Mol in Baldur's Gate 3 – een tiefling-dief die je kunt tegenkomen in het eerste bedrijf in de Emerald Grove, en ook op andere locaties. Als het hoofd van de kleine bandieten overleeft, zal ze tijdens de aanval van Absolute's volgelingen op de Last Light-herberg worden meegesleept door een van de vliegende demonen. Een compagnie kinderdieven heeft hulp nodig bij het vinden van het hoofd van de bende, maar het vinden van de sporen ervan is niet zo eenvoudig.
In de gids zullen we je vertellen hoe je Maul in BG3 kunt vinden en redden, we zullen je alle mogelijke aanwijzingen laten zien bij het zoeken naar het hoofd van een tieflingbende. Lees over de studie Maantorens, Illithid Colonies, Baldur's Gate en waar je het duivelse contract van Maul kunt zoeken om het aan haar terug te geven en te helpen.
Inhoud
Vind Maul in Baldur's Gate 3: voltooi de zoektocht
In het tweede bedrijf ga je naar de locatie Schaduwverwoeste landen en in de Last Light-taverne vind je Maul schaakspelen met Raphael. Praat met het meisje en ontdek dat ze een contract met de duivel heeft gesloten, waarin hij haar bedrijfsbescherming op de weg naar Baldur's Gate beloofde en tegelijkertijd een vacante positie in het dievengilde.
Verder zal na de dialoog met Isobel de zoektocht beginnen "Deal met de ontvoering", waarin Maul wordt weggesleept door een van de demonen die de herberg aanvallen. Nadat het gevecht voorbij is, praat je met een van de tiefling-kinderen om de zoektocht te beginnen Zoek winkelcentrum.
Zoek Mol overal
Bij het verkennen van de door schaduw ontheiligde landen zullen er geen sporen van het verloren meisje worden gevonden. Om verder te komen met de missie, moet je een deel van de taak voltooien "Vind het lied van de nacht" naar het gevangenispodium en vecht tegen Ketheric Torm op het dak Maan Toren. Pas daarna kun je een nieuwe zone betreden en misschien aanwijzingen ontdekken over de vermiste Maul.
Zoek Maul in de Mind Flayer-kolonie
Op bestelling "Versla Ketherische Torm" je kunt in het Necrotic Lab zijn Balthazar in het zuiden van de Illithid-kolonie, waar je op de tafel, tegenover het hoofd met doorhangende huid, zult zien ooglapje. Bij contact met het object zul je beseffen dat het onder het bloed zit en toebehoorde aan Mol.
Als je je zoektocht in de mindflayer-kolonie voortzet en je in het Larval Implantation Center terechtkomt, zul je een vergrendelde Zevlora. Als je het lot van degenen in de capsules bepaalt, zul je begrijpen dat Maul er niet bij was. Ga verder met de hoofdmissie.
Lees er een apart artikel over hoe je Zevlor kunt vinden en hem kunt helpen.
Zoek naar Maul in de Maantorens
Als je de ‘slechte’ kant kiest, ga dan in dialoog met Balthazar je zult horen dat hij zich geen enkele Mol herinnert. De necromancer zal dat aannemen als het meisje binnen bleef Maantorens, dan zal het niet mogelijk zijn haar te vinden vóór het vertrek van de Absolute sektariërs.
Na de bevrijding van de Lunar Towers, wanneer ze achter de "goede" kant passeren, zal er een melding verschijnen dat de nautiloïde vloot naar Baldur's Gate volgde, en Maul verstopte zich in een van hun schepen, of bleef nog steeds in de Towers.
Zoek naar Maul op de weg naar Baldur's Gate
Zodra je de Moon Towers verlaat, volg je de weg naar Baldur's Gate om Act Three binnen te gaan. Tegelijkertijd zul je nooit een enkel nieuw spoor vinden van het hoofd van de tieflingbende.
Zoek naar Maul in Baldur's Gate
In het derde bedrijf begin je je verkenningstocht in het Rivington-gebied, waar je helemaal aan het begin naar het oosten gaat en een paar tiefling-kinderen tegenkomt voor de Requisitioned Barn. Dealer Mattis zal de informatie delen dat Maul met succes Baldur's Gate heeft bereikt, maar hij weet verder niets.
Zoek Maul in Baldur's Gate
Na de kroning van Gortash in het fort op Snake Rock kun je Baldur's Gate betreden. Ga naar het zuidoostelijke deel van de stad Oever van de stortplaats. Ten noordoosten van de teleport kom je deze tegen half-orc op naam Tasgront.
De gemakkelijkste manier om in het gilde te komen is met Jaheira, aangezien ze onmiddellijk de ring aan de vinger van de halve ork zal herkennen en hem naar de nodige lijnen zal leiden. Antwoord "Wees voorzichtig. Voor u staat de Hoge Harpist Jaheira.", om geen controles te ondergaan en toegang te krijgen tot de ingang.
