Caleidoscoop van licht erin Genshin Impact - evenement van update 4.1gewijd aan het vangen van kwallen in de zone Fontaine. Pronk met je duikvaardigheden en verzamel alle wezens in de onderwatergebieden om koopman Kisan te helpen de boete te vermijden. Als beloning ontvang je bron stenen, bronnen voor wapenverhoging van "Echo's van diepe getijden" en andere nuttige materialen.
De gids vertelt je hoe je de Caleidoscoop van Licht voltooit, 35 fluorescerende kwallen verzamelt en de uitdagingen voltooit.
Inhoud
Hoe een evenement te starten
Om het Kaleidoscope of Lights-evenement te openen, moet je eerst aan de volgende voorwaarden voldoen:
- Bereik minimaal 20 avontuurlijke rang.
- Open een willekeurige standbeeld van de zeven archonten in Fontaine.
- Voltooi de zoektocht "Dragon Freedom-lied".
Het evenement loopt van 28 september op 9 oktober 2023 jaar.
Walkthrough van Caleidoscoop van Lichten
Het evenement omvat 2 kleine speurtochten. Een ervan gaat vooraf aan de voltooiing van de eerste fase van het evenement, en de tweede voltooit het hele evenement en vertelt over het einde van het verhaal.
Oorzaak en onderzoek
Reis naar het gebied rond Port Romarin om de Kisan-koopman te helpen. Luister naar het gesprek tussen Kisan en Augereau en praat dan met de eerste. Hij zal zijn problemen met kwallen delen. Ga akkoord om Kisan te helpen in ruil voor een goede beloning.
Prijzen voor het voltooien van de zoektocht:
- 10 000 pestilentie;
- 4 boeken avonturier ervaring.
Een vergoeding
Ontdek hoe Kisan's probleem plotseling en met succes werd opgelost. Praat met hem, hoor over zijn toekomstplannen en ontvang ook een ontroerend aandenken.
- 10 000 pestilentie;
- 4 boeken avonturier ervaring;
- Landschap in een vat: Gloed van geluk (decoritem voor Ketel van sereniteit).
Gids voor Caleidoscoop van Lichten in Genshin Impact
De reiziger moet gaan 7 testen in verschillende zones om ze allemaal te vangen 35 kwallen op elke locatie. De zeedieren zijn gemakkelijk te vinden onder dik water dankzij hun heldere lila kleur en lichte glans. Kwallen kunnen zich in groepen verzamelen of alleen zwemmen.
In de aangewezen gebieden kun je profiteren van verbeteringen die je doorgang gemakkelijker zullen maken. Er zijn in totaal twee boosts:
- Turbulentie ringen - hun actie is vergelijkbaar met de ringen die je tijdens de uitvoering kunt tegenkomen dagelijkse boodschappen in Fontaine. Deze mechanismen geven het actieve karakter een korte maar krachtige versnelling.
- Turbulente bubbels - als je er doorheen zwemt, krijgt de held een tijdelijke maar soepele snelheidsversnelling.
Als je moeite hebt om alle zeedieren te vinden, maak je dan geen zorgen, want na een tijdje wordt de aanwezigheid van kwallen op de locatie gemarkeerd met een zoektochtpictogram.
Dankzij dit kun je gemakkelijk ontbrekende wezens vinden.
De tests hebben geen tijdslimiet, maar worden beëindigd als u het gebied verlaat. Volg de locatiebeperkingen op de minikaart, zodat je niet per ongeluk je voortgang opnieuw instelt. Nadat je alle kwallen hebt gevonden, eindigt het level en wordt de bestede tijd weergegeven.
De fasen van het evenement gaan geleidelijk aan open en elke fase kan in een bepaald gebied worden voltooid. Open het evenementenmenu om het vereiste niveau bij te houden.
Verzamelgebied 1
Om te beginnen met testen eerste regio Reis naar de Talat Underwater Valley met behulp van de dichtstbijzijnde open teleporter. Interactie met de gebeurtenisvlag en start de timer, waarna het lijkt alsof er kwallen zijn gevangen.
De route loopt noordwaarts vanaf het startpunt van de test naar de volgende teleport. Volg rechtdoor zonder te draaien.
Nadat je 8 kwallen hebt verzameld, moet je hoger zweven om je reis voort te zetten. Blijf dwars door de ringen zwemmen.
De dertiende kwal is gemakkelijk te missen omdat hij achter het zeewier zit. Verzamel het en ga onder de brug door, vanwaar je rechtdoor zwemt tot het einde van de test. De uitdaging eindigt pas als alle 35 kwallen zijn verzameld.
Verzamelgebied 2
Tweede De etappe vindt plaats op het grondgebied van het zeeplateau van Salos. Ga naar de zone met behulp van een open teleportatiepunt.
Zodra je de test activeert, draait de camera automatisch de goede kant op. Kwallen verschijnen overal in het gebied, maar het wordt aanbevolen om te beginnen met het verzamelen van kwallen in de buurt van het gezonken schip.
