ontvang je beloningen in de vorm van "Sporen van een bezoek" een bepaald pad, dat op zijn beurt extra power-ups oplevert en de ontgrendeling van hoofdstukken uit de gelijknamige sectie Swarm Invasions beïnvloedt.
Honkai: Star Rail Invasion of the Swarm-niveaus
Over het algemeen lijkt de werking van Swarm Invasion erg op die van Swarm Invasion virtueel universumDe metingen van dit evenement hebben echter nog steeds veel kenmerken waarmee rekening moet worden gehouden tijdens het passeren.
Algemene tips voor het uitvoeren van metingen
Om een van de Swarm Invasion-niveaus succesvol te voltooien, raden we je aan een paar regels te volgen:
- Let bij het vormen van een team op Paden, waar de geselecteerde helden zich aan houden. Elk team dat is samengesteld om de tests van de modus te doorstaan, moet dit hebben karakters van Overvloed en/of Behoud. Op de eerste drie niveaus is het voldoende om er slechts één te kiezen, waardoor de groep een effectieve behandeling of een betrouwbaar schild krijgt. Al bij hogere moeilijkheden, vanwege extreem sterke tegenstanders, wordt aanbevolen om zowel een genezer als een schildman in de ploeg te plaatsen, omdat het alleen op deze manier mogelijk zal zijn om alle personages te redden tot de ontmoeting met de eindbaas.
- Let op de kwetsbaarheden van de eindbaas en kies de juiste dps- en sub-dps-teams. Dergelijke karakters kunnen behoren tot Paden van de jacht en van erudiet/vernietiging.
- Een niet minder belangrijke wil karakters van de Wegen van Harmonie en Niets. Bij het kiezen van dergelijke helden is het niet nodig om rekening te houden met de soorten schade waarvoor de uiteindelijke vijand kwetsbaar is, aangezien ze meestal al hun beurten zullen geven om debuffs toe te passen op tegenstanders of de belangrijkste schadeverdelers te bufferen.
- Let bij het kiezen van paden niet alleen op de belangrijkste verbeteringen die dit of dat pad kan bieden, maar ook op de mogelijkheid ervan verweven met andere soorten zegeningen. Op basis van de rollen van de personages die beschikbaar zijn in het team, kies je degene waarmee je in elk scenario het maximale voordeel kunt behalen.
- In het power-upselectiemenu dat vóór het begin van elke playthrough wordt geopend, moet je allereerst op de mogelijkheid letten curiosa verkrijgen. Met enige waarschijnlijkheid zul je een heel nuttige verbetering kunnen oppikken die je zal helpen tijdens het passeren van de eerste dimensie.
- Probeer in dezelfde eerste dimensie van een van de moeilijkheidsgraden te komen zoveel mogelijk zegeningen van het gekozen pad. Zo open je na een paar gevechten de eerste Resonantie, waardoor je de metingen veel sneller kunt doorstaan.
- Bij het kiezen van de volgende stap geef de voorkeur aan cellen met veldslagen, omdat het dankzij overwinningen is dat de blijvende effecten van het Pad toenemen.
- Als het mogelijk is om naar toe te gaan cel met een dealga daar zeker heen. Op de locatie zal worden gewacht Hertha, aanbieden om drie Curiosa tegelijk te kopen om uit te kiezen, en Skrullum, waardoor je een aantal willekeurige zegeningen kunt kopen. Als je voldoende fragmenten hebt verzameld, kun je alle goederen kopen.
- Let op zoekt Walker's Road. Probeer tijdens het doorlopen van het level aan hun voorwaarden te voldoen om bonussen en power-ups te ontvangen voor volgende races.
- Tijdens de ontmoeting met de baas aan het einde van de eerste en tweede dimensie let op debuffers, die bij overwinning aan de uiteindelijke tegenstander wordt opgelegd. Geef de voorkeur aan degenen die passen bij de kenmerken van het geselecteerde team.
Vervolgens zullen we in detail analyseren hoe je de invasie van de zwerm in het virtuele universum voltooit met voorbeelden van eenheden en aanbevelingen voor gevechten met tegenstanders.
1-niveau
Openingsvoorwaarde: voltooi de tutorialmissie Invasion of the Swarm: Experimental Tutorial 2.
Aanbevolen teamniveau om te voltooien - 66. Hier en in alle volgende fasen de eindbaas is Swarm: Stinger met kwetsbaarheden voor kwantum- en denkbeeldige soorten schade. Om het podium te halen, kun je echter personages met andere elementen selecteren.
De eerste moeilijkheidsgraad is het gemakkelijkst te voltooien en stelt je in staat om enigszins zelfstandig de werking van de Invasion of the Swarm te leren. Volg de algemene walkthrough-tips hierboven om alle niveaumetingen succesvol te voltooien en de belangrijkste vijand te verslaan.
