Codes voor kluizen in Restant 2: waar te vinden en hoe te openen

Codes voor kluizen in Restant 2: waar te vinden en hoe te openenCodes van kluizen in Restanten 2 zijn viercijferige cijfercombinaties, waarmee je schatkisten opent met waardevolle beloningen op 3 locaties: Morrow's House, Sewers en Ward 13. Binnenin wachten handige prijzen, waaronder 2 nieuwe wapens en een ring. Hoewel het spel willekeurig werkt, omzeilde het bijna de puzzels met kluizen. Ondanks deze versoepeling is het vinden van de codes nog steeds een niet-triviale taak.

In de gids zullen we kijken waar we codes voor kluizen kunnen vinden in Remnant 2, en zullen we de drop-down beloningen tonen.

Om het zoeken naar buitkisten gemakkelijker te maken, moet je de juiste held kiezen. In een apart artikel vind je een handleiding hiervoor spelklassen in Rest 2.

Alle kluiscodes in Restant 2

riool veiligBeschikbaar in Restant 2 3 kluizengelegen in 3 verschillende locaties. Twee van de drie codes zijn vast, terwijl de derde een beperkte variabiliteit heeft. Als je de kisten die je nodig hebt al hebt gevonden, probeer dan de volgende combinaties:

  • Dokter veilig in Morrow's Asylum - 2971.
  • Reaper's Safe: In het riool - 5813, in het bereik van Reaper - 8531, in Boerentoevlucht - 3581.
  • Ford veilig in blok 13 - 0415.

Verdere inhoud van de gids zal nuttig zijn voor degenen die niet weten waar ze de kluizen kunnen vinden.

Hoe de kluis te openen in het House of Morrow in Remnant 2

Laten we uitzoeken waar we stenen figuren, doktoren en een kluis kunnen zoeken op het grondgebied van Morrow's ziekenhuis (Losom). Op de locatie bevindt zich een psychiatrisch ziekenhuis, dat toegankelijk is via het raam. Daarnaast zal er hoogstwaarschijnlijk een werkend kristal zijn (controlepunt). Eenmaal binnen in de faciliteit, begin je te zoeken naar 3 sleutelitems om ze later met een vrouwelijke stem aan de NPC te geven. Je kunt met haar praten in de kelder en een tip krijgen over de code van de kluis in het ziekenhuis van Morrow.

Vanwege willekeurige generatie kan het pad naar het ziekenhuis in de Morrow's House-zone verschillen, maar voor het eerst kun je het gebouw zelf blijkbaar maar op één manier betreden - door het raam.

Waar vind je het eerste stenen beeldje

Nadat u door het raam het ziekenhuis bent binnengekomen, bevindt u zich op de 2e verdieping van het gebouw. Ga eerst naar beneden grote zaal op de eerste verdieping. Naast de voordeur en trap zijn er nog 3 doorgangen in de centrale hal. Sla rechtsaf als je kijkt vanaf de voordeur van de centrale hal en je vindt de ingang van het kantoor.

Ga in de kamer achter de boekenplank en pak op sculptuur nummer 1.

Het interieur van het psychiatrisch ziekenhuis wemelt van de verschillende monsters. Pas op kantoor op voor de vijand die om de hoek springt.

Waar vind je het tweede stenen beeldje

Draai naar de kelder.Het tweede beeldje staat op de binnenplaats van het ziekenhuis. Er is ook een sleutel, zonder welke je de derde niet kunt krijgen. Laten we uitzoeken hoe we daar kunnen komen. In de centrale hal, gezien vanaf de voordeur, gaat u linksaf de gang in.

Aan het einde van de gang komt een trap naar het souterrain. Bukken. Sla bij de splitsing rechtsaf, ren langs het lineaire pad. Er kan onderweg een mini-baas zijn. Beweeg totdat je de trap naar de binnenplaats van het ziekenhuis verlaat.

Er zijn 2 belangrijke items in de tuin:

  • Stenen beeldje №2 in de hoek, tussen het afval.
  • 3e verdieping sleutel ziekenhuizen in een klein huis, bewaakt door de mini-baas "Saw". De sleutel moet worden genomen om het 3e beeldje te plunderen.

Als er geen zin is om te vechten, pak dan beide sleutelitems, ren terug of open de kortere weg en ontgrendel de toegangsdeur naar de instelling vanaf de zijkant van de binnenplaats.

Waar vind je het derde stenen beeldje

Om beeldje nr. 3 op te halen, moet je de sleutel op de binnenplaats van het ziekenhuis pakken. De verblijfplaats staat hierboven vermeld. De trap naar de 3e verdieping van het ziekenhuis bevindt zich tegenover het kapotte raam waardoor ze voor de 1e keer het gebouw zijn binnengekomen (naast het savepoint). Ren naar boven, open het slot met de sleutel.

Verken de kamers op de 3e verdieping: in een ervan, achter de stortplaats van bedden, ligt stenen beeldje №3.

Waar vind je dokter Morrow

Codes voor kluizen in Restant 2: waar te vinden en hoe te openenDe gesloten deur met de dokter is binnen kelder van het ziekenhuis. Als je door de gang gaat die naar de binnenplaats leidt, zie je aan de linkerkant een interactieve deur waarachter Morrow op slot zat.