Zonder Jaheira team, als je de controle niet haalt en geen aandacht besteedt aan de ring van Tusgront, vraag het dan “Ik wil gewoon even rondkijken. Wat zal de schade hiervan zijn?en antwoord dan:
- misleiding [COP 20]: “Ik kwam hier onlangs langs en verloor iets. Ik wil gewoon teruggeven wat verloren is gegaan.”
- Intimidatie [COP 20]: “Is dit je laatste woord? Meestal schreeuwt iedereen mama!
- Overtuiging [COP 20]: “Nou, mag ik even kijken? Laat dit ons kleine geheimpje blijven."
Als het opslaan mislukt, begint een gevecht met 6 dievengildebewakers.
Als alternatief bij het selecteren van een replica Verhaal [COP15] “Kijk eens goed naar de ring en probeer te onthouden wat dit symbool betekent” wordt gevolgd door nog een controle, waaruit u kunt kiezen uit drie:
- misleiding [COP 15]: “Het is zonde om het gesprek met zo’n knappe man te onderbreken, maar ik heb dringende zaken met Nine-Fingers.”
- Intimidatie [COP 15]: “Ik moet Nine-Toes zien. Als je mij in de weg loopt, heb je nog minder vingers over.”
- Overtuiging [COP 15] 'Moet ik Nine-Fingers vertellen dat je weigerde me door te laten? Dit zal haar echt van streek maken."
Als dit lukt, drukt de halve ork onafhankelijk van elkaar op een knop op de muur en laat de groep de schuilplaats van de dieven binnen. Gebruik degene die opengaat "Uitgang naar de stad" en ga naar de Gilde Tavern. Anders zul je wel moeten gevecht met de bewakers van het gilde en merk het mechanisme zelf op, nadat je de controle op aandacht hebt doorstaan.
Ten noorden van de hoofdingang ontmoet je Mol eindelijk, levend en ongedeerd, en zelfs met twee ogen in plaats van één. Als je met het meisje praat, zul je ontdekken dat alles in orde is met haar en dat ze ernaar streeft de functie van hoofd op zich te nemen, waarna de taak zal worden voltooid.
Er is tijdelijke oplossing ga naar het dievengilde als je een kamer vol giftige rook in het riool passeert, die op verschillende manieren te bereiken is:
- ga door de kazerne bij de Basiliskpoort naar de gevangenis en volg daarin de beerput;
- gebruik het luik ten noordwesten van de Verwarde Zeemeermin;
- op de zoektocht "Bezoek de oude schuilplaats van de keizer", ga naar de Elven Song-taverne, ga de trap af, versla de ratten, open de verborgen deur en klim na een moeilijk gevecht tegen de githyanki in de schuilplaats van de Ridders van het Schild in het luik.
Waar vind je de overeenkomst tussen Maul en Raphael?
Zoek item Verdrag van Rafaël afwezig in de zoektocht Find Maul, maar direct gerelateerd aan haar taak. Bereik het House of Hope en vind het contract in de kluis voor de paarse edelsteen. Geef het papier terug aan de tiefling om de veiligheid ervan tegen Raphael te garanderen.
Er is maar één manier om het House of Hope te bereiken: via "Het aandeel van de duivel", als er een ritueel wordt uitgevoerd in de Helsik-kamer met de opening van een portaal naar de onderwereld. Je bereikt de gewenste kamer op de tweede verdieping vanaf een van de balkons, of na het deactiveren van de amuletval, door er een alcoholisch drankje in te plaatsen.
Voor het ritueel moet je de vijf ingrediënten in willekeurige volgorde op bepaalde plaatsen op het pentagram plaatsen:
- De schedel (koop bij Helsik).
- Munt van Mammon (je vindt het in de kamer ernaast).
- Hel marmer (gevonden in een gesloten kist).
- diamant (haal uit de gesloten kist).
- Wierook (je vindt het op de tafel).
In het House of Hope ga je ten noorden van de ronde hal, waar je boven de Mead Hall, tegenover het Mysterious Power Curtain aan de muur, zult zien Lege duivelse edelsteen. Communiceer met hem en doorloop twee controles:
- wijsheid [COP 10]: Het juweel verandert in een Control Hellstone.
- Magie [COP 20]: De edelsteen zal verdwijnen en de stenen deur erachter gaat open.
Als je faalt, worden de personages opzij gegooid en kun je je geluk opnieuw beproeven. onbeperkt aantal keren. Als dit lukt, bevind je je in een schatkamer, waarin op de oostelijke tafel ligt contract Mol.
Wanneer je het contract aan het tieflingmeisje geeft, kun je vragen naar haar deal met de duivel en aanbieden om deel te nemen aan het laatste gevecht voor de zoektocht "Verzameling van bondgenoten".
Lees verder:We hopen dat onze gids je heeft geholpen Maul te vinden en te redden in Baldurs Gates 3. Als je vragen hebt, stel ze dan op opmerkingen. Volgen Baldur's Gate 3 sectie, op onze website.