De meest effectieve eenheden en paden voor het behalen van niveau 1 zijn:
Karakter 1 | Karakter 2 | Karakter 3 | Karakter 4 | Hoe te gebruiken |
---|---|---|---|---|
Pad - elk van de beschikbare, maar geheugen heeft meer prioriteit.
| ||||
Pad - Jagen. Een van de meest effectieve eenheden voor het passeren en bestrijden van de eindbaas.
| ||||
Het pad is vernietiging. Het is mogelijk om het Pad van Vreugde te kiezen.
| ||||
Pad - Jacht of vernietiging.
| ||||
Pad - Jacht of vernietiging.
|
2-niveau
Openingsvoorwaarde: voltooi de tutorialmissie Invasion of the Swarm: Experimental Tutorial 2.
Aanbevolen teamniveau om te voltooien - 73. Vergeleken met de vorige fase zal dit level iets moeilijker worden vanwege de toename van het niveau van de tegenstanders. De baas van de derde dimensie zal ook Roy zijn: Stinger, kwetsbaar voor kwantum- en denkbeeldige aanvallen.
Baasgevechten aan het einde van de eerste en tweede dimensie kunnen een probleem zijn als de ploeg alleen is samengesteld met de laatste vijand in gedachten. Creëer een team, uitgaande van de tegenstanders die je in de toekomst zult tegenkomen, om de fasen van de test sneller te doorlopen. In sommige cellen kunnen denkbeeldige en kwantumkarakters via de Loader naar de ploeg worden gebracht.
Voor een comfortabelere doorgang raden wij u aan zich aan andere regels te houden:
- Begin aan het einde van elke dimensie niet onnodig te vechten tegen elite- en sterke vijanden om de energie van de Resonance of the Path en de ultieme resultaten van het team te redden vóór het gevecht met de baas.
- Houd bij hoeveel zetten je nog hebt voordat Planar Chaos begint. Plan je route zo dat je tijd hebt om zowel gevechten als andere cellen met power-ups te bezoeken. Probeer geen beloningen uit alle beschikbare cellen te halen en ga vooral vooruit om de laatste tegenstanders niet te versterken.
- Wanneer u het Pad van de Jacht kiest, gebruik dan actief actieve effecten waarmee u cellen kunt overslaan of verder kunt gaan dan normaal. Het is dus mogelijk om een bepaald aantal zetten op te slaan voordat Planar Chaos wordt geactiveerd.
- Als je onderweg een Loader tegenkomt, zorg er dan voor dat je deze gebruikt en een personage neemt met een schadetype dat anders is dan de personages die al in het team zitten. Hierdoor kun je de beste eenheden maken om met bepaalde tegenstanders te vechten.
De meest effectieve combinaties van padeenheden voor het behalen van niveau 2:
Karakter 1 | Karakter 2 | Karakter 3 | Karakter 4 | Hoe te gebruiken |
---|---|---|---|---|
Het aanbevolen pad is Jagen/vernietigingmogelijk Niets. Een goed team voor gevechten met gewone tegenstanders en tussenbazen.
| ||||
Aanbevolen pad - Jagen/vernietigingmogelijk Niets. Een goed team voor dimensionale gevechten met de mogelijkheid om kwetsbaarheden toe te passen op de eindbaas.
| ||||
Het aanbevolen pad is Niets. Een zeer sterke eenheid om te spelen tegen periodieke schade en de bijbehorende verbeteringen.
| ||||
Het aanbevolen pad is Schieten. Een team met vele soorten schade voor een comfortabele doorgang door alle fasen van het level.
| ||||
Aanbevolen pad - Радость. Een extreem krachtig team om tegen bonusaanvallen te spelen.
|
3-niveau
Openingsvoorwaarde: voltooi de tutorialmissie Invasion of the Swarm: Experimental Tutorial 2.
Aanbevolen teamniveau om te voltooien - 79. Het derde niveau kan voor veel spelers de eerste serieuze test zijn vanwege versterkte tegenstanders en aanzienlijk hogere moeilijkheidsgraad. Als je echter verstandig met de beschikbare kansen omgaat en een aantal verplichte regels volgt, kan iedereen in de laatste fase zowel de bazen van de tweede dimensie als de Stingman zelf verslaan.
Om het level succesvol te voltooien, let op de volgende spelpunten:
- Voordat u met de walkthrough begint, voltooit u het eerste of tweede niveau meerdere keren om de taken te voltooien en zoveel mogelijk Traces of the Visit te openen. Hierdoor worden extra bonussen ontgrendeld voor elke eenheid en elk aanvalstype.