Zwem rechtstreeks naar het schip en verzamel twee scholen kwallen. Zodra je de kwal bij de boeg van het schip vangt, ga je naar beneden. Vang nog vier koppels in de volgorde die op de foto wordt weergegeven. Vergeet niet bubbels te gebruiken om energie te herstellen.
Zodra je 25 kwallen hebt bereikt, kun je zien waar de overige 10 zijn. Verzamel ze en voltooi de uitdaging.
Verzamelgebied 3
Derde Het testniveau zal plaatsvinden in de buurt van de locatie van de tweede. Bereik het zeeplateau van Salos op elke gemakkelijke manier.
Communiceer met de evenementvlag en begin met het vangen van kwallen. Ga noordwaarts richting de brug en gebruik de turbulentieringen om te versnellen. Naarmate je verder komt, verschijnen er nieuwe ringen die je de weg wijzen.
Wanneer de uitdagingsteller op 16 staat, zwem je de kloof in en houd je links aan. Volg na de bocht rechtdoor om de overgebleven kwallen te verzamelen en ontvang een beloning voor het opruimen van het gebied.
Verzamelgebied 4
vierde de regio ligt op het grondgebied van het Elton Basin. Bereik de locatie op alle mogelijke manieren. Als je het dichtstbijzijnde teleportatiepunt gebruikt, ga dan omhoog tot je de helling bereikt. Communiceer met het kwallenpictogram om de uitdaging aan te gaan.
Alle kwallen die beschikbaar zijn om te verzamelen, verschijnen onmiddellijk in het evenementengebied. Begin met het vangen van degenen die zich in de buurt van de overblijfselen van een gezonken schip bevinden. Zwem in een cirkel, verzamel kwallen van de helling, zweef dan hoger en verzamel een kudde bij de vernietigde kar. Ga weg van de kar richting het begin van de test.
De overgebleven kwallen zullen bij de helling wachten. Vang alle 35 stukken om de vierde fase van het evenement te voltooien en beloningen te ontvangen.
Verzamelgebied 5
Vijfde deel De evenementen vinden plaats in een nieuw gebied. Gebruik de voorgestelde route als het gebied nog niet open is: ga naar het nabijgelegen Archon-standbeeld en volg vanaf daar de vernietigde communicatieroutes. Vanaf het eerste teleportpunt dat je tegenkomt, spring je in het water en zwem je noordwaarts naar de onderwaterteleport.
De route loopt langs de rotsen in een pittoreske kloof en bestaat uit drie delen. In het eerste deel dienen turbulentieringen als oriëntatiepunten, in het tweede deel - vis, in de derde - turbulente bubbels. Vang de eerste 4 kwallen en zwem door de ringen de spleet in.
Van daaruit slingert de route door zeewier, dus verzamel vissen en kwallen om op koers te blijven.
Zwem door het resterende gedeelte met behulp van bubbelaanwijzingen om de beloning voor je evenementmijlpaal te ontvangen.
Verzamelgebied 6
Zesde regio gelegen in het noorden van de Fontaine-kaart, naast de nieuwe baas Zeepaardje van een duizend jaar oude parel. Zwem naar de uitdagingsvlag of teleporteer om te beginnen.
Na interactie met het kwallenpictogram verschijnen er onmiddellijk 7 scholen kwallen op de locatie. Vang kwallen in de hierboven vermelde volgorde. Begin met de dichtstbijzijnde school en zwem hoger, en ga na het vangen rechtsaf en dan links. Loop op deze manier totdat je een hoog bouwwerk bereikt.
Zodra je de kwallen op een heuvel vangt, draai je de camera naar rechts: daar zie je de overgebleven kwallen. Verzamel 35 fluorescerende kwallen om het gebied vrij te maken en ontvang een beloning.
Verzamelgebied 7
zevende etappe loopt ten noorden van de vierde regio. Gebruik de dichtstbijzijnde open teleporter en zwem naar de uitdagingsvlag.
De laatste niveauroute is relatief eenvoudig. Er zijn regelmatig kwallen en verhoogde turbulentie langs de route, en er zijn geen scherpe bochten. Volg de ringen zoals aangegeven en vang 35 kwallen om het level te voltooien.
Awards
In totaal ontvangt u voor het voltooien van alle fasen van het evenement de volgende hulpmiddelen:
- bron stenen ×420;
- mora × 260;
- held ervaring ×16 en avonturierservaring ×8;
- kerker materialen "Echo's van de diepe getijden".
- magisch versterking erts x18;
Lees verder:We hopen dat deze gids voor de Caleidoscoop van Lichten in Genshin Impact je heeft geholpen om alle testfasen te doorstaan. Als u tijdens het evenement vragen of moeilijkheden heeft, kunt u deze delen opmerkingen. U kunt andere handleidingen lezen in de sectie Genshin Impact-gidsen op onze website.