Totaal in buitschieter outriders 4 soorten karakters, maar veel beginnende pioniers worden er juist door aangetrokken Pyromancer. Deze klasse is verre van de gemakkelijkste om te spelen, dus de gamer moet het geschatte algoritme van acties duidelijk begrijpen om succes te behalen.
Een pyromancer kan geen universele jager worden genoemd - hij heeft dat liever smalle specialisatie, gooien punten en ze te versterken. Ook moet een krijger van vuur de vaardigheid perfect beheersen controle, omdat het personage vrij kwetsbaar is en snel uit elkaar kan vallen door dichte schade. Omdat de outriders is een coöperatief spel, de pyromancer moet worden beschouwd als beschadiger. Zijn belangrijkste doel is om zo lang mogelijk te leven om impact te maken.
De capaciteiten van Pyromancer moeten constant worden gecombineerd, met behoud van negatieve effecten op tegenstanders. Synergie is geen loos woord voor deze klasse, veel spreuken interageren met elkaar en deze kennis moet ook gebruikt worden.
De belangrijkste kenmerken van het spel voor de pyromancer
Men moet niet vergeten dat in outriders karakters genezen niet in een opwelling - om hun eigen leven te redden moeten zo agressief mogelijk zijn. en vaardigheden gebruiken. De Pyromancer herstelt gezondheidspunten door vijanden onder zijn teken te doden. Om het op te hangen, moet je de vijand vuurschade toebrengen. Dat is de reden waarom de garantie voor onze overleving het constante gedrag van gerichte schiet- en spamvaardigheden is.
Gewoon een onmisbare vaardigheid op de beginniveaus - "Thermische bom"», hiermee kun je vijanden in hele pakketten vernietigen en hoef je je geen zorgen te maken over je eigen gezondheid. We mogen de immobilisatievaardigheden niet vergeten die van pas zullen komen in gevechten met machtige kapiteins en die uw groep helpen het hoofd boven water te houden in moeilijke situaties.
Straal FASER - Een verbeterde versie van de "Thermal Bomb", die veel later verschijnt. onthoud dat "De vlam blazen" werkt alleen in een kleine straal, waar vijanden niet meer mogen worden toegelaten.
Voor gebruik "Oververhitting", zorg ervoor dat de tegenstanders "branden" om maximale effectiviteit te bereiken. Combinatie van verschillende vaardigheden met "As ontploffing" berooft praktisch een roedel beesten van de overlevingskansen.
bekwaamheid | Type vaardigheid | beschrijving | Oplaadtijd | Vereist niveau |
---|---|---|---|---|
Hittegolf | Brandstichting | Het personage laat een stroom vlammen los die alle vijanden in het getroffen gebied in brand steekt. | 13 seconden | 1 |
Het aanwakkeren van de vlam | immobilisatie | Hiermee kun je de vijand naar het personage trekken, hem immobiliseren en branden opleggen. | 17 seconden | 2 |
thermische bom | explosie | Het personage ontketent een vuurstroom die vijanden in het getroffen gebied in brand steekt. Vijanden die door deze vaardigheid worden gedood, exploderen. | 14 seconden | 4 |
oververhitting | explosie | Een vuurstroom brengt extra schade toe aan vijanden die worden getroffen door brandende effecten. | 22 seconden | 6 |
kogels afvuren | Brandstichting | Brengt extra vuurschade toe aan het doelwit en vijanden in de buurt. | - | 9 |
As explosie | immobilisatie | Roott vijanden in een klein gebied en brengt schade toe aan hen. | - | 13 |
Phaser-straal | Brandstichting | De straal brengt schade toe aan vijanden en zet ze in brand. | - | 17 |
uitbarsting | explosie | Lava stroomt onder het doelwit door en richt schade aan in het gebied. | - | 22 |
De vaardigheidsboom laat de pyromancer niet veel keuze: je ontwikkelt je overlevingsvaardigheden of concentreert je op explosies of brandstichting. Hoe dan ook, je doel om enorme hoeveelheden schade aan te richten in de kortst mogelijke tijd blijft hetzelfde.