- Ongeacht de keuze van de hoofd- en aanvullende paden, verzamel zegeningen van het geheugen. De beste opties zijn Ideale Ervaring: Terughoudendheid, Opperste Ervaring: Autonomie en Onuitwisbaarheid, Ervaring: Verloren geheugen, Onuitsprekelijke schaamte en Kwelling van vervreemding. Hierdoor kun je Freeze zo vaak mogelijk op vijanden toepassen. Status helpt je je tegenstanders bewegingen te ontnemen en acties met je eigen personages zo vaak mogelijk uit te voeren. Het wordt ook aanbevolen om zegeningen te verzamelen naar de status van verval.
- Ook naast de zegeningen van het gekozen pad en extra verzamel verbeteringen voor verschillende aanvalstypes. Path of the Hunt en Propagation bieden een verscheidenheid aan verbeteringen voor zowel algemene schade als basisaanvallen.
- Er zal ook een zegen nodig zijn. toename van het totale HP (Orbitale roodverschuiving).
- Ga tijdens de walkthrough minimaal één keer het gebied binnen met de Loader. Nemen minstens één extra karakter met een aanvalstype of -rol die verschilt van die beschikbaar in het team. Dit zal ervoor zorgen dat het gevecht eindigt met een tussen- of eindbaas.
- Vermijd cellen niet met gebeurtenissen of veldslagen van de zwerm. Dit is de enige manier om de voortplantingszegeningen te verkrijgen, die ongelooflijk nuttig zijn in termen van het vergroten van de schade door basisaanvallen.
- Probeer niet zoveel mogelijk cellen in de tweede dimensie te doorlopen. Planaire Chaos-index mag niet groter zijn dan 4-5, is dit de enige manier om de voltooiing van het level te garanderen.
De beste eenheden en combinaties van paden en weefsels op dit niveau zijn:
Karakter 1 | Karakter 2 | Karakter 3 | Karakter 4 | Hoe te gebruiken |
---|---|---|---|---|
екомендуемый Pad en weefsel - Opslag+geheugen (een prioriteit), Overvloed+niet-bestaan/voortplanting, Vernietiging+behoud. Een eenvoudig en uitgebalanceerd F2P-team met schilden en zijn eigen genezing.
| ||||
Aanbevolen pad en weefsel - Opslag+geheugen (prioriteit) of Niets, Vernietiging+behoud. Een aanvallend team met de focus op het aanrichten van enorme hoeveelheden schade.
| ||||
Aanbevolen pad en weefsel - Vernietiging+Vreugde/behoud. Nog een teamoptie met Moon Eater en Jing Yuan, maar met minder schade.
| ||||
Aanbevolen pad en weefsel - Jagen + Overvloed. Een stabiele eenheid met goede schade om levels snel te voltooien, op voorwaarde dat je een set Memory-zegeningen hebt voor Freeze en Destruction/Spread voor schade.
| ||||
Aanbevolen pad en weefsel - Vreugde+geheugen (prioriteit) of Jagen + Overvloed. Selectie om te spelen met de zegeningen van Freeze en Memory.
|
4-niveau
Openingsvoorwaarde: Voltooi niveau 3 van Zwerminvasie.
Aanbevolen teamniveau om te voltooien - 80. Vergeleken met de voorgaande fasen is het vierde niveau van Invasion echt een zware uitdaging. Bijna alle gevechten met elite-tegenstanders en bazen hier zijn echte uitdagingen voor spelers, die tijdens de strijd een zorgvuldige voorbereiding en micromanagement vereisen.
Om dit niveau te halen, raden we aan enkele algemene regels te volgen:
- Het niveau van de bezoeksporen van alle paden moet zijn niet minder dan 9. Dit verhoogt het totale aantal bonussen voor elke passstijl.
- Net als in de vorige playthrough, ga verder op het Pad van Herinnering. Zelfs als je het niet als je belangrijkste hebt gekozen, zorg er dan voor dat je zegeningen verzamelt. Bevriezen is de meest toegankelijke optie om tegenstanders onder controle te houden. Terwijl tegenstanders bevroren zijn, kunnen ze geen schade aanrichten aan personages.
- Niet minder belangrijk zal zijn zegeningen van vernietiging en behoud. Vóór het gevecht met de baas van de tweede dimensie is het noodzakelijk om schilden en verbeteringen voor hen te verkrijgen, evenals verbeteringen voor de personages voor het geval hun HP onder de 50% daalt.
- Blijf de Loader gebruiken in gebieden waar dit mogelijk is. Aanbevolen om te hebben minimaal 2 reservetekensdie degenen kan vervangen die een tijdje zijn gestorven.
- Laat geen vlakke chaos ontstaan boven niveau 5 uitkomen. Probeer het kortst mogelijke pad te volgen, maar zorg ervoor dat je door cellen gaat met veldslagen, zwermevenementen en avonturen.
Beste eenheden, paden en zegenkeuzes voor zwerminvasieniveau 4:
Karakter 1 | Karakter 2 | Karakter 3 | Karakter 4 | Hoe te gebruiken |
---|---|---|---|---|
екомендуемый Pad en weefsel - Vernietiging+behoud (prioriteit), mogelijk Overvloed+niet-bestaan/voortplanting, Geheugen+jacht/vernietiging, Opslag/geheugen. Stabiel F2P-team met enkele en enorme schade, schild en genezing.
| ||||
Aanbevolen pad en weefsel - Vreugde+geheugen. Een team dat alle rollen combineert die nodig zijn om het spel te voltooien en dat bonusaanvalsverbeteringen kan implementeren. Naast de hoofd- en aanvullende paden moet je zegeningen van vernietiging en behoud verzamelen om de overlevingskansen van het hele team te vergroten.
| ||||
Aanbevolen pad en weefsel - Vergetelheid + Jagen / Voortplanting. Een extreem sterk team om tegen periodieke schade te spelen. Vanwege het ontbreken van een Save-personage wordt het ten zeerste aanbevolen om tijdens het spelen de juiste zegeningen te verzamelen.
| ||||
Aanbevolen pad en weefsel - Overvloed+voortplanting (prioriteit) of Vernietiging+behoud. Een team dat alle zegeningen van distributie perfect implementeert. Ongeacht het gekozen pad, het wordt aanbevolen om Memory-zegeningen voor het spel te verzamelen via Freeze.
| ||||
Aanbevolen pad en weefsel - Overvloed+voortplanting (een prioriteit), Opslag+geheugen, Jagen + Overvloed. Een team met Zele als de enige schadeverdeler, beschermt en geneest. Het wordt ook aanbevolen om geheugenzegeningen te verzamelen om tegenstanders te bevriezen. Vanwege de aanwezigheid van een schildkrijger heb je bovendien verschillende zegeningen nodig om de schade van beschermde personages te vergroten.
|
5-niveau
Openingsvoorwaarde: Voltooi niveau 4 van Zwerminvasie.
Aanbevolen teamniveau om te voltooien - 80, vijandelijk niveau - 95. De laatste en moeilijkste fase van de test. Het wordt niet aanbevolen om ermee te beginnen zonder voorafgaande voorbereiding en verschillende voltooide passages van eerdere niveaus. Het succes van de passage hier hangt niet zozeer af van de kracht van het bestaande team, maar van het geluk bij het verkrijgen van de nodige zegeningen en wonderen.
Bij het behalen van niveau 5 raden wij u aan een aantal regels te volgen:
- Pre upgrade Sporen van bezoek van alle paden naar het hoogst mogelijke niveau. Hoe hoger de pompsnelheid, hoe meer uiterst nuttige verbeteringen het hele team zal ontvangen.
- Pad van herinnering en behoud hebben uiterst nuttige zegeningen, waarvan de aanwezigheid de overwinning in gevechten met bazen bepaalt. Verzamel zoveel mogelijk power-ups om vijanden te bevriezen en schilden voor je team te krijgen. Het wordt aanbevolen om niveau 5 te bereiken door middel van overlevingsvermogen en vijandelijke controle in plaats van door burst-schade.
- Geschillen die worden ingeroepen door het pad van voortplanting - goede extra schade. Kies indien mogelijk cellen met zwermgebeurtenissen of veldslagen.
- Als het vóór het gevecht met de baas van de tweede dimensie niet mogelijk was om voldoende zegeningen van het hoofdpad te verzamelen of het Weefsel te activeren, Het wordt aanbevolen om de walkthrough te voltooien en begin opnieuw.
- Houd bij welke curiosa je verzamelt. Er moet prioriteit worden gegeven aan zegellak, evenals aan artefacten die gratis zegeningen opleveren of deze versterken.
- Proberen geef geen voorkeur aan cellen met gebeurtenissen. Schakel er alleen naar over als er geen optie is in de vorm van een gevecht of een zwerm.
Karakter 1 | Karakter 2 | Karakter 3 | Karakter 4 | Hoe te gebruiken |
---|---|---|---|---|
екомендуемый Pad en weefsel - Behoud+Niet-bestaan/Herinnering. Het F2P-team concentreerde zich op overlevingskansen in plaats van op schade. Het wordt aanbevolen om je te concentreren op het verbeteren van het geheugen en het verzamelen van zegeningen van vreugde om de aanvallen van Gerta en 7 maart te vergroten.
| ||||
Aanbevolen pad en weefsel - Vergetelheid + Jagen / Voortplanting. De zegeningen van behoud, overvloed, herinnering en vernietiging worden ook aanbevolen. Voor Kafka kun je verschillende Joy-boosts verzamelen voor bonusaanvallen.
| ||||
Aanbevolen pad en weefsel - Overvloed+niet-bestaan/voortplanting of Vernietiging + Behoud / Vreugde. Een team met één schadedealer en drie ondersteunende karakters. Tegelijkertijd wordt aanbevolen om geheugenzegeningen te verzamelen voor het periodiek bevriezen van tegenstanders en behoud om de overlevingskansen te vergroten. De Hunt-verbeteringen om de schade te vergroten en Joy om bonusaanvallen te verbeteren zullen ook nuttig zijn.
| ||||
Aanbevolen pad en weefsel - Opslag+geheugen. Een duurdere versie van het F2P-team met twee schildkrijgers die het Save Path volgen. Hoe meer zegeningen er worden verzameld, hoe groter de overlevingskansen van het team in baasgevechten. Het wordt aanbevolen om verschillende vreugde- en niets-verbeteringen te verzamelen om Kafka's bonusaanvallen en periodieke schade te vergroten. De zegeningen van Overvloed zijn ook geschikt om de eigenschappen van het team na genezing te vergroten.
| ||||
Aanbevolen pad en weefsel - Geheugen+jacht/vernietiging. Een stabiel team, waarvan het eerste slot kan worden gegeven aan elke beschikbare schadedealer (personages met AoE-aanvallen krijgen voorrang). Naast de hoofd- en aanvullende paden wordt aanbevolen om zich aan Vreugde en Distributie te houden. |
Awards
De belangrijkste beloning voor het voltooien van de Invasion of the Swarm is een nieuw pad voor het virtuele universum. Nadat je deze modus hebt doorlopen, kun je ontgrendelen Distributie pad. Voor de eerste voltooiing van elk moeilijkheidsniveau van de Invasion of the Swarm zijn de beloningen in de vorm van:
- 200-punten Ervaring;
- 120 ster jade;
- 100 fragmenten van het relikwie;
- 1 Imprint of Destiny, 2 Star Passes of 1 zelfmodellerende hars.
Lees verder:We hopen dat ons artikel je heeft geholpen te begrijpen hoe je Swarm Invasion in Honkai: Star Rail kunt voltooien en hoe je de nieuwe Virtual Universe-modus kunt begrijpen. Als je vragen hebt, stel ze dan Commentswij zullen ze zeker beantwoorden. Lees andere nuttige HSR-handleidingen: missies voltooien, gidsen, bouwt.
Wat moet je doen als er onlangs een nieuw, vijfde niveau met ‘pijnlijk’ is geopend, maar je nog geen tijd hebt gehad om het te proberen?
Omdat ik eerst één taak op de Walking Road wilde voltooien, en het was gemakkelijker om dit te doen door het vorige vierde niveau opnieuw te doorlopen.
Maar het zou de moeite waard zijn om het aantal sporen in de gaten te houden. Als gevolg hiervan werd na het passeren het laatste, dertiende hoofdstuk geopend.
En dat is alles, nu is er maar één optie: "Final".
Is het hierna mogelijk om terug te keren naar de vorige vijf niveaus? Of allemaal?
Zoals ik het begrijp, heeft het absoluut geen zin om je hier mee te bemoeien als er geen keel, mes en verslinder is. Zelfs Fu Xuan met 8k HP kan de aanvallen van deze bugs niet tegenhouden
Dus 8k HP is niet genoeg voor Fu Xuan, waarom “even”?
PS letterlijk een uur geleden (ja, ik ben langzaam) voltooide ik de vijfde moeilijkheid met een team van Sampo, Guinaifen, Kafka en Fu Xuan. Aan het einde van het gevecht leven ze niet alleen alle vier, maar hebben ze over het algemeen ook volledige HP.
Jing, Blade, Clara, Locha - Vernietiging, waarbij alles met elkaar verweven moet worden (met behoud en vreugde). Probeer zoveel mogelijk zegeningen te krijgen, eerst op volgorde - Vernietiging, Vreugde (Anticipatieverplichting), Behoud, Overvloed en Snelheidsjacht
Met deze ploeg heb ik Wereld 4 en 5 voltooid. Fout - 5 niveaus Chaos))
Hij sloot de vijfde zwerm van de eerste troep af met het Danik-draak/Wolf/Fuxuan/Locha-detachement via het pad van vernietiging en talenten van overvloed. Neem talenten voor stapels geest, talent voor kruisgenezing in overvloed, legendarisch talent, talent voor vaardigheidspunten van genezing en andere talenten van vernietiging/overvloed voor HP/verdediging/schilden/genezingsbonus, enz., als het mogelijk is om te nemen passieve zwerm - dat is ook normaal, evenals enkele vernietigingstalenten, maar de vorige hebben prioriteit. Op spirit-stacks is het team eenvoudigweg onsterfelijk, zelfs de ult van de kever doet helemaal geen schade, er zijn geen verbeterde paden of dure builds voor de Perzen nodig. Iets over Danika, een set voor een vaardigheidspunt op het meer, elke 2+2 op fus in HP en dat is alles. Je kunt een pela nemen in plaats van een wolf, maar er kunnen problemen optreden bij de tweede baas.
Het meest chique is als geen van deze vier helden aanwezig is xD
Gods gruwel, ik probeer al een week lang level 5 te doorstaan, “pijnlijk”, heel pijnlijk, als iedereen tot het uiterste wordt opgepompt, om nog maar te zwijgen van de cheetah, waar de bescherming een 5k-schild is, maar in de laatste fase, waarin twee kevers verschijnen - het is allemaal een vleesmolen, op het laatst ga ik dood en snij ik de gadget met mijn tanden uit woede
Ik ging door het 5e niveau met veel mes en verzamelde alleen anicha en anata (daar stierf natuurlijk iedereen in het gevecht met Svarog behalve het mes, dat in de derde fase solo de helft van de HP van de baas vernietigde met de hulp van een heleboel geheugenpad-zegeningen (onthoud dat je zegeningen kreeg omdat ze de eindes openden of wat dan ook (nou ja, ze geven ook 3 jade voor het openen (ik kan niet zien hoe het nu heet) (ik merkte dit op en besloot te gaan er vroeg doorheen en niet alle paden upgraden naar niveau 100+ (ik denk dat iedereen deze functie zou moeten gebruiken om het gemakkelijker te maken))))) Nou, bij de eerste poging slaagde ik zonder dat de Perzen stierven, ze gingen gewoon niet dood, en ik speelde correct met behulp van genezing op de juiste timing. Kortom, je zou meer ervaring en kennis moeten opdoen over waar je heen moet, wat is beter om schade op te pompen of overlevingskansen zijn de belangrijkste punten (zegt een persoon die, wanneer hij door wereld 15 gaat, heb deze moeilijkheid slechts 5 keer ingevoerd (nou ja, ik heb een beetje getraind (ik speelde ongeveer een week gedurende 8 uur in de zwerminvasie) en bestudeerde bijna alle paden (behalve de vergetelheid, nou ja, want lol, er is geen Kafka en behalve vreugde (Klara is nog steeds onderontwikkeld en naar mijn mening is het voor gewone spelers beter om niet het pad van vreugde te volgen, aangezien ze alleen maar schade veroorzaken (voor het grootste deel) en in overvloed een beetje schade en een beetje overlevingsvermogen) op niveau 1,5) )
Eerbetoon kip, mes, locha, gezongen langs het pad van overvloed met met elkaar verweven normen voor moeilijkheidsgraad 5?
Vertel me eens: werken alle sporen van het bezoek tegelijk of alleen die waarvan ik het pad heb gekozen?
Alles in een keer. Ze werken volgens het principe van het nivelleren van een boom in het virtuele universum.
help alstublieft (ik kan het pad van overvloed gewoon niet openen, hoewel er een voorwaarde is "veroorzaak vlakke chaos", die ik al 3 keer heb gebeld terwijl ik er doorheen probeerde te komen. Misschien komt het omdat ik de baas nog nooit ben gepasseerd Of is dit een soort bug?
Hallo! Hoogstwaarschijnlijk moet je hiervoor de baas doden terwijl Planar Chaos actief is.
Mensen die het bezoekpad van de 'verspilde toekomst' hebben overwogen, waarbij je minimaal niveau 6 van interferentie van planaire chaos nodig hebt, werkt niet voor mij, ik weet het niet, ik heb niveau 6 en 9 behaald. Ik wil niet sluiten.
De eerste keer geslaagd voor 4 moeilijkheden
Weet u zeker dat u aan alle gestelde voorwaarden voldoet? Hiermee moet je bij de vin komen, op moeilijkheidsgraad 4+
daar komen? Is het niet nodig om te doden?
