Illusie schildert in Genshin Impact: hoe resonantie te gebruiken en de positie van het prisma aan te passen

Illusie schildert in Genshin Impact: hoe resonantie te gebruiken en de positie van het prisma aan te passen

Kleuren van illusies binnen Genshin Impact - wereldmissie Fontaine uit de keten "Borstel van zeeschuim"opgenomen in een grote cyclus van speurtochten "Oude kleuren". Als onderdeel van de missie moet de Reiziger de melusina redden en haar helpen bij het schilderen van de foto. Als je erts verzamelt voor verf, kun je een "verzamelaar" tegenkomen die van plan is kleurstoffen te gebruiken voor persoonlijk gewin.

In het artikel zullen we u in detail vertellen hoe u Illusion Paints kunt passeren, de resonantie van het prisma en erts kunt gebruiken en hoe u de positie van het prisma kunt vinden.

Hoe de Paints of Illusions-zoektocht te starten

Om de Paint of Illusions-zoektocht te starten, ga je naar Fontaine, op Beryl-district.

Als de wereldzoektocht niet op zijn plaats was, probeer dan te pompen avontuurlijke rang. Het exacte niveau van de Traveller wordt gespecificeerd.

Activeer het Archon-standbeeld om te openen duiken mechanica, je hebt het nodig om de taak te voltooien. Ga dan een beetje naar het noorden: vind een bende kluizenaars, rond de melusine bij de ezel.

Tijdens het gesprek zijn er twee opties voor actie:

  • Doe mee aan de strijd en reken af ​​met de kluizenaars.
  • Overtuig de criminelen om te vertrekken.

Als je met de kluizenaars te maken hebt, begint een dialoog met de melusine. Tijdens het gesprek leer je iets over Mamer en waarom de criminelen kwamen. Uiteindelijk zal het wezen de Reiziger aanbieden om zijn portret te tekenen.

Doorloop van de zoektocht Paints of Illusions in Genshin Impact

Als onderdeel van de zoektocht moet je naar het dorp Merusi gaan en de kleine Mamer helpen middelen voor verf te verzamelen.

Praat met Mamer en ga naar Merusi Village

Tijdens het gesprek aan de oever van het stuwmeer zal Mamer aanbieden om als bedankje een tekening te maken. Om dit te doen, moet de Reiziger een melusine vinden in Merusi Village.

Om bij de onderwaternederzetting te komen, duik je in het dichtstbijzijnde water en duik je dieper. Onderweg kun je de kracht van de gepantserde krab absorberen om jezelf te beschermen tegen onderwaterstromingen.

Zwem naar het andere einde van de overstroomde grot en ga aan land. Activeer de fee en loop naar voren, spring dan door het gat en glij naar beneden naar de lage grond. Je zult jezelf op een zeer warme plek bevinden. Volg de fee naar de teleport, waarnaast haar huis zich bevindt - verkrijg een rijke kist.

Nadat je met de gebruikelijke kist door de tunnel bent gegaan, ga je naar het volgende teleportatiepunt, waarna Mamer staat. Onderweg ontmoet een andere melusina, Kosynzyan, die zal vertellen over het dorp Merusi.

Illusie schildert in Genshin Impact: hoe resonantie te gebruiken en de positie van het prisma aan te passen

Nadat je door nog een paar tunnels bent gegaan, ontmoet je Mamer en bevind je je in het dorp Melusine.

Ga naar het huis van Mamer

Ga naar het noorden van Merusi Village en ga naar het huis van Mamer. Ren onder de boog door en je kunt er komen. De helden zullen praten over de woning van de melusine en zullen de mechanische hond Seymour kunnen bestuderen.

Illusie schildert in Genshin Impact: hoe resonantie te gebruiken en de positie van het prisma aan te passen

De gasten zullen met de hond praten en Mamer zal je vertellen waar ze dit mechanisme heeft gevonden. Melusina zal suggereren dat Seymour niet kan bewegen omdat hij "een ongewone mek" is. Ook zal ze Jacob noemen, die het schilderij wilde kopen. Mamer gaat een doek schilderen en nodigt zijn vrienden uit om rond te kijken.

Loop in de buurt

Tijdens een wandeling in de buurt van het huis van Mamer kun je de omgeving zien: een doos, Seymour, een melusinekamer, een schildersezel en een fles. Tijdens fles onderzoek vreemde geluiden en visioenen verschijnen in het hoofd van de Reiziger. Na inspectie van dit object komt Mamer aangerend. Ze zal melden dat de verf op is. De kunstenaar zal vertellen over de eigenaardigheden van deze kleurstoffen en neemt gasten mee om materialen te verzamelen.

Ga naar de verfoogst

Ga vanuit Merusi Village naar het noorden in de richting van verlaten plek. Nadat je het gewenste gebied hebt bereikt, onderzoek je de kust bij het reservoir om het erts te vinden. Mamer zal je vertellen dat je het niet zomaar kunt krijgen.

Gebruik prisma- en ertsresonantie

Ga tegen het prisma staan ​​zodat het naar het erts "kijkt". Raak daarna het object met een normale aanval: het zal een rode lading vrijgeven, die het fossiel zal vernietigen. Vlakbij is er een rijke kist die wordt bewaakt door vijanden. Je zult snel merken dat Mamer is vertrokken. De reiziger zal zich weer duizelig voelen en vreemde geluiden horen.