Dr. Morrow staat achter de kelderdeur.Selecteer in het dialoogvenster de volgende replica's:

  • Hoe ben je hier gekomen?
  • Dus dat is waar dit geklop en gehuil vandaan komt.
  • Ik heb iets voor je.
  • Dit zijn jouw sculpturen.

De beloning voor de gegeven items is een liedje met een aanwijzing: Morrow noemt 4 cijfers, die moeten worden ingevoerd om de kluis te openen. Het nummer is meerdere keren te beluisteren.

Hoe de kluis in het asiel te openen

De code voor het slot in het psychiatrisch ziekenhuis.Ren vanuit de centrale hal naar de centrale deur, deze bevindt zich tegenover de ingang. Het leidt naar een rijkelijk ingerichte kamer met een open haard en een kluis. Voer de code in voor de kluis in Morrow's huis - 2971 en het slot gaat open. Deze 4 nummers worden genoemd door de gevangene in haar lied.

Hoe een kluis in het riool te openen

Deze kluis spawnt op 1 van de 3 locaties in Losom en bereikbaar vanaf House of Morrow:

  • Groot riool.
  • Toevluchtsoord van de boer.
  • De limiet van de maaimachine.

We zullen verder analyseren waar we de cache moeten zoeken.

Waar vindt u de kluis

In elk geval spawnt de voorraad in een geheime kamer die niet zichtbaar is op de kaart totdat deze wordt bezocht, maar die naar hetzelfde pad leidt, ongeacht de naam van de locatie. Dit riool afvoer. Soms kan het bezaaid zijn met gebroken afval. Zoek naar een afvoer op de locatie die eruit viel om te passeren, klim er doorheen en krijg toegang tot een geheim gebied met een metalen cache. De muren in de wijk worden beschilderd met verschillende nummers.

Riool veilig wachtwoord

Testcombinatie bij de kluis.Voer, afhankelijk van de naam van de gedropte locatie, de volgende numerieke combinaties in:

  • Veilige code in Reaper's Reach - 8531.
  • Riolering - 5813.
  • Boeren toevluchtsoord 3581.

Gebruik voor de veiligheid de volgende informatie: er staat altijd een cijfercombinatie in de buurt van de kluis, waarvan een van de cijfers is gemarkeerd. Let op dit nummer en de volgorde ervan in de reeks en match met een van de 3 bovenstaande codes om een ​​match te vinden.

Als bijvoorbeeld het derde cijfer 3 is gemarkeerd, moet de code natuurlijk verschijnen 5813.

Weet uiteindelijk dat er geen andere combinaties zijn voor een geheime kluis dan de hierboven gepresenteerde.

Hoe de kist van Ford te openen in Remnant 2

Codes voor kluizen in Restant 2: waar te vinden en hoe te openenEen puzzel met een ongebruikelijke oplossing is te vinden in de lokale gamehub, Blok 13, die wordt geopend na het voltooien van de proloog. De kluis zelf bevindt zich in de sloppenwijken. Gelukkig is de code niet willekeurig, dus er zouden geen problemen moeten zijn met de Ford-doos.

Waar Ford's kist te vinden is

Ga naar Blok 13, een van de sloppenwijken in de buurt van het veilige kristal. Er zal een Ford-kluis op de vloer staan.

Ford borstcode

Onderzoek het zaklampitem in je inventaris en zie de combinatie op het handvat gekrabbeld. Als je nog geen zaklamp hebt, praat dan met Ford en hij zal je er een gratis geven. Ongeacht of het item wordt ingenomen, het wachtwoord voor Ford's borst blijft hetzelfde - 0415. Er hoeven geen aanvullende voorwaarden te worden geactiveerd om de kist te openen. Binnen zal liggen Vrachtsleutel. Ga voor een echte beloning naar een ander gebied.

Waar de Cargo Key te gebruiken

MP60-R in de observatieruimte.Deze zone bevindt zich in blok 13. Ga naar het noordelijke deel van de locatie en vind oud vrachtschip. Ga naar het onderste compartiment langs het lineaire pad en ontgrendel de roestige metalen deur met de sleutel. Plunder in de kamer de beloning op de tafel.

onderscheiding

Kenmerken en beschrijving van het dubbelloops jachtgeweer.

Na het openen van 3 kluizen op de respectievelijke locaties, ontvang je 3 waardevolle items:

  • De beloning in Morrow's Asylum is het Double Barrel Pistol.
  • De prijs in de riolen is de Rusty Jewel-ring, die +2 Fortification-kosten toekent wanneer er minder dan 50% HP over is.
  • Kist in afdeling 13 - MP60-R-pistool

We hopen dat de gids heeft geholpen om de codes van de kluizen te achterhalen Restanten 2, ontgrendel de sloten en pak uitrusting. Stel vragen over de locatie van kluizen in opmerkingen naar artikel.

Bobik
Wotpack.ru - games, nieuws, gidsen, walkthroughs
Abonneren
Melden over
gast
0 commentaar
Nieuw
Oud
Intertekst beoordelingen
Bekijk alle reacties
0
Laat een reactie achter! Schrijf op wat je van het artikel vindt.x