Ik kreeg het pas nadat ik de baas had gewonnen
Moeilijkheidsgraad 4 werd vrij gemakkelijk gehaald door het team van Blade, Lochi, Clara en gg op het schild. Alleen het blad had volledige waterpasstelling, de resterende 70 (met overeenkomstige beperkingen op de rupsbanden) hadden helemaal geen maximale kunst. De sporen van de paden bevonden zich ongeveer een derde boven lvl 9, de rest eronder. Ik ging door het pad van vernietiging en pakte alle vreugde- en natuurbeschermingsliefhebbers op die ik tegenkwam. Hier waren de vernietigingsverbeteringen zelf niet erg belangrijk, het leek mij dat het de vreugdeverbeteringen waren die echt het verschil maakten, vooral die voor nasmaakschade, de baas duurde 2.5 minuten, volledig automatische gevechten. Mocht iemand geïnteresseerd zijn, er is een video
gooi pzh in tg Oijhpojihdf
Help me alsjeblieft
Hoe Memory Bubble Puncture te openen, je hebt 4 stuks nodig. Gevormde resonantie. Ik heb er drie, maar ik kan de vierde niet krijgen 😐
De vierde ging door Conservation, met Cheetah, Zele, General en Devourer. Derde fase: 47% doodde iedereen behalve Cheetah. En hij alleen, met behulp van het Save-pad, haalde ze neer, ja, gedurende ongeveer 10 minuten, maar hij kon het en raakte ze niet eens kwijt. Ik had eerder het maximale aan natuurbehoudszegeningen verzameld en bovendien mijn weerstand tegen effecten opgewaardeerd tot 50%, de kevers konden er niets mee doen.
Moeilijkheidsgraad 5 is zwaar. Ik heb het al geprobeerd door overvloed, behoud en vernietiging... De baas maakt een one-shot in de tweede dimensie en dat is alles.
Ik passeerde met de hulp van Zele de Loch Eater en Kafka, vernietiging
Ik begrijp niet hoe ik de training moet doorlopen (((((
Ik weet gewoon niet hoe ik de Sporen van een Bezoek moet openen, deze zijn afzonderlijk (geel)
Ik ging door het eerste en tweede deel met verschillende paden en zegeningen, uiteindelijk stelden veel mensen zich open
Je moet slagen voor de tests van de "Road of the Walking Road".
Na elke baas volgt een dialoog met een antwoordmogelijkheid. Elke antwoordoptie verwijst naar een pad. Als je 20 keer hetzelfde pad kiest, gaat er een geel pad van dit pad open.
Ik heb de derde moeilijkheid opgelost met het volgende commando:
Ik liep door de vernietiging, omdat er op dat moment weinig keuze was: jagen, vernietiging en, zo lijkt het, vergetelheid. De baas ontving 5 natuurbehoudszegeningen, 5 overvloed, 16 vernietiging, 3 vreugde en 1 distributie. De belangrijkste dingen die hielpen waren schilden om de 2 beurten tegen redden, + vaardigheidspunten voor genezing door overvloed en het weer tot leven wekken van een gevallen personage uit de vernietiging. En ook een schadeverbetering van +100% en crits +48-72% voor gefuseerde fragmenten. Tot de wonderen behoren een model van een carieus systeem, een effectief chaos-elixer (verhoogt de schade met 200% van de uitrusting) en een kunstmatige meteoriet (1-3 zegeningen voor het huidige pad).
Verplaatst in een rechte lijn zodat het interferentieniveau zo laag mogelijk was (1). DH droeg maximaal 350-400 aan voedsel bij, en in de laatste fase stierf de HP van de vijand met 20%. Bij de tweede poging op miraculeuze wijze geslaagd. De zwerm schakelde zelfs Locha uit met 5k HP onder de schilden.
De vierde kan ik nog niet aan. De cheetah slaat het hele team neer voor de treffer. Ik zal meer sporen verzamelen, en dan zullen we zien. Qua tijd kost het schoonmaken uiteraard veel tijd.
Weet iemand hoe je swarm moeilijkheidsgraad 4 kunt verslaan?
Hoe ben je geslaagd voor de derde?? Ik heb een Cheetah in het tweede deel die zeker iemand in één keer zal schieten. Deze persoon blijkt meestal Locha te zijn en ik sterf in een paar zetten, zo niet in één 😨
Ik ging door vreugde (omdat er in de ploeg Bailu en Yangqin zijn, die een bonusaanval uitvoeren, wat betekent dat ze behoorlijk wat schade aanrichten) in combinatie met bevriezing (als kaarten eruit vallen vanwege verval, dan zal dit ook een ton veroorzaken van schade) en Welt's ult (die tegenstanders vertraagt), dit verhindert in wezen dat de vijand loopt, en Baylu als genezer (die, als er iets is, één bondgenoot kan doen herleven)
Conservatie doorgegeven. Met Shepard, Zele, de Verslinder en de Generaal.
Ik kom gewoon niet voorbij de vierde, de tweede baas vermoordt me altijd, en dat met slechts een paar treffers.
Jachtluipaard*
Hetzelfde, maar ik sterf altijd in fase 3 van de tweede bazen
Hetzelfde probleem. Zelfs Fu Xuan kan je niet redden! Uit de vergetelheid zijn alleen de vier (Pela, Sampo, Luka) verdwenen, en ik had geen tijd om ze te upgraden.