Gebruik opnieuw prisma- en ertsresonantie

Help Mamer de kleurstoffen te verzamelen en gebruik opnieuw het prisma en de ertsresonantie. Ga naar het volgende prisma, ga ertegen staan ​​en raak. Er zal niets gebeuren en Paimon zal dat aannemen object moet eerst worden geactiveerd.

Kijk naar rechts en ren naar een ander prisma. Ga zo staan ​​dat de twee objecten op dezelfde lijn staan ​​en raak het prisma. De golf zal haar bereiken en een puzzelstukje activeren.

Keer terug naar het eerste prisma, "richt" het op het erts en raak. De golf zal in het fossiel vliegen en het vernietigen, er zal een rijke kist in de buurt verschijnen.

Zoek Mamer

Na de vernietiging van het erts zal Paimon Mamer opmerken, richting haar gaan. Melusina zal melden dat de gewonnen grondstoffen genoeg zijn voor een grote hoeveelheid verf. De kunstenaar zal je vertellen dat vuile tinten uit het erts worden verkregen, dus moet zuiverder erts vinden om te mixen. Om het te krijgen, moet je een beetje verder gaan.

Ga naar de opgegeven locatie

Ga door de teleport getoond door Mamer om er te komen Zeer warme plaats. Eenmaal in het gebied zal de Melusina haar metgezellen vragen te wachten terwijl ze puur erts mijnt.

Pas de positie van het prisma aan om te resoneren met het erts

Prisma's in Elinas

Sommige prisma's kunnen worden opgepakt en verplaatst naar een specifiek gebied in de buurt van waar ze spawnen. Dit zal een aantal puzzels oplossen.

Illusie schildert in Genshin Impact: hoe resonantie te gebruiken en de positie van het prisma aan te passen

Beweeg het eerste prisma zodat het "projectiel" recht in het erts vliegt. Raak dan het object om mineralen te verzamelen. Het tweede prisma en het derde prisma zijn inactief, ze moeten "verlicht" zijn.

Verplaats het eerste prisma naar de rand van zijn gebied, plaats het naar het oosten, het is gemarkeerd met een rode cirkel op de grond. Raak om het tweede object in de link te activeren. Het licht op en je kunt het verplaatsen.

Verplaats het tweede prisma naar de rand van zijn gebied, zo ver mogelijk naar het oosten. Het is noodzakelijk om het object zo in te stellen dat het zich op dezelfde zichtbare lijn bevindt als het laatste prisma. Ren nu naar het derde stuk van de puzzel en verplaats het dichter naar het tweede prisma. Raak het en steek de derde aan.

Het blijft om het laatste prisma te raken en het erts te vernietigen. Als de uitgezonden golf op de grond breekt, verplaats het object dan iets naar links of dichter bij het fossiel. Naast het erts verschijnt een rijke kist.

Praat met Mamer en ga naar haar huis

Ga naar de teleporter en de uitgang van de Very Warm Place. Daar vind je Mamer, praat met Melusina. Ze zal aanbieden om naar huis te gaan.

Reis naar het tussenpunt in Merusi Village en verhuizen naar het huis van Mamer. Wanneer je bij de woning van de melusina komt, zul je ernaast kluizenaars zien. Jacob zal onder hen zijn. De bandieten bespreken de zoektocht naar verf, maar Mamer en de Reiziger zullen binnenkort worden opgemerkt.

Illusie schildert in Genshin Impact: hoe resonantie te gebruiken en de positie van het prisma aan te passen

De man in het paars stelt zich voor en legt het doel van zijn bezoek uit. Hij zal liegen over de schilderijen, waarna het gesprek weer over verf gaat: de man zal je vragen om gemalen erts aan hem over te dragen. Natuurlijk zullen de kameraden weigeren, en de kluizenaars zullen het probleem met geweld willen oplossen.

Versla de kluizenaars

Versla samen met Seymour de drie Hermits die Mamer's woning aanvielen. Vijanden kunnen in het water worden gegooid om onmiddellijk te doden. Na het gevecht begint een dialoog met Jacob: als resultaat zullen de criminelen het dorp verlaten. Het blijkt dat Seymour kapot is.

Terwijl je het schilderij inspecteert, kun je een van de regels kiezen om Mamer te laten zien dat de Reiziger haar tekeningen begrijpt. De dialoog wordt niet beïnvloed door de reactie van de held.

Mamer verontschuldigt zich en zegt dat hij het portret niet kan schilderen zolang Seymour gebroken is. Het aanbod om naar de hoofdstad te gaan om de hond te repareren, wordt afgewezen en vrienden zullen besluiten de hulp van de Progenitor in te roepen. Hiermee is de taak voltooid.

Volgende zoektocht - "Het gaat regenen".

Awards

Voor het voltooien van de Paint of Illusions-quest ontvang je de volgende beloning:

We hopen dat deze gids je heeft geholpen te begrijpen hoe je de Illusion Paints moet spelen en hoe je de positie van het prisma kunt vinden om te resoneren met het erts. Als je vragen hebt - stel ze gerust Commentswe zullen zeker antwoorden. Lees over alle wereldzoektochten van Fontaine en volg Genshin Impact-walkthroughs in het desbetreffende gedeelte van de site.

futsuri
Wotpack.ru - games, nieuws, gidsen, walkthroughs
Abonneren
Melden over
gast
11 commentaar
Nieuw
Oud
Intertekst beoordelingen
Bekijk alle reacties
11
0
Laat een reactie achter! Schrijf op wat je van het artikel vindt.x