Als je vastbesloten bent om als Pyromancer te spelen, helpt onze gids je om je eigen karakterontwikkelingspad uit te stippelen en de kenmerken ervan te begrijpen.
Nu zullen we afzonderlijk de opties voor specialisatie in elk van de branches bekijken.
Bouwt om het spel te starten
Tempest is de beste boom om mee te beginnen als je niet alleen van vuurgevechten houdt.
De vroege versie van de Tempest-tak is zeer flexibel en biedt zowel casten als schieten. Als zodanig behandelt dit gedeelte zowel caster-opties als wapen-play-opties aan het begin van je pad als pionier. Beide builds richten zich op de Pyromancer rond level 15-16.
Het pad van de caster
In dit geval is het noodzakelijk om ons te concentreren op het aanrichten van maximale schade met onze vaardigheden die het vaakst zullen worden gebruikt. Daarom nemen we Heat Wave en Thermal Bomb als de belangrijkste vaardigheden. Het derde slot kan worden geschakeld tussen Overheat en Fire Bullets.
Pijl pad
Deze build is meer gericht op het gebruik van wapens om schade mee aan te richten kogels afvuren zijn de belangrijkste bron van schade, en thermische bom - ondergeschikt. Het laatste slot is Het aanwakkeren van de vlam.
Storm bouwen
Deze build is een verdere uitbreiding van de hierboven beschreven caster-variant. Vaardigheden voor deze build:
- Uitbarsting - belangrijkste offensieve vaardigheid
- oververhitting
- Hittegolf
uitbarsting - de belangrijkste aanvalsvaardigheid, waarvan de schade goed wordt versterkt door de effecten van oververhitting (Extra schade aan vijanden die al in brand staan). hittegolf we gebruiken het ook om tegenstanders in brand te steken, het is hier meer nodig voor een debuff dan voor het toebrengen van schade.
Bouw Vuurstorm
Deze build richt zich op aanhoudende schade door snel te herladen en vijanden in brand te houden. De belangrijkste vaardigheden voor deze build zijn:
- Hittegolf
- oververhitting
- Phaser-straal
oververhitting hier weer als een buff, maar het kan ook onze schade een beetje helpen. Hittegolf и Phaser-straal de grootste schade aanrichten.
Hier is de weddenschap op het verhogen van abnormale kracht, brandduur en schade, een bonus voor gezondheid en levensverlies, sneller opladen van brandstichtingsvaardigheden en een buff om bepantsering te negeren en weerstand tegen het gebruik van ontvlambare vaardigheden zal een leuke bonus zijn.
Bouw sintelsnijder
Deze build richt zich op het toebrengen van schade met wapens, terwijl het regelmatig As toebrengt aan vijanden om zichzelf te beschermen en vijanden te verzwakken. Aangezien de belangrijkste aandacht wordt besteed aan wapens, dan van de vaardigheden die we nemen:
- Vuurkogels (hoofdschade)
- De vlam aanwakkeren (ondersteunende vaardigheid)
- Oververhitting (ondersteuningsvaardigheid)
Van alle vaardigheidsbomen op dit moment heeft deze de meest passieve vaardigheden met proc-voorwaarden en gemakkelijkere toegang tot de kwetsbaarheidsdebuff. Veel passieve vaardigheden zijn gericht op het vergroten van wapenschade, wat een vrij aanzienlijke bonus geeft, vooral met betrekking tot gemarkeerde vijanden (en dit is bijna altijd te wijten aan oververhitting).
Welk wapen kiezen?
In feite hangt de keuze van het wapen af van uw individuele voorkeuren en speelstijl. Houd er rekening mee dat de pyromancer heel veel schade aanricht aan iedereen in de buurt, maar er kunnen problemen zijn met het afmaken van tegenstanders. Je belangrijkste taak is om snel om te gaan met verzwakte doelen, waardoor ze het personage niet kunnen bereiken.