Ik heb Behouden als basis en Niet-bestaan als aanvulling doorlopen. Cheetah, Locha, Pela/Yukun (in principe is elke ondersteuning voldoende), Jing Yuan (elke schadedealer zal doen, bij voorkeur met de mogelijkheid om periodieke schade aan te richten). De strategie is om metingen uit te voeren met het maximale aantal stichtingen, omdat ze een hoop gratis zegeningen opleveren. Het moeilijkste deel is de tweede dimensie, waarin mogelijk niet alle benodigde goodies zijn verzameld. Het eerste wat we moeten doen is de zegeningen maximaliseren die schilden het personage geven: we hebben onze roedel nodig om sterk beschermd te worden en de resonantie om snel terug te rollen en goede schade aan te richten. Door Interwinnen met Niets kan resonantie bloedingen veroorzaken met PERCENTAGE schade, die alleen wordt beperkt door de totale capaciteit van de schilden van de groep. Als het correct wordt gedaan, zal de laatste bug binnen een paar beurten eenvoudigweg in atomen uiteenvallen.
De tactiek werkt ook op de vijfde moeilijkheidsgraad. Gecontroleerd, goedgekeurd
Ik passeerde volledig per ongeluk bij de eerste poging, ondanks het feit dat ik in de eerste dimensie (fase?) letterlijk mijn hut liet slopen en er nog maar één schildjager over was en bij de pas had ik genoeg om twee Perzen voor de laatste keer weer tot leven te wekken eentje waarvan ik dacht dat ik niet alles had gespeeld en wilde het gewoon leegmaken, maar onderweg kwam ik een schatkist tegen en daar Ruan Mei II. Ik weet niet wat de andere opties daar geven, maar ik koos voor poppen en er waren tien curiosa om uit te kiezen en het leek een verbetering van alle huidige zegeningen en dus hoe ik iets speciaals kon krijgen. Ik had niets speciaals. Ik koos voor curiosa en het resultaat is aan het einde van de 1e dimensie. Ik heb 3 zegeningen, gewoon allerlei soorten verschillende, wat ze ook zijdelings genereerden, maar de ploeg veranderde simpelweg van one-shotters die in de eerste dimensie gespreid waren in supertanks waar je niet doorheen kunt komen, de schade was natuurlijk niet wow, maar tot 57-15 boost van de baas op het 17e niveau van de zwerm op blote voeten bracht op de een of andere manier de zwakste Perziër naar halve HP, en toen ze hem allemaal in één focus namen (ja, ik krabbelde dit onder de indruk) Squad GG/Zele/Silver Wolf/Natasha (er was Bale, maar het verwijderen van debuffs ontbrak ernstig; ik heb het vervangen door 8 moeilijkheden)
Heeft iemand enig idee hoe we door een zwerm kunnen komen die als ‘pijnlijk’ gemarkeerd is? Met mijn 80 niveaus volledig opgepompt, kan ik letterlijk helemaal niet passeren
Probeer het op vernietiging door het schild en genees het en pomp de sporen van het bezoek op
Ik kan moeilijkheid 3 niet halen. En hier over moeilijkheidsgraad 5. Maar de Alegarchen hebben ergens moeite mee.
Heb jij de vierde afgerond? Zo ja, hoe? Welk team, pad? Ik heb een volledig pompniveau van 80, ik heb een goed wapen, maar ze vermoorden me nog steeds.
Maaneter, Wolf, Bailu en Blade. Moge er overvloed zijn. Het is raadzaam om een resonantie van overvloed te krijgen met niet-bestaan en een nieuw pad voor kevers (de naam vergeten). Er zijn tekenen op de Blade en de Devourer. Ik raad je aan om de nieuwe boom naar een hoger niveau te tillen en de taken te voltooien. Idealiter het 7e niveau van overvloed, maar ik ging ook door het 2e niveau. Hetzelfde kun je doen met vernietiging, maar je moet bidden om zegeningen. Nu wieg ik zelf aan de boom om het pijnlijke niveau te passeren. Ik ging rustig door naar het einde van het tweede deel, maar aan het einde kwam ik Cocolia tegen, die me in de tweede fase eenvoudigweg in één keer neerschoot. Een pantser verhindert dat je loopt
Ik heb 4 pakjes Blade, Bailu, Yanqing en Armor doorgenomen. Ik koos het pad van vreugde, terwijl ik tegelijkertijd geheugen en overvloed oppompte om met elkaar te verweven. Ik had veel geluk met de buffs, ze vielen op de schade-nasmaak met bonusaanvallen en ultieme bonusaanvallen. Dus het was gemakkelijk
Als er Dan Hen the Moon Eater is, raad ik je aan een distributiepad te openen. De Moon Eater laat, onder de zegeningen van proliferatie, eenvoudigweg niet toe dat vijanden met denkbeeldige kwetsbaarheid ontsnappen en gooit regelmatig porren naar 800k +
Damn, dacht ik vandaag :((