Hiervoor zeer geschikt jachtgeweren и machinepistolenals het om dichtbij gaat. Als er een voldoende grote afstand is tussen jou en de vijand, is het de moeite waard om er de voorkeur aan te geven aanvalsgeweer. Zorg ervoor dat u experimenteert en nieuwe strategieën ontdekt die tot de overwinning kunnen leiden.
Modificatoren
Dit zijn passieve vaardigheden waarmee de speler bepaalde voordelen kan behalen. Modifiers zijn te vinden in wapens en bepantsering - door een item te verfijnen, leer je een verbetering en kun je deze nu gebruiken in het crafting-menu.
Wapenmodificaties zijn beschikbaar voor de speler, ongeacht de personageklasse, maar veel kledingupgrades zijn individueel. Er moet bijzondere aandacht worden besteed aan verbeteringen die uw vaardigheden verbeteren, maar niemand neemt de moeite om te experimenteren en originele combinaties te vinden.
Wapen modificaties
As en brandende kogels - moet hebben voor een pyromancer. Als je je op je eigen vaardigheden wilt concentreren en een echt machtige held wilt worden, komt deze munitie goed van pas.
Clip Verbranding - Een geweldige modifier voor jachtgeweren en andere slagwapens. Bij het herladen wordt er een schokgolf uitgezonden door de speler. Deze vaardigheid zal je leven redden als het echt slecht gaat en de beesten klaar staan om de ongelukkige gamer aan stukken te scheuren.
levensvoorraad- dankzij deze mod herstel je 72 gezondheidspunten voor elke gedode vijand tussen herlaadbeurten. We hebben te maken met een zeer significante toename in genezing, wat de overlevingskansen van de pyromancer zal vergroten.
Proliferatie- brengt de debuffs van het doelwit over naar vijanden in de buurt. Door de aanpassing kan de brandwond zich snel en efficiënt verspreiden.
Crematorium - een jachtgeweer met deze upgrade zal een echte uitkomst zijn voor een pyromancer, want wanneer een vijand wordt gedood, veroorzaakt het een explosie die een aseffect op tegenstanders oplegt.
Mark van de Staak de modifier stelt je in staat om alle getroffen doelen te verbranden tijdens het herladen. Je hoeft alleen maar het machinegeweermagazijn uit te laden en te genieten van de aanblik van brandende vijanden.
Uitvoerder - de upgrade wordt geactiveerd bij het afkoelen. Elke treffer plaatst een merkteken op vijanden, die, indien geactiveerd, XNUMXx wapenschade aanrichten.
Als je de voorkeur geeft aan aanvalsgeweren, zorg er dan voor dat je kwaliteitsmunitie hebt. Shotguns worden vooral gevaarlijk in de aanwezigheid van clip burn, maar de uiteindelijke beslissing wordt door de speler zelf genomen.
pantser mods
smid – stelt je in staat om extra bepantsering te krijgen bij gebruik van oververhitting. De modifier is handig om de overlevingskansen van de pyromancer te verbeteren.
Uitgebrand - maakt de "hittegolf" efficiënter.
Cinders - "oververhitting" hangt nu het aseffect.
Inferno-golf - Verhoogt de schade van de Heat Wave-vaardigheid.
Pure kracht - Verhoogt de schade van het FASER-vermogen.
Berijd de golf en de vloedgolf - stelt je in staat om de "hittegolf" twee keer te gebruiken voordat de spreuk afkoelt.
Derdegraads - wapenschade tegen vijanden die zijn getroffen door "oververhitting" is verhoogd met 25%.
Detonator - Afkoeling door oververhitting wordt met 50% verminderd.
Vanzelfsprekend zijn deze mods volledig geschikt voor pyromancers die hun vaardigheden willen ontwikkelen en sterker willen worden. Goedgekozen upgrades zullen je held veel krachtiger maken, en zelfs moeilijke taken zullen hem een kleinigheid